Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zygivt
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04-09 13:57

Zygivt

Evenaren en overtreffen

Maar iemand ervaring met een silicon sleeve om zijn toestel?
Kan het toestel zijn warmte kwijt en is dit iets om rekening mee te houden mbt levensduur?

Als ik dit vergelijk met mijn mbp, die wordt nameljk aanzienlijk warmer op een deken dan op bureau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-09 14:28
Dit mag via vraag en aanbod

[ Voor 85% gewijzigd door Bullet NL op 29-04-2013 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 07:56
[/quote]

Dit is niet de bedoeling, graag dit soort berichten plaatsen in V&A (dus ook geen verkapte verkoop posts en verwijzen naar V&A)

Correct, de volgende keer graag een TR aanmaken ;)

[ Voor 58% gewijzigd door Bullet NL op 29-04-2013 12:46 ]

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent 47
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 08-03 22:29
G95 schreef op zondag 28 april 2013 @ 19:33:
[...]

Dit gaat om mensen hun eigen ervaring wat je bijv. leest op http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=2118.

Die Glas T is slecht ja, wat mensen zeggen.
En bij die andere zijn mensen ook niet helemaal positief.
Het belangrijkst is wat jijzelf er van vindt.
Enkele quotes van mensen op het XDA forum:

- Go with Steinheil....by far the best I have used.
- So far I gather that the Spigen SGP is the way to go
- Spigen/SGP films are very good. I have one now on my One. Highly recommended.

Kan je mij eens wat negatieve quotes geven?

Nog even op dat Glas T. Dat is niet slecht, de One zou gewoon een lage sensitivity hebben en de toetsaanslagen niet goed registreren. Met de update zou dit beteren.
Ik was alvast heel blij met de Glas T.r op mijn iPhone 5!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diewom
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 28-05 07:24
Ik heb de Punked Otterbox Commuter hier besteld.
Afbeeldingslocatie: https://www.knaldeals.com/afbeelding/product-zoom/1031028/otterbox-commuter-htc-one-punked-2.jpg
Dit leek me iets opvallender/mooier dan de zwarte.

Mijn idee van de telefoon is dat hij erg mooi is en ik hem zo veel mogelijk zonder case in de hand wil hebben. Maar soms als je wat lichamelijk werk gaat doen of een feestje hebt, dan is zo'n Otterbox wel wat meer beschermend. Voor dagelijks gebruik heb ik gewoon een leren pouch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent 47
Verwijderd schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 17:29:
Voor de geïnteresseerden onder jullie, ik heb het volgende hoesje binnen gekregen zojuist. http://www.etsy.com/listi...etic?ref=shop_home_active

Wanneer ik mijn HTC One binnen krijg zal ik foto's maken en mijn mening erover geven hoe de HTC One in dit hoesje past. Levering was trouwens prima in orde, was binnen een dag of 5 bij mij en het komt vanaf Litouwen af als ik me niet vergis. Maar als je hem in zo'n pakketje binnen krijgt, kan er ook weinig mis mee zijn of niet ;)
https://www.dropbox.com/s/1clnlhrzqyriacx/IMAG0316.jpg
Die had ik ook al bij favo's gezet, wel een andere kleur :p.
Hoeveel heb je uiteindelijk moeten betalen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Energon schreef op maandag 29 april 2013 @ 13:40:
[...]

Die had ik ook al bij favo's gezet, wel een andere kleur :p.
Hoeveel heb je uiteindelijk moeten betalen? :)
Incl. verzending, besteld via etsy.com was ik €17,40 kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -aad-
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-07 08:35
Ik heb mijn fitbag na exact twee weken ontvangen. Aanrader als je over een dergelijke hoes denkt. De One past er perfect in. Om hem eruit te halen een beetje knijpen aan de onderkant. Ziet er classy uit en toch de metal-fee; als je hem eruit hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent 47
Verwijderd schreef op maandag 29 april 2013 @ 13:43:
[...]

Incl. verzending, besteld via etsy.com was ik €17,40 kwijt.
Oké, mooi om te weten!
En erg verzorgd ingepakt zeg :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0cter
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-02-2023
hoeveel onder jullie gebruiken de HTC one in combinatie met een case / pouch / .. is dit nodig of zijn er ook genoeg mensen die de telefoon zonder hoesje gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hessia
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-05-2023
erikmo schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 13:39:
[...]

Dit zijn foto's met de One er in ;)
ff wat closeups (beetje onscherp maar ja, zijn gemaakt met een galaxy gio):

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Mag ik vragen waar je deze gekocht hebt? ik zie bij veel sites staan dat deze voor de galaxy s3 is klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G95
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 28-06-2024

G95

Energon schreef op maandag 29 april 2013 @ 08:00:
[...]

Enkele quotes van mensen op het XDA forum:

- Go with Steinheil....by far the best I have used.
- So far I gather that the Spigen SGP is the way to go
- Spigen/SGP films are very good. I have one now on my One. Highly recommended.

Kan je mij eens wat negatieve quotes geven?

Nog even op dat Glas T. Dat is niet slecht, de One zou gewoon een lage sensitivity hebben en de toetsaanslagen niet goed registreren. Met de update zou dit beteren.
Ik was alvast heel blij met de Glas T.r op mijn iPhone 5!
Moet je het forum even verder door spitten.
Door mensen hun mening heb ik besloten om een andere merk te kopen.
Het merk zal zeker niet slecht zijn, maar heb liever een screenprotector waarmee alles goed werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent 47
G95 schreef op maandag 29 april 2013 @ 22:06:
[...]
Moet je het forum even verder door spitten.
Door mensen hun mening heb ik besloten om een andere merk te kopen.
Het merk zal zeker niet slecht zijn, maar heb liever een screenprotector waarmee alles goed werkt.
Ik heb zowat alle posts eens bekeken en het is enkel met het glas dat ze problemen ondervinden en dit probleem komt dan nog door HTC zelf doordat de sensitivity te laag is. Zou met een update verbeteren.
Op mijn iPhone 5 had ik dat glas en dat werkte ge-wel-dig goed. Dus het ligt ditmaal aan HTC en niet aan Spigen.

Verder heb ik enkel maar positieve reacties gelezen over de plastic screen protectors van Spigen.
Die van HTC zelf zijn rommel.

En vanop welke site heb je de jouwe (Skinomi) besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G95

G95

Energon schreef op maandag 29 april 2013 @ 22:20:
[...]

Ik heb zowat alle posts eens bekeken en het is enkel met het glas dat ze problemen ondervinden en dit probleem komt dan nog door HTC zelf doordat de sensitivity te laag is. Zou met een update verbeteren.
Op mijn iPhone 5 had ik dat glas en dat werkte ge-wel-dig goed. Dus het ligt ditmaal aan HTC en niet aan Spigen.

Verder heb ik enkel maar positieve reacties gelezen over de plastic screen protectors van Spigen.
Die van HTC zelf zijn rommel.

