Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leuk hoor, maar voor die prijs heb je er 4 via eBay, ja duurt wat langer, maar dit is wel snel geld verdienen.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R86Bakker
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-09-2024
Iemand toevallig ervaring met de cases van Seido? Vind ik zelf wel grappige cases, gelet op de geïntegreerde kickstand. Hebben tevens een "rugged" versie ala Otterbox.

[ Voor 36% gewijzigd door R86Bakker op 24-04-2013 14:06 . Reden: vergeten linkje toe te voegen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[spam = weg]

[ Voor 92% gewijzigd door dusty op 20-05-2013 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokpaard
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 27-12-2022
Inmiddels is ook de HTC Media Link HD binnen en heb ik het even getest: dat werkt echt uitstekend, ondanks dat ik toch wel wat negatieve reviews gezien had. De werking lijkt me ook wel afhankelijk van allerlei factoren, zo maak je verbinding via wifi, dus dat moet ook wel stabiel zijn lijkt me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoeDaa
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10-10-2023
CLB schreef op woensdag 24 april 2013 @ 11:36:
Leuk hoor, maar voor die prijs heb je er 4 via eBay, ja duurt wat langer, maar dit is wel snel geld verdienen.
Welke raad je dan aan via eBay staan er verschilen de op. sommige ook niet geschik voor bepaalde phone's.?

[-soon HTC ONE-][-HTC Sensation XE-][-Dell XPS17-][-Xbox360-][-Halo 4-]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01:30
Medialink binnen gekregen! Configuratie was een eitje!
Het werkt super!
Niet dat het me 90 euro waard zou zijn, maar een cadeautje is altijd leuk. Al is het maar voor de gratis HDMI-kabel of de extra micro-USB en oplader :)

Configuratie medialink HD

inhoud pakket HTC medialink HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gommpie
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02-01 09:13

Gommpie

Jos_de_Zwerver

Verwijderd schreef op zondag 21 april 2013 @ 21:37:
Hoe lang duurt het eigenlijk voor je een Fitbag binnen hebt? Heb de mijne bij Fitbag.de besteld, betaald via Paypal. das nu zo'n 8 dagen geleden, maar nog niets gehoord of gezien.
Heb jij hem al binnen?
Ik heb mijn fitbag 10 april besteld en nog steeds niks binnen. De orderstatus staat ook al een flink aantal dagen op "Vollständig". :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ93
  • Laatst online: 12-09 15:59

JJ93

Error 418

Laurens11 schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 12:10:
[...]

Heb je hem al binnen? En past ie? (misschien een fotootje?) Ik ben zeer benieuwd. Hij ziet er namelijk mooi uit! :*)
Ik wou gister de foto's plaatsen maar ik had colleges van 8.30-16.30, vervolgens met de trein naar huis, eten, fitness en toen is er niet veel meer van gekomen :X

Bij deze is hier aan album met een aantal foto's. Neem aan dat deze link gewoon werkt.
https://plus.google.com/p...7?authkey=COu6_bCU2deN6AE

Hier is nog een afbeelding uit het album..
Afbeeldingslocatie: http://i38.tinypic.com/2rfdooj.jpg

Verder past hij inderdaad perfect. Zit niet te stroef en ook niet te strak, je kan hem er makkelijk uithalen. Toch zal hij er niet meteen uitvallen als je hem iets kantelt bv. Het leer is nog vrij stroef maarja dat heb je met leer.

EDIT: Je kan zeker het verschil in kwaliteit zien qua camera's. De andere foto's zijn gemaakt met een LG Optimus 2x HD dus een 8 megapixel camera op volle resolutie. De HTC One presteert beter ;) Maarja ligt misschien ook aan de rom op de lg :P

[ Voor 12% gewijzigd door JJ93 op 24-04-2013 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:26
Wordt die medialink gewoon door de brievenbus gegooid? Ben zelf wel benieuwd of dat werkt

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wootah
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-09 18:27

wootah

They see me trollin'

netblade schreef op donderdag 25 april 2013 @ 00:26:
Wordt die medialink gewoon door de brievenbus gegooid? Ben zelf wel benieuwd of dat werkt
Mja ik kreeg hem in een grote envelop met daarin een doosje.
USB kabel + lader (voeding in dit geval), HDMI kabel en bevestiging clip zit er standaard bij, zoals t hoort ;)
Past niet door de brieven bus in ieder geval

[ Voor 15% gewijzigd door wootah op 25-04-2013 00:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13:55

Trackerfire

BTC HODLER

wootah schreef op donderdag 25 april 2013 @ 00:27:
[...]

USB kabel + lader (voeding in dit geval), HDMI kabel en bevestiging clip zit er standaard bij, zoals t hoort ;)
Wanneer besteld en gekregen? Krijg je een verzendbevestiging? Ik heb nu alleen een bevestiging van bestelling... ;)

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wootah
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-09 18:27

wootah

They see me trollin'

Trackerfire schreef op donderdag 25 april 2013 @ 00:29:
[...]

Wanneer besteld en gekregen? Krijg je een verzendbevestiging? Ik heb nu alleen een bevestiging van bestelling... ;)
vrijdag toen ik het mailtje kreeg van CB, ik was nummertje 7 :)
In dat mailtje staat al je IMEI :9
Je krijgt inderdaad alleen een bestelling bevestiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
[...]

Handig zo'n extra ladertje, nouja dan hoop ik dat ze zaterdag langskomen en anders wordt het eind volgende week dat ik hem in huis heb, ik zie het wel als een leuke extra :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

wootah schreef op donderdag 25 april 2013 @ 00:31:
[...]

vrijdag toen ik het mailtje kreeg van CB, ik was nummertje 7 :)
In dat mailtje staat al je IMEI :9
Je krijgt inderdaad alleen een bestelling bevestiging.
Nice :)! Dan zie ik hem wel verschijnen ;)

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Choasmarkk
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21-08 09:25
Ik heb afgelopen vrijdag aangemeld, en gisteren de medialink ontvangen O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokpaard
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 27-12-2022
[...]

