Nee die werkt niet meer zoals hiervoor en al helemaal niet tijdens evtent. De FM worden steeds slimmer en lezen ook mee 😡
Goal 1: LMP, Cup, 1 lap, grid of 10 cars, win under 3:20. Settings are changed to increased top speed and reduced grip, so be careful about earlier brake points.
Goal 2: (I used the engineer here), LMP, Time Trial under 3:10, settings are back to normal.
Goal 3: LMP, Cup, 3 laps, full grid, brake assists are OFF, I used Tilt B and hardly ever braked, just coasted around most corners, won with close to 100% braking power and about 3000 m lead. Service your car NOW. (thanks, eelw;-)
Goal 4: Bentley GT Speed, Head to Head, 1 lap, 10 skids are very easy with this ship of a car, I had Traction Control OFF and assists OFF (this may help, too).
Rewards: 15,000 R$, 15 Gold
Zet je auto na doel 3 dus weer in de reparatie.
makkelijke dag weer. heb 20 upgrades op mijn auto zitten.
Zit op hetzelfde R$ niveau als dat ik begon met de challenge, dus dat zit wel snor.
goud heb ik ook nog zat net zoals tijar.
Goal 2: (I used the engineer here), LMP, Time Trial under 3:10, settings are back to normal.
Goal 3: LMP, Cup, 3 laps, full grid, brake assists are OFF, I used Tilt B and hardly ever braked, just coasted around most corners, won with close to 100% braking power and about 3000 m lead. Service your car NOW. (thanks, eelw;-)
Goal 4: Bentley GT Speed, Head to Head, 1 lap, 10 skids are very easy with this ship of a car, I had Traction Control OFF and assists OFF (this may help, too).
Rewards: 15,000 R$, 15 Gold
Zet je auto na doel 3 dus weer in de reparatie.
makkelijke dag weer. heb 20 upgrades op mijn auto zitten.
Zit op hetzelfde R$ niveau als dat ik begon met de challenge, dus dat zit wel snor.
goud heb ik ook nog zat net zoals tijar.
Ow is dat is de nieuwste update niet meer?Tijar schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 23:38:
Nee die werkt niet meer zoals hiervoor en al helemaal niet tijdens evtent. De FM worden steeds slimmer en lezen ook mee 😡
ik heb het nog niet uitgeprobeerd, maar tot voor de laatste update werkte het nog prima.
ff offline gaan en de klok een paar uur vooruit zetten deed ik altijd als het nodig was.
Het zou me eerlijk gezegd een beetje verbazen als het niet meer zou werken. Als je het proces geforceerd stopt 'weet' RR3 niet meer hoeveel tijd er verstreken is voor het weer wordt opgestart en zolang er geen verbinding met de server is zodat die niet kan 'verklappen' wat de werkelijke tijd is moet er aangenomen worden dat de systeemtijd de juiste tijd is. Het wordt pas echt een probleem als je geforceerd zou worden om online te zijn voordat RR3 werkt.
Verwijderd
Ik krijg met de truck wel voor elkaar dat de auto's weer gemaakt zijn alleen gold lukt maar zeer zelden dat ik dat ermee voor elkaar krijg
Trouwens wij hebben de Nissan al gewonnen en zijn nu met de tweede bezig we hebben gekozen voor de Audi die kunnen we nu winnen we zitten op 85%
Hopelijk straks nog de porsche die we kunnen winnen ze kosten erg veel gold
Trouwens wij hebben de Nissan al gewonnen en zijn nu met de tweede bezig we hebben gekozen voor de Audi die kunnen we nu winnen we zitten op 85%
Hopelijk straks nog de porsche die we kunnen winnen ze kosten erg veel gold
[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2015 09:23 ]
ff 2 vraagjes. Hoe krijg je dat voor elkaar dat je al verder bent. Is dat gewoon de datum vooruit zetten?
Hoe zien de laatste 2 dagen van de eerste challenge eruit. Tot nu toe gaat het erg makkelijk.
Hoe zien de laatste 2 dagen van de eerste challenge eruit. Tot nu toe gaat het erg makkelijk.
Ik weet dat het de zefde opdrachten zijn maakt niet uit welke auto je hebt gekozen
Verwijderd
Vandaag was weer redelijk simpel. Alleen bij challenge 3 (3 laps op le mans zonder remassistentie) heb ik even moeten zoeken. Ik race eigenlijk nog steeds met alles op auto, alleen met vermidenrde remassistentie. Maar omdat deze challenge geen remassitsentie heeft en je remmen behoorlijk minder worden als je ze gebruikt, is het niet te doen als je auto-gas geven aan hebt staan. Dus toen ik op manual gas geven over ben gegaan en daar even aan gewend ben geraakt was het redelijk simpel om (met grote voorsprong) te winnen.
Ik had nog voor alle 3 de managers een free ticket dus die heb ik hier aangezet. r$160k, geen schade en dubbele roem binnen...
Ik had nog voor alle 3 de managers een free ticket dus die heb ik hier aangezet. r$160k, geen schade en dubbele roem binnen...
Goal 1: Cup, 1 lap, don't overtake, stay under 4:20, get your tires to 100% heat, weave along all around the track. I finished with 4:12.
Goal 2: Cup, 1 lap, full grid, rolling start, no collision with other cars, don't hit the walls, finish in Top 6
Goal 3: all goals have to be won with no off track.
Goal 3 a: Endurance. Distance to beat was 10.2 km, no problem, park the car after you passed the best opponent if you like.
Goal 3 b: Elimination
Goal 3 c: Head To Head, 1 lap
Goal 4: Cup, 2 laps, full grid, rolling start, win with a minimum average speed of 254 km/h
Goal 5: Cup, 2 laps, full grid, rolling start, win with no collision or any contact
Goal 6: Cup, 2 laps, full grid, Tilt B, win. You are starting with 100% of whatever. Percentage went down to zero, but I still could continue and win easily. I assume this is tire wear, so I hardly ever braked and coasted as often as possible.
Goal 7: Cup, 1 lap, full grid, rolling start, Tilt B, brake assists OFF, finish in Top 10. You got 3 litres of gas. Again, I didn't brake at all and coasted around the track.
