[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 31 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 12 Laatste
Acties:
  • 25.488 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Tiger wilt nog niet echt lukken. Hij is wel erg zacht. Voor mijn gevoel is de IS zelfs beter in bouncen.

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 405017

VasZaitsev schreef op zondag 10 maart 2013 @ 17:09:
Tiger wilt nog niet echt lukken. Hij is wel erg zacht. Voor mijn gevoel is de IS zelfs beter in bouncen.
De IS is dan ook veel beter in bouncen :P
Als Tiger moet je niet in de frontlinie staan (behalve soms in het geval van top tier), het is namelijk een echte sniper. Als je dan toch te dicht bij de vijand staat, kan je er vanuit gaan dat (bijna) elke hit dat je krijgt, ook damage gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 10:58

themaxter

Bugged..

Een tiger moet je heel erg angelen ( zit niet zoveel verschil tussen zij en front armour) dan kan je wel wat bouncen.
En het is inderdaad een sniper. Veel mensen denken dat de ingame Tiger net zo sterk is als de real-time variant maar dat klopt niet helemaal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-06 15:34
Flink huisgehouden met ons platoon :P

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/OtmPndn.jpg

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter

themaxter

Bugged..

Nice! net geen crucial of wel (Is toch 12 kills).

Je kan hier trouwens wel goed zien dat XP verdienste maar vaag wordt berekend.
Als je ziet dat die 3 man zonder damage net zoveel xp krijgen als de top damage van de verliezers die wel 2100 dmg doet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Geen Crucial Contribution maar wel Brothers in Arms.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odyg
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09-09-2022
Even een vraagje, ik heb nu die JagdPZ IV maar welke gun zouden jullie gebruiken. die 70mm of die 88mm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Odyg schreef op zondag 10 maart 2013 @ 18:25:
Even een vraagje, ik heb nu die JagdPZ IV maar welke gun zouden jullie gebruiken. die 70mm of die 88mm?
Aangezien beide niet heel veel penetratie hebben voor hun tier en de pen en accuracy niet heel veel verschilt tussen de guns zou ik kiezen voor de hogere alpha en betere HE.

De 88 dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odyg
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09-09-2022
djengizz schreef op zondag 10 maart 2013 @ 18:49:
[...]

Aangezien beide niet heel veel penetratie hebben voor hun tier en de pen en accuracy niet heel veel verschilt tussen de guns zou ik kiezen voor de hogere alpha en betere HE.

De 88 dus.
En gewoon proberen zoveel mogelijk te flanken? Die penetratie is inderdaad van beiden niet veel soeps. Beetje jammer maar die Jagdpanther gaat dat wel goed maken denk ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-05 22:34
Kon dit verlies niet meer om buigen :)
Zat aan het begin op de hill en was daar, nadat mijn team daar wiped, alleen over. Drie tank voor en drie tanks achter me, toen maar snel de benen genomen en de achtervolgers 1 voor 1 uitgeschakeld. Behalve de laatste die me in m'n kont schoot toen ik een KV-5 wou beschieten die aan het van cappen was.

Defeat
Battle: Himmelsdorf 10 March 2013 20:21:13
Vehicle: Type 59
Experience received: 1,447
Credits received: 109,831
Battle Achievements: Radley-Walters's Medal, Top Gun

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:04

Whuzz

Dodgeball!

Mijn god wat is die AMX 40 ver-schrik-ke-lijk om doorheen te grinden zeg :'(

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter

themaxter

Bugged..

Die AMX is zo ongeveer de enige tank die ik bijna volledig heb geskipped met free xp, zegt wel genoeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

themaxter schreef op zondag 10 maart 2013 @ 21:25:
Die AMX is zo ongeveer de enige tank die ik bijna volledig heb geskipped met free xp, zegt wel genoeg :P
Ik doe hem momenteel "on the side" en probeer alleen dagelijks de x2 te pakken, maar ik denk dat ik er inderdaad ook maar wat freeXP tegenaan zal gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Dat ding is echt horror ja. Ik snap niet waarom ze tier 4 zo vreselijk klote maken. De enige tanks die een beetje lekker spelen zijn de T-28, de PIII en de Matilda. Zijn namelijk alle 3 mediums, waardoor hun MM veel beter is en ze tenminste een tier 5/6 kunnen beschadigen. De Pz38, AMX40 en A-20 schieten nog geen deuk in een pakkie boter.

De Lee is gewoon een geval apart. Als je weet wat je doet prima en nog best gevaarlijk door het kanon.

De ELC AMX vond ik ook afschuwlijk. Snel en wendbaar, dus een echte tank om heavies mee dood te draaien, vergeet het maar: geen turret....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

De ELC AMX is meer een arty-hunter en scout. Zou leuk zijn met een turret ja, maar in dat geval zou hij minder snel gemaakt worden waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belgareth
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-12-2024
Whuzz schreef op zondag 10 maart 2013 @ 21:22:
Mijn god wat is die AMX 40 ver-schrik-ke-lijk om doorheen te grinden zeg :'(
Gewoon gas pedaal intrappen, kortste weg naar de vijandelijke basis kiezen en verstand uitschakelen. Misschien kun je dan nog wat XP scoren voordat de battle al voorbij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Blegh... moest nog 3000 xp tot de top engine op de M103.. dacht 'ah dat moet lukken is 3 a 4 potjes', had ik het maar niet gedacht.. krijg je weer 3 gigantische faalteams op rij.. Dan morgen maar even de resterende XP bij elkaar spelen.

Over de gehele dag mag ik niet echt klagen, die is wel lekker verlopen.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17:16

TweakJerommeke

Stay a while and listen

VasZaitsev schreef op zondag 10 maart 2013 @ 17:09:
De Tiger hoort dan ook eigenlijk tier6 te zijn met minder HP alleen gooit WG er wat prototype tanks ertussen voor extra grindwerk. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

belgareth schreef op zondag 10 maart 2013 @ 22:04:
[...]

Gewoon gas pedaal intrappen, kortste weg naar de vijandelijke basis kiezen en verstand uitschakelen. Misschien kun je dan nog wat XP scoren voordat de battle al voorbij is.
Dat ding heeft niet eens een gaspedaal. De crew moet zelf lopen, als een flinstone-tank. De gun is ook een blaaspijp met pijltjes, erg effectief tegen konijnen, salamanders en slakken. Die laatste kun je ook bijna bijhouden als ze wegrennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

De VK3601 is echt nuttiger ja. ik moet nog heel wat grinden eer ik een echt kanon erop kan schroeven. de IS is tenminste een heel klein beetje bruikbaar stock, omdat de idiot-gun goed genoeg is, het enige wat de 122mm heeft is hogere alpha.

