Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R86Bakker
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-09-2024
Ik ben benieuwd:).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R86Bakker
westergas schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 09:51:
[...]

Vrijdag (17-05) toestel gehaald in de winkel, gisteren is de media link aangeboden.
Hmmm, zijn er nog meerdere die na 16 mei hun telefoon hebben aangeschaft en toch de medialink toegestuurd hebben gekregen? Ga vandaag even langs de Hi hier in A'dam, omdat ze eindelijk de zwarte binnen hebben. Gelet op de probleempjes her en der, wil ik liever zelf even het toestel inspecteren alvorens ik mijn abo verleng.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNOK16Bit
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15:04
R86Bakker schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 10:19:
[...]

Hmmm, zijn er nog meerdere die na 16 mei hun telefoon hebben aangeschaft en toch de medialink toegestuurd hebben gekregen? Ga vandaag even langs de Hi hier in A'dam, omdat ze eindelijk de zwarte binnen hebben. Gelet op de probleempjes her en der, wil ik liever zelf even het toestel inspecteren alvorens ik mijn abo verleng.
Ja ik! Heb de telefoon 1,5 week geleden gekocht bij BC en op de actiepagina m'n gegevens ingevuld inclusief kopie van de bon. Maar het lijkt erop dat het gaat om het IMEI nummer, daar wordt op gecheckt. Heb gister de Media Link HD binnen gekregen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Deejv schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 21:57:
Nou ja zeg... Nu is mn imei nummer niet goed volgens de medialink actie! Eerst al die weken wachten, en nu weer pech. Verdorie.
Even mailtje sturen naar info@htcmedialinkhd.nl en uitleggen, dan voegen ze (normaal gesproken) het imei-nummer alsnog toe aan de database en kan je gewoon de medialink claimen.

Ik had hetzelfde euvel met 2 toestellen. Via de mail kon ik ze allebei tegelijk laten toevoegen aan de database, registratie afronden en een dag later had ik 2 medialinks in de brievenbus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02:07

13art

Moderator Mobile
Via XDA nog op deze case gekomen. Erg dun, en bovendien bedekt het de boven en onderkant van de telefoon ook ipv alleen de zijkanten zoals bij veel cases niet het geval is.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codemann
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 30-08 08:02
Iemand al goede horizontale cradles gevonden?

Zo eentje lijkt me mooier/leuker om op je nachtkastje te plaatsen. Momenteel vind ik enkel de universele van Kidigi, misschien heeft iemand er al andere ontdekt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Toch wat eerder dan verwacht even reactie op de Monster Grip. Wat mij betreft overwegend positief. Hij zit goed vast, ook al is het oppervlak niet helemaal glad. Heb in mijn auto een soort van carbon structuur op het dashbord zitten (Fiat Bravo) maar daar blijft hij prima op zitten en ik krijg hem ook niet zomaar los getrokken. Ook kan je ze zuignap makkelijk weer los maken en verplaatsen, en ook dan zit hij weer prima vast.

De telefoon zelf zit ook goed stevig in de klem. Niet dat de klem zo ontzettend hard drukt, maar in combinatie met de rode rubbertjes aan de binnenkant van de klem zit de telefoon goed stevig.

Enige minpuntje wat mij betreft is dat de constructie van de klem op de zuignap iets stugger had mogen zijn. Dat is nu iets te soepel waardoor het naar mijn idee iets te snel mee gaat trillen met trillingen in de auto. Maar goed dat is ook wel weer te overzien, wat mij betreft blijft ik deze houder voorlopig maar even proberen. Zeker ideaal omdat hij goed stevig op het dashboard staat en daarmee net wat beter binnen handbereik is dan als hij tegen het raam zit.

Ander probleem waar ik vandaag wel tegenaan liep was dat ze autolader (een picolader met een usb kabel) gezien wordt als een kabel aan de computer (krijg ook de melding dat als ik bij de bestanden wil, de telefoon eerst moet unlocken) en dus ook tijdens het navigeren de telefoon leeg loopt. Is iemand toevallig al kabels tegen gekomen die dit voorkomen? Zal wel weer met de pin layout van de kabel/lader te maken hebben ofzo.

edit:
Kom nu zelf deze tegen op internet: Android Fast Charge USB Cable. Kijken of die ook op ebay oid te krijgen is.

[ Voor 5% gewijzigd door 13art op 23-05-2013 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
l3art schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 17:12:
Toch wat eerder dan verwacht even reactie op de Monster Grip.
...
Enige minpuntje wat mij betreft is dat de constructie van de klem op de zuignap iets stugger had mogen zijn. Dat is nu iets te soepel waardoor het naar mijn idee iets te snel mee gaat trillen met trillingen in de auto. Maar goed dat is ook wel weer te overzien, wat mij betreft blijft ik deze houder voorlopig maar even proberen. Zeker ideaal omdat hij goed stevig op het dashboard staat en daarmee net wat beter binnen handbereik is dan als hij tegen het raam zit.
Auto laten uitlijnen zal ook al een hoop schelen, als ik het zo hoor :X
;)
l3art schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 17:12:
Ander probleem waar ik vandaag wel tegenaan liep was dat ze autolader (een picolader met een usb kabel) gezien wordt als een kabel aan de computer (krijg ook de melding dat als ik bij de bestanden wil, de telefoon eerst moet unlocken) en dus ook tijdens het navigeren de telefoon leeg loopt. Is iemand toevallig al kabels tegen gekomen die dit voorkomen? Zal wel weer met de pin layout van de kabel/lader te maken hebben ofzo.

edit:
Kom nu zelf deze tegen op internet: Android Fast Charge USB Cable. Kijken of die ook op ebay oid te krijgen is.
Lijkt me een combinatie van beide, nl. een kabel met "verkeerde" pin-connectie, maar ook een autolader met te weinig capaciteit. Je hebt voor de One een autolader nodig die 1000mA (of gewoon 1A) levert. Anders loopt je telefoon erop leeg (met name bij gebruik met scherm aan in de auto, bv. navigatie).
Als je de fastcharge-kabel koopt, maar nog steeds een lader met 500mA blijft gebruiken, dan zal het niks veranderen aan jouw situatie.

