Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Ik heb deze dus binnen: YouTube: HTC One Belkin Micra Fine Ultra Thin Case Review

Hier 2 foto's ( komen denk ik nog wel meer) van de case in real life, super case. Heel tevreden mee!

https://www.dropbox.com/s...2013-05-14%2014.52.45.jpg

en:

https://www.dropbox.com/s...2013-05-14%2014.52.57.jpg

Ik heb hem besteld op mobielbereikbaar.nl, maar zie dat die nu uitverkocht is. Hij is wel nog leverbaar op pdashop.nl. Zie: http://www.pdashop.nl/pro...-htc-one-clear-steel.html ( wel foute afbeelding, maar is hem toch echt. )

Heb er zelf 30 euro voor betaald, och 1/20ste van het bedrag van de One is goede bescherming wel waard.

[ Voor 33% gewijzigd door alwaysleft op 14-05-2013 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R86Bakker schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 12:30:
Iemand toevallig ervaring met de Krusell Kiruna Pouch 3XL.
Via de topic search vond ik wel al een bericht waarin gesteld werd dat de One niet zou passen. Dit was echter niet gebaseerd op een daadwerkelijke ervaring (maar op ??afmetingen??, welke ik nergens heb kunnen vinden).

Pouch ziet er m.i. gelikt uit. Mooi bruin leer met een handige pull-tab en ruimte voor pasjes. Ben nog geen beter of soortgelijk alternatief tegen gekomen, maar mocht iemand een tip hebben... :)
Ik zou 'm niet bij pda shop halen :P

Hier staat meer info :

https://www.amltelecom.co...ouch-Kiruna-Size-3XL.html

Contents: Krusell Universal case Kiruna Size 3XL

Technical data:
- With pull-out strap for quick and easy removal of the phone
- Inner dimensions: 139 x 76 x 10 mm
- With small extra pocket for cedit cards
- Protects your mobile phone form scratches and bumps
- Material: genuine leather

With inspiration from the nature of northern Sweden this pouch has a rough feel to it yet responsive to the curves of your phone for perfect fitting. A universal design with a vintage look for every-day-use by trendsetters!

Compatible with Acer Liquid E1, Asus PadFone 2 (without Station), BlackBerry Z10, HTC One, HTC One S, HTC One X, HTC One X+, HTC One XL, HTC Sensation XL, HTC Titan, Huawei Ascend G510, Huawei Ascend P2, LG E973 Optimus G, LG P760 Optimus L9, LG P880 Optimus 4X HD, LG/Google Nexus 4 E960, Motorola Atrix HD, Motorola Droid Razr Maxx, Motorola Droid Razr XT912, Motorola Razr HD, Motorola Razr MAXX HD, Motorola Razr XT910, Panasonic Eluga Power, Samsung Ativ S I8750, Samsung Galaxy Express I8730, Samsung Galaxy Nexus I9250, Samsung Galaxy Premier I9260, Samsung Galaxy S3 I9300, Samsung Galaxy S3 LTE I9305, Samsung Galaxy S4 I9500 / I9505, Sony Xperia T (LT30p), Sony Xperia TX (LT29i), Sony Xperia Z, Sony Xperia ZL, Xperia SP Xperia L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-09 01:30
R86Bakker schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 12:30:
Iemand toevallig ervaring met de Krusell Kiruna Pouch 3XL.
Via de topic search vond ik wel al een bericht waarin gesteld werd dat de One niet zou passen. Dit was echter niet gebaseerd op een daadwerkelijke ervaring (maar op ??afmetingen??, welke ik nergens heb kunnen vinden).

Pouch ziet er m.i. gelikt uit. Mooi bruin leer met een handige pull-tab en ruimte voor pasjes. Ben nog geen beter of soortgelijk alternatief tegen gekomen, maar mocht iemand een tip hebben... :)
Ik heb geen ervaring met de Kiruna puch, maar wel met de Krusell Aspero Pouch 3XL. Zijn beide van Krusell, en beide 3XL, dus ik denk dat ik je toch kan helpen :)

De One past er redelijk goed in (in de breedte), alleen in de hoogte blijft er een paar mm over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rylo
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
@Energon: Thanks, heb ik zeker wat aan! :) Neig nu naar de mediadevil :-)

@Jchan: leuke link... misschien een idee over een tijdje als je one al het e.e.a. te verduren heeft gehad om 'm dan alsnog op te leuken ;) Ben benieuwd naar een foto/video ervan en plaatjes v/d voorkant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• castle87
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-06 20:43

castle87

PSN: drke87

Zijn er al mensen die actief gebruik hebben gemaakt van de HTC Media Link? Ben namelijk benieuwd of het standaard is dat alle output zoals filmpjes met lage framerates worden afgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R86Bakker
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-09-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 16:36:
[...]
*knip*
Technical data:
- With pull-out strap for quick and easy removal of the phone
- Inner dimensions: 139 x 76 x 10 mm
*knip*
yannickie111 schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 16:44:
[...]

Ik heb geen ervaring met de Kiruna puch, maar wel met de Krusell Aspero Pouch 3XL. Zijn beide van Krusell, en beide 3XL, dus ik denk dat ik je toch kan helpen :)

De One past er redelijk goed in (in de breedte), alleen in de hoogte blijft er een paar mm over...
Beiden bedankt. Had zo snel de binnenmaten van de Kiruna niet gevonden, maar gelet op de afmetingen van de One (137,4 x 68.2 x 9,3 mm) past deze telefoon hier in ieder geval in zijn geheel in. Ben wel bang dat de ruimte voor speling iets te veel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.G. an Breemen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23-05-2023
Beste Tweakers , ben met mijn 64 jaar denk ik al een wat oudere Tweaker , excuses voor het opdrijven van de gemiddelde leeftijd hier dus.
Maar zit even met 2 voor mij belangrijke vragen te weten.

Voor mijn HTC One ( Zilver ) zoek ik "bescherming " in de vorm van een transparante case en een screenprotector.
Nu heb ik de tijd om alles binnen dit forum te volgen dus heb ik al veel voorbeelden voorbij zien komen.

Ben op zoek naar de mooiste / dunste / meest transparante case die er is en een Screenprotector.
In mijn zoektocht kom ik zelf uit op de :

Spigen SGP HTC One Case Ultra Thin Air Crystal Clear
Als screenprotector de Brando Premium Tempered Glass Protector

Zie ik dingen over het hoofd en zijn er betere mogelijkheden.
Wil alleen originele spullen overigens.

De natte oplossingen vallen voor mij af omdat ik niet zo handig en geduldig ben.

Dank voor de tijd aan mij besteed , uiteraard kunnen jullie mij ook direct berichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WestBoy_B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-09-2022
J.G. an Breemen schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 09:26:
Beste Tweakers , ben met mijn 64 jaar denk ik al een wat oudere Tweaker , excuses voor het opdrijven van de gemiddelde leeftijd hier dus.
Maar zit even met 2 voor mij belangrijke vragen te weten.

Voor mijn HTC One ( Zilver ) zoek ik "bescherming " in de vorm van een transparante case en een screenprotector.
Nu heb ik de tijd om alles binnen dit forum te volgen dus heb ik al veel voorbeelden voorbij zien komen.