En vanop welke site heb je de jouwe (Skinomi) besteld?
Ik heb die van HTC ook zelf al, maar omdat die crap zijn ben ik opzoek gegaan naar andere.
Wilde eerst Zagg, maar die zijn stroef volgens mensen en krijgen op ten duur ''orange peel'' effect.
En een aantal mensen adviseerde Skinomi en heb ik daar op gezocht, ze zijn goedkoper via Ebay dan de site zelf.

Naar die van Ghost Armour, Brando en Bodyguardz heb ik ook nog gekeken maar was niet echt overtuigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent 47
G95 schreef op maandag 29 april 2013 @ 22:35:
[...]

Ik heb die van HTC ook zelf al, maar omdat die crap zijn ben ik opzoek gegaan naar andere.
Wilde eerst Zagg, maar die zijn stroef volgens mensen en krijgen op ten duur ''orange peel'' effect.
En een aantal mensen adviseerde Skinomi en heb ik daar op gezocht, ze zijn goedkoper via Ebay dan de site zelf.

Naar die van Ghost Armour, Brando en Bodyguardz heb ik ook nog gekeken maar was niet echt overtuigd.
Heb je deze genomen: Skinomi TechSkin Clear Phone Screen Protector Film Cover Guard for HTC One M7?
Verzending is zelfs iets duurder dan de protector zelf :P
Die van MediaDevil zijn ook goed, naar 't schijnt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G95

G95

Energon schreef op maandag 29 april 2013 @ 22:42:
[...]

Heb je deze genomen: Skinomi TechSkin Clear Phone Screen Protector Film Cover Guard for HTC One M7?
Ja die heb ik besteld.

[ Voor 18% gewijzigd door G95 op 29-04-2013 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent 47
G95 schreef op maandag 29 april 2013 @ 22:46:
[...]

Ja die heb ik besteld.
Ik zie net dat Skinomi ook wet install is zoals Zagg! Eigenlijk nog geen ervaring mee, makkelijk aan te brengen? Of moet je ze nog aankrijgen?
Mss vinden gebruikers die van Spigen slecht omdat die niet wet aan te brengen is.. kwestie van handig zijn dan :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G95

G95

Energon schreef op maandag 29 april 2013 @ 22:49:
[...]

Ik zie net dat Skinomi ook wet install is zoals Zagg! Eigenlijk nog geen ervaring mee, makkelijk aan te brengen? Of moet je ze nog aankrijgen?
Mss vinden gebruikers die van Spigen slecht omdat die niet wet aan te brengen is.. kwestie van handig zijn dan :).
Ik moet me screenprotector nog binnen krijgen.
Mijn HTC One moet ook nog komen, heb de zwarte besteld en volgens Coolblue moet die 9 mei komen.

Heb zelf totaal geen ervaring met screenprotectors of het "wet" aanbrengen, dus wel zullen zien :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimstradamus
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03-07 21:31
Ik heb vandaag bij de BC een Valenta Pocket (bedoeld voor de S3) gekocht tot ik wat beters heb gevonden, de originele htc sluit niet goed en het klik systeem vind ik niet zo handig ivm carkit.
Moet zeggen bevalt goed alleen steekt de bovenkant wel een 20 tot 30 mm uit, voor nu goed genoeg, ga altijd al voorzichtig om met telefoons, dus het is meer tegen krassen van sleutel etc dan full protection.

http://www.hoesjesonline....rt-voor-samsung-galaxy-s3

PSN ID: wimstradamus Youtube: wimstradamus00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent 47
G95 schreef op maandag 29 april 2013 @ 22:54:
[...]

Ik moet me screenprotector nog binnen krijgen.
Mijn HTC One moet ook nog komen, heb de zwarte besteld en volgens Coolblue moet die 9 mei komen.

Heb zelf totaal geen ervaring met screenprotectors of het "wet" aanbrengen, dus wel zullen zien :p
Ik wens je iig veel geluk toe want wet install is soms zeer moeilijk als ik anderen mag geloven. Vooral met de zijkanten die nadien niet goed meer kleven door teveel/te weinig vloeistof.
Maar eens je het perfect aanbrengt ga je er wel van kunnen genieten :p. Zal dan ook niet opvallen (grootste voordeel).

Eens ik mijn nieuwe One aankrijg, zal ik eens een foto maken als ik de Spigen protector erop aangebracht heb :).

Heb je verder ook een case, pouch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G95

G95

Energon schreef op maandag 29 april 2013 @ 23:06:
[...]

Ik wens je iig veel geluk toe want wet install is soms zeer moeilijk als ik anderen mag geloven. Vooral met de zijkanten die nadien niet goed meer kleven door teveel/te weinig vloeistof.
Maar eens je het perfect aanbrengt ga je er wel van kunnen genieten :p. Zal dan ook niet opvallen (grootste voordeel).

Eens ik mijn nieuwe One aankrijg, zal ik eens een foto maken als ik de Spigen protector erop aangebracht heb :).

Heb je verder ook een case, pouch?
Haha dankje, jij ook, neem aan dat je er wel ervaring mee hebt.
Ik heb een HTC flipcase en een crystal clear case (http://www.ebay.co.uk/itm...Cllen&hash=item43b9ce33f4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsubaki
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04-06 11:08
Energon schreef op maandag 29 april 2013 @ 23:06:
[...]

Graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent 47
G95 schreef op maandag 29 april 2013 @ 23:10:
[...]

Haha dankje, jij ook, neem aan dat je er wel ervaring mee hebt.
Ik heb een HTC flipcase en een crystal clear case (http://www.ebay.co.uk/itm...Cllen&hash=item43b9ce33f4)
Die clear case bedekt de camera? Zie je ook niet altijd, meestal is er een cut-out :p.
Waar voor je geld?

Ervaring? Van de 1ste keer gelukt met het Spigen Glas t.R op de iPhone 5! Dat was echt spannend want helemaal anders dan zo'n plastic velletje.
Verder geen smartphones gehad.. ik heb wel screen protectors gebruikt op mijn iPod Touch 2G! Waren toen ook van Spigen als ik me goed herinner, die kleefde zo goed dat ik na 3,5 jaar gewoonweg eens wou switchen van glare naar mat (zaten 2 in de verpakking) 8)7 .
Kan wel nog eventjes duren :p. Moet eerst nog de refund krijgen en dan opnieuw een bestelling plaatsen.
Maar de Spigen ligt hier wel al even klaar ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G95

G95

Energon schreef op maandag 29 april 2013 @ 23:23:
[...]

Die clear case bedekt de camera? Zie je ook niet altijd, meestal is er een cut-out :p.
Waar voor je geld?

Ervaring? Van de 1ste keer gelukt met het Spigen Glas t.R op de iPhone 5! Dat was echt spannend want helemaal anders dan zo'n plastic velletje.
Verder geen smartphones gehad.. ik heb wel screen protectors gebruikt op mijn iPod Touch 2G! Waren toen ook van Spigen als ik me goed herinner, die kleefde zo goed dat ik na 3,5 jaar gewoonweg eens wou switchen van glare naar mat (zaten 2 in de verpakking) 8)7 .
Er is gewoon een cut out voor de camera aanwezig: YouTube: HTC One (M7) with Transparent/Crystal Clear Hardcase
Ik heb verder ook niet echt een smartphone gehad, heb nu een Blackberry Curve 8520 maar die is zo goed als aan ze end.