[ Voor 3% gewijzigd door ralph075 op 23-05-2013 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Haha, bij jou zijn de wegen altijd helemaal vlak dan? Het is niet dat hij altijd trilt hoor, mooie snelwegen is hij gewoon stil.

Heb een 2.1A lader, dus daar zal het niet aan liggen, maar heeft iemand een 500mA lader, tja dan houdt het sowieso snel op natuurlijk. Heb nu de lader uit elkaar gehaald en sta op het punt om de middelste twee pinnen met elkaar te verbinden/solderen. Kijken wat dat oplevert.

edit:
Hmmm dat doet dus helemaal niks, telefoon blijft zeggen dat hij via usb verbonden is.... ;(

[ Voor 11% gewijzigd door 13art op 23-05-2013 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
l3art schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 18:36:
Haha, bij jou zijn de wegen altijd helemaal vlak dan? Het is niet dat hij altijd trilt hoor, mooie snelwegen is hij gewoon stil.

Heb een 2.1A lader, dus daar zal het niet aan liggen, maar heeft iemand een 500mA lader, tja dan houdt het sowieso snel op natuurlijk. Heb nu de lader uit elkaar gehaald en sta op het punt om de middelste twee pinnen met elkaar te verbinden/solderen. Kijken wat dat oplevert.

edit:
Hmmm dat doet dus helemaal niks, telefoon blijft zeggen dat hij via usb verbonden is.... ;(
98,5% asfalt hier ;)

Nee, klopt, als je een 2.1A lader hebt, dan kan en mag daar niks mis mee zijn.

Edit op jouw edit: Jouw vorige telefoon gebruikte je met dezelfde lader/kabel en deed het wel "gewoon"?

[ Voor 6% gewijzigd door ralph075 op 23-05-2013 19:39 . Reden: Reactie op gemiste edit ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Toen had ik de pinnetjes niet met elkaar verbonden, maar toen kon ik met een andere navigatie app afdoen om te zorgen dat de telefoon toch gewoon oplaadde tijdens het rijden, maar dat red ik nu niet meer.

Het lijkt er ook sterk op dat HTC een andere techniek (in ieder geval bij de One) gebruikt om de telefoon te laten weten dat het aan een AC of USB lader zit. Want met alleen de pinnetjes red je het dus niet.... Maar misschien dat ik dit even in het algemene topic ga droppen want anders gaan we hier teveel offtopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Vandaag m'n One ontvangen, ben gelijk naar de Saturn en MediaMarkt geweest om een hoesje te zoeken.. Natuurlijk helemaal niets voor de One te vinden, en de Black 22 is net wat te kort waardoor hij uitsteekt.. Ik zoek echt een hoesje waar hij helemaal in valt. Uiteindelijk de Black 30 voor de Xperia Z gevonden, maar de HTC One is net wat smaller waardoor hij er wat te soepel in zit. Heb deze maar meegenomen uit wanhoop, maar eigenlijk ben ik er niet tevreden mee.. Iemand toevallig wel een pouch kunnen vinden waar hij helemaal in valt en niet te los zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Zelf niet mee bezig geweest, maar ik weet wel dat er op XDA een topic over is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 07:56
SChief schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 22:26:
Iemand toevallig wel een pouch kunnen vinden waar hij helemaal in valt en niet te los zit?
Er is uiteraard genoeg te krijgen voor de One, alleen zie je inderdaad dat in de meeste fysieke winkels er (nog) niet veel te krijgen is. Op Ebay ed wordt je op je wenken bediend voor nette prijzen. Overigens had je in dit topic ook vast wat kunnen vinden.

promo-1 in "Accessoires voor de HTC One"

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Ik zag ergens in dit topic een mooie ja, zal vanmiddag even verder kijken. :)

EDIT: Die hierboven ja, dat was 'em. :P Zal nog eens doorzoeken, kijken of ik nog wat andere pouches vind die het complete toestel bedekken. Zo niet dan is de kans groot dat dat 'em wordt.
l3art schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 08:12:
Zelf niet mee bezig geweest, maar ik weet wel dat er op XDA een topic over is.
Zal daar eens kijken, thanks.

[ Voor 75% gewijzigd door S_Chief op 25-05-2013 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R86Bakker
ViNOK16Bit schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 12:13:
[...]

Ja ik! Heb de telefoon 1,5 week geleden gekocht bij BC en op de actiepagina m'n gegevens ingevuld inclusief kopie van de bon. Maar het lijkt erop dat het gaat om het IMEI nummer, daar wordt op gecheckt. Heb gister de Media Link HD binnen gekregen :)
Thanks voor je reactie, maar anderhalve week geleden ligt nog voor 16 mei :-P. Mijn vraag was gericht op mensen die na 16 mei hun One hebben aangeschaft (dus bijv. winkel zijn ingelopen en de One hebben gekocht).

Vraag me inderdaad af of ze op IMEI checken. Als dat namelijk het geval is, lijkt t mij dat de controle op aankoopdata vrij lastig wordt en dus enkel gekeken kan worden of iemand voor 31 mei zich voor de actie heeft aangemeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:38

westergas

rikkie_pc

+1
Deze week ontvangen. De One zit er goed strak in, past precies *O*
Komen wel snel krasjes enz op de puch maar gezien het design is dat niet storend.

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroensurft
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-09 09:35
westergas schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 11:19:
[...]

+1
Komen wel snel krasjes enz op de puch maar gezien het design is dat niet storend.
Ik heb deze vandaag ook besteld, ziet er erg goed uit! Wel te laat helaas, gister laten vallen buiten |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Viper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:08

Mr.Viper

Tja... iets met Dodge Vipers

R86Bakker schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 09:50:
[...]

Thanks voor je reactie, maar anderhalve week geleden ligt nog voor 16 mei :-P. Mijn vraag was gericht op mensen die na 16 mei hun One hebben aangeschaft (dus bijv. winkel zijn ingelopen en de One hebben gekocht).