De AMX lijkt trouwens zo af en toe sneller te kunnen als je achteruit gaat rijden. Typisch Frans dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

hehe eindelijk de top gun in de M6

Gelijk vliegt m'n gemiddelde omhoog (boem ruim 200 schade doen met de 90mm en ook een VIII tank kunnen penetraten) nu ook maar even de winrate op proberen te krikken.

Nu ben ik absoluut niet goed maar had een winrate van 44% met 't ding :X

Met z'n voorganger (T1-Heavy) wist ik toch nog tot de 51% en met de M3 Lee tot de 53% te komen.

[ Voor 35% gewijzigd door GoldenSample op 10-03-2013 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-06 23:34

solique

Fire is all I need

Gisteren maar free exp gebruikt om de tracks te kunnen upgraden van de M6, het duurde mij te lang dat ik niet met de top gun kon schieten.
Is niet enorm accuraat lijkt wel minder dan op de T20, maar je doet in ieder geval een flinke stapel meer pen en damage.

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Bijzondere praktijken op de testserver: http://ftr-wot.blogspot.n...ring-wargaming.html#links

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17:48

skoozie

SCSI

van het weekend de Tiger maar weer eens aangeschaft. heb ik ooit eens verkocht toen hij enkel nog de Tiger2 moest en er al 35k xp op stond. had denk ik geld nodig. hij gaat mooi de dubbels draaien als ik zpeel maar de potjes die ik er in gespeeld heb waren wel een van de lekkerdere potjes die ik speelde. lekker op afstand blijven en met de long 88 kan je best wat damage doen. Door de afstand en het angelen ook nog eens veel weten te bouncen! de tiger-P heb ik maar laten zitten. eerst maar wat andere tanks elite maken. en waarschijnlijk komt er volgende week toch weer iets wat angeschaft dient te worden :S

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hopiconjo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:17
Mijn engels is niet al te best maar begrijp ik hieruit dat WG zegt dat er veel lekken zijn verspreid nadat EU supertesters zijn toegelaten en dat ze daarom die testers kicken?. Misschien kan User dit klein beetje toelichten voor mij die is toch ook supertester?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

Ik ben nu de franse drol aan het grinden aka de somua s40, wat een bak ***** is dat zeg.

Gun is leuk, maar das dan ook alles. Zal blij zijn om de s35 te hebben.

nou ja grinden, ik dubbel em elke dag, meer kan ik niet verdragen op dat ding

[ Voor 19% gewijzigd door dynosu op 11-03-2013 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 00:25
dynosu schreef op maandag 11 maart 2013 @ 09:29:
Ik ben nu de franse drol aan het grinden aka de somua s40, wat een bak ***** is dat zeg.

Gun is leuk, maar das dan ook alles. Zal blij zijn om de s35 te hebben.

nou ja grinden, ik dubbel em elke dag, meer kan ik niet verdragen op dat ding
My beviel ie best goed eigenlijk. Ding kan weinig hebben maar de gun is wel erg leuk. Wat mij opviel was dat veel mensen dat ding onderschatten en recht voor je loop gaan staan wat niet echt verstandig is :+

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

nee als er iemand voor je staat is ie weg. Gun is erg leuk ja, maar verder is het weinig.

Groot, geen armor, traag, kan niets bouncen
tis echt alleen de gun die leuk is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dolbyadt
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16-01 16:24
Hoe heet de mod dat je mini map HD is met daarin de namen van de tank. Ik heb alleen maar icoontjes
van light,medium,heavy,arty namelijk.

SolarEdge SE3000HD Wave Totaal 3600WP (ZO 180°) 35°Dak. Daikin Pefera FTXM35n - RXM35N 3,5Kw, LG S09ET Split Airco 2,5KW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter

themaxter

Bugged..

dynosu schreef op maandag 11 maart 2013 @ 09:38:
nee als er iemand voor je staat is ie weg. Gun is erg leuk ja, maar verder is het weinig.

Groot, geen armor, traag, kan niets bouncen
tis echt alleen de gun die leuk is
Welkom bij de hel van (het begin van) de franse TD lijn :+
De S35 is leuker, die heeft een goede gun + je kan door de traverse naar 1 kant bijna om de hoekschieten :)
Maar bereid je vast voor, die arl er na is nog erger dan die sumoa....
Dolbyadt schreef op maandag 11 maart 2013 @ 10:02:
Hoe heet de mod dat je mini map HD is met daarin de namen van de tank. Ik heb alleen maar icoontjes
van light,medium,heavy,arty namelijk.
Dat kan op twee manieren:
-Locastan's Minimap HD (maar die werkt niet zo goed in combi met andere mods soms.
- XVM 3.4.0+ (met de juiste config) blijft dan ook een icoon op de map waar een tank het laatst gespot is.

[ Voor 31% gewijzigd door themaxter op 11-03-2013 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
Die Somua s40 vond ik ook echt niks, volgens mij zelf free xp gebruikt om hem te skippen, de S-35 heeft wel een leuke top, waarmee je bijna om een hoekje kan schieten. Alleen die grote weakspots bovenop de franse TD's zijn soms niet funny, denk je veilig achter een heuveltje te staan, schieten ze je in je koepel. Ik vond de franse TD's vanaf de AMX AC Mle. 1946 echt leuk worden met als hoogte punt de AMX 50 Foch.

Gisteren even genoeg van de Churchill Gun Carrier, hij gaat opzich wel lekker, alleen zo sloom (xp en mobiliteit), dus toen maar even verder met de T69. De T69 begint echt lekker te lopen, speel hem nu iets afwachtender en dat werkt goed.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 18-06 20:21
hopiconjo schreef op maandag 11 maart 2013 @ 09:10:
[...]

Mijn engels is niet al te best maar begrijp ik hieruit dat WG zegt dat er veel lekken zijn verspreid nadat EU supertesters zijn toegelaten en dat ze daarom die testers kicken?. Misschien kan User dit klein beetje toelichten voor mij die is toch ook supertester?
Was.

Plots kon ik niet meer op het forum, forumaccount bestond nog wel maar ik kon nergens meer bij. Zelfs de uitlog pagina was geblokkeerd. In de supertest IRC waren er meer die er last van hadden, aangezien we nog wel in het IRC kanaal en TS konden komen, gingen we er vanuit dat het een bug was. De EU supertest coordinator wist ook nergens vanaf.

Uurtje later kreeg iedereen een Russisch mailtje wat een algemene kickmail bleek te zijn. Daarin stond dat een hele zwik mensen waren gekicked wegens 'not even the slightest hint at activity'. Terwijl ik goed actief was. Onder de gekickte mensen zat zelfs een EU speler die aan WG gemeld had dat hij een kapotte videokaart had en dus überhaupt niet eens kon spelen. Maar dat boeit WG dus blijkbaar niet en heeft die gast gewoon gekicked.