Much has already been said above about the use of the engineer. It depends a lot on your upgrades, I think, so everybody has to make his own decisions. Service time is 3 hours, so there should be plenty of time for servicing once or twice - even if you've got a daytime job. wink
20,000 R$, 15 Gold
Goal 2: Cup, 1 lap, full grid, rolling start, no collision with other cars, don't hit the walls, finish in Top 6
Goal 3: all goals have to be won with no off track.
Goal 3 a: Endurance. Distance to beat was 10.2 km, no problem, park the car after you passed the best opponent if you like.
Goal 3 b: Elimination
Goal 3 c: Head To Head, 1 lap
Goal 4: Cup, 2 laps, full grid, rolling start, win with a minimum average speed of 254 km/h
Goal 5: Cup, 2 laps, full grid, rolling start, win with no collision or any contact
Goal 6: Cup, 2 laps, full grid, Tilt B, win. You are starting with 100% of whatever. Percentage went down to zero, but I still could continue and win easily. I assume this is tire wear, so I hardly ever braked and coasted as often as possible.
Goal 7: Cup, 1 lap, full grid, rolling start, Tilt B, brake assists OFF, finish in Top 10. You got 3 litres of gas. Again, I didn't brake at all and coasted around the track.
Much has already been said above about the use of the engineer. It depends a lot on your upgrades, I think, so everybody has to make his own decisions. Service time is 3 hours, so there should be plenty of time for servicing once or twice - even if you've got a daytime job. wink
20,000 R$, 15 Gold
Dag 10, pffff aan het einde donuts dat gaat wat worden.
GOAL
Win this stint 1700 yd (1554 m) in the lead
GOAL
Win with an average speed of 160 MPH (257 KPH) or above
GOAL
Stay on the start line for 15 seconds, then win this stint.
GOAL
Win this stint
GOAL
Win this stint without colliding or going off-track
The engine is overheating - be careful not to push it too much!
I've set you on manual controls so you can manage the engine and still win this stint!
GOAL
Win this stint
Win this section and the trophy is ours!
The brakes are fading, but you can do it - we believe in you.
You're on Manual Controls and disabled Brake Assists to help you manage the brake fade.
GOAL
Win the race
Great job, great job! You were spectacular out there. Congratulations!
It took a monumental team effort, but we did it - we've won Le Mans!
As a reward, the team would like to present you with the winning car…after you do your victory lap of course.
It's time for your victory lap! Why don't you do some donuts to celebrate?
In fact, why not do five! Traction Control and Steering Assists have been disabled.
GOAL
Complete the victory lap and perform 5 donuts
GOAL
Win this stint 1700 yd (1554 m) in the lead
GOAL
Win with an average speed of 160 MPH (257 KPH) or above
GOAL
Stay on the start line for 15 seconds, then win this stint.
GOAL
Win this stint
GOAL
Win this stint without colliding or going off-track
The engine is overheating - be careful not to push it too much!
I've set you on manual controls so you can manage the engine and still win this stint!
GOAL
Win this stint
Win this section and the trophy is ours!
The brakes are fading, but you can do it - we believe in you.
You're on Manual Controls and disabled Brake Assists to help you manage the brake fade.
GOAL
Win the race
Great job, great job! You were spectacular out there. Congratulations!
It took a monumental team effort, but we did it - we've won Le Mans!
As a reward, the team would like to present you with the winning car…after you do your victory lap of course.
It's time for your victory lap! Why don't you do some donuts to celebrate?
In fact, why not do five! Traction Control and Steering Assists have been disabled.
GOAL
Complete the victory lap and perform 5 donuts
Verwijderd
Hoeveel rondjes is die eerste challenge?
De 2e moet te doen zijn, vandaag zat ik op een gemiddelde van 269
die stints zonder colliding en niet offtrack vind ik zo vervelend...
ben benieuwd wat het wordt.
De 2e moet te doen zijn, vandaag zat ik op een gemiddelde van 269
die stints zonder colliding en niet offtrack vind ik zo vervelend...
ben benieuwd wat het wordt.
2 rondes 😜
Goals 1 and 2, 2 lappers. Goal 3 is an endurance. Goal 4 is 3 lap with 9L of gas. Goal 5 is 1 lap and Goal 6 is a 5 lapper.
Er is wel een probleem met de eerste challenge, verscheidene mensen hebben de 1554 meter met gemak gehaald maar toch krijg je een fail. Hopelijk dat er morgen wel een hotfix komt.
Goals 1 and 2, 2 lappers. Goal 3 is an endurance. Goal 4 is 3 lap with 9L of gas. Goal 5 is 1 lap and Goal 6 is a 5 lapper.
Er is wel een probleem met de eerste challenge, verscheidene mensen hebben de 1554 meter met gemak gehaald maar toch krijg je een fail. Hopelijk dat er morgen wel een hotfix komt.
[ Voor 40% gewijzigd door Tijar op 12-06-2015 21:23 ]
Goal 1 - 2 lapper - I won by over 2000m+ and didn't register, paid 40 GC to skip.
Goal 2 - 2 lapper - fairly easy Nissmo with 17upgrades
Goal 3 - Endurance - I had 10.1km, did this while the car was in red, just passed it.
Goal 4 - 3 lapper with 9L of gas, rolling start. I had to service the car here, tried in red and could not do it. Fairly easy while serviced.
Goal 5 - 1 lap no contact no off-track. You start in 1st place here, also rolling start, so you have a 600m lead at the first turn. Tricky parts here is passing some slow bots on Porsche curves, just be patient as your lead should by 1000+m here even with the car in red.
Goal 6 - 5 lapper rolling start, tried in Red, I could get to 2nd but didn't see the 1st place car. Serviced and tried again. The first place bot is fast, I think it might be max'd out as I was in 2nd by 1/3 of lap 1, and didn't catch the 1st place bot until the end of lap 2. My strategy here, was to burn the brakes on the rolling start and get up the to LMP cars by the start/finish line. Then let the brakes recover a bit passing the LMP cars 1 by 1. I got to first by lap 3 and the rest of easy, finished with 100% brakes.