Inderdaad een mooi compleet pakket. Wel was de oorspronkelijke verzegeling bij mij verbroken en het doosje opnieuw verzegeld. Alles in de doos zat echter netjes verpakt en beplakt met beschermfolie. Enige wat ik kan bedenken is dat ze de stekker omgewisseld hebben voor een Nederlandse? Doos en handleiding bevatten namelijk geen spoor van NL...

[ Voor 4% gewijzigd door Stokpaard op 25-04-2013 04:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ippe Ziepe
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-06 13:57

Ippe Ziepe

@ippeziepe

Gommpie schreef op woensdag 24 april 2013 @ 20:48:
[...]

Heb jij hem al binnen?
Ik heb mijn fitbag 10 april besteld en nog steeds niks binnen. De orderstatus staat ook al een flink aantal dagen op "Vollständig". :?
Mijne is ook nog niet binnen (10 april). En ook bij mij staat er al een tijdje "Vollstaendig" en "Versandt". Denk dat ze dezelfde vervoerder hebben als Deal Extreme. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gommpie
  • Laatst online: 02-01 09:13

Gommpie

Jos_de_Zwerver

Ippe Ziepe schreef op donderdag 25 april 2013 @ 08:50:
[...]

Mijne is ook nog niet binnen (10 april). En ook bij mij staat er al een tijdje "Vollstaendig" en "Versandt". Denk dat ze dezelfde vervoerder hebben als Deal Extreme. :P
De boot zal wel vertrekken uit Duitsland, daarna de spulletjes van deal extreme ophalen om vervolgens alles af te leveren 8)7 .

Weer even ontopic.
Hebben jullie ook dat je Medialink zo snel warm wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al een dock voor de One kunnen vinden? (Dat al leverbaar is..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diewom
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 28-05 07:24
Hierbij mijn foto's van de Genuine slip pull up pouch van ebay.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.diewom.com/IMG_5730_t.JPG
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.diewom.com/IMG_5731_t.JPG
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.diewom.com/IMG_5733_t.JPG

Op de eerste en op tweede foto zit de telefoon er helemaal in.
Ik vind de pouch iets te breed en te kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikmo
  • Laatst online: 28-09-2024
Ik heb een Belkin Poket Case aangeschaft.
Met pulltab en drie gaatjes bij de onderste speaker :)
Achter de ovalen uitsparing kan je bv een pinpas kwijt ..

Afbeeldingslocatie: http://i33.tinypic.com/wcb6ex.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i35.tinypic.com/jsgbw0.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i36.tinypic.com/j9c1u8.jpg

[ Voor 36% gewijzigd door erikmo op 25-04-2013 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emzed
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-09 07:51

emzed

*

Ik kan moeilijk een goed ogende flipcase vinden die zijdelings flipt én goed is. Dan kom ik hier op uit:
Afbeeldingslocatie: http://img.cbcdn.net/products/216951?width=250&height=157
Is deze zo slecht als een reviewer hier beweert?

Verder vond ik nog deze:
Afbeeldingslocatie: https://www.amltelecom.com/kleinhandel/product_images/c/303/Kalaideng_ENLAND_leer_hoesjes_HTC_One_M7__61885_zoom.JPG

Wel aantrekkelijk, omdat hij een stuk goedkoper is. Maar deze lijkt me ook niet helemaal ideaal, omdat je het flapje niet dicht kunt klikken dmw magneet of clip. Verder moet de flap ook gebruikt worden om het toestel gekanteld op tafel te zetten, dat blijft dus niet lang mooi.

Zijn er ervaringen met flipcases die wel goed zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

emzed schreef op donderdag 25 april 2013 @ 21:38:
Ik kan moeilijk een goed ogende flipcase vinden die zijdelings flipt én goed is. Dan kom ik hier op uit:
[afbeelding]

Verder vond ik nog deze:
[afbeelding]

Wel aantrekkelijk, omdat hij een stuk goedkoper is. Maar deze lijkt me ook niet helemaal ideaal, omdat je het flapje niet dicht kunt klikken dmw magneet of clip. Verder moet de flap ook gebruikt worden om het toestel gekanteld op tafel te zetten, dat blijft dus niet lang mooi.

Heb die tweede besteld. Kan moeilijk fout gaan voor 10 euro. Leuk plusje is dattie ook een cardholder heeft. Ideaal voor ov chip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-06 17:43
[afbeelding]

Verder vond ik nog deze:
[afbeelding]

Ik heb vandaag die flipcase van HTC in gebruik genomen, dus ik heb hem nog maar net. Ik ben er opzich wel tevreden mee, ik vind het fijn dat juist het design van de HTC one nog naar voren komt als hij in de case zit.

Maar hij zit er losjes in, de led is niet te zien, geen magneet sluiting. Maar dat vind ik tot nu toe alleen maar een voordeel.

Vanwege de slechte reviews had ik ook 2 andere flipcases besteld. Maar ondanks de tekortkomingen vind ik die van HTC evengoed de fijnste flipcase

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisakker
  • Laatst online: 03-09 21:56
Iemand bekend met de hoesjes van Begoos / Etsy?
http://www.etsy.com/shop/Begoos?section_id=12075858

Kan er op internet / in dit forum niets over vinden,

En andere vraag waar ik geen ervaring mee heb. Hoe makkelijk is het om je telefoon in een stoffen hoes (bv Fitbag of Begoos) of siliconen bumper in en uit je broekzak te krijgen?

Dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjdjong
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-08 21:03
erikmo schreef op donderdag 25 april 2013 @ 16:56:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Zit de One er op de eerste 2 foto's helemaal in? Heb namelijk nu al 2 pouches via ebay gekocht, waaronder ook die Genuine pull pouch, maar bij beiden steekt de telefoon er aan de bovenkant een halve centimeter uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emzed

emzed

*

Verwijderd schreef op donderdag 25 april 2013 @ 21:44:
[...]

