[Android/iOS] Real Racing 3

Pagina: 1 ... 18 ... 65 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-08 12:38
Nog 11 races om weer op 100% te komen maar ik kan helaas niet verder doordat de Aston Martin GTE nog niet beschikbaar is, wachten op de 500 event.

Vandaag een aantal races met de Porsche RSR 2014 gereden, dit blijft toch wel mijn favoriete auto.

Wat is jullie favoriete auto?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Procedure voor snelle 100% dagbonus

1) Ga offline

2) Zet de datum via Instellingen 4 dagen verder

3) Start RR3 op

4) Selecteer een race

5) Sluit RR3 geforceerd af, reset de datum tot de datum van vandaag

6) Ga weer Online en je krijgt de 100% bonus

[ Voor 10% gewijzigd door Tijar op 22-03-2015 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:59
Tijar schreef op zondag 22 maart 2015 @ 12:02:
Nog 11 races om weer op 100% te komen maar ik kan helaas niet verder doordat de Aston Martin GTE nog niet beschikbaar is, wachten op de 500 event.

Vandaag een aantal races met de Porsche RSR 2014 gereden, dit blijft toch wel mijn favoriete auto.

Ik denk toch de BMW gt2 alms, lekker stabiel, niet te nerveus, prettige auto.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijar schreef op zondag 22 maart 2015 @ 12:02:

Denk ook de BMW M3 GT2 ALMS. Voor de rest heb ik ook wel plezier in de Porsche GT3 RS. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ de Bom
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 10-08-2021
Ik vind de Porsche 919 wel gaaf en het geluid / rijgedrag van de ferrari 412 T2 is ook erg leuk.
Maar goed ik heb de RSR 2013 en 2014 nog niet.

Het leuke van de 919 was toch wel Le Mans zelf. Die hele hype er naar toe, de auto winnen en dan in het weekend kijken naar Le Mans in het echt. Ja, helemaal top.

[ Voor 0% gewijzigd door JJ de Bom op 25-03-2015 07:24 . Reden: Taalfout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubeo38
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-09 10:23
Het leuke van RR3 is dat elke auto toch zijn eigen manier van rijden heeft.
Ik heb natuurlijk nog niet alle auto`s, ik heb er nog een stuk of 18 nodig.
Geleidelijk speel ik wel alles lekker weg, ben nu toch even aan het sparen voor het nieuwe evenement.
Ik start deze wel op een later tijdstip omdat ik volgende week erg weinig tijd daarvoor ga hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTV
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17-08 20:59

TTV

Zijn er meer mensen die er last van hebben dat Real Racing niet meer start na de update naar Lollipop 5.1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• upje
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18:42
Scroll eens wat naar boven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTV
  • Laatst online: 17-08 20:59

TTV

Ohw... excuus. Overheen gekeken. Ik heb het probleem dus ook op mijn Nexus 6. Op de Nexus 9 nog niet geprobeerd, maar het zou misschien een device-afhankelijk probleem kunnen zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ de Bom
Vandaag de eerste dag voor de Aston Martin GTE. Is goed te doen. De auto plakt aan de weg, ook zonder upgrades. De 5e serie van de eerste dag bestaat uit 3 onderdelen. De eerste is om met een topsnelheid van 243 km per uur over de finish te komen. Dat is zonder upgrades een beetje lastig. De tweede is een autocross en goed te doen en de derde is Jager en ook goed te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De eerste dag vond ik ook een makkie :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ de Bom
Volgens bijgaande site zijn alle tweede upgrades voor de Aston GTE alleen in gold te koop. En niet te weinig ook. Dus ben benieuwd hoe deze strijd gaat.

http://rr3.wikia.com/wiki/Aston_Martin_Vantage_GTE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Level 1 total R$748,800
Level 2 total GC305
Level 3 total R$1,685,000
Level 4 total GC205
Level 5 total R$1,136,700
Level 6 GC270 (motor)
Level 7 R$1,470,600 (motor)

Duur geintje inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ de Bom
Tweede dag. De eerste twee zijn een makkie. Daarna 9 rondes op Silverstone. Het eerste blokje van de toestand van de wagen was al rood. Na 8 rondes had ik 18 wagens op een ronde. Dus goed te doen. Nu eerst maar even 2 uur wachten voor reparatie. Ik heb wel de eerste set upgrades op de wagen. Ik weet niet of ik wel verder ga met upgraden. Heb nog 102 gold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
JJ de Bom schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 08:35:
Tweede dag. De eerste twee zijn een makkie. Daarna 9 rondes op Silverstone. Het eerste blokje van de toestand van de wagen was al rood. Na 8 rondes had ik 18 wagens op een ronde. Dus goed te doen. Nu eerst maar even 2 uur wachten voor reparatie. Ik heb wel de eerste set upgrades op de wagen. Ik weet niet of ik wel verder ga met upgraden. Heb nog 102 gold.
Ik ben net klaar met dag 2 en het was niet zo heel moeilijk inderdaad.