Vraag me inderdaad af of ze op IMEI checken. Als dat namelijk het geval is, lijkt t mij dat de controle op aankoopdata vrij lastig wordt en dus enkel gekeken kan worden of iemand voor 31 mei zich voor de actie heeft aangemeld.
Heb afgelopen woensdag mijn HTC One los gekocht bij de BC en direct de Medialink "besteld" (Bestelling geplaatst op 22 mei 2013 13:35:52 CEST).
Vandaag is er thuis een Medialink bezorgd, vriendin zegt iets van HTC dus dat is wel goed!

Ik had trouwens een foto van de bon gemaakt, zonder dat de datum te zien was :9 , en deze bijgevoegd. Wel was het IMEI nummer te zien op de bon natuurlijk!

Dus binnen 2 dagen geleverd, waarschijnlijk gaat het snel leveren van die afdeling beter dan een specifieke afdeling daar bij HTC 8)7

|| System Specs || 36° Oost-West 4875Wp ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• promo-1
  • Laatst online: 10-07-2022
westergas schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 11:19:
[...]

+1
Die krasjes zijn niet storend en na verloop van tijd verdwijnen ze weer, kwaliteit van het leer.
Ik had bij mij vorige telefoon een pouch van zwart glad leer (Valenta) dan vind ik het leer van deze pouch mooier en steviger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Collector
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-03 13:05
Thank @promo-1 voor de foto's van de Bouletta MC Antic Coffee Leder Etui! Voor de vriendin de witte gehaald, de Bouletta MC Rolex Weiss Leder Etui für HTC ONE (M7) voor € 19,95 + € 4,95 verzendkosten. Hier dus nog wat foto's, hij past er perfect in, afwerking is helemaal goed (Levering trouwens ook snel, woensdag avond besteld bij bags4u.eu, vandaag geleverd)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/96pzphG.jpg?1
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/MnH2cHb.jpg?1
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/0QJvfxz.jpg?1
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/V1JVTCR.jpg?1
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/b47wZjF.jpg?1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Laatst online: 13-09 01:30
Ik heb mijn autohouder binnen.
Ongeveer 2 weken onderweg geweest.

Voor 3.50 euro een meer dan prima universele houder. Ik heb hem even op het raam geplakt, en hij zit zeer stevig vast. De One klemt goed (zoals in landscape als portrait), maar hij krast niet.

Foto's op aanvraag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Lol, dat is een namaak van een Exogear ExoMount. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Ja, of de SuperGrip of de Monster Grip...

Allemaal 1 pot nat, dan is een €3,50 euro namaak toch wel heel voordelig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Zeker weten dat het een namaak ding is ja.
Maar voor 3.50, en wat goede reacties hier, heb ik hem gewoon maar gekocht. Ik had er niet veel van verwacht, maar hij valt echt niet tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
yannickie111 schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 11:32:

Voor 3.50 euro een meer dan prima universele houder. Ik heb hem even op het raam geplakt, en hij zit zeer stevig vast. De One klemt goed (zoals in landscape als portrait), maar hij krast niet.

Hoe zie de onderkant van de zuignap er uit? Bij de monstergrip is er namelijk in het midden een rondje uit gehaald dus heb je een soort van buitenste ring met in het midden niks. Vermoed dat dit, samen met het zachte rubber zorgt voor de 'monster grip'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witch_dv
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 23-12-2020
Ik heb deze er nog bij besteld als troost dat ik hem nog steeds niet heb, en ik per se iets wilde hebben.

http://dx.com/p/kalaideng...ne-m7-white-orange-214463

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-08 14:41
diewom schreef op zondag 19 mei 2013 @ 13:17:
[...]

Je ziet veel cradles met een uithaal stukje, zoals bij deze:
en deze:
[afbeelding]

Als jouw case dus zo dun is als het uithaal stukje, dan moet het werken.
Ik kan bevestigen dat deze past met de HTC Double Dip Flip Case als je het uithaal stukje eruit haalt..

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R86Bakker
Gisteren mijn H1 gehaald. Had nog even gewacht om aan te kijken hoe de zwarte er IRL uitziet.
Toch de zilveren meegenomen uiteindelijk. Meteen de HTC Medialink actie ingeschreven en een confirmatie gekregen. De actie geldt dus kennelijk tot de uiterste registratiedatum, ongeacht de datum van koop.

Gebaseerd op de goede verhalen die zich al in deze thread, meteen de Bouletta Pouch in brown leather aangeschaft. Ziet er zeer sjiek uit.

Kortom weer een nieuw lid van de One-crew O-)

PS. Uiteraard een update met mijn bevindingen, zodra de producten bezig zijn!

[ Voor 6% gewijzigd door R86Bakker op 25-05-2013 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efari
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-09 10:21
efari schreef op zondag 12 mei 2013 @ 21:52:
ff korte review van de Waved Stand, maar bij gebrek aan HTC One nog niet volledig bespreekbaar.
[afbeelding]
Ik heb de 'ice' versie gekocht (doorzichtig dus eigenlijk). Die ziet er mij redelijk strak en duurzaam uit.(alhoewel ik nog geen vorige ervaringen heb met een case) Dat mat gedeelte is van hard plastic, het doorzichtige is zachter, plooibaar rubber en geeft ietswat meer grip dan het matte plastic. Rondom plastic, ook aan de schermzijde 1/2e milimeter ofzo dik, en verder cutouts voor alle openingen (dus niet over power- en volumeknoppen) en extra gripoppervlakken aan de zijkanten. Over de powertoets zit dus ook plastic, en ik weet niet hoe de IR blaster erop zal reageren. Bij mij is hij wel doorschijnend, maar bij gekleurde versies lijkt deze ook gekleurd.

De stand heeft een goeie klik als hij dicht is en open is hij redelijk stevig. En zelfs 2 standen, alhoewel de 2de stand waarschijnlijk niet echt de bedoeling is (want je moet wat druk zetten, er is een soort veertje die het terug wil laten springen). Als die volledig overgedraaid wordt gaat hij trouwens niet stuk en de flap kan er bijna niet af, dus geen vrees dat hij onderweg ergens uitvalt.

