Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34
promo-1 schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 17:08:
[...]

Ziet er awesome uit! Ben benieuwd hoe die past.
Zou je foto's kunnen posten als die binnen is?
Natuurlijk, geen probleem..... Ze hebben daar trouwens ook nog andere modellen voor de One...

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• promo-1
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-07-2022
Bullet NL schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 17:17:
[...]

Natuurlijk, geen probleem..... Ze hebben daar trouwens ook nog andere modellen voor de One...
Ja zag het maar gaat mij voornamelijk om de pasvorm, want verschillende pouches getest maar allemaal te los of te kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikew991
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-10-2024
Heeft er iemand ervaring met de ZAGG Full Body InvisibleSHIELD die te vinden is op Oa mobielbereikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjuhjan
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-09 21:26

Gertjuhjan

Software Engineer

Mikew991 schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 17:28:
Heeft er iemand ervaring met de ZAGG Full Body InvisibleSHIELD die te vinden is op Oa mobielbereikbaar
Ik zou niet weten waarom dat nodig zou zijn bij deze telefoon.En ik denk dat je aan de achterkant dat randje erg goed gaat zien. Het is niet zoals bij de iphone waar de achterkant ook echt beschermd moet worden.

Xbox: Gulpener88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G95
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 28-06-2024

G95

Ik heb gisteren mijn Skinomi screenprotector binnen gekregen en krijg vrijdag/zaterdag de HTC One.
Ze hebben trouwens nu 60% korting op je aankoop, is geldig tot 15 mei.

De code die je moet gebruiken is: momday60off

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tzeunis
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-09 13:55
Welke chips werken met de One? Moet ik ergens op letten of werken alle NFC chips die op ebay staan?

Dus als ik het goed begrijp heb ik dan een chip nodig op elke plaats: auto voor autoprofiel, thuis voor thuisprofiel en werk voor werkprofiel, etc.

| Losing my religion |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-09 01:30
tzeunis schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 20:23:
Welke chips werken met de One? Moet ik ergens op letten of werken alle NFC chips die op ebay staan?

Dus als ik het goed begrijp heb ik dan een chip nodig op elke plaats: auto voor autoprofiel, thuis voor thuisprofiel en werk voor werkprofiel, etc.
Tags van ebay werken prima.
Bijvoorbeeld deze: http://www.ebay.nl/itm/ws...iewItem&item=251272633306

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 07:56
yannickie111 schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 15:53:
[...]

Echt? :o
Blijft de One stevig zitten? Geen kans op krassen oid?
Dan is het voor 3.63 inclusief verzenden een no-brainer natuurlijk! _/-\o_ <3
Jep, werkt prima!

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
Deze moet je alleen niet hebben: http://www.ebay.nl/itm/10...120917333270?roken=yD7YRX Miifare tags werken wel.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Atomsk schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 21:03:
[...]

Deze moet je alleen niet hebben: http://www.ebay.nl/itm/10...120917333270?roken=yD7YRX Miifare tags werken wel.
Inderdaad.
In het ebay-item van jou staat volgens mij ook geen 1 keer NFC genoemd, dus de kans dat je daar op uit komt als je NFC tags zoekt is vrij klein :P
Geld overgemaakt naar mijn Paypal-rekening. Eens kijken of het wat is voor 3.63! :D

[ Voor 20% gewijzigd door yannickie111 op 08-05-2013 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tzeunis schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 00:32:
[...]

Graag... Ben benieuwd. Het wordt die of de belkin...
Het hoesje is binnen, voelt op zich goed aan en de telefoon blijft goed zichtbaar. De rand van het plastic komt over het toestel heen en biedt redelijke bescherming voor het display. Alleen zit het hoesje aan de lange zijkanten niet helemaal strak om het toestel, waardoor ik me afvraag of de telefoon wel goed blijft zitten bij een val, maar misschien geldt dat voor al die rubberachtige hoesjes?

Ik twijfelde ook of ik deze of die Belkin zou kopen, toch maar voor deze gekozen en voor de prijs voldoet ie op dit moment goed. Ik zie de doorzichtige versie alleen niet meer op de website staan, de witte wel:

http://www.hoesjescases.n...ign-Voor-HTC-One-Wit.html

Ik had er meteen wat goedkope display folie bij besteld en moet zeggen dat die goed functioneert, de capacitieve knopjes reageren nog goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riza40
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 28-08-2021
Weet iemand waar je het goedkoopst een HTC One Double Dip Flip Case kan bestellen. Ik kwam niet verder dan bol.com voor €28,99...

Het is namelijk wel heel erg duur voor een case

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsubaki schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 15:34:
Net deze case besteld via amazon, ben benieuwd.
[afbeelding]
Volgens mij wordt bij deze case de IR blaster geblokkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Laatst online: 03:07

13art

Moderator Mobile
Nee niet meer. Gisteren een filmpje gezien waarin werd gezegd dat de producent zich er van bewust is en een revisie gemaakt hebben. Dus als je hem nu besteld dan heb je er eentje waarbij de IR niet meer geblokkeerd wordt.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Song
  • Laatst online: 01:31
Gezien de warmte problemen in de auto lijkt mij de HangUp een ideale houder. Ik heb 'm nog niet eerder gehad of gebruikt dus nog geen ervaring. Zojuist besteld en zal zo gauw ik 'm heb, de ervaringen doorgeven.
http://www.mobilehangup.nl/nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tzeunis
Verwijderd schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 23:25:
[...]

Het hoesje is binnen, voelt op zich goed aan en de telefoon blijft goed zichtbaar. De rand van het plastic komt over het toestel heen en biedt redelijke bescherming voor het display. Alleen zit het hoesje aan de lange zijkanten niet helemaal strak om het toestel, waardoor ik me afvraag of de telefoon wel goed blijft zitten bij een val, maar misschien geldt dat voor al die rubberachtige hoesjes?