Je kunt voor elke race de monteur aannemen en net voordat de roem op 0 komt RR3 afsluiten dan heb je bij de volgende race de monteur gratis.

De tweede set updates kost een boel goud, ik zou hier nog even mee wachten als ik jou was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ de Bom
Heb net de laatste race gereden. Je moet 9 ronden rijden met een beperkte hoeveelheid brandstof.
Dat is ook goed te doen. Ik had in de laatste ronde nog 9 liter over.
Misschien een tip: rij tot en met de achtste ronde de tweede plaats met de voorste rijder in zicht. Dan kun je de negende ronde volop los.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
JJ de Bom schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 10:55:
Heb net de laatste race gereden. Je moet 9 ronden rijden met een beperkte hoeveelheid brandstof.
Dat is ook goed te doen. Ik had in de laatste ronde nog 9 liter over.
Misschien een tip: rij tot en met de achtste ronde de tweede plaats met de voorste rijder in zicht. Dan kun je de negende ronde volop los.
Ik heb redelijk door gereden en had achteraf nog bijna 12 liter over dus de challenge was een makkie. Gisteren had ik behoorlijk wat moeite met de snelheids challenge op Silverstone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, kan mij soms iemand helpen hoe ik mijn opgeslagen cloud kan terug vinden en terug zette op real racing 3? Het zit zo, ik heb een cloud dat ik dus heel ver zit maar omdat ik het spel ernieuw heb gedownload moest ik dus me cloud herstellen voor mijn bestanden terug te plaatsen maar in dat geval ben ik verkeert geweest en een nieuw opslag gedaan dus moet ik ernieuw beginnen, kan mij iemand helpen hoe ik aan mijn oude cloud kan geraken en terug zette? Mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Verwijderd schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 15:28:
Hallo, kan mij soms iemand helpen hoe ik mijn opgeslagen cloud kan terug vinden en terug zette op real racing 3? Het zit zo, ik heb een cloud dat ik dus heel ver zit maar omdat ik het spel ernieuw heb gedownload moest ik dus me cloud herstellen voor mijn bestanden terug te plaatsen maar in dat geval ben ik verkeert geweest en een nieuw opslag gedaan dus moet ik ernieuw beginnen, kan mij iemand helpen hoe ik aan mijn oude cloud kan geraken en terug zette? Mvg
Heb je een kopie van de character.dat van de game? Gebruik je IOS of Android?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe bedoel je met je eerste vraag en het is via android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubeo38
Dag 2 compleet, was redelijk makkelijk inderdaad.
Iets meer dan 10 liter over, maar heb aardig flink doorgereden. Ben bang dat ze nog wel moeilijker gaan doen de komende dagen.
Ook alleen nog maar de eerste R$ upgrades gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:
Iemand had geantwoord waarop ik terug heb geschreven maar denk dat da ni goed was dus als iemand mij kan helpen kun u op fb sturen.aub veel gemakkelijker voor mij. Je kan mij vinden op fb onder de naar randy moreels alsins merci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Verwijderd schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 19:52:
:
Iemand had geantwoord waarop ik terug heb geschreven maar denk dat da ni goed was dus als iemand mij kan helpen kun u op fb sturen.aub veel gemakkelijker voor mij. Je kan mij vinden op fb onder de naar randy moreels alsins merci
Is de cloud Back-up gedaan via RR3 of heb je via je tablet een cloud Back-up gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
  • Laatst online: 19-09 14:06
Zoals ik het lees heb je de oude backup (RR3 server) overschreven met een nieuwe backup van je 'lege' spel? Ik heb niet direct weet of je dat nog kan terugdraaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd zo is het gebeurt en het is via een gsm een galaxy dusja hopelijk dat iemand mij daarmee kan hekpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er moet toch een mogelijkheid zijn om mijn back-ups ergens te kunnen vinden en terug te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oef dag 3 achter de rug , toch al een stuk moeilijker vond ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing_Reporter
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:38

Racing_Reporter

Contentmaker

Verwijderd schreef op zondag 29 maart 2015 @ 00:20:
Er moet toch een mogelijkheid zijn om mijn back-ups ergens te kunnen vinden en terug te zetten?
Het bedrijf heel lief mailen en hopen op hulp. Anders heb je pech denk ik.