Heb die tweede besteld. Kan moeilijk fout gaan voor 10 euro. Leuk plusje is dattie ook een cardholder heeft. Ideaal voor ov chip.
Waar hebben ze hem voor 10,-?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

emzed schreef op donderdag 25 april 2013 @ 22:08:
[...]

Waar hebben ze hem voor 10,-?
Ebay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjdjong schreef op donderdag 25 april 2013 @ 22:01:
[...]

Zit de One er op de eerste 2 foto's helemaal in? Heb namelijk nu al 2 pouches via ebay gekocht, waaronder ook die Genuine pull pouch, maar bij beiden steekt de telefoon er aan de bovenkant een halve centimeter uit...
Ja heb ik 'm net gehaald zie ik dit staan, daarvoor in het forum zeiden mensen dat ie precies goed erin zit...
Hij steekt ongeveer halve centimeter uit omdat het hoesjes voor de htc one X zijn volgens mij, die is ook 4.7 inch maar lengte van apparaat is o.4cm korter dan de htc one.

Ik heb zijn bericht gevonden, zijn vorige bericht was dat hij hem gaat bestellen en zijn bevindingen gaat plaatsen. >>>
omgwtfbbq schreef op zondag 21 april 2013 @ 21:40:
[...]

Nou ik heb 'm eindelijk binnen. Ik heb 'm vergeleken met de officiële pouch van de Desire Z en die van de One X en het lijkt erop dat het gewoon dezelfde pouch is als die van de One X. Hij oogte misschien 2mm langer, maar dat is het dan ook. Kwaliteit is daarintegen wel hetzelfde, leer voelde hetzelfde, de pull tab hetzelfde en de binnenvoering is ook precies hetzelfde.

De One past er uitstekend in trouwens. De rand van het toestel komt precies tot aan de rand van de pouch :)

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2013 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoeDaa
erikmo schreef op donderdag 25 april 2013 @ 16:56:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Heb je ook een foto als hij er in zit? ben heel benieuwd!
Want hij voldoet voorderest wel aan mijn eisen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjuhjan
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-09 21:26

Gertjuhjan

Software Engineer

Nadat ik doorhad dat mijn telefoon besteld werd heb ik deze aangeschaft:
http://www.mobielbereikba...t-flip-case-black-htc-one

Afbeeldingslocatie: http://cdn.mobielbereikbaar.nl/product/AH22412286/priobestellen-bright-flip-case-black-htc-one_0.png

Ik dacht dat is een mooie voor tijdelijk, maar dan heb ik al iets van schermbescherming. Ik heb hem nu 1 dag in gebruik, maar hij bevalt me best wel.

Nu op zoek naar één die gelijk kan dienen als dock(rechtop zetten). Maar het schijnt dat dat ding van HTC zelf erg ruk is en slechte kwaliteit heeft.

Xbox: Gulpener88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the slayer
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 01-09 21:42
[afbeelding]

Verder vond ik nog deze:
[afbeelding]

Ik heb ze allebei en kan vertellen dat de HTC meer een kwestie is van voorkeur. Hij komt er mooi in uit en de suède binnenvoering is ideaal voor vingerafdrukken. Tevens is de lens beter beschermd tegen vingerafdrukken. Helaas zit hij losjes en maakte mijn headset te weinig contact waardoor ik een stukje eruit moet knippen.

De Enland is echt ontzettend mooi. Bij een goeie flipcase heb je vaak geen magnetische sluiting nodig omdat hij er plat op ligt. Voordeel is inderdaad de cardholder. Toch mis ik de binnekant tegen vingerafdrukken van de HTC.

Ben nu aan het kijken naar de Poetic flipbook case
http://www.yourpoetic.com...reat-cases-for-htc-one-m7
En de Belkin wallet case
http://www.pdashop.nl/pro...t-case-htc-one-black.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrel
the slayer schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 11:43:
[...]

Ik heb ze allebei en kan vertellen dat de HTC meer een kwestie is van voorkeur. Hij komt er mooi in uit en de suède binnenvoering is ideaal voor vingerafdrukken. Tevens is de lens beter beschermd tegen vingerafdrukken. Helaas zit hij losjes en maakte mijn headset te weinig contact waardoor ik een stukje eruit moet knippen.
Mijn tweede dag met de HTC flipcase, als ik ga bellen/gebeld word, dan flap ik de case helemaal dubbel, maar dan schijn ik dus niet goed door te komen aan de andere lijn. Ik neem aan omdat dan de case het achterste microfoontje afsluit ? Zijn er meer die dit ervaren hebben ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the slayer
  • Laatst online: 01-09 21:42
Geen idee, ik hem hem er 2 dagen opgehad en er niet mee gebeld. Zou wel goed kunnen. Volgens mij zit aan de onderkant, rechts je micro-usb een gaatje voor de microfoon. blokkeert hij deze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrel
the slayer schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 12:15:
Geen idee, ik hem hem er 2 dagen opgehad en er niet mee gebeld. Zou wel goed kunnen. Volgens mij zit aan de onderkant, rechts je micro-usb een gaatje voor de microfoon. blokkeert hij deze?
Nee aan de achterzijde zit ook een microfoon, deze blokeert als je deze case opent (voor het bellen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikmo
sjdjong schreef op donderdag 25 april 2013 @ 22:01:
[...]

Ja .. hij zit er helemaal in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikmo
KoeDaa schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 07:23:
[...]