Maargoed, na die kick melding konden we nog wel op IRC komen, waar de EU coordinator nog steeds aanwezig was, en nergens vanaf wist. Die even geinformeerd, en volgens mij is hij uit zijn vel gesprongen van kwaadheid. Ons was verteld dat we nog niet gekicked konden worden omdat we nog maar net in de supertest zaten. We zijn op 23 februari begonnen, statistieken waren van de heel februari + 1e week van maart. De sample was dus veel te klein om fatsoenlijk naar activiteit te kunnen kijken. En trouwens, supertesters mogen zonder melding 2 weken afk zijn.

Zoals op de blog al staat, zijn we gekicked door een gast die op dat moment in Rusland op vakantie was. Maargoed, de EU coordinator was dus zo pissed off dat ie hem op vakantie heeft opgebeld oid. Aangezien die gast niet op ons wou reageren. Maar de EU coordinator kreeg dus te horen 'The decision is final', en toen werd ie helemaal furieus.

Maargoed, de gasten die niet gekicked zijn claimen nu dat de mensen die wel gekicked zijn, de leaks waren. Of in ieder geval 1 van ons. Alleen maar omdat SilentStalker geclaimed heeft dat zijn leak gekicked is. Terwijl hij 1 comment verder zegt dat het misschien helemaal niet waar is. Oh, ik was bijna vergeten te zeggen dat alle EU testers haat hebben aan Silent aangezien hij voor hun doen ook te veel persoonlijke informatie verspreid. Zoals zijn opmerkingen over de Leopard. Ook vinden ze dat hij minder moet gaan speculeren over eventuele performance van tanks in de supertest, aangezien die performance nog kan veranderen.

Verder zijn de kicks, naar het lijkt, random gebeurt. Mensen die ik nog nooit gezien heb, zitten nog wel in de supertest, terwijl sommige actieven wel gekicked zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 444472

De S-35 is inderdaad wel lachen, hoogste alpha op tier V volgens mij (excl. derps). De ARL TD (tier VI) heeft wel extreem goede camo en een goede gun (a la duitse lange 88). Als je kan zorgen dat je niet gespot wordt, is die tank best OK. Beter dan die somua wat mij betreft ;).
Dan moet je weer anders spelen met de AC 46, die heeft wat armor met enorme weakspots bovenop en 0 camo. Denk dat de AC 48 een stuk beter is, door zijn lage profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 07-03 09:48
Gister een leuk moment :) ik speelde Ruinberg met mijn VK3601 en ik was lekker op een church aan het knallen in de stad.. en ik werd continu bestookt lorraine 39 , hij deed geen dmg maar bleef als een soort vervelende mug om je heen hangen.. dus ik zei nog tegen hem stop anders zoek ik je op.. en wat deed hij.. niet stoppen, dus ik ben hm maar gezellig gaan opzoeken achterin de map en ge oneshot..dat was wel even een groot HA! moment.. :+ ik heb zo'n hekel aan artys...

[ Voor 4% gewijzigd door Jip99 op 11-03-2013 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Laatst online: 09-03 09:26
Leuke pot in mijn AMX 50b van het weekend, samen met een T57 kan een E100 gewoon niks anders dan bukken :+

YouTube: [EU] AMX 50b + T57 = dead E100 - 10-03-'13

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Jip99 schreef op maandag 11 maart 2013 @ 10:55:
Gister een leuk moment :) ik speelde Ruinberg met mijn VK3601 en ik was lekker op een chruch aan het knallen in de stad.. en ik werd continu bestookt lorraine 39 , hij deed geen dmg maar bleef als een soort vervelende mug om je heen hangen.. dus ik zei nog tegen hem stop anders zoek ik je op.. en wat deed hij.. niet stoppen, dus ik ben hm maar gezellig gaan opzoeken achterin de map en ge oneshot..dat was wel even een groot HA! moment.. :+ ik heb zo'n hekel aan artys...
Ik heb een hekel eraan om iedere battle 800-900hp damage te pakken.. Gisteren bijna iedere battle 4-5 arties per zijde.. Er waren vaker meer high value targets die een grotere bedreiging vormde voor de tegenstander dan mij op dat moment.. maar toch bleven de arty shells richting mij en djengizz komen..... Begin steeds meer te vermoeden dat het ook aan XVM ligt soms, gisteren waren we vaak genoeg de mensen met de hoogste rating van de battle..

Wat ook leuk is.. 2 hits tegelijkertijd. Shell van een tank én van een arty |:( Dacht dat ik 1 keer geraakt was, keek naar mijn health.. -1000hp, keek naar damage panel: 2 hits in dezelfde seconde :')

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hopiconjo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:17
psychoclown schreef op maandag 11 maart 2013 @ 11:08:
Leuke pot in mijn AMX 50b van het weekend, samen met een T57 kan een E100 gewoon niks anders dan bukken :+

Tja, platoon met autoloaders is dodelijk. Ben zelf ook bezig met grinden naar T57. 50B speel ik eigenlijk alleen maar in platoon

[ Voor 15% gewijzigd door hopiconjo op 11-03-2013 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-05 10:00
Zaterdag:
Exit: VK3002DB
Exit: VK2801
New: Panther!
Moet zeggen dat die lange snipegun zalig is om mee te knallen (shells kosten geen drol) je schiet zowat bij elke tank naar binnen, alleen is de damage an sich wat laag. Dit is volgens mij nog meer een sniper dan mijn king tiger.
Zouden HE shells trouwens beter zijn op deze tank dan de standaard AP?

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Sneezzer schreef op maandag 11 maart 2013 @ 12:17:
Zouden HE shells trouwens beter zijn op deze tank dan de standaard AP?
Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
hopiconjo schreef op maandag 11 maart 2013 @ 11:56:
[...]

Tja, platoon met autoloaders is dodelijk. Ben zelf ook bezig met grinden naar T57. 50B speel ik eigenlijk alleen maar in platoon
Pas daar wel mee op, ik denk dat de T57 echt flink generfed gaat worden.
22 seconde reload en gun depression ten opzichte van de AMX 50b is echt ziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-06 23:37
psychoclown schreef op maandag 11 maart 2013 @ 11:08:

Kolere, dat ziet er goed uit!
Tijd voor een amx50b, ben al bij de ARL 44 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
M103 full-ops! Nu doorknallen naar de T110E5

Researched:
Module Engine 'Continental AV-1790-7C' researched. Undistributed experience spent: 45000. Free Experience spent: 0.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
wsLy schreef op maandag 11 maart 2013 @ 13:05:
M103 full-ops! Nu doorknallen naar de T110E5

Researched:
Module Engine 'Continental AV-1790-7C' researched. Undistributed experience spent: 45000. Free Experience spent: 0.
T110E5 is echt een hele fijne tank !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Zit zelf op dezelfde grind, wellicht dit weekend maar waarschijnliijk volgende week klaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-06 07:38
psychoclown schreef op maandag 11 maart 2013 @ 12:24:
[...]