Als je dit leest, heb je teveel tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand dat het soms weet hoe ik mijn oude cloud opslag kan weer vinden en terug kan zette boven de laatste opslag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar naar wat moet ik juist mailen wand ik vind het ni, op het spel kan je ook nergens vinden voor naartoe te mailen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Verwijderd schreef op zondag 29 maart 2015 @ 10:57:
oef dag 3 achter de rug , toch al een stuk moeilijker vond ik.
Ik vond dag 3 nog meevallen, ben wel heel benieuwd naar de rest van de dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Verwijderd schreef op zondag 29 maart 2015 @ 11:31:
Maar naar wat moet ik juist mailen wand ik vind het ni, op het spel kan je ook nergens vinden voor naartoe te mailen
In het hoofdmenu op het icoontje klikken dat lijkt op een mannetje (rechts onderin) daarna het icoontje met de 5 mannetjes en dan krijg je een scherm met onderop de optie Ondersteuning aanvragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ de Bom
Nog tips voor de inhaalwedstrijd van 7 in 5 rondes. Ik heb nu al 2 keer een reparatie moeten laten uitvoeren en kom niet verder. Het rijden op zich is niet echt moeilijk, maar kom elke keer net een paar meter te kort. Ik heb alleen de R$ upgrades gedaan van allen de 1e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind dat niet, het hooft menu van de game bedoel je? Daar zi ik nergens iets rechts onder staan hoor. Jha drm is facebook natuurlijk makkelijker omdat je dan een foto kan kan doorsturen é. Kzal het ooit mss wel vinde, echt klote hoor pfff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:47

BM

Moderator Spielerij
Kunnen we allemaal even letten op dubbelposts? Als je zelf als laatste gereageerd hebt graag je post editten ipv een nieuwe aan te maken.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Verwijderd schreef op zondag 29 maart 2015 @ 14:29:
Ik vind dat niet, het hooft menu van de game bedoel je? Daar zi ik nergens iets rechts onder staan hoor. Jha drm is facebook natuurlijk makkelijker omdat je dan een foto kan kan doorsturen é. Kzal het ooit mss wel vinde, echt klote hoor pfff
Het scherm wat in beeld komt zodra je de game hebt opgestart. Rechtsonderin staan van links naar rechts een mannetje, een beker en een envelop.

http://i.ytimg.com/vi/YIBP264UcR8/maxresdefault.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
JJ de Bom schreef op zondag 29 maart 2015 @ 14:22:
Nog tips voor de inhaalwedstrijd van 7 in 5 rondes. Ik heb nu al 2 keer een reparatie moeten laten uitvoeren en kom niet verder. Het rijden op zich is niet echt moeilijk, maar kom elke keer net een paar meter te kort. Ik heb alleen de R$ upgrades gedaan van allen de 1e
Of upgrades doen of een aantal maal vreselijk verliezen. Deze update is alleen om zoveel mogelijk goud en geld uit te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ de Bom
Ik heb hem geskipt. Ik werd er gek van. Zit nu op de derde dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je had m ook offline kunnen doen. Ik kwam met online tegenstanders ook een 20-50m te kort, terwijl met ik met offline tegenstanders m halverwege de laatste ronde al binnen had. (Dit ook met enkel R$ upgrades).

Wel prettig van deze auto is dat ie maar 2uur service time heeft. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 30 maart 2015 @ 09:55:
Je had m ook offline kunnen doen. Ik kwam met online tegenstanders ook een 20-50m te kort, terwijl met ik met offline tegenstanders m halverwege de laatste ronde al binnen had. (Dit ook met enkel R$ upgrades).

Wel prettig van deze auto is dat ie maar 2uur service time heeft. :)
Ben maar blij met maar 2 uur service time.
Ben nu met dag 4 bezig. 1 race 3 rondes le Mans (hierna service) daarna 2 korte en hierna weer 7 rondes le mans. Heb je dus ook weer service nodig. Wat de andere twee races zijn weet ik nog niet.
In iedergeval eerste 3 races van dag 4 zijn goed te doen (ook alleen maar 1ste ronde update vanwege weinig goud)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-09 08:28