Ik twijfelde ook of ik deze of die Belkin zou kopen, toch maar voor deze gekozen en voor de prijs voldoet ie op dit moment goed. Ik zie de doorzichtige versie alleen niet meer op de website staan, de witte wel:

http://www.hoesjescases.n...ign-Voor-HTC-One-Wit.html

Ik had er meteen wat goedkope display folie bij besteld en moet zeggen dat die goed functioneert, de capacitieve knopjes reageren nog goed.
Thanks voor de info. Heb m gister ook besteld! Ben benieuwd...

| Losing my religion |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tzeunis
l3art schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 11:09:
Nee niet meer. Gisteren een filmpje gezien waarin werd gezegd dat de producent zich er van bewust is en een revisie gemaakt hebben. Dus als je hem nu besteld dan heb je er eentje waarbij de IR niet meer geblokkeerd wordt.
Is toch pas vanaf 17 mei leverbaar volgens poetic website?

| Losing my religion |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Ow ok, website heb ik niet op gekeken, zag gisteravond toevallig een filmpje waarin beweerd werd wat ik had opgeschreven. Maar wellicht dat ze vanaf 17mei een grote voorraad hebben en de mensen die nu bestellen dus al wel de goede geleverd krijgen? In dat filmpje hadden ze het wel over de mensen die er al eentje hadden waar de RF wel geblokkeerd werden, dat die een andere kregen of iets in die trant. Geen idee precies want het geluid stond zacht omdat ik op mn werk was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
Het uiterlijk van de HTC one was een plus punt.....maar al die hoesjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Daarom heb ik ook zo'n ultra thin clear skin besteld.... Nadeel is wel dat die case niet heel erg bescherm tegen vallen... Maar ben het met je eens, liever een erg minimale case... Al vind ik die v an poetic ook wel mooi om te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsubaki
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04-06 11:08
l3art schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 11:09:
Klopt inderdaad, ik krijg de aangepaste versie opgestuurd :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-08 18:34
Lizard schreef op zondag 05 mei 2013 @ 13:00:
Ik heb gisteren deze dock besteld: http://www.ebay.nl/itm/350760353186 net bericht gehad dat deze verstuurd is. Ben benieuwd welke er eerder is, de dock of mijn zwarte HTC One. :Y)
Meestal zie je docks bij de webshops vanaf €15,= en hoger staan en dan heb ik zo iets van "laat dat dock maar zitten dan, zonder dock gaat ook prima", maar zo'n goedkope en toch mooi uitziende dock kan ik niet laten liggen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-09 13:11
Song schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 13:14:
Gezien de warmte problemen in de auto lijkt mij de HangUp een ideale houder. Ik heb 'm nog niet eerder gehad of gebruikt dus nog geen ervaring. Zojuist besteld en zal zo gauw ik 'm heb, de ervaringen doorgeven.
http://www.mobilehangup.nl/nl/
Ben heel benieuwd naar je ervaring. Past de One goed? Geeft het metaal op metaal geen krasjes? Ofwel kijk uit naar je review ;-)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WestBoy_B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-09-2022
Dus ik heb mijn HTC One nog niet binnen, maar wel mijn Poetic Flipbook Case voor de HTC ONE.
Deze case is erg mooi!
Zie link: YouTube: Poetic FlipBook HTC One M7 Case voor uitgebreid review van deze case.

Ik heb alleen 1 issue:

De gehele voorkant is magnetisch. Is dit erg voor bereik, Wifi, NFC, hardeschijf van je telefoon?

Ik heb al met Poetic contact gehad:

Zie hieronder :

Hi, I just got my Poetic Flipbook case for the HTC One.
I love the case !! It is beautiful. I only have one issue!
My question is: Will the magnet on the front of the case do any harm to my HTC ONE? Thinking about signal connection, memory of even NFC? Please reply on my question.

Reply van Poetic:

Dear Buyer,

Thank you for your purchase. No the magnet should not cause any problems to your HTC One cell phone. It is not that strong enough to cause any harm to the function of the phone under normal daily use.

If you have any further questions, please feel free to let us know.

Ruby from Poetic

Wat vinden jullie ervan mede tweakers? :)

Graag een reply ! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Joen schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 18:22:
[...]
Meestal zie je docks bij de webshops vanaf €15,= en hoger staan en dan heb ik zo iets van "laat dat dock maar zitten dan, zonder dock gaat ook prima", maar zo'n goedkope en toch mooi uitziende dock kan ik niet laten liggen. :P
Dat zelfde heb ik ook. Laat je weten als je hem binnen hebt? Heb misschien ook wel interesse :)

Stukje terug hebben we het gehad over een autohouder, die van 3.62 he? Hij is nu zelfs in de aanbieding, 5% eraf, kost nog 3.42 :o :*)
Nu nog even wachten tot het geld van mijn rekening naar Paypal overgeboekt is. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clubbtraxx
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-09 00:29
Joen schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 18:22:
[...]

Ja, want op een telefoon van 700 euro is 15 euro voor een knappe dock natuurlijk veel te duur 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Clubbtraxx schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 21:24:
[...]
Ja, want op een telefoon van 700 euro is 15 euro voor een knappe dock natuurlijk veel te duur 8)7
Als je bedenkt dat je geen functies mist zonder dock...
Opladen kan namelijk ook zonder dock natuurlijk haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WestBoy_B
Iemand een crystal clear case besteld waaarbij de uniek design van de HTC ONE goed kan zien?

Graag voorbeelden !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand hier al de wave stand binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwsoldier
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 05-06 11:50
Pizr schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 20:02:
[...]

Ben heel benieuwd naar je ervaring. Past de One goed? Geeft het metaal op metaal geen krasjes? Ofwel kijk uit naar je review ;-)!
Ik verkoop die dingen zelf op mn werk..
Vond t voor de one echt heel slecht!
het is niets meer dan een gebogen ijzerdraadje..
Je one past er ook niet super mooi in. Je kan hem natuurlijk bijbuigen, maar ja.. het krast wel..
Ik zou zelf een vouwen van wat ijzerdraad als ik jou was ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
WestBoy_B schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 23:35:
Iemand een crystal clear case besteld waaarbij de uniek design van de HTC ONE goed kan zien?