Pas daar wel mee op, ik denk dat de T57 echt flink generfed gaat worden.
22 seconde reload en gun depression ten opzichte van de AMX 50b is echt ziek.
Sinds de T57 komt mijn 50B nauwelijks de garage meer uit. Dat de T57 generfd gaat worden is niet aan te ontkomen. Heerlijke tank als je maar niet vooraan rijdt.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Zo, even Ectar geïnformeerd over het supertest gedoe, kijken hoe hij reageert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17-06 16:32

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

User schreef op maandag 11 maart 2013 @ 13:47:
_/-\o_ Top, ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
En als die niks nuttigs te zeggen heeft, heb ik altijd nog een paar Russen om op terug te vallen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Waarom staat dit eigenlijk in Roleplaying Games ipv Shooters? Er is, minder nog dan bij Call of Honor: Battlefield Assault, een verhaal of enig karakter :) Shooters lijkt me toch de juiste categorie.

Anyhoo, ik merk toch dat ik het spelletje wat eentonig vind na 6k battles. Liever nieuwe maps (die dan niet 100% molshopen/heuvels zijn om de physics te showen) dan nog meer nieuwe tanks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16:45
Eentonig maak je het soms zelf. Meestal heb je altijd wel een kantje waar je het "liefst" naar toe gaat. Soms moet je ook eens wat anders proberen. Ga een keer naar rechts in plaats van links etc.

Daarnaast is af en toe rushen ook gewoon leuk en effectief. Neem Serene Coast die map is perfect voor harde rushes. Alleen de players erop hebben allemaal een "camping mind" Toen die map nog ingame was deden wij vaak als platoon in t10 battle gewoon als heavies naar voor rushen en de stad( of andere kant) pakken dan krijg je een veel andere game met veel meer actie, en dan kan zelfs een Serene Coast potje binnen 2-3 minuten afgesloten worden!

Zo heb je op elke map wel iets wat je nog nooit hebt gedaan maar wat best wel succesvol kan zijn. Maarja high risk kan soms ook wel eens leiden tot een certain death:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14-06 02:34

Mickroz

Mickroz#2491

jeej :D
Researched:
M48A1 Patton researched. Undistributed experience spent: 160000. Free Experience spent: 0.
Eerste tier X tank, nu nog ff 3m sparen om hem te kunnen kopen :P

Steam-Twitch-YouTube-Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Bundin schreef op maandag 11 maart 2013 @ 15:27:
Waarom staat dit eigenlijk in Roleplaying Games ipv Shooters? Er is, minder nog dan bij Call of Honor: Battlefield Assault, een verhaal of enig karakter :) Shooters lijkt me toch de juiste categorie.

Anyhoo, ik merk toch dat ik het spelletje wat eentonig vind na 6k battles. Liever nieuwe maps (die dan niet 100% molshopen/heuvels zijn om de physics te showen) dan nog meer nieuwe tanks...
Dat heb ik vorig topic wel eens gevraagd of er mensen vonden dat het in shooters moest of niet en er waren niet echt veel mensen die echt vonden dat het meer in shooters past. Kan het er wel naartoe verplaatsen want in principe is het geen rpg met shooter elementen maar een shooter met rpg elementen :)

Maak het leuk door verschillende tanks te spelen, speel met verschillende mensen, speel Tank Companies etc.
Mickroz schreef op maandag 11 maart 2013 @ 16:43:
jeej :D

[...]

Eerste tier X tank, nu nog ff 3m sparen om hem te kunnen kopen :P
Moet zeggen dat ik het wel een van de minst leukere tier 10 is die ik heb, wil je niet ontmoedigen hoor :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16-04 22:41

TRX

VasZaitsev schreef op zondag 10 maart 2013 @ 21:29:
Dat ding is echt horror ja. Ik snap niet waarom ze tier 4 zo vreselijk klote maken. De enige tanks die een beetje lekker spelen zijn de T-28, de PIII en de Matilda. Zijn namelijk alle 3 mediums, waardoor hun MM veel beter is en ze tenminste een tier 5/6 kunnen beschadigen. De Pz38, AMX40 en A-20 schieten nog geen deuk in een pakkie boter.

De Lee is gewoon een geval apart. Als je weet wat je doet prima en nog best gevaarlijk door het kanon.

De ELC AMX vond ik ook afschuwlijk. Snel en wendbaar, dus een echte tank om heavies mee dood te draaien, vergeet het maar: geen turret....
ik vind die elc wel leuk. erg snel en z'n gun heeft een aardige pen en damage :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
User schreef op maandag 11 maart 2013 @ 13:47:
Ik ben erg benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

psychoclown schreef op maandag 11 maart 2013 @ 17:04:
[...]

Moet zeggen dat ik het wel een van de minst leukere tier 10 is die ik heb, wil je niet ontmoedigen hoor :$
maakt niet uit, nu kan ik me weer concentreren op een andere lijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Waarom? Ben nu bezig met M3 Lee en wilde eigenlijk die medium lijn pakken, maar kan ook nog voor de heavy kiezen. Maar dan moet ik een andere medium lijn hebben. Welke medium lijn is beter dan die naar de Patton volgens jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Whuzz schreef op maandag 11 maart 2013 @ 21:35:
[...]

Waarom? Ben nu bezig met M3 Lee en wilde eigenlijk die medium lijn pakken, maar kan ook nog voor de heavy kiezen. Maar dan moet ik een andere medium lijn hebben. Welke medium lijn is beter dan die naar de Patton volgens jou?
E50M, T62A of de Batchat.

T62A is waarschijnlijk het meest noob friendly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

User schreef op maandag 11 maart 2013 @ 21:40:
[...]
Tnx :)
Is dat een hint? :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Whuzz schreef op maandag 11 maart 2013 @ 21:35:
[...]

De M48 is best aardig hoor maar zeker een van de lastigste top tier mediums om te spelen. Daarnaast is deze medium groter dan de T110E5 (!). Hij mag wel iets sneller, accurater en hogere ROF hebben maar size does matter ;) Hetzelfde zie je in de Lorraine 40t, best prima medium hoor maar hij is vaak even groot als een tier 9 heavy dus een gewild en makkelijk target.

De T20 en Pershing zijn daarentegen heel erg leuk! De M46 Patton was heel erg leuk voor de toevoeging van de tier 10 meds maar die heb enkel kort voor de patch gespeeld dus over de huidige gameplay durf ik niets te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Tnx voor de tips. Naja, tegen de tijd dat ik die lijn op Tier9 heb kan ik altijd nog besluiten het daar bij te laten. De US lijn is een "side quest" momenteel, dus dat gaat toch wel even duren.