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Ik moet jammer genoeg bij deze challenges afhaken, de R updates zijn mij veels te duur.. 1 update is al 1/6 van mijn totale geld op het moment :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ircghost schreef op maandag 30 maart 2015 @ 14:13:
Ik moet jammer genoeg bij deze challenges afhaken, de R updates zijn mij veels te duur.. 1 update is al 1/6 van mijn totale geld op het moment :P.
Weet ook niet of ik het ga redden tot het einde zonder goud update. Maar bekijk het maar zo; doordat ik de eerste ronde wel de update's heb gedaan (voor geld) ben ik morgen wel al op dag 5. Dat wil dus zeggen dat ik toch weer 20 goud heb kunnen binnenhalen.
Bij dit soort challenges gaat het mij dan ook niet meer om het halen van de auto maar om zoveel mogelijk goud binnen te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ de Bom
Ja, klopt. Ik ga er vanuit dat ik de auto niet win. Voor alsnog gaat het goed. Moet de laatste nog van deze dag. 8 rondes met beperkt brandstof. Zit nu in de reparatie. Volgens mij moet dat lukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
JJ de Bom schreef op maandag 30 maart 2015 @ 17:39:
Ja, klopt. Ik ga er vanuit dat ik de auto niet win. Voor alsnog gaat het goed. Moet de laatste nog van deze dag. 8 rondes met beperkt brandstof. Zit nu in de reparatie. Volgens mij moet dat lukken
De laatste challenge is niet heel moeilijk alleen een beetje saai, ik had ruim 10 liter over en heb toch hier en daar behoorlijk gas gegeven.

Morgen Melbourne en schadevrij proberen te rijden, dat wordt al een stuk lastiger.

[ Voor 8% gewijzigd door Tijar op 30-03-2015 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubeo38
Ik moet nog de laatste 2 van dag 3. Nog steeds alleen R$ upgrades erop zitten en het gaat nog steeds redelijk makkelijk. Heb wel genoeg goud om er tegen aan te gooien, maar wil kijken hoever ik hiermee kom.
Als je m wint toch weer 720 goud uitgespaard. Dus eerste rond 350 goud ong. Moet wel kunnen in mijn ogen,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Dag 5:

Challenge 1: wacht 40 seconden bij de start en dan kun je in de tweede ronde gemakkelijk de snelste ronde halen

Challenge 2: om de rest op te houden kun je het beste in de eerste chicane gaan stilstaan en door de rem in te houden kunnen ze niet verder. Na een seconde of 20 volgas ervandoor :-)

Challenge 3: je hoeft alleen geduldig te zijn, niet gelijk bij de start als een malle tegenstanders inhalen, de bots zijn zo traag dat je ze vanzelf 1 voor 1 binnen kunt halen

Challenge 4: geen probleem

Challenge 5: net zoals de andere brandstof besparende challenges moet dit ook geen probleem zijn

Beloniong 10 goud

Morgen Suzuka

[ Voor 8% gewijzigd door Tijar op 31-03-2015 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1. Easy. Bots doen er 1 minuut over, dus 50s wachten en gaan
  2. Ik heb de tip van Tijar niet hoeven proberen, lukte de eerste keer in 1:12.
  3. Geduld is inderdaad een schone zaak. Ik denk dat ik er iets van 12 gelapt heb.
  4. Gezien ik enkel R$ upgrades heb, was t een kwestie van vaak verliezen. Mijn top was max 335.20 km/h. Na iets van 8x dik verliezen had ik n tegenstander van 333.4 km/h.
  5. Best easy door de lange rechte stukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
De vierde challenge op Suzuka is zonder remmen 10e worden.....

Voordeel is wel dat je de bots kunt gebruiken als rem en het gras gebruiken
werkt ook prima :)

[ Voor 45% gewijzigd door Tijar op 01-04-2015 08:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ de Bom
Ik kreeg de vierde race niet voor elkaar. 336 km op het lange stuk naar beneden. Ik haalde de snelheid wel, maar moest remmen op het gras, dus mislukt. Met nog steeds de eerste upgrades zou de auto maximaal 341 km per uur rijden, dus ik had er al een hard hoofd in dat dit voor elkaar zou komen. Ik heb er geen meerdere races aan gewaagd en die direct geskipt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
JJ de Bom schreef op woensdag 01 april 2015 @ 08:54:
Ik kreeg de vierde race niet voor elkaar. 336 km op het lange stuk naar beneden. Ik haalde de snelheid wel, maar moest remmen op het gras, dus mislukt. Met nog steeds de eerste upgrades zou de auto maximaal 341 km per uur rijden, dus ik had er al een hard hoofd in dat dit voor elkaar zou komen. Ik heb er geen meerdere races aan gewaagd en die direct geskipt.
Als je een aantal maal bewust verliest dan wordt de snelheid die je moet halen vanzelf minder. Ik las gisteren op een forum dat iemand de maximale snelheid op 108km gekregen na een aantal maal flink verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, nog een 'cheat' die in ieder geval een paar uur wachten uitspaart:
Zet de monteur 'aan' zodat je auto niet minder wordt na een rit. Bij het einde van de rit, zodra je de bonus ziet verschijnen, het spel geforceerd afsluiten. Bij weer starten van het spel is de auto nog in dezelfde conditie als voor de race en de monteur is nog steeds actief. Als je dit vanaf de eerste race van de nieuwe dag doet behoud je ook je dagbonus. Let wel op dat je die dag wel een race echt afmaakt anders staat je dagbonus de volgende dag op 20%.