Graag voorbeelden !
Ja besteld. Zoek maar even op mn naam dan kom je het tegen. En ook de goedkopere variant daarvan is hier genoemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masimo
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:23

Graag voorbeelden !
Wel hier (bieden) en hier (vaste prijs) eentje gevonden voor een héééél zacht prijsje, maar nog niet besteld.
Kan nog goedkoper: hier.

[ Voor 37% gewijzigd door Masimo op 10-05-2013 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tzeunis
Ik heb ook die yokotoko editie besteld.. heb vaste navi in m'n 'hoofdauto' maar niet in de weekend ride ;-) Laat weten als t binnen is en hoe het functioneert...

| Losing my religion |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tzeunis
Ik ben al een tijdje op zoek naar een mooie music/wekker dock voor android. Nu kwam ik deze tegen en ben wel erg gecharmeerd. Filmpje is lekker promo/cliche, maar het apparaat zelf ziet er mooi uit. Over een maandje leverbaar.

YouTube: IDAPT S2 Universal Docking Speaker"

http://www.idaptweb.com/music_section/

[ Voor 14% gewijzigd door tzeunis op 10-05-2013 10:06 ]

| Losing my religion |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 08:39

Convoy

g44p

Graag voorbeelden !
heb zelf deze besteld, verwacht hem vandaag binnen:

http://www.ebay.com/itm/1..._trksid=p3984.m1439.l2649

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al een goede screen protector gevonden voor een redelijk prijs en snelle levertijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cogency
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 18:50

Cogency

Ginnunga

oops, verkeerd.*

[ Voor 91% gewijzigd door Cogency op 10-05-2013 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Cogency schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 14:43:
Vandaag die van mij binnen gekregen, schitterende telefoon! Maar een ding "irriteer" ik mij wel aan en dat is dat ini mini knopje bovenop.. Dat had wel iets groter gemogen/iets meer uit mogen steken.
Wat heeft dit te maken met accessoires? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09 15:04
Vandaag mijn HTC Media Link HD ontvangen. Had de telefoon vorige week vrijdag gekocht, maar heb de Media Link toch ontvangen.

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tienuien
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-09 16:10
Ik heb ook net de media link ontvangen. Hoe werkt dit ding nou precies? Moet ik in een wifi netwerk zitten of kan ik ook overal ter wereld de telefoon met het apparaat laten connecten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3NC0N
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 26-08 20:02

Eh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

efari schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 21:55:
op diezelfde site daar zag ik deze ook staan:
[afbeelding][afbeelding]
dus case en staander. ziet er leuk uit en echt goedkoop (misschien wel té goedkoop voor kwaliteit..?)
ik denk dat ik die wel ga kopen..
Geen hond die reageert.. wel op vragen die al 10000000 x zijn voorbij gekomen op het topic, maar ok..

Heb jij de waved stand al binnen efari??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
WestBoy_B schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 20:13:
Dus ik heb mijn HTC One nog niet binnen, maar wel mijn Poetic Flipbook Case voor de HTC ONE.
Deze case is erg mooi!
Zie link: YouTube: Poetic FlipBook HTC One M7 Case voor uitgebreid review van deze case.

Ik heb alleen 1 issue:

De gehele voorkant is magnetisch. Is dit erg voor bereik, Wifi, NFC, hardeschijf van je telefoon?
Je phone heeft geen harde schijf. Voor de rest kan het sommige functies (kompas bijv.) misschien wel beïnvloeden, maar dat merk je dan toch vanzelf? Je htc one zal er niet van ontploffen of zo. :P

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WestBoy_B
Atomsk schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 20:24:
[...]

Je phone heeft geen harde schijf. Voor de rest kan het sommige functies (kompas bijv.) misschien wel beïnvloeden, maar dat merk je dan toch vanzelf? Je htc one zal er niet van ontploffen of zo. :P
HAHAHA !! Niet grappig :P

Ik wil wel dat mijn HTC ONE heel blijft etc.

:) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 07:56
voor de mensen die nog een goede universele autohouder zoeken http://m.ibood.com/nl/nl/...l&utm_campaign=newsletter

magneetje zou je eventueel ook op je hoesje/backcover kunnen plakken.

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joost1991 schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 16:12:
Vandaag mijn HTC Media Link HD ontvangen. Had de telefoon vorige week vrijdag gekocht, maar heb de Media Link toch ontvangen.
Zou het nog zin hebben om het nu te proberen? Ik heb hem gisteren gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WestBoy_B
Zit er dan niet een andere logo voor de htc logo aan de achterkant, ziet dat er niet raar uit dan? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:14

BPP

Verwijderd schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 08:55:
[...]

Zou het nog zin hebben om het nu te proberen? Ik heb hem gisteren gekocht.
Heb vandaag de zwarte HTC One gekocht bij de BC. Zojuist proberen te registreren en ik kwam er gewoon doorheen. Heb wel specifiek op de bon laten noteren dat ik hem op 29-04 heb gepreorderd, mochten ze nog moeilijk doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tzeunis
BPP schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 12:14:
[...]

Heb vandaag de zwarte HTC One gekocht bij de BC. Zojuist proberen te registreren en ik kwam er gewoon doorheen. Heb wel specifiek op de bon laten noteren dat ik hem op 29-04 heb gepreorderd, mochten ze nog moeilijk doen.
*weg* Je hoeft andere mensen niet op deze manier weg te zetten of kennen jullie de zoekfunctie niet...? Actie is verlengd tot 16 mei zoals ik al enkele pagina's terug gepost heb.

[ Voor 7% gewijzigd door Bullet NL op 11-05-2013 12:22 ]

| Losing my religion |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tzeunis
Je was me voor.. was het al aan het nuanceren maar message was locked :-). Mijn excuses. Maar ik denk dat 80% alleen maar van die onzin vragen zijn! 8)7

Bij onzin vragen/opmerkingen mag je gebruik maken van de TR knop ;) dan gaat bij mij en mijn mod-collega's het alarm af ;)

[ Voor 30% gewijzigd door Bullet NL op 11-05-2013 12:33 ]

| Losing my religion |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34
Ik wil een actieve carkit voor mijn One. Nu maak ik al heel lang gebruik van Brodit carkids, die werken prima, alleen niet met een hoesje..... Ik ben dus op zoek naar een soort van Brodit carkit, maar waar de One dan incl. een dun hoesje in kan.....

