Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-07 13:52

ulTimaS

Mayhaps

Verwijderd schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 00:07:
waar hebben jullie je htc one vandaan?
Vandaag bij de BelCompany Meppel opgehaald voor 600 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• promo-1
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-07-2022
Verwijderd schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 00:07:
waar hebben jullie je htc one vandaan?
T-mobile shop in Eindhoven centrum, 26 april.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• promo-1
promo-1 schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 23:33:
Ik heb mijn One nu een week in gebruik met een flip case naar beneden maar dat is een tijdelijke oplossing want wil mijn One zonder poespas eraan kunnen gebruiken. Hiervoor had ik een sensation en een pouch van Valenta, awesome pouch btw..

Nu heb ik een nieuwe gevonden:
http://www.nieuwhoesje.nl...classic-black-red-22.html

Heeft iemand al ervaring met deze pouch i.c.m. de One?
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjuhjan
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-09 21:26

Gertjuhjan

Software Engineer

Ik had de volgende gekocht bij mobielbereikbaar.nl

Afbeeldingslocatie: http://cdn2.mobielbereikbaar.nl/product/AH22412286/priobestellen-bright-flip-case-black-htc-one_0.png

Deze heb ik al binnen een week gesloopt.

Ben nu op zoek naar een goede bookcase waarbij ik hem gelijk als stand kan gebruiken. Helaas zijn de reviews over die van HTC zelf niet zo lovend.

Xbox: Gulpener88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Ik gebruik een Belkin backcover hoesje, werkt perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 07:56
Gertjuhjan schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 12:02:

Ben nu op zoek naar een goede bookcase waarbij ik hem gelijk als stand kan gebruiken. Helaas zijn de reviews over die van HTC zelf niet zo lovend.
Ik heb zelf deze besteld: emzed in "Accessoires voor de HTC One" . Ik heb uiteindelijk wel teveel betaald, je komt ze nu tegen voor €10 incl verzenden. Ik heb bijna het dubbele betaald :(

Ik verwacht hem een dezer dagen. Waarschijnlijk kan je hem als een "dakje" neerzetten en dan heb je ook een stand :P

Afbeeldingslocatie: http://www.kldphone.com/Content/upload/images/20130321/Enland-M7_20.jpg

zoiets dus ;)

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjuhjan

Gertjuhjan

Software Engineer

renzo4000 schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 12:43:
[...]

Ik heb zelf deze besteld: emzed in "Accessoires voor de HTC One" . Ik heb uiteindelijk wel teveel betaald, je komt ze nu tegen voor €10 incl verzenden. Ik heb bijna het dubbele betaald :(

Ik verwacht hem een dezer dagen. Waarschijnlijk kan je hem als een "dakje" neerzetten en dan heb je ook een stand :P

[afbeelding]

zoiets dus ;)
Inderdaad, zoiets. Maar dan wel een die met een magneet of "knipper" dicht kan. Want anders heeft de flap nog geen zin als hij open kan gaan:P(ter bescherming van het scherm)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

[afbeelding]

zoiets dus ;)
Ik heb deze binnen. Het zit goed en stevig om de telefoon. Alleen kan je hem niet zomaar als stand gebruiken op tafel. Het glijd dan weg. Maar is wel op te lossen door wat inventiviteit. Omslachtig dat wel. En die cardholder leek me eerst handig. Maar met een kaart erin, sluit het flapje niet goed aan. De case is stevig op de randen van het flapje na.

Edit: wat plaatjes. De bruine. In het echt iets minder rood dan op foto.

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/35cr5nt.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/314p075.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/v3opdl.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2013 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
deze komt ook net binnen. Leuk presentje erbij, twee snoepjes :)

Afbeeldingslocatie: http://www.imgur.com/qAsf4CK.jpeg

Zo maar eens aanbrengen.

edit:

Crap, net getracht aan te brengen. Dit keer heb ik goede voorzorgsmaatregelen getroffen helaas is het me weer niet gelukt om zonder bubbles/stofjes een protector aan te brengen :/

Ik heb de telefoon met speciale spray netjes schoon en vetvrij gemaakt. Volgens met het bijgeleverde doekje nagepoetst(dit allemaal op de badkamer ivm de vochtigheid en weinig stof in de lucht). Het aanbrengen ging goed tot het laatste deel, er zat toch een stofje op het scherm. Getracht dit voorzichtig weg te halen (wat niet gemakkelijk ging) en zelfs met een stukje plakband. Resultaat ... het werd alleen maar erger! ....

Pfff geen paniek, er is een tweede meegeleverd d:)b . Ik haal hem netjes uit de verpakking en tot overmaat van ramp pleurt ie uit mijn handen op de vloer ... |:(

Eindresultaat ... renzo4000 gaat lekker verder zonder screenprotector en houdt het wel bij zijn hoesje :+

[ Voor 75% gewijzigd door renzo4000 op 03-05-2013 13:57 ]

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• promo-1
Gertjuhjan schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 12:02:
Ik had de volgende gekocht bij mobielbereikbaar.nl

[afbeelding]

Deze heb ik al binnen een week gesloopt.

Deze had ik ook aangeschaft bij een winkeltje in centrum eindhoven voor 15 euro. Maar die flap stoor ik me echt gruwelijk aan en ff eruit halen zit er ook niet in want dan schaaft die langs het wit plastic van de one af en dat laat zwart achter.