Goal 7 - 1 lap, no opponents, no time limit, just have to do 5 donuts. The Nissan was a boat, couldn't get the donuts to register on the start/finish, so did them at the entry of the long straight. Then just cruised to the finish.
Final reward, 30 GC and Nissmo LMP!
Goal 2 - 2 lapper - fairly easy Nissmo with 17upgrades
Goal 3 - Endurance - I had 10.1km, did this while the car was in red, just passed it.
Goal 4 - 3 lapper with 9L of gas, rolling start. I had to service the car here, tried in red and could not do it. Fairly easy while serviced.
Goal 5 - 1 lap no contact no off-track. You start in 1st place here, also rolling start, so you have a 600m lead at the first turn. Tricky parts here is passing some slow bots on Porsche curves, just be patient as your lead should by 1000+m here even with the car in red.
Goal 6 - 5 lapper rolling start, tried in Red, I could get to 2nd but didn't see the 1st place car. Serviced and tried again. The first place bot is fast, I think it might be max'd out as I was in 2nd by 1/3 of lap 1, and didn't catch the 1st place bot until the end of lap 2. My strategy here, was to burn the brakes on the rolling start and get up the to LMP cars by the start/finish line. Then let the brakes recover a bit passing the LMP cars 1 by 1. I got to first by lap 3 and the rest of easy, finished with 100% brakes.
Goal 7 - 1 lap, no opponents, no time limit, just have to do 5 donuts. The Nissan was a boat, couldn't get the donuts to register on the start/finish, so did them at the entry of the long straight. Then just cruised to the finish.
Final reward, 30 GC and Nissmo LMP!
[ Voor 4% gewijzigd door Tijar op 12-06-2015 22:29 ]
Er staat voor IOS een update van RR3 klaar in de Appstore.
Ik win de 1ste race 2 keer met meer dan 1.554 m voorsprong. 2 keer na de update. En toch verlies ik de challenge....
Ik heb het nu ook al 2x geprobeerd maar ook 2x een fail, hopen dat ze snel met een echte fix komen. Tijdens de opstart vanmorgen zal ik wel een mini update onderin verschijnen.
Nu 3 uur wachten totdat Godzilla weer gereed is
Nu 3 uur wachten totdat Godzilla weer gereed is
[ Voor 13% gewijzigd door Tijar op 13-06-2015 09:01 ]
Dit heeft 2 oorzaken, het aantal updates op je auto en de snelheid van de bots.Verwijderd schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 06:27:
heeft iemand tips voor ronde 10??
met verschil van 1554 is bijna niet te doen
De snelheid van de bots kun je aanpassen door een race te beginnen en gelijk op te geven d.m.v.mde pauzetoets en voor terugtrekken te kiezen. Daarna komt een overzicht met de racetijden en als je dit genoeg achter elkaar doet dan zul je zien dat de tijden van de nummer 1 iedere keer met een seconde of 3 trager wordt en dus wordt het inhalen steeds makkelijker.
Ik kwam de eerste keer met moeite de 1554 meter voorbij terwijl ik toch genoeg updates heb en ik ben nu de bots aan het vertragen. De nummer 1 had de eerste keer een tijd van 7:05 en ik zit nu op bijna 8:00.
Ik heb m geskipt, anders geen tijd voor de rest.
Heb nu 4 doelen erop zitten, tussendoor een keer in de reparatie, en gelijk paar uur vooruit en auto weer klaar.
Nu ff wat anders.
Heb nu 4 doelen erop zitten, tussendoor een keer in de reparatie, en gelijk paar uur vooruit en auto weer klaar.
Nu ff wat anders.
De FM zijn druk bezig met het probleem zie ik op Facebook, ik wacht nog even met skippen.
Die 1 na laatste race is niet te doen. Tij goede rondes, maar kom niet verder dan de 2e plaats. Met internet en uit!
Probeer de bots te vertragen door de race te starten en gelijk op te geven. Heb je de eerste challenge gehaald?Solid4S schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 10:33:
Die 1 na laatste race is niet te doen. Tij goede rondes, maar kom niet verder dan de 2e plaats. Met internet en uit!
[ Voor 5% gewijzigd door Tijar op 13-06-2015 10:56 ]
Verwijderd
Wij hebben alle 3 de auto's gewonnen. Als de auto kapot is maak ik hem door de met de tijd te spelen (vooruit zetten ) en dan kun je weer door gaanSolid4S schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 20:00:
ff 2 vraagjes. Hoe krijg je dat voor elkaar dat je al verder bent. Is dat gewoon de datum vooruit zetten?
Er is een fix beschikbaar en hij werkt. Snel door met de rest van de challenges.
[ Voor 52% gewijzigd door Tijar op 13-06-2015 12:03 ]
En de auto is binnen.
Kan volgens mij gelijk door met de volgende
5 dagen voor de volgende auto, en daarna nog eenns 5 dagen voor de laatste wagen.
heb de eerste 2 er nu op zitten, ben nu met de Audi bezig.
vanavond in ieder geval nog 2 doelen, dan heb ik er al 4 van de 10 in 1 dag opzitten, dat zou niet verkeerd zijn.
Kan volgens mij gelijk door met de volgende
5 dagen voor de volgende auto, en daarna nog eenns 5 dagen voor de laatste wagen.
heb de eerste 2 er nu op zitten, ben nu met de Audi bezig.
vanavond in ieder geval nog 2 doelen, dan heb ik er al 4 van de 10 in 1 dag opzitten, dat zou niet verkeerd zijn.
[ Voor 67% gewijzigd door Rubeo38 op 13-06-2015 15:17 ]
Verwijderd
De Porsche is binnen!! Op naar de volgende. Ik heb voor de Nismo gekozen nu. Maar wat een log apparaat vergeleken bij de Porsche.... Maar misschien ligt dat ook aan (het gebrek aan) de upgrades.
Audi binnen en nu bezig voor de Porsche. Die Porsche is toch wel een beest vergeleken met de Audi hoor.
Eerste 6 dagen al afgerond, morgen minder tijd dus als ik dan dag 7 en 8 voor mekaar krijg is het prima. Ging eigenlijk best snel.