Ben tot op heden nog niets tegen gekomen, iemand anders??

[ Voor 10% gewijzigd door Bullet NL op 11-05-2013 12:35 ]

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Bullet NL schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 12:35:
Ik wil een actieve carkit voor mijn One. Nu maak ik al heel lang gebruik van Brodit carkids, die werken prima, alleen niet met een hoesje..... Ik ben dus op zoek naar een soort van Brodit carkit, maar waar de One dan incl. een dun hoesje in kan.....

Ik denk dat een (actieve) houder voor de One met hoesje moeilijk wordt. Want als hij speciaal voor de One is past hij als het goed is precies, dus geen hoesje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WestBoy_B schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 20:13:
Deze case is erg mooi!

Ik heb alleen 1 issue:

Ik heb al met Poetic contact gehad:

Zie hieronder :

Hi, I just got my Poetic Flipbook case for the HTC One.
I love the case !! It is beautiful. I only have one issue!
My question is: Will the magnet on the front of the case do any harm to my HTC ONE? Thinking about signal connection, memory of even NFC? Please reply on my question.

Reply van Poetic:

Dear Buyer,

Thank you for your purchase. No the magnet should not cause any problems to your HTC One cell phone. It is not that strong enough to cause any harm to the function of the phone under normal daily use.

If you have any further questions, please feel free to let us know.

Ruby from Poetic

Wat vinden jullie ervan mede tweakers? :)

Graag een reply ! :D
Waar bestel je Poetic? Via Amazon?? Daar is verzendkosten 20 euro??? Ik wilde net poetic atmosphere bestellen, 10tje kost het hoesje maar verzendkosten is 20?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.G. an Breemen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23-05-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.G. an Breemen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23-05-2023
so sorry heb mij vergist n de verzendkosten vanuit UK is normaal "klein geld "is nu excessief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsubaki
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04-06 11:08
Verwijderd schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 22:35:
[...]

Waar bestel je Poetic? Via Amazon?? Daar is verzendkosten 20 euro??? Ik wilde net poetic atmosphere bestellen, 10tje kost het hoesje maar verzendkosten is 20?!
Ik heb de Poetic Atmosphere via amazon.co.uk besteld samen met een paar andere dingen, waardoor ik niet goed op de verzendkosten gelet heb (was de eerste keer dat ik iets via amazon bestelde..). Maar het is inderdaad waar, je betaald 9,95 GBP voor de case en 13,99 GBP voor de verzending 8)7 ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moca
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-04 19:15
Bullet NL schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 12:35:

Ik ga zelf deze binnenkort laten installeren. Lijkt me een mooie oplossing voor in de auto en als ik van toestel wissel kan ik dit systeem gewoon blijven gebruiken.

http://www.bury.com/cms/n...rodukt/cc-9068-app-3.html

Hier ook nog wat info op youtube.

YouTube: BURY CC 9068 App - Sprachgesteuerte Bluetooth Freisprecheinrichtung mit Smartphone-App (DE)

[ Voor 3% gewijzigd door moca op 12-05-2013 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WestBoy_B
Verwijderd schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 22:35:
[...]

Ja gewoon via Amazon, hartstikke duur ! 8)7

Die case is erg mooi dat wel !!!

Denk zelf er over na om die atmosphere ook te halen! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WestBoy_B schreef op zondag 12 mei 2013 @ 15:11:
[...]

Jij rijkeluiskind!!! :P
Zit niks anders op dan wachten totdat andere webshops ze ook verkopen... Tenzij.... Er meerderen hier die atmosphere willen, kunnen we die verzendkosten splitten :P 20 eu verzendkosten 8)7 dat zijn 2 extra hoesjes man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WestBoy_B
Verwijderd schreef op zondag 12 mei 2013 @ 18:17:
[...]

Jij rijkeluiskind!!! :P
Zit niks anders op dan wachten totdat andere webshops ze ook verkopen... Tenzij.... Er meerderen hier die atmosphere willen, kunnen we die verzendkosten splitten :P 20 eu verzendkosten 8)7 dat zijn 2 extra hoesjes man
Haha slim slim !! :) ik wacht nog op mijn HTC One, nog niets gehoord van Telfort!

http://www.ebay.nl/itm/Ne...950803d1bb#ht_1851wt_1397

die is ook nice! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WestBoy_B
Yo man !

Hoe is je case? !! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efari
  • Laatst online: 05-09 10:21
ff korte review van de Waved Stand, maar bij gebrek aan HTC One nog niet volledig bespreekbaar.
Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/2v8mzy1.jpg
Ik heb de 'ice' versie gekocht (doorzichtig dus eigenlijk). Die ziet er mij redelijk strak en duurzaam uit.(alhoewel ik nog geen vorige ervaringen heb met een case) Dat mat gedeelte is van hard plastic, het doorzichtige is zachter, plooibaar rubber en geeft ietswat meer grip dan het matte plastic. Rondom plastic, ook aan de schermzijde 1/2e milimeter ofzo dik, en verder cutouts voor alle openingen (dus niet over power- en volumeknoppen) en extra gripoppervlakken aan de zijkanten. Over de powertoets zit dus ook plastic, en ik weet niet hoe de IR blaster erop zal reageren. Bij mij is hij wel doorschijnend, maar bij gekleurde versies lijkt deze ook gekleurd.

De stand heeft een goeie klik als hij dicht is en open is hij redelijk stevig. En zelfs 2 standen, alhoewel de 2de stand waarschijnlijk niet echt de bedoeling is (want je moet wat druk zetten, er is een soort veertje die het terug wil laten springen). Als die volledig overgedraaid wordt gaat hij trouwens niet stuk en de flap kan er bijna niet af, dus geen vrees dat hij onderweg ergens uitvalt.