Enige minpuntje is wel het kleine bobbeltje voor het scharniertje, die voel je niet bij normaal vasthouden, maar zorgt er wel voor dat je toestel een klein beetje schuin ligt als je hem platlegt.

een volledige review (evt filmpje) komt als mijn One ook binnen is..(België, dus kan nog een tijdje duren)
edit: zie deze review voor de Galaxy Note 2, krijg je al een indruk (maar van die plekken op de achterkant kan ik dus nog niets zeggen, misschien zullen ze er niet zijn bij aluminium...)
hierbij dus een extra review en wat foto's:
de Waved stand past zeer strak om de One, en voelt echt perfect aan.
van die vieze plekken zoals bij dat Galaxy Note 2 filmpje is geen sprake van (duh, aluminium :9~ )
bij deze is het ook bevestigd dat de IR blaster nog perfect zijn werk doet door de plastic heen, althans bij de ice/doorzichtige versie.
lekkere grip, knoppen blijven uitstekend indrukbaar en inkepingen zijn ook geen probleem.
wel geeft het scharnier een goedkoop geluid als je hem er dus op neerlegt, en hij ligt zoals eerder gezegd niet volledig plat. hij kan dus een beetje schommelen als je er op duwt..
Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/2rp91yc.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/28uocg4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/20ffe46.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door efari op 27-05-2013 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bocai
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 14-02-2020
Heeft er iemand ervaring of is op dit moment in het bezit van een bumper voor de one? Ik heb de htc one flip cover gekocht en al vind ik deze fijn ook bij mij gaan nu de gebreken komen, links boven in aan de binnen kant begint de kunststof af te geven. Nog geen blijvende markeringen dus maar kijken naar alternatieven.

Nu heb ik even gezocht en vond ik deze eerder al besproken was:
http://phandroid.com/2013...rline-bumper-case-review/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
  • Laatst online: 05-09 08:50
efari schreef op zondag 26 mei 2013 @ 00:06:
[...]
bij deze is het ook bevestigd dat de IR blaster nog perfect zijn werk doet door de plastic heen, althans bij de ice/doorzichtige versie.
Ik heb dezelfde, maar dan zonder stand. Zit er bij jou plastic over de IR blaster dan? Bij mij is dit gewoon open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efari
spNk schreef op maandag 27 mei 2013 @ 12:01:
[...]

Ik heb dezelfde, maar dan zonder stand. Zit er bij jou plastic over de IR blaster dan? Bij mij is dit gewoon open.
ja, zoals je kan zien aan de foto's.
nu je het zegt lijkt er idd wel een uitsparing te zijn in het matharde gedeelte, rond de powerknop, alsof het voorzien zou zijn dat er nog iets uitgesneden zou worden, maar toch niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efari
dat etsy tasje is trouwens groot genoeg om met bovengenoemde waved stand gebruikt te worden
dus eigenlijk te groot om je One zonder cover te gebruiken.

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/34q2xxc.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/30242gp.jpg

leuk weetje: daarnet is m'n One uit mijn rugzak gegleden, hij zat in de waved stand cover, ín de etsy pouch, zoals je op de foto kan zien.
gelukkig is er dus niets van schade, geen krassen of deuken.

zo zie je maar. mijn 'investering' heeft zich al terugverdient!

[ Voor 10% gewijzigd door efari op 27-05-2013 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-09 10:26
Iemand hier al een BestSkinsEver-skin erop zitten? Ik twijfel tussen Total Body Skin with Matte Body
of Total Body Skin - Glossy twijfel tussen beide om ze te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de "barely there cover" besteld. (Case-Mate BT HTC One - Zwart)
Bij bol.com koopje ,net geen 16 euries. :)

Daarbij had ik zelf nog 2.50 verjaardag korting en nog paar euris tegoed van voucher. :9

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2013 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R86Bakker
Verwijderd schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 09:46:
Heb de "barely there cover" besteld. (Case-Mate BT HTC One - Zwart)
Bij bol.com koopje ,net geen 16 euries. :)

Daarbij had ik zelf nog 2.50 verjaardag korting en nog paar euris tegoed van voucher. :9
Had deze cover ook op mijn S2. Altijd zeer tevreden over geweest. Flink wat klappen opgevangen, zonder dat mijn S2 hierbij beschadigd raakte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yannickie111 schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 11:32:

Ook gelijk twee besteld voor beide auto's. Hopen dat ze snel binnen zijn d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Verwijderd schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 09:54:
[...]
Ook gelijk twee besteld voor beide auto's. Hopen dat ze snel binnen zijn d:)b
Ik zit er ook aan te denken om een tweede te kopen. Anders blijf je steeds wisselen :9
l3art schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 12:16:
[...]
Hoe zie de onderkant van de zuignap er uit? Bij de monstergrip is er namelijk in het midden een rondje uit gehaald dus heb je een soort van buitenste ring met in het midden niks. Vermoed dat dit, samen met het zachte rubber zorgt voor de 'monster grip'.
De onderkant is gewoon een "normale" zuignap, geen gat oid.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/rY1KzJB0Ya0C7pLy7Tr4A6Se/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spam, dus weg.

[ Voor 90% gewijzigd door janvanduschoten op 25-06-2013 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Laatst online: 18-06 08:40
Die Poetic flipbook ziet er wel mooi uit, jammer dat die alleen zo duur via amazon.co.uk te krijgen is...zelfs op ebay zie ik hem niet voor een schappelijke prijs. Jammer want hij lijkt erg dun en ook het magnetische klepje spreekt me aan!

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bocai
Poetic flipbook lijkt de mic aan de achterkant volledig te blokkeren, niet echt handig imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinierkramer
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-09 23:01
Nu voel ik me toch wel een beetje genaaid heb deze case net binnen en ik heb er nog 28 euro voor betaald :P

[ Voor 18% gewijzigd door janvanduschoten op 25-06-2013 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• styxz
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 12:58
Heeft iemand nog tips voor Apt-X Bluetooth receveiver die je met tulpstekkers of SPDIF aan je versterker kan hangen?
Zag de Marmitek Boomboom 90 voorbij komen, maar las daar niet al te beste reviews van.

De Avantree Roxa lijkt me ook wat, maar die kan ik niet in NL vinden...

Het leven is hard...een stoeprand ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masimo
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:23
Goedkoopste oplossing: Logitech Wireless Speaker Adapter. Aansluiting via tulp of 3.5mm jack op je versterker.
Gebruik ik ook en werkt prima.

