[Android/iOS] Real Racing 3

Pagina: 1 ... 20 ... 65 Laatste
Acties:

• JJ de Bom
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 10-08-2021
Vandaag (vrijdag) roem 100%, dus racen maar.

Verwijderd

Hoe kan ik bij mijn raceteam iets op het prikbord zetten? Zie van iedereen reacties maar ik ben er nog niet achter hoe dit te doen.

• Darter Arie
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 30-09-2024
Geen idee, het lukt mij niet om een team te maken of om me bij een team aan te sluiten.

Ff wat anders.
Op sommige circuits kan je behoorlijk afsnijden, maken jullie daar gebruik van?

Verwijderd

Gewoon doen als het je geen tijd kost maar bij de afvalrace is het niet slim. Alleen handig om de laatste auto in een ultieme poging naar de tweede plaats te verwijzen. Ik ben er inmiddels achter om te berichten naar mijn teamleden. Drukte eerst op het icoontje links onderin ipv op de balk. Voor het aansluiten bij een team moet je wel ingelogd zijn. Switch je naar een ander team verlies je al je punten. Dat wist ik niet en zo verloor ik mijn 1000 punten en de 20e plek. En dus ook mijn gold.

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-12 16:02
Verwijderd schreef op zondag 03 mei 2015 @ 11:46:
Gewoon doen als het je geen tijd kost maar bij de afvalrace is het niet slim. Alleen handig om de laatste auto in een ultieme poging naar de tweede plaats te verwijzen. Ik ben er inmiddels achter om te berichten naar mijn teamleden. Drukte eerst op het icoontje links onderin ipv op de balk. Voor het aansluiten bij een team moet je wel ingelogd zijn. Switch je naar een ander team verlies je al je punten. Dat wist ik niet en zo verloor ik mijn 1000 punten en de 20e plek. En dus ook mijn gold.
Hoezo is het bij een afvalrace niet slim? Ik snij altijd af als dat tijd scheelt.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

• Darter Arie
Ik denk dat hij een afstandsrace bedoeld. Als je buiten de baan gaat wordt de afstand niet meegeteld. Ik zelf snij eigenlijk alleen in "noodgevalen" af. Als je dus in de laatste ronde nog net voorop kan komen door een bocht af te snijden bijvoorbeeld. Verder probeer ik gewoon altijd op de baan te blijven. Bij een tijdrace moet dit wel anders telt je tijd niet.

Sinds de laatste update valt met op dat er iets niet goed gaat als je een race overnieuw doet. Misschien was dit al eerder maar is het me niet eerder opgevallen. Als je bijvoorbeeld een cross doet en je ziet dat de snelste tijd van de tegenstanders 1.12 is, maar door een domme fout haal je dat net niet, dan kan je kiezen om verder te gaan en dan de race opnieuw te doen tegen andere tegenstanders. Vaak worden de tijden van de tegenstanders dan veel langzamer. Je kan ook kiezen om niet verder te gaan, maar om het opnieuw te proberen. Je kan daar voor kiezen omdat je het een uitdaging vindt om die opdracht wel te halen zonder dat je ineens langzamer mag. Je krijgt in dat geval dan de tegenstanders met de zelfde tijden. Na het racen blijkt er dan ineens 1 veel sneller te zijn. In het voorbeeld van 1.12 was er ineen een tijd van 0.37. Totaal niet haalbaar dus.

Ook bij de achtervolging gebeurt er bij overdoen iets raars, de tegenstander die je moet achtervolgen is dan al bijvoorbeeld 300 meter aan het rijden terwijl de klok nog moet beginnen met aftellen. Bij de achtervolging komt het echter ook andersom voor, dat je ineens veel eerder mag starten.

• Kassad
Darter Arie schreef op maandag 04 mei 2015 @ 09:18:
Ik denk dat hij een afstandsrace bedoeld. Als je buiten de baan gaat wordt de afstand niet meegeteld. Ik zelf snij eigenlijk alleen in "noodgevalen" af. Als je dus in de laatste ronde nog net voorop kan komen door een bocht af te snijden bijvoorbeeld. Verder probeer ik gewoon altijd op de baan te blijven. Bij een tijdrace moet dit wel anders telt je tijd niet.

Ook bij de achtervolging gebeurt er bij overdoen iets raars, de tegenstander die je moet achtervolgen is dan al bijvoorbeeld 300 meter aan het rijden terwijl de klok nog moet beginnen met aftellen. Bij de achtervolging komt het echter ook andersom voor, dat je ineens veel eerder mag starten.
Wanneer je een achtervolging voor de 2e keer probeert slaat het spel een deel van het aftellen over, vandaar dat de andere auto al aan het rijden is en je 'maar' 3 seconden hoeft te wachten.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

• Darter Arie
Kassad schreef op maandag 04 mei 2015 @ 11:47:
[...]