Op me nieuwe iPod Touch ga ik ook maar een screenprotector gebruiken, want me huidige iPod Touch is al 3 1/2 jaar oud alleen scherm is niet meer zo mooi zit ook een barst van boven naar beneden in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent 47
G95 schreef op maandag 29 april 2013 @ 23:33:
[...]

Er is gewoon een cut out voor de camera aanwezig: YouTube: HTC One (M7) with Transparent/Crystal Clear Hardcase
Ik heb verder ook niet echt een smartphone gehad, heb nu een Blackberry Curve 8520 maar die is zo goed als aan ze end.

Op me nieuwe iPod Touch ga ik ook maar een screenprotector gebruiken, want me huidige iPod Touch is al 3 1/2 jaar oud alleen scherm is niet meer zo mooi zit ook een barst van boven naar beneden in :P
Op die 1ste link is er nochtans geen cut-out te zien op de afbeelding :p.

Prijs je maar gelukkig.. ik zit nu wéér opgescheept met een Nokia 2760..
En heb ook al geen iPod Touch meer, verkocht na 4 jaar trouw gebruik :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G95

G95

Energon schreef op maandag 29 april 2013 @ 23:52:
[...]

Op die 1ste link is er nochtans geen cut-out te zien op de afbeelding :p
Toch zie ik hem :p
Anders had ik hem niet gekocht, want dan heb je er niks aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent 47
G95 schreef op maandag 29 april 2013 @ 23:59:
[...]

Toch zie ik hem :p
Anders had ik hem niet gekocht, want dan heb je er niks aan.
Ja, in het echt misschien :p. Of ik moet echt scheel kijken want op die ebay foto zie ik geen cut-out :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:04

13art

Moderator Mobile
Zelf heb ik de Spigen case besteld. Duurt alleen nog even voordat ik hem krijg. Als je heb besteld krijg je binnen 24 uur weer een mailtje zodat je nog eens 2% korting krijgt. Niet veel, maar ach wel weer leuk mee genomen.

Nu nog op zoek naar een houder voor in de auto. Kan nog tricky worden om er eentje te vinden die netjes past zonder meteen lomp te zijn. Maar als dat gelukt is, dan heb ik mn accessoires wel weer bij elkaar :)

[ Voor 11% gewijzigd door 13art op 30-04-2013 09:36 ]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent 47
l3art schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 09:30:
Zelf heb ik de Spigen case besteld. Duurt alleen nog even voordat ik hem krijg. Als je heb besteld krijg je binnen 24 uur weer een mailtje zodat je nog eens 2% korting krijgt. Niet veel, maar ach wel weer leuk mee genomen.
Jammer dat hij op de Belgische ebay aan €21+10 verzending staat, dat maakt het gewoon veel te duur voor zo'n stukje plastiek.
Zodra G95 zijn One heeft, ben ik vooral benieuwd naar die goedkope crystal clear case.

Heb gisteren een Nillkin case (zwart) besteld samen met wat carbon folie (zoals een mede-Tweaker hier gedaan heeft). Hopelijk gaat dit zonder al te veel problemen :9
En dan komt er nog een main case bij van Speck of Incipio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G95

G95

Energon schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 00:01:
[...]

Ja, in het echt misschien :p. Of ik moet echt scheel kijken want op die ebay foto zie ik geen cut-out :+
Ik had er een filmpje bij gedaan waar die op wordt geshowt.
YouTube: HTC One (M7) with Transparent/Crystal Clear Hardcase

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent 47
Daarop is het ntrlk wel te zien ;). Ik bedoelde gewoon op de ebay pagina :p.
Ben echt benieuwd naar je bevindingen met de One ermee.

Scheelt echt een stuk in prijs met bvb. Spigen Ultra Thin crystal clear case in aankoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G95

G95

Energon schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 12:58:
[...]

Daarop is het ntrlk wel te zien ;). Ik bedoelde gewoon op de ebay pagina :p.
Ben echt benieuwd naar je bevindingen met de One ermee.

Scheelt echt een stuk in prijs met bvb. Spigen Ultra Thin crystal clear case in aankoop.
Aangezien er ook helemaal geen tekst opzit en dus gewoon je achterkant van je HTC One kan blijven zien.
Want daar gaat hem om, dat je een mooie telefoon kan showen haha.

Ik post wel foto's of een review van de case als ik me telefoon heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-09 18:05

Garrett

Watercooler

Zo ik heb maar even 4 zwarte besteld:
http://www.cruzerlite.com/htc-one-xda-molded
Kan ik later vast nog wel iemand blij mee maken, toch? ;)

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Weet iemand nog een lader voor in de auto waarbij de One niet leeg loopt tijdens het navigeren?

Ik heb nu deze in cominatie met de bij de One geleverde USB kabel: http://www.smartphoneshop...r-usb-zwart-2-ampere.html maar daarbij loopt de One ongeveer 8% per uur leeg tijdens het navigeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikmo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 28-09-2024
Hessia schreef op maandag 29 april 2013 @ 21:27:
[...]

Mag ik vragen waar je deze gekocht hebt? ik zie bij veel sites staan dat deze voor de galaxy s3 is klopt dat?
Bij mobilebereikbaar.nl, maar daar hebben ze 'm niet meer. Dit model is voor meer telefoons beschikbaar. Deze was voor de One. Als ik nu zoek, zie ik 'm overal in backorder staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efari
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-09 10:21
Energon schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 11:48:
[...]

Jammer dat hij op de Belgische ebay aan €21+10 verzending staat, dat maakt het gewoon veel te duur voor zo'n stukje plastiek.
wat zit jij nu te zeggen man?
gebruik dan gewoon die nl link, of gewoon hier: 16,79+9,73 EUR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-05-2021
jodel99999 schreef op zondag 28 april 2013 @ 21:13:
[...]

Ik heb de originele ook, prima houder...maar ik vind de usb aansluiting er niet echt lekker ingaan....iedere keer een beetje heen en weer bewegen voordat hij pakt...

Ligt dit nu aan mij of is de houder niet helemaal zuiver gemaakt ?
Heb hier zelf geen last van om eerlijk te zijn, gaat er vrij soepel in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01:30
Misschien al wat genoemd in de afgelopen pagina's, maar wat is een beetje fatsoenlijke, redelijk betaalbare, autohouder. Het liefst niet speciaal voor de One, dan kun je hem later bij een nieuwe telefoon ook nog gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent 47
Nog even over die screen protectors. Ik heb me toch ook een setje MediaDevil's aangeschaft. Heb vannacht wat pages doorgenomen en inderdaad, sommige ondervinden last van de buttons bij de Spigen, anderen weer niet. Volgens mij hangt het af van hoe goed je ze kan aanbrengen.
En heb alleen nog maar positieve dingen gelezen over MediaDevil's, echter deze reactie trok me over de streep:
For anyone with issues with the sensitivity of the capacitive buttons while using a screen protector, try MediaDevil's.