Enige minpuntje is wel het kleine bobbeltje voor het scharniertje, die voel je niet bij normaal vasthouden, maar zorgt er wel voor dat je toestel een klein beetje schuin ligt als je hem platlegt.

een volledige review (evt filmpje) komt als mijn One ook binnen is..(België, dus kan nog een tijdje duren)
edit: zie deze review voor de Galaxy Note 2, krijg je al een indruk (maar van die plekken op de achterkant kan ik dus nog niets zeggen, misschien zullen ze er niet zijn bij aluminium...)

[ Voor 8% gewijzigd door efari op 12-05-2013 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WestBoy_B
efari schreef op zondag 12 mei 2013 @ 21:52:
ff korte review van de Waved Stand, maar bij gebrek aan HTC One nog niet volledig bespreekbaar.
[afbeelding]
Ik heb de 'ice' versie gekocht (doorzichtig dus eigenlijk). Die ziet er mij redelijk strak en duurzaam uit.(alhoewel ik nog geen vorige ervaringen heb met een case) Dat mat gedeelte is van hard plastic, het doorzichtige is zachter, plooibaar rubber en geeft ietswat meer grip dan het matte plastic. Rondom plastic, ook aan de schermzijde 1/2e milimeter ofzo dik, en verder cutouts voor alle openingen (dus niet over power- en volumeknoppen) en extra gripoppervlakken aan de zijkanten. Over de powertoets zit dus ook plastic, en ik weet niet hoe de IR blaster erop zal reageren. Bij mij is hij wel doorschijnend, maar bij gekleurde versies lijkt deze ook gekleurd.

De stand heeft een goeie klik als hij dicht is en open is hij redelijk stevig. En zelfs 2 standen, alhoewel de 2de stand waarschijnlijk niet echt de bedoeling is (want je moet wat druk zetten, er is een soort veertje die het terug wil laten springen). Als die volledig overgedraaid wordt gaat hij trouwens niet stuk en de flap kan er bijna niet af, dus geen vrees dat hij onderweg ergens uitvalt.

Enige minpuntje is wel het kleine bobbeltje voor het scharniertje, die voel je niet bij normaal vasthouden, maar zorgt er wel voor dat je toestel een klein beetje schuin ligt als je hem platlegt.

een volledige review (evt filmpje) komt als mijn One ook binnen is..(België, dus kan nog een tijdje duren)
edit: zie deze review voor de Galaxy Note 2, krijg je al een indruk (maar van die plekken op de achterkant kan ik dus nog niets zeggen, misschien zullen ze er niet zijn bij aluminium...)
Damn !! Deze is mooi !! Waar heb je deze besteld? :9 :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efari
volg de link, mijn vriend. volg de link..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WestBoy_B
efari schreef op zondag 12 mei 2013 @ 22:17:
volg de link, mijn vriend. volg de link..
Ik zag, ik zag, vriend !

Maar niet via ebay.nl of amazon.co.uk?

Ik vind deze nog vrij goedkoop voor zijn uitstraling etc.

Ik hoop dat je je HTC One snel binnenkrijgt! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efari
nee, via die site. ik had namelijk direct ook een screenprotector gekocht, en die kwamen dus tesamen toe.
hier ook nog een detail van de powerknop: die is ook van zacht plastic, maar niet doorzichtig als de rest, eerder doorschijnend/troebel. (maar dan weer niet zo troebel als het matgrijze gedeelte)

"Ik hoop dat je je HTC One snel binnenkrijgt!"
geloof mij, ik ook!!!! :')

[ Voor 14% gewijzigd door efari op 12-05-2013 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasHa
  • Laatst online: 30-06-2023
Ik heb een vraag,

Ik heb me ingeschreven voor een media link maar ik heb verder geen bevestiging mail gehad. Klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voronwë
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20:02
Voronwë schreef op zondag 05 mei 2013 @ 13:31:

Mijn vrouw is erg creatief (www.softandsilly.nl) en gaat binnenkort nog een pull-up ontwerp voor mijn One maken van vilt. In deze trend van Etsy. Die zal ik hier uiteraard even komen showen als deze af is.
Nou, na een avondje prototypen, hebben we een mooi ontwerp weten te maken. De kleur kiezen viel nog niet mee. (Vrouwlief heeft een hele stapel kleuren liggen).
De buitenkant is gemaakt van vrij dik vilt (2 tot 3 mm) en dus erg stevig. Om de kleur in het ontwerp iets meer terug te laten komen hebben we de binnenkant bekleed met alcantara. Dit is rondom mooi zichtbaar. Dit alcantara is lekker zacht en zal zeker de telefoon niet bekrassen oid.
Achter het bandje/reepje op de voorkant kun je wat papiergeld of een pasje/parkeerkaartje oid kwijt.

Vrouwlief is bereid om er meer te maken. Heb je interesse, stuur haar dan even een mailje!

Ik ben zeer content iig!

Meer foto's hier op haar website!

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/9348689/IMAG0749.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Voronwë op 13-05-2013 08:01 ]

Around here, something radiates. (Counting Crows)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-08 14:41
Je foto hier werkt niet voor mij.. Ik denk dat de foto in de public map moet staan..

[ Voor 42% gewijzigd door Occy74 op 13-05-2013 00:32 ]

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Ik heb deze case besteld! Krijg hem dinsdag, keep jullie updated:

YouTube: Belkin MicraFine Ultra Slim HTC One Case
En:

YouTube: HTC One Belkin Micra Fine Ultra Thin Case Review

[ Voor 27% gewijzigd door alwaysleft op 13-05-2013 00:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balboa
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-09 14:39
Voronwë schreef op zondag 12 mei 2013 @ 22:59:
[...]

Nou, na een avondje prototypen, hebben we een mooi ontwerp weten te maken. De kleur kiezen viel nog niet mee. (Vrouwlief heeft een hele stapel kleuren liggen).
De buitenkant is gemaakt van vrij dik vilt (2 tot 3 mm) en dus erg stevig. Om de kleur in het ontwerp iets meer terug te laten komen hebben we de binnenkant bekleed met alcantara. Dit is rondom mooi zichtbaar. Dit alcantara is lekker zacht en zal zeker de telefoon niet bekrassen oid.
Achter het bandje/reepje op de voorkant kun je wat papiergeld of een pasje/parkeerkaartje oid kwijt.