Wanneer je een achtervolging voor de 2e keer probeert slaat het spel een deel van het aftellen over, vandaar dat de andere auto al aan het rijden is en je 'maar' 3 seconden hoeft te wachten.
Inderdaad, echter is de auto al veel verder dan wanneer je wel moet wachten. Probeer het maar eens. Maar wat ook voorkomt is dat het aftellen overgeslagen wordt, maar dat de auto nog niet weg is. Dan heb je deze dus ook zo ingehaald >:)

[ Voor 14% gewijzigd door Darter Arie op 04-05-2015 13:25 ]

• JJ de Bom
Zo, de Renault is ook binnen. Kreeg ik ook ineens de Porsche 2014 met 60% korting. Kan dus nu weer verder met de Vertex serie.

• Darter Arie
Verwijderd schreef op donderdag 30 april 2015 @ 13:55:
Zouden wij bij iemand in het team kunnen? Ik kan niet toevoegen elke keer storing of weer wat ander gezeik
Mag hoor. "Darters enzo" heet het team dat ik aangemaakt heb. Heb er verder nog niets meegedaan. De tag is O501. De eerste is dus een "O" en niet een nul.

• JJ de Bom
En hoe komen we daar? Volgens mij is er geen zoekfunctie?

• Darter Arie
JJ de Bom schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 09:29:
En hoe komen we daar? Volgens mij is er geen zoekfunctie?
Geen idee. Dat viel me ook al op. Als je je wilt aansluiten bij een team krijg je een aantal teams te zien, dit lijkt een willekeurige selectie. Ik kan wel "vrienden" uitnodigen.

• Darter Arie
Tijar schreef op donderdag 23 april 2015 @ 09:09:
De eerste challenge was toch zoveel mogelijk rondjes tijden op het Indianapolis circuit? Ik zal de eerste cheaters met ruim 9000 rondjes al in de top staan, ik ga hier mijn tijd niet eens aan verspillen.
Ik vraag me af of dit echt door cheaters komt. Volgens mij wordt voor de team prestatie alle rondes opgeteld. Ga je dus met 20 man continue racen op Indianapolis, dan worden alle rondes opgeteld voor de teamprestatie. Ruim 450 rondjes per teamlid is dan nog steeds er veel, maar zou volgens mij theoretisch moeten kunnen. Als het echt door cheaters komt, hoop ik dat ze dat soort lekken snel dichten.

edit:
Een team heeft 99999999 auto's ingehaald. Duidelijk dus.

[ Voor 4% gewijzigd door Darter Arie op 05-05-2015 15:10 ]

Verwijderd

Raar als ik mijn enzo ferrari wil gebruiken in laatste race 61 ps dan haal ik dat niet met mij upgrades hoe kan dat.

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 30-11 21:54
Darter Arie schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 10:52:
[...]

Ik vraag me af of dit echt door cheaters komt. Volgens mij wordt voor de team prestatie alle rondes opgeteld. Ga je dus met 20 man continue racen op Indianapolis, dan worden alle rondes opgeteld voor de teamprestatie. Ruim 450 rondjes per teamlid is dan nog steeds er veel, maar zou volgens mij theoretisch moeten kunnen. Als het echt door cheaters komt, hoop ik dat ze dat soort lekken snel dichten.

edit:
Een team heeft 99999999 auto's ingehaald. Duidelijk dus.
jammer nu dus al weer cheats/hacks enz enz

• Darter Arie
Als je in een team zit, dan hebben de andere in je team de zelfde status als vrienden. Win je van ze krijg je dus extra R$.

Verwijderd

hmm weer een optie minder: als je een race doet die veel R$ oplevert en er voor kiest om dubbele uitbetaling en geen schade aan te zetten, kon je voorheen zodra je zag hoeveel R$ je ontving de game afsluiten. Als je dan weer opstartte, had je wel de R$ erbij maar was de bonus door geactiveerde crew nog steeds actief (en kon je die race nog een keer doen met dubbele verdienste)
Ik dacht wat R$ te grinden en was ook na afslutien van de game toch de actieve crew kwijt... helaas...

• Rubeo38
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-11 21:58
klopt, de vorige update hebben ze monteur eruit gesloopt, de update daarvoor hebben ze de agent en die andere eruit gehaald.

Volgens mij is dit trucje nog niet langsgekomen. werkt in de evenementen zoals RTLM, the500 etc. etc.
Heb het zelf een paar keer uitgetest, en het werkt als een trein. leuke aanvulling van je goud.

Here is how:

1. Make sure the current driver level is very very close to next level (600-1000 fame XP to next level, I would keep it less than 400)

2. Make sure you cloud save your progress, this is important and may be required during the whole process.

3. Start one of the special event and race, make sure you will win. If not, force close RR3 to restart it. (NOTE: . If the requirement is not to get the 1st place, you should just continue the race.)

4. When the race finishes and the result screen is counting down your fame XP to 0 (Original post says you should do it exactly at this point), force close RR3. UPDATE: I force close it when the level up screen showing gold reward appears. So it does not require that accuracy.