I was using a Spigen SGP Ultra Crystal and HATED it. It messed up the capacitive buttons, where it would usually take me 5+ times to hit it correctly. And the thing was a fingerprint magnet, so much that a light touch and there would be oils all over the screen.

Switched to MediaDevil (had used them before on a few iPhones, iPads, and the Nexus 7) and everything is great. Even though the protector is completely clear, it repels fingerprints much better! It's strange to say - but this protector just "feels" higher quality (it is perhaps a bit thicker but this could be a placebo effect). And, now I have zero problems with the buttons. Don't hesitate, try these!
Garrett schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 14:13:
Zo ik heb maar even 4 zwarte besteld:
http://www.cruzerlite.com/htc-one-xda-molded
Kan ik later vast nog wel iemand blij mee maken, toch? ;)
Damn, die wil ik ook wel.. Shipping is 12 dollar zeg, dat komt op 26 dollar voor 1 case, en dan nog hopen dat ik er geen import fees op mag betalen (België). Voor hoeveel zou je er eentje wegdoen? :p
efari schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 18:27:
[...]

wat zit jij nu te zeggen man?
gebruik dan gewoon die nl link, of gewoon hier: 16,79+9,73 EUR
Ik koop nog maar sinds kort op ebay hoesjes e.d. en ik dacht dat je dat via de ebay-page van je eigen land moest doen 8)7.
Daar staat hij idd goedkoper, maar ik zou het liefste de Soft Clear van Spigen hebben en die vind je niet aan die prijs :(. Ik zet wel de link even op volglijst 8) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-09 18:05

Garrett

Watercooler

Naar België doe ik sowieso aangetekend, dan weet ik zeker dat het aankomt, echter wordt het dan een dure boel ;)
Beter als je ze (of 1) zelf bestelt dan ;)

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent 47
Garrett schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 23:02:
Naar België doe ik sowieso aangetekend, dan weet ik zeker dat het aankomt, echter wordt het dan een dure boel ;)
Beter als je ze (of 1) zelf bestelt dan ;)
Dan kom ik min of meer op hetzelfde bedrag uit als ik 'm zelf zou aanschaffen haha :p.
Anyway, post maar eens een paar foto's als je ze binnen hebt. Ik stel me vragen of de bezel onderaan wel goed aansluit op de One en die niet "rekbaar" wordt zoals bij andere cases. Op XDA was er iemand die foto's had gepost, maar ik kon het er niet duidelijk op zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:26
Ik ben op zoek naar een goede apt-X headset (de One ondersteund dit immers), omdat mijn Sony bluetooth headset zo langzaam aan wel zijn beste tijd heeft gehad, en nu kijk ik naar de creative labs wp-350, maar ik lees hier verschillende verhalen over. Zolang die als headset gebruikt wordt is het geluid prima (voor muziek) maar bij spraak is het niet al te geweldig. En dat is juist de reden dat ik graag een andere headset wil omdat ik nu steeds moet switchen naar m'n telefoon speaker omdat anders de andere persoon mij barslecht verstaat. Iemand ervaring hoe dat apt-x werkt en of dat goed samen gaat met de handsfree mic die er in de headset zit? Anders is een apt-x headset natuurlijk een beetje nutteloos mocht deze juist weer terugvallen op de AD2P standaard, apt-x is namelijk lossless. Als iemand een advies heeft, graag :)

Andere oplossingen die een goed geluid geven is ook welkom (wel bluetooth svp 8) )

[ Voor 6% gewijzigd door netblade op 01-05-2013 14:40 ]

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voronwë
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:58
yannickie111 schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 21:27:
Misschien al wat genoemd in de afgelopen pagina's, maar wat is een beetje fatsoenlijke, redelijk betaalbare, autohouder. Het liefst niet speciaal voor de One, dan kun je hem later bij een nieuwe telefoon ook nog gebruiken.
Zelfde vraag hier. Ik had maandag al een universele gekocht bij de Halfords, maar daar bleek mijn One niet in te passen. Te breed. |:(
Voor mijn DHD destijds wel via DX een houder gekocht voor 7 dollar ofzo, maar dat duurt me weer te lang voordat die binnen is.

Around here, something radiates. (Counting Crows)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Voronwë schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 15:34:
[...]
Zelfde vraag hier. Ik had maandag al een universele gekocht bij de Halfords, maar daar bleek mijn One niet in te passen. Te breed. |:(
Voor mijn DHD destijds wel via DX een houder gekocht voor 7 dollar ofzo, maar dat duurt me weer te lang voordat die binnen is.
Dat wachten is voor mij overigens geen probleem :)

Even terugkomen op het verhaal van NFC tags tijdje terug.
Na de vakantie heb ik eindexamens. Dus eigenlijk heb ik mijn schoolpas (waarmee je kunt kopieren en printen) toch niet meer nodig. Ik wist dat deze met een NFC chip werkt, dus ik denk, niet geschoten is altijd mis.

Zie hier het resultaat, het werkt perfect:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=M-WGS1_up9I]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent 47
Hoe achterhaal je of die pas al dan niet met NFC werkt? Gewoon tegen de sensor duwen en dat is het? :p
Btw, hoeveel bytes staat er op dat kaartje?

[ Voor 33% gewijzigd door Agent 47 op 01-05-2013 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat maar, ze zijn al langsgekomen :P

[ Voor 129% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2013 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G95

G95

Energon schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 22:20:
[...]

Nog even over die screen protectors. Ik heb me toch ook een setje MediaDevil's aangeschaft. Heb vannacht wat pages doorgenomen en inderdaad, sommige ondervinden last van de buttons bij de Spigen, anderen weer niet. Volgens mij hangt het af van hoe goed je ze kan aanbrengen.
En heb alleen nog maar positieve dingen gelezen over MediaDevil's, echter deze reactie trok me over de streep
Het zekere voor het onzekere haha.
Hopelijk zijn ze goed en ook dat ze goed werken met de "buttons".

Ik hoop mijn HTC One en Skinomi screenprotector volgende week binnen te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent 47
G95 schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 19:04:
[...]

Het zekere voor het onzekere haha.
Hopelijk zijn ze goed en ook dat ze goed werken met de "buttons".

Ik hoop mijn HTC One en Skinomi screenprotector volgende week binnen te krijgen.
Niet per se. Ik geloof nog steeds dat die Spigen's goed gaan zijn. Je moet ze gewoon juist aanbrengen :p.

De MediaDevil's waren ook een fractie goedkoper dan die van Spigen. In ieder geval zal ik er mijn broek niet aan scheuren :).

Verder is mijn zwarte Nillkin case ook al onderweg en heb ik een Speck case besteld.
De Speck als main case, de Nillkin om eens af te wisselen.

En later een Crystal/Soft Clear case van Spigen als die wat goedkoper staat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
Ik heb zojuist de orginele HTC autolader besteld. Volgens diverse sites wordt die herkend als een AC lader wat betekent dat de telefoon daarvan 1 Ampere trekt waardoor je dus wel kunt navigeren terwijl de telefoon oplaad in plaats van lading verliest. Mijn hudige lader wordt herkend als USB lader waardoor de telefoon maximaal 500 mA trekt en dat is dus te weinig voor de One met navigatie aan.