Verder ook al eerder genoemd: behalve bij de voortgang van de ene dag naar een volgende dag kan je alles 'offline' rijden. Dit scheelt behoorlijk waardoor een evenement winnen veel eenvoudiger wordt.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2015 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ de Bom
Net de eerste 3 races gedaan. Is goed te doen. Ik had een aardige voorsprong in de eerste 8 rondes en opeens komt in de negende ronde mijn achtervolger me voorbij. Kostte even wat zweten, maar toch gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Ik heb net challenge 4 gedaan (zonder remmen) en dit is inderdaad niet heel moeilijk als je genoeg gras en bots gebruikt om af te remmen.

Vanavond na het werk thuis de laatste challenge afmaken (9 ronden, handmatig gas, remmen, niet van de baan raken en zuinig met de brandstof doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ de Bom
Challenge vier is hier ook gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijar schreef op woensdag 01 april 2015 @ 13:29:
Ik heb net challenge 4 gedaan (zonder remmen) en dit is inderdaad niet heel moeilijk als je genoeg gras en bots gebruikt om af te remmen.

Vanavond na het werk thuis de laatste challenge afmaken (9 ronden, handmatig gas, remmen, niet van de baan raken en zuinig met de brandstof doen.
Laatste race is bij mij hopeloos. Kost me geen enkele moeite om brandstof te besparen en de race te winnen. Alleen nu al meerdere malen in laatste gedeelte van de race`een klein stuurfoutje (tijdens tegenstander op 1 ronde zetten) waardoor alsnog van baan raak.
Erg vervelend, en omdat steeds na aantal rondes zijn kost het me ook nog erg veel speeltijd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ de Bom
Laatste race ook gelukt. Het is inderdaad erg stress vol om de 9 rondes te rijden zonder stuurfout. Hier kwam ook in de laatste ronde van ronde 8 naar 9 de tegenstander weer voorbij, maar ligt direct na inhalen weer ruim op achterstand. Bij mij ging het in de laatste chicane bijna fout bij het inhalen.
De brandstof gaat gewoon goed. Ik kijk in het begin van de rondes hoeveel ik heb en hoeveel verbruik, daarna concentreer ik me alleen nog op het rijden. Ik had nu ook nog 7 liter over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid4S
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20-01-2024
Ik zag vandaag dat er weer een update beschikbaar is. Maar is volgens omschrijving nog steeds voor Aston Martin update. Die staat er alweer een tijdje op. Vandaag ronde 6 met succes afgerond. Iemand ervaring met deze update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Verwijderd schreef op woensdag 01 april 2015 @ 16:35:
[...]

Laatste race is bij mij hopeloos. Kost me geen enkele moeite om brandstof te besparen en de race te winnen. Alleen nu al meerdere malen in laatste gedeelte van de race`een klein stuurfoutje (tijdens tegenstander op 1 ronde zetten) waardoor alsnog van baan raak.
Erg vervelend, en omdat steeds na aantal rondes zijn kost het me ook nog erg veel speeltijd!
Haha dat had ik ook, tot 2 maal toe de concentratie even weg en dan is het te laat. Wat wel opvalt is dat je pas bij alle 4 wielen van de baan een rode vlag krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
JJ de Bom schreef op woensdag 01 april 2015 @ 17:46:
Laatste race ook gelukt. Het is inderdaad erg stress vol om de 9 rondes te rijden zonder stuurfout. Hier kwam ook in de laatste ronde van ronde 8 naar 9 de tegenstander weer voorbij, maar ligt direct na inhalen weer ruim op achterstand. Bij mij ging het in de laatste chicane bijna fout bij het inhalen.
De brandstof gaat gewoon goed. Ik kijk in het begin van de rondes hoeveel ik heb en hoeveel verbruik, daarna concentreer ik me alleen nog op het rijden. Ik had nu ook nog 7 liter over.
Ik probeerde zo weinig mogelijk tegenstanders in te halen en als het niet anders kon dan deed ik het op een punt waar ik er makkelijk voorbij kon. Meerder malen werd ik door de bot aangetikt en lag ik bijna naast de baan.

Ik had uiteindelijk nog bijna 10 liter over dus dat is niet het probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Solid4S schreef op woensdag 01 april 2015 @ 18:42:
Ik zag vandaag dat er weer een update beschikbaar is. Maar is volgens omschrijving nog steeds voor Aston Martin update. Die staat er alweer een tijdje op. Vandaag ronde 6 met succes afgerond. Iemand ervaring met deze update?
De update is inhoudelijk gelijk en wat ik heb begrepen is dit versie 3.2.2 voor IOS om de versie nummers tussen IOS en Android gelijk te trekken, Android heeft vorige week al versie 3.2.2 gekregen.