Heb je ook een foto als hij er in zit? ben heel benieuwd!
Want hij voldoet voorderest wel aan mijn eisen:)
Dit zijn foto's met de One er in ;)
ff wat closeups (beetje onscherp maar ja, zijn gemaakt met een galaxy gio):

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/2s9zzf6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/18i25s.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/2zztdg9.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door erikmo op 26-04-2013 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-08 07:30
Net de HTC Car StereoClip CAR A100/Bluetooth Audio Streamer (AUX) en de HTC One Car kit CAR D160 besteld. Veel geld, maar nu hoef ik me auto radio niet te vervangen. (Geen optie voor USB/SD, had ik in vorige auto wel.) Hiermee heb je ook gelijk carkit gedeelte voor elkaar. Het dok laad je mobiel gelijk op, handig als je naar een lange dag toch nog stuk moet rijden en je muziek/navigatie/bellen/dashcam.

Ander voordeel is, dat ik op deze manier direct een dashcam heb, en daar ook geen los apparaat meer voor nodig hebt. (Stond ook op de wenst lijst, maarja beetje dashcam met gps :X betaal je de hoofdprijs :X )

Kortom als ik het zo bekijk vind ik het totaal plaatje nog wel meevallen.

Ben benieuwd verwacht het binnen 2 werkdagen binnen. Iemand met ervaring die me alvast wat meer kan vertellen? :D

[ Voor 31% gewijzigd door Practics op 26-04-2013 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Just love it:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/f2T3WWjwNTM0X8Jn1HPDHHi2/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/SOd9JiZEuQqhXWhsvQpkTvF4/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Fihq8fVkW50Y3EsuJqhTTIn2/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/IcqiISYS5PFKQAZqXPh4fRs7/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/AhYKoAL4umyVKkBaQKt8IM3p/full.jpg

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Collector
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-03 13:05
Ik zie net de nieuwe houders op de nieuws pagina van Brodit staan:

De passieve:
http://www.brodit.com/new...l?id=130426-1&pn=nh&sm=np

En de actieve:
http://www.brodit.com/new...l?id=130426-2&pn=nh&sm=np

(heb ik 'm dadelijk nog eerder dan de One die al 1.5maand in bestelling staat :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EzMe
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-09 21:16
The Collector schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 16:26:

De passieve:

En de actieve:

(heb ik 'm dadelijk nog eerder dan de One die al 1.5maand in bestelling staat :p)
Thanks The Collector! Een must have! :)

Vegetarian is an old Indian word for "bad hunter".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EzMe
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-09 21:16
*weg*

[ Voor 98% gewijzigd door EzMe op 26-04-2013 16:33 ]

Vegetarian is an old Indian word for "bad hunter".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• san.okk
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
nice. Ik heb m ook besteld. Vindt je het niet "zonde" om hem in te pakken??

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uhm ja en nee... Ja omdat een One prachtig is, nee omdat die in deze case ook prachtig is :p
En hij zal er niet altijd omheen zitten, just if I need it / want it! Vond 'm vanaf het begin al tof, is die ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Laatst online: 13:27
EzMe schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 16:32:
[...]

Thanks The Collector! Een must have! :)
+1

De One past nu ook min of meer (tijdelijk) in mijn brodit S3(!) houder in combi met aparte usb kabel. Kan ik hem iig todat de Brodit One holder binnen kot voor Navigatie gebruiken :P
CLB schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 17:06:
Uhm ja en nee... Ja omdat een One prachtig is, nee omdat die in deze case ook prachtig is :p
En hij zal er niet altijd omheen zitten, just if I need it / want it! Vond 'm vanaf het begin al tof, is die ook!
en weer een +1

Staat ook op mijn verlanglijstje voor just if i need/want!

Tevens een goed oplossing voor de mensen die last van gaps hebben O-)

[ Voor 40% gewijzigd door Golf2vr6 op 26-04-2013 17:09 ]

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chrisakker schreef op donderdag 25 april 2013 @ 21:54:
Iemand bekend met de hoesjes van Begoos / Etsy?
http://www.etsy.com/shop/Begoos?section_id=12075858

Kan er op internet / in dit forum niets over vinden,

En andere vraag waar ik geen ervaring mee heb. Hoe makkelijk is het om je telefoon in een stoffen hoes (bv Fitbag of Begoos) of siliconen bumper in en uit je broekzak te krijgen?

Dank
Ik heb er daar 1 besteld, maar die is nog niet binnen (net als de HTC One die nog niet binnen is...) wanneer ik beide heb zal ik mijn bevindingen hier posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strunkie
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-10-2024

Strunkie

> Post is rechts!

Thanks ik ga hem vanavond direct halen ziet er goed uit!

^ Post is hierboven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrel
Misschien een kleine gebruikerstip, zorg dat die protector goed schoon is van binnen, bij mij zaten er 2 mini zandkorreltjes (kinderen, zandbak je kent het vast niet) in, en nu heb ik 2 dikke krassen op de achterkant van de one. Die protector gaat er best strak op, en als er dan wat tussen zit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ippe Ziepe

Ippe Ziepe

@ippeziepe

De passieve:

En de actieve:

Cool! Nu hoop ik dat hij snel in de andere winkels komt, zodat ik er ook een kan bestellen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoeDaa
erikmo schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 13:39:
[...]

