[Android/iOS] Real Racing 3

Pagina: 1 ... 19 ... 65 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-08 12:38
JJ de Bom schreef op maandag 06 april 2015 @ 12:07:
Je bedoelt dat je de GTE volledig 100% geüpgraded hebt? Of alleen alle races hebt gereden?

Ander vraagje. Rijden jullie ook tegen elkaar? Via gamecenter?
Ik heb alle races op 100% gekregen.

Ik race niet meer online, er zitten er mij te veel cheaters bij, erg frustrerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubeo38
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-09 10:23
ik race nog altijd online, via gamecenter.
altijd leuk om toch nog tegen anderen te racen, doe ook op een ander forum mee met een TT competitie enzo, dus dan is online racen altijd wel handig. :)

Nice dat je al op 100% zit, hoeveel uur heb je daar wel niet ingestoken? :D

ik zit nu op de 71 % en heb er een uur of 272 ingestoken.

[ Voor 26% gewijzigd door Rubeo38 op 06-04-2015 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Het is ook heel erg leuk en misschien ga ik het binnenkort wel weer oppakken.

Ik heb nu er bijna 534 uur ingestoken, hobby's kosten nu eenmaal tijd 😋
Jij moet nog even maar het einde is in zicht 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ de Bom
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 10-08-2021
Ik zit nu op 524 uur en 81%. Maar ik heb dan geen truuks uitgehaald met gold minen of R$. Wel geprobeerd trouwens. Maar is me slecht bevallen. Ik had twee auto's in de reparatie die er opeens verschrikkelijk lang over deden om gerepareerd te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darter Arie
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 30-09-2024
Hij is binnen. Dag 10 was eigenlijk niet zo lastig. Bij de laatste opdracht had ik nog 40 minuten de tijd voordat de 10 dagen om waren. Moest dus wel in een keer lukken, maar was eigenlijk een makkie. Dacht eerst dat het zonder botsen en van de baan af gaan moest, dan had ik het echt nooit gehaald. Knalde wel een paar keer hard tegen achterliggers op omdat ik zat te suffen...... Het is inderdaad vrij lang 12 rondes. Ik schrok nog even bij de opdracht waarbij je 226 km per uur moest finishen. Keek op de teller en die stopte bij 224' maar hij werd toch goedgekeurd met 226 km. Als de auto met R$ te koop was geweest had ik deze niet afgemaakt trouwens.
Kreeg een hoop R$ bij de laatste opdracht, maar was jammer genoeg de tip vergeten om de drie managers aan te nemen.

Ik speel dit spel nog niet zo lang, maar vind dit echt een leuke game. Game eigenlijk nooit, maar nu heb ik het wel te pakken.

Welke camera view vinden jullie eigenlijk het mooist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ de Bom
Ik reed altijd als bestuurder, dus binnen in de auto. Maar sins kort rijd ik met het zicht achterop de auto en je kunt naar mijn idee beter sturen en anticiperen op de bochten.

In de herhaling vind ik de view vanuit de lucht erg leuk. Jammer dat deze niet zo dynamisch is. Het zou mooi zijn als je wat verder weg of terug kan kijken naar voor of achterliggers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Darter Arie schreef op maandag 06 april 2015 @ 19:54:
Hij is binnen. Dag 10 was eigenlijk niet zo lastig. Bij de laatste opdracht had ik nog 40 minuten de tijd voordat de 10 dagen om waren. Moest dus wel in een keer lukken, maar was eigenlijk een makkie. Dacht eerst dat het zonder botsen en van de baan af gaan moest, dan had ik het echt nooit gehaald. Knalde wel een paar keer hard tegen achterliggers op omdat ik zat te suffen...... Het is inderdaad vrij lang 12 rondes. Ik schrok nog even bij de opdracht waarbij je 226 km per uur moest finishen. Keek op de teller en die stopte bij 224' maar hij werd toch goedgekeurd met 226 km. Als de auto met R$ te koop was geweest had ik deze niet afgemaakt trouwens.
Kreeg een hoop R$ bij de laatste opdracht, maar was jammer genoeg de tip vergeten om de drie managers aan te nemen.

Ik speel dit spel nog niet zo lang, maar vind dit echt een leuke game. Game eigenlijk nooit, maar nu heb ik het wel te pakken.

Welke camera view vinden jullie eigenlijk het mooist.
Goed gedaan! Gebruik je ook de 100% dagbonus goed? Ik kan morgen weer starten met 100% dagbonus om zo weer wat geld binnen te halen.