Ben op zoek naar de mooiste / dunste / meest transparante case die er is en een Screenprotector.
In mijn zoektocht kom ik zelf uit op de :

Spigen SGP HTC One Case Ultra Thin Air Crystal Clear
Als screenprotector de Brando Premium Tempered Glass Protector

Zie ik dingen over het hoofd of zijn er betere mogelijkheden.
Wil alleen originele spullen overigens.

De natte oplossingen vallen voor mij af omdat ik niet zo handig en geduldig ben.

Dank voor de tijd aan mij besteed , uiteraard kunnen jullie mij ook direct berichten.
Dus ik heb gelezen dat die Spigen case niet goed past op de one.
Een aantal gaten o.a. voor de headphone jack waren niet goed uitgesneden.

Ergens gelezen op een site waar deze verkocht werd. Helaas kom ik niet op de website nu.
Echter is spigen wel een bekend merk en duur ja. :D
Misschien even goed googlen of zoeken naar een unboxing !
Waarom overweeg je niet om de Brando HTC One Wave Stand case ! :)

Zie hierboven voor geuploade foto's van een andere tweaker !

Je keuze voor Brando is een perfecte 8) keuze!

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03:07

13art

Moderator Mobile
Hoe dik is die Brando Premium Tempered Glass Protector eigenlijk? Van Spigen kan ik vinden dat de GLAS.t SLIM Premium Tempered Glass 0,26mm dik is. Maar van de brando kan ik het zo snel niet vinden.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent 47
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 08-03 22:29
Kan iemand mij eens het type/model van de oplader zeggen?
Dat ik de juiste koop als ik de One bij amazon.UK zou aankopen en een werkende adapter wil voor hier (België).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Je moet gewoon een europese adapter hebben, europese stekker. Als je dat vermeld zou dat toch voldoende moeten zijn.
Model TC E250 staat er bij mij op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent 47
l3art schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 11:10:
Je moet gewoon een europese adapter hebben, europese stekker. Als je dat vermeld zou dat toch voldoende moeten zijn.
Model TC E250 staat er bij mij op.
Okay, ik wou dezelfde op amazon DE bestellen maar het is door een 3rd party seller en die is net nieuw. Dus nog geen waardering.

Zou dit dezelfde adapter zijn als bij de oudere HTC devices? Of gaat hier een verschil qua ampère/voltage opzitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efari
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-09 10:21
"When you complete you're pre-order before 15 june 2013,
you are secured for a free HTC Medialink HD."
een mail gekregen van info@htcmedialink.com, ik had dat gevraagd, omdat hier in België de One nog nergens verkrijgbaar is.
Dat is dus ook bevestigd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutwout
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 06-05 09:34
Energon schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 11:15:
[...]

Okay, ik wou dezelfde op amazon DE bestellen maar het is door een 3rd party seller en die is net nieuw. Dus nog geen waardering.

Zou dit dezelfde adapter zijn als bij de oudere HTC devices? Of gaat hier een verschil qua ampère/voltage opzitten?
Ik heb exact dezelfde lader als bij mijn HTC Sensation uit 2011 zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent 47
woutwout schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 12:35:
[...]

Ik heb exact dezelfde lader als bij mijn HTC Sensation uit 2011 zat.
Okay chill :).
In de loop van eens aanschaffen dan, wat is een gangbare prijs voor dit opzetstukje?
Ff gegoogled:
* Mobilesupplies is €8+4 verzending naar BE > betalen via PP mogelijk, besteld voor 17u is volgende dag in huis (staat niet bij of dit ook in BE is).

* Mobielbereikbaar €14,95 en gratis verzending, betalen via bancontact/maestro, besteld voor 22u30 is volgende dag in huis (ook BE).

Mobielbereikbaar scoort wel goed volgens hun site, 9,3/10 volgens 15.000 reviews.
Van mobilesupplies kan ik niks terugvinden.

Ken beide webshops ook niet, maar misschien kan iemand mij iets aanraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Energon schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 12:40:
[...]

Okay chill :).
In de loop van eens aanschaffen dan, wat is een gangbare prijs voor dit opzetstukje?
Ff gegoogled:
* Mobilesupplies is €8+4 verzending naar BE > betalen via PP mogelijk, besteld voor 17u is volgende dag in huis (staat niet bij of dit ook in BE is).

* Mobielbereikbaar €14,95 en gratis verzending, betalen via bancontact/maestro, besteld voor 22u30 is volgende dag in huis (ook BE).

Mobielbereikbaar scoort wel goed volgens hun site, 9,3/10 volgens 15.000 reviews.
Van mobilesupplies kan ik niks terugvinden.

Ken beide webshops ook niet, maar misschien kan iemand mij iets aanraden?
Bedoel je als opzetstukje gewoon de USB stekker voor in het stopcontact?
Die zou ik lekker 1 van ebay laten komen voor een paar dollar als je er een nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent 47
yannickie111 schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 12:56:
[...]

Bedoel je als opzetstukje gewoon de USB stekker voor in het stopcontact?
Die zou ik lekker 1 van ebay laten komen voor een paar dollar als je er een nodig hebt.
Ik zou graag het geheel hebben, dus van HTC zelf :).
Dit dus: http://www.mobilesupplies...-tc-e250-usb-p-11911.html

[ Voor 35% gewijzigd door Agent 47 op 15-05-2013 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoenixx2000
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-07 14:27
reinierkramer schreef op maandag 13 mei 2013 @ 20:19:
Heb deze besteld komt waarschijnlijk morgen binnen http://www.ebay.com/itm/3..._trksid=p3984.m1497.l2649 en deze auto holder voor in de auto http://www.ebay.com/itm/2..._trksid=p3984.m1497.l2649 Heeft er iemand ook een zelfde of van het zelfde soort hoesje als die ik besteld heb. Mijn vraag was of deze het toestel ook beschermt als hij op zijn scherm valt ?
Ik heb exact dezelfde besteld gisteren. Heb jij je bestelling al binnen?

[ Voor 12% gewijzigd door Phoenixx2000 op 15-05-2013 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wootah
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-09 18:27

wootah

They see me trollin'

reinierkramer schreef op maandag 13 mei 2013 @ 20:19:
Heb deze besteld komt waarschijnlijk morgen binnen http://www.ebay.com/itm/3..._trksid=p3984.m1497.l2649 en deze auto holder voor in de auto http://www.ebay.com/itm/2..._trksid=p3984.m1497.l2649 Heeft er iemand ook een zelfde of van het zelfde soort hoesje als die ik besteld heb. Mijn vraag was of deze het toestel ook beschermt als hij op zijn scherm valt ?
Hmm Ik heb de officiële car kit van htc gekocht. Gisteren binnen gekregen.
Wat me op valt is dat je de telefoon eigenlijk alleen verticaal er in moet zetten, horizontaal schuift hij er gemakkelijk uit. Beetje een tegenvaller eigenlijk, het lijkt of al die officiële htc dingen allemaal wat losjes zitten :/
Verder is het natuurlijk gewoon ok, de zuignap zit erg stevig vast. Verder krijg je ook nog een stuk plastic of rubber achtig iets wat je op je dashboard kan plakken met een plak kant, dan kun je hem vast zuigen op je dashboard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

wootah schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 14:21:
[...]
horizontaal schuift hij er gemakkelijk uit.
Schuift hij er ook vanzelf uit? Want dat lijkt mij het vervelendste, dat hij er gemakkelijk in en uit kan zie ik niet als probleem, maar als hij er uit kukelt in horizontale stand is wel erg jammer natuurlijk.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wootah

wootah

They see me trollin'

Hooglander1 schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 14:23:
[...]