De 1ste (Nissan) is binnen. Wel 2x geskipt omdat ik er geen zin meer in had. De 2 laps met oude banden en de laatste race waar ik steeds een tikje kreeg van iemand met als gevolg een zware spin.. 3x als 2de over de finish gaan begon me te iriteren..
Vandaag ook de Porsche gewonnen. Gelijk met Audi verder gegaan. Alleen een vraag. Moet je nu 10 Challenges doen binnen 5 dagen? Of win je na deze 5 dagen je 2e auto? In ieder geval direct 2 dagen kunnen doen
Ik ben nu met de 4e dag bezig maar ik zit een beetje in dubio of ik DeLorean zal gaan gebruiken om de updates te versnellen. In eerder challenges ontstonden hier nog wat problemen mee.
Iemand al offline de datum verzet naar een volgende dag tijdens een challenge?
Iemand al offline de datum verzet naar een volgende dag tijdens een challenge?
Al een oplossing gevonden, alles updates zitten nu op de auto en ik heb mijn 100% dagbonus ook nog behouden. Snel dag 4 afmaken en dan weer verder.
Verwijderd
Ben met de Audi begonnen en had er 24 updates op staan. Met nog 4 dagen te gaan kreeg ik de melding dat de tijd om was. Kon toen wel verder met de Nissan en later met de Porsche. Die laatste twee nu wel binnen. Maar van die Audi baal ik enorm. Moet er nu opeens 900 voor neerleggen! Gaat dus niet gebeuren! Weet iemand hoe dat kan gebeuren?
Ben nu met dag 9 begonnen, maar ff pauze nu 
Met offline gaan heb ik geen problemen gehad i.c.m. DeLorean.
Alles tot nu gewoon goed gegaan.
Vanavond weer verder. In ieder geval dag 9 afmaken.
Haha ik zit nu ook op dag 9 en ga straks na d BBQ weer verder, succes!Rubeo38 schreef op zondag 14 juni 2015 @ 16:04:
Ben nu met dag 9 begonnen, maar ff pauze nu
Verwijderd
Ik zit nu op dag 8 van de 2e auto (Nissan) Morgen deze auto scoren en daarna door voor de laatste: de Audi. Van mij mogen ze nieuwe wagens vaker zo relatief eenvoudig laten winnen...
Verwijderd
Heb de tijd 3 uur vooruit gezet maar mijn wagen was niet klaar om weer te rijden iemand een tip wat ik fout doe.
Verwijderd
- auto servicen
- spel doorgaan tot volgende race zichtbaar is (en je ziet dat je auto geserviced wordt)
- spel afsluiten
- tijd op handmatig zetten
- wifi / mobiel internet uitzetten (weet niet of dit echt nodig is, ik doe het altijd wel.)
- tijd 3 uur vooruit
- spel weer opstarten. Wagen is hersteld.
- spel weer afsluiten
- tijd weer op automatisch zetten (synced bij mij met ntp service van thuis server)
- spel weer opstarten en spelen met verse wagen.
(laatste 3 stappen zijn mogelijk overbodig)
Dit zijn de stappen voor Android. Ik durg niet met zekerheid te zeggenm dat dit voor iOS precies zo werkt.
Hoeveel tijd staat er nog dat je auto moet repareren nadat je de klok 3 uur vooruit hebt gezet?
- spel doorgaan tot volgende race zichtbaar is (en je ziet dat je auto geserviced wordt)
- spel afsluiten
- tijd op handmatig zetten
- wifi / mobiel internet uitzetten (weet niet of dit echt nodig is, ik doe het altijd wel.)
- tijd 3 uur vooruit
- spel weer opstarten. Wagen is hersteld.
- spel weer afsluiten
- tijd weer op automatisch zetten (synced bij mij met ntp service van thuis server)
- spel weer opstarten en spelen met verse wagen.
(laatste 3 stappen zijn mogelijk overbodig)
Dit zijn de stappen voor Android. Ik durg niet met zekerheid te zeggenm dat dit voor iOS precies zo werkt.
Hoeveel tijd staat er nog dat je auto moet repareren nadat je de klok 3 uur vooruit hebt gezet?
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2015 19:48 ]
Ik speel altijd off-line en heb automatische tijd ook uit staan (volgens mij is de netwerktijd ook niet altijd even nauwkeurig en ik heb het appje Clock-Sync geïnstalleerd staan).
Ik doe het dan ook wat simpeler. Onmiddellijk nadat je reparaties en/of upgrades gekozen hebt en nog op [Continue] of [Main Menu] moet tikken schakel ik zonder RR3 af te sluiten over naar Date & Time en zet ik de datum één dag vooruit. Is het minste werk. Dan via het rechtse recente apps knopje schakel ik weer terug naar RR3 dat op de achtergrond gewoon doorliep en dan moet ik soms wel soms niet enkele seconden wachten voordat RR3 het 'door heeft' en de reparaties en upgrades verwerkt zijn en dat schakel ik op dezelfde manier weer naar de datum en zet ik die weer op vandaag en schakel ik weer terug naar RR3 en ga ik weer verder.
Bij een retry is [Main Menu] dan veranderd in [Continue] wat ook weer handelingen en tijd scheelt (als wat bij mijn oude versie geldt tenminste ook nog op de nieuwere versie van toepassing is).
Ik doe het dan ook wat simpeler. Onmiddellijk nadat je reparaties en/of upgrades gekozen hebt en nog op [Continue] of [Main Menu] moet tikken schakel ik zonder RR3 af te sluiten over naar Date & Time en zet ik de datum één dag vooruit. Is het minste werk. Dan via het rechtse recente apps knopje schakel ik weer terug naar RR3 dat op de achtergrond gewoon doorliep en dan moet ik soms wel soms niet enkele seconden wachten voordat RR3 het 'door heeft' en de reparaties en upgrades verwerkt zijn en dat schakel ik op dezelfde manier weer naar de datum en zet ik die weer op vandaag en schakel ik weer terug naar RR3 en ga ik weer verder.
Bij een retry is [Main Menu] dan veranderd in [Continue] wat ook weer handelingen en tijd scheelt (als wat bij mijn oude versie geldt tenminste ook nog op de nieuwere versie van toepassing is).
Nissan en Audi binnen nu, morgen beginnen aan de Porsche.