Andere vraag: IS-4 of IS-7? Ben nu bezig met de KV-1, dus kan straks kiezen voor de T-150 of de KV-1S...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
M103 -> T110E5: 167.525xp te gaan

Morgen weer een stuk doorgrinden. Vandaag viel een beetje tegen, met name omdat er echt veel arty was.. je kon gewoon niet echt vrij bewegen.. als je gespot werd landen er wel 2 shells ofzo bij je binnen 10-15 seconden.. en laat die nou net 800hp splash damage doen..

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
KV-1S richting the IS-7 lijn is de 'betere' / leukere weg om te volgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

psychoclown schreef op maandag 11 maart 2013 @ 22:12:
Prima, dat was ik van plan. Da's mijn "hoofdlijn" richting TierX :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Whuzz schreef op maandag 11 maart 2013 @ 21:53:
[...]

Tnx :)

[...]

Is dat een hint? :P ;)
Jup, dat is een hint. Als eerste tier 10 is het niet handig om een tank te kiezen die lastig te spelen is. De M48 is best pittig om goed te spelen, de E50M is wat makkelijker maar nog steeds best lastig. De batchat is helemaal een vreemde eend in de bijt gezien de autoloader. De Chinesen zijn helemaal dramatisch door het gebrek aan gundepression. Dan blijft alleen de T62A over, die voor zover ik weet een redelijke allrounder is.

Voor de heavies geld natuurlijk een ander verhaal, but you can't go wrong with an IS-7.

Edit, bericht terug van Ectar:
Hi there Usertmp,

I'm afraid I have no part in the supertest program. Only Marokko can assist you with this.

Regards

[ Voor 11% gewijzigd door User op 11-03-2013 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

User schreef op maandag 11 maart 2013 @ 22:27:
[...]
Jup, dat is een hint. Als eerste tier 10 is het niet handig om een tank te kiezen die lastig te spelen is. De M48 is best pittig om goed te spelen, de E50M is wat makkelijker maar nog steeds best lastig. De batchat is helemaal een vreemde eend in de bijt gezien de autoloader. De Chinesen zijn helemaal dramatisch door het gebrek aan gundepression. Dan blijft alleen de T62A over, die voor zover ik weet een redelijke allrounder is.

Voor de heavies geld natuurlijk een ander verhaal, but you can't go wrong with an IS-7.
Duidelijk, goede tips. Voorlopig de russische heavy line tot de Is-7 afwerken. Voor ik daar ben (doe tegelijkertijd de duitse SPG lijn om beter overzicht over de maps te leren) zijn we een paar 1000 matches verder en kan ik verder denken over de volgende lijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23:21
[...]

[...]
Met de IS-4 zit je ook wel goed hoor :) die kan je tenminste achterstevoren rijden en nog steeds bouncen :D

Vind de russen over het algemeen de beste lijn om mee te beginnen. bouncen lekker veel, goede guns (alleen wel tijd nemen om te richten) en goede mobility.

Het vervelende aan Russische tanks zijn de lage hoeveelheid shells die je kan meenemen. 99/100 heb je genoeg, maar bij de IS-3 heb ik tot al vaker gehad dat ik zonder shells zat aan het einde van de match :+ Bij de T62-a heb ik 40 normale shells en de rest gold shells. Is al een paar keer voorgekomen dat ik gold zat te schieten omdat de rest op was :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
[...]

Dat heb ik vorig topic wel eens gevraagd of er mensen vonden dat het in shooters moest of niet en er waren niet echt veel mensen die echt vonden dat het meer in shooters past. Kan het er wel naartoe verplaatsen want in principe is het geen rpg met shooter elementen maar een shooter met rpg elementen :)
Ik zou gaan voor nu verplekken met een redirect hier (dat kon toch?). En dan zonder redirect bij het volgende nieuwe draadje. Waarvoor ik zou voorstellen om één draadje per patch te doen ipv een nieuwe per x pagina's trouwens. Per x pagina's hoeft niet meer om technische redenen vanuit Tweakers als ik het goed gelezen heb en per patch lijkt me dan een logischere opdeling. Dan is een search wél automagisch beperkt tot de meest recente stats/versie ingame en loop je dus niet tegen verouderde info aan, maar heb je ook niet het probleem dat een search beperkt is tot de paar weken dat een topic nu maar loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

de IS wel een erg leuk tankje inderdaad, mijn favoriet.

Ik heb heel lang gespeeld met de dikste 122mm, maar, onlangs toch weer de Idiot genomen. Scheelt zoveel geld[een 100mm kost maar 250, een 122mm over de 1000] terwijl het verschil in schade voor mij wel meevalt. Het voordeel is dat een Idiot ook 2 shells per minuut meer uitpoept, wat ik erg fijn vind.

Nu nog de zwaarste motor, die 100pk extra lijken me wel handig.

En dan 2 miljoen credits grinden voor een IS3...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Bundin schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 00:00:
[...]

Ik zou gaan voor nu verplekken met een redirect hier (dat kon toch?). En dan zonder redirect bij het volgende nieuwe draadje.
Kan natuurlijk altijd even kijken hoe het uitpakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
psychoclown schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 00:24:
[...]
Kan natuurlijk altijd even kijken hoe het uitpakt :)
Klinkt goed, ook die van een draadje per patch :) Op zich is WoT ten slotte vooral een shooter en veel minder een RPG.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Altijdgriep
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07-06 23:15
redwing schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 06:48:
[...]

Klinkt goed, ook die van een draadje per patch :) Op zich is WoT ten slotte vooral een shooter en veel minder een RPG.
Ik praat anders altijd in karakter als ik in mijn E-75 rij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Altijdgriep schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 06:56:
[...]
Ik praat anders altijd in karakter als ik in mijn E-75 rij.
Maar ik schiet meestal meer dan dat ik praat ;)

En er zitten natuurlijk wel RPG elementen in (crew levellen, je speelt een tankcommander etc) maar het gaat toch vooral om het schieten.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBrush
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16-05 11:39
Laten we het gewoon afwisselen :Y . De oneven in de shooter, en de even in het RPG. Zo hebben we er ook geen discussie over, behalve dat het enorm irritant word om constant te wisselen enz.

Hoop vanavond eindelijk de beste gun te hebben op m'n IS-3, ben het tekort aan penetration wel zat tegen hogere tiers... :')

WoT: LordOfTerror Tomato GG- LordOfTerror

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
Voor mij is de T-62a niet echt noob friendly, ook omdat ie toch anders speelt dan de T-54. Bij mij zit ie op de reservebank, tot ik zin heb om hem te leren spelen. De Patton heeft niet heel veel armor en snelheid, maar je kan er lekker mee schieten terwijl je beweegd en hij is ook heel beweegelijk.
User schreef op maandag 11 maart 2013 @ 21:40:
[...]