Ik gebruik de bumperview omdat je zo de meeste beleving hebt qua snelheid. In het begin wat lastig om de bochten goed in te kunnen sturen maar nu weet ik precies wanneer wat komt.

Volgende maand komt er eindelijk een knappe racegame voor de PS4, Project CARS en dan moet ik mijn tijd een beetje verdelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
JJ de Bom schreef op maandag 06 april 2015 @ 17:43:
Ik zit nu op 524 uur en 81%. Maar ik heb dan geen truuks uitgehaald met gold minen of R$. Wel geprobeerd trouwens. Maar is me slecht bevallen. Ik had twee auto's in de reparatie die er opeens verschrikkelijk lang over deden om gerepareerd te worden.
Hahaha dat is mij ook al een paar keer overkomen, als je de game reset dan is ook dat weer te herstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darter Arie
Ik gebruik zelf nu de "motorkapview". Die lijk veel op op de bumperview. Ik vind die er grafisch het leukste uit zien. Eerst gebruikte ik de view van uit de auto, die vind ik vooral grappig er uit zien. Wat mij opvalt is dat ik het lastig sturen vind bij de view van uit de auto als het stuur rechts zit. Slaat eigenlijk nergens op, maar toch. De view van achterop vind ik juist niet zo prettig.

Welke hulpmiddelen gebruiken jullie. Zal vast wel eerder aanbod geweest zijn hier, maar ben ff nieuwsgierig. Zelf gebruik ik geen hulpmiddelen, behalve bij de tijdritten. Dan gebruik ik de eerste keer wel hulpmiddelen, dan kan je daarna je persoonlijke record met de hulpmiddelen uit proberen te verbeteren. Bij deze astin martin serie heb ik wel een paar keer de hulpmiddelen gebruikt om niet te snel te botsen vooral tegen de langzamere tegenstanders. Met de hulpmiddelen aan ging het ontwijken net iets makkelijker.

Is de 100% bonus eigenlijk interessant. Je krijgt deze toch alleen bij de eerste race?

@Tijar
Nog bedankt voor de tip van het overspuiten. Toch weer wat extra gold verdient.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ de Bom
Rem helemaal uit. Tractie en stuur aan. Ik heb de tractie uit een aantal keren gebruikt, maar ik kan er niet aan wennen.
Sinds de laatste 2 Challenges gebruik ik nu ook de handgas en handrem. Vooral de handgas is prettig. Je kunt de auto meer uit laten rollen. Anders is het gelijk rem.
Door die challenges leer je wel sturen. Hiervoor reed ik nog wel eens door het gras om af te snijden. Maar als je netjes rijdt op de baan blijkt het toch sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubeo38
ik speel zelf met Tilt A, tractie uit, rem uit en stuur op laag.
Tractie en Rem assist verlagen je snelheid met sturen en remmen.
ik race ook met de Chase cam, dus van achter de auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speel het ook al een Tijd maar ga het nu ofline spelen vooral de laatste om vrij te spelen moet nu nog 4 auto's dan heb ik ze allemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aston martin dag 5 is niet meer te doen ik laat het hierbij doe geen dure upgrades zie wel wat de wagen moet kosten zo is de lol er af de snelheid haal ik niet zonder er goud tegen aan te gooien en dat heb ik er niet voor over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is te halen met alleen R$ upgrades. Ik moest enkel 9.3 skippen (45 gold). Kwestie van offline spelen en vaak verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Darter Arie schreef op maandag 06 april 2015 @ 22:38:

Is de 100% bonus eigenlijk interessant. Je krijgt deze toch alleen bij de eerste race?

@Tijar
Nog bedankt voor de tip van het overspuiten. Toch weer wat extra gold verdient.
Als je op een IOS de speelt is de 100% bonus herbruikbaar en mogelijk dat het op een Android devide ook mogelijk is.

Na een race krijg je de uitbetaling in geld, gewoon uit laten lopen. Hierna komt de roem uitbetaling en voordat deze op 0 staat (telt af) sluit je RR3 af en sluit je RR3 geforceerd af. Start RR3 hierna en de monteur en 100% bonus zijn voor een volgende race wederom beschikbaar.

Wil je de bonus een dag later weer hebben dan moet je de laatste race op een dag helemaal uit laten lopen qua geld en roem. Een dag later kun je dan weer starten met 100% bonus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Verwijderd schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 15:11:
Het is te halen met alleen R$ upgrades. Ik moest enkel 9.3 skippen (45 gold). Kwestie van offline spelen en vaak verliezen.
In plaats van verliezen kun je na de start ook gelijk opgeven, dit werkt hetzelfde maar is sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijar schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 15:22:
[...]

