Ik weet niet of ik een nieuw topic moet aanmaken, of in Bedrijf gebruikt zonder mijn toestemming mijn foto of hier Foto gebruik door derden zonder toestemming moet doorgaan. Merge maar als het nodig blijkt.
De situatie: ik ben met een app bezig, een hobby projectje, maar ik wil er wel een betaalde app/of reclame in zetten, dus potentieel gaat het geld opleveren. Ik verwacht echter niet veel opbrengsten
Het punt is dat ik in de app foto's nodig heb van zowat alle honden rassen. In eerste instantie heb ik gewoon wat foto's van internet gehaald (app is nog lang niet af) om wat te testen, maar ten eerste wordt de app dan heel groot en ten tweede kan ik wellicht beter de image search van Google gebruiken (ook al mag je daar gratis maar 100 searches per dag doen). Echter, ik fotografeer zelf ook wel wat, dus ik weet dat je niet zomaar andermans foto's mag gebruiken. En zoals in het gelinkte topic te lezen is, kan het best wat geld kosten. Aan de andere kant, de foto's zijn vrij opvraagbaar via Google image search en ik wil de foto's in iets van 450pix gebruiken. Het vermelden van alle bronnen is ondoenbaar, tenzij iemand een plek weet waar ik alle foto's bij elkaar heb zodat 1 bronvermelding genoeg is.
Hoe pak je dit aan?
De situatie: ik ben met een app bezig, een hobby projectje, maar ik wil er wel een betaalde app/of reclame in zetten, dus potentieel gaat het geld opleveren. Ik verwacht echter niet veel opbrengsten
Hoe pak je dit aan?
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD