[Android/iOS] Real Racing 3

Pagina: 1 ... 26 ... 65 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijpie
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18-09 09:47
Dag twee ook klaar. Mooie laatste race op Melbourne. Tot nu toe alleen met r$ upgrades.

Het lijkt erop dat FM de challenges aan het weggeven is na dat Nascar fiasco.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-08 12:38
Challenge 3.3 is te winnen met 1 goud investering:

I managed to get past with just 1 gold drivetrain upgrade (and all possible R$ upgrades, so in total 11/31). Being aggresive but not touching got me the win.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ de Bom
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 10-08-2021
Wat is de tactiek om Ahmed 3e te laten worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Ik ben achter hem gaan rijden en heb een iets anders cameraview gekozen zodat je zowel je eigen auto ziet als die van degene achter je. Daarna zoveel mogelijk afsnijden en blokkeren en dan moet het lukken.

Ook heb ik pogingen gedaan om de tegenstander eraf te rammen maar op de een of andere manier werkt dit niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 07-12-2022
JJ de Bom schreef op woensdag 18 november 2015 @ 07:22:
Wat is de tactiek om Ahmed 3e te laten worden?
Als 1egaan rijden en dan de boel blocken zodat ahmed een voorsprong krijgt en dan rustig achter hem aanrijden en een paar bochten voor het einde hem inhalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Je hoeft hem niet persé in te halen, hij moet minimaal 3e worden dus als hij voor je blijft is het ook goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Nu bezig met dag 4 en de eerste 2 challenges (Suzuka) gehad. Eerste challenge 2 ronden cup en daarna 1 ronde hunter race met Ahmed.

Nu de auto in reparatie en zo weer verder. Volgende challenge mag je kiezen uit 3 opties. Endurance, drag race of flitsfote, ik denk dat ik voor de laatste ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
Ik heb lange afstand gedaan omdat de auto toch al kapot was
Maar erna moet je met de oerstingray 1rondje suzuka voor ahmed blijven met de nieuwe versie
Laatste is 12 plaatsen zakken en dan weer 1e worden
Leuke makkelijke missies tot nu toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Hmmm mijn Stingray heeft onderhoud nodig, weer 3 uur wachten :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijar schreef op woensdag 18 november 2015 @ 11:10:
Je hoeft hem niet persé in te halen, hij moet minimaal 3e worden dus als hij voor je blijft is het ook goed.
Ik heb me lekker uitgeleefd op alle auto's die in de buurt kwamen. Perfecte methode: laat je inhalen en vlak voordat iemand je passeert tik je zijn achterkant aan zodat hij 180graden gedraaid staat.
Uiteindelijk Ahmed als 1e geeindigd en ik als 2e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Laatste challenge van dag 5 is het makkelijkste om net na de eerst bocht links of rechts in het gras te gaan en zodra ze je allemaal hebben ingehaald weer de baan op te gaan.

Blijf je op de baan en rem je af dan blijft een deel achter je plakken zonder dat ze je inhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Race 3 van dag 3, ik kom er niet doorheen. Heb alles een upgrade gegeven tot het goud, en wil eigenlijk geen goud uitgeven om verder te updaten.
Ook als ik als 3de over de finish kom dan geeft het speel nog aan dat ik niet de finish heb gepasseerd. Doe ik iets fout ofzo?

kijk ik trouwens op de volgende site: http://rr3.wikia.com/wiki/Stingray_Evolution dan zie ik hiervoor het volgende staan bij dit event: Indianapolis Motor Speedway - Speedway (Rolling Start) [1 Lap]

echter stopt bij mij het spel al als ik na de start de eerste maal de finish passeer, heb dan nog geen ronde gereden.

HELP HELP HELP HELP

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2015 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Moet je niet als eerste de finish passeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet als eerste de finish passeren (na een seconde of 15). Als je de 2 eerste auto's niet voor de finish kan inhalen zal je of verder moeten upgraden, of moeten skippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja wel moet wel als eerste de finish passeren maar dit lukt met geen enkele mogelijkheid of ik moet goud updates doen maar daarvoor heb ik niet genoeg goud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Dit hebben ze bewust gedaan zodat mensen goud gaan inzetten, heb je wel genoeg goud om te skippen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid4S
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20-01-2024
Als het nu al lukt kan je misschien beter wat meer goud besteden in upgrades dan in het slippen van opdrachten. Ik heb momenteel 13 upgrades en ook dag 4 redelijk eenvoudig gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ de Bom
Tijar schreef op woensdag 18 november 2015 @ 08:30:
Ik ben achter hem gaan rijden en heb een iets anders cameraview gekozen zodat je zowel je eigen auto ziet als die van degene achter je. Daarna zoveel mogelijk afsnijden en blokkeren en dan moet het lukken
Volgens mij was dit de beste manier.

Trouwens ik zie dat je vandaag (woensdag) om 12.00 nog op dag 4 bent en Om 14.30 uur al op dag 5. Hoe doe je dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Sorry dat is een tikfout, morgenochtend start ik gewoon op dag 5 😀

[ Voor 4% gewijzigd door Tijar op 18-11-2015 22:56 ]

• Solid4S
Iemand nog tips voor challenge 4 van dag 5? Is de dagrace. Heb meerdere keren na de start gestopt, aantal keren flink verloren en speel offline. Maar niets werkt.

• Tijar
Hoeveel updates heb je want dit is net als op dag 3 een truc om goud te verkrijgen. Ik heb een paar updates met goud gedaan en ik kwam bij deze race net voor de finish op de eerste plaats en ik ben bang dat als er morgen weer een dragrace is dat ik dan meer updates zal moeten kopen.

• Bemax
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 14-08-2019
Is er al iemand in geslaagd om de dragrace in dag 5, de 4e missie te halen? Erg vervelend om honderd keer het zelfde te doen en telkens op de zelfde manier te verliezen

• Tijar
Ja ik heb het gehaald met 17 updates maar het was maar net aan. Alleen als je er goud tegenaan gaat gooien dan zul je het halen, de bots vertragen werkt niet meer.

Verwijderd

Tijar schreef op donderdag 19 november 2015 @ 09:37:
Ja ik heb het gehaald met 17 updates maar het was maar net aan. Alleen als je er goud tegenaan gaat gooien dan zul je het halen, de bots vertragen werkt niet meer.
Hoeveel goud heb je inmiddels moeten investeren dan?

Bah je hebt steeds meer goud nodig niet leuk.
Zijn ze een nieuw systeem begonnen waarmee je om de 5 dagen extra goud kan verdienen door iedere dag in te loggen, moet je het op deze manier weer gaan uitgeven omdat je het anders niet haalt. Spel wordt er echt niet leuker op zo.

Zijn er nog andere leuke racespellen beschikbaar die minder moeite doen om geld af te troggelen!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2015 10:08 ]

• Tijar
Ik kan het niet goed terugzien maar volgens mij iets van 70 goud om tot 17 upgrades te komen.

Op de iPad speel ik alleen RR3, er zijn nog wel meer racegames zoals Need for Speed maar die vind ik niet fijn om te spelen.

Verwijderd

Tijar schreef op donderdag 19 november 2015 @ 11:14:
Ik kan het niet goed terugzien maar volgens mij iets van 70 goud om tot 17 upgrades te komen.
Oke bedankt, zoveel goud heb ik niet te besteden. Zat al te twijfelen om het beetje goud in te zetten om race 3.3 te halen maar als ik daarna toch weer niet veel verder kom kan ik net zo goed stoppen met deze uitdaging. JAMMER

• 3rw1nk
Net dag 5 afgerond
Was in een kwartiertje klaar
Alleen bij de 1e missie schoof mijn wagen alle kanten op leek wel een miura😷
Wat me wel opviel is dat je echt vaak moet saven op de cloud omdat vaak als je uren later weer inlogt hij niet vanzelf begint waar je geeindigt ben en alles voor niks hebt gedaan als je hem niet gebackupt hebt
Dus vaak backuppen is mijn advies

• Bemax
Uiteindelijk gehaald, maar wel eerst na twee keer onderhouds pauze. 5.4 Is een waardeloze uitdaging waar je zelf helemaal niets hoeft te doen dan het gaspedaal ingedrukt te houden. Wie het niet kan halen en toch door wil is het, het beste om te skippen. Je betaald 35 goud en krijgt er daarna 10 terug. Updaten is een stuk duurder zie Tijar.

• Tijar
Ik heb het hele schema van de kosten beschikbaar dus als iemand interesse heeft.

• DCR
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 11:00

DCR

Heb dag 5 missie 4 ook gehaald door in totaal 18 upgrades te installeren. Bewaar altijd wat goud mochten deze missies tegenvallen, doorgaans is de aanschaf achteraf van de auto duurder dan upgrades. Maar het is wel een saaie missie wat niks te maken heeft met hoe goed je kan racen in het spel of taktiek.

• Tijar
Morgen krijgen we weer 20 goud met de dagelijkse bonus dus wie weet helpt dit voor sommigen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 3rw1nk
Veel le mans rijden en je manager inschakelen voor dubbele roem
Dat is volgens mij de beste optie om zo snel mogelijk goud te scoren

• Tijar
Klopt, zaterdag kun je weer 60% extra roem scoren en dan inderdaad 10 rondes Le Mans voor de snelle voortgang.

• Solid4S
Heb 4/5 ook gehaald met 18 upgrades en ook maar net

Verwijderd

Net mn upgrades aangezet zodat ik van 11/31 naar 17/31 ga. Als je t allemaal bij elkaar optelt, dan zal ik er waarschijnlijk wel een 30-50gc op achteruit gaan. Tis net acceptabel ngezien de vorige Corvette 50 gc is.

• Tijar
Geen dragrace morgen in ieder geval en je kunt bij 3 challenges een keuze maken. Ben benieuwd of 17 updates genoeg zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook dag 5 in 15 min gedaan wagen heeft 21 upgrades en de dragrace was een makkie , wagen heeft nu 48,5 Ps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubeo38
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-09 10:23
Dag 6 binnen 20 minuten te doen, ging allemaal weer erg snel en makkelijk.
geen lastige challenges met 20 upgrades.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Dag 6 net afgerond:

- 3 rondes Melbourne en je moet eerste worden
- keuze uit Hunter, Afvalrace of Endurance. Ik heb Hunter gekozen i.v.m. de relatief korte afstand
- 4 rondes Mount Panorama en je moet of 10 seconden aan de leiding liggen of met een gemiddelde snelheid
winnen. Neem bij de eerste bocht de binnenbocht en binnen 20 seconden is de race over :-)
- wederom een keuze uit Autocross, Flitsfoto en nog eentje. Ik heb de Autocross gekozen
- 4 rondes Cup race op Suzuka, Melbourne of Mount Panoramo zonder botsen en zonder van de baan gaan!

Ik heb bij de laatste gekozen voor Suzuka omdat je daar relatief makkelijk kunt inhalen, het moeilijkste is eigenlijk nog om de achterblijvers in te halen want deze zijn zo traag dat het snelheidsverschik lastig in te schatten is.

Onderhoud is niet nodig door de relatief korte duur van de eerste 4 races en je hebt als het goed is al een dagbonus van 20 goud ontvangen en bij het afronden van dag 6 ontvang je weer 5 goud.

Nog steeds 17 upgrades geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
Ik heb als laatste mount panorama gedaan ook omdat je daar makkelijk kunt inhalen en ik vind het een mooie baan

Kwam idd wat achterblijvers tegen en moest soms behoorlijk remmen en uitwijken zodat no 2weer dichter bij kwam ,maar was leuke race en wederom makkelijke dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubeo38
  • Laatst online: 18-09 10:23
Melbourne was 7 rondes trouwens, even ter aanvulling, die had ik gedaan. was wel een leuke uitdaging :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
Vind ik knap dat je die gehaald hebt zonder te botsen 🙌

Vind melbourne de minst leuke baan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Melbourne vind ik ook geweldig maar wel in een andere auto, deze is ruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

3rw1nk schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 12:24:

Vind melbourne de minst leuke baan
Heb ik ook een tijd lang gevonden. Tot ik ontdekte welke rijtechniek je daar kon/moest gebruiken.

Je moet tijdig voor de bochten remmen zodat je een stukje achter je voorliggers zit en dan accelererend door de bochten gaan. Precies zo dat je na die bocht weer vlak achter die voorliggers zit. Dan heb je weer de ruimte, kun je dooraccelereren en accelereer je die voorliggers er na die bocht uit en kun je ze passeren en heb je geen schade. In bochten met ruimte kun je er evt. zelfs buitenom voorbij gaan. Een beetje duwen is op Melbourne amper mogelijk en levert snel veel schade resulterend in slechte performance op en laag rendement door reparatiekosten.