[ Voor 11% gewijzigd door Masimo op 28-05-2013 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• styxz
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 12:58
Masimo schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 21:48:
Goedkoopste oplossing: Logitech Wireless Speaker Adapter. Aansluiting via tulp of 3.5mm jack.
Gebruik ik ook en werkt prima.
Maar die ondersteund geen Apt-X toch? Van wat ik lees en hoor is dat kwalitatief toch wel een groot verschil.

Het leven is hard...een stoeprand ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masimo
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:23
Oeps, even over het hoofd gezien dat je een AptX apparaat wilde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeatBoyNBK2
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 19-07-2019
Gisteren mijn Double Dip Hard Shell vervangen door een Otterbox Commuter (zwart). Moet zeggen (hoewel dat persoonlijke smaak is) dat ik de Otterbox mooier vind, maar zeker de bescherming beter vind door de rubbere randen t.a.v. de hardplastic randen van de originele hoes!

Common sense is not so common...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bocai
heeft er toevallig iemand ervaring met opzet lenzen? Ik ben echt een muis klik verwijderd om deze te kopen (samen met de net ondekte slowmo functie is dit een winner combi) maar ben benieuwd naar reviews.

http://www.ebay.com/itm/111054770100

[ Voor 8% gewijzigd door Bocai op 29-05-2013 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Laatst online: 18-06 08:40
Bocai schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 13:07:
heeft er toevallig iemand ervaring met opzet lenzen? Ik ben echt een muis klik verwijderd om deze te kopen (samen met de net ondekte slowmo functie is dit een winner combi) maar ben benieuwd naar reviews.

http://www.ebay.com/itm/111054770100
geen ervaring mee maar ziet er wel vet uit :)

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Hmmm ook geen ervaring mee, maar meen me te herinneren dat het niet heel geweldig was. Denk dat de kwaliteit wel iets achter uit gaat. Maar wel een leuke gimmick natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:34
promo-1 schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 20:48:
Ik heb mijn pouch binnen 8) ik had de Bouletta MC Antic Coffee Leder Etui besteld op www.bags4u.eu .

Heb zondag besteld, de pouch was dinsdag verstuurd en vandaag in ontvangst mogen nemen.

Pasvorm is perfect, je merkt dat de pouch speciaal voor de One gemaakt is.

Hieronder wat foto's voor de liefhebbers;

[afbeelding]
Dank voor deze tip...ik heb de pouch ondertussen ook besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemd
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Bestaan er MHL-kabels voor de One die zowel HDMI-out hebben als USB-in (en evvt. opladen). Met als effect dat je je telefoon files van een usb-stick kan laten afspelen op tv?

Het schijnt dat de S4 dat kan, en het lijkt me erg gaaf om XBMC te kunnen draaien voor zo af en toe. Maar ik kan er weinig van vinden op Internet. Wellicht komt dat later nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Ik heb gister mijn autohouder getest (3.50 euro via ebay :P ) en hij werkt prima. Ik had al een autolader dus dat was mooi, dacht ik...
De autolader was prima, de One herkende hem zelfs als AC-lader (en dus geen last van leeg lopen). Toen was ik klaar met testen, en heb ik de lader uit de 12V-aansluiting getrokken... Op dit moment brak er iets af in de autolader, wat duidelijk niet meer te lijmen was. (Jammer, autolader 2 jaar oud, maar nog nooit gebruikt... ;( )

Ik heb een 12V USB-aalsluiting (2A), maar icm met een gewone oplaadkabel herkent de One dit als een USB-lader, en loopt de telefoon dus leeg.

Ik weet dat de originele HTC-oplader wel gewoon als AC-lader herkend wordt, maar die is weer behoorlijk duur.
Wie heeft er een autolader die door de One gezien wordt als AC-lader, het liefst zo goedkoop mogelijk... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Nee die hoeft niet zo duur te zijn. Toevallig gisteren zelf op ebay de originele lader besteld. Was inclusief verzendkosten iets meer dan 4 euro. Komt uit Engeland. Kan je je dus geen buil aan vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
l3art schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 08:13:
Nee die hoeft niet zo duur te zijn. Toevallig gisteren zelf op ebay de originele lader besteld. Was inclusief verzendkosten iets meer dan 4 euro. Komt uit Engeland. Kan je je dus geen buil aan vallen.
Originele lader voor 4 euro?! Linkje?
Bij coolblue kost hij namelijk 25 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Je had ook zelf even op ebay kunnen zoeken natuurlijk ;)
Maar goed hierbij dan de link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
l3art schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 10:03:
Je had ook zelf even op ebay kunnen zoeken natuurlijk ;)
Maar goed hierbij dan de link.
Ook maar besteld.
Zou toch vreemd zijn dat een originele HTC lader maar 4.25 kost in UK, en hier bij Coolblue 6 keer zoveel :O
Ik ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bocai
*offtopic on* Je moest is weten wat duurder wordt door een ander stempeltje ;) maar goed dat is offtopic *offtopic off*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Bocai schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 12:00:
*offtopic on* Je moest is weten wat duurder wordt door een ander stempeltje ;) maar goed dat is offtopic *offtopic off*
Misschien kan die ontopic als tips hier geven... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avkooi
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 01-09 14:30
Is er al iemand die goede ervaring heeft met een sport armband voor de One? Ik ben er al een tijdje naar op zoek namelijk. Bij fysieke winkels (Hardloopwinkel en andere speciaalzaken) zijn wel armbanden te koop waar de One goed inpast, alleen is de hoofdtelefoonaansluiting dan onbereikbaar.

Er zijn er natuurlijk ook talloze te koop via eBay en Amazon, maar het liefst bestel ik er pas eentje als ik zeker weet dat deze aan mijn eis (hoofdtelefoonaansluiting bruikbaar) voldoet. Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
promo-1 schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 20:48:
Ik heb mijn pouch binnen 8) ik had de Bouletta MC Antic Coffee Leder Etui besteld op www.bags4u.eu .
Heb zondag besteld, de pouch was dinsdag verstuurd en vandaag in ontvangst mogen nemen.
Pasvorm is perfect, je merkt dat de pouch speciaal voor de One gemaakt is.
Naar aanleiding van jouw post heb ik vorige week de zwarte versie besteld, gisteren binnengekregen. Past helemaal goed, bedankt voor de tip. _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R86Bakker
SChief schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 20:10:
[...]