In plaats van verliezen kun je na de start ook gelijk opgeven, dit werkt hetzelfde maar is sneller.
Gek genoeg werkte dat bij mij enkel bij de 'echte' events als cup/elim/endurance. Bij speedsnap/cross moest ik m helemaal uitrijden en een slechte tijd/snelheid neerzetten. Ik zit wel op android, miss dat dat wat uitmaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darter Arie
Verwijderd schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 15:11:
Dat is de enige die ik ook geskipt heb. Kwam 3 km/u te kort 8)7
Overigens heb ik het idee dat online of offline spelen niet zo veel uitmaakt.
Tijar schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 15:20:
[...]

Na een race krijg je de uitbetaling in geld, gewoon uit laten lopen. Hierna komt de roem uitbetaling en voordat deze op 0 staat (telt af) sluit je RR3 af en sluit je RR3 geforceerd af. Start RR3 hierna en de monteur en 100% bonus zijn voor een volgende race wederom beschikbaar.

Wil je de bonus een dag later weer hebben dan moet je de laatste race op een dag helemaal uit laten lopen qua geld en roem. Een dag later kun je dan weer starten met 100% bonus.
Dat ga ik uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ de Bom
Verwijderd schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 14:40:
aston martin dag 5 is niet meer te doen ik laat het hierbij doe geen dure upgrades zie wel wat de wagen moet kosten zo is de lol er af de snelheid haal ik niet zonder er goud tegen aan te gooien en dat heb ik er niet voor over
Tja, de GTE kost 720 goud. Klein rekensommetje maken en je kunt beter 2 races skippen dan de auto aan je neus voorbij laten gaan. Maar goed, dan moet je wel goud hebben. Ik was op voorhand ook negatief en dacht de auto niet te halen. Op zich zijn de volgende races niet moeilijk, maar ze duren wel lang.
Ik heb die race die jij bedoelt geskipt en de allerlaatste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aston martin dag 5 is gehaald nog 1 van dag 6 gaat weer lekker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JJ de Bom schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 18:41:
[...]

Tja, de GTE kost 720 goud. Klein rekensommetje maken en je kunt beter 2 races skippen dan de auto aan je neus voorbij laten gaan. Maar goed, dan moet je wel goud hebben. Ik was op voorhand ook negatief en dacht de auto niet te halen. Op zich zijn de volgende races niet moeilijk, maar ze duren wel lang.
Ik heb die race die jij bedoelt geskipt en de allerlaatste.
Rekensommetje is inderdaad snel gemaakt en ook in voordeel van enkele races skippen. Maar inderdaad dan heb je wel goud nodig.
Ben nog altijd druk bezig met het spel maar heb besloten om voorlopig geen goud meer in te zetten, eerst flink sparen zodat ik straks een buffer heb en deze in stand kan proberen te houden. Weet niet of verstandig is maar doe toch maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nu lv173 levert iedere keer toch weer 31 goud op zo spaar ik wat goud wat ik inzet bij of kopen van 1 van de laatste 3 auto's of om wat te uppen moet nu nog 18 procent dan zit ik op 100 procent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19-09 08:14
de aston martin is ook binnen. Nog een paar races en dan heb ik alles op 100%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eindelijk de aston martin is binnen nu de laatste lootjes gaat nog wel wat goud kosten maar dat gaat niet anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:46
Ik heb de strijd om die Aston gestaakt. Ben bezig met het amateur seizoen en speel zo langzaam naar boven. Amateur nu bijna uitgespeeld.

Vraag: wil mijn voortgang backuppen in de cloud maar op de 1 of andere manier is de backup functie 'greyed out'. Staat alleen dat ik 9 dagen geleden voor het laatst heb gebackupped. Enig idee waarom die functie niet beschikbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14:06
Misschien omdat je niet bent ingelogd op fb of google+ ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Er lijkt in de volgende update een nieuwe track aan te komen, mogelijk de Nurburgring GP.