Edit: typo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

renzo4000 schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 13:20:
deze komt ook net binnen. Leuk presentje erbij, twee snoepjes :)

[afbeelding]

Zo maar eens aanbrengen.

edit:

Crap, net getracht aan te brengen. Dit keer heb ik goede voorzorgsmaatregelen getroffen helaas is het me weer niet gelukt om zonder bubbles/stofjes een protector aan te brengen :/

Ik heb de telefoon met speciale spray netjes schoon en vetvrij gemaakt. Volgens met het bijgeleverde doekje nagepoetst(dit allemaal op de badkamer ivm de vochtigheid en weinig stof in de lucht). Het aanbrengen ging goed tot het laatste deel, er zat toch een stofje op het scherm. Getracht dit voorzichtig weg te halen (wat niet gemakkelijk ging) en zelfs met een stukje plakband. Resultaat ... het werd alleen maar erger! ....

Pfff geen paniek, er is een tweede meegeleverd d:)b . Ik haal hem netjes uit de verpakking en tot overmaat van ramp pleurt ie uit mijn handen op de vloer ... |:(

Eindresultaat ... renzo4000 gaat lekker verder zonder screenprotector en houdt het wel bij zijn hoesje :+
Oei... Heb vrij veel screenprotectors aangebracht. Lukt idd niet altijd zonder dat er een stofje tussen zit. Standaardprocedure is dan met plakband SP omhoog halen en met een ander stukje plakband het stofje eruit te halen. NOOIT met je vingers doen, maakt het alleen maar erger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjvisje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:30
[...]

[afbeelding]

zoiets dus ;)
Ik heb de bruine besteld voor onder de 10e enkele dagen terug en al binnen.
Gelukkig niet zo rood als op de foto en wel een mooi hoesje, zou alleen nog mooier zijn als er een iPad achtlingen magneetsluiting op zou zitten, maar bevalt verder prima.
Kaarthouder en op z'n kant neerzetten ga ik toch niet gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killmas
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07-09 09:26
Gertjuhjan schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 12:49:
[...]

Inderdaad, zoiets. Maar dan wel een die met een magneet of "knipper" dicht kan. Want anders heeft de flap nog geen zin als hij open kan gaan:P(ter bescherming van het scherm)
Ik vond deze er wel mooi uitzien, is er een die ik zelf overweeg:
http://www.ebay.com/itm/N...Cases&hash=item5d3d7a93cf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hessia
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-05-2023
promo-1 schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 23:33:
Ik heb mijn One nu een week in gebruik met een flip case naar beneden maar dat is een tijdelijke oplossing want wil mijn One zonder poespas eraan kunnen gebruiken. Hiervoor had ik een sensation en een pouch van Valenta, awesome pouch btw..

Nu heb ik een nieuwe gevonden:
http://www.nieuwhoesje.nl...classic-black-red-22.html

Heeft iemand al ervaring met deze pouch i.c.m. de One?
Volgens mij heb ik deze geprobeerd in de BelCompany maat 22. Deze is bedoeld voor de Galaxy S3.
De One steekt een klein stukje uit, daarom heb ik deze niet aangeschaft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjuhjan

Gertjuhjan

Software Engineer

Killmas schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 14:40:
[...]

Die is inderdaad nice.

Edit: Ik heb hem ook maar direct aangeschaft:P

[ Voor 6% gewijzigd door Gertjuhjan op 03-05-2013 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-07 22:33
Killmas schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 14:40:
[...]

Ja zoiets ben ik ook naar opzoek, eerder dit topic al een linkje geplaatst van 1 met zwart en bruin leer maar die kost 3,50 dollar, dus vertrouw niet echt op die kwaliteit. Laat me graag weten of dit kwalitatief wat is als je hem besteld.

Iemand anders nog mooie wallet-cases voor de one gevonden? Ik heb toch al een tijd lopen zoeken maar kom weinig tegen wat er fatsoenlijk uitziet en voor de one gemaakt is (dit is toch wel 1 van de dingen wat fijn is aan een iphone I imagine)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodel99999
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Okay een vraagje voor de mensen die de originele auto houder ( inc lader ) van htc hebben , ik heb het probleem ( en hij zit op het dashboard ) ...dat als ik de one erin doe en een filmpje opstart ...of ga navigeren ...en de zon schijnt redelijk...dat het oplaad lampje begint te knipperen.....wat volgens mij betekent dat hij te warm word en niet bij laad...?

Ik snap waarschijnlijk ook wel waarom, meestal word hij aan de onderkant warmer met video of navigatie of opladen, de houder heeft aan de onderkant plastic waardoor de hitte niet echt wegkan als hij erin zit....

:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the slayer
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 01-09 21:42
jodel99999 schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 15:45:
Okay een vraagje voor de mensen die de originele auto houder ( inc lader ) van htc hebben , ik heb het probleem ( en hij zit op het dashboard ) ...dat als ik de one erin doe en een filmpje opstart ...of ga navigeren ...en de zon schijnt redelijk...dat het oplaad lampje begint te knipperen.....wat volgens mij betekent dat hij te warm word en niet bij laad...?

Ik snap waarschijnlijk ook wel waarom, meestal word hij aan de onderkant warmer met video of navigatie of opladen, de houder heeft aan de onderkant plastic waardoor de hitte niet echt wegkan als hij erin zit....

Klopt inderdaad. Hij wordt te warm waardoor hij stopt met laden en blijft knipperen totdat hij weer afgekoeld is. Mijn HTC One X had hier ook last van. Erg irritant altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog niet meegemaakt. Maar is wel op te lossen met een beetje vernuft en de juiste houder. Ik gebruik de One wel eens voor navigatie en heb een houder die ik net boven de ventilatie kan laten hangen. Zo blijft de One altijd koel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]renzo4000 schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 12:43:
[...]

Waar issie voor 10'tje verkrijgbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent 47
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 08-03 22:29
renzo4000 schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 13:20:

Ah, wat jammer man!