Dit zijn foto's met de One er in ;)
ff wat closeups (beetje onscherp maar ja, zijn gemaakt met een galaxy gio):

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Dankje erikmo! Moet zeggen dat hij er mooi in zit! Dit zier er erg goed uit :) dit word hem denk ik voor mij. Hij zit ook niet te los?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
barrel schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 18:22:
Misschien een kleine gebruikerstip, zorg dat die protector goed schoon is van binnen, bij mij zaten er 2 mini zandkorreltjes (kinderen, zandbak je kent het vast niet) in, en nu heb ik 2 dikke krassen op de achterkant van de one. Die protector gaat er best strak op, en als er dan wat tussen zit :(
Ik ken dat wel! Dus heel erg bedankt voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niocera
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-12-2024
Ik heb laatst deze carkit gekocht..tot nu toe heel tevreden mee..alleen ik heb hem nog niet kunnen testen met de One want die komt pas donderdag

Wat me wel tegen blijft vallen is hoe langzaam opladen in de auto gaat nu met mijn Sensation en dan dus straks ook ben ik bang..iemand ervaring met dit soort kabels?
Het lijkt me wel interessant maar ben benieuwd of dit ook met de One gaat werken ;)
En misschien hebben jullie nog alternatieven voor kabels die iets minder kosten maar wel sneller opladen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
Niocera schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 20:42:
Ik heb laatst deze carkit gekocht..tot nu toe heel tevreden mee..alleen ik heb hem nog niet kunnen testen met de One want die komt pas donderdag

Wat me wel tegen blijft vallen is hoe langzaam opladen in de auto gaat nu met mijn Sensation en dan dus straks ook ben ik bang..iemand ervaring met dit soort kabels?
Het lijkt me wel interessant maar ben benieuwd of dit ook met de One gaat werken ;)
En misschien hebben jullie nog alternatieven voor kabels die iets minder kosten maar wel sneller opladen?
Elke kabel van 1 ampere volstaat voor een mobiel. Voor tablets zou ik een 2 ampere aanraden. Merk maakt verder niks uit, zou er gewoon zo goedkoop mogelijk 1 scoren van ebay. Heb er toen 1 besteld voor de One X en werkt nu jaar naar dato nog prima, kosten schrik niet, €2,99 inclusief verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emzed

emzed

*

hey CLB, deze click-on-bunker-bescherming van HTC is misschien niet eens zo gek. Nog een goedkoop adresje kunnen vinden? En heb je ook een foto van de 3.5 mm jack uitgang?

[ Voor 3% gewijzigd door emzed op 26-04-2013 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
emzed schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 22:13:
[...]

hey CLB, deze click-on-bunker-bescherming van HTC is misschien niet eens zo gek. Nog een goedkoop adresje kunnen vinden?
pricewatch: HTC One DoubleDip HardShell (HC C840)

Zoek er zelf maar 1 uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ippe Ziepe

Ippe Ziepe

@ippeziepe

Voor wie een Fitbag bij Fitbag heeft gekocht: mijne is vandaag bezorgd, na 16 dagen. (Dat wil zeggen: op mijn werk, dus ik heb hem nog niet gezien of gepast. Morgen of maandag meer.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAB The Frisian
  • Laatst online: 20-08 11:00
Iemand ook al ervaring met de Otterbox Commuter of Defender ? En evt. betaalbaar adres ?
Of misschien iets soortgelijks kwa bescherming van een ander merk ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efari
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-09 10:21
ik heb deze voor m'n One X, en is inderdaad iets te breed in't begin. daarna rekte het zelfs nog wat uit zodat hij er eigenlijk gewoon uit kan glijden..
en aangezien de One wat dunner is, zal dat zeker het geval zijn

edit: sorry, zie nu pas de latere berichten dat die al getest geweest is met de One.
spijtig voor de aankoop diewom, want zoals ik al zei zal die pouch zelfs nog wat uitrekken na verloop van tijd

[ Voor 18% gewijzigd door efari op 27-04-2013 00:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
emzed schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 22:13:
En heb je ook een foto van de 3.5 mm jack uitgang?
Niet het beste licht, zal morgen nog wat foto's / eventueel een filmpje maken:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/cvOjWxUWNx92VE34bmiYDx6K/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diewom
  • Laatst online: 28-05 07:24
De kabel die bij de carkit van HTC zelf zit (D160 - pdashop) zorgt dat mijn One in de Auto-modus gaat. Best handig.
Geen idee of dit het geval is met alle HTC auto laders? Dat kan ik volgende week pas testen als ik mijn One weer heb. (Opgestuurd ivm panel gap en dead pixel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emzed

emzed

*

CLB schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 00:26:
[...]

Niet het beste licht, zal morgen nog wat foto's / eventueel een filmpje maken:
[afbeelding]
Thx! Ondertussen om 22:45 bij het veel te dure bol.com maar het hoesje besteld. Morgen in huis. Lang leve Nederland distributieland! (off topic: beseffen wij ons wel hoe stoer dit is in vergelijking met onze buurlanden?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent 47
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 08-03 22:29
MAB The Frisian schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 23:26:
Iemand ook al ervaring met de Otterbox Commuter of Defender ? En evt. betaalbaar adres ?
Ik heb deze dubbel gekocht omdat ik die zeker op tijd wou hebben. Eentje is dus nog sealed en die verkoop ik.
Mijn mening over de case:
Imo een zeer goeie case als je Otterbox te log vindt. Ligt goed in de hand, voelt stevig aan maar maakt toch niet dikker dan anders. Knoppen zijn makkelijk te bereiken en cut-outs zijn goed. Door de 2-delige structuur kan er ook geen stof of dergelijke tussen de case en het toestel komen!
Structuur op de achterkant geeft goeie grip en ziet er ook wel rugged uit.

Mocht je interesse hebben, stuur maar een DM en/of ik maak een topic aan bij V&A.

[ Voor 4% gewijzigd door Agent 47 op 27-04-2013 00:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
Zo medialink binnen, moet zeggen ben best onder de indruk, as we speak is dat ding nu full hd aan het streamen naar mijn tv, intussen kan ik gewoon internetten bellen en wat dan ook. Eindelijk zonder al te veel poetspats filmpjes naar mijn tv streamen, vooral youtube zal hier veel gebruikt gaan worden denk ik wel.
Moet wel zeggen dat het batterij vreet van je telefoon, maarja dat hoeft geen probleem te zijn thuis natuurlijk. Al met al een leuke extra voor zover ik kan zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R86Bakker
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-09-2024
Practics schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 15:49:
Net de HTC Car StereoClip CAR A100/Bluetooth Audio Streamer (AUX) en de HTC One Car kit CAR D160
*knip*
Iemand met ervaring die me alvast wat meer kan vertellen? :D
Netjes. Ben ook benieuwd naar die car kit. Lees graag wat jouw ervaring/indruk is als je hem binnen hebt en hebt gebruikt. Heb er zelf ook nog weinig over gelezen, dus wacht nog even tot er wat reviews over op internet staan :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 23:24

wontcachme

You catch me? No you wont

MAB The Frisian schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 23:26:
wontcachme in "Accessoires voor de HTC One"

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikmo
KoeDaa schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 20:26:
[...]