Schuift hij er ook vanzelf uit? Want dat lijkt mij het vervelendste, dat hij er gemakkelijk in en uit kan zie ik niet als probleem, maar als hij er uit kukelt in horizontale stand is wel erg jammer natuurlijk.
Nou ja, je moet wel een beetje trekken voor dat hij los schiet, maar niet echt bijzonder veel kracht.
De telefoon zit eigenlijk alleen vast aan de usb aansluiting om hem op te laden. Als je de stekker uit de houder haalt dan schuift het toestel gewoon los in en uit de houder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diewom
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 28-05 07:24
Bij mij schuift hij er horizontaal niet uit, en ik heb een oude auto die best wel veel trilt. De usb aansluiting houdt mijn telefoon vast genoeg, en ergens vind ik het een voordeel dat je met 1 hand je telefoon snel kunt plaatsen en pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-07 22:59
20% korting op alle accessoires op http://www.htcaccessorystore.com/nl/

EUROPA20

Te gebruiken van 20.00 tot 00.00 vanavond.

[ Voor 5% gewijzigd door SAWYER op 15-05-2013 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34
Vandaag ook wat spulletjes via de post binnen gekregen!

Mijn dock, lekker makkelijk wanneer ik slaap hem op de zelfde plaats op te laden ;)

https://www.dropbox.com/s...y/IMG_20130515_142130.jpg

Nog geen 7 euro op e-bay http://www.ebay.nl/itm/35..._trksid=p3984.m1497.l2649

En mijn pouch,

https://www.dropbox.com/s...z/IMG_20130515_142236.jpg
https://www.dropbox.com/s...t/IMG_20130515_142306.jpg

16,90 euro via www.Bags4u.eu

http://www.bags4u.eu/Boul...er-Etui-fuer-HTC-ONE-M7_2

[ Voor 6% gewijzigd door Bullet NL op 15-05-2013 14:40 ]

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WestBoy_B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-09-2022
http://www.ebay.nl/itm/29...1497.l2649#ht_4653wt_1202

Vandaag deze clear case binnengekregen van iCover.

Mooie clear case alleen deze is wat dun enzo.
Beetje aan de dunne kant. De zwarte htc one zal er wel heel mooi te zien zijn, alleen zal ik mijn Poetic flipbook eerder gebruiken als case!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wootah

wootah

They see me trollin'

diewom schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 14:31:
Bij mij schuift hij er horizontaal niet uit, en ik heb een oude auto die best wel veel trilt. De usb aansluiting houdt mijn telefoon vast genoeg, en ergens vind ik het een voordeel dat je met 1 hand je telefoon snel kunt plaatsen en pakken.
Mja, de kracht die nodig is om hem te verwijderen, is twijfelachtig laag ben ik van mening.
Hij zit wel vast, maar uiteindelijk kan hij vrij eenvoudig los schieten.

De telefoon weegt 143g, met een paar G als je de bocht door gaat heb je best wel wat trek kracht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
wootah schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 15:00:
[...]
De telefoon weegt 143g, met een paar G als je de bocht door gaat heb je best wel wat trek kracht :P
Gewoon snel weer de andere kant op sturen, duw je hem weer vast :+
Bullet NL schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 14:37:

Mijn dock, lekker makkelijk wanneer ik slaap hem op de zelfde plaats op te laden ;)

Die dock ziet er inderdaad interessant uit. Die van jou is de zilvere neem ik aan? Op de ebay-advertentie staat namelijk geen foto van de zwarte.

Zou je een foto kunnen maken van de One in het dock?
Ben wel benieuwd of dat (plastic) zilver van het dock goed bij het alu van de One past.

Voor mij is er nog de goedkope carholder van ebay onderweg, zal nog wel even duren voor hij er is.
Misschien dan ook nog maar een keer zo'n dock kopen, altijd handig. :)

Edit:
Valt me nu pas op: De originele carkit voor de One van HTC is bij Coolblue gewoon duurder dan bij HTC zelf...!
60 euro vs 50 euro!
Coolblue is altijd gewoon te duur met accessoires... :/

[ Voor 13% gewijzigd door yannickie111 op 15-05-2013 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wootah

wootah

They see me trollin'

yannickie111 schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 15:09:
[...]

Edit:
Valt me nu pas op: De originele carkit voor de One van HTC is bij Coolblue gewoon duurder dan bij HTC zelf...!
60 euro vs 50 euro!
Coolblue is altijd gewoon te duur met accessoires... :/
Je vergeet verzendkosten bij HTC, die heeft coolblue niet. Komt praktisch op dezelfde prijs uit. Bij coolblue heb je hem alleen sneller en top service ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
wootah schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 15:39:
[...]

Je vergeet verzendkosten bij HTC, die heeft coolblue niet. Komt praktisch op dezelfde prijs uit. Bij coolblue heb je hem alleen sneller en top service ;)
Een paar posts terug staat een code voor 20% korting :P
Kom je uit op 40 euro, + 3.90 verzendkosten, is 44 euro. Scheelt toch echt 15 euro.

Maar nog steeds, 60 euro voor een carkit :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wootah

wootah

They see me trollin'

yannickie111 schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 15:42:
[...]

Een paar posts terug staat een code voor 20% korting :P
Kom je uit op 40 euro, + 3.90 verzendkosten, is 44 euro. Scheelt toch echt 15 euro.

Maar nog steeds, 60 euro voor een carkit :X
Ja, uitzondering met die korting :P
Bij coolblue heb je hem trouwens wel echt binnen een dag, dus dan in vergelijking kost het je dan richting 10 euro verzendkosten bij HTC.

Maar idd, vrij duur, en dan nog vrij los zitten ook nog! :'(
Naja, de zuignap basis is wel hoge kwaliteit moet ik zeggen :)
En niks tegen een echte HTC sigarettenaansteker-stekker 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikew991
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-10-2024
Ik volg dit topic sinds ik mijn HTC one heb (2 weken) en heb daardoor de spigen ultra thin air case gekocht. Deze heb ik nu net een dag binnen. De cut-outs zitten op de goede plekken, en verder een mooie case.

Echter heb ik er last van dat de case niet helemaal strak om mn one heen zit. Hierdoor kan ik de case, rechts onder, (minimaal) op en neer bewegen en voelt het niet helemaal fijn aan. zijn er meer mensen met deze bevindingen? En zijn er betere ervaringen met andere doorzichtige dunne cases zoals de: Belkin MicraFine Ultra Slim HTC One Case

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,
Nieuw bij dit gedeelte en ik had een vraagje:
Ik zoek een dock voor mijn One, maar er moet een tijd op af te lezen zijn en het liefst geen Bluetooth speakers ingebouwd. Ik vind de dock die Bullet NL heeft gekregen wel een héle mooie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-07 13:52

ulTimaS

Mayhaps

Bullet NL schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 14:37:

Staat de dock een beetje stevig op het bureau met de telefoon er in? niet dat hij bij het minst of geringste al omvalt.