Gelukkig heb je de snoepjes als troostprijs :p.
Ik heb ook deze van MediaDevil besteld, zou ze volgende week moeten aankrijgen.

Mijn vorige protector van Spigen bracht ik gewoon in mijn kamer aan O.o zonder spray of iets aan te brengen. :+ In de badkamer zou het normaal nog beter moeten gaan, maar ik weet niet of ik echt al die moeite ga doen :p

Anyway, je kan ze toch opnieuw bestellen? Zoveel kosten ze niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online

Een goede tip is sowieso om hem niet aan de vooruit te hangen, aan de vooruit hangt hij namelijk in de zon en dan wordt hij inderdaad heel snel te warm. Gebruik dus liever een houder die op je dashboard zit.

Daarnaas kan hem tactisch bij een ventilatierooster plaatsen inderdaad een goede oplossing zijn. Zorg wel dat de koude airco lucht niet van dichtbij vol op je telefoon blaast, dan kan je je telefoon namelijk te koud worden en last krijgen van condensvorming.

In mijn auto zit hij met deze houder op mijn dashboard voor een ventilatieopening. Dat ventilatierooster heb ik vervolgens helemaal omhoog gericht zodat er geen koude airco lucht direct op de telefoon geblazen wordt. Maar op die manier heb je wel een circulatie van koele lucht rond de smartphone waardoor deze bij mij perfect op termperatuur blijft, dus niet te warm en ook niet te koud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
Energon schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 18:55:
[...]

Ah, wat jammer man!

Gelukkig heb je de snoepjes als troostprijs :p.
Ik heb ook deze van MediaDevil besteld, zou ze volgende week moeten aankrijgen.

Mijn vorige protector van Spigen bracht ik gewoon in mijn kamer aan O.o zonder spray of iets aan te brengen. :+ In de badkamer zou het normaal nog beter moeten gaan, maar ik weet niet of ik echt al die moeite ga doen :p

Anyway, je kan ze toch opnieuw bestellen? Zoveel kosten ze niet :)
Nee ik ben er klaar mee :+

De kwaliteit is trouwens wel goed zover ik het kon beoordelen :D

@eric_tweak: hier zijn ze nog geen €10: http://www.ebay.nl/itm/KL...&var=&hash=item826deee848

Aangezien ik bovenstaande hoesje ga gebruiken is een screenprotector ook minder belangrijk.

[ Voor 18% gewijzigd door renzo4000 op 03-05-2013 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik222 schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 18:55:
[...]

Een goede tip is sowieso om hem niet aan de vooruit te hangen, aan de vooruit hangt hij namelijk in de zon en dan wordt hij inderdaad heel snel te warm. Gebruik dus liever een houder die op je dashboard zit.

Daarnaas kan hem tactisch bij een ventilatierooster plaatsen inderdaad een goede oplossing zijn. Zorg wel dat de koude airco lucht niet van dichtbij vol op je telefoon blaast, dan kan je je telefoon namelijk te koud worden en last krijgen van condensvorming.

In mijn auto zit hij met deze houder op mijn dashboard voor een ventilatieopening. Dat ventilatierooster heb ik vervolgens helemaal omhoog gericht zodat er geen koude airco lucht direct op de telefoon geblazen wordt. Maar op die manier heb je wel een circulatie van koele lucht rond de smartphone waardoor deze bij mij perfect op termperatuur blijft, dus niet te warm en ook niet te koud.
Hey dat is wel een stoere autohouder!! Welke case heb je gebruikt? Want je moet ook dat magneet schijfje aan je case vastplakken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
Ik heb gewoon een magneetje direct op mijn One geplakt, dat magneetje hoeft niet groot te zijn omdat de magneet van de houder erg sterk is. Een case gebruik ik niet, enkel een pouch wanneer hij in mijn broekzak zit.

[ Voor 24% gewijzigd door ik222 op 03-05-2013 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent 47
renzo4000 schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 18:58:
[...]

Nee ik ben er klaar mee :+

De kwaliteit is trouwens wel goed zover ik het kon beoordelen :D
Leuke eerste ervaring :( |:(

Als ik ze heb aangebracht, zal ik wel een foto maken om te zien of ze wel/niet opvallen zoals sommige zeggen :).

En ik ben niet zo voor die cases :/ veel te onhandig in gebruik (voor mij :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
Nee valt echt niet op, bij het aanbrengen zag je de speciale laag mooi "uitvloeien" en voelde gewoon aan als glas. Het formaat is ook precies conform het glas oppervlak, goed uitlijnen in het begin is dus wel belangrijk. Daarnaast zit er een fijn kaartje bij om de laatste bubbels weg te krijgen .... Behalve stof :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent 47
renzo4000 schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 19:11:
Nee valt echt niet op, bij het aanbrengen zag je de speciale laag mooi "uitvloeien" en voelde gewoon aan als glas. Het formaat is ook precies conform het glas oppervlak, goed uitlijnen in het begin is dus wel belangrijk. Daarnaast zit er een fijn kaartje bij om de laatste bubbels weg te krijgen .... Behalve stof :p
Moet wel lukken! :). Vooral uitlijnen is belangrijk :p.
Dat kaartje zag er mij nogal amateuristisch uit in vgl met de squeegee van Spigen.
Konden ze zoiets niet maken, phuh :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• promo-1
Hessia schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 14:50:
[...]