5. Re-enter RR3, and continue the same steps (2-4) to complete each goals in the event.

Bij de doelen waar je 2 of 3 verschillende dingen moet doen zou hij stoppen, je kan deze dus beter skippen.

• Tijar
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 05-11 14:42
Verwijderd schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 11:49:
hmm weer een optie minder: als je een race doet die veel R$ oplevert en er voor kiest om dubbele uitbetaling en geen schade aan te zetten, kon je voorheen zodra je zag hoeveel R$ je ontving de game afsluiten. Als je dan weer opstartte, had je wel de R$ erbij maar was de bonus door geactiveerde crew nog steeds actief (en kon je die race nog een keer doen met dubbele verdienste)
Ik dacht wat R$ te grinden en was ook na afslutien van de game toch de actieve crew kwijt... helaas...
Sinds de laatste update kun je na geforceerd afsluiten alleen de monteur nog behouden.....

• Darter Arie
Je kan aardig wat R$ verdienen door in een team te gaan. Als je dan een race waarbij je 1e bent geworden opnieuw speelt, speel je tegen je teamgenoten en krijg je voor ieder teamgenoot die je verslaat de zelfde R$ uitbetaald als wanneer je een FB vriend verslaat. Kan lekker oplopen. Moet je natuurlijk niet in team zitten met alleen hele snele spelers.. 8)7

• Kassad
Darter Arie schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 23:23:
Je kan aardig wat R$ verdienen door in een team te gaan. Als je dan een race waarbij je 1e bent geworden opnieuw speelt, speel je tegen je teamgenoten en krijg je voor ieder teamgenoot die je verslaat de zelfde R$ uitbetaald als wanneer je een FB vriend verslaat. Kan lekker oplopen. Moet je natuurlijk niet in team zitten met alleen hele snele spelers.. 8)7
Het maakt niet uit hoe snel ze zijn, rr past de tijden aan zodat je altijd makkelijk wint. Mijn vader won laatst een tijdrit van mij met een tijd die 4 seconden langzamer was dan mijn tijd...

• Darter Arie
Kassad schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 06:49:
[...]

Het maakt niet uit hoe snel ze zijn, rr past de tijden aan zodat je altijd makkelijk wint. Mijn vader won laatst een tijdrit van mij met een tijd die 4 seconden langzamer was dan mijn tijd...
Raar, paar keer geprobeerd. Bij moet ik toch echt de snelste tijd van andere verbeteren in een tijdrit.

• Kassad
Darter Arie schreef op zondag 10 mei 2015 @ 09:31:
[...]

Raar, paar keer geprobeerd. Bij moet ik toch echt de snelste tijd van andere verbeteren in een tijdrit.
Weet je ook zeker dat de tijd die jij ziet dezelfde tijd is als de tijd die zij gereden hebben? Ik zie met mijn collega en vader dat de tijden die zij zien niet de tijden zijn die ik gereden heb, en vice versa.

• Solid4S
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20-01-2024
Ik heb vandaag geen auto in de aanbieding gekregen. Normaal is dat volgens mij elke maandag....

Verwijderd

Solid4S schreef op maandag 11 mei 2015 @ 23:31:
Ik heb vandaag geen auto in de aanbieding gekregen. Normaal is dat volgens mij elke maandag....
McLaren MP4-12C voor 46 gold.

Je hebt m waarschijnlijk al.

• Solid4S
Klopt, maar tot vorige week zag ik de aanbiedingen wel. Hoef nog paar auto's, die gold kosten. Deze wil ik met de weekaanbieding kopen om wat goud te besparen

• kraaytje
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 10-04-2021
Misschien kunnen ze ook eens een keer dat je inplaats van gold auto's met rs kunt kopen

Verwijderd

Ben benieuwd of er binnenkort weer een nieuwe update gaat komen!

• Rubeo38
Het Scuderia Ferrari evenement valt me heel erg mee tot nu toe, doelen zijn redelijk makkelijk te halen.
Ik verwacht dat dit zo blijft de laatste 2 dagen dus ik heb binnenkort ook deze in mijn garage staan.

Update zal ergens begin juni zijn denk ik, zit meestal een week of 6 tussen de updates.

• Darter Arie
Ferrari is binnen. Ook lekker de 150 goud na de 12e dag. Die zijn ook binnen.

• JJ de Bom
De ferrari moet je updaten naar 123 om de laatste races te kunnen rijden. De laatste updates aanschaffen zijn niet misselijk in gold en r$.
De laatste updates voor de Aston Martin GTE zijn bijna net zo duur. Tja dat wordt dan moeilijk kiezen. Je kunt het maar 1 keer uitgeven.

[ Voor 33% gewijzigd door JJ de Bom op 25-05-2015 09:49 ]

Verwijderd

Er zijn weer bijna 6 weken voorbij! Binnenkort een nieuwe update? Spannend :9

• Tijar
Het lijkt weer een Le Mans update te worden:

https://youtu.be/shumEPipYrA

Audi R18 e-tron (2015)
Nissan GT-R LM Nismo (2015)
Porsche 919 Hybrid (2015)

Verwijderd

Kan iemand mij helpen moet een sticker pakket van 15 kopen maar kan deze nergens vinden!!!!