[ Voor 4% gewijzigd door ulTimaS op 15-05-2013 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34
ulTimaS schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 17:12:
[...]

Staat de dock een beetje stevig op het bureau met de telefoon er in? niet dat hij bij het minst of geringste al omvalt.
Hij staat heel stevig.... Aan de onder kant zit een soort van rubberachtig materiaal wat hem stevig en slipvrij op een gladde ondergrond laat staan. Hij valt zeker niet om, of je moet hem natuurlijk omgooien...

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Bullet NL schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 17:18:
[...]

Hij staat heel stevig.... Aan de onder kant zit een soort van rubberachtig materiaal wat hem stevig en slipvrij op een gladde ondergrond laat staan. Hij valt zeker niet om, of je moet hem natuurlijk omgooien...
Foto met de One erin? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michele_M_
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-01-2024
wootah schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 14:21:
[...]

Hmm Ik heb de officiële car kit van htc gekocht. Gisteren binnen gekregen.
Wat me op valt is dat je de telefoon eigenlijk alleen verticaal er in moet zetten, horizontaal schuift hij er gemakkelijk uit. Beetje een tegenvaller eigenlijk, het lijkt of al die officiële htc dingen allemaal wat losjes zitten :/
Verder is het natuurlijk gewoon ok, de zuignap zit erg stevig vast. Verder krijg je ook nog een stuk plastic of rubber achtig iets wat je op je dashboard kan plakken met een plak kant, dan kun je hem vast zuigen op je dashboard :)
Die schuift er echt niet uit. Moet je natuurlijk wel de usb met lader erin stoppen. Voordeel dat hij gelijk in de " auto" stand gaat en je makkelijk bij zelf toe te voegen apps kan. Zoals bijvoorbeeld TomTom.

Ik gebruik m al een tijdje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masimo
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:23
Vandaag deze binnen gekregen. Vond het wel geinig met die druppels. Ze zitten er als bobbeltjes op.
Ik heb de "witte". Die verloopt van volledig transparant aan de bovenkant naar melkachtig translucent aan de onderkant. Beats audio is nog net te zien. Opschrift er onder niet meer.

Past perfect om de telefoon en alle aansluitingen zijn makkelijk bereikbaar. Klein opstaand randje aan de voorkant van de telefoon zorgt ervoor dat het scherm niet meer direct op de ondergrond ligt. Screenprotector krijg je er gratis bij, maar heb ik nog niet aangebracht.

Werd snel geleverd (3 dagen, bestelling op Maandag), en via e-mail op de hoogte gehouden van de status. Geen trackingnummer.

[ Voor 20% gewijzigd door Masimo op 15-05-2013 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent 47
Masimo schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 21:27:
Vandaag deze binnen gekregen. Vond het wel geinig met die druppels. Ze zitten er als bobbeltjes op.
Ik heb de "witte". Die verloopt van volledig transparant aan de bovenkant naar melkachtig translucent aan de onderkant. Beats audio is nog net te zien. Opschrift er onder niet meer.
Op de zilveren of zwarte?
Wil wel eens een foto zien als dit gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Masimo schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 21:27:
Die is wel grappig inderdaad.
Kan je er nog foto's van maken zoals die er bij jou op zit?

Zelf twijfel ik nog heel erg tussen wat voor case ik zal nemen.
Enerzijds is een doorzichtige hardshell case erg mooi, en ook het meest minimaal. Maar ik betwijfel erg hoe goed het toestel dan beschermd is bij vallen. Zo'n case is hard en geeft dus niet mee, en naar mijn idee wordt de stootkracht dan net zo hard weer doorgegeven aan het toestel zelf...

Een case zoals de Poetic Atmosphere is dan ook een goede optie denk ik, maar die neemt weer iets meer ruimte in beslag, plus die verzendkosten zijn gewoon meer dan de case zelf. Iets van 13,50 pond waar de case zelf iets van 9,95 pond is. Echter heeft de Poetic dus wel een rubberen zijkant waardoor de krachten bij een val naar mijn idee meer verdeeld worden en dus het toetel minder snel beschadigd zal raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• styxz
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 12:58

Het leven is hard...een stoeprand ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren Medialink besteld via preorder actie,nog geen 24 uur later mocht ik hem in ontvangst nemen,toch erg netjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GilH
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 12-09 20:09
Ik heb volgende accesoires voor een week kunnen gebruiken:

Universele autohouder
- HTC One weegt teveel of het houdertje is gewoon te zak. Het is het niet waard om te kopen, ook niet voor 3,5 euro.

'Originele' HTC One pouch
- Zeer tevreden van, binnenkant biedt goede bescherming, het toestel zit er goed in en is er makkelijk uit te halen zowel mijn duim & wijsvinger via de zijkantjes die opengemaakt zijn als met de pull up. Ik gebruik de pull up niet echt. Het toestel kan er wel uitvallen, zoo strak zit hij nu ook weer niet maar ik ben tevreden.

TPU Cover + screen protector
- Bijgeleverde sticker plakte zo goed als niet, heb ik dus moeten weggooien. De cover zit zeer strak en haal je er niet makkelijk af. Infrarood is bedekt en zal dus niet/moeilijk werken. Volumetoetsen zijn met deze case iets moeilijker in te duwen. Geeft je wel een veiliger gevoel om je telefoon neer te leggen, bovendien kan je hem hiermee veilig omgekeerd 'op het scherm' leggen.

Foto's van de pouch en case kan je hier vinden: Pouch & cover

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:47
Verwijderd schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 11:57:
Gisteren Medialink besteld via preorder actie,nog geen 24 uur later mocht ik hem in ontvangst nemen,toch erg netjes
Ik heb gisteren ook een one gehaald. Kan ik nu die medialink nog bestellen? Had niet gepreorderd

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masimo
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:23
Energon schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 22:09:
[...]

Op de zilveren of zwarte?
Wil wel eens een foto zien als dit gaat :)
De foto's:
Afbeeldingslocatie: http://i218.photobucket.com/albums/cc204/MaQiQo/htc2_zpsaa356f32.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i218.photobucket.com/albums/cc204/MaQiQo/htc4_zpsfbd88c63.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i218.photobucket.com/albums/cc204/MaQiQo/htc3_zpsdace6958.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i218.photobucket.com/albums/cc204/MaQiQo/htc1_zpse6d0ff3b.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i218.photobucket.com/albums/cc204/MaQiQo/htc6_zps3d13f681.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i218.photobucket.com/albums/cc204/MaQiQo/htc5_zpscc70f825.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent 47
Heeft wel een leuk effectje :D
Nog geen mensen gehad die tegen je zeiden dat er waterdruppels op je toestel lagen? ;)
En hun er dan op toewijzen dat het eigenlijk een case is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
DaveD1109 schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 19:39:
[...]

Ik heb gisteren ook een one gehaald. Kan ik nu die medialink nog bestellen? Had niet gepreorderd
Kan nog steeds.
Maar als je even de zoekfunctie had gebruikt had je dit antwoord zelf ook kunnen vinden natuurlijk.
Erg gaaf inderdaad. Zo op de foto's zou ik zelf al twijfelen of het geen echte druppels zijn ;)

[ Voor 54% gewijzigd door 13art op 16-05-2013 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

l3art schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 11:36:
[...]