Ik heb dat eigenlijk alleen met mijn Type 59, maar als het zover is dat ik alleen nog maar gold shells over heb betekend het meestal dat ik een echt lekker potje heb en dat we waarschijnlijk gaan winnen. Dan investeer ik graag een aantal gold shells.
Gisteren 6 potjes met de Type en allemaal gewonnen, wat goed is want ik ben bezig met mijn 4e skill.
oosterhofjf schreef op maandag 11 maart 2013 @ 22:49:
[...]
...
Het vervelende aan Russische tanks zijn de lage hoeveelheid shells die je kan meenemen. 99/100 heb je genoeg, maar bij de IS-3 heb ik tot al vaker gehad dat ik zonder shells zat aan het einde van de match :+ Bij de T62-a heb ik 40 normale shells en de rest gold shells. Is al een paar keer voorgekomen dat ik gold zat te schieten omdat de rest op was :9

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
Gister ging het bij mij echt heel bagger, ik won niks en als ik het gevoel had dat ik goed speelde verloren we natuurlijk weer, zelfs in platoon werd het niet heel veel beter, wat meestal kwam omdat wij met 3 of 4 tanks de ene flank tegenhielden en de rest alweer dood was waardoor wij weer overrompeld werden. Was het dan ook goed zat aan het eind van de avond :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

[...]

Edit, bericht terug van Ectar:

[...]
mja, al sinds het begin wilde ik de pershing omdat ik daar veel mee ingedeeld werd met mn type, maar de m46 speelde zo lekker dat ik het maar doorgetrokken heb naar de m48.
nu ben ik bezig met t44 -> t54 nog 20k xp, kv4 -> st1 nog 30k xp, m103 -> t110e5 nog 100k en de is8 -> is7 nog 100k xp.
sidequest de t71 :)

kv3 maar eens verkocht, fijne tank vind ik dat, maar speel hem te weinig, dus heb maar weer eens de su8 terug gekocht, kijken hoe dat gaat, had daar nog 50k xp opstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Nadeel van de patton vind ik de afwezigheid van snelheid en het redelijk grote profiel. Daarentegen is de gun goed en is de view range unmatched. Heeft zo zijn nut, maar makkelijk spelen zou ik het niet noemen.

T62a is een medium die ik heb, die is wel anders dan de T54, je moet de t62a opnieuw leren spelen omdat je niet meer erop kan rekenen dat ie net zo bounced als de t54. Ding is wel meer beweegbaar dan de t54 al trekt ie wel iets minder snel op. Maar overal denk ik dat ie snel onder de knie te krijgen is. Zelf speel ik niet veel op tier 10, dus nog niet erg veel matches mee gehad. Speel bijna alleen tier 10 in CW/TC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Knowuse schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 08:40:
Voor mij is de T-62a niet echt noob friendly, ook omdat ie toch anders speelt dan de T-54. Bij mij zit ie op de reservebank, tot ik zin heb om hem te leren spelen. De Patton heeft niet heel veel armor en snelheid, maar je kan er lekker mee schieten terwijl je beweegd en hij is ook heel beweegelijk.
Dat shooting on the move valt ook nog vies tegen tegenwoordig. Volgens mij kan de E50M dat zelfs nog beter. Ding is inderdaad wel erg wendbaar, maar ook relatief langzaam. En wat heb je aan wendbaarheid als je ergens niet op tijd kan komen? Het laatste wat je in de M48 wil, is een arty op je dak, elke artyshell gaat per direct door je 'armour' heen. En dat is mij door het gebrek aan snelheid veel te vaak gebeurd. De M48 zit dan ook lekker stof te happen in de garage.

Dat de T-62A anders speelt dan zijn voorganger, wil niet zeggen dat hij niet noob friendly is. Ik moet zeggen dat ik hem zelf niet heb, maar de E50M, M48 en Batchat heb ik wel (gehad). Als ik zo naar de T-62A kijk, is die een heel stuk makkelijker te spelen dan de anderen. Ding is laag, snel, wendbaar en heeft een goeie gun. Wat wil je nog meer? En dan nog, het is een Rus, het moet wel easy mode zijn. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Eergisteren een lekkere battle gehad op Himmelsdorf met Pariah en Djengizz. Goed voorbeeld van hoe belangrijk het is dat er samengewerkt wordt in een battle en dat 2 tanks meer damage doen dan 1 tank, veel mensen in randoms vergeten dat nogal... daarom speel ik zelf het liefste in platoonverband omdat je dan 1 of 2 man bij je hebt waar je op kunt vertrouwen :P.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/e121zss.jpg
Afbeeldingslocatie: http://mwreplays.com/newreplaysimg/d1f51857d891bea8839a3b86e08edab5.png

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Gisteren maar twee potjes in public gedaan en nog een zevental in TC want ik weet wel hoe de maandagen zijn na 2x een maandag uberfaal teams :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

wsLy schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 10:21:
en dat 2 tanks meer damage doen dan 1 tank, veel mensen in randoms vergeten dat nogal...
Wat nog veel belangrijker is: twee tanks doen snéller damage dan 1 tank. In een 1 vs 1 kan ik een tank wel uitschakelen door hem 1000 dmg (voorbeeld) te doen, maar heeft die tank misschien de tijd om mij 4 keer te raken, met 800 (voorbeeld) damage tot gevolg. Bij 2 vs 1 doen we die 1000 damage in de helft van de tijd en kan de tegenstander maar 400 damage doen voor hij dood is.

Dat klinkt heel "duh", maar wat ik vaak zie is dat men wel met 2 tanks samen speelt, maar dan alsnog één voor één aanvalt, waardoor de tegenstander niet snéller dood is en alsnog die 800 dmg kan doen.
Ik zie vaak mensen één voor één "peekaboo"-en. Ze vergeten dan vaak dat die tegenstander toch maar op 1 target tegelijk kan schieten en dat het dus beter is om even om je teamgenoot heen te rijden en tegelijk te gaan schieten, in plaats van wachten tot je teamgenoot klaar en/of dood is en het dan van hem overnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Whuzz schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 10:33:
[...]

Wat nog veel belangrijker is: twee tanks doen snéller damage dan 1 tank. In een 1 vs 1 kan ik een tank wel uitschakelen door hem 1000 dmg (voorbeeld) te doen, maar heeft die tank misschien de tijd om mij 4 keer te raken, met 800 (voorbeeld) damage tot gevolg. Bij 2 vs 1 doen we die 1000 damage in de helft van de tijd en kan de tegenstander maar 400 damage doen voor hij dood is.