Dankje erikmo! Moet zeggen dat hij er mooi in zit! Dit zier er erg goed uit :) dit word hem denk ik voor mij. Hij zit ook niet te los?
Niet te. Wel losser dan ik gewend was met m'n Galaxy S1 pouch, maar hij valt er niet zomaar uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
R86Bakker schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 11:54:
[...]

Netjes. Ben ook benieuwd naar die car kit. Lees graag wat jouw ervaring/indruk is als je hem binnen hebt en hebt gebruikt. Heb er zelf ook nog weinig over gelezen, dus wacht nog even tot er wat reviews over op internet staan :P .
Ja ik zal ook zeker een review plaatsen. Er valt bijna over bijde producten niks te vinden.
Normaal zou ik ook gewoon airvent carkit van ebay plukken voor een 10tje, maar helaas werkt dat niet meer in de nieuwere Seats, met hun afwijkende roosters. Rest van de oplossingen vind ik gewoon niet mooi. Breekt je hele auto af.

Laatste status van de bestelling via het officele htc kanaal is: Departed Facility in LONDON-HEATHROW - UK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-07 13:52

ulTimaS

Mayhaps

Ippe Ziepe schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 22:38:
Voor wie een Fitbag bij Fitbag heeft gekocht: mijne is vandaag bezorgd, na 16 dagen. (Dat wil zeggen: op mijn werk, dus ik heb hem nog niet gezien of gepast. Morgen of maandag meer.)
Ik heb hem ook binnen, heb hem besteld op 13-04. Het probleem is nu alleen nog dat ik mijn HTC One nog binnen moet krijgen :'( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• san.okk
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 23:24

wontcachme

You catch me? No you wont

san.okk schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 15:56:
[...]

dit is toch vreselijk zonde om om de One te doen..
Voor mij niet. Heb nu veel meer grip + er kan veel minder vuil in komen. En aangezien ik veel buitenwerk + redelijk ruwe dingen doe had ik iets meer bescherming nodig :+ Overigens vind ik die robuuste dingen meestal juist wel mooi om een of andere reden.

Heb sinds vandaag ook nog een Nilkin case hier liggen. Had ik besteld voordat ik de One kocht en nu ruim 2 weken na aankoop van de One is die er pas.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 07:56
Ik heb de medialink ook ontvangen(binnen twee dagen!) op zich geinig maar het streamen van een filmpje is niet helemaal vloeiend(refresh rate?) maar voor mij sowieso geen toevoeging aangezien ik een wdtv live en een xbmc pc heb(via dlna).

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimstradamus
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03-07 21:31

De passieve:

En de actieve:

Grappig had Donderdag avond een email gestuurd naar brodit nl

Goedendag,

Kunt u mij vertellen of er ook een telefoon houder voor HTC One komt en zo ja wanneer is de verwachting dat deze verschijnt ?

mvg,

vrijdag ochtend antwoord:

Hallo,

Daar hebben we helaas nog geen gegevens van.

Met vriendelijke groet,
Het team van R@s Telecom

PSN ID: wimstradamus Youtube: wimstradamus00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de geïnteresseerden onder jullie, ik heb het volgende hoesje binnen gekregen zojuist. http://www.etsy.com/listi...etic?ref=shop_home_active

Aangezien ik de HTC One nog niet binnen heb, kan ik er verder nog niet heel veel over zeggen, maar het volgende kan ik er alvast over vertellen.
- De buitenkant is van een donkerblauwe spijkerbroekstof.
- De binnenkant zorgt er niet echt voor dat vingerafdrukken verwijderd worden bij het erin en eruit doen.
- het magneetje is niet heel sterk, maar sterk genoeg om mijn HTC Desire S die dus wel redelijk wat speling heeft in het hoesje te houden wanneer je deze op de kop houd. Als je een beetje ermee schud blijft hij ook nog zitten, maar het houdt uiteindelijk op. Nu voorzie ik bij een HTC One die waarschijnlijk strakker in het hoesje zal zitten niet echt veel problemen.
- De gleuf voor een pinpas etc. is enigzins ruim, maar doordat de sluiting met magneet ervoor zit, geeft dit geen problemen. Ik heb ook het idee, doordat de binnenkant in dit kleine vak aan een kant ook de spijkerstof heeft, dat een pinpas niet echt schuift. Ik heb het namelijk even geprobeerd met eentje en wat te schudden, maar hij komt niet naar buiten of iets dergelijks, dus ondanks de ruimte blijft het allemaal goed op zijn plaats.
- Zo op eerste gezicht lijkt het een zeer degelijk hoesje wat goed in elkaar zit en stevig is. Het is in iedergeval niet een hoesje wat snel zal slijten heb ik het idee.

Wanneer ik mijn HTC One binnen krijg zal ik foto's maken en mijn mening erover geven hoe de HTC One in dit hoesje past. Levering was trouwens prima in orde, was binnen een dag of 5 bij mij en het komt vanaf Litouwen af als ik me niet vergis. Maar als je hem in zo'n pakketje binnen krijgt, kan er ook weinig mis mee zijn of niet ;)
https://www.dropbox.com/s/1clnlhrzqyriacx/IMAG0316.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ulTimaS schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 13:54:
[...]