Komt als het goed is morgen binnen, ben benieuwd.

[ Voor 28% gewijzigd door ik222 op 01-05-2013 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-08 07:30
ik222 schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 19:22:
Ik heb zojuist de orginele HTC autolader besteld. Volgens diverse sites wordt die herkend als een AC lader waardoor je dus wel kunt navigeren terwijl de telefoon oplaad in plaats van lading verliest.

Klopt zogauw de stekker word verbonden gaat deze gelijk in car-modus. Handig.
Ook wat eerder in dit topic werd besproken dat de htc er niet zo makkelijk in te zetten was, kan ik tegen spreken, is geen enkel probleem. :)

(Hou rekening met 2 dagen verzenden mits je bij officeel htc kanaal besteld hebt, komt namelijk vanuit UK)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
Ik heb hem gewoon bij Coolblue besteld dus zou als het goed is morgen al hier moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Energon schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 17:44:
[...]
Hoe achterhaal je of die pas al dan niet met NFC werkt? Gewoon tegen de sensor duwen en dat is het? :p
Btw, hoeveel bytes staat er op dat kaartje?
Als je wil kopieren op school moet je hem op een paal leggen. Dit werkte eerst met een barcode-scanner, maar sinds 2 jaar hebben we een nieuw systeem. Duidelijk dat er nergens gescand wordt oid. Dus NFC.
En dat de OV-schipkaart NFC is, dat is algemeen bekend, toch? :+

Hoeveel bytes weet ik zo eigenlijk niet, volgens mij is dit pasjes van hetzelfde soort als pasjes die je kan kopen op die website die hier laatst voorbij is gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent 47
Bij ons is dat met een bancontact (pin)-systeem. Ik betwijfel dus of dit wel gaat hier :p.
Ik woon in België hé ;).

Kan het altijd eens uittesten zodra ik de One weer in handen heb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Ik heb even gekeken, qua bytes:

Zo'n chip/tag is volgens mij 1KB. (Er zijn kleinere, maar de meest gangbare zijn 1KB.)

Als je er tekst in zet kost de eerste letter/teken 8 bytes. Elk volgende teken kost 1 byte.
Een tag met daarin "hallo", kost dus 12 bytes.

Een tag een telefoonnummer laten bellen kost ongeveer 14-18 bytes.

Bij start/stop media staat 3 bytes. Al met al kun je dus behoorlijk veel taken op zo'n tag zetten, voordat je tegen het limiet aan zult lopen.

En over de OV-kaart:
Ik heb mijn OV de komende jaren nog hard nodig, als aankomend student.
Ik heb geen zin om door zo'n actie dat ding te wissen/slopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donnie1992
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08-09 15:10
Is er iemand met een creditcard die voor mij deze fitbag kan bestellen?
Mijn prepaid creditcard is verlopen :(. Graag reactie's via de PM
V&A Feedback :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WestBoy_B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-09-2022
donnie1992 schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 20:29:
Is er iemand met een creditcard die voor mij deze fitbag kan bestellen?
Mijn prepaid creditcard is verlopen :(. Graag reactie's via de PM
V&A Feedback :D
Waar kan je een prepaid creditcard eigenlijk aanmaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirage
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-09 23:55
Ik heb net http://www.htcaccessoryst...spx?i=249078&phone=246667
gehaald bij de MediaMart voor 29.99. Het is een hele functionele en ook wel mooie case waar je je telefoon nog vrij makkelijk uit krijgt voor de carkit oid.

Hier zie je alleen wel dat HTC met hoesjes nog even beter naar Apple had mogen kijken. Voor die 30 euro zijn er toch een paar jammere dingen.

1 Ik had de flap die over je scherm zit laten sluiten op je telefoon met een magneetsluiting. Nu ben je afhankelijk van de flexibiliteit van de vouwen die hem om je telefoon heen vouwen. En zoals ik het nu zie blijft de case altijd een klein beetje zweven boven je scherm. Het had in ieder geval zeker meer bijgedragen aan de premium feel doe het toestel zelf al heeft

2 Ik had de vouw rand op de achterkant toch ook een stuk steviger vorm gegeven hij sluit nu net niet mooi aan op je toestel in de vouwen en aan de achterkant treedt vrij snel slijtage op aan je vouwrand denk ik.

Verder is het een super functioneel hoesje zoals ik al zei. Uitsparingen voor alle knoppen, speakers en microfoons. en hij houd eigenlijk best lekker vast in het hoesje en de stand functie is ideaal voor op kantoor of in de lading op je nachtkastje of iets dergelijks.

[ Voor 4% gewijzigd door Mirage op 01-05-2013 21:41 ]

https://www.afrikareisopmaat.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clubbtraxx
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-09 00:29
netblade schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 14:39:
Ik ben op zoek naar een goede apt-X headset (de One ondersteund dit immers), omdat mijn Sony bluetooth headset zo langzaam aan wel zijn beste tijd heeft gehad, en nu kijk ik naar de creative labs wp-350, maar ik lees hier verschillende verhalen over. Zolang die als headset gebruikt wordt is het geluid prima (voor muziek) maar bij spraak is het niet al te geweldig. En dat is juist de reden dat ik graag een andere headset wil omdat ik nu steeds moet switchen naar m'n telefoon speaker omdat anders de andere persoon mij barslecht verstaat. Iemand ervaring hoe dat apt-x werkt en of dat goed samen gaat met de handsfree mic die er in de headset zit? Anders is een apt-x headset natuurlijk een beetje nutteloos mocht deze juist weer terugvallen op de AD2P standaard, apt-x is namelijk lossless. Als iemand een advies heeft, graag :)

Andere oplossingen die een goed geluid geven is ook welkom (wel bluetooth svp 8) )
Apt-x is special voor audio profile bedacht en niet voor spraak bij mijn weten. 'lossless' maar wel met een flinke delay dus dat is mogelijk ook niet zo fijn bij spraak. Je kan eens bij Sennheiser kijken, die hebben volgens mij ook een aantal Apt-x headsets.

Voor audio kan ik het overigens iedereen aanbevelen, AD2P klinkt voor geen meter t.o.v. Apt-X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
Clubbtraxx schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 21:50:
[...]

Apt-x is special voor audio profile bedacht en niet voor spraak bij mijn weten. 'lossless' maar wel met een flinke delay dus dat is mogelijk ook niet zo fijn bij spraak. Je kan eens bij Sennheiser kijken, die hebben volgens mij ook een aantal Apt-x headsets.

Voor audio kan ik het overigens iedereen aanbevelen, AD2P klinkt voor geen meter t.o.v. Apt-X.
Ik zit een beetje rond te kijken daar, 250 euro is wel heel wat geld voor een headset. Heb jij zelf ook een aptx headset? Ik ben heel erg benieuwd hoe dat klinkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• styxz
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 12:58
Iemand de HTC Medialink al gebruikt? Op zich een aardige gimmick, maar ik vind de beeldkwaliteit niet al te best. Kleuren zijn erg flets (en nee, dat ligt niet aan de tv) en er zit een behoorlijke vertraging tussen gesture op de telefoon en resultaat op de tv.