Naar aanleiding van jouw post heb ik vorige week de zwarte versie besteld, gisteren binnengekregen. Past helemaal goed, bedankt voor de tip. _O_
Hier ook een tevreden klant. Heb de bruin lederen variant. De pouch ziet er super uit en de One past er prima in en zit stevig vast. Het magneetje in het lipje doet ook goed zijn werk. Heb zelfs geprobeerd door behoorlijk te schudden (boven mijn bed, met alle lakens opgerold als stootkussentje :+ ) de One eruit te laten glijden, maar het lipje hield de One prima op zijn plek.

Wat ik mij echter nu wel afvraag is of dit magneetje misschien niet te sterk is. Weet nog van mijn oude HTC Touch Pro 2 dat de accu sneller leegliep als je deze met de accu tegen het magneetje in het lipje van de orginele HTC Pouch hield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
R86Bakker schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 10:24:
[...]

Hier ook een tevreden klant. Heb de bruin lederen variant. De pouch ziet er super uit en de One past er prima in en zit stevig vast. Het magneetje in het lipje doet ook goed zijn werk. Heb zelfs geprobeerd door behoorlijk te schudden (boven mijn bed, met alle lakens opgerold als stootkussentje :+ ) de One eruit te laten glijden, maar het lipje hield de One prima op zijn plek.

Wat ik mij echter nu wel afvraag is of dit magneetje misschien niet te sterk is. Weet nog van mijn oude HTC Touch Pro 2 dat de accu sneller leegliep als je deze met de accu tegen het magneetje in het lipje van de orginele HTC Pouch hield.
Klinkt allemaal goed! Mijn pouch is vandaag verstuurd, dus begin volgende week in huis...ben zeer benieuwd.

Dat punt van het magneetje kan ik niet echt beoordelen. Wellicht denk ik kan het raadzaam zijn om altijd de voorkant van de telefoon aan de kant van de magneet in de pouch te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witch_dv
Ik heb de HTC op 2 mei besteld, en ik krijg van HTC geen medialink omdat de actie maar tot 29 april zou lopen. Nu heb ik hier al diverse mensen toch langs zien komen dat die hem veel later hadden besteld en dat de actie werd verlengd? Klopt dat of heb ik dat verkeerd begrepen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guidooow
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:15
witch_dv schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 21:17:
Ik heb de HTC op 2 mei besteld, en ik krijg van HTC geen medialink omdat de actie maar tot 29 april zou lopen. Nu heb ik hier al diverse mensen toch langs zien komen dat die hem veel later hadden besteld en dat de actie werd verlengd? Klopt dat of heb ik dat verkeerd begrepen?
Op 8 mei besteld (Studentmobiel), evengoed de medialink ontvangen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witch_dv
Ik kreeg deze mail dus.
Beste ,

Hartelijk dank voor het aanschaffen van de HTC One.

Helaas kom je niet in aanmerking voor deze special deal omdat het aankoopmoment
van het toestel niet binnen de actieperiode (20 feb t/m 29 april 2013) valt
waardoor je niet aan de actievoorwaarden voldoet. Je kunt de actievoorwaarden
hier inzien, http://www.htcmedialinkhd.nl/actievoorwaarden/

Ervan uitgaande je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Marielle
Helpdesk - www.htcmedialinkhd.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R86Bakker
Ik dus ook. Flink heen en weer gemaild met de Klantenservice. Op een gegeven moment kreeg ik gewoon geen reactie meer. (Nu zat ik ze ook wel een beetje te stangen en had ik pas 22 mei mijn One gekocht O-) )
De actie geldt enkel voor Ones die zijn besteld of gekocht voor 16 mei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witch_dv
Ja, maar die van mij was op 2 mei besteld, dus ik zat nog ruim binnen de marge natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15:36
witch_dv schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 22:12:
Ja, maar die van mij was op 2 mei besteld, dus ik zat nog ruim binnen de marge natuurlijk.
van het toestel niet binnen de actieperiode (20 feb t/m 29 april 2013)

Hoezo ruim binnen de marge. Officieel liep de actie tot 29 april en 2 mei is toch echt later. 31 mei was alleen de tijd tot wanneer je het kon aanvragen.
Dat andere hem wel hebben ontvangen is natuurlijk mooi maar waren ze niet verplicht.

Je zou hooguit nogmaals kunnen proberen om hem aan te vragen als je IMEI er niet voor gaat zorgen dat je het niet nog een keer kunt aanvragen. Kwestie van proberen.

[ Voor 4% gewijzigd door MikeOO op 01-06-2013 07:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scoobinoobi
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 01-07 09:24
styxz schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 21:31:
Heeft iemand nog tips voor Apt-X Bluetooth receveiver die je met tulpstekkers of SPDIF aan je versterker kan hangen?
Zag de Marmitek Boomboom 90 voorbij komen, maar las daar niet al te beste reviews van.

Ik heb de Nokia MD-310, die ondersteunt ook apt-x en werkt verder prima. Er zit zelfs nfc in verwerkt! verder vind ik heb ook een erg stijlvol apparaatje en je kunt echt zien dat het apparaatje van erg goede kwaliteit is. Ik heb hem een jaar gelden voor ongeveer 30 euro gekocht, je moet echter wel even een google zoektocht starten om er 1 te vinden die niet teveel kost.

Ik heb er zelf 2 gekocht, mijn ouders hebben er ook 1 en die word dagelijks gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witch_dv
MikeOO schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 07:54:
[...]

van het toestel niet binnen de actieperiode (20 feb t/m 29 april 2013)

Hoezo ruim binnen de marge. Officieel liep de actie tot 29 april en 2 mei is toch echt later. 31 mei was alleen de tijd tot wanneer je het kon aanvragen.
Dat andere hem wel hebben ontvangen is natuurlijk mooi maar waren ze niet verplicht.