Volgens mij heb ik deze geprobeerd in de BelCompany maat 22. Deze is bedoeld voor de Galaxy S3.
De One steekt een klein stukje uit, daarom heb ik deze niet aangeschaft.
Heb net ook gepast in de stad maar idd niet ideaal..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolter.
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 01-09 16:17
Weet iemand waar je de double dip hard shell case van HTC kunt bestellen in de kleuren combinatie Zwart/Grijs/Zwart?
Het is de enige case die ik echt mooi vind, en goed beschermt.
Eigenlijk is het wel zonde om er een plastic case omheen te doen omdat je dan het mooi aluminium niet meer ziet
Ik vind een pouch helemaal niks omdat je dan een extra handeling moet verrichten om je telefoon te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nowhere, is er nog niet, is al besproken hier :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolter.
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 01-09 16:17
CLB schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 20:28:
Nowhere, is er nog niet, is al besproken hier :)
Had al zo'n vermoeden, Ik had alleen geen zin op dit hele topic door te spitten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redmonkey92
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 14:16
Iemand ervaring met deze stereo speaker?

http://www.ebay.com/itm/B...&hash=item5aed1cc5d6#shId

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:28
Clubbtraxx schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 23:47:
[...]

Hoi, ik ben bij Apt-X terecht gekomen via Hifi DAC's met BT/Apt-X ondersteuning.
Heb om te testen eerst een Apt-X BT dongle besteld en het verschil in geluidskwaliteit is echt zeer duidelijk t.o.v. bv een Logitech BT adapter die alleen AD2P doet. Ik hoor zelf geen verschil meer tussen bedraad of Apt-X, dus ben er zeer over te spreken.

Sennheiser is idd redelijk prijzig maar heeft wel een (goede) naam hoog te houden.
Zelf hier momenteel nog geen headset met Apt-X maar denk wel dat ik er eerdaags een ga kopen.
Dat klinkt erg goed allemaal, ik ga er nog even goed over nadenken, de kussentjes van mijn Sony beginnen ook aardig te verdwijnen dus ik zal binnen afzienbare tijd een keuze maken, het wordt dan meer een keuze tussen de Creative of een Sennheiser met een prijsverschil van bijna 100 euro.

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb vandaag een case van Belkin gekocht. Hij zit werkelijk geweldig!!! Soft grip maar dan niet dat slappe tpu spul. Maar net een tandje steviger.
Wil graag foto's posten maar geen idee hoe dat moet via de ipad..... Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent 47
Verwijderd schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 17:30:
Heb vandaag een case van Case mate gekocht. Hij zit werkelijk geweldig!!! Soft grip maar dan niet dat slappe tpu spul. Maar net een tandje steviger.
Tough Case of Barely There?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
Verwijderd schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 17:30:
Heb vandaag een case van Case mate gekocht. Hij zit werkelijk geweldig!!! Soft grip maar dan niet dat slappe tpu spul. Maar net een tandje steviger.
Wil graag foto's posten maar geen idee hoe dat moet via de ipad..... Iemand?
Gewoon een appje zoals imgur installeren, foto schieten en uploaden. Imgur maakt meteen een snelknoppeling voor het forum aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://i.imgur.com/mG1YvP9.jpg

http://i.imgur.com/NKoB5W8.jpg

http://i.imgur.com/TcQCygJ.jpg

http://i.imgur.com/hlugii0.jpg

Hier de foto's van de Belkin! Zit echt perfect om de one,en je ziet het toestel ook nog.
Voelt goed aan,dus niet dat dunne plastic!

Helemaal top. _/-\o_

[ Voor 164% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2013 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
mooiste is als je de plaatsje tussen img tags zet [ img ] link [ /img ] zonder de spaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Das wel een mooie ja! Wat kostte die?!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
Ik blijf het doodzonde vinden om permanent zo'n plastic geval om je mooie One te doen. Maar goed ieder zijn keuze natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

17,- Dixons. Mooie van deze case is dat hij rondom beschermd is, dus ook boven en onder.
Bij heel veel case's zijn de boven en onderkant nog een stuk open,en dat vind ik niet zo top.
Uitsparingen voor usb powerknop camera zijn ook zeer goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ik222

Ik werk op een montage afdeling, dus geloof me zonder case ziet hij er binnen 2 dagen niet meer uit.
Krassen op de achterkant enz enz. Dus dit is een perfecte oplossing!
Buiten dat om, op het andere forum (ervaringen) zie je foto's van htc toestellen die zonder case gevallen zijn,
Die zijn gelijk klaar ook! Stukken schieten eraf, deuken in het aluminium.

Geef mij dan maar een stukje plastic er omheen...... ;)

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2013 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent 47
Verwijderd schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 21:22:
Hier de foto's van de Case mate! Zit echt perfect om de one,en je ziet het toestel ook nog.
Voelt goed aan,dus niet dat dunne plastic!

Helemaal top. _/-\o_
Ik vind zelfs op de Case-Mate site deze case niet terug :(.
Wat staat er op de verpakking?

Ziet er echt wel goed uit en €17 is cheaaap :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doosje heb ik niet meer, gelijk in de winkel er omheen gedaan. Verpakking ligt dus in de prullenbak!

Mooiste is dat Dixons Bussum ze niet had.
Dixons in Hilvesum had ze gewoon op voorraad in wit (doorzichtig) en zwart

Beste is dus eerst bellen naar je dichtstbijzijnde dixons voordat je voor L#L rijd.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm verpakking is jammer... Zou ik wel willen zien, eBay zal die wel €5,00 zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent 47
Verwijderd schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 22:39:
Doosje heb ik niet meer, gelijk in de winkel er omheen gedaan. Verpakking ligt dus in de prullenbak!