Zou op zich mooi zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Komende vrijdag voor 24 uur dubbele roem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubeo38
een nieuwe track zal zeker mooi zijn, Auto`s hebben we voldoende van :P
een hele nieuwe track om te ontdekken, misschien met wat nieuwe events daarop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14:06
Lijkt me ook leuk. Wel hoop ik niet dat het weer via time-events gaat. Om elke dag verplicht heel wat te spelen om wagens te unlocken, heb ik helaas de tijd niet meer voor. Daarom graag weer wat extra challanges die je op je eigen ritme kan rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ de Bom
Helemaal mee eens. Soms gaat het makkelijk, maar als je dan een dag mist vanwege je werk of andere beslommeringen, is het vaak ondoenlijk om het weer in te halen. Als je dan ook nog de pech hebt met een auto die 3 uur plus in de garage staat ter reparatie, dan is het bijna niet te doen zonder veel goud te investeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Zo vandaag de laatste 2 races 10 rondes en 3 rondes op le mans. en dan heb ik alles op 100% op naar de volgende update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
De volgende update bevat inderdaad de Nurnburgring GP, 3 nieuwe Renaults (concept, Clio en een DTM achtig iets) en de optie tot het vormen van teams

http://youtu.be/XbZ6jRt1YRg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ de Bom
Gaan we teams maken?
Hoeveel man kan er in een team?
Dat zou wel gaaf zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darter Arie
Klinkt goed. Miste de Renaults al.

Ik zoek nog 4 man voor mn team. Kunnen ze de banden wisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Gezien de prestaties van Toro Rosso met de Renault motor zou ik niet zo heel blij zijn.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darter Arie
Hier blijven ze wel rijden denk ik. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
De nieuwe update is beschikbaar! Have fun iedereen

Een Renault Clio met het geluid van een Pagani, hilarisch.

[ Voor 38% gewijzigd door Tijar op 21-04-2015 07:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu is ook Project Impulse geopend - kans om de Renault Dezir te winnen en 50 GC.
Dit speciale event eindigt al in 8 dagen, en het duurt 7 dagen. Toch maar snel mee beginnen dan.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/VEoQ2I9.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
vanavond maar is downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Ze hebben de glitch met de monteur ook weten te fixen :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ de Bom
Gaat er nog iemand een team maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben er zojuist mee begonnen.
Let op dat race 2 van de eerste dag een tijdrit is waarbij je een tijd neerzet die je iedere dag weer moet verbeteren. Zet de tijd dus niet te scherp neer!

De renault is zonder update wel lekker traag, volgens mij verlies ik zelfs snelheid op het rechte stuk met een stijging erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JJ de Bom schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 12:31:
Gaat er nog iemand een team maken?
wat kan je met zo'n team doen, wat zijn de voordelen ervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Verwijderd schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 13:52:
Ben er zojuist mee begonnen.
Let op dat race 2 van de eerste dag een tijdrit is waarbij je een tijd neerzet die je iedere dag weer moet verbeteren. Zet de tijd dus niet te scherp neer!

De renault is zonder update wel lekker traag, volgens mij verlies ik zelfs snelheid op het rechte stuk met een stijging erin.
Ik heb als eerste tijd iets van 2:33 neergezet, heb gewoon 20 seconden voor de finish stil gestaan.

Klopt, ik zit nu te wachten op het einde van de analyse en waarschijnlijk kun je daarna updaten want op de rechte stukken is hij niet vooruit te fikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darter Arie
Als je de 8e dag begint heb je, neem ik aan wel gewoon weer 7 dagen de tijd?
Ik wil zelf donderdagavond beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• upje
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18:42
Zo lees ik het wel inderdaad. LIjkt me ook wel logisch, anders moet iedereen persé vandaag of morgen beginnen.

[ Voor 34% gewijzigd door upje op 21-04-2015 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds de nieuwe update moet ik steeds bij opstarten downloaden (begint met 539 / 539 mb). Ga ik dan naar alle bestanden downloaden dan begint die met downloaden met 1669 / 1670mb en eindigt die bij 1671 / 1670 mb.

Iemand enig idee wat ik hieraan kan doen. Lijkt wel of spel niet helemaal binnen haalt ofzo. Misschien spel verwijderen en opnieuw instaleren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Verwijderd schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 19:41:
Sinds de nieuwe update moet ik steeds bij opstarten downloaden (begint met 539 / 539 mb). Ga ik dan naar alle bestanden downloaden dan begint die met downloaden met 1669 / 1670mb en eindigt die bij 1671 / 1670 mb.

Iemand enig idee wat ik hieraan kan doen. Lijkt wel of spel niet helemaal binnen haalt ofzo. Misschien spel verwijderen en opnieuw instaleren?
Dat lijkt de beste optie zorg alleen wel dat je vooraf een Back-up maakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er gaaf uit heeft iemand nog plaats in een actief team.
Heb zelf bij de tijdrit ook voor het einde stil gestaan en had nog 1 sec over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ de Bom
Ik wil wel een team aanmaken. Iemand misschien een leuke naam?