Ik heb hem ook binnen, heb hem besteld op 13-04. Het probleem is nu alleen nog dat ik mijn HTC One nog binnen moet krijgen :'( .
Ik heb nog geen verzendbevestiging. Besteld op 9-4 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-07 13:52

ulTimaS

Mayhaps

Verwijderd schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 20:11:
[...]

Ik heb nog geen verzendbevestiging. Besteld op 9-4 :(
Ik heb alleen een bestelbevestiging gekregen en voor de rest niks over gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
Moest nog een goede screenprotector hebben aangezien de gekochte van de Phonehouse ruk waren (mm te breed dus paste voor geen meter)

Brando Workshop Premium Tempered Glass Protector (HTC One)
Iemand hier ervaring mee? Filmpje ziet er veel belovend uit. (Heb hem besteld)

Zag ook leuke case daar (Normaal niet zo'n fan van, maar handig bij sommige activiteiten)
HTC One Shiny Dust Coating Silicone Case

Ziet er lekker fris uit (Ja in lime kleur besteld) en hij oogt lekker dun, in tegenstelling van de cases die je vaak op ebay ziet. Prijs viel me hier reuze mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efari
op diezelfde site daar zag ik deze ook staan:
Afbeeldingslocatie: http://shop.brando.com/prod_img/zoom/SOTCA203400_04_L.jpgAfbeeldingslocatie: http://shop.brando.com/prod_img/zoom/SOTCA203400_05_L.jpg
dus case en staander. ziet er leuk uit en echt goedkoop (misschien wel té goedkoop voor kwaliteit..?)
ik denk dat ik die wel ga kopen..

[ Voor 15% gewijzigd door efari op 27-04-2013 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
efari schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 21:55:
op diezelfde site daar zag ik deze ook staan:
[afbeelding][afbeelding]
dus case en staander. ziet er leuk uit en echt goedkoop (misschien wel té goedkoop voor kwaliteit..?)
ik denk dat ik die wel ga kopen..
Brando in screenprotectors zijn echt de beste op de markt, met hun case's en andere dingen geen ervaring. Maar goed als het goedkoop is, gewoon proberen, 3 dollar verzending. Hou wel rekening mee dat levertijd ongeveer 2 weken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34
Het nadeel van dergelijke oplossingen is dat ik de One steeds uit het ding moet pielen om hem in de carkit te kunnen zetten. Ben dus opzoek na een mooi hoesje waar ik hem heel gemakkelijk uit kan halen.......

/me Bullet zoekt rustig verder ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Bullet NL op 27-04-2013 22:25 ]

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efari
Bullet NL schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 22:25:
Het nadeel van dergelijke oplossingen is dat ik de One steeds uit het ding moet pielen om hem in de carkit te kunnen zetten. Ben dus opzoek na een mooi hoesje waar ik hem heel gemakkelijk uit kan halen.......

/me Bullet zoekt rustig verder ;)
idd, daarom had ik zelfs geen case voor m'n OneX
maar nu ga ik voor een universele houder gaan, dan kan ie met case en al erin..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeWSJuNK
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12:06
Deze vind ik ook wel interessant ipv een pouch. Werken alle functies net zo goed als zonder?

De One voelt af en toe best glad aan, geeft de case meer grip of is het glad? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is een mat afgewerkte case, grip is ietsjes beter, maar verwacht geen textured feeling.
Mn One is al weg, maar werkte allemaal goed, volumecontrols heb ik wel niet goed getest...

[ Voor 33% gewijzigd door CLB op 28-04-2013 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeWSJuNK
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12:06
CLB schreef op zondag 28 april 2013 @ 10:53:
Het is een mat afgewerkte case, grip is ietsjes beter, maar verwacht geen textured feeling.
Mn One is al weg, maar werkte allemaal goed, volumecontrols heb ik wel niet goed getest...
Oke, waar heb je hem gescoord als ik vragen mag ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bij de lokale BelCompany, maar elke telefoonwinkel heeft ze wel volgens mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAB The Frisian
  • Laatst online: 20-08 11:00
Wat me bij de Commuter opvalt en tegenvalt is dat de kunststofcover een hoek van de rubbercover open laat.
Dan is de Case-mate beter imo, maar die heeft iets te grote uitsparingen en zou dan eigenlijk nog een kunststofrand over het rubber moeten hebben.
Zoek nog even verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent 47
MAB The Frisian schreef op zondag 28 april 2013 @ 13:48:
[...]

Dan is de Case-mate beter imo, maar die heeft iets te grote uitsparingen en zou dan eigenlijk nog een kunststofrand over het rubber moeten hebben.
Zoek nog even verder.
Kunststofrand over het rubber; aan de voorkant bedoel je?

Uitsparingen vind ik niet storen, vooral bij de power-knop en micro USB is het handig, want zo kan je gemakkelijk met je vinger de power knop indrukken.

Bij 3,5mm jack is het eveneens handig, want zo passen er ook dikkere jacks in, wat bij andere cases stroever/niet gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
Ik zit toch te overwegen om een screenprotector aan te schaffen maar ik word helemaal gek van de verschillende mogelijkheden en merken(spigen, zagg, nameless...). Ik heb het in het verleden wel eens geprobeerd met protectors die bij een hoesje werden meegeleverd maar dat was vaak niet helemaal strak(ondanks alle tips op het internet). Heeft iemand ervaring met goede protectors voor de one?

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent 47
renzo4000 schreef op zondag 28 april 2013 @ 17:51:
Ik zit toch te overwegen om een screenprotector aan te schaffen maar ik word helemaal gek van de verschillende mogelijkheden en merken(spigen, zagg, nameless...). Ik heb het in het verleden wel eens geprobeerd met protectors die bij een hoesje werden meegeleverd maar dat was vaak niet helemaal strak(ondanks alle tips op het internet). Heeft iemand ervaring met goede protectors voor de one?
Spigen for me! Altijd al content geweest van hun protectors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G95
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 28-06-2024

G95

Volgens reviews reageren de "home" en "back" buttons bijna of helemaal niet met Spigen screenprotector.