Vrouwlief is bereid om er meer te maken. Heb je interesse, stuur haar dan even een mailje!

Ik ben zeer content iig!

[afbeelding]
Leuk! Wat zou zoiets meten gaan kosten?

Handtekening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voronwë
Occy74 schreef op maandag 13 mei 2013 @ 00:31:
Je foto hier werkt niet voor mij.. Ik denk dat de foto in de public map moet staan..
Oeps ja, hij komt uit een gallerij. :F
Zou nu moeten werken!
Balboa schreef op maandag 13 mei 2013 @ 00:50:
[...]

Leuk! Wat zou zoiets meten gaan kosten?
Geen idee eigenlijk, ik denk ergens tussen de 10 en 15 euro. Lijkt mij een zeer redelijke prijs iig.

[ Voor 33% gewijzigd door Voronwë op 13-05-2013 08:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-09 07:51
ThomasHa schreef op zondag 12 mei 2013 @ 22:50:
Ik heb een vraag,

Ik heb me ingeschreven voor een media link maar ik heb verder geen bevestiging mail gehad. Klopt dit?
Klopt ik kreeg ook geen bevestiging maar drie werkdagen later werd hij wel bezorgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tzeunis
Voronwë schreef op maandag 13 mei 2013 @ 08:02:
[...]

Oeps ja, hij komt uit een gallerij. :F
Zou nu moeten werken!

[...]

Geen idee eigenlijk, ik denk ergens tussen de 10 en 15 euro. Lijkt mij een zeer redelijke prijs iig.
Erg mooi! Ik zou er wel een willen. Heb al een mail gestuurd via de site met een kleine aanpassingsvraag indien mogelijk. Erg leuk initiatief! _/-\o_

| Losing my religion |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoeDaa
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10-10-2023
Voronwë schreef op zondag 12 mei 2013 @ 22:59:
[...]

Ik ben zeer content iig!

[afbeelding]
Zo dat ziet er goed uit! dat is dan met zo'n pull up systeem?
Je vrouw is goed bezig!

[-soon HTC ONE-][-HTC Sensation XE-][-Dell XPS17-][-Xbox360-][-Halo 4-]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voronwë
Ja, het is een pull-up!
Op haar site staan meer foto's.

@Tzeunis, wat zou je anders willen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Voronwë schreef op maandag 13 mei 2013 @ 11:59:
Ja, het is een pull-up!

Psst: Verdiep je eens in Etsy. Scheelt hier een hoop gebabbel en je kan de link gewoon in je sig zetten.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tzeunis
Voronwë schreef op maandag 13 mei 2013 @ 11:59:
Ja, het is een pull-up!

Ik zou graag net zoals bij de Etsy een zakje op de voorkant hebben voor mijn pasjes. Dat vind ik iets veiliger tegen verlies dan een bandje. Als dit mogelijk is, heb je een klant :)

| Losing my religion |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thoraxx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10-08 15:03
Heeft iemand voor de Belkin Grip Sheer Matt al een goedkope shop gevonden?

Dit lijkt mij het meest fijne hoesje.
YouTube: HTC One Case - Belkin Grip Sheer Matte

De Belkin MicraFine Ultra Slim ziet er ook wel gaaf uit, alleen denk ik dat bovenstaande iets beter grip heeft en bij een val beter beschermt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-09 18:05

Garrett

Watercooler

Nou ik heb de 4 XDA HTC One cases binnen hoor :9 *D
Ik vind ze echt niiiiiiiice :D
https://s3.amazonaws.com/...608QQSF%7DIPD%253UZ~J.jpg

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WestBoy_B
efari schreef op zondag 12 mei 2013 @ 22:44:
nee, via die site. ik had namelijk direct ook een screenprotector gekocht, en die kwamen dus tesamen toe.
hier ook nog een detail van de powerknop: die is ook van zacht plastic, maar niet doorzichtig als de rest, eerder doorschijnend/troebel. (maar dan weer niet zo troebel als het matgrijze gedeelte)

"Ik hoop dat je je HTC One snel binnenkrijgt!"
geloof mij, ik ook!!!! :')
Ziet er netjes uit!

Hopelijk is de IR blaster wel werkend in deze case :D

Erg mooi !! Gelijk besteld ! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masimo
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:23
Thoraxx schreef op maandag 13 mei 2013 @ 14:13:
Heeft iemand voor de Belkin Grip Sheer Matt al een goedkope shop gevonden?

Dit lijkt mij het meest fijne hoesje.
YouTube: HTC One Case - Belkin Grip Sheer Matte

De Belkin MicraFine Ultra Slim ziet er ook wel gaaf uit, alleen denk ik dat bovenstaande iets beter grip heeft en bij een val beter beschermt.
Ik wil nog graag weten welk soort materiaal de Belkin cases zijn?

Voor mijn iPad 3 heb ik twee maanden geleden een Belkin Snap Shield Secure gekocht. Redelijk harde case met een rubberachtig oppervlak. Perfecte pasvorm. Echter, nu begint het rubber toplaagje er overal vanaf te pellen. Begon op de hoeken maar gaat steeds verder. Wil ik niet nog eens meemaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinierkramer
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-09 23:01
Heb deze besteld komt waarschijnlijk morgen binnen http://www.ebay.com/itm/3..._trksid=p3984.m1497.l2649 en deze auto holder voor in de auto http://www.ebay.com/itm/2..._trksid=p3984.m1497.l2649 Heeft er iemand ook een zelfde of van het zelfde soort hoesje als die ik besteld heb. Mijn vraag was of deze het toestel ook beschermt als hij op zijn scherm valt ?

[ Voor 3% gewijzigd door reinierkramer op 13-05-2013 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:35
ipje schreef op maandag 13 mei 2013 @ 09:02:
[...]