Sinds ik de juiste techniek heb gevonden vind ik Melbourne niet vervelend meer. :)

Die techniek is overigens op andere banen ook heel vaak nuttig maar daar heb je ook vaak de optie om binnendoor te wurmen door een beetje buiten de baan te gaan. Die optie heb je op Melbourne nauwelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
Yup te krap vind ik melbourne ,snelle tijden rij ik daar alleen zonder voorliggers die de bochten amper doorkomen
Het is het monaco van rr3 vind ik
Nee geef mij toch maar mount panorama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Ik vind eigenlijk bijna alle circuits goed tot heel goed behalve Dubai, daar blijf ik een hekel aan hebben.

Spa is trouwens met stip mijn favoriete circuit samen met Le Mans en Mount Panorama.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
De Z51 is binnen en dag 7 lijkt erg op dag 6.

Challenge 1 - 2 rondes op Laguna Seca
Challenge 2 - je kunt kiezen uit 3 en ik heb de Autocross gekozen
Challenge 3 - 6 rondes Laguna Seca en je moet Ahmed helpen om 3e te worden
Challenge 4 - 6 rondes op Laguna Seca
Challenge 5 - Laguna Seca in omgekeerde volgorde, even oefenen in een andere Tier is wel handig :-)
Challenge 6 - 6 rondes op Indianapolis waarbij Ahmed en jij 1e en 2e moeten worden. Magnus en Rusty lekker dwars zitten zodat Ahmed er langs kan glippen en dan in de langzame bochten combinatie voor het lange rechte stuk bijna stil gaan staan zodat Ahmed een voorsprong kan nemen. Zorg dat hij voldoende voorsprong heeft want de achterblijvers zijn wat lastig voor Ahmed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedank tijar scheelt weer veel Kan ik morgen gebruik van maken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JJ de Bom
Ik heb eens een beetje op de tactiek gelet, maar als je netjes rijdt en veel remt, kom je heel snel naar je voorligger toe. Als je vol gas blijft gaan en eigenlijk te weinig remt is het moeilijker. Ook bij Melbourne is dat het geval. Netjes voor de bochten remmen en de voorliggers komen naar je toe. Dan nog even netjes inhalen in de bochten en het gaat als een zonnetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
Ik had gehoopt dat er een nieuw spel werd vrijgespeeld met het winnen van die stingray,maar helaas alleen wat evenementen in al bestaande spellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Ja nog een 6-tal races en daarom heb ik de Z51 een minimum aantal upgrades gegeven en zie ik later wel of ik er nog meer ga installeren. Misschien dat er later nog een extra serie komt in een nieuwe update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18-09 19:36
Idd. Dus nt de moeite om er goud in te steken. Heb je later niets aan in tegenstelling tot wagens met een solo evenement erachteraan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Eigenlijk gewoon belachelijk :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ de Bom
En toch blijven we rijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Ja dat weer wel, morgen weer 10 rondes Le Mans met een heerlijk kopje koffie erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Tijar schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 17:59:
Ja dat weer wel, morgen weer 10 rondes Le Mans met een heerlijk kopje koffie erbij.
Is die koffie niet koud na 10 rondjes? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Haha gelukkig bestaat er ook een pauze toets in RR3 👍🏼

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid4S
Als je maar niet te lang pauzeert. Op de IPhone moet ik soms opnieuw beginnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Dat had ik ook altijd maar sinds IOS 9 kan ik op de iPad pauzeren en bijvoorbeeld een uur later weer verder gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darter Arie
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 30-09-2024
En lukt kotteren met ios 9?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ de Bom
De eerste race van dag 7 krijg ik niet voor elkaar. Auto staat na 10 races al weer in de reparatie. Heb toch 19 upgrades en probeer zo netjes mogelijk te rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Ik heb geen poging meer gedaan want ik zit een beetje krap in het geld en met het kotteren raakte ik de vorige keer mijn dagbonus kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
JJ de Bom schreef op zondag 22 november 2015 @ 09:39:
De eerste race van dag 7 krijg ik niet voor elkaar. Auto staat na 10 races al weer in de reparatie. Heb toch 19 upgrades en probeer zo netjes mogelijk te rijden.
De eerste race is toch 2 rondes Laguna Seca? Speel je offline want dit zou het makkelijker moeten maken. Ik haalde het met gemak met 17 updates.