• Rubeo38
Update is er.
Over 2 dagen begint de challenge

• Tijar
Ik wacht nog even met de installatie totdat er meer bekend is, de eerste minpunten:

Het prijzengeld en roem per race lijken gehalveerd te zijn.
De inzet van de agenten kost bij de Elite series nu 5 goud i.p.v 1 goud

• Tijar
De inzet van agenten is te omzeilen:

Huur de agent op Amateur niveau (kost 1 goud) en ga vervolgens terug en race op Elite je race.

• Rubeo38
Dat het prijzengeld en roem zijn gehalveerd is echt een teleurstelling.
van sommige auto`s zijn de upgrades al zo duur (zowel R$ en gold) en nu moet je er nog harder voor werken zeg maar.

Er zijn natuurlijk mensen die superveel R$ hebben, maar ik was juist een beetje aan het sparen voor de update, paar keer de 10-lapper gedaan, maar om daar nu nog zoveel tijd in te steken terwijl het nu nog maar max 2 ton oplevert met 100% bonus en tegen de 350.000 - 400.000 met dagbonus en agent.
en dan ook nog eens de roem minder waardoor je dus minder snel omhoog gaat met je level.
erg jammer.

dat de agent te omzeilen is is dan weer een klein positief puntje.

denk dat de 3 te winnen auto`s ook een flinke aanslag zijn op je R$ en goud.

[ Voor 7% gewijzigd door Rubeo38 op 02-06-2015 10:49 ]

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Het gevolg van de keuze voor free-to-play vrees ik. Blijkbaar vinden ze dat nog te veel mensen geen geld uitgeven om upgrades te kopen i.p.v. er voor te sparen door te racen. Alleen ben je een achterlijke hoeveelheid echt geld kwijt als je dat wel doet.

Nu moet een klein percentage van de spelers alle winst genereren. Als ze het spel voor een paar euro verkopen dan zouden er vele miljoenen van verkocht zijn wat genoeg winst moet opleveren. Maak dan expansion packs voor een euro met wat extra auto's en circuits en weer flink wat extra races en het moet volgens mij lopen als een tierelier en een prima moneymaker voor EA zijn.

Ik ben na een jaartje rust of zo weer wat gaan spelen maar doe dat nog steeds met de versie van vóór de strijd met de spelers om hun geld losbarstte. Versie 1.1.12 met alleen R$ en gouden muntjes en geen andere complicaties. Lekker recht-toe-recht-aan. Als ik dat ooit helemaal uitgespeeld heb kan ik altijd nog eens updaten maar dan race ik eerst nog wel flink wat R$ en muntjes bij elkaar zodat ik na de update genoeg heb om extra auto's te kunnen aanschaffen.

• Solid4S
Heb de update er nog niet opgezet ivm de halvering van de roem en R$, maar ook voor de 5 goude muntjes voor de manager. Als ik nu 4 keer Le Mans rijd )mastare prototyp 10 rondjes) krijg ik 42 goud en kost me 4 muntjes. Als ik het goed begrijp moet ik straks 8 keer rijden en kost me dit 40 muntjes.....

• Solid4S
Ik had het spel eigenlijk zonder cheats willen uitspelen, maar ga nu geloof ik maar goud mijnen. Tijar werkt jouw oplossing nog?

[ Voor 5% gewijzigd door Solid4S op 02-06-2015 19:00 ]

• Tijar
Solid4S schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 18:45:
Ik had het spel eigenlijk zonder cheats willen uitspelen, maar ga nu geloof ik maar goud mijnen. Tijar werkt jouw oplossing nog?
Ja voor zover ik heb begrepen werkt Mr. Kotter nog zoals eerder beschreven. Pak zoveel mogelijk goud!

• Tijar
Solid4S schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 17:44:
Heb de update er nog niet opgezet ivm de halvering van de roem en R$, maar ook voor de 5 goude muntjes voor de manager. Als ik nu 4 keer Le Mans rijd )mastare prototyp 10 rondjes) krijg ik 42 goud en kost me 4 muntjes. Als ik het goed begrijp moet ik straks 8 keer rijden en kost me dit 40 muntjes.....
Het is wel mogelijk om eerst in een lagere klasse de manager aan te nemen en dan vervolgens Le Mans te rijden. Scheelt een hoop muntjes totdat de FM ook dit gat weer dichten.

• Solid4S
Thanks

Verwijderd

Waardeloos weer nog minder gold te verdienen door gewoon simpelweg te racen!
Slecht dat ze de roem weer omlaag hebben gegooid

• Tijar
Het aannemen van de managers kost nu in de Elite en Legend series weer 1 goud middels een kleine ingame download.

De halvering van de roem en geld is nog steeds een feit.