Ik laat de update voorlopig tijdens de 500 challenge lekker staan en ga gewoon verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid4S
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20-01-2024
Dat idee had ik ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Dag 7 is een makkie en redelijk snel te doen. De laatste challenge is vrij krap qua brandsof maar is wel te doen, ik had 0,4 liter over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darter Arie
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 30-09-2024
Pff. Dag 5 Melbourne. Challenge 3. Wilde me echt niet lukken. Ik speel met alle hulp middelen uit en kreeg het echt niet voor elkaar om zonder schade in te blijven halen. Toch maar de hulpmiddelen aan gezet en toen was het een makkie. Snel wat dagen goed maken.

Weet iemand of het lukt in vliegtuigmodes om de dag van je ipad terug te zetten zodat je een dag langer er over kan doen. Heb met pasen niet veel tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Darter Arie schreef op donderdag 02 april 2015 @ 11:12:
Weet iemand of het lukt in vliegtuigmodes om de dag van je ipad terug te zetten zodat je een dag langer er over kan doen. Heb met pasen niet veel tijd.
Dit zou ik zeker niet doen omdat je dan geen kans maakt op de gratis GTE!!!!!

Tijdens een challenge periode moet je niet de datum aanpassen daarna is het geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darter Arie
Bij de vorige challenge heb ik wel de datum een paar keer aangepast om niet op reparaties te hoeven wachten en dat gaf geen probleem op het einde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Dan ben je binnen de dag zelf gebleven en dan heb je geluk gehad, op andere fora hebben spelers de auto's niet gekregen doordat ze de tijd aangepast hebben.

Ik doe dit in principe nooit tijdens een challenge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darter Arie
Tijar schreef op donderdag 02 april 2015 @ 11:33:
Dan ben je binnen de dag zelf gebleven ....
Nee echt een dag vooruit. Zelfs naar een datum waarbij de challenge afgelopen was. Daarna terug gezet en de auto heb ik ontvangen.

Overigens heb ik dat nu ook al gedaan. O-) Ik gok het er ook op, anders haal ik het zeker niet. Zal wel laten weten of het lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Heb je geen melding in beeld gekregen want dat heb ik zelf namelijk wel een keer gehad.

Het was tijdens de Redline Challenge en toen kreeg ik een melding van de agent Natalie: Gametext_redline_missed_reward_tier1_new-tier0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Dag 8: Catalunya:

Het is de korste baan tijdens de tour dus de hoogste aantal ronden.

Challenge 1 win deze events

Challenge 2 zet de snelste ronde neer

Challenge 3 zet 40 tegenstanders op een ronde en win de race

Challenge 4 blijf maximaal 91m achter je tegenstander en haal hem niet in

Challenge 5 bespaar weer brandstof tijdens het laatste event

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darter Arie
Tijar schreef op donderdag 02 april 2015 @ 11:41:
Heb je geen melding in beeld gekregen want dat heb ik zelf namelijk wel een keer gehad.

Het was tijdens de Redline Challenge en toen kreeg ik een melding van de agent Natalie: Gametext_redline_missed_reward_tier1_new-tier0
Nog niet. Alleen de melding dat de tijd van de ipad niet synchroon liep. Duimen maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Dan denk ik dat je geluk hebt! Top

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijar schreef op donderdag 02 april 2015 @ 09:13:
Dag 7 is een makkie en redelijk snel te doen. De laatste challenge is vrij krap qua brandsof maar is wel te doen, ik had 0,4 liter over.
Ben nu ook met laatste challenge bezig, alleen met deze toch nog even stoeien denk ik om te winnen. Krijg nog niet voor elkaar hoor.
Weet dat je moet zorgen dat je aan kop zit dan geen enkel probleem maar ja eerst daar komen.
Iemand nog tips (behalve paar keer verliezen) heb trouwens alleen de update uit eerste ronde.

Laat de tips maar zitten heb het inmiddels gehaald!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2015 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Dag 8 inmiddels ook gehaald, niet echt moeilijk. De laatste race is over 12 ronden dus wel even de concentratie erbij houden. Brandstof gaat wel iets harder, ik had nog 0,55 liter over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubeo38
eerste 3 challenges van dag 8 gedaan, die waren niet moeilijk.
moeilijkste lijkt me inderdaad weer de brandstof.
Gisteren op de speedway kwam ik precies op 0.00 over de finish, hopelijk ga ik het vandaag wel redden.