Beste is dus eerst bellen naar je dichtstbijzijnde dixons voordat je voor L#L rijd.....
Of de naam van de case? :p
Ik ga echt niet naar NL rijden voor deze case :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heren, sorry het is het merk Belkin

Hier een video op youtube:

YouTube: HTC One Case - Belkin Grip Sheer Matte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent 47
Verwijderd schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 23:05:
Heren, sorry het is het merk Belkin

Hier een video op youtube:

YouTube: HTC One Case - Belkin Grip Sheer Matte
Ik wou net hetzelfde hoesje hier op zetten ;).
Toen ik je foto's nog eens bekeek, herkende ik het logo'tje rechts onderin van Belkin!

Hier een review ervan:

Maar de transparant matte lijkt helemaal niet transparant op foto bij bvb. Coolblue of een andere shop? :s
http://www.pdashop.be/pro...-matte-htc-one-clear.html

[ Voor 20% gewijzigd door Agent 47 op 04-05-2013 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34
Ik ben nog steeds opzoek naar een mooie pull pouch, zo'n ding waarmee je de One uit het hoesje haalt op moment dat je aan een labeltje trekt.

Ebay en Amazon staan vol met cases, maar das niet wat ik zoek :S

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Laatst online: 09:04

13art

Moderator Mobile
Ik weet niet wat je zoekt in een speaker, maar ga er vanuit dat het voor die prijs niet heel veel kan zijn. Kan je beter meer geld uitgeven en kijken naar bijvoorbeeld de JBL Flip.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:54
Ik heb gisteren deze dock besteld: http://www.ebay.nl/itm/350760353186 net bericht gehad dat deze verstuurd is. Ben benieuwd welke er eerder is, de dock of mijn zwarte HTC One. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voronwë
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20:02
Ik heb wel de CaseMate gekocht en wel de Tough.

Ik had deze ook al voor mijn DHD en deze beviel erg goed. Hij maakt de telefoon wel wat groter en dikker, maar hij wordt wel goed beschermd. Ik heb mijn DHD in de case een aantal maal laten vallen (per ongeluk) en hier is niets van terug te zien. Ik ben veel buien bezig (scouting ed) dus mijn telefoon heeft nogal wat te lijden.

Anyway hier de foto's!

Mijn vrouw is erg creatief (www.softandsilly.nl) en gaat binnenkort nog een pull-up ontwerp voor mijn One maken van vilt. In deze trend van Etsy. Die zal ik hier uiteraard even komen showen als deze af is.

Around here, something radiates. (Counting Crows)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tzeunis
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-09 13:55
Lizard schreef op zondag 05 mei 2013 @ 13:00:
Ik heb gisteren deze dock besteld: http://www.ebay.nl/itm/350760353186 net bericht gehad dat deze verstuurd is. Ben benieuwd welke er eerder is, de dock of mijn zwarte HTC One. :Y)
Netjes... zou eigenlijk met hoesje eromheen moeten passen...

| Losing my religion |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat denken jullie van zo'n goedkoop hoesje van 5 euro:

http://www.mobilesupplies...-transparant-p-14970.html

Of is dat te slap?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar er een zacht rubberen case te koop is?
Ze worden meestal gemarket als silicon cases, van zacht rubber dat t een beetje laat stuiteren.

Om een of andere reden lijkt me dat beter schokken te absorberen dan harde cases.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bekijk de post boven je is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKrijt
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 05-09 14:18

DeKrijt

NERD and proud of it

Verwijderd schreef op maandag 06 mei 2013 @ 04:49:
Weet iemand waar er een zacht rubberen case te koop is?
Ze worden meestal gemarket als silicon cases, van zacht rubber dat t een beetje laat stuiteren.

Om een of andere reden lijkt me dat beter schokken te absorberen dan harde cases.
http://www.hoesjescases.n...C-One-M7-Transparant.html

Heb zelf deze nu ongeveer twee weken in gebruik. Ben er heel tevreden mee. Knoppen en poorten goed te gebruiken en prima bescherming. Bovendien heb je ook wat meer grip wanneer je het toestel in 1 hand houdt.
Bovendien komt het design nog heel mooi door de case heen zodat je het nog steeds prima ziet :)

pong, nes, gameboy, megadrive, playstation 2, psp, pc, wii, xbox one s, switch, xbox series x, ipad, android phone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent 47
DeKrijt schreef op maandag 06 mei 2013 @ 09:05:
[...]
Heb zelf deze nu ongeveer twee weken in gebruik. Ben er heel tevreden mee. Knoppen en poorten goed te gebruiken en prima bescherming. Bovendien heb je ook wat meer grip wanneer je het toestel in 1 hand houdt.
Bovendien komt het design nog heel mooi door de case heen zodat je het nog steeds prima ziet :)
Welk reliëf is er op deze case?
De cases zijn voorzien van een fraai reliëf ...
Verder heb ik deze case ook al een tijdje bij "mogelijke transparante cases" in mijn favo's :p.

Net toegekomen:

- Speck CandyShell - White & Charcoal
(2-lagige bescherming, in 1 geheel! maar toch minder dik dan de Tough case (aparte delen) die ik voordien had, dat zachte rubber fungeerde ook als dust magnet, hatelijk! Deze van Speck lijkt helemaal van hard rubber te zijn, zoals de SwitchEasy die ik had voor op m'n iPhone 5)

- MediaDevil Magicscreen Crystal Clear screen protector (2st) + de Maom snoepjes haha :D

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img202/2783/speckmd.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door Agent 47 op 06-05-2013 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-09 08:50
Verwijderd schreef op maandag 06 mei 2013 @ 03:41:
Wat denken jullie van zo'n goedkoop hoesje van 5 euro:

http://www.mobilesupplies...-transparant-p-14970.html

Of is dat te slap?
Ik heb deze ook, werkt prima. Extra ribbels aan de zijkant voor extra grip, heb deze type's (S-line) ook altijd bij mijn Lumia 800 gebruikt.
CLB schreef op maandag 06 mei 2013 @ 08:38:
Bekijk de post boven je is..
Dat is zeker geen siliconen hoesje hoor, is vrij stug rubber/plastic.