• Rubeo38
FM had vorig jaar augustus al aangekondigd dat de uitbetaling op Le Mans hoog was en dat ze het aan gingen passen. we kunnen dus ook gewoon blij zijn dat dit pas bijna een jaar later van kracht is gegaan. :'(
Gaat dus om Le Mans en Monza Junior. bij de rest zullen kleine verschillen zijn, maar de races die ik buiten die tracks heb gedaan, komt het goed overeen met wat het was voor de update
https://help.firemonkeys....254-Le-Mans-Track-Rewards

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:02
Ik moet trouwens zeggen dat ik net begonnen ben met dit spel, maar volgens mij kun je niet verliezen? Ik heb alles op handmatig zonder assist, maar je moet het wel heel erg verkloten wil je verliezen hoor hahaha..

Volgens mij is dit spel ontworpen dat je heel makkelijk wint zodat je blijft spelen ofzo..

• Lambo LP670 SV
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01-12 13:58
Denk dat het eerder zo ontworpen is dat mensen direct afhaken omdat het te moeilijk is. Wees maar gerust, de moeilijkheidsgraad gaat nog wel omhoog ;)

Verwijderd

Ik wacht ook nog even tot ik de update doe .

• Solid4S
Tijar schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 21:22:
[...]

Ja voor zover ik heb begrepen werkt Mr. Kotter nog zoals eerder beschreven. Pak zoveel mogelijk goud!
Krijg dit niet voor elkaar. Lukte overigens wel om de nieuwe challenge te starten....

• Kassad
Lambo LP670 SV schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 20:51:
Denk dat het eerder zo ontworpen is dat mensen direct afhaken omdat het te moeilijk is. Wees maar gerust, de moeilijkheidsgraad gaat nog wel omhoog ;)
Dat idee heb ik niet, je kan het jezelf moeilijker maken door hulpmiddelen uit te zetten maar het spel zal je altijd laten winnen. Mijn vader van 71 speelt ook, wint alles en 'verslaat' mij ook altijd terwijl hij gemiddeld 10 seconden per ronde langzamer is :)
Solid4S schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 22:35:
[...]

Krijg dit niet voor elkaar. Lukte overigens wel om de nieuwe challenge te starten....
Ik heb ook veel moeite met Kotter maar heb vaker succes als ik mijn iPad ff uit en weer aan zet voor het Kotteren.

[ Voor 23% gewijzigd door Kassad op 04-06-2015 06:58 ]

• Tijar
Goed nieuws, het lijkt erop dat de FM ook de halvering van de roem op Le Mans hebben terug gedraaid. Mooi begin van de dag :-)

• Rubeo38
zowel R$ als roem inderdaad weer terug op het oude niveau.
dat scheelt weer een hoop ergernis en tijd om te farmen

• Lambo LP670 SV
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01-12 13:58
Dus updaten is veilig? Buiten de hogere kost van de techniekers.

• Rubeo38
ook de hogere kosten van de manager, agent en de engineer zijn weer teruggedraaid. updaten is nu in mijn ogen een stuk veiliger omdat ze dat weer hebben teruggedraaid.
binnen een uur begint de Pursuit of Victory.

• Tijar
Ik ga zo direct updaten!

• Rubeo38
Goal 1: 1 lap Le Mans, cup, rolling start just before the last chicane
Goal 2: 2 laps Le Mans, cup, average speed of min. 225 km/h
Goal 3: 1 lap Le Mans, cup, no collisions, rolling start from the Porsche turns

redelijk goed te doen, ook zonder upgrades en een auto in het rood.

info voor de Nissan, valt aardig mee al zeg ik het zelf.
engine : 93.000 (25 GC) / 36 GC / 209.200 (55 GC) / 85 GC / 470.700 (130 GC) / 195 GC / 1.059.000 (290 GC) / 440 GC

drivetrain : 86.500 (24 GC) / 129.800 (36 GC) / 50 GC

body : 68.700 (18 GC) / 28 GC / 154.600 (42 GC)

suspension : 79.300 (22 GC) / 32 GC

exhaust: 78.400 (20 GC) / 32 GC / 176.500 (48 GC)

brakes : 60.600 (16 GC) / 91.000 (25 GC) / 36 GC

tires & wheels: 72.800 (20 GC) / 30 GC

complete additional 2.830.100 R$ & 966 GC
Stage 1 Rewards - Goal 1 $22,550 and 4,100 fame - Goal 2 $44,950 and 8,200 fame - Goal 3 $22,550 and 4,100 fame

[ Voor 66% gewijzigd door Rubeo38 op 04-06-2015 11:36 ]

• Tijar
Ik ben hier ook net aan begonnen maar ik had een klein issue, mijn account is geblokkeerd. Na enig speurwerk bleek dat 1 van mijn kinderen op de iPad RR3 had opgestart en hier heb ik 2 jaar geleden als test oneindig veel goud en geld op gezet met als gevolg een account dat niet meer te spelen is.

Gelukkig is ook dit weer op te lossen d.m.v. een nieuw Apple ID dus we zijn weer onderweg.