Speel je op een Andoid of IOS device?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ de Bom
iOS. Ik verbaas me er ook over. Normaal gesproken moet dit een eitje zijn. Ik kom niet eens in de buurt. Hoogste score is vierde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Als je nou het idee hebt dat je geen eerste gaat worden dan sluit je RR3 gewoon af en sluit je RR3 geforceerd af en dan heb je geen achteruitgang van je auto.

Met 19 updates en offline moet het zeker lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ de Bom
Gaat nu goed. Moet nog 2 races. De vijfde is in tegengestelde richting en dan de zesde nog.
Die tip van geforceerd afsluiten is zeker een goede.

[ Voor 22% gewijzigd door JJ de Bom op 22-11-2015 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Auto binnen de laatste 2 waren gaaf om te doen tegenovergesteld eerst even een paar keer geprobeert met auto in het rood en toen vol erop meteen gelukt. De laatste race 1 en 2 worden is mooi afstoppertje spelen voor je maat na 3 ronden waren we 1 en 2 . Alle wagens weer binnen op om het spel naar 100 % te krijgen zal moeilijk worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Mocht challenge 5 nog een probleem zijn dan is het rammen van de tegenstander ook nog een optie. Zorg dat je hem vol in de zandbak parkeert en dat je zelf vrij snel weer weg kunt rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ de Bom
Pieeeuw het is gelukt. Vond de laatste dag wel een spannende. De vorige dagen floot je er door heen maar dit was wel een pittige. Maar goed, weer een auto erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de corvette ook binnen. Het viel me alles mee. Laatste challenge was er echt een in het kader 'van-dik-hout-zaagt-men-planken'
Eerst rusty een zetje gegeven zodat Ahmed er voorbij kon, daarna in de achtervolging naar Magnus en die ook eerst even een flinke zet geven, daarna vooral afstoppen. Zodra Ahmed je passeert, Magnus blijven afstoppen en op de 2e stek de rit uitrijden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Tijd voor de nieuwe update 😜

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid4S
Liever nog even wachten. Iets meer tijd om wat goud te sparen en misschien wat auto's in de aanbieding die ik nog niet heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
Ik heb ondertussen weer 300 goud ,dus laat de volgende missie maar komen
Enig idee wat en wanneer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Ik denk nog een week of 2 en ben zeer benieuwd wat ze nu weer bedacht hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet nog wat 'missies' inhalen die ik in het verleden niet gedaan heb. Ben nu bezig met road to le mans. Zit halverwege met nog 5 dagen te gaan... die gaat wel lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid4S
Kan je missies die reeds zijn afgelopen later alsnog doen? Heb tot nu toe alles gedaan, behalve de nascar challenge. Was tijdens vakantie tien mijn telefoon crashte. Maar 2 van de 4 auto's gewonnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
NASCAR moet je wel even voor gaan zitten hoor, pffff ben blij dat ik die niet meer hoef te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
Ik heb ook 2nascar auto's
Volgens mij kun je niet opnieuw beginnen
Misschien dat men in de toekomst een event herhaalt ,maar dat is de grote vraag mede omdat nascar veel negatief commentaar heeft gekregen op vele forums
Voor mij hoeft het niet iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat je een event alleen nog een keer kan doen als je _geen_ auto heb gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid4S
Ik wil het ook alleen doen omdat ik 2 auto's mis, niet omdat ik het zo leuk vind 😄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nascar is de grootste miskleun van rr3... Ik heb er niets mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 november 2015 @ 08:58:
Ik moet nog wat 'missies' inhalen die ik in het verleden niet gedaan heb. Ben nu bezig met road to le mans. Zit halverwege met nog 5 dagen te gaan... die gaat wel lukken.
Hoe krijg je het voor elkaar om afgesloten missies in te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
Niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zijn missies die in de hoofd tier zitten. Dus oa Road to LeMans, en ook bijv die missie waarbij je de audi R8 cabrio kan winnen. Ik heb die eerder niet volledig gereden of helemaal niet gereden.
Als die niet gedaan zijn, kan je niet verder met je hoofdmissies. Ik denk dat het de reden is dat die dan alsnog beschikbaar zijn.
Ik heb nu in ieder geval de audi r8 cabrio en de Porsche hybrid (niet de 2015 versie) binnen. Het is overigens niet zo dat de andere 2 lmp1's van road to lemans ook binnen zijn. De toyota en de audi heb ik niet, alleen de porsche.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Op Facebook staat een afbeelding van de mogelijk nieuwe update, de Lamborghini Huracan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Nieuwe update is uit! Details volgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Dec 1 start: Gauntlet challenge - Aston Martin Vulcan
Dec 10 start: Tame the Storm - Lamborghini Huracán LP 610-4
Dec 24 start: Reign Supreme Race Off - Koenigsegg Regera
Jan 3 start: Speedrush TV 3 - McLaren 12C Spider