De Audi is nu ook binnen, de laatste de Porsche heeft alle updates inmiddels ook en dus vanavond weer even wat dagen inhalen.
pfff, word wel een beetje saai hoor. 3x hetzelfde doen.
zit nu op dag 9 en heb daarvan de eerste 3 al gehaald.
ben blij als het vandaag of morgen achter de rug is. kan ik me weer gaan concentreren de 100% te halen, zit nu op de 76% dus nog wel ff te gaan.
zit nu op dag 9 en heb daarvan de eerste 3 al gehaald.
ben blij als het vandaag of morgen achter de rug is. kan ik me weer gaan concentreren de 100% te halen, zit nu op de 76% dus nog wel ff te gaan.
Dat heb ik dus ook, ik word al slordiger in de bochten en probeer soms stukken af te steken om maar zo snel mogelijk klaar te zijn.
Wat vonden jullie de lastigste challenge van het totale event?
Ik moet alleen de laatste 2 dagen nog en dan wachten op een aanbieding om de Porsche 911 RSR 2015 aan te schaffen.
Wat vonden jullie de lastigste challenge van het totale event?
Ik moet alleen de laatste 2 dagen nog en dan wachten op een aanbieding om de Porsche 911 RSR 2015 aan te schaffen.
ja daar ga ik voorlopig ook nog even op wachten, ook al zijn de series voor een groot deel wel vrijgespeeld. en ook al heb ik nog aardig voorraadje goud 9800+ daar ben ik toch heel zuinig op.
Ik probeer de laatste 2 dagen wel netjes te doen, als ik slordig ga zijn dan ben ik bang dat ik m niet ga halen omdat ik te slordig ben.
De lastigste vind ik een moeilijke vraag. de meeste heb ik toch wel in 1 of 2x gehaald.
Ik heb wel elke auto tot minstens 95 geüpgraded (aanslag op mijn goud
)
Heb wel gelezen dat veel mensen 10.6 (de 5 lapper) lastig vonden, maar deze heb ik met beide auto`s in 1x gehaald.
Ik probeer de laatste 2 dagen wel netjes te doen, als ik slordig ga zijn dan ben ik bang dat ik m niet ga halen omdat ik te slordig ben.
De lastigste vind ik een moeilijke vraag. de meeste heb ik toch wel in 1 of 2x gehaald.
Ik heb wel elke auto tot minstens 95 geüpgraded (aanslag op mijn goud
Heb wel gelezen dat veel mensen 10.6 (de 5 lapper) lastig vonden, maar deze heb ik met beide auto`s in 1x gehaald.
Verwijderd
Weet iemand hoe je op een ipad de Challenges van morgen kan rijden. Ik heb geprobeerd de datum vooruit te zetten maar dat werkt helaas niet.
Heb je de nieuwste update 3.4.1 geïnstalleerd want dan is dit niet mogelijk volgens mij
Als je een backup van voor de installatie hebt dan wel anders is het niet mogelijk
Ik had bij het vrijspelen van de Audi vrij veel moeite met 10.6 en er viel me wel iets vreemds op. Je moet 5 ronden rijden om de tegenstander in te halen en ik rij ongeveer een ronderijd van 2:48 tot 2:51 en met geen mogelijkheid kwam ik in de buurt van nummer 1.Rubeo38 schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 09:40:
Aan het einde komt er een overzicht tevoorschijn met de totaaltijden en de nummer 1 had een totaaltijd van bijna 17 minuten. Als ik 5x 3 minuten doe en ik doe er een beetje bij in verband met de vliegende start dan kom ik toch echt uit op een minuur of 16. Ik heb de bots daarna trager gemaakt en toen was de challenge prima te doen.
Verwijderd
Ik heb nu 3.4.0 draaien echter daarin werkt het ook niet.Tijar schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 10:46:
Als je een backup van voor de installatie hebt dan wel anders is het niet mogelijk
Weet je toevallig bij welke versie het nog wel werkt.
Ik heb versie 3.4.0 en hier kun je alle 10 dagen in 1 dag doen
Speel je toevallig offline want bij de start van een nieuwe dag moet je heel even online verbonden zijn. Zodra je aan de dag kunt beginnen kun je je weer offline gaan.
[ Voor 4% gewijzigd door Tijar op 16-06-2015 12:35 ]
Verwijderd
ik heb hem nu. Even online zijn bij het opstarten van het spel. Offline gaan en de datum aanpassen. Alleen dan kan ik niet spelen want dan is er een verbinding nodig. En bij het online gaan springt het weer terug dat ik moet wachten.
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2015 12:37 ]
Ik ben er helemaal klaar mee!
Letterlijk en figuurlijk.
Alledrie binnen, wederom 10.6 in 1x. Maar wat spannend was die race.
Begin ronde 4 in het vizier gekregen maar door een paar foutjes uit het oog verloren.
Pas voor de laatste chicane de nr 1 ingehaald omdat hij last van een langzame voorganger had.
Wat was ik blij
Letterlijk en figuurlijk.
Alledrie binnen, wederom 10.6 in 1x. Maar wat spannend was die race.
Begin ronde 4 in het vizier gekregen maar door een paar foutjes uit het oog verloren.
Pas voor de laatste chicane de nr 1 ingehaald omdat hij last van een langzame voorganger had.
Wat was ik blij
Gefeliciteerd en mijn laatste heb ik zojuist ook binnen gehaald na wat problemen in 10.6.
De eerste keer de nummer 1 met geen mogelijkheid te achterhalen en de tweede keer met heel veel moeite in ronde 3. Wat me wel opvalt is dat in 10.6 de nummer 1 zodra hij is ingehaald nog een ultieme poging doet om je te achterhalen. Ik haalde hem in net voor de Mulsanne straight en qua topsnelheid kwam hij me voorbij terwijl ik al dik over de 400km/uur op de teller had staan.
Ik ben er nu heel even klaar mee en ik ga wachten op een aanbieding van de Porsche 911 RSR 2015, de enige die ik nog mis in de garage.