Vind het op zich wel handig om redelijk vlot een youtube filmpje op de tv te starten (Smart TV op Samsung model 2011 is te traag om fatsoenlijk op te werken), maar meer dan dat is het nog niet echt.

Het leven is hard...een stoeprand ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
styxz schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 11:02:
Iemand de HTC Medialink al gebruikt? Op zich een aardige gimmick, maar ik vind de beeldkwaliteit niet al te best. Kleuren zijn erg flets (en nee, dat ligt niet aan de tv) en er zit een behoorlijke vertraging tussen gesture op de telefoon en resultaat op de tv.

Vind het op zich wel handig om redelijk vlot een youtube filmpje op de tv te starten (Smart TV op Samsung model 2011 is te traag om fatsoenlijk op te werken), maar meer dan dat is het nog niet echt.
Hmm weinig problemen, hij 'hikt' soms maar verder ziet het er wel smooth uit, over de kleuren doe ik geen uitspraak braviaengine staat standaard aan op mijn tv, dan worden de kleuren sowieso wat 'voller.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjuhjan
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-09 21:26

Gertjuhjan

Software Engineer

Voor de mensen die de media-link willen bestellen, maar die dat niet meer kunnen, omdat hij na 30 april geleverd is, stuur dan een email naar info@htcmedialinkhd.com
Ik ben benieuwd hoe zij reageren:P

Xbox: Gulpener88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• san.okk
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
mocht iemand nog interesse hebben in de media-link, zie V&A..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Ik heb 29/4 de medialink besteld, vandaag ontvangen.. Hebben ze rap gedaan.. Maar wat moet ik ermee..? Ik denk dat ik hem maar te koop zet voor een paar tientjes..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjuhjan

Gertjuhjan

Software Engineer

Ik zou nog even wachten met verkopen. Als het goed is krijgen de mensen die tot maandag hebben besteld ze nog gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Laatst online: 09:04

13art

Moderator Mobile
Frank1973 schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 13:16:
Ik heb 29/4 de medialink besteld, vandaag ontvangen.. Hebben ze rap gedaan.. Maar wat moet ik ermee..? Ik denk dat ik hem maar te koop zet voor een paar tientjes..
Hier heb ik hem ook binnen gekregen. Inderdaad 29ste het formulier ingevuld en vandaag in de bus (met DHL)
Tja wat moet je er mee, handig om filmpjes van youtube op je tv te laten zien bijvoorbeeld, of foto's die je gemaakt hebt aan een groepje tegelijk te laten zien.
Het is gewoon een leuke gimmick denk ik. Heb hem hier in ieder geval aangesloten, en dan nu maar even kijken wat de mogelijkheden zijn :)

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
Als je nog geen mediaplayer hebt (zoals WDTV / XMBC / SmartTV / etc) is het wel een handige oplossing. Ik heb zelf wel meerdere mediaplayers in huis en stuur het gewoon via dlna over het netwerk (BubbleUPNP en met Yatse voor XBMC. Je kan dan nagenoeg alles versturen naar je mediaplayer. Het grotere voordeel is dat processing op je mediaplayer plaatsvindt en niet op je mobiel (die onnodig leeg getrokken wordt).

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik heb de Medialink HD ontvangen van HTC. Nu heb ik echter een probleempje, op een Samsung TV werkt de Medialink prima zonder dat ik ook maar iets hoef in te stellen maar op een LG M227WDJ scherm wordt de HDMI poort wel herkend maar blijft het scherm zwart (1080p, 60 Hz).

Nu vroeg ik me af wat de maximale resolutie en hz is dat de HTC Medialink ondersteunt en of het misschien daar aan kan liggen.

Iemand tips ??

Oh HTC zegt: vraag LG en LG zegt: zoek het maar uit, geen idee hoe dat kan.

HDMI poort werkt overigens prima met een laptop.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2013 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistersamson
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 12-09 13:25
Vandaag ook de media link ontvangen, besteld op 27 april.
Werkt best wel goed en is makkelijk achter de tv te bevestigen.
Als je tv ook usb poorten heeft dan kan je daar de stroom van pakken.
Het is wel een gimmick en zal het zelf niet of nauwelijks gebruiken.
Het zou mooi zijn als een mod community er andere software werkend kan krijgen zodat de media link meer kan dan alleen met de telefoon samen werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slenger
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-08 23:37
Ik heb zojuist de media link ontvangen.
Als ik hem connect krijg ik de melding : Een update van de firmware is vereist. Klik op OK om de installatie te starten.

Als ik dan vervolgens op OK druk krijg ik de melding :
Er zijn geen updates beschikbaar voor je HTC Media Link HD-apparaat.

Iemand die me kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
Slenger schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 16:04:
Ik heb zojuist de media link ontvangen.
Als ik hem connect krijg ik de melding : Een update van de firmware is vereist. Klik op OK om de installatie te starten.

Als ik dan vervolgens op OK druk krijg ik de melding :
Er zijn geen updates beschikbaar voor je HTC Media Link HD-apparaat.

Iemand die me kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efari
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-09 10:21
hehe, inderdaad leuk ingepakt, bij mij een ander papiertje (er zat ook nog een leuk, gepersonaliseerd, briefje bij):
Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/5yhix4.jpg
hier is ie met m'n One X erin. die paste netjes, maar de One is ietsje dunner toch? dus waarschijnlijk iets te wijd. maar dat zullen we wel zien wanneer hij toekomt.
Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/lcdv9.jpg

ik sluit me verder volledig aan bij de review van Vycke
al kan ik er aan toevoegen dat de binnenste stof (blauw bij mij) buitenstebinnen kan gedraait worden om evt stof of korreltjes uit te schudden

[ Voor 10% gewijzigd door efari op 02-05-2013 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slenger
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-08 23:37
Practics schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 16:22:
[...]

WSS moet die voor de One een update hebben. Heb je wel wifi op je telefoon aanstaan? HTC download normaal geen updates zonder wifi verbinding. :*)
Hij moet een WIFI verbinding hebben anders werkt hij helemaal niet.
Ik snap het echt niet. Ook naar uren googlen is er geen één met dit probleem..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand waar ik de HTC One kan krijgen?
is dat al uit duitsland te doen? of zijn er in nederland al online shops/afhaalpunten waar je hem kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjuhjan

Gertjuhjan

Software Engineer

Verwijderd schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 16:57:
weet iemand waar ik de HTC One kan krijgen?
is dat al uit duitsland te doen? of zijn er in nederland al online shops/afhaalpunten waar je hem kan krijgen?
Kijk hier eens:
HTC One - Levertijden en prijzen
Dit topic staat het vast wel ergens.

[ Voor 6% gewijzigd door Gertjuhjan op 02-05-2013 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
Slenger schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 16:55:
[...]