[ Voor 20% gewijzigd door spNk op 06-05-2013 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efari
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-09 10:21
Net een mailtje gekregen van Brando.Com:
We are sorry to inform you that we found that mistake was made in the packaging process. The Ultra-Clear Screen Protector for HTC One you received or will receive might be incorrect.  If you find that the dimension of the screen protector is incorrect, please kindly notify us, we will send you the right one. Sorry for the inconvenience caused and please accept our apologize.
Niet het beste engels, maar toch zeer vriendelijk.
Spijtig voor hen heb ik mijn One nog niet binnen en kan ik het niet testen. En dus ga ik gewoon simpelweg een nieuwe vragen :D hopelijk past die eerste toch wel, en ga ik er gewoon een extra hebben d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tzeunis
DeKrijt schreef op maandag 06 mei 2013 @ 09:05:
[...]

Lijkt alsof die rand niet het scherm beschermt wanneer je hem face down legt, klopt dit? Verder anderd zeer mooi hoesje!

| Losing my religion |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lrietveld
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-09-2024
efari schreef op maandag 06 mei 2013 @ 11:46:
Net een mailtje gekregen van Brando.Com:

[...]

Niet het beste engels, maar toch zeer vriendelijk.
Spijtig voor hen heb ik mijn One nog niet binnen en kan ik het niet testen. En dus ga ik gewoon simpelweg een nieuwe vragen :D hopelijk past die eerste toch wel, en ga ik er gewoon een extra hebben d:)b
Dat is ook niet een beste manier om klantvriendelijkheid te belonen

System Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb deze ook, werkt prima. Extra ribbels aan de zijkant voor extra grip, heb deze type's (S-line) ook altijd bij mijn Lumia 800 gebruikt.
Bedankt voor je info, wel een goede optie dus :-)

Denk dat ik toch voor deze ga, ziet er goed uit:

***** edit: is besteld!

Beschermen die TPU cases ook wel goed tegen een val van het toestel?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2013 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kost €3 op eBay ofzo :) TPU cases zijn leuk, hoe het beschermd kun je nooit van te voren zeggen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-09 08:50
Nouja verwacht geen wonderen, mijn Lumia is 2x gestuiterd maar dat was altijd binnen, geen schade dus.
Maar voor mijn gevoel zijn ze dik genoeg om een val te "dempen".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GilH
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 12-09 20:09
http://www.mytrendyphone.nl/shop/htc-one-shine-104968p.html

Deze ziet er wel cool uit :D Ik denk alleen dat hij in het echt minder mooi en duurzaam zal zijn.. Valt wel mee van prijs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• san.okk
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
Voronwë schreef op zondag 05 mei 2013 @ 13:31:
Mijn vrouw is erg creatief (www.softandsilly.nl) en gaat binnenkort nog een pull-up ontwerp voor mijn One maken van vilt. In deze trend van Etsy. Die zal ik hier uiteraard even komen showen als deze af is.
De site ziet er leuk uit. Ik zal dit is doorsturen naar mijn vriendin. Mocht ze nog een extra One hoesje over hebben hou ik mezelf aanbevolen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom zou je een HTC One kopen om deze vervolgens in een case te zetten, voor mij is de grootste reden om de One te kopen zijn looks! Ja, je neemt een risico als die een keer valt maar toch... die looks van de One zijn te mooi om te verbergen.

Ik zou eerder voor een pouch gaan, beschermt tegen krassen in je broekzak en/of tas maar met gebruik heb je de One gewoon zonder case in je handen...

...nog 2 weekjes en kan ik mijn abbo verlengen en de HTC One meenemen...

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2013 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voronwë
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20:02
Verwijderd schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 09:22:
Waarom zou je een HTC One kopen om deze vervolgens in een case te zetten, voor mij is de grootste reden om de One te kopen zijn looks! Ja, je neemt een risico als die een keer valt maar toch... die looks van de One zijn te mooi om te verbergen.

Ik zou eerder voor een pouch gaan, beschermt tegen krassen in je broekzak en/of tas maar met gebruik heb je de One gewoon zonder case in je handen...
Als je altijd schone handen hebt en je in een schone omgeving bevindt, wil niet zeggen dat anderen daar geen last van hebben.

Als je wel in vuilere omgevingen werkt en niet altijd schone handen hebt, is een case wel erg erg fijn.

Around here, something radiates. (Counting Crows)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
Voronwë schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 10:04:
[...]

Als je altijd schone handen hebt en je in een schone omgeving bevindt, wil niet zeggen dat anderen daar geen last van hebben.

Als je wel in vuilere omgevingen werkt en niet altijd schone handen hebt, is een case wel erg erg fijn.
Daarnaast is het meest voorkomende probleem dat een telefoon uit je handen valt of gestoten wordt, uiteraard wanneer je hem net uit je pouch hebt gehaald ... ouch!

:o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tzeunis
Verwijderd schreef op maandag 06 mei 2013 @ 19:49:
[...]

Loopt de rand wel of niet tot om de hoek zodat het scherm beschermd is wanneer je hem omdraait en scherm down legt??

| Losing my religion |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvjw
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 27-08 15:54
Verwijderd schreef op maandag 06 mei 2013 @ 19:49:
[...]

Dat rubber vangt natuurlijk wel een deel van de schok op, maar nooit alles.

Als je hem binnen hebt, kun je dan laten weten of de rand een klein stukje voor het scherm uitsteekt. (zodat hij nooit op het scherm kan vallen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokpaard
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 27-12-2022
Ben absoluut geen fan van hoesjes. Bij m'n vorige toestellen nooit een gehad ook, nu voor het eerst wel. Twee zelfs!