Dat klinkt heel "duh", maar wat ik vaak zie is dat men wel met 2 tanks samen speelt, maar dan alsnog één voor één aanvalt, waardoor de tegenstander niet snéller dood is en alsnog die 800 dmg kan doen.
Ik zie vaak mensen één voor één "peekaboo"-en. Ze vergeten dan vaak dat die tegenstander toch maar op 1 target tegelijk kan schieten en dat het dus beter is om even om je teamgenoot heen te rijden en tegelijk te gaan schieten, in plaats van wachten tot je teamgenoot klaar en/of dood is en het dan van hem overnemen.
Dat is het grootste probleem in randoms... En sommige mensen zijn bang om een schot op te vangen voor hun teammate..

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter

themaxter

Bugged..

Wat ik tegenwoordig nog wel is in randoms wil doen (zeker in city maps), als ik alleen in een heavy zit, kijken of er een andere heavy is met goede rating en deze gewoon aanspreken en vragen of ie wil samenwerken. Ondanks dat er in randoms minder wordt geluisterd, wil dit bij goede spelers best wel werken :)
Gisteren zo ook met mijn T32 en een M103 een flank compleet gesloopt op Ruinberg.

Moet ook eerlijk bekennen dat ik 9 van de 10 keer beter presteer in city maps dan open terrein (komt misschien ook omdat je dan minder last van arty hebt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Whuzz schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 10:33:
Het is niet het enige argument: je kunt in platoon ook meerdere tactische beslissingen tegelijk nemen. Zo zie je in de replay dat Pariah en Cold de flank gaan opruimen waar hun TD's staan te snipen terwijl ik ga decappen. Dat was een bewuste beslissing die je in je eentje niet kunt maken.

Buiten de samenwerking van een platoon is je tank keuze overigens ook belangrijk: probeer hetzelfde type tank te kiezen of iig tanks met synergie. Dus geen brawler en sniper mixen bv. maar neem dan twee brawlers / snipers mee. Ook combo's als arty / scout werkt natuurlijk vanwege die synergie. Platoon samenstelling scheelt een hoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjtdevries
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-05 13:07
Tja, dat tanks een beetje bij elkaar moeten passen snappen veel mensen echt niet.
Gisteren zat ik in een random op de Steppe map met mijn Matilda. Krijg ik een melding "follow me" van een A-20.... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique

solique

Fire is all I need

Ben er na gisteren ook helemaal klaar mee om een avond zonder platoon te spelen, wat een gruwel waren de randoms gisteren. Winrate van 26,3 kunnen halen 8)7

Gisteren maar een KV-1S aangesproken om samen te werken stonden 3vs8 dus moesten wel. Vroeg het ook aan de andere overgeblevene maar die ging als een rambo hun base in dus had zoiets van zoek het dan maar uit. Uiteindelijk de pot in een win kunnen afsluiten met zijn tweeën, helaas wel 1 van de weinige wins.

De rest van de randoms was soms niet om aan te zien, zelfs paar gehad waar ik boven de 2k damage had uitgedeeld en tweede op de lijst nog niet de 1k had gehaald of als enige kills maken als arty.

Meest typische pot was waar een scout langs 8 tanks van ons kon rijden omdat ze het belangrijker vonden om de heavy's af te maken. Toen hij uiteindelijk 2 arty's had gedood dacht een M6 laat ik dan maar eens schieten en scout trackde waarna ik de scout maar afschoot als arty. Rest van onze tanks waren op dat moment allemaal op weg terug richting mijn kant waardoor ze als kippen werden afgeschoten, kon zelf nog 4 kills maken. Maar wat zit je je dan te ergeren als arty.

[ Voor 8% gewijzigd door solique op 12-03-2013 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Awesome potje in de 110 van van het weekend. Ik had net de Top Gun unlocked en erop geschroefd en ik moet zeggen dat die wel heel erg goed bevalt! Gelijk ook een nieuwe high score op de 110 weten te behalen :)

YouTube: [EU] How to play Widepark in 110 - 10-03-'13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
solique schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 11:10:
Ben er na gisteren ook helemaal klaar mee om een avond zonder platoon te spelen, wat een gruwel waren de randoms gisteren. Winrate van 26,3 kunnen halen 8)7

Gisteren maar een KV-1S aangesproken om samen te werken stonden 3vs8 dus moesten wel... enz enz
Zo zijn is er bijna ieder potje wel iets..

ik had gister ook weer een paar dingen waarvan ik denk wtf.......

potje sandriver assalt, wij waren de aanval partij.. en er waren nog 5 vijanden over, 1 art, 1 afk tank en 1 stugg II, T-34 en een coventer
en wij hadden nog 3 over, 1 arty, 1 kv-1 met weinig hp en ik in mijn T-34

we waren dus al bij de vlag aan het "stoeien" ik knal de T-34 af die stond op de heuvel te schieten, die kv-1 dacht dat doe ik wel ff en rijdt zo het vlag gebied in en word opgeblazen door de stug III , dat was fout nr 1
daarna waren we beetje aan het heen en weer rijden op de heuvel en de coventer dacht slim te zijn en reed over de heuvel achter me en raakte me wel een paar keer maar kon hem ook doden.. maar nu komt het leukste.. de arty ging dus alleen maar richten op de AFK tank!!! die geen bedreiging is.. ik had allang tegen hem gezegd dat die afk was en moest richten op die andere..

maar ja alsnog verloren, ik heb de arty nog kunnen killen maar daarna schoot de stug mij dood en was de tijd voorbij. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
Ja de physic update met al die bulten maakt de Patton niet echt fijner om te spelen. Mijne speel ik ook bijna niet meer net als de Bat trouwens.

De T-62A heeft weinig hull armor en gun depression, dat maakt hem mijns inziens moeilijker te spelen. Maar de 8 potjes die ik er mee gespeeld heb zegt relatief weining. Ooit, als ik deze tank iets meer heb gespeeld, kom ik hier nog eens op terug.
User schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 09:25:
[...]

Dat shooting on the move valt ook nog vies tegen tegenwoordig. Volgens mij kan de E50M dat zelfs nog beter. Ding is inderdaad wel erg wendbaar, maar ook relatief langzaam. En wat heb je aan wendbaarheid als je ergens niet op tijd kan komen? Het laatste wat je in de M48 wil, is een arty op je dak, elke artyshell gaat per direct door je 'armour' heen. En dat is mij door het gebrek aan snelheid veel te vaak gebeurd. De M48 zit dan ook lekker stof te happen in de garage.

