In de manual staat bij parameter 66 dat als het negatief moet zijn je 64536-65535 voor -100 tot -0,1 kan gebruiken. Alleen kan je dit niet invullen in de zipabox. Misschien zelf de parameter aanmaken? Andes ben ik bang dat het niet helemaal goed is geimplenteerd door onze vrienden van zipato.tdolder schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 18:09:
@Hera mooie review van de Fibaro motion sensor, ziet er goed uit!
Ik heb deze ook binnen en wil de gemeten temperatuur corrigeren met -2 graden hoe doe je dit? Bij de settings kun Je kunt je een correctiewaarde opgeven van 0-100, echter geen minwaarde.
@Rednas33, ik heb op een plek waar de inbouwdoos ook te ondiep was de module bij het te schakelen device geplaatst daar is vaak meer ruimte dan achter de schakelaars en je hebt dan gelijk ook de nuldraad erbij.
Overigens vervang ik de bestaande schakelaars altijd voor impulsdrukkers bijvoorbeeld http://www.elektrototaalm...-101-4141697/1413-0-0509/
Nog bedankt voor je tip over de module. Ik had al bedacht om een watervaste lasdoos buiten op de muur bij het zonnescherm te maken. Alleen komt er geen bruine draad naar de zonnescherm motor en die heeft de module nu net nodig.
Ik heb het tussenstuk wat Anjos aangaf gekocht. Eens kijken of dit er een beetje netjes uitziet.