Ik neem zelf die van Skinomi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent 47
G95 schreef op zondag 28 april 2013 @ 18:18:
Volgens reviews reageren de "home" en "back" buttons bijna of helemaal niet met Spigen screenprotector.

Ik neem zelf die van Skinomi.
Gaat dit niet om het glas T van Spigen?

Ik lees nochtans positieve dingen over de Spigen Ultra Crystal screen protector:

“… you’ll have just as much touch sensitivity as you had before applying, and you’ll no longer have to worry about gouges and scratches from the top of your reinforced glass to the bottom.”

Gereviewed door Slashgear; bron: http://www.slashgear.com/...l-16278061/#disqus_thread

[ Voor 46% gewijzigd door Agent 47 op 28-04-2013 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G95
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 28-06-2024

G95

Energon schreef op zondag 28 april 2013 @ 19:23:
[...]

Gaat dit niet om het glas T van Spigen?

Ik lees nochtans positieve dingen over de Spigen Ultra Crystal screen protector:

“… you’ll have just as much touch sensitivity as you had before applying, and you’ll no longer have to worry about gouges and scratches from the top of your reinforced glass to the bottom.”

Gereviewed door Slashgear; bron: http://www.slashgear.com/...l-16278061/#disqus_thread
Dit gaat om mensen hun eigen ervaring wat je bijv. leest op http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=2118.

Die Glas T is slecht ja, wat mensen zeggen.
En bij die andere zijn mensen ook niet helemaal positief.
Het belangrijkst is wat jijzelf er van vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
ik heb uiteindelijk voor MediaDevil gekozen... Zodra ik ze binnen heb laat ik weten of het wat is .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodel99999
  • Laatst online: 27-06-2024
RDMA schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 11:48:
De originele Car Cradle Kit nu een week in gebruik en kan niet anders zeggen dan dat het als een zonnetje werkt. Direct overschakelen op de auto-functie (bluetooth etc.) als je de telefoon erin klikt en aansluit, muziek streamen naar mijn autoradio, navigeren (helemaal in combinatie met Sygic navigatie, echt super!).

Daarnaast ook niet het idee dat de telefoon er los in zit en er elk moment uit kan vallen.

Al met al: wat duurder dan een universele carkit maar naar mijn mening zeker het geld waard!
Ik heb de originele ook, prima houder...maar ik vind de usb aansluiting er niet echt lekker ingaan....iedere keer een beetje heen en weer bewegen voordat hij pakt...

Ligt dit nu aan mij of is de houder niet helemaal zuiver gemaakt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsubaki
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04-06 11:08
Energon schreef op zondag 28 april 2013 @ 17:58:
[...]

Spigen for me! Altijd al content geweest van hun protectors.
Waar koop je de Spigen protector? Ik kan het nergens in een nederlandse webwinkel vinden en als je het via hun eigen site, amazon of ebay doet betaal je het dubbele door de verzendkosten. Wil graag deze hebben trouwens wanneer die uitkomt, zit de screenprotector ook bij: http://www.spigen.com/cel...-case-ultra-thin-air.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent 47
Tsubaki schreef op zondag 28 april 2013 @ 21:30:
[...]

Waar koop je de Spigen protector? Ik kan het nergens in een nederlandse webwinkel vinden en als je het via hun eigen site, amazon of ebay doet betaal je het dubbele door de verzendkosten. Wil graag deze hebben trouwens wanneer die uitkomt, zit de screenprotector ook bij: http://www.spigen.com/cel...-case-ultra-thin-air.html
Ebay of amazon. Als je enkel de screen protector koopt, je krijgt er 2 mee :).
Bij die case zit er maar eentje.

Uiteindelijk heb je genoeg aan eentje, maar als je het fout plaatst.. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-09 18:05

Garrett

Watercooler

Ik weet niet of iemand deze case al gezien had?
Een XDA TPU case Cruzerlite voor de HTC One *D
Zwart ziet er vooral erg gaaf uit... TPU ftw als je het mij vraagt *D
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2238886

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent 47
Garrett schreef op zondag 28 april 2013 @ 22:02:
Ik weet niet of iemand deze case al gezien had?
Een XDA TPU case Cruzerlite voor de HTC One *D
Zwart ziet er vooral erg gaaf uit... TPU ftw als je het mij vraagt *D
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2238886
Ziet er idd echt wel goed uit. Nu nog een shop vinden binnen EU :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boontjes
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-06-2023
CLB schreef op zondag 28 april 2013 @ 10:53:
Heb ook een Ons bij de BC op kunnen pikken en heb een kleine gap aan de bovenkant, kon je retourneren en geld terug of ga je nog voor een nieuwe zonder gap? Ben zelf aan het twijfelen wat ik ermee ga doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

Boontjes schreef op zondag 28 april 2013 @ 22:44:
[...]

Heb ook een Ons bij de BC op kunnen pikken en heb een kleine gap aan de bovenkant, kon je retourneren en geld terug of ga je nog voor een nieuwe zonder gap? Ben zelf aan het twijfelen wat ik ermee ga doen.
Dit hoort thuis in het problemen en garantie-afhandelen topic

[HTC One] Problemen en garantie-afhandelingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boontjes
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-06-2023
Trackerfire schreef op zondag 28 april 2013 @ 22:55:
[...]

Dit hoort thuis in het problemen en garantie-afhandelen topic

[HTC One] Problemen en garantie-afhandelingen
Ik zag het....excuses, niet goed opgelet 8)7
Pagina: 1 ... 4 ... 12 Laatste

Let op:
Statusupdates over de medialink mogen achterwegen gelaten worden.