Je zou hooguit nogmaals kunnen proberen om hem aan te vragen als je IMEI er niet voor gaat zorgen dat je het niet nog een keer kunt aanvragen. Kwestie van proberen.
Nee, HTC heeft de actie verlengt naar aankoop voor 15 mei, omdat ze hem toen nog heel slecht konden leveren. Invullen om hem te krijgen kon sowieso nog tot de 31e mei. Ik heb hem nét de 29e gekregen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15:36
witch_dv schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 14:07:
[...]

Nee, HTC heeft de actie verlengt naar aankoop voor 15 mei, omdat ze hem toen nog heel slecht konden leveren. Invullen om hem te krijgen kon sowieso nog tot de 31e mei. Ik heb hem nét de 29e gekregen..
Als je dat ergens zwart op wit kunt vinden dat HTC dit heeft gedaan dan kun je dat toch terug sturen naar ze met de link dan lijkt mij dat het geen probleem moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-08 18:34
Van http://www.htcmedialinkhd.nl/nl/actie-afgelopen/ :
De actie periode (20 februari tot en met 16 mei 2013) is inmiddels afgelopen. Ook is de uiterste registratie datum (31 mei 2013) inmiddels verlopen. Zie voor meer informatie
de actievoorwaarden.

Heb je de HTC One in de actieperiode gepre-orderd of gekocht en ben je niet in de gelegenheid geweest om je voor 31 mei 2013 te registreren stuur ons dan een e-mail via het onderstaande adres met het pre-order en/of aankoopbewijs waaruit blijkt dat het de HTC One binnen de actieperiode hebt besteld of gekocht. Wanneer je aan de actievoorwaarden voldoet nemen wij via de e-mail contact met je op.

Heb je vragen over een reeds geplaatste order dan kun je contact met ons opnemen via het onderstaande e-mail adres.

E-mail: info [at] htcmedialinkhd [punt] nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rick85
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 18:12
Op 28 mei heb ik de HTC One ontvangen, dezelfde dag nog de Medialink aangevraagd via de actiewebsite.

Toen heb ik een mail gekregen met de volgende tekst erin:
Bedankt voor uw bestelling bij HTCmedialinkhd.nl - NL. Binnen tien werkdagen ontvangt u de HTC Media Link HD op het door u ingevulde afleveradres.

Nu heb ik er sindsdien niets meer van gehoord. Kregen degene die hem ontvangen hebben bij verzending nog een mail, evt met trackingcode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R86Bakker
rick85 schreef op maandag 03 juni 2013 @ 13:20:
Op 28 mei heb ik de HTC One ontvangen, dezelfde dag nog de Medialink aangevraagd via de actiewebsite.

Bedankt voor uw bestelling bij HTCmedialinkhd.nl - NL. Binnen tien werkdagen ontvangt u de HTC Media Link HD op het door u ingevulde afleveradres.

Nu heb ik er sindsdien niets meer van gehoord. Kregen degene die hem ontvangen hebben bij verzending nog een mail, evt met trackingcode?
Had je hem voor die tijd wel al betaald/besteld, of heb je hem op 28 mei daadwerkelijk gekocht (in een winkel bijvoorbeeld). Indien dit laatste het geval is, is de kans groot dat je binnenkort een mail krijgt dat je verzoek is afgewezen.
Ik had mijn One op 22 mei aangeschaft (icm abo bij Hi). Vanuit de gedachte "niet geschoten is altijd mis" meegedaan met de actie. Kreeg in eerste instantie ook een mail dat de link toegestuurd zou worden, maar kreeg een week later bericht dat mijn verzoek was afgekeurd. Helaas pindakaas. Weinig tegen in te brengen, behalve dat ze beter even hadden kunnen wachten met het verzenden van de "toezegging". Nu wordt je blij gemaakt met een dode mus. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rick85
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 18:12
R86Bakker schreef op maandag 03 juni 2013 @ 13:30:
[...]

Had je hem voor die tijd wel al betaald/besteld, of heb je hem op 28 mei daadwerkelijk gekocht (in een winkel bijvoorbeeld). Indien dit laatste het geval is, is de kans groot dat je binnenkort een mail krijgt dat je verzoek is afgewezen.
Ik had mijn One op 22 mei aangeschaft (icm abo bij Hi). Vanuit de gedachte "niet geschoten is altijd mis" meegedaan met de actie. Kreeg in eerste instantie ook een mail dat de link toegestuurd zou worden, maar kreeg een week later bericht dat mijn verzoek was afgekeurd. Helaas pindakaas. Weinig tegen in te brengen, behalve dat ze beter even hadden kunnen wachten met het verzenden van de "toezegging". Nu wordt je blij gemaakt met een dode mus. 8)7
Aha ... okay. Ik hoop dat ik geluk heb :) Ik heb 'm op de 27e pas besteld. De actiewebsite zei wel dat de IMEI goedgekeurd was maar moest natuurlijk ook een screenshot van de bon meesturen.. Daar zal het wel mis gaan. Die dode mus voer ik wel aan de kat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R86Bakker
rick85 schreef op maandag 03 juni 2013 @ 13:32:
[...]
*knip* Ik heb 'm op de 27e pas besteld. *knip*
Dan verwacht ik een blije kat en een minder blije eigenaar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:57
Vandaag de One aangeschaft en meteen een zwart Valenta hoesje erbij omdat die bij m'n Sensation ook prima beviel. Hoop alleen niet dat dat gaat afgeven, meen dat ik daar ooit iets van had gelezen 2 jaar geleden en nu niet bij stil gestaan.
En t.z.t. eens een autolader erbij kopenl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34
Southern Sun schreef op maandag 03 juni 2013 @ 18:33:
Vandaag de One aangeschaft en meteen een zwart Valenta hoesje erbij omdat die bij m'n Sensation ook prima beviel. Hoop alleen niet dat dat gaat afgeven, meen dat ik daar ooit iets van had gelezen 2 jaar geleden en nu niet bij stil gestaan.
En t.z.t. eens een autolader erbij kopenl
Mijn hoesje welke ik via bags4u heb besteld geeft wel af op het plastic van de One, eens kijken hoe ik dit kan schoonmaken.....

