Sorry voor de late responce!E-Hoog schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 11:25:
Hoe zit dat bij jou shiptronic?
Ik heb de boel bij een advocaat neer gelegt, gezien verkoper zich aan geen enkele afspraak houd ( zelfs niet aan een afspraak gemaakt in bijzijn juridisch adviseur als getuige), en consequent te laat reageerd ook na het ingebreke stellen.Daarna nog 1x langs gegaan, en hem het voorstel gedaan om tegen een finale kwijting van € 550,-- ( mijn onkosten liggen ondertussen 2x zo hoog) , om van de hele zaak aftezien(ik kan mijn tijd veel beter gebruiken).Hij bood € 500,-- en dat was voor mij geen optie.Hij moest er over na denken en zou van hem horen. Daar heb ik verder niet meer op gewacht ( en natuurliujk ook niets meer van gehoord), de hele papier handel bij elkaar gezocht, maar ik miste nog 2 dingen.
1) Algemeene verkoop voorwaarden op moment van verlenging contract + bijbehorend toestel.
2) De voorwaarden op het moment dat ik dat toestel heb ingelevert en tegen en meer prijs van €150,-- de Xperia heb aangeschaft.
Helaas door ziekte, en een hoop opgestapelt werk even de zaak laten rusten(mijn klanten gaan wel voor !) dinsdag een gaatje gevonden , en bij hem langs gegaan om de algemene voorwaarden op te halen, om deze naar de advocaat te brengen en de gehele schade bij hem te verhalen.( en mijn eigen tijd weer aan zinnige zaken kan besteden)
Op moment van binnenkomst was deze een klant aan het helpen, dus lekker buiten in het zonnetje gewacht (zaken met zijn andere klanten gaan mij niet aan) Toen deze klant vertrokken was weer naar binnen gelopen, maar kon helaas niet vragen naar de voorwaarden, hij was al druk aan het typen, en ging toch accoord en heeft een credit factuur a € 550,- gemaakt.
Voor mij is de zaak hierbij dus afgedaan.
Nu nog een nieuwe phone uitzoeken, maar weet:
1) even niet meer wat/welke ( kwaliteit/service)
2) helemaal geen zin meer in dit soort geeikel
3) waar halen ? zodat je als klant wel voor vol word aangezien?