Ik ben overigens ook begonnen met de Nissan, deze trekt me het meeste en ze kunt met de 2 rondes ook lekker geld farmen. Heerlijk.

• Rubeo38
upgrades lijken voor elke auto hetzelfde te kosten.
ook het onderhoud van de auto is voor alle drie 3 uur en kost ook hetzelfde.

• Tijar
Ja klopt, dat las ik net ook. Onderhoud van 3 uur vind ik nog wel te doen.

• Rubeo38
staat zelfs een verontschuldigings filmpje op FB zag ik net.
over het halveren van de roem en R$

• Tijar
Haha ze hebben zich een beetje verkeken in de commentaren van de gebruiker :-)

• Rubeo38
Door dat terug te draaien is het eigenlijk gewoon een prima update dus.
Heb 6 miljoen R$ gespaard voor dit event en daar heb ik dus wel genoeg aan.
was bang dat ik meer nodig had gezien de upgrade kosten van bijv. de 2014 versie van de audi.
valt me dus alles mee uiteindelijk.

• Tijar
Rubeo38 schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 12:36:
Door dat terug te draaien is het eigenlijk gewoon een prima update dus.
Heb 6 miljoen R$ gespaard voor dit event en daar heb ik dus wel genoeg aan.
was bang dat ik meer nodig had gezien de upgrade kosten van bijv. de 2014 versie van de audi.
valt me dus alles mee uiteindelijk.
Heb je de 911 RSR 2015 al gezien, bijna 5 miljoen R$ en 1415 goud om te upgraden :(

• Rubeo38
edit: verkeerd gelezen ging om een andere auto :D

Dag 2 zal worden verreden in de Porsche RSR 2015

en die is inderdaad verscchrikkelijk duur!

[ Voor 72% gewijzigd door Rubeo38 op 04-06-2015 17:46 ]

• JJ de Bom
Ik was net bezig met het upgraden van de F14t in de laatste serie. Heb dus bijna alle gold opgebruikt en bijna geen geld. Ik verwacht dat deze upgrade met Lemans wel erg veel hetzelfde is als de vorige. Dat parcours heb ik ook wel gezien doordat hiermee de meeste roem te halen is.
Geen van de auto's is gewoon te koop dan winnen of met gold...
Ik heb ook m'n andere series nog niet af omdat je daarvoor gold nodig hebt voor de laatste upgrades om die bepaald PS te halen, en dan moet ik ook nog alle auto's die alleen met gold te koop zijn. Dat duurt dus nog verschrikkelijk lang. Ik ben dus niet zo enthousiast meer.

• Tijar
JJ de Bom schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 18:23:
Ik was net bezig met het upgraden van de F14t in de laatste serie. Heb dus bijna alle gold opgebruikt en bijna geen geld. Ik verwacht dat deze upgrade met Lemans wel erg veel hetzelfde is als de vorige. Dat parcours heb ik ook wel gezien doordat hiermee de meeste roem te halen is.
Geen van de auto's is gewoon te koop dan winnen of met gold...
Ik heb ook m'n andere series nog niet af omdat je daarvoor gold nodig hebt voor de laatste upgrades om die bepaald PS te halen, en dan moet ik ook nog alle auto's die alleen met gold te koop zijn. Dat duurt dus nog verschrikkelijk lang. Ik ben dus niet zo enthousiast meer.
Dat kan ik me heel goed voorstellen, heb je Mr. Kotter al langs zien komen?

Verwijderd

:P Waar vindt ik deze heb al gezocht maar kan hem niet vinden. En is dit in het nederlands.
Alvast bedankt

• JJ de Bom
Mr. Kotter?? Nee, ik heb geen idee wat je bedoelt.

Verwijderd

Game crashed iedere keer als ik de 1 ronde van de Pursuit of Victory op wil starten. Iemand anders ook ervaring mee?

Heb de Nismo al gekozen, maar zodra het laden van de eerset race begint loopt de game vast en sluit af

Verwijderd

Dat had ik ook eerst. Ik heb vervolgens een backup van cloud opgehaald en opnieuw een wagen gekozen. Nu de Porsche ipv de Audi en nu geen problemen meer met crashen.

• Darter Arie
Pff, dat Kotteren is me na veel keren proberen ook gelukt. Zelfs 2x achterelkaar. Lekker 100 goud erbij.F

Edit:
Dat was echter niet handig. de 9 dagen die ik nog had voor het evenement van de 24uurs waren gezakt naar 5. Dus even de backup terug gezet. Maar wel handig om te weten dat het werkt.

[ Voor 48% gewijzigd door Darter Arie op 05-06-2015 19:18 ]

• Tijar
Ja dat klopt Kotter kun je het beste niet doen tijdens een event. Daarna zoveel mogelijk binnen proberen te harken.

Verwijderd

werkt dat ook op android?

• Kassad
leuk filmpje over de Nissan, ook grappig dat-ie wordt gereden door een gamer :-)

YouTube: Nissan GT-R LM NISMO - Jay Leno's Garage

• Darter Arie
Volgens mij niet, maar je kan het proberen.