De eerste keer de nummer 1 met geen mogelijkheid te achterhalen en de tweede keer met heel veel moeite in ronde 3. Wat me wel opvalt is dat in 10.6 de nummer 1 zodra hij is ingehaald nog een ultieme poging doet om je te achterhalen. Ik haalde hem in net voor de Mulsanne straight en qua topsnelheid kwam hij me voorbij terwijl ik al dik over de 400km/uur op de teller had staan.
Ik ben er nu heel even klaar mee en ik ga wachten op een aanbieding van de Porsche 911 RSR 2015, de enige die ik nog mis in de garage.
Jij ook gefeliciteerd dan maar.
Zoals gezegd, rustig naar de 100% werken nu weer.
Volgende speciale evenement was over 18 dagen nu.
Zoals gezegd, rustig naar de 100% werken nu weer.
Volgende speciale evenement was over 18 dagen nu.
Verwijderd
Weet iemand of de porsche 911 RSR 2015 en de Aston Martin vantage GTE Binnen kort in de aanbieidng komen bij de weekaanbiedingen?
Heb je niet meegedaan met The 500?
anders zou ik even wachten tot dat speciale event in een update komt. dan kun je de GTE gratis winnen
geen idee of de Porsche in de aanbieding komt. daar is meestal geen pijl op te trekken.
anders zou ik even wachten tot dat speciale event in een update komt. dan kun je de GTE gratis winnen
geen idee of de Porsche in de aanbieding komt. daar is meestal geen pijl op te trekken.
De 911 RSR 2014 duurde ook heel lang voordat deze in de aanbieding kwam, ik heb voldoende goud maar uit principe wacht ik op een aanbieding.
Verwijderd
Ik ben al blij dat ik nu de 2015 LMP1's binnen heb/krijg (ben met de laatste bezig)
Ik had tot nu toe steeds te veel moeite om de challenges van vorige events te halen. Ik heb dan ook niet met tijd verschuiven gespeeld om repartatietijd (of goud investeren voor reparaties) te verkorten.
Bij Le Mans 2015 heb ik dat wel gedaan en is het gewoon goed te doen om alle 3 de wagens te halen.
/edit wat een drama om die laatste auto te halen. 2/7 van dag 10 wil maar niet lukken. Ok... 257km/u is geen probleem, maar 1e worden wel. Ik breek een paar keer de race af om de tijd wat op te laten lopen. Nr1 zit dan op ongeveer 6m45. Dan doe ik de race en komt 1 aan om 6m10. Op zich is dat wel te halen, maar niet als je zelf pas na 30-40 sec over de start gaat omdat je achteraan start.... 😬
Ik had tot nu toe steeds te veel moeite om de challenges van vorige events te halen. Ik heb dan ook niet met tijd verschuiven gespeeld om repartatietijd (of goud investeren voor reparaties) te verkorten.
Bij Le Mans 2015 heb ik dat wel gedaan en is het gewoon goed te doen om alle 3 de wagens te halen.
/edit wat een drama om die laatste auto te halen. 2/7 van dag 10 wil maar niet lukken. Ok... 257km/u is geen probleem, maar 1e worden wel. Ik breek een paar keer de race af om de tijd wat op te laten lopen. Nr1 zit dan op ongeveer 6m45. Dan doe ik de race en komt 1 aan om 6m10. Op zich is dat wel te halen, maar niet als je zelf pas na 30-40 sec over de start gaat omdat je achteraan start.... 😬
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2015 18:00 ]
Verwijderd
Verwijderd
Ja hoor.... Eindelijk alle 3 binnen 
Is er ook een Tweakers/GoT team actief op RR3? Ik zit nu in een team maar die is dusdanig inactief dat het eigenlijk niet uitmaakt of ik wel of niet in een team zit.
Lijkt me leuk om een GoT team te creëren. (waarbij ik duidelijk slechts lid wil zijn en geen behoefte heb aan leiderschap of iets dergelijks)
Is er ook een Tweakers/GoT team actief op RR3? Ik zit nu in een team maar die is dusdanig inactief dat het eigenlijk niet uitmaakt of ik wel of niet in een team zit.
Lijkt me leuk om een GoT team te creëren. (waarbij ik duidelijk slechts lid wil zijn en geen behoefte heb aan leiderschap of iets dergelijks)
[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2015 18:19 ]
Van het weekend weer even geoefend met Mr. Kotter maar hij is nog steeds actief, de Porsche 911 RSR 2015 heb ik ruimschoots binnen aan goud.
Het kritieke punt is het stoppen van het datumwiel, net voordat hij stopt schakel je over naar RR3 en kun je je goud ophalen. Het lukte me net 5x achter elkaar.
Het kritieke punt is het stoppen van het datumwiel, net voordat hij stopt schakel je over naar RR3 en kun je je goud ophalen. Het lukte me net 5x achter elkaar.
Verwijderd
R$ zouden nu geen probleem meer moeten zijn. Doe 7 rondjes le mans met manager + dagbonus en je harkt 450K R$ binnen.Verwijderd schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 20:22:
Alle 3 binnen en heb genoeg goud voor de porche 2015 meteen gekocht heb nu alle wagens weer in mijn bezit alleen het uppen kost veel R$ dat is wel jammer ben nu al mijn wagens aan het uppen nu al 80 aangezet heb dat nooit eerder gedaan.
Verwijderd
Eindelijk ook de 3 wagens binnen. 10.6 voor alle 3 de wagens geskipt. Voor de Nissan heb ik t nog wel een vijftal keer geprobeerd, bij de Audi en Porsche direct geskipt. Iemand die t gelukt is met enkel R$ upgrades?
Ondanks dat ik wel erg tevreden ben met deze challenge ben ik blij dat t voorbij is. Ben die lange laadtijden van LeMans track nu wel een beetje beu. Vanaf nu gelukkig maar 1x per dag max en ik kan weer rustig focussen op mn career. Althans, binnenkort weer n challenge en daarna zal een update ook niet lang meer op zich laten wachten...je blijft wel bezig zo
Ondanks dat ik wel erg tevreden ben met deze challenge ben ik blij dat t voorbij is. Ben die lange laadtijden van LeMans track nu wel een beetje beu. Vanaf nu gelukkig maar 1x per dag max en ik kan weer rustig focussen op mn career. Althans, binnenkort weer n challenge en daarna zal een update ook niet lang meer op zich laten wachten...je blijft wel bezig zo
Ik heb ze ook 3x geskipt. Heb enkel de goudupgrades en heb het enkele keren serieus geprobeerd maar de eindigde steevast 2de. De AI rijd gewoon belachelijk snel mee. Als ik forfait gaf zat er op de rondetijd van de AI makkelijk 5-10 minuten verschil dan wanneer ik wel tot het einde reed. Consequent laptimes neerzetten van rond de 2:55 was steeds net niet voldoende om 1ste te kunnen inhalen. Harder/sneller lukte niet zonder goud tuning dus skipte ik maar.