Klopt ik kreeg ook geen bevestiging maar drie werkdagen later werd hij wel bezorgd.
Ik kreeg netjes per email een orderbevestiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rylo
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Ik zat zelf te twijfelen tussen de spigen tempered glass.. of de brando tempered glass icm een pouch, waarschijnlijk een rode fitbag

Zijn de spigen en de brando screenprotectors op enkele merkloze na, de enige 'zonder' application fluid ? Ik heb es een keer een ZAGG gehad.. en vond dat tog niet zo fijn met dat vloeistof. Brando breng ik normaal altijd aan in de douche, recht erop en verder geen problemen :-).

Met spigen heb ik geen ervaring.. Wel jammer dat HTC niet net zoals Sony er vanuit de fabriek al een screenprotector opzet ! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efari
WestBoy_B schreef op maandag 13 mei 2013 @ 19:59:
[...]
Hopelijk is de IR blaster wel werkend in deze case :D
net simpele test gedaan, afstandsbediening van mijn speakers door de doorschijnende matte gedeelte: gaat perfect, zo ook als ik het afdek en door die powerknop laat gaan.
zoals eerder gezegd: ik heb de doorzichtige case, bij kleuren (bvb zwart) zal dit hoogstwaarschijnlijk mider goed, of zelfs niet werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WestBoy_B
efari schreef op maandag 13 mei 2013 @ 21:50:
[...]

net simpele test gedaan, afstandsbediening van mijn speakers door de doorschijnende matte gedeelte: gaat perfect, zo ook als ik het afdek en door die powerknop laat gaan.
zoals eerder gezegd: ik heb de doorzichtige case, bij kleuren (bvb zwart) zal dit hoogstwaarschijnlijk mider goed, of zelfs niet werken
Ben benieuwd!! Ik heb hem ook besteld :D Ik heb best een aantal cases besteld haha
Misschien ga ik ze hier wel doorverkopen :D

:P

Nu m'n HTC nog binnenkrijgen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasHa
  • Laatst online: 30-06-2023
kwiebus schreef op maandag 13 mei 2013 @ 20:20:
[...]

Ik kreeg netjes per email een orderbevestiging.
Hmmm raar, ik heb me wel ingeschreven voor een Media Link maar geen email gehad.... Nu maar hopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20:39

Trackerfire

BTC HODLER

Thanks, net ook besteld. Kun je je geen bult aan vallen voor € 7,50 8) 8)

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent 47
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 08-03 22:29
Nillkin case vandaag toegekomen! Samen met de Speck CandyShell en wat screen protectors, klaar voor actie!

Nu weer een One zien te bemachtigen. BC doet alvast moeilijk om er eentje los te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Song
Ik moet de review over de HangUp herzien, komt later

[ Voor 95% gewijzigd door Song op 14-05-2013 08:13 . Reden: Ik moet de review over de HangUp herzien, komt later ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Uiteindelijk Spigen de foto's van mn gecrackte case kunnen sturen en kon kiezen tussen een refund en een nieuw exemplaar op laten sturen. Maar gekozen voor een refund omdat ik bang ben dat de andere ook weer gebarsten zal zijn (misschien door al het stoten tijdens het verzenden oid). Dus nu nog op zoek naar een andere. Denk dat het er eentje wordt die zowel doorzichtig is, maar ook wel bescherming biedt tegen vallen oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Song
Pizr schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 20:02:
[...]

Ik heb afgelopen donderdag, (Hemelvaart) de HangUp besteld en betaald via de webwinkel die goed werkt. Zondag kreeg ik ’n bevestigingsmail dat de houder was verzonden en gisteren (maandag) heb ik de HangUp in een luchtkussenenvelopje ontvangen. Ik sta positief tegenover het HangUp systeem en het zou voor mij wel een handige oplossing zijn. Ik houd niet van dingen die aan de voorruit moeten zitten of op het dashboard gemonteerd moeten worden. Toen ie binnenkwam dacht ik in eerste instantie; dat past nooit… Maar het is een soort verend, paperclipachtig ding. In de YouTube-filmpjes laten ze zien dat je het ding in het lamellenrooster van het autoventilatiesysteem hangt en dat je dan de telefoon er in schuift. Bij mijn auto zitten daar ook verticale tussenstukjes en daardoor werkte die methode niet. Maar door eerste de telefoon in de HangUp te doen en dan de ventilator, aan de lamellen te hangen, lukte het wel met een beetje gefriemel. Nu die hangt, kan ik de telefoon er makkelijk in en uit doen. Op het moment dat je de telefoon in de HangUp aan de lamellen hebt hangen, dan trek de constructie de lamellen automatisch naar beneden, ik ervaar dit echter niet als een probleem. De telefoon hangt recht voor de ventilatie en hierdoor lijkt mij dit de oplossing voor het “warmteprobleem” (wat gemeld werd bij autonavigatie). Let op, ik zeg; lijkt mij, want ik weet niet of (geforceerd) koelen wel zo goed is voor de One. Wat me bij het gebruik heel erg meeviel; ik was bang dat de telefoon of de HangUp zou trillen en daardoor een irritant geluid maken, dit heb ik echter nog niet ondervonden. Prijs-kwaliteit; tsja, 8,95 voor een simpel ijzerdraadje, je moet ’t er maar voor over hebben, vooralsnog vind ik het wel waard. Ik heb de One in deze case; http://www.ebay.nl/itm/400444916677?ssPageName=ADME:B:EF:NL:1120#ht_3154wt_1139 en de telefoon met case past in de HangUp, ik vind dat op deze wijze ook het makkelijkst, je gaat natuurlijk niet telkens dat ding er af halen en op die manier zit ie zeker stevig en krasvrij in de HangUp. Speciaal voor jullie heb ik ‘m er ook even “bloot” in gedaan, na 1 keer zag ik geen krassen maar ik heb daar zelf niet zo’n prettig gevoel bij, ik kan me voorstellen dat bij regelmatig gebruik dit wel te zien is aan de telefoon. Ik heb de HangUp nog niet uitgebreid gebruikt, maar dit waren mijn eerste bevindingen. Over all kan ik zeggen dat de HangUp voor hele volksstammen een geschikt product zal zijn, vooralsnog ga ik ‘m ook gebruiken maar ik kan me voorstellen dat veel Tweakers dit een te simpel ding vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent 47
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 08-03 22:29
Rylo schreef op maandag 13 mei 2013 @ 20:48:
Ik zat zelf te twijfelen tussen de spigen tempered glass.. of de brando tempered glass icm een pouch, waarschijnlijk een rode fitbag

Zijn de spigen en de brando screenprotectors op enkele merkloze na, de enige 'zonder' application fluid ? Ik heb es een keer een ZAGG gehad.. en vond dat tog niet zo fijn met dat vloeistof. Brando breng ik normaal altijd aan in de douche, recht erop en verder geen problemen :-).