• Tijar
Dag 5:

Silverstone, Ford Focus / Nissan Silva

Challenge 1: International, Cup, 2 rondes

Challenge 2: National, 1 ronde, rem en stuur assists staan uit en je moet in tegenovergestelde richting winnen

Challenge 3a: National, snelheidsrecord
Challenge 3b: Grand Prix, autocross
Challenge 3c: National, Autocross

Challenge 4: Grand Prix 1 tegenstander, 2 ronde en haal je tegenstander 10x in. Lastige challenge!

Challenge 5: Grand Prix, 1 ronde, rem assist staat uit en je moet de bumper van je tegenstander eraf rammen en de achterruit breken. Lastige challenge!

Challende 6: Grand Prix, niet van de baan gaan en geen botsing en je moet winnen met 274m voorsprong

Verwijderd

Ligt het aan mij of lijken de challenges deze keer veel eenvoudiger dan ooit tevoren?
Enige die ik een beetje lastig vond was die om de tegenstander 10x in te halen maar verder waren alle challenges gewoon simpel te noemen.
Als dit zo blijft dan ben ik straks een porsche 919hybrid rijker... :)

• Tijar
Verwijderd schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 13:34:
Ligt het aan mij of lijken de challenges deze keer veel eenvoudiger dan ooit tevoren?
Enige die ik een beetje lastig vond was die om de tegenstander 10x in te halen maar verder waren alle challenges gewoon simpel te noemen.
Als dit zo blijft dan ben ik straks een porsche 919hybrid rijker... :)
Alleen challenge 5 was even een uitdaging maar de rest zijn tot op heden goed te doen. Trouwens wel redelijk onzinnig om de bumper en achterruit te slopen, wat heeft dit nou met racen te maken?

Verwijderd

Ik vond juist challenge2 niet de makkelijkste. Tis niet elke dag dat ik Silverstone in tegengestelde richting rij. :')

• Shrake
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-09 20:06
Het is tot dusver allemaal wel erg simpel inderdaad. Alles tot nu toe in 1 keer gehaald, iets dat vorige Le Mans zeker niet het geval was. Maar goed, je wordt natuurlijk ook beter in het spel en de uitdagingen zijn wat dat betreft ook op nieuwe spelers gericht die mogelijk niet zo snel zijn.

Verwijderd

Tijar schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 13:47:
[...]

Alleen challenge 5 was even een uitdaging maar de rest zijn tot op heden goed te doen. Trouwens wel redelijk onzinnig om de bumper en achterruit te slopen, wat heeft dit nou met racen te maken?
Bots op mijn voorganger zo hard als kan maar lukt me maar niet om hem de goede schade toe te brengen. wat doe ik fout, verder allemaal vrij makkelijk te doen.

• Solid4S
Zorg dat je voor een bocht waar je voorganger flink moet remmen een stukje achter hem zit en rem zelf niet, maar knal er bovenop :+

• Solid4S
Heb zelf de Porsche 919 Hybride gekozen voor de challenge. Weet een van jullie of de challenge na zaterdag doorgaat voor de andere twee auto's? Of kan je die straks alleen met goud of zo kopen?

Verwijderd

Solid4S schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 20:33:
Zorg dat je voor een bocht waar je voorganger flink moet remmen een stukje achter hem zit en rem zelf niet, maar knal er bovenop :+
dat doe ik ook. Zie de achterruit aan gort liggen en de bumper die bungelt wat aan de auto maar toch herkent het spel het niet alsof er iets kapot gaat. doe precies als in dit filmpje: https://www.youtube.com/w...fpW5PAHs&feature=youtu.be

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2015 20:59 ]

• Darter Arie
Tijar schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 13:47:
[...]

Trouwens wel redelijk onzinnig om de bumper en achterruit te slopen, wat heeft dit nou met racen te maken?
Ja, leuk :)

• Shrake
Solid4S schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 20:34:
Heb zelf de Porsche 919 Hybride gekozen voor de challenge. Weet een van jullie of de challenge na zaterdag doorgaat voor de andere twee auto's? Of kan je die straks alleen met goud of zo kopen?
Geen idee. Zou wel cool zijn als je die ook gratis kan halen, maar het is EA... dus de andere 2 zullen wel 1000 gold kosten ofzo

• Tijar
Shrake schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 22:33:
[...]

Geen idee. Zou wel cool zijn als je die ook gratis kan halen, maar het is EA... dus de andere 2 zullen wel 1000 gold kosten ofzo
Waarschijnlijk gaat er na deze challenge een nieuwe starten waarmee je de andere 2 kunt halen.

• Tijar
Verwijderd schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 20:40:
[...]

dat doe ik ook. Zie de achterruit aan gort liggen en de bumper die bungelt wat aan de auto maar toch herkent het spel het niet alsof er iets kapot gaat. doe precies als in dit filmpje: https://www.youtube.com/w...fpW5PAHs&feature=youtu.be
Speel je op een Android device want daar is een issue mee.