Hij moet een WIFI verbinding hebben anders werkt hij helemaal niet.
Ik snap het echt niet. Ook naar uren googlen is er geen één met dit probleem..
;) onderling wifi ja, maar dat betekent niet dat je dat niet kan zonder dat jij contact hebt met je router. En dus geen wifi verbinding naar buiten hebt, waar de HTC zijn update moet weghalen. Maar goed dat is het dus niet. :+

Succes verder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent 47
Ga me dan wrs toch wat extra NFC tags aanschaffen.

Wil er behoorlijk wat mee aan/uit zetten voor het slapengaan of bij opstaan e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
ik222 schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 19:22:
Ik heb zojuist de orginele HTC autolader besteld. Volgens diverse sites wordt die herkend als een AC lader wat betekent dat de telefoon daarvan 1 Ampere trekt waardoor je dus wel kunt navigeren terwijl de telefoon oplaad in plaats van lading verliest. Mijn hudige lader wordt herkend als USB lader waardoor de telefoon maximaal 500 mA trekt en dat is dus te weinig voor de One met navigatie aan.

Heb de originele HTC lader binnen en met deze geeft de telefoon inderdaad "Bezig met opladen (AC)" aan. Dus ga er vanuit dat het leeglopen tijdens navigeren daarmee verleden tijd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Energon schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 18:07:
[...]
Ga me dan wrs toch wat extra NFC tags aanschaffen.

Wil er behoorlijk wat mee aan/uit zetten voor het slapengaan of bij opstaan e.d.
Dat staat ook nog op mijn wensenlijstje inderdaad :)
Maar alles dat je voor het slapen aan en uit wil zetten (wifi, bluetooth, 3G uit, en bijvoorbeeld een alarm en de stille modus aan) kan prima allemaal op 1 tag. Hoef je ook maar 1 keer te scannen, in plaats van een hele rij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-07 08:08
Iemand enig idee of de HTC One op een Oplaad mat werkt? Of gaat dit problemen geven met het aluminium?

Ik zoek iets als dit: Klik, maar dan compatibel voor de HTC One

[ Voor 33% gewijzigd door Noctonix op 02-05-2013 19:45 ]

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent 47
yannickie111 schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 19:29:
[...]

Dat staat ook nog op mijn wensenlijstje inderdaad :)
Maar alles dat je voor het slapen aan en uit wil zetten (wifi, bluetooth, 3G uit, en bijvoorbeeld een alarm en de stille modus aan) kan prima allemaal op 1 tag. Hoef je ook maar 1 keer te scannen, in plaats van een hele rij.
Ja, weet ik ;). Maar ik neem wrs een pack van 5 tags ineens ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
Ik ben weer voor het model flipcover gegaan die ik ook om mijn HOX heb:

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/30siq83.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/2lqtms.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/afew3t.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/2zs1nr7.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/sg4fon.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
Ieder zijn/haar ding natuurlijk maar ik snap bovenstaande covers nooit zo. Het is super onhandig bedienen en ziet er niet uit als je zo'n flap hebt hangen tijdens het bellen. Een bookflipcover vind ik dan nog wel oké.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent 47
Ik vind die flipcases wel zeer mooi, maar zo onhandig.. Bookflip ook, dan bedek je de achterste microfoon als je dat omflapt tijdens het bellen.

Een lederen back case zou ik nog overwegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeWSJuNK
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12:06
Heb vandaag ook de Medialink ontvangen. Een leuke gimmick en ik moet zeggen dat de foto's er op TV prachtig uitzien.

Alleen heb ik nu continue dat icoontje linksboven in mijn (One) scherm.

Hoe kan ik dat ergens uitzetten? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent 47
Is de Media Link HD de prijs van €85-90 wel waard? (buiten de actie dan).
Ik heb geen Smart tv of dergelijke, dus het kan 'soms' wel eens van pas komen, maar om er nu zoveel geld tegenaan te gooien.

Wat is een correcte prijs voor dit hebbeding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
Energon schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 22:59:
Ik heb geen Smart tv of dergelijke, dus het kan 'soms' wel eens van pas komen, maar om er nu zoveel geld tegenaan te gooien.

Ach hij staat op tweakers rond de 40 euro, van mensen die hem niet willen, maar wel hebben aangevraagd bij de one. Voor die prijs is het een prima ding, om bijvoorbeeld snel je vakantie kiekjes te showen aan familie. (Natuurlijk maak je de echte foto's dan wel weer met een camera). Mocht je een keer film op je telefoon zetten en bijvoorbeeld bij je vrienden die film willen kijken, neem je effe dat ding mee, prima oplossing. Ook gamen via je tv scherm wil prima, toegevoegde waarde is daar wel te zoeken opzich. :D

Voor 40 euro prima deal als je geen smart tv hebt, of soms ook op lokatie wilt gebruiken waar je niet weet of er een smart tv beschikbaar is. Maar het blijft wel dingetje wat je 98% van de tijd gewoon niet gebruikt. Kun jij je 40 euro beter besteden, dan aan 2% gebruikers gemak, moet je het niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 07:22
Weet iemand of er ook van die holsters voor aan je riem te vinden zijn voorde HTC One?
Ik zoek iets als dit: http://www.amazon.com/BCB...Cover-Pouch/dp/B004YEJPWW maar dan voor de HTC One voordat ik het toestel aanschaf moet dit geregeld zijn.
Reden is simpel, ik wil de HTC One prive aanschaffen en loop daarnaast voor mijn werk minimaal met 1, vaak 2 extra smartfoons rond waarbij dus niet alles in de broekzakken van mijn pantalon past, plus dat ik voor mijn werk ook constant andere modellen heb (nu een SGS2 en iPhone5 bijvoorbeeld, maar kan volgende week een SGS2 en 3, of iPhone 4S en SGS4 zijn, of...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent 47
Op vakantie kan dit handig zijn, om een filmpje te kijken op de kamer 's avonds. Dan moet je je laptop niet meezeulen, of een iPad(mini) als je die hebt.

Gamen zou nochtans niet vlot gaan, met haperingen enzovoort.

€40 lijkt me oké, maar de exemplaren die op V&A staan, zijn wel al geopend :P. Niet dat het wat uitmaakt :).

Ik bekijk V&A nog wel eens ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
Energon schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 23:20:
[...]

Op vakantie kan dit handig zijn, om een filmpje te kijken op de kamer 's avonds. Dan moet je je laptop niet meezeulen, of een iPad(mini) als je die hebt.

Gamen zou nochtans niet vlot gaan, met haperingen enzovoort.

€40 lijkt me oké, maar de exemplaren die op V&A staan, zijn wel al geopend :P. Niet dat het wat uitmaakt :).

Ik bekijk V&A nog wel eens ;).
Niet verkeerd bedoelt, maar wie heeft dat ding nu in huis? Jij of ik? Gamen van game als candy crush werkt perfect, en op android is dat dus 80% van de games. Verwacht alleen niet dat het er supermooi uit ziet aangezien de resolutie en kwaliteit voor een mobieltje is bedoelt en niet voor 50inch plasma.