Heeft iemand tips?

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Bullet NL schreef op maandag 03 juni 2013 @ 18:58:
[...]
Mijn hoesje welke ik via bags4u heb besteld geeft wel af op het plastic van de One, eens kijken hoe ik dit kan schoonmaken.....

Heeft iemand tips?
Sh*t...dat schiet natuurlijk niet op. Welk hoesje is dat? Ik heb er ook eentje via die website besteld en verwacht 'm morgen in huis. Betreft de Bouletta MC Antic Coffee Leder.

http://www.bags4u.eu/Boul...er-Etui-fuer-HTC-One-M7_1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Overigens ik zie nu op die website dat er een nieuwe pouch beschikbaar is...de Bouletta MC Nubuk Leder Etui für HTC One M7. Ik vind 'm er zeer mooi uitzien, nu al spijt dat ik die andere heb besteld. Misschien retour sturen en omruilen...is vast wel mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bullet NL schreef op maandag 03 juni 2013 @ 18:58:
[...]

Heeft iemand tips?
Gum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob-bo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08-09 21:03
Ik heb er bijna een maand op moeten wachten maar heb hem nu eindelijk binnen.

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/67o5z5.jpg

De One past er strak in.

Als je dus geduld hebt, is het een aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clubbtraxx
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-09 00:29
styxz schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 21:31:

Hier, een absolute aanrader voor je:

http://www.hifiklubben.nl...ay-bluetooth-receiver.htm

Bij deze winkel is de omschrijving summier, maar de QED uPlay puck heeft ook Apt-X en klinkt helemaal top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clubbtraxx
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-09 00:29
l3art schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 08:13:
Gewoon imitatie spul anders hoor... Heb hier ook een paar 'originele' 220V AC chargers :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
dafmay schreef op maandag 03 juni 2013 @ 19:03:
[...]
....
Ik heb er ook eentje via die website besteld en verwacht 'm morgen in huis. Betreft de Bouletta MC Antic Coffee Leder.

Heb 'm zojuist binnen en zoals anderen ook al aangaven de One past perfect en strak in de pouch...handig trek-lipje ook om de One er makkelijk uit te halen. Een aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Kak, m'n valenta hoesje van de Mediamarkt is net te klein, steekt 2mm uit.
De Bouletta MC duzz in het zwart lijkt me wel wat.

Ik kan op de foto niet helemaal goed zien of deze ook een treklipje heeft, kan iemand dat bevestigen?

[ Voor 101% gewijzigd door Southern Sun op 04-06-2013 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:52
Ik heb die sinds vorige week, heeft idd een treklipje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikew991
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-10-2024
Is dit de monstergrip waarover er eerder gesproken is in dit topic? Of zal dit de namaak zijn. Als het de originele is, dan is een prijs van 15.90€ best interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Mikew991 schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 13:04:
Is dit de monstergrip waarover er eerder gesproken is in dit topic? Of zal dit de namaak zijn. Als het de originele is, dan is een prijs van 15.90€ best interessant.
Volgens mij wel.
Zou eigenlijk wel iemand willen zien die de originele monstergrip en de goedkope van eBay naast elkaar kan testen. Wat nu eigenlijk het verschil is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob-bo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08-09 21:03
Ik gok dat als het de 'originele' is dat het er dan wel bij had gestaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Wat denk je zelf?

Als het de échte was, dan had die merknaam er wel bij gestaan, dit is gewoon degene die je voor een paar euro kan bestellen op ebay.

Het verschil is de "suction cup". De Chineze zijn "normaal", die van monster grip heeft verschillende lagen en blijft daardoor beter zitten.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nii3k
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:54
Nee, ik heb de originele hier naast me liggen en die verschilt op een aantal punten duidelijk qua specifieke puntjes mbt het ontwerp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Vandaag voor het eerst een rit van 200 KM gemaakt met deze autohouder. Dit is de goedkope monstergrip.
Hij voelt natuurlijk niet heel erg degelijk aan, maar volgens mij is hij prima.
De one blijft stevig in de klem zitten, en de klem stevig op de ruit.

Nu wil ik alleen nog een tweede kopen, voor in de andere auto, zodat ik niet steeds hoeft te wisselen. Volgens mij is deze precies hetzelfde? Maar kost hij npg minder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nii3k
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:54
yannickie111 schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 00:17:
Vandaag voor het eerst een rit van 200 KM gemaakt met deze autohouder. Dit is de goedkope monstergrip.
Hij voelt natuurlijk niet heel erg degelijk aan, maar volgens mij is hij prima.
De one blijft stevig in de klem zitten, en de klem stevig op de ruit.

Nu wil ik alleen nog een tweede kopen, voor in de andere auto, zodat ik niet steeds hoeft te wisselen. Volgens mij is deze precies hetzelfde? Maar kost hij npg minder?
jup, maar als die andere gewoon goed dienst doet. waarom voor die 1ne euror ofzo dan niet voor zekerheid kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
niek87 schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 16:41:
[...]

jup, maar als die andere gewoon goed dienst doet. waarom voor die 1ne euror ofzo dan niet voor zekerheid kiezen?
Als het exact dezelfde is, is dat gekkenwerk toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:12

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Ben je niet meer tijd en dus ook geld kwijt met het zoeken naar vergelijkingen dan gewoon die andere die je al hebt voor €1,- meer kopen?

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Zojuist dit hoesje van bags4u binnen gekregen. Dinsdag besteld, vandaag dus geleverd :)
Ziet er goed uit, nou hopen dat m'n zilveren One niet zwarte vegen ervan gaat krijgen, maar gaat vast goed komen. Nou alleen nog een keer een carholder aanschaffen en ik kan er weer tegenaan.

[ Voor 6% gewijzigd door Southern Sun op 06-06-2013 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:47
rick85 schreef op maandag 03 juni 2013 @ 13:20:

17 mei een htc one gekocht en ook aangemeld onder het mom van niet geschoten altijd mis! Kreeg dezelfde mail en 8 werkdagen later de medialink!

DaveD

Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste

Let op:
Statusupdates over de medialink mogen achterwegen gelaten worden.