Of het voordelen biedt weet ik niet, maar proberen kan toch?

[ Voor 34% gewijzigd door JJ de Bom op 21-04-2015 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal het me nog beklagen misschien , maar ik ging voluit in de tijdrit.
Met nog wat updates te gaan breek ik zeker nog mijn record :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie ook het probleem sinds de laatste update dat je de melding krijgt geen internervebinding in tijdrijden en team rijden verder werkt alles zal wel weer bug zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Verwijderd schreef op woensdag 22 april 2015 @ 09:35:
Hebben jullie ook het probleem sinds de laatste update dat je de melding krijgt geen internervebinding in tijdrijden en team rijden verder werkt alles zal wel weer bug zijn.
Dit is op dit moment een bekend probleem, FM is er mee bezig las ik op hun forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Ik vind de update tot op heden nog niet heel erg bijzonder met alle bugs in de teams.

Hebben jullie al in de Renault Clio gereden? Zodra je in de 6e versnelling zit schakelt hij niet meer terug tenzij je vrijwel tot stilstand komt. Het geluid is vrij bijzonder, een dikke V12 in een Clio :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Kosten Renault R.S 01:

Motor :
111.600 (30 GC) / 46 GC / 251.000 (65 GC) / 100 GC / 584.800 (155 GC) / 235 GC / 1.270.900 (350 GC) / 525 GC

Aandrijving:
103.800 (28GC) / 155.700 (42GC) / 233.600 (60 GC) / 95 GC

Body:
82.500 (22GC) / 34 GC / 185.600 (50 GC) / 75 GC / 417.500 (115GC)

Ophanging:
95.200 (26 GC) / 142.800 (38GC) / 55 GC

Uitlaat:
94.100 (26GC) / 38 GC / 211.700 (55 GC)

Remmen:
72.800 (20 GC) / 109.100 (30 GC) / 45 GC

Banden:
87.300 (24GC) / 36 GC / 196.500 (50 GC)

Totaal: 4.386.500 R$ en 1284 GC

[ Voor 10% gewijzigd door Tijar op 22-04-2015 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• upje
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18:42
1284 gold ... even kijken of ik dat nog heb.... eh nee 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Verwijderd schreef op woensdag 22 april 2015 @ 00:09:
Ik zal het me nog beklagen misschien , maar ik ging voluit in de tijdrit.
Met nog wat updates te gaan breek ik zeker nog mijn record :)
Zo dag 2 ook klaar en het was redelijk goed te doen. Exact 0.294 van mijn tijd af weten te halen en wederom 30 seconden voor de finish staan wachten :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

upje schreef op woensdag 22 april 2015 @ 13:02:
1284 gold ... even kijken of ik dat nog heb.... eh nee 8)7
Nee er zijn dagen dat ook ik geen 1284 goud heb. Dus weer een echte update om ons goud af te troggelen en zo te zien heb je al snel goud nodig.
Zit nu op dag 2 race 3 en inhalen gaat goed in bochten maar op rechte stukken vliegen ze me om de oren. En aangezien ik geen goud wil uitgeven aan update's houdt het dan ook al snel op.

Toch beetje jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCR
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 11:00

DCR

Ik heb een team aangemaakt: TweakersNL

Als jullie me een uitnodigingsverzoek sturen dan zal ik je toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Verwijderd schreef op woensdag 22 april 2015 @ 15:53:
[...]

Zit nu op dag 2 race 3 en inhalen gaat goed in bochten maar op rechte stukken vliegen ze me om de oren. En aangezien ik geen goud wil uitgeven aan update's houdt het dan ook al snel op.

Toch beetje jammer
Dit kun je heel makkelijk oplossen: start de race en druk gelijk op de pauze toets en selecteer beëindig event. Start vervolgens hetzelfde event weer en je zut zien dat de totale tijd van de tegenstanders 3 seconden omhoog is gegaan. Herhaal dit een keer of 10 en je heb 30 seconden speling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijar schreef op woensdag 22 april 2015 @ 15:58:
[...]