Maar het kan en het werkt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent 47
Practics schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 23:23:
[...]

Niet verkeerd bedoelt, maar wie heeft dat ding nu in huis? Jij of ik? Gamen van game als candy crush werkt perfect, en op android is dat dus 80% van de games. Verwacht alleen niet dat het er supermooi uit ziet aangezien de resolutie en kwaliteit voor een mobieltje is bedoelt en niet voor 50inch plasma.

Moet nu net lukken dat ik Candy Crush niet graag speel :P. Zou bvb. Jetpack Joyride hierop draaien zonder probs?
Laten we zeggen dat ik al wat reviews bekeken heb, niet elke ervaring is hier positief over (ook tegenover de nieuwprijs). Bvb. Angry Birds geeft haperingen, heb ik gelezen.

Wat is dan de max. resolutie dat die Media Link kan uitzenden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replar
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 04-07 07:14
[...]

Dat soort spellen gaat nog wel, maar door de vertraging kun je spellen waarbij je direct moet reageren niet spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Energon schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 22:59:

Als je er 1 goedkoop wil hebben zijn de komende paar weken op V&A en marktplaats denk ik een walhalla voor je. Er staan er echt ongelofelijk veel op van mensen die hem bij de One hebben gekregen, maar hem niet willen.

No way dat ik 90 euro voor dat ding zou betalen. 20-25 euro zou voor mij het maximum zijn.
Het ding werkt op zich leuk, maar niet meer dan dat. Het is alleen handig als hij altijd aan je tv hangt, en dus alleen je tv op een HDMI-poort te zetten, en 3 vingers naar boven swypen. Anders moet je altijd een HDMI-kabel en stroomkabel aansluiten.
Dan kun je imho beter een MHL-kabeltje kopen. Dit is goedkoper, doet hetzelfde, alleen is niet draadloos. (10 meter HDMI-kabel erbij, en klaar :9 )
[...]

De resolutie van je telefoon en 50" plasma zijn gelijk he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• promo-1
  • Laatst online: 10-07-2022
Ik heb mijn One nu een week in gebruik met een flip case naar beneden maar dat is een tijdelijke oplossing want wil mijn One zonder poespas eraan kunnen gebruiken. Hiervoor had ik een sensation en een pouch van Valenta, awesome pouch btw..

Nu heb ik een nieuwe gevonden:
http://www.nieuwhoesje.nl...classic-black-red-22.html

Heeft iemand al ervaring met deze pouch i.c.m. de One?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent 47
yannickie111 schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 23:29:
[...]
No way dat ik 90 euro voor dat ding zou betalen. 20-25 euro zou voor mij het maximum zijn.
Het ding werkt op zich leuk, maar niet meer dan dat. Het is alleen handig als hij altijd aan je tv hangt, en dus alleen je tv op een HDMI-poort te zetten, en 3 vingers naar boven swypen. Anders moet je altijd een HDMI-kabel en stroomkabel aansluiten.
Dan kun je imho beter een MHL-kabeltje kopen. Dit is goedkoper, doet hetzelfde, alleen is niet draadloos. (10 meter HDMI-kabel erbij, en klaar :9 )
Ik kan zeker nog wachten, moet m'n One nog terug bestellen zodus ;).

Ga je met dat MHL-kabeltje minder last hebben van haperingen tijdens bvb. games?
Eigenlijk nog wel een goed alternatief, tenzij de Media Links echt goedkoop staan om V&A ^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
yannickie111 schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 23:29:
[...]

Als je er 1 goedkoop wil hebben zijn de komende paar weken op V&A en marktplaats denk ik een walhalla voor je. Er staan er echt ongelofelijk veel op van mensen die hem bij de One hebben gekregen, maar hem niet willen.

[...]

De resolutie van je telefoon en 50" plasma zijn gelijk he ;)
Qua resolutie wel ja, maar aangezien het beeld helemaal inelkaar word gedrukt kunnen ze op een telefoon games maken met stuk mindere afwerking. Dit zie je dus heel goed terug op een 50 inch scherm.

Candy crush ziet er meer dan prima uit op je telefoon, op je tv is het bijna om te huilen. Interface van HTC zelf is trouwens ook niet top, komt erg groot over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Energon schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 23:33:
[...]
Ga je met dat MHL-kabeltje minder last hebben van haperingen tijdens bvb. games?
Eigenlijk nog wel een goed alternatief, tenzij de Media Links echt goedkoop staan om V&A ^^.
Geen idee eigenlijk. Ik heb zelf geen MHL-kabel. (Wordt misschien tijd om er eens 1 uit china te laten komen. Samen met een stapeltje NFC-tags :P )
Practics schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 23:35:
[...]
Qua resolutie wel ja, maar aangezien het beeld helemaal inelkaar word gedrukt kunnen ze op een telefoon games maken met stuk mindere afwerking. Dit zie je dus heel goed terug op een 50 inch scherm.

Candy crush ziet er meer dan prima uit op je telefoon, op je tv is het bijna om te huilen. Interface van HTC zelf is trouwens ook niet top, komt erg groot over.
Candy Crush is sowieso ruk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clubbtraxx
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-09 00:29
netblade schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 23:39:
[...]

Ik zit een beetje rond te kijken daar, 250 euro is wel heel wat geld voor een headset. Heb jij zelf ook een aptx headset? Ik ben heel erg benieuwd hoe dat klinkt.
Hoi, ik ben bij Apt-X terecht gekomen via Hifi DAC's met BT/Apt-X ondersteuning.
Heb om te testen eerst een Apt-X BT dongle besteld en het verschil in geluidskwaliteit is echt zeer duidelijk t.o.v. bv een Logitech BT adapter die alleen AD2P doet. Ik hoor zelf geen verschil meer tussen bedraad of Apt-X, dus ben er zeer over te spreken.

Sennheiser is idd redelijk prijzig maar heeft wel een (goede) naam hoog te houden.
Zelf hier momenteel nog geen headset met Apt-X maar denk wel dat ik er eerdaags een ga kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent 47
yannickie111 schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 23:39:
[...]

Geen idee eigenlijk. Ik heb zelf geen MHL-kabel. (Wordt misschien tijd om er eens 1 uit china te laten komen.
Toch wat nadelen aan MHL met de One.

Vlug gegoogled en de One ondersteunt enkel MHL1.0 wat betekent dat je 1080p video's kan doorsturen aan max 30Hz. Bij MHL2.0 is dit het dubbele, ook kan je met 2.0 2x sneller opladen.

De S4 zal het eerst worden uitgerust met 2.0

Maar als de kwaliteit even goed is als met de Media Link, is het zeker wel een goedkoop alternatief.
Alhoewel je dan wel met dat kabeltje zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar hebben jullie je htc one vandaan?
Voor dit soort vragen hebben we het Levertijden en prijzen topic. Je vraag is hier dus off-topic

[ Voor 58% gewijzigd door Bullet NL op 04-05-2013 22:55 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 12 Laatste

Let op:
Statusupdates over de medialink mogen achterwegen gelaten worden.