Nog even over die screen protectors. Ik heb me toch ook een setje MediaDevil's aangeschaft. Heb vannacht wat pages doorgenomen en inderdaad, sommige ondervinden last van de buttons bij de Spigen, anderen weer niet. Volgens mij hangt het af van
hoe goed je ze kan aanbrengen.
En heb alleen nog maar positieve dingen gelezen over MediaDevil's, echter deze reactie trok me over de streep:
For anyone with issues with the sensitivity of the capacitive buttons while using a screen protector, try MediaDevil's.
I was using a Spigen SGP Ultra Crystal and HATED it. It messed up the capacitive buttons, where it would usually take me 5+ times to hit it correctly. And the thing was a fingerprint magnet, so much that a light touch and there would be oils all over the screen.
Switched to MediaDevil (had used them before on a few iPhones, iPads, and the Nexus 7) and everything is great. Even though the protector is completely clear, it repels fingerprints much better! It's strange to say - but this protector just "feels" higher quality (it is perhaps a bit thicker but this could be a placebo effect). And, now I have zero problems with the buttons. Don't hesitate, try these!
Damn, die wil ik ook wel.. Shipping is 12 dollar zeg, dat komt op 26 dollar voor 1 case, en dan nog hopen dat ik er geen import fees op mag betalen (België). Voor hoeveel zou je er eentje wegdoen?

Ik koop nog maar sinds kort op ebay hoesjes e.d. en ik dacht dat je dat via de ebay-page van je eigen land moest doen

.
Daar staat hij idd goedkoper, maar ik zou het liefste de Soft Clear van Spigen hebben en die vind je niet aan die prijs

. Ik zet wel de link even op volglijst

.