Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekosniekos
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20-06 12:12
krijg bijna een gevoel van, flikker nu ook maar helemaal op met het spel, echt onbegrijpelijk dat je dit zo slecht voor elkaar hebt!

Zit je de tutorial te spelen, omdat het moet, ga je naar de andere regio, wordt je eruit geflikkerd, sta je 20m in de wacht, doet ie het niet, selecteer je andere server..... sta je weer in de wacht..... is dit nou gewoon slecht of ? Ik weet het niet meer, dit had je toch gewoon moeten zien aankomen? Mis ik iets verder?

Echt onbegrijpelijk eigenlijk....

los gezien van het feit dat je ook nog eens de duurdere editie koopt, dan verwacht je toch tenmiste werkende servers. Hoor het die dude van EA nog zeggen, geen problemen en anders lossen we ze asap op zet er dan gewoon extra servers neer.

[ Voor 19% gewijzigd door niekosniekos op 07-03-2013 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrphara
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 06-09 14:44
Ik zit nu toch al een uurtje te spelen vraag is allen voor hoelang nog haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Gé Brander schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 19:31:
Wat een gigantische flop zeg. Ik hoop dat ze nu eindelijk eens gaan begrijpen dat we niet altijd online willen spelen. We willen alleen maar spelen... En misschien eens een keer online tegen elkaar, maar graag nu eerst eens kijken wat ik nu eigenlijk gekocht heb... Zo jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekosniekos
mrphara schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 20:05:
Ik zit nu toch al een uurtje te spelen vraag is allen voor hoelang nog haha
het is geen beta meer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Nu online

The_Worst

Unox

Mijn ervaring is dat als je eenmaal speelt er bijna geen problemen zijn. Bij mij valt de verbinding nog heel af en toe weg maar verder geen synchronisatie problemen. Alleen het verzenden van goederen duurt enorm lang. $50.000 was ~60 minuten onderweg.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-09 19:54
Anno 2013 kunnen we van alles op gebied van technologie, maar fatsoenlijk een spel uitbrengen en die notabene nog internet nodig heeft homaar, onbegrijpelijk |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The_Worst schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 20:07:
Mijn ervaring is dat als je eenmaal speelt er bijna geen problemen zijn. Bij mij valt de verbinding nog heel af en toe weg maar verder geen synchronisatie problemen. Alleen het verzenden van goederen duurt enorm lang. $50.000 was ~60 minuten onderweg.
Klopt, wbt stabiliteit zit het wel goed en ik zit ook al een tijd te wachten op geld wat onderweg is van m'n ene stad naar de andere.
Helaas toch gekickt, vast vanwege de benodigde update en toen zaten alle servers vol.
Naja, maar even wat sociaals doen ofzo vanavond. :P

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K4F
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:08

K4F

Ik kan nu alleen de server Oceanic op met een wachttijd van 20 minuten, ondanks dat er staat available. Ik wil nota bene niet op een server bedoeld voor aussies spelen en ten tweede helemaal niet wachten op die paar vrije uurtjes die ik in de week heb. Klik je op select server mag je vrolijk weer 20 min wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
K4F schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 20:18:
Ik kan nu alleen de server Oceanic op met een wachttijd van 20 minuten, ondanks dat er staat available. Ik wil nota bene niet op een server bedoeld voor aussies spelen en ten tweede helemaal niet wachten op die paar vrije uurtjes die ik in de week heb. Klik je op select server mag je vrolijk weer 20 min wachten.
Dan moet je het ook niet opstarten als je weet dat er server problemen zijn bij een launch (wat ook geen verassing is).

Kom volgende week terug dan kan je probleemloos spelen.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekosniekos
Postius schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 20:22:
[...]

Dan moet je het ook niet opstarten als je weet dat er server problemen zijn bij een launch (wat ook geen verassing is).

is toch eigenlijk een schande?

hadden ze net zo goed de beta niet kunnen doen, hadden we nu probleemloos kunnen spelen.

koop in februari en speel het zonder server issues in maart!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K4F
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:08

K4F

Postius schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 20:22:
[...]

Als jij zo met je klanten omgaat. 8)7
Dan moet je m'n geld niet aannemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekosniekos
K4F schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 20:24:
[...]

ja blijft EA, hebben daar soms wat issues mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abacaxi
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-07 06:05
Hahaahahaha tja het is geen klacht, maar ik had hem nog niet en heb hem ondanks dit alles net gekocht :). Ik wacht wel een paar dagen.

Hey EA als jullie meelezen, als je het nou in één keer goed wilt maken kondig je aan dat je als je de stekkers eruit trekt bij de servers dat de laatste patch de offline ontsleuteling is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-11-2024

Arnevld

Warhammer

Bah ik was er net in, speelde de tutorial moet je over naar ander gebied, geen verbinding mogelijk met EA servers... helaas pindakaas

Warhammer en PC games en lego

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zane11
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-06-2024
Arnevld schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 20:27:
Bah ik was er net in, speelde de tutorial moet je over naar ander gebied, geen verbinding mogelijk met EA servers... helaas pindakaas
Dat had ik ook helaas. :P Servers liggen er weer volledig uit. 2 maatjes van mij vlogen er op hetzelfde moment uit.

EDIT: Ik heb overigens de oplossing voor de server problemen gevonden. Linkje richting youtube uitleg. :+

[ Voor 18% gewijzigd door Zane11 op 07-03-2013 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-09 15:03

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

K4F schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 20:24:
[...]