Die is wel grappig inderdaad.
Kan je er nog foto's van maken zoals die er bij jou op zit?

Zelf twijfel ik nog heel erg tussen wat voor case ik zal nemen.
Enerzijds is een doorzichtige hardshell case erg mooi, en ook het meest minimaal. Maar ik betwijfel erg hoe goed het toestel dan beschermd is bij vallen. Zo'n case is hard en geeft dus niet mee, en naar mijn idee wordt de stootkracht dan net zo hard weer doorgegeven aan het toestel zelf...

Een case zoals de Poetic Atmosphere is dan ook een goede optie denk ik, maar die neemt weer iets meer ruimte in beslag, plus die verzendkosten zijn gewoon meer dan de case zelf. Iets van 13,50 pond waar de case zelf iets van 9,95 pond is. Echter heeft de Poetic dus wel een rubberen zijkant waardoor de krachten bij een val naar mijn idee meer verdeeld worden en dus het toetel minder snel beschadigd zal raken.
Zoals ik eerder al zei, laten we eventjes iets regelen met z'n allen hier, dan kunnen we de verzendkosten delen. Op die manier hebben we allemaal een Poetic Atmosphere voor reasonable price :)

Inkoopacties oid, zijn niet toegestaan hier op GoT, daar zijn andere sites voor :)

[ Voor 3% gewijzigd door 13art op 16-05-2013 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reticulum
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-02-2022
Grappigge case :)! Ook meteen een zwarte besteld voor mijn zwarte HTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• promo-1
  • Laatst online: 10-07-2022
Ik heb mijn pouch binnen 8) ik had de Bouletta MC Antic Coffee Leder Etui besteld op www.bags4u.eu .

Heb zondag besteld, de pouch was dinsdag verstuurd en vandaag in ontvangst mogen nemen.

Pasvorm is perfect, je merkt dat de pouch speciaal voor de One gemaakt is.

Hieronder wat foto's voor de liefhebbers;

Afbeeldingslocatie: http://www.imgur.com/OhuuVvJ.jpeg
Afbeeldingslocatie: http://www.imgur.com/c1t38iJ.jpeg
Afbeeldingslocatie: http://www.imgur.com/VNjF4SK.jpeg
Afbeeldingslocatie: http://www.imgur.com/xnSwtZN.jpeg
Afbeeldingslocatie: http://www.imgur.com/VQhw28N.jpeg
Afbeeldingslocatie: http://www.imgur.com/dYpqOHz.jpeg
Afbeeldingslocatie: http://www.imgur.com/2kvjdVM.jpeg

[ Voor 23% gewijzigd door promo-1 op 16-05-2013 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R86Bakker
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-09-2024
Dank voor de foto's. Ziet er zeer netjes uit! Had zelf de Krusell Kiruna op t oog, maar dan is deze pouch toch iets gunstiger geprijsd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:52
Vandaag ook mijn medialink binnen gehad, erg snel, binnen 1.5 dag! Telefoon de 10e gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• promo-1
R86Bakker schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 21:18:
[...]

Dank voor de foto's. Ziet er zeer netjes uit! Had zelf de Krusell Kiruna op t oog, maar dan is deze pouch toch iets gunstiger geprijsd.
En de kwaliteit van het leer en afwerking is echt goed, aan de voorkant zit ook een kussentje van < 1 cm voor het scherm, zie je op de derde foto.

Die Krusell Kiruna ziet er kwalitatief wat minder uit vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-07 08:08
Zit nu te kijken voor de Poetic Atmosphere case op amazon.com, ik dacht lekker goedkoop, €10,00 + een beetje shipping kosten.

Blijken die kosten dik 20,00 euro te zijn! Heb ik net 20 euro op m'n visa kaart (3vcard) gezet en kan ik die 10 euro die ik nodig heb niet er bij zetten, want je moet perse minimaal 20 euro opwaarderen.. ;(

Weet iemand of er al coupon code's voor aanwezig zijn?

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waarom levert HTC mij een HD Medialink met UK oplader...
Heel leuk, heel aardig, maar waarom UK en NL door elkaar leveren... Heb ze al geTweet, geen response.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the slayer
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 01-09 21:42
CLB schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 13:05:
Waarom levert HTC mij een HD Medialink met UK oplader...
Heel leuk, heel aardig, maar waarom UK en NL door elkaar leveren... Heb ze al geTweet, geen response.
De gene die iedereen thuiskrijgt zijn ook al door Expansys opengemaakt. Ik denk om de laders om te wisselen. Blijkbaar zijn ze jou vergeten. Ik ben benieuwd hoe je geholpen gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SambalBij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-09 12:55

SambalBij

We're all MAD here

Ook zojuist de Media Link binnen. Gisteren besteld, ze zijn lekker snel :)
Heb hem wel met nederlandse lader erbij; doosje is idd opengeweest en daarna weer voorzien van nieuwe verzegeling :)

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En welk doosje heb je?
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Mcj7yIC.jpg

Ik die linker... Maar hij zit nog wel verzegeld, ook niet goed op gelet of deze herzegeld is...
Het pakketje mag trouwens terug om om te ruilen, over de bijkomend verzendkosten is nog niet gesproken.
Ook heb ik gevraagd of ik het pakketje eerst mag openen om de lader te dubbelchecken, waiting for a reply.

EDIT: Op het NL doosje (naja zo noem ik het maar) van m'n meisje staat ook: What's in the box: UK A/C Adapter

Ik voel de bui al hangen O-)

[ Voor 17% gewijzigd door CLB op 17-05-2013 16:48 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• promo-1
CLB schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 16:45:
En welk doosje heb je?
[afbeelding]

Ik die linker... Maar hij zit nog wel verzegeld, ook niet goed op gelet of deze herzegeld is...
Het pakketje mag trouwens terug om om te ruilen, over de bijkomend verzendkosten is nog niet gesproken.
Ook heb ik gevraagd of ik het pakketje eerst mag openen om de lader te dubbelchecken, waiting for a reply.

EDIT: Op het NL doosje (naja zo noem ik het maar) van m'n meisje staat ook: What's in the box: UK A/C Adapter

Ik heb het linker doosje gekregen, het viel me al op dat er een tweede sealsticker opzat alleen verder niet naar gekeken. Hij is gratis en alle goede spullen zaten erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasHa
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 30-06-2023
Zit er al een tijdje aan te denken om een portable oplader te kopen. Je weet wel zown grote batterij die je via een kabeltje koppelt aan de telefoon en hem dan oplaad. Helaas wordt je er op internet mee dood gegooid door het ruime aanbod. Iemand een goeie tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diewom
Eerder in dit topic hebben mensen de a-solar AL370 en de HTC BB G600 genoemd.
Afbeeldingslocatie: http://www.iphoneline.nl/image/cache/AL370-XtormPowerBank7300-010LR-450x450.jpeg
Afbeeldingslocatie: http://www.uk-mobilestore.co.uk/product_images/h/933/HTC_Double_Charge_BatteryBank_6000mAh_MicroUSB_M__12342.jpg

Als je wat kleiner wil is deze leuk: powermonkey discovery, die heeft een vriend van me.
Afbeeldingslocatie: http://www.lamontagnasport.it/img/p/504-1049-thickbox.jpg

Zelf heb ik al jaren een socket power accu pack, maar volgens mij is deze niet te krijgen. Verder heb ik geen laadniveau indicatie op die van mij.
Afbeeldingslocatie: http://jkontherun.files.wordpress.com/2005/03/socket_power_hq.gif

Mijn ervaring met accupacks is dat je ze wel van een goed merk wilt hebben. Die accu's zijn echt beter. Goedkope namaak producten hebben vaak veel minder mAh's erin dan erop staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• san.okk
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
promo-1 schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 20:48:
Ik heb mijn pouch binnen 8) ik had de Bouletta MC Antic Coffee Leder Etui besteld op www.bags4u.eu .