Dat de T-62A anders speelt dan zijn voorganger, wil niet zeggen dat hij niet noob friendly is. Ik moet zeggen dat ik hem zelf niet heb, maar de E50M, M48 en Batchat heb ik wel (gehad). Als ik zo naar de T-62A kijk, is die een heel stuk makkelijker te spelen dan de anderen. Ding is laag, snel, wendbaar en heeft een goeie gun. Wat wil je nog meer? En dan nog, het is een Rus, het moet wel easy mode zijn. :+

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

wij kiezen meestal dezelfde tanks in platoon, en 1 called de targets, en wie wanneer schiet, scheelt een hoop shells ook, en kan de ander gelijk focussen oo de volgende tank.
d
het targetten mis ik wel in randoms, toen ik begon werd daar veel meer gebruik van gemaakt, nu kom je het eigenlijk alleen nog tegen als de kids naar school of naar bed zijn, vaak genoeg een tank getarget die dan wordt gekiled door iemand anders en weer een loze shell schiet, leuk als je een flinke reload tijd hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique

solique

Fire is all I need

Mickroz schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 11:50:
wij kiezen meestal dezelfde tanks in platoon, en 1 called de targets, en wie wanneer schiet, scheelt een hoop shells ook, en kan de ander gelijk focussen oo de volgende tank.
d
het targetten mis ik wel in randoms, toen ik begon werd daar veel meer gebruik van gemaakt, nu kom je het eigenlijk alleen nog tegen als de kids naar school of naar bed zijn, vaak genoeg een tank getarget die dan wordt gekiled door iemand anders en weer een loze shell schiet, leuk als je een flinke reload tijd hebt.
Op randoms soms ook zo irritant want daardoor kan je een match nog omdraaien.
Vooral als je als arty dan wel gaat callen, dan call je dat je een target gaat beschieten omdat die in dekking staat maar wel te raken is en dan gaat je team zich op dat target focussen en beschieten waardoor je shell vaak voor niets aankomen omdat target gekilled is. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Laatst online: 23:16
solique schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 12:04:
[...]

Op randoms soms ook zo irritant want daardoor kan je een match nog omdraaien.
Vooral als je als arty dan wel gaat callen, dan call je dat je een target gaat beschieten omdat die in dekking staat maar wel te raken is en dan gaat je team zich op dat target focussen en beschieten waardoor je shell vaak voor niets aankomen omdat target gekilled is. :|
Inderdaad. Ik speel met de T92, en ik verkoop tanks vaak een flinke beuk, maar dan hebben ze soms nog een paar HP over, 100-200. Dan ga ik er niet nog een keer op schieten, maar zoek ik een andere tank om een beuk te verkopen. Vooral door de enorme reload tijd, en omdat ik meestal met AP schiet (is frustratie met idioten in het team, maar trololol op tracked Tier X tanks). En maar blijven camper met 100% health, terwijl ze maar een schot hoeven te doen. En gevaar van andere enemy tanks/arty is er niet. En weten ze nog dood te gaan. (100% vs 1-5%). En wordt ik uitgemaakt voor n00b arty, omdat zij gewoon @#^$^@#$@ zijn.

Of heb je situaties waarbij een tank nog 100% is, schiet ik, en wordt die tank ondertussen ineens ondervuur genomen. Heeft hij nog een paar HP over als mijn schot land (duurt zo'n 2-3 seconden), en word je ook uitgescholden voor n00b arty, kill stealer etc 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17:48

skoozie

SCSI

gisteren een leuk potje op Lakeville. ik in IS-8 met nog een IS-8 besluiten maar deathvalley te bewaken omdat alle anderen de andere kanten opgaan. komt een M103 aan we wisselen wat schoten bouncen veel tot een T92 hem in 1 klap van de baan veegt. iets later kwam er een T110E5 de hevuel over, hij hield zijn gun op mij maar kon mooi achter een steen schuilen. de andere IS-8 had het door en schoot steeds op de T110E5, toen de loop draaide trok hij terug en kon ik volop vuren op die T110E5 was goed om te zien dat dit soort samen speel acties nog wel eens voorkomen in pubs!

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 400040

ThomasG schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 12:16:
[...]

Of heb je situaties waarbij een tank nog 100% is, schiet ik, en wordt die tank ondertussen ineens ondervuur genomen. Heeft hij nog een paar HP over als mijn schot land (duurt zo'n 2-3 seconden), en word je ook uitgescholden voor n00b arty, kill stealer etc 8)7
Arty zijn in pubs is veel geklaag over je heen krijgen. Bijv van scouts die gelijk bij de start naar de spawn van de tegenstander rijden, paar tanks spotten, doodgeschoten worden en dan gaan klagen dat je als arty niet hebt geschoten. Soms zijn ze binnen 20 sec dood, niet eens genoeg om te laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
Anoniem: 400040 schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 12:33:
[...]

Arty zijn in pubs is veel geklaag over je heen krijgen. Bijv van scouts die gelijk bij de start naar de spawn van de tegenstander rijden, paar tanks spotten, doodgeschoten worden en dan gaan klagen dat je als arty niet hebt geschoten. Soms zijn ze binnen 20 sec dood, niet eens genoeg om te laden.
arty's zijn ook gewoon vervelend.. :) je stoort mensen in hun spel, ben je net lekker bezig met kiek-a-boo ofzo of sta je lekker te wachten ergens krijg je een shell op je hoofd van 800dmg..

Wat ik tegenwoordig doe is als een arty mij raakt zoek ik hm op.. :)

Sorry maar ik vind arty's heel vervelend :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
psychoclown schreef op maandag 11 maart 2013 @ 22:12:
Is dit vanwege de "snelheid" van deze heavies?
Ik heb zelf voor de T-150 -> KV-3 gekozen, vind deze beiden eigenlijk erg leuk, ok, beiden met een zwabber gun maar bouncen erg lekker, dus je kunt tegen gelijke tier mooi dichtbij komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Sneezzer schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 12:40:
Is dit vanwege de "snelheid" van deze heavies?
Yup.
Dit soort hybride heavies hebben meer tactische mogelijkheden dan de klassieke heavies. Klassieke heavies hebben vaak geen keus meer nadat ze een tactische beslissing hebben genomen en zijn ook vaker veroordeeld tot defensief spel of het houden van chokes op de dichtstbijzijnde flank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Exact, wil je invloed kunnen uitoefenen zijn de meer mobiele heavies met decent damage output (zeg maar de allrounders) de tanks om te nemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

3 soorten heavies eigenlijk

1. Defensive, de tragere armored tanks, is4, e100, maus. Niet genoeg snelheid voor een push of om dynamisch ingezet te worden. Dit is vaak een blok defense die op een choke point word neergezet.

2. Offensive, de snellere minder armored tanks, is7, t110e5. Deze zijn een stuk rapper en hebben goede firepower en mogelijkheden om dynamischer gebruikt te worden.

3. Support, AMX50B, T57 Heavy, hebben niet genoeg armor om frontline aanval of defense te doen, echter ze kunnen wel hun teamgenoten versterken door sublieme firepower.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Nog een vraagje over XVM, bij het startscherm zie ik vaak 3k, 980 , 49% nu snap ik dat 3k de gespeelde battles zijn, 49% de winrate maar wat betekend het getal?

Pagina: 1 2 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.