In de redelijk veilige thuisomgeving gebruik ik m'n telefoon eigenlijk altijd zonder hoesje. Hij ligt toch meest van de tijd veilig op het bureau, in m'n broekzak of in m'n hand op de bank. Moet zeggen, dat blijft het fijnst. Hoesjes maken het toestel toch dikker en zwaarder.

Ik gebruik zowel de originele double dip hard shell als de Incipio DualPro (http://www.incipio.com/ca...htc-one-dualpro-case.html). De HTC case vind ik er goed uitzien en houdt het toestel behoorlijk slank nog. De Incipio lijkt me echter beter te beschermen tegen vallen en stoten dankzij de dikke silicone binnenlaag. Dus die heeft zeker mijn voorkeur als ik er op uit trek om de wereld te verkennen ;-)

Voor wie (net als ik) bang is zijn One te beschadigen door het toestel in en uit de double dip case te schuiven: plak aan de binnenkant van de case een stuk folie (ik gebruik kaftfolie). Geen nare geluiden en stroef gevoel meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jatt123
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 28-05-2024
Deze ziet er ook goed uit http://www.ebay.co.uk/itm...5&clk_rvr_id=476713206138

Heb vooralsnog geen case of pouch voor mn m7. Hoesjes wil ik niet aan beginnen en een redelijke pouch lijkt nog niet gemaakt te zijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09 15:04
Ik moet zeggen dat ik PDAShop normaal altijd erg duur vind, maar deze cover valt wel mee.

http://www.pdashop.nl/pro...c-one-black-metallic.html

Iemand ervaringen mee?

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Zelf zojuist de Monster Grip Universele auto houder besteld. Niet heel goedkoop, maar lijkt op zich te voldoen zonder er ook bulky uit te zien. Dus wie weet is het nog wat voor andere mensen hier :)

Ze hebben ook nog een leuke promo filmpje er van staan op youtube.

[ Voor 5% gewijzigd door 13art op 07-05-2013 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

l3art schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 18:44:
Zelf zojuist de Monster Grip Universele auto houder besteld. Niet heel goedkoop, maar lijkt op zich te voldoen zonder er ook bulky uit te zien. Dus wie weet is het nog wat voor andere mensen hier :)

[video]
Ziet er inderdaad wel goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01:30

[video]
Niet heel goedkoop, maar ook niet heel duur.
Post je je ervaringen als je hem hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Ja zal ik uiteraard doen. Ben zelf ook erg benieuwd, maar heb er een goed gevoel bij. En inderdaad hij is ook weer niet heel duur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -aad-
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-07 08:35
Had vandaag een raar probleem met m'n medialink. Het beeld van video's werd op 2x speed afgespeeld, terwijl het geluid wel normaal liep. Gelukkig verholpen na een reset van de medialink, maar toch wel vreemd. (opnieuw telefoon koppelen was dit keer een kwestie van 5 seconden) Hoop niet dat dit iets structureels is.

Wat doen jullie trouwens met de medialink? Gewoon aan de stroom houden? Gaat hij op standby?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Loopt de rand wel of niet tot om de hoek zodat het scherm beschermd is wanneer je hem omdraait en scherm down legt??
Ik mag het wel hopen haha, anders had ik 'm niet gekocht.

Volgens mij kan je op de foto zien dat de rand van het plastic over het toestel heenkomt, maar ik zal het nog laten weten als ie morgen binnenkomt :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Over de monster grip:
Wat is het verschil met een andere site van amazon? Maar 17 dollar! http://www.amazon.com/Uni...Smartphones/dp/B00BSXUKO4

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En nu nog shipping naar NL ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tzeunis
Verwijderd schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 23:29:
[...]

Ik mag het wel hopen haha, anders had ik 'm niet gekocht.

Volgens mij kan je op de foto zien dat de rand van het plastic over het toestel heenkomt, maar ik zal het nog laten weten als ie morgen binnenkomt :-)
Graag... Ben benieuwd. Het wordt die of de belkin...

| Losing my religion |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
yannickie111 schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 00:20:
Over de monster grip:
Wat is het verschil met een andere site van amazon? Maar 17 dollar! http://www.amazon.com/Uni...Smartphones/dp/B00BSXUKO4
De amerikaanse link/seller, verscheept de boel niet naar Nederland. Dus moet je wel die uit Engeland nemen.
Hij is trouwens al verzonden dus hij zal binnenkort wel aankomen hier :)
-aad- schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 22:20:
Wat doen jullie trouwens met de medialink? Gewoon aan de stroom houden? Gaat hij op standby?
Ik haal het stroom er gewoon vanaf. Want echt op standby gaat hij niet volgens mij. En gebruik hem niet dagelijks, dus gewoon even de stekker er uit.

[ Voor 54% gewijzigd door 13art op 08-05-2013 07:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

-aad- schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 22:20:
Had vandaag een raar probleem met m'n medialink. Het beeld van video's werd op 2x speed afgespeeld, terwijl het geluid wel normaal liep. Gelukkig verholpen na een reset van de medialink, maar toch wel vreemd. (opnieuw telefoon koppelen was dit keer een kwestie van 5 seconden) Hoop niet dat dit iets structureels is.

Waarschijnlijk zal ik hem niet heel veel gebruiken, dus gewoon in het doosje. Zal denk ik wel handig zijn als ik ergens naar toe ga en ik hem gewoon op de tv kan aansluiten en film kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKrijt
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 05-09 14:18

DeKrijt

NERD and proud of it

De rand beschermt wel degelijk het scherm, verder heeft de case geen reliëf en gaat deze makkelijk in en uit je broekzak.
tzeunis schreef op maandag 06 mei 2013 @ 15:22:
[...]