Hou er rekening mee bij het laatste doel, dat je niet perse hoeft te winnen. het gaat er om dat je gewoon dat ding uitrijdt met voldoende benzine over.

[ Voor 26% gewijzigd door Rubeo38 op 03-04-2015 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Dat klopt Rubeo38, ik wilde graag winnen om de geldbonus en roem te kunnen verdubbelen dus als je rustiger aan doet dan ga je het makkelijk redden qua brandstof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Dag 9 in Dubai

Challenge 1 cup race met weinig brandstof en handmatig remmen en gas geven. Win met tenminste 457 meter voorsprong

Challenge 2 voltooi de parade ronde met customized race livery, inclusief een nummer vinyl

Challenge 3 win met weinig brandstof, handmatig remmen en gas geven en kom met tenminste 330 km/uur over de finish

Challenge 4 win met weinig brandstof, handmatig remmen en gas geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darter Arie
Darter Arie schreef op donderdag 02 april 2015 @ 11:12:
Ben er inmiddels achter dat bij het vrijspelen van een nieuwe dag challenge, je even verbinding moet hebben met Wifi. Dit gaat dus niet lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijar schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 12:27:
Dag 9 in Dubai
...
Challenge 3 win met weinig brandstof, handmatig remmen en gas geven en kom met tenminste 330 km/uur over de finish
Hmm, dit is niet zo tof. Op Indy speedway kwam ik maar tot 332 km/h, en Bathurst 334 km/h. Moet ik dan toch upgraden met gold?... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Darter Arie schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 14:29:
[...]

Ben er inmiddels achter dat bij het vrijspelen van een nieuwe dag challenge, je even verbinding moet hebben met Wifi. Dit gaat dus niet lukken.
Je hebt maximaal 5 seconden WiFi nodig, ga je dat ook niet redden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darter Arie
Tijar schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 15:13:
[...]

Je hebt maximaal 5 seconden WiFi nodig, ga je dat ook niet redden?
Het is niet het probleem dat ik geen Wifi heb, het is het probleem dat de 10 dagen dan al om zijn. Met wifi aan ziet rr dus dat je te laat bent en kan je niet verder. Ik denk dat als ik het red om het begin van de 10e dag te starten het dan wel lukt, maar heb van het weekend en vandaag andere verplichtingen. Sommige challenges duren ook wel erg lang, dus je doet het ook niet ff snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 14:55:
[...]

Hmm, dit is niet zo tof. Op Indy speedway kwam ik maar tot 332 km/h, en Bathurst 334 km/h. Moet ik dan toch upgraden met gold?... :/
mmmm dat wordt inderdaad een aardig uitdaging zonder gold update. Zeker niemand met tips.

Laatste race dag 8 trouwens inderdaad wel te doen als je goed leest en leest dat je niet hoeft te winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Ja kunt nog makkelijk 10 goud verdienen door de auto's te voorzien van de gratis paaskleuren bij de lakkleuren. Je moet 100x een auto voorzien van een nieuwe kleur en daar krijg je 10 goud voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Dag 9 zojuist ook gehaald, de eerste challenge was toch wel even lastig, in de eerste ronde niet verder dan de 7e plaats gekomen en de nummer 1 reed alleen maar bij me weg wat ik ook deed.

De race een aantal maal tijdens de start afgebroken en opnieuw gestart en toen werd het wel mogelijk om te winnen.

Challenge 4 is op Monza en de kunst is om de laatste bocht goed aan te snijden en dan kun je redelijk makkelijk de topsnelheid halen.

Challenge 5 is 10 ronden op Brands Hatch tegen 1 tegenstander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• upje
Ik loop vast op dag 7, challenge 4. Een van de opdrachten is de hoogste snelheid behalen op Indianapolis Speedway. In eerste instantie moest ik 345 km/h halen, dat is ruim boven de maximumsnelheid van de Aston Martin (!).

Na een paar keer verliezen hoef ik nog "maar" 335,8 km/h te halen, maar ook dat kan ik (net) niet halen. En dat met 11 upgrades.... Iemand nog tips? Overslaan kost 35 goud, dat vindt ik wel wat te gortig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
upje schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 12:45:
Ik loop vast op dag 7, challenge 4. Een van de opdrachten is de hoogste snelheid behalen op Indianapolis Speedway. In eerste instantie moest ik 345 km/h halen, dat is ruim boven de maximumsnelheid van de Aston Martin (!).