Heb zondag besteld, de pouch was dinsdag verstuurd en vandaag in ontvangst mogen nemen.

ziet er goed uit. Gelijk ook maar 1 besteld. Bedankt voor de foto's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
ThomasHa schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 21:46:
Zit er al een tijdje aan te denken om een portable oplader te kopen. Je weet wel zown grote batterij die je via een kabeltje koppelt aan de telefoon en hem dan oplaad. Helaas wordt je er op internet mee dood gegooid door het ruime aanbod. Iemand een goeie tip?
Ik heb er 1 van dealextreme. Mijn desire HD kon ik er 3 keer mee opladen van 0-100%. De One vast 2 keer ongeveer.
Kost ongeveer 38 euro.
Fijne is ook dat de One hem herkend als AC-lader, en niet USB. Dit zorgt ervoor dat hij sneller laadt.

Enige nadeel is dat de zwarte verf erg makkelijk met iets scherps van het aluminium afgaat. Maar voor mij is zo'n accu functioneel, en niet een design ding. (Daar is de One voor :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-09 09:11
Nice die dock ook gelijk maar besteld. Pouch weet ik nog niet, ik ben nooit zo fan geweest van hoesjes en pouches maar ik heb steeds het idee dat als ik de one laat vallen dat ie gelijk aan puin ligt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:38

westergas

rikkie_pc

promo-1 schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 20:48:

Hieronder wat foto's voor de liefhebbers;

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Thanx voor de pics. Die ga ik zeker halen 8)

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cemeli
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 05-09 18:21
Dank je heb er gelijk 2 besteld 1 voor mijn neef en voor mij
Wel een leuk effrct

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasHa
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 30-06-2023
diewom schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 22:23:
Eerder in dit topic hebben mensen de a-solar AL370 en de HTC BB G600 genoemd.
[afbeelding]
[afbeelding]

Als je wat kleiner wil is deze leuk: powermonkey discovery, die heeft een vriend van me.
[afbeelding]

Zelf heb ik al jaren een socket power accu pack, maar volgens mij is deze niet te krijgen. Verder heb ik geen laadniveau indicatie op die van mij.
[afbeelding]

Mijn ervaring met accupacks is dat je ze wel van een goed merk wilt hebben. Die accu's zijn echt beter. Goedkope namaak producten hebben vaak veel minder mAh's erin dan erop staat.
Ja ik had al gekeken naar de HTC BB G600 alleen het minder leuke daar aan is dat ze op de HTC website een leveringsdatum aangeven van 2 augustus......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
  • Laatst online: 23-07 13:52

ulTimaS

Mayhaps

En welk doosje heb je?
[afbeelding]

Ik heb de rechter en gewoon met een nederlandse adapter terwijl bij mij ook staat "What's in the box: UK A/C Adapter"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
ulTimaS schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 12:25:
[...]

Ik heb de rechter en gewoon met een nederlandse adapter terwijl bij mij ook staat "What's in the box: UK A/C Adapter"
Ik heb de linker. Op de doos staat inderdaad ook UK adapter, maar heb toch gewoon een goede.
Het lijkt erop dat ze bij HTC op de een of andere manier veel van deze Medialinks over hebben, en die aan meneer Moons hebben gegeven om de verkopen in Nederland wat op te krikken :+

Maar toch, dat ding is me zeker geen 90 euro waard, maar leuk om af en toe te gebruiken. Of anders maar gewoon voor de extra oplader en HDMI-kabel, altijd handig :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yannickie111 schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 12:32:
[...]

Ik heb de linker. Op de doos staat inderdaad ook UK adapter, maar heb toch gewoon een goede.
Het lijkt erop dat ze bij HTC op de een of andere manier veel van deze Medialinks over hebben, en die aan meneer Moons hebben gegeven om de verkopen in Nederland wat op te krikken :+

Maar toch, dat ding is me zeker geen 90 euro waard, maar leuk om af en toe te gebruiken. Of anders maar gewoon voor de extra oplader en HDMI-kabel, altijd handig :9
Ik heb ook de linker en er staat ook UK adapter. Maar er zit dus een europese in. Volgens mij is die adapter er later in gezet. Want onder de seal van het doosje, zit nog een (geopende) seal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thoraxx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10-08 15:03
Energon schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 23:07:
[...]

Ik wou net hetzelfde hoesje hier op zetten ;).
Toen ik je foto's nog eens bekeek, herkende ik het logo'tje rechts onderin van Belkin!

Hier een review ervan:
[video]

Maar de transparant matte lijkt helemaal niet transparant op foto bij bvb. Coolblue of een andere shop? :s
http://www.pdashop.be/pro...-matte-htc-one-clear.html
Zal dit dezelfde zijn? Ben op zoek naar dit hoesje, maar op de fotos zien hij er anders uit vergeleken met het filmpje.
http://www.replacedirect....tc-one.html?prrel=7591729

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank!in
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23:01
Er staat ook bij specificaties dat het hoesje voor de One X is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thoraxx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10-08 15:03
Frank!in schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 14:33:
Shit thnx. Dat had ik over het hoofd gezien :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nii3k
  • Laatst online: 23:54
De monster grip besteld, ik zal hier mijn bevindingen neerzetten als hij binnen is:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

En heb je hem al binnen? Ik zoek een cover waar ik deze houder aan vast kan plakken. Ik wil de cover dus alleen gebruiken als ik het toestel in de car houder plaats. Is de cover makkelijk verwijderen of heb ik dan kans op krasjes omdat ik hem regelmatig uit de cover haal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent 47
Thoraxx schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 13:23:
[...]

Zal dit dezelfde zijn? Ben op zoek naar dit hoesje, maar op de fotos zien hij er anders uit vergeleken met het filmpje.
http://www.replacedirect....tc-one.html?prrel=7591729
Moet normaal die zijn ja, het is jammer dat je niet enkel het hoesje ziet, want het lijkt gewoon wit.
Ivm die webshop, op de foto is het hoesje voor de One dus volgens mij is het een typefout.
Je kan altijd eens navragen bij hun natuurlijk.
Frank!in schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 14:33:
Als je naar de foto kijkt, zie je dat deze voor de One is, dat is dus een typefout volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Offtopic....