Dit kun je heel makkelijk oplossen: start de race en druk gelijk op de pauze toets en selecteer beëindig event. Start vervolgens hetzelfde event weer en je zut zien dat de totale tijd van de tegenstanders 3 seconden omhoog is gegaan. Herhaal dit een keer of 10 en je heb 30 seconden speling.
Ja ik weet dat dit zo op te lossen is maar zo duurt het spelen wel erg lang als dit straks bij iedere race moet doen. Ik wil gewoon minder goud updates

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCR

DCR

DCR schreef op woensdag 22 april 2015 @ 15:57:

Ik zie nu dat er 20 personen in een team kunnen, heb het TweakersNL team dan ook open gezet. Concept is om gezamelijk zoveel mogelijk ronden te rijden, elke keer als je de teamchallange start krijg je andere auto's en met een andere type event.
De top 100 van teams kunnen aan het einde van de challange goud verdienen. Geen idee of dit haalbaar is, maar dat zien we vanzelf. We hebben wel 20 teamleden nodig :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Verwijderd schreef op woensdag 22 april 2015 @ 16:03:
[...]

Ja ik weet dat dit zo op te lossen is maar zo duurt het spelen wel erg lang als dit straks bij iedere race moet doen. Ik wil gewoon minder goud updates
Deze challenge was vandaag de enige waarbij dit misschien nodig was, de rest was goed te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gelukkig nog 7000 goud , ik kan nog enkele updates aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darter Arie
DCR schreef op woensdag 22 april 2015 @ 15:57:

Probeer me aan te melden, maar krijg alleen een zwart scherm als ik teams ga zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ de Bom
Ik zie het team ook niet. Maar ik wil wel een uitnodiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFly3k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-09 21:43
Ik zou ook graag mee willen doen, maar het is inderdaad niet te vinden.

PSN - 500px - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCR

DCR

Het aanmaken van het team ging ook erg moeizaam. Iedereen zou zich gewoon moeten kunnen aanmelden, maar las wel dat er problemen zouden zijn met het team gedeelte en dat ze druk bezig zijn dit te verbeteren en op te lossen.

Kunnen jullie wel andere teams vinden? De naam van het team is TweakersNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFly3k
Het probleem is vooral dat er geen zoek functie is. (of ik heb die nog niet gevonden :P)
Op welke positie staat het team nu? Of is het anders een optie dat je iemand toevoegt als vriend en die dan kan uitnodigen voor het team?

PSN - 500px - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCR

DCR

FireFly3k schreef op donderdag 23 april 2015 @ 06:26:
Het probleem is vooral dat er geen zoek functie is. (of ik heb die nog niet gevonden :P)
Op welke positie staat het team nu? Of is het anders een optie dat je iemand toevoegt als vriend en die dan kan uitnodigen voor het team?
Ok, ik kan ook niemand uitnodigen voor het team. Misschien moeten we eerst vrienden worden inderdaad. Jullie kunnen me als het goed is vinden onder "rve 8" of rveerd@home.nl via gamecenter.

Het team staat nu ergens rond de 11200ste positie 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ de Bom
Ik zie maar 20 teams. Bij het aanmaken kun je ook nog kiezen tussen privé en openbaar. Heb je het team wel openbaar staan? Ik verwacht van wel, maar vraag het toch even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFly3k
DCR schreef op donderdag 23 april 2015 @ 06:38:
[...]

Ok, ik kan ook niemand uitnodigen voor het team. Misschien moeten we eerst vrienden worden inderdaad. Jullie kunnen me als het goed is vinden onder "rve 8" of rveerd@home.nl via gamecenter.

Het team staat nu ergens rond de 11200ste positie 8)7
Ik speel op Android dus dat gaat helaas niet lukken. Heb je toevallig ook via Google+ gekoppeld?
Het is wel vreemd dat je niet kunt zoeken.

PSN - 500px - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
De eerste challenge was toch zoveel mogelijk rondjes tijden op het Indianapolis circuit? Ik zal de eerste cheaters met ruim 9000 rondjes al in de top staan, ik ga hier mijn tijd niet eens aan verspillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En weer zo'n waardeloze die je eerst 20 keer dik moet verliezen voordat je hem kan winnen zonder al te veel updates.
Heb het over dag 3 van de renault missie 4 en dan de race op de Indianapolis speedway. Wordt echt van alle kanten ingehaald op rechte stukken

Zelfs met een aantal keren dik verliezen lukt het me niet om de tijd van de andere veel langer te krijgen. Ga maar mee stoppen

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2015 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Verwijderd schreef op donderdag 23 april 2015 @ 15:51:
En weer zo'n waardeloze die je eerst 20 keer dik moet verliezen voordat je hem kan winnen zonder al te veel updates.
Heb het over dag 3 van de renault missie 4 en dan de race op de Indianapolis speedway. Wordt echt van alle kanten ingehaald op rechte stukken