Na een paar keer verliezen hoef ik nog "maar" 335,8 km/h te halen, maar ook dat kan ik (net) niet halen. En dat met 11 upgrades.... Iemand nog tips? Overslaan kost 35 goud, dat vindt ik wel wat te gortig.
Probeer anders een paar keer te starten en gelijk op te geven om te zien of de maximale snelheid naar beneden gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En als je offline de race doet? Dan hoef je vast niet zo'n hoge snelheid te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• upje
Maar een upgrade gedaan van 38 goud. Dan is de topsnelheid 3 km/u hoger, en dan haal ik het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Dag 10 Le Mans

Challenge 1 Endurance race zonder schade en van de baan, advies is gelijk stoppen als je de afstand hebt

Challenge 2 1 ronde met 10 liter brandstof en handmatig gas en remmen

Challenge 3 2 ronden 1 tegenstander

Challenge 4 2 ronden cup race

Challenge 5 12 ronden met 120 liter brandstof en handmatig gas en remmen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
De eerste 2 nu gedaan en niet heel moeilijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubeo38
Eerste 4 heb ik al gedaan, valt reuze mee tot nu toe. Vanavond pas de laatste, moet je echt even voor gaan zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Zo hij is binnen, wooohoooo. Bij de laatste race is het aan te raden om de Michael en Natalia aan te namen. Met 100% kreeg ik ruim 950.000 aan geld en ontzettend veel roempunten.

Concentratie is wel een puntje, Pfff best lang 36 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frogmen
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Het is wel een challenge van het handmatige en lange afstand niet direct mijn ding merk ik. 15 minuten aaneen vindt ik zat. Zijn er mensen die dit op hun telefoon kunnen spelen? Op mijn iPad mini krijg ik al last van mijn ogen.

Voor een Tweaker is de weg naar het resultaat net zo belangrijk als het resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubeo38
Pfoe hij is hier binnen hoor, was inderdaad ff goed concentreren die laatste race.
Tussendoor 2x op pauze gezet omdat de kinderen uit elkaar gehaald moesten worden :)
Maar uiteindelijk goed voor mekaar.
Nog maar 15 auto's te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darter Arie
Kom op monza iedere keer toot 325 km/u. Kom net te kort. Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ de Bom
Skippen. Of met goud upgrades kopen. Als je alleen maar alle eerste upgrades hebt, red je het net niet. Ik heb die in ieder geval wel geskipt. Er zijn vast nog wel andere truuks, maar als je gefrustreerd wilt worden, vooral doorgaan :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• upje
Ik heb Monza ook geskipt :S.
Sommige missies zijn erg makkelijk, andere zo goed als niet te doen. Duel op Brands Hatch bijvoorbeeld; je moet winnen en hebt daarvoor 10 rondes. Ik heb de tegenstander 2 x (!) op een ronde gezet. Misschien iets te simpele missie ?

[ Voor 73% gewijzigd door upje op 06-04-2015 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darter Arie
Oke bedankt. Skip deze wel. Kwam wel al tot 326 km/u. Dus probeer het nog een keer en dan ben ik er wel klaar mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ de Bom
Ik heb de laatste ronde ook geskipt. Ik zag dat iemand als Tijar die, volgens mij goed kan rijden en fanatiek is, de ronde al puffend en steunend heeft afgelegd. 36 minuten lang, 1 ronde voorsprong nemen en handgas/rem zag ik niet zitten. 15 minuten is voor mij ook lang genoeg.

Ben nu bezig met de standaard races en heb net de Ferrari Enzo binnen. Wat een verschil zeg met de GTE. De grip van de banden gaat van 1,6 (GTE) naar 1,04 (Enzo).
Ik moet zeggen dat de GTE met de eerste ronde upgrades zeker zo goed stuurt als een vol geüpgrade BMW. Deze hoort wel bij mijn favorieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
JJ de Bom schreef op maandag 06 april 2015 @ 10:33:
Ik heb de laatste ronde ook geskipt. Ik zag dat iemand als Tijar die, volgens mij goed kan rijden en fanatiek is, de ronde al puffend en steunend heeft afgelegd. 36 minuten lang, 1 ronde voorsprong nemen en handgas/rem zag ik niet zitten. 15 minuten is voor mij ook lang genoeg.
Ik kan redelijk rijden maar ik ben het volledig met je eens, de duur is gewoon net even te lang.

Al met al een redelijke makkelijke uitdaging over 10 dagen met een aantal challenges die zonder upgrades niet te doen waren. Sinds vanmorgen alles op 100% gekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ de Bom
Je bedoelt dat je de GTE volledig 100% geüpgraded hebt? Of alleen alle races hebt gereden?

Ander vraagje. Rijden jullie ook tegen elkaar? Via gamecenter?

[ Voor 5% gewijzigd door JJ de Bom op 06-04-2015 12:09 ]

Pagina: 1 ... 18 ... 65 Laatste