Cloudopslag lukt sinds gisteren niet meer. RR3 geeft geen foutmelding,maar de laatste backup zou van 3 weken geleden zijn. Dat kan niet kloppen, want ik doe op z'n minst een dagelijkse save.
Meer mensen hier last van?
Meer mensen hier last van?
Cloudopslag werkt bij mij al maanden niet meer en ik maak zelfs dagelijks maar een backup.
In samenwerking met Mr. Kotter de afgelopen dagen de Porsche 911 RSR 2015 bij elkaar gekotterd inclusief de updates :-)
In samenwerking met Mr. Kotter de afgelopen dagen de Porsche 911 RSR 2015 bij elkaar gekotterd inclusief de updates :-)
Verwijderd
Vergeef mijn n00bness, maar hoe vind je een team in rr3?
Als ik naar de 'race teams' tab ga kan ik kiezen tussen 'team aanmaken' en 'aansluiten bij team'
Ik kies dan voor aansluiten bij team.
Vervolgens worden er 20 teams opgehaald, maar ik kan geen andere teams zoeken. Hoe vind ik een specifiek team?
Als ik naar de 'race teams' tab ga kan ik kiezen tussen 'team aanmaken' en 'aansluiten bij team'
Ik kies dan voor aansluiten bij team.
Vervolgens worden er 20 teams opgehaald, maar ik kan geen andere teams zoeken. Hoe vind ik een specifiek team?
Als je net begint zou ik overwegen eerst eens lekker de oude versie te spelen zonder alle extra obstakels die je er toe proberen te bewegen om R$/Gold/weetikveel te kopen.
CaptJackSparrow in "\[Android/iOS] Real Racing 3"
Ook interessant voor mensen met nog een ander (Android) device om het eens op te installeren.
CaptJackSparrow in "\[Android/iOS] Real Racing 3"
Ook interessant voor mensen met nog een ander (Android) device om het eens op te installeren.
Over 5 dagen begint weer een nieuw evenement. Weet iemand daar al meer over?
Verwijderd
Google en gij zult vinden... Retro rivals - mogelijkheid om een Lamborghini Countach te winnen, en gaandeweg ook 50 gold. Al zal dat laatste waarschijnlijk aan upgrades/skips besteed moeten worden.Solid4S schreef op maandag 29 juni 2015 @ 08:09:
Over 5 dagen begint weer een nieuw evenement. Weet iemand daar al meer over?
Ik ben met de laatste auto bezig van de Le Mans Pursuit. Dag 10, stint 6 is natuurlijk weer een probleem. Het hele deelnemversveld is ingehaald, behalve natuurlijk de nummer 1. Die heeft maar liefst 30 seconden voorsprong. Hoe moet ik dat in hemelsnaam goed maken in 5 rondes ....?
Dat wordt voor de derde keer 40 gold aftikken. Beetje jammer dit soort dingen. Voor de rest een top-spel !
Dat wordt voor de derde keer 40 gold aftikken. Beetje jammer dit soort dingen. Voor de rest een top-spel !
[ Voor 3% gewijzigd door upje op 29-06-2015 19:15 ]
Offline spelen en de bots vertragen is ook nog een optie.
Verwijderd
Weet iemand hoe je via google+/gamecenter vrienden toevoegd zodat ze ingame zichtbaar zijn? Ik heb van alles geprobeerd, maar tot nu toe geen succes.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2015 22:20 ]
Verwijderd
Gelukkig krijg je weer 30 gold erbij (+een lmp1) als je de serie af hebt.upje schreef op maandag 29 juni 2015 @ 19:15:
Soz voor dubbelpost. Edit via tablet is een drama.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2015 22:21 ]
Hoe komen jullie aan zoveel ingame geld? Ik heb maar rond de 50.000.. maar geen geld om een nieuwe te kopen, aangezien de auto eerste geupgrade moet worden. Iemand hier tips voor?
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
Via de 100% dagbonus races rijden waarmee je veel geld kunt binnenhalen.BaZnGaNL schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 08:06:
Hoe komen jullie aan zoveel ingame geld? Ik heb maar rond de 50.000.. maar geen geld om een nieuwe te kopen, aangezien de auto eerste geupgrade moet worden. Iemand hier tips voor?
Welke race kan je hier het beste voor nemen? Heb nu alleen amateur op 100%Tijar schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 08:58:
[...]
Via de 100% dagbonus races rijden waarmee je veel geld kunt binnenhalen.

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
Verwijderd
Je kan hier eens kijken. Street-Spec Skirmish - 18.3 iets voor je? (R$ 14,450 voor 4 laps op Mt. Panorama)BaZnGaNL schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 09:07:
[...]
Welke race kan je hier het beste voor nemen? Heb nu alleen amateur op 100%
Oja probeer geen gold uit te geven. Dat ga je later nog keihard nodig hebben.

inderdaad een hele goeie link die je daar geeft, altijd mooi om dat hebben als je door je carrière heenloopt .
Als je die 1x doet met 100% dagbonus en je agent gratis inzet heb je zo even een verdubbeling van je saldo. doe dit inderdaad elke dag met je dagbonus, dan loopt het behoorlijk hard op, ook al geef je het natuurlijk weer uit aan upgrades en auto`s.
inderdaad zoals hierboven gezegd zorg ervoor dat je goud niet onnodig uitgeeft, heb je een upgrade niet nodig, doe het dan niet!
Ook als het spel vordert zal het "farmen" een onderdeel van je strategie moeten zijn.
succes! en heb je vragen stel ze inderdaad maar rustig.