Ik weet zeker dat in één van deze topics iemand het had over een 3v prepaid kaart. Maar ik kan het nergens meer terugvinden (elke topic geopend en 3v / prepaid in de zoekfunctie ingetypt). Hoe zit het nou met die kaart. Er staat op hun site dat er administratiekosten afgaan wanneer je er nog geld op hebt staan(dus niet 0 euro) EN langer dan 15 maanden niet gebruikt. Dus oftewel als ik er maar voor zorg dat ik 0 euro erop heb staan nadat ik mijn aankopen heb gedaan, heb ik een prepaid visa kaart voor een 10tje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cambach
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01-02-2024
Had laatst de Nilkin case ontvangen, besteld via dx-box. Zit perfect.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/JT7Wbbw.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/JKMbWT0.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/JsAg14O.jpg

Is er een desktop cradle die in combinatie met zo'n case gebruikt kan worden (iets universeels oid)? Iemand ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diewom
Cambach schreef op zondag 19 mei 2013 @ 12:25:
Is er een desktop cradle die in combinatie met zo'n case gebruikt kan worden (iets universeels oid)? Iemand ervaring mee?
Je ziet veel cradles met een uithaal stukje, zoals bij deze:
Afbeeldingslocatie: http://i.ebayimg.com/t/Best-USB-Data-Sync-Charger-Charging-Dock-Desktop-Cable-For-HTC-One-M7-/00/s/NTAwWDUwMA==/z/qnEAAOxybi9RdUiB/$T2eC16N,!w0E9szN(muuBRdUi!ZRqQ~~60_12.JPG

en deze:
Afbeeldingslocatie: http://d13z1xw8270sfc.cloudfront.net/origin/80522/htc_one_specs_008.jpg

Als jouw case dus zo dun is als het uithaal stukje, dan moet het werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En welk doosje heb je?
[afbeelding]

Heb je hem ook opengemaakt? Want bij mij staat er op de doos ook dat er een UK AC lader bijzit, maar toen ik hem openmaakte zat er gewoon een nederlandse stekker bij.

Edit: hoezo spuit elf :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjnelle
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-09 11:49
Heeft iemand ervaring met de screenprotectors:

Brando Premium Tempered Glass Protector
HTC One Screen Protector GLAS.t SLIM Premium Tempered Glass

Zagg valt af zie me dat met die vloeistof nog niet doen.

Zijn er ook Nederlandse webshops die deze leveren zie alleen buitenland en dat duurt me te lang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent 47
Dit mag in V&A niet op het forum

[ Voor 93% gewijzigd door 13art op 19-05-2013 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkCreative
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-09 07:35
Heb zelf ook deze Nilkinn besteld. Alleen moet de telefoon ook nog binnen komen. :+

Ik vond deze case wel mooi, vanwege de lijnen die je op de HTC One ook ziet en het patroon. Ik ben benieuwd naar de kwaliteit via deze verkoper, maar voor $8,- kun je niet zo heel hard misslaan.

En ik hoop dat ie boven en onder voldoende beschermt. Zie nu pas, dat ie daar wat open is.

Die verschillende autohouders die hier voorbij zijn gekomen zien er goed uit. Zulk soort ontwerpen (klemmen) heb ik nog niet veel voorbij zien komen, terwijl ze toch uiterst handig zijn.

Edit:
Ah, de witte variant op de case die Energon en Cambach hierboven, geloof ik.

[ Voor 14% gewijzigd door ThinkCreative op 19-05-2013 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Voor mensen die met een extra battery pack rond willen lopen... is er ook een battery case, zodat je niet met 2 losse apparaten hoeft te sjouw. Zie de site van Mophie

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/2z8rx53.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

westergas schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 17:51:
[...]

En heb je hem al binnen? Ik zoek een cover waar ik deze houder aan vast kan plakken. Ik wil de cover dus alleen gebruiken als ik het toestel in de car houder plaats. Is de cover makkelijk verwijderen of heb ik dan kans op krasjes omdat ik hem regelmatig uit de cover haal?
Ik heb deze besteld. Daar zou je hem makkelijk uit moeten kunnen halen. We zullen zien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkCreative
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-09 07:35
Dit lijkt op de witte variant, als je daar een voorkeur voor hebt. (Zelf geen ervaring mee)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 08:39

Convoy

g44p

westergas schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 17:51:
[...]

Ja heb hem inmiddels binnen! _/-\o_ Erg fijne case maar zit er wel te strak omheen om regelmatig te switchen denk ik. Voor de rest super blij mee. Beschermt goed en het mooie exterieur van de HTC One is nog steeds erg goed zichtbaar O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nii3k
  • Laatst online: 23:54
Heeft iemand de poetic pallet slim case hier al? Heb volgens mij alleen de atmosphere versie langs zien komen?

http://www.amazon.co.uk/P...-46&keywords=htc+one+case

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Laatst online: 07-08 07:30
sjnelle schreef op zondag 19 mei 2013 @ 14:18:
Heeft iemand ervaring met de screenprotectors:

Brando Premium Tempered Glass Protector
HTC One Screen Protector GLAS.t SLIM Premium Tempered Glass

Zagg valt af zie me dat met die vloeistof nog niet doen.

Zijn er ook Nederlandse webshops die deze leveren zie alleen buitenland en dat duurt me te lang
Niet doen, ik heb hem ook besteld, en jezus wat een tering dingen. Haalde constand me vingers open aan die screenprotector(ja tot bloedens toe). Dus als je wat wil, neem dan de duurde versie met afgeronde hoeken. Daarnaast blijft die gewoon erg dik en vaak met notificatie balk weg schuiven mis je hem gewoon... Verzendtijden van brando zijn wel aceptabel binnen 2 weken binnen.

Bespaar je zelf wat geld en doe je zelf een plezier en besteld de ultra clear versie, top dingen, heb ik normaal altijd. Nu dus ook weer.

-----------------------------

Omdat ik hoesjes helemaal niks vind (maakt toestel dik enzo) maar toch bescherming wil, en ik de zwarte eigenlijk mooier vind, was ik aan het rond kijken en kwam stickers op ebay tegen, dus maar besteld. Resultaat:

Afbeeldingslocatie: https://photos-2.dropbox.com/t/0/AABVrzl_KwMu2OhLJXqjWXGsplUEmoAC9JGqSmkAJgkL5Q/12/70798784/jpeg/2048x1536/3/1369159200/0/2/IMG-20130521-WA0000.jpg/CoKYN5S7-1L9cFQinnvuV3epfsKwCOh0afxTl_sEk2A
Afbeeldingslocatie: https://photos-1.dropbox.com/t/0/AACiilBlzt0wkgXfnpKntDCMTzp5inYsDzVAboIT1j87PQ/12/70798784/jpeg/1024x768/3/1369159200/0/2/IMG-20130521-WA0001.jpg/n3D6N_dTXw9kFhiG43KOvY6UIjoOxGjTSI48DEy-Hb0
Afbeeldingslocatie: https://photos-4.dropbox.com/t/0/AADfAAZNZ7Lt5pJ4xKjW_SKWVfkDGDP2sYCywSBjL_m9PA/12/70798784/jpeg/1024x768/3/1369159200/0/2/IMG-20130521-WA0004.jpg/ODyDmmVixnarli-sESegVRUJUt_YuEg2qstWPYvK9l4

Bevalt dus prima, twijfel alleen of ik de streepjes tussen de speakers nog weg zou halen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 07:56
Persoonlijk vind ik dit echt lelijk, dan maar een klein krasje... Ik heb nu alleen een slim backcover voor enige bescherming. Eenmaal thuis gaat die cover er weer af, je wil toch een premium toestel in handen hebben ipv een sticker. Maar goed, zoveel mensen zoveel wensen. Je bent tevreden, das het belangrijkste ;)