Zelfs met een aantal keren dik verliezen lukt het me niet om de tijd van de andere veel langer te krijgen. Ga maar mee stoppen
Je moet in de bochten zoveel mogelijk voorsprong pakken en op de rechte stukken blokken waar je kunt. Ik startte de race en drukte gelijk op terugtrekken en de tijden werden vanzelf langzamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid4S
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20-01-2024
Dag 3 missie 4 lukt echt niet. Heb meer dan 20* na de start direct op terugtrekken gedrukt, maar de snelheid van de bots wordt niet minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCR

DCR

JJ de Bom schreef op donderdag 23 april 2015 @ 07:37:
Ik zie maar 20 teams. Bij het aanmaken kun je ook nog kiezen tussen privé en openbaar. Heb je het team wel openbaar staan? Ik verwacht van wel, maar vraag het toch even.
Ik heb hem inderdaad op openbaar staan. Misschien kan er wel gezocht worden op de teamtag, die is TWNL.
Als men mij een om pm stuurt met gamecenter, google of facebook account dan zal ik een poging doen om je uit te nodigen als vriend, misschien zijn er dan meer opties om tot het team te kunnen toetreden. Vooralsnog is het nog geen handige toevoeging.

Update:
Aha dit verklaart een hoop, je dient dus vrienden te zijn:

https://help.firemonkeys..../205349907-Race-Teams-FAQ

[ Voor 10% gewijzigd door DCR op 23-04-2015 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Solid4S schreef op donderdag 23 april 2015 @ 21:36:
Dag 3 missie 4 lukt echt niet. Heb meer dan 20* na de start direct op terugtrekken gedrukt, maar de snelheid van de bots wordt niet minder.
Race je in offline modus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid4S
Yep ook. Maar zowel online als offlinr rijden de bots 3:15. Heb ook alle beschikbare upgrades...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid4S
Handmatig gasgeven werkte uiteindelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darter Arie
Gisteren dag 1 opgestart. Vandaag dag 1 en 2 afgemaakt ging nog erg makkelijk. Snelheid is alleen hoog bij de start en in de bochten. Op de rechte stukken ga je te langzaam, maar als je voor een bot zit halen ze je niet zo snel in en blijven de bots 4 meter achter je. Voor de bochten kan je echt heel laat of helemaal niet remmen. Op de nurnburgring kan je op het laatst trouwens een stukje afsnijden, dat werkt natuurlijk niet bij tijdritten. Maar ik haalde zo een auto in die 150 meter voor me reed. In plaats van de knik ga je recht door en dan kom je weer gelijk op asfalt.

Dag 3 was ook nog een makkie. >:)

[ Voor 10% gewijzigd door Darter Arie op 25-04-2015 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ de Bom
Heb net Le Mans erop zitten. Nu dacht ik de P1 vrij te spelen. Die is namelijk voor een redelijk bedrag te koop. Dat is dus niet het geval. Ik heb dus de 2 Porsches al vrij, die ik nog steeds niet kan kopen, omdat ik daar tenminste 600 gold voor nodig heb. En ik heb dus maar 400 gold. Nu zal ik dus eerst nog 200 gold moeten sparen voordat de P1 vrij komt. Zit nu op level 152. Dat betekend dus dat per keer maar 30 gold vrij komt. Ofwel 7x een volle ronde sparen en niks anders doen dan maar rijden. Nog iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darter Arie
Heel veel reclames gaan kijken 8)7, veel geduld of geld uitgeven.

Dag 4 ook af. Ook nog goed te doen.

[ Voor 23% gewijzigd door Darter Arie op 26-04-2015 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ de Bom
Ik denk dat ik het racen maar op een laag pitje ga zetten. Ik zou niet weten hoe ik met een beetje plezier die 200 gold moet sparen of er moet binnenkort een korting van 40% op een Porsche komen.
Als ik de gold aan andere wagens ga uitgeven om verder te komen omdat je een bepaalde ps score moet hebben, kom ik er nooit. Ik heb alle upgrades die met r$ te koop zijn gekocht. Is er met die Renault nog wat te halen of moet je daarvoor ook je goud aanspreken om verder te komen.
Ik lees op het forum van FM dat meerdere spelers er last van hebben, maar volgens mij wordt er weinig aangedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darter Arie
Dag 5 was erg simpel. Had wel wat moeilijker gemogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
De Renault is binnen en ik moet zeggen dat hij met een aantal updates wel beter te rijden is, in het begin was het echt bagger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid4S
Heb hem ook binnen. Behalve race op Indy, verder redelijk eenvoudig. Heb de auto wel redelijk opgewaardeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Als je de nieuwe Renault Dezir hebt vrijgespeeld dan komt de nieuwe serie Renault's Global Passion beschikbaar en hier is het met voldoende upgrades niet nodig om steeds je auto te onderhouden.