Met spigen heb ik geen ervaring.. Wel jammer dat HTC niet net zoals Sony er vanuit de fabriek al een screenprotector opzet ! :(
Vorig toestel was een iPhone 5 met een Spigen t.R tempered glass.
Ging er van de 1ste keer mooi op, zonder problemen. Alvast een heel blije gebruiker hiervan ;). Het is iets duurder dan een gewone protector, maar de beste die je maar kan hebben.
Verder kan ik bevestigen dat het tempered glass van Spigen nu GOED werkt op de One, hier waren eerst problemen mee langs HTC's kant, doordat de sensitivity veel te laag was ingesteld, daardoor reageerde de touch-knopjes niet zo goed.
Dit is inmiddels met een update verdwenen, op XDA staat er normaal een heel draadje over.

Deze keer kies ik voor de plastic screen protectors. Ik weet niet waarom precies, maar toen ik mijn cases bestelde, was het Spigen glas nog niet deftig te verkrijgen..
Heb ze van MediaDevil besteld, nog niet kunnen aanbrengen, maar hoor er alvast niks dan lof over (zeker voor die prijs kan je niet sukkelen) en je krijgt er nog 2 snoepjes bij :+ .

Hopelijk was dit nuttig voor je ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ook de sp van mediadevil gehaald. Tot nu toe werkt alles perfect. Afmeting is gewoon goed. Voelt goed aan, niet plakkerig enzo. Makkelijk aan te brengen en vingerafdrukken vallen reuze mee. En je ziet ook bijna niet dat er een sp op zit. Wel kan je het voelen als je bijv de notification drawer naar beneden schuift.

Voor de mensen die niet van hoesjes houden, maar de one wel willen beschermen tegen krassen..

Leather skins

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R86Bakker
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-09-2024
Iemand toevallig ervaring met de Krusell Kiruna Pouch 3XL.
Via de topic search vond ik wel al een bericht waarin gesteld werd dat de One niet zou passen. Dit was echter niet gebaseerd op een daadwerkelijke ervaring (maar op ??afmetingen??, welke ik nergens heb kunnen vinden).

Pouch ziet er m.i. gelikt uit. Mooi bruin leer met een handige pull-tab en ruimte voor pasjes. Ben nog geen beter of soortgelijk alternatief tegen gekomen, maar mocht iemand een tip hebben... :)

[ Voor 9% gewijzigd door R86Bakker op 14-05-2013 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixadus
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-04-2024
Ik heb bij BelCompany voor 14,95 als case de Muvit miniGel Glazy - art. nr.: MUSKI0159 (link voor de foto).
Hij zit prima, is van een zacht soort plastic gemaakt en beschermd rond om. Het enige nadeel is dat het een gladde oppervlakte aan de achterkant is waardoor je toch fingerafdrukken en kleine krasjes ziet.

Als autohouder gebruik ik deze: BI-Automotive Micro Car Holder
Het is een perfect systeem dat op je dashboard (of elke andere plek waar je maar wilt) geplakt wordt. Het vastplakken gebeurt door een speciaal soort sticker met een zeer hoge kleefkracht maar die ook weer verwijderbaar zijn. Het basisset bestaat auto de houder, 3 pads (ong. 4 mm dik) en een windshield houder. Ik gebruik het setje in middels al anderhalf jaar en het werkt perfect. De pad op de telefoon heb ik op mijn case geplakt, op die manier blijft de telefoon netjes.

In dit filmpje kun je zien hoe het werkt: YouTube: BI Automotive Micro.

Even terzijde, er zit zelfs een inbussleuteltje bij om de scharnieren strakker te zetten als je dat nodig vindt. Die inbussleutel is in het ontwerp verwerkt waardoor je hem nooit kwijt raakt.

De autohouder heb ik bij een Renault garage gekocht voor 19,95. En zoals je op de site van de fabrikant ziet kun je allerlei accessoires er nog bij kopen.

Edit: Hij is ook hier te koop: http://www.conrad.nl/ce/n...e-Universele-houder-Micro

Wie weet hebben jullie er wat aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackVeined
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 13-10-2021
WestBoy_B schreef op zondag 12 mei 2013 @ 15:11:
[...]

Nu stond op de site van poetic dat de huidige poetic atmosphere de IR blaster blockt en er nu een nieuwe versie geleverd zou worden. Iemand hier ervaring mee? Zeker interesse in deze case, maar wil natuurlijk wel graag IR kunnen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Als ze zeggen dat de IR niet geblocked wordt bij de nieuwe versie, waarom zou je dat dan niet geloven? Als je nu besteld krijg je de nieuwe case, alleen zal je net even wat langer moeten wachten gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjuhjan
  • Laatst online: 03-09 21:26

Gertjuhjan

Software Engineer

Energon schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 10:47:
[...]

Verder kan ik bevestigen dat het tempered glass van Spigen nu GOED werkt op de One, hier waren eerst problemen mee langs HTC's kant, doordat de sensitivity veel te laag was ingesteld, daardoor reageerde de touch-knopjes niet zo goed.
Dit is inmiddels met een update verdwenen, op XDA staat er normaal een heel draadje over.
Hoe kan het een probleem zijn aan de kant van HTC?
Spigen ontwikkeld een accesoire voor de HTC One. En als het dan niet werkt, is het de schuld van HTC?
Dat lijkt mij dus niet.

Xbox: Gulpener88

Pagina: 1 ... 7 ... 12 Laatste

Let op:
Statusupdates over de medialink mogen achterwegen gelaten worden.