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Laatst online: 07-08 07:30
renzo4000 schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 19:15:
Persoonlijk vind ik dit echt lelijk, dan maar een klein krasje... Ik heb nu alleen een slim backcover voor enige bescherming. Eenmaal thuis gaat die cover er weer af, je wil toch een premium toestel in handen hebben ipv een sticker. Maar goed, zoveel mensen zoveel wensen. Je bent tevreden, das het belangrijkste ;)
Het is ook geen sticker sticker, in het ergste van het woord. het is zeker wel een "luxe" sticker met structuur.
Voorkant twijfel ik ook nog over, maar zeker de achterkant is geslaagd, en blijft erop tot dat het kapot/lelijk word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

renzo4000 schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 19:15:
+1 @ renzo40000, persoonlijk vind ik dit ook niks.. lijkt net alsof je met kleurpotlood en viltstift bezig bent geweest... Maja beauty is in the eye of the beholder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-07 22:33
Iemand al een wallet case voor de One in gebruik? Ik vind maar weinige met een mooie uitstraling, het meeste is erg goedkoop nep leer of in een belachelijke kleur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yuri
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-08-2024
Heeft iemand al geschikte oordopjes gevonden voor de HTC one? Ik baal er van dat HTC dopjes heeft meegeleverd met maar 1 knop. En die doet het ook nog eens niet goed.

1x klikken muziek aan/uit
2x klikken laatst gekozen nummer draaien

That's it. Geen skip vooruit/achteruit, geen volume. Wat is dit voor een belabberde headset?

Ik had dit zelfde gezeur bij mijn Sony Xperia S. CTIA vs. OMTP discussie komt dus weer naar voren. Ik heb geprobeerd om mijn Sony Livesound Headset aan te sluiten. Nu kan ik wel skippen van track (met de volume knoppen op de headset 8)7) maar heb ik geen volume control. Heel vervelend, zit dagelijks meer dan een uur op de fiets en ben bang dat ik mijn mooie nieuwe one een keer laat vallen tijdens het fietsen (als er weer eens zon achterlijke taxichauffeur de hoek om komt zeilen op de Rozengracht).

Iemand dus al werkende headsets getest met alle functionaliteit (play/stop, skip forward/back, volume en een knop voor spraakgestuurd bellen zou helemaal mooi zijn).

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deejv
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-02-2024
Nou ja zeg... Nu is mn imei nummer niet goed volgens de medialink actie! Eerst al die weken wachten, en nu weer pech. Verdorie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Nixadus schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 12:57:

Als autohouder gebruik ik deze: BI-Automotive Micro Car Holder
Het basisset bestaat auto de houder, 3 pads (ong. 4 mm dik) en een windshield houder.
Bedankt voor de tip, ik heb hem besteld en vandaag binnen gekregen. Helaas zitten er maar twee pads bij dus mijn vriendin kan deze houder niet gebruiken. Nu maar hopen dat de fabrikant een beetje service heeft en een extra pad op wil sturen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yuri schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 21:38:
Heeft iemand al geschikte oordopjes gevonden voor de HTC one? Ik baal er van dat HTC dopjes heeft meegeleverd met maar 1 knop. En die doet het ook nog eens niet goed.

1x klikken muziek aan/uit
2x klikken laatst gekozen nummer draaien

That's it. Geen skip vooruit/achteruit, geen volume. Wat is dit voor een belabberde headset?

Ik had dit zelfde gezeur bij mijn Sony Xperia S. CTIA vs. OMTP discussie komt dus weer naar voren. Ik heb geprobeerd om mijn Sony Livesound Headset aan te sluiten. Nu kan ik wel skippen van track (met de volume knoppen op de headset 8)7) maar heb ik geen volume control. Heel vervelend, zit dagelijks meer dan een uur op de fiets en ben bang dat ik mijn mooie nieuwe one een keer laat vallen tijdens het fietsen (als er weer eens zon achterlijke taxichauffeur de hoek om komt zeilen op de Rozengracht).

Iemand dus al werkende headsets getest met alle functionaliteit (play/stop, skip forward/back, volume en een knop voor spraakgestuurd bellen zou helemaal mooi zijn).
Ik geloof dat het een android dingetje is dat je geen volume control kan gebruiken met je headset. Maw.. Het werkt met geen enkele android telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razzy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 02-09 10:52
Omdat het voor mij niet helemaal duidelijk was wil ik het volgende nog even benadrukken:

De Medialink actie (Nederland) loopt nog steeds. Ondanks wat er op de officiële inschrijfpagina staat.
Ik heb mijn toestel pas 10 mei ontvangen. Deze was NIET gepreordered.
Afgelopen zaterdag heb ik de Medialink aangevraagd en gisteren heb ik hem ontvangen.

Goed geregeld van HTC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

Razzy schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 07:54:
Omdat het voor mij niet helemaal duidelijk was wil ik het volgende nog even benadrukken:

De Medialink actie (Nederland) loopt nog steeds. Ondanks wat er op de officiële inschrijfpagina staat.
Afgelopen zaterdag heb ik de Medialink aangevraagd en gisteren heb ik hem ontvangen.

Goed geregeld van HTC!
Had vernomen dat de actie periode tot 16 mei geld voor 't kopen, en 31 mei zal ook wel ruim genomen worden door HTC. Dus 1 juni zou ook nog kunnen.

Hopelijk vandaag me telefoon binnen, ook maar is even rond kijken naar nieuwe houder voor in de auto, aangezien de huidige kapot en te klein is.

[ Voor 10% gewijzigd door Metian op 23-05-2013 09:45 ]

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Razzy schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 07:54:

Goed geregeld van HTC!
Vrijdag (17-05) toestel gehaald in de winkel, gisteren is de media link aangeboden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
l3art schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 18:44:
Zelf zojuist de Monster Grip Universele auto houder besteld. Niet heel goedkoop, maar lijkt op zich te voldoen zonder er ook bulky uit te zien. Dus wie weet is het nog wat voor andere mensen hier :)

Ze hebben ook nog een leuke promo filmpje er van staan op youtube.
[video]
Zojuist deze in ontvangst mogen nemen, heeft wat langer geduurd dan ik verwacht had, maar hij is er.
Eerste indruk is in ieder geval positief. De klem waar de telefoon in komt staat niet te strak afgesteld waardoor je kei hard zou moeten knijpen, maar ook weer niet te licht zodat de telefoon er uit zou vallen.

De pad waarmee je de houder vast zet is bij het openmaken voorzien van een papiertje omdat het niet allen zich vast zuigt, maar er ook een soort van kleverig laagje op zit, dit zorgt er waarschijnlijk voor dat hij ook op het dashbord vast blijft zitten. Tevens is dat materiaal ook wat dikker en zachter dan ik gewent ben van dit soort 'suction holders' Ook dit is waarschijnlijk met het oog op dat het op iets meer oneffen plekken moeten kunnen houden doordat zich dus beter vormt naar de ondergrond.

Ik ga het vanmiddag uitproberen hoe het werkt en of het allemaal netjes blijft zitten, dus kom hier vanavond/vannacht nog op terug.

Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste

Let op:
Statusupdates over de medialink mogen achterwegen gelaten worden.