Lijkt alsof die rand niet het scherm beschermt wanneer je hem face down legt, klopt dit? Verder anderd zeer mooi hoesje!

pong, nes, gameboy, megadrive, playstation 2, psp, pc, wii, xbox one s, switch, xbox series x, ipad, android phone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjvisje

[video]
Die heb ik denk ik ook, maar dan voor €3,63
http://www.ebay.nl/itm/17...1423.l2649#ht_9467wt_1016

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
l3art schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 07:31:
[...]
De amerikaanse link/seller, verscheept de boel niet naar Nederland. Dus moet je wel die uit Engeland nemen.
Hij is trouwens al verzonden dus hij zal binnenkort wel aankomen hier :)
Dat is niet handig :P
[...]
Ik haal het stroom er gewoon vanaf. Want echt op standby gaat hij niet volgens mij. En gebruik hem niet dagelijks, dus gewoon even de stekker er uit.
Ik heb de medialink netjes in het doosje zitten. Maar eigenlijk is hij alleen interessant om te gebruiken als je hem altijd standby aan je tv hebt hangen vind ik. Anders moet je steeds 2 kabeltjes aansluiten, ding moet zich configureren, en dat allemaal voor een youtube filmpje of wat foto's.
:o Heb je ergens op de verpakking iets van monster grip staan oid? Of is het een goedkoop (en misschien slecht) chinees namaak exemplaar?

Edit:
Ik denk het laatste. Dit is namelijk het "goedkope bekkie":
Afbeeldingslocatie: http://pic.inyaluo.com/Y/2013119/80410a.jpg

En deze de echte monster grip:
Afbeeldingslocatie: http://ecx.images-amazon.com/images/I/61U-Ibu0MiL._AA1500_.jpg

De lijntjes inh de klem lopen dus anders. Ik gok op een namaak model. Maar hoe voelt de kwaliteit rjvisje? En blijft alles een beetje zitten (zowel de houder zelf als de telefoon erin)?

[ Voor 15% gewijzigd door yannickie111 op 08-05-2013 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Zojuist mn Spigen case ontvangen. Helaas, net als vele anderen op XDA, een crack in de case. Meteen dus maar gemaild. Ben benieuwd wat het gaat worden, een refund of dat ze een nieuwe opsturen.... Als ik de keuze krijg doe ik wel een refund, want er zijn mij teveel mensen met een Spigen case die een crack hebben. En geen idee hoe vaak ze een case opnieuw verzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt het dat de htc media link niet een top kwaliteit beeld levert?
Als ik een film kijk dan is het niet eens in de buurt van hd en bij bijvoorbeeld een game spelen loopt er vertraging in het beeld en geluid van ongeveer een seconde.

Is er een manier om de prestaties te verbeteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
Jep die heb ik ook, werkt prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjvisje
Of monster grip heeft er gewoon een label van hun opgeplakt ;)

ding heeft iig voldoende klemkracht en ook de zuignap zit goed vast aan de voorruit.
Vergeleken met de officiële HTC houder voor m'n vorige One X, is het alleen wat minder stabiel en trilt het wat meer mee met de auto..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34
Net een pouch besteld via http://www.bags4u.eu/Boul...er-Etui-fuer-HTC-ONE-M7-2

Leuke prijs.... Ben benieuwd....

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsubaki
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04-06 11:08
Net deze case besteld via amazon, ben benieuwd.
Afbeeldingslocatie: http://onlyone.3owl.com/wp-content/uploads/2013/04/poetic-atmosphere-case-for-htc-one-m7-clearwhite3-year-manufacturer-warranty-from.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
renzo4000 schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 13:13:
[...]
Jep die heb ik ook, werkt prima :)
Echt? :o
Blijft de One stevig zitten? Geen kans op krassen oid?
Dan is het voor 3.63 inclusief verzenden een no-brainer natuurlijk! _/-\o_ <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjuhjan

Gertjuhjan

Software Engineer

Ik had een tijdje geleden in dit topic iets gezegd over dat ik mijn flipcase al erg snel kapot was. Heb nu een bericht gekregen van het bedrijf waar ik hem gekocht had:

Geachte heer xxxxxx,

Zojuist hebben wij een bericht van u gevonden op tweakers. Wij hebben begrepen dat uw case is afgebroken. Wij kunnen deze nog onder garantie vervangen. Het kan zijn dat u net een zwak exemplaar heeft ontvangen of dat er een productiefoutje in zat. Ook hebben wij van een ander merk in dezelfde prijsklasse book cases.

Graag horen wij van u of u een andere case ter vervanging zou willen ontvangen. Als u een andere case uit zoekt hoeft u de eerste case niet retour te sturen.

http://www.mobielbereikbaar.nl/producten/htc/one/hoesjes

Alvast bedankt voor uw reactie

Met vriendelijke groet,
xxxxxx | Klantenservice

Ik heb maar direct een nieuwe besteld. Dan kan ik straks kiezen als die van Ebay ook geleverd zal worden.

Was iedere klantenservice maar zo behulpzaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• promo-1
Ziet er awesome uit! Ben benieuwd hoe die past.
Zou je foto's kunnen posten als die binnen is?

Edit: kwam net een filmpje tegen op youtube
YouTube: HTC one m7 Ledertasche BOULETTA MC
Is hetzelfde model, hoop dat die van jou er wat stroever inzit..

[ Voor 26% gewijzigd door promo-1 op 08-05-2013 17:19 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste

Let op:
Statusupdates over de medialink mogen achterwegen gelaten worden.