Ben begonnen met de Gauntlet challenge en je moet 300.000 punten scoren binnen 8 dagen. 12 races gehad en ik heb er nu bijna 45.000. Challenges zijn nog niet echt moeilijk, bots zijn in de bochten belachelijk traag zelf in het rood win ik met gemak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Kleine opmerking, de nieuwe Aston Martin Vulcan op Dubai in het rood is geenpartij voor de rest. Kom topsnelheid tekort, de eerste updates komen eraan en gelijk de auto in onderhoud gedaan.

Morgenochtend weer verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid4S
Bij de gaunlet kan je de wachttijd repareren helemaal overslaan, maar ook de wachttijd met 30% verminderen. Er staat alleen niet bij hoeveel goud dit kost. Iemand al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat gebeurd er als je 1 x verliest moet je dan helemaal opnieuw weet iemand dat of alleen dat onderdeel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Als je het niet haalt dan doe je de uitdaging nog een keer. Ik had net niet goed gelezen dat je niet mocht botsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
12,000pts Rank 1 5 GC Z4 M Coupe, 350Z
35,000pts Rank 2 R$30,000 DB9, IS F
70,000pts Rank 3 10GC DB9, IS F
110,000pts Rank 4 R$40,000 911 GT3 Cup, Gallardo GT3
150,000pts Rank 5 15GC 911 GT3 Cup, Gallardo GT3
195,000pts Rank 6 R$50,000 Zonda F, Condatronca TS
245,000pts Rank 7 20GC Zonda F, Condatronca TS
300,000pts Win Vulcan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flinke hoeveelheid auto's weer te winnen dus? Aston Martin ... <3 blijft het meest vette automerk ooit. Daarna een hele tijd niets, en dan Tesla en weer een hele tijd niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Er lijkt wel een soort ticket systeem aanwezig te zijn, zodra je verliest kost je dan een ticket.

Beste optie is zodra je de rode banner ziet gelijk RR3 geforceerd af te sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Verwijderd schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 09:40:
Flinke hoeveelheid auto's weer te winnen dus? Aston Martin ... <3 blijft het meest vette automerk ooit. Daarna een hele tijd niets, en dan Tesla en weer een hele tijd niets.
Je kunt alleen de Vulcan winnen volgens mij en mocht je de rest niet hebben dan krijg je die in bruikleen.

Inderdaad een geweldig merk, in Project Cars is de GT3 een van mijn favorieten, wat een geluid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Challenge 35 al 10 keer gedaan maar tot op heden onmogelijk.

Porsche test circuit, 16 auto's en je moet winnen zonder botsen, slippen en van de baan te raken.
Ik zit er al aan te denken om opnieuw te beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dumb down de bots?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Dat gaat niet want als je opgeeft dan verlies je en moet je opnieuw beginnen.

Na 20x proberen ben ik maar opnieuw begonnen en dat kost je dan 1 ticket maar ik had er nog 4 zag ik dus als je zorgt dat je boven de 100.000 punten zit kun je met 3 tickets de Vulcan verkrijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bemax
Tijar ben je al verder gekomen? Bedoel je met tickets dat je als het ware die race skipt zoals je in vorige missies met goud kon betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Ik ben opnieuw begonnen en dan start je weer vanaf challenge 1. Om aan de challenge deel te nemen het je tickets nodig maar het is helaas niet zo dat je verdergaat waar je bent gestopt je begint helemaal opnieuw.

Zodra je tickets op zijn kun je een race of challenge herstarten d.m.v. goud, ze hebben hier weer goed over nagedacht 😞

Je punten aantal blijft overigens wel intact en je spaart gewoon verder.
Pagina: 1 ... 26 ... 65 Laatste