Ik speel op een iPad en had het Redelijk snel voor elkaar. In Maggotts keihard de voorganger rammen en gelijk nog een keer waarmee de achterruit breekt. In Becketts de voorganger rechtsachter geraakt waarmee de achterbumper defect raakte.

• Rubeo38
Goal 1: Nürburgring GP, 1 lap, Head to Head, different settings: reduced top speed, increased grip
Goal 2a: Catalunya National, Autocross, same settings as in Goal 1
Goal 2b: Brands Hatch, Autocross, same settings as in Goal 1
Goal 2c: Hockenheim GP Night, Autocross, same settings as in Goal 1
Goal 3a: Dubai GP, Elimination, different settings: increased top speed, reduced grip
Goal 3b: Nürburgring Sprint circuit, Speed Record, same settings as in Goal 3a
Goal 4: Monza GP, Endurance, same settings as in Goal 3, get a minimum average speed of 209 km/h within 2 laps. Race is immediately finished after you have accomplished the goal (after 2 laps here)
Goal 5: Mt. Panorama, Cup with a grid of six, 1 lap, settings are back to normal, get top speed of 355 km/h (you know where wink).
Goal 6: Mt. Panorama, Hunter, settings changed again to enhanced top speed and reduced grip, traction control OFF. No skidding allowed.

15,000 R$, 15 GC

heb de eerste 4 al achter de rug, toen was het tijd om naar het werk te gaan.
weer redelijk makkelijk vandaag, al moet ik zeggen dat ik de setup van de eerste 2 doelen lekkerder vond dan de 3e en 4e.
was lekker rijden met die grip.

Verwijderd

Tijar schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 23:17:
[...]

Speel je op een Android device want daar is een issue mee.

Ik speel op een iPad en had het Redelijk snel voor elkaar. In Maggotts keihard de voorganger rammen en gelijk nog een keer waarmee de achterruit breekt. In Becketts de voorganger rechtsachter geraakt waarmee de achterbumper defect raakte.
Ja speel inderdaad via Android, en om het alsnog te halen gister toch maar 20 goud geinvesteerd helaas :'(

• Rubeo38

• Shrake
Wat is die 3e challenge in Dubai vandaag verschrikkelijk zeg... misschien wordt het tijd eindelijk een keer offline te gaan en een paar keer te verliezen, mijn tegenstanders zijn veel en veel te snel door de bochten terwijl het verschil op rechte stukken marginaal is.

Verwijderd

mmm shit, helaas 20 goud dus weggegooid

Verwijderd

Shrake schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 11:55:
Wat is die 3e challenge in Dubai vandaag verschrikkelijk zeg... misschien wordt het tijd eindelijk een keer offline te gaan en een paar keer te verliezen, mijn tegenstanders zijn veel en veel te snel door de bochten terwijl het verschil op rechte stukken marginaal is.
Dat ligt dan vast aan jouw skillz.... (positief bedoelt: je hebt in het verleden te goed gereden zodat je tegenstanders te snel zijn geworden.) ;)
Ik vond vandaag weer een makkie. Alleen de laatste (Mount panorama jager, zonder te slippen) heb ik een paar keer moeten proberen. Vooral om wat gevoel voor de rem te krijgen. Eerste worden was geen probleem, dat slippen wel een paar keer, maar uiteindelijk toch eenvoudig gehaald.

Overigens, wat doen jullie met upgrades? Bij mij heb ik de motor nu een 2e upgrade gegeven (duurt 2 dagen!) en de driveline de eerste upgrade (duurt 1 dag)
Ik zit een beetje low on R$ en goud heb ik al helemaal weinig. Ik kom er wel achter dat ik nog wat goud kan verzamelen met de advanced course in de beginner klasse. Die had ik nog nooit gedaan, dus dat scheelt weer iets van 80? goud.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2015 14:39 ]

• Tijar
Verwijderd schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 14:36:
[...]
Overigens, wat doen jullie met upgrades? Bij mij heb ik de motor nu een 2e upgrade gegeven (duurt 2 dagen!) en de driveline de eerste upgrade (duurt 1 dag)
Ik zit een beetje low on R$ en goud heb ik al helemaal weinig. Ik kom er wel achter dat ik nog wat goud kan verzamelen met de advanced course in de beginner klasse. Die had ik nog nooit gedaan, dus dat scheelt weer iets van 80? goud.
Ik plaats elke update die mogelijk is maar ik heb makkelijk praten want ik heb van beide zat.

• Shrake
Nou het is me gelukt om Dubai te doen hoor. Niet helemaal fair, maar heb de snelste tegenstander in de eerste bocht maar even een PIT gegeven, daar was ie wel even zoet mee :)

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Ik heb het hier een tijdje niet gevolgd maar moet ik uit opmerkingen die ik lees afleiden dat de truc om met het vooruitzetten van de datum de wachttijden van upgrades en reparaties te vermijden niet meer werkt met de huidige versie?
Pagina: 1 ... 20 ... 65 Laatste