Ik zit nu op 52% en ik rijd al die tijd al met een beschadigde auto en je vliegt ze nog steeds aan alle kanten voorbij. Niet echt handig gedaan van de FireMonkeys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darter Arie
Volgens mij klopt er bij DeZir ook iets nog niet helemaal. De eerste of tweede dag haalde ik op de indy speesway 216 km p/u. Terwijl de auto max nog geen 200 kon. Ik verwacht dat dit soort dingen in een upgrade nog wel verbeterd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook de Dezir binnen.

Ik had me voorgenomen om niet meer dan 50 gc te besteden. Uiteindelijk werd het maar 6 gc (voor de motor upgrade). Tactiek: veel verliezen (5~10 keer). Voor dag 4/goal6 moest ik upgraden. Daarna ging eigenlijk alles wel relatief makkelijk.

Best wel een mooie wagen, klinkt helaas als een stofzuiger, maar daar valt nog wel mee te leven. Het feit dat ie niet schakelt vind ik zelf niet zo storend. Tis wel zo dat ie eigenlijk op geen enkel circuit echt tot z'n recht komt. Elk circuit heeft wel een lang recht stuk waarbij je om de oren wordt gereden en in bochten vind ik m nogal 'zwaar' aanvoelen..

Wat vinden jullie van de Dezir?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:46
Ik ben er nu voor aan het rijden, maar ben pas op 20% met nog 2 dagen te gaan. Ga het niet halen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Een prima auto in de bochten en qua wegligging ook heerlijk. Een tegenvaller vind ik het geluid en al met al geen auto waar ik op een regenachtige zondagmiddag nog eens een rondje mee zou gaan racen.

Met de volgende auto's doe ik dat nog wel:

Nissan GTR
Audi R8 LMS
Audi R18 e-tron
BMW M3 GT2 ALMS
Ferrari F1
Toyota TS040
Pagani
Koenigsegg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darter Arie
Ik ben met dag 6 begonnen en heb 'm dus nog niet binnen. Wat ik tot nog toe vind is dat het een leuke aanvulling is. Vooral omdat je iets anders moet racen. Extreem laat remmen en heel vroeg weer het gas erop. (Speel alleen nog maar met alle hulpmiddelen uit).

Dag 6 vond ik best lastig. Vooral 6 tegenstanders op een ronde zetten wilde niet lukken. Maar het is weer gelukt. Op naar dag 7.

Dag 7 was goed te doen. Ik heb de DeZir nu :*)

[ Voor 18% gewijzigd door Darter Arie op 29-04-2015 17:29 . Reden: Aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zouden wij bij iemand in het team kunnen? Ik kan niet toevoegen elke keer storing of weer wat ander gezeik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubeo38
Dezir staat al een paar dagen in mijn garage, het was voor mij auto nummer 100. nog 12 te gaan.
Waarvan in ieder geval nog 2 Ferrari`s die ik ga proberen te halen via de carriere modus. scheelt me toch weer een hoop goud als je ze gratis kan winnen.
Volgende evenement begint alweer over 12 dagen ofzo. volgens anderen is dat wederom de scuderia Ferrari. zou mooi zijn, want die auto had ik nog niet :)

en op 1 mei weer dubbele roem!

[ Voor 4% gewijzigd door Rubeo38 op 30-04-2015 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat kost de renault rs 01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
20 % off = 1.680.000 R$ en voor de upgrades zie mijn post van 22-04-2015

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi bedankt R$ is geen probleem heb nu al 20 milj dus hij kan gewonnen worden en bedankt voor je eerdere info had deze al gelezen.hij is bij jouw dus al volledig geupt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Verwijderd schreef op donderdag 30 april 2015 @ 19:45:
Mooi bedankt R$ is geen probleem heb nu al 20 milj dus hij kan gewonnen worden en bedankt voor je eerdere info had deze al gelezen.hij is bij jouw dus al volledig geupt.
Nee dit is de enige auto die ik nog niet op 100% heb en zolang er geen serie komt waarbij ik alle updates nodig heb laat ik het lekker zo.
Pagina: 1 ... 19 ... 65 Laatste