Als je die 1x doet met 100% dagbonus en je agent gratis inzet heb je zo even een verdubbeling van je saldo. doe dit inderdaad elke dag met je dagbonus, dan loopt het behoorlijk hard op, ook al geef je het natuurlijk weer uit aan upgrades en auto`s.
inderdaad zoals hierboven gezegd zorg ervoor dat je goud niet onnodig uitgeeft, heb je een upgrade niet nodig, doe het dan niet!
Ook als het spel vordert zal het "farmen" een onderdeel van je strategie moeten zijn.
succes! en heb je vragen stel ze inderdaad maar rustig.
Ik heb hier gelukkig nog nooit problemen mee gehad, iedereen die ik toevoeg via GC of google of facebook komt bij mij in het lijstje te staan.Verwijderd schreef op maandag 29 juni 2015 @ 22:16:
Weet iemand hoe je via google+/gamecenter vrienden toevoegd zodat ze ingame zichtbaar zijn? Ik heb van alles geprobeerd, maar tot nu toe geen succes.
Probeer anders even uit te loggen in de RR3 app zelf en opnieuw in te loggen. GC moet via je instellingen uitgelogd worden. misschien dat het helpt
Zo alles zojuist weer op 100% gekregen maar de laatste race was toch wel heel erg spannend. 10 rondes Le Mans in Godzilla en de nummer 1 met exact 2 seconden verslagen.
Constant rondetijden tussen de 2:40 en 2:43 gereden en de nummer 1 kwam maar niet in beeld, ik begon de laatste ronde wel een beetje bang geworden dat ik het niet zou halen.
Nu wachten op de volgende update.
Constant rondetijden tussen de 2:40 en 2:43 gereden en de nummer 1 kwam maar niet in beeld, ik begon de laatste ronde wel een beetje bang geworden dat ik het niet zou halen.
Nu wachten op de volgende update.
Weet ik nog niet, ik vind de Countach een draak van een auto om te rijden en afhankelijk van de lengte van de challenge in combinatie met het warme weer misschien wel.
Ik ga de komende weken in ieder geval onderzoeken of Mr. Kotter nog wat goud kan afstaan :-)
Ik ga de komende weken in ieder geval onderzoeken of Mr. Kotter nog wat goud kan afstaan :-)
Onderzoek is nu al geslaagd, de eerste 1000 goud is binnen. Morgen weer verder.
Ik kon niet direct beginnen met de Le Mans in verband met werk. Dat lukte pas op de laatste dag.
Nu heb ik net de Nismo binnen, maar kun je dan nog verder voor de andere twee LMP s? Het menu geeft het verder niet aan. Als dat zo is, dan toch wel raar. Ik bedoel te zeggen dat als FM aangeeft nog 1 dag om te starten, dat je dan wel de hele serie af kunt maken?
Nu heb ik net de Nismo binnen, maar kun je dan nog verder voor de andere twee LMP s? Het menu geeft het verder niet aan. Als dat zo is, dan toch wel raar. Ik bedoel te zeggen dat als FM aangeeft nog 1 dag om te starten, dat je dan wel de hele serie af kunt maken?
Verwijderd
Wat bedoel je hiermee?Tijar schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 14:51:
Onderzoek is nu al geslaagd, de eerste 1000 goud is binnen. Morgen weer verder.
Kotter heeft hij uitgetest, anders geheten welkom terug bonus.
Is alleen voor IOS gebruikers te gebruiken, er was een filmpje van een paar pagina`s terug
ik doe dat alleen als mijn goudbalans onder de 5000 gaat komen, dat was alweer bijna een jaar geleden.
en kan nog even vooruit
Verwijderd
Toch wel jammer dat je merkt dat er in de IOS versies "veel meer" bugs aanwezig zijn, weet iemand wat de reden hiervan is?Rubeo38 schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 09:58:
[...]
Kotter heeft hij uitgetest, anders geheten welkom terug bonus.
Is alleen voor IOS gebruikers te gebruiken, er was een filmpje van een paar pagina`s terug
ik doe dat alleen als mijn goudbalans onder de 5000 gaat komen, dat was alweer bijna een jaar geleden.
en kan nog even vooruit
Ik krijg Kotter niet voor elkaar. Wat is nu de precieze tijdstip waar overgeschakeld moet worden?
Blijkbaar is het niet zo heel moeilijk.
Zoals ik het nu doe en niet werkt:
Datum op handmatig zetten, niet in vliegtuigmodus, maar gewoon online.
RR3 opstarten, wachten tot het beeld in kleurtint blauw iets wijzigt, voordat wagen verschijnt.
Overschakelen op datum, 3 x aan de datum draaien en met draaiende datum overschakelen op RR3.
Ben benieuwd waar ik iets mis.
Net begonnen met de countach.
1. Wordt in 1 van de 4 ronden eerste.(Mazda circuit)
2. Wordt 1e in de 1e ronde of minimaal 3e in de 3e laatste ronde.(Mazda circuit)
3. Wordt 1e na 2 ronden of eindig minimaal als 6e na 4 ronden ( Mazda circuit)
4. 6 seconden slippen en 12e worden of wordt minimaal 3e na 2 ronden(Silverstone)
Makkie.
Blijkbaar is het niet zo heel moeilijk.
Zoals ik het nu doe en niet werkt:
Datum op handmatig zetten, niet in vliegtuigmodus, maar gewoon online.
RR3 opstarten, wachten tot het beeld in kleurtint blauw iets wijzigt, voordat wagen verschijnt.
Overschakelen op datum, 3 x aan de datum draaien en met draaiende datum overschakelen op RR3.
Ben benieuwd waar ik iets mis.
Net begonnen met de countach.
1. Wordt in 1 van de 4 ronden eerste.(Mazda circuit)
2. Wordt 1e in de 1e ronde of minimaal 3e in de 3e laatste ronde.(Mazda circuit)
3. Wordt 1e na 2 ronden of eindig minimaal als 6e na 4 ronden ( Mazda circuit)
4. 6 seconden slippen en 12e worden of wordt minimaal 3e na 2 ronden(Silverstone)
Makkie.
[ Voor 26% gewijzigd door JJ de Bom op 04-07-2015 11:39 ]