Of jij moet je geld niet besteden bij de launch.
Je kunt wel ongelofelijk aanstellen en daarbij huilie huilie gaan doen, of je wacht 24 uur en je kunt hoogstwaarschijnlijk 10x beter spelen.

Je zelf voor de domme houden en vooral doen alsof het allemaal rete slecht is, terwijl iedereen hier weet dat het gewoon rush hour is. Zelfde geldt voor pizza's bestellen tussen 5 en 7 op een zondag, link van een site bezoeken die hot in het nieuws is etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UntamedNL
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 29-08 21:00

UntamedNL

Drumming

douweegbertje schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 20:30:
[...]

Of jij moet je geld niet besteden bij de launch.
Je kunt wel ongelofelijk aanstellen en daarbij huilie huilie gaan doen, of je wacht 24 uur en je kunt hoogstwaarschijnlijk 10x beter spelen.

Je zelf voor de domme houden en vooral doen alsof het allemaal rete slecht is, terwijl iedereen hier weet dat het gewoon rush hour is. Zelfde geldt voor pizza's bestellen tussen 5 en 7 op een zondag, link van een site bezoeken die hot in het nieuws is etc.
Het slaat natuurlijk nergens op wat je hier schrijft. Als iedereen het weet passen ze toch de server capaciteit aan?
Daarnaast kan je pizza's bakken totaal niet vergelijken met servers voor een online spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaWolf
  • Laatst online: 27-05 21:15
Eerst 20 minuten wachten, simcity op starten, verbinding weg, simcity afsluiten opnieuw opstarten weer 20 minuten wachten.

Meer mensen met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorax
  • Laatst online: 27-01-2022
AlphaWolf schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 20:32:
Eerst 20 minuten wachten, simcity op starten, verbinding weg, simcity afsluiten opnieuw opstarten weer 20 minuten wachten.

my to :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiLo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-09 13:55

BiLo

PSN: toiletcleaner

door op "server kiezen" te drukken wordt ook weer je timer gereset :|

| Voron V2 | Fanatec Podium DD1 | Porsche Podium Wheel | APM | PDME | CSP V3 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zane11
  • Laatst online: 25-06-2024
AlphaWolf schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 20:32:

Ja, het is druk. ;) Maar de oplossing die voor de meeste mensen hier vast wel helpt staat in mijn andere post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorax
dit is wel zeer ernstig, zelfs bf3 was beter dan dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiLo
  • Laatst online: 11-09 13:55

BiLo

PSN: toiletcleaner

| Voron V2 | Fanatec Podium DD1 | Porsche Podium Wheel | APM | PDME | CSP V3 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoofTurkey
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13:33

RoofTurkey

PredatorKalkoen

Volgens mij is het gewoon een truc van EA, slechte publiciteit is ook publiciteit... Iedereen weet namelijk dat EA meer dan genoeg geld heeft om in deze eerste paar weken een dubbele hoeveelheid (of nog veel meer) servers in te zetten. Extra servers inzetten kost dus geld, slechte launch betekent meer geld, makkelijke keuze voor EA lijkt me zo :P .

Grillmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangagong
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 01-08 11:15
Flashbacks naar de release van Diablo 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

ja dat 20 minuten wachten is gewoon echt drie keer niets..

Mijn advies .. Zit je eenmaal in een server. Verlaat hem dan niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Laatst online: 09:29
RoofTurkey schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 20:34:
Volgens mij is het gewoon een truc van EA, slechte publiciteit is ook publiciteit... Iedereen weet namelijk dat EA meer dan genoeg geld heeft om in deze eerste paar weken een dubbele hoeveelheid (of nog veel meer) servers in te zetten. Extra servers inzetten kost dus geld, slechte launch betekent meer geld, makkelijke keuze voor EA lijkt me zo :P .
Mja, het heeft er meer mee te maken dat je in tegenstelling tot bijvoorbeeld BF3 niet gewoon even 10 servers bij kunt plaatsen, de savegames staan namelijk op de servers en anders zouden ze die servers voor een jaar aan moeten houden ofzo terwijl de druk waarschijnlijk alleen de eerste week is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

Amateurs ben blij dat ik een week van huis ben, dat ik verder geen last meer heb van die verschrikkelijke servers.
Always Offline !!

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

Rctworld schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 20:36:
[...]

Mja, het heeft er meer mee te maken dat je in tegenstelling tot bijvoorbeeld BF3 niet gewoon even 10 servers bij kunt plaatsen, de savegames staan namelijk op de servers en anders zouden ze die servers voor een jaar aan moeten houden ofzo terwijl de druk waarschijnlijk alleen de eerste week is.
Een jaar.. Nou ik hoop dat ze wel langer dan een jaar de servers van simcity online houden.. IK heb net 80 euro betaald voor een game van een jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorax
het is op zich ook niet zo'n probleem om ff te wachten, maar zorg er dan voor dat de mensen die zitten te wachten ook voorrang krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repeat123
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21-07 22:30
scorax schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 20:38:
het is op zich ook niet zo'n probleem om ff te wachten, maar zorg er dan voor dat de mensen die zitten te wachten ook voorrang krijgen.
En als mensen er in zitten kunnen ze hun tutorial niet voltooien. Ik vloog er uit toen ik naar de andere stad moest gaan 'kijken'.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeVader
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 23-07 16:31
Zat net te spelen, 20 min gewacht, werd er weer uitgegooid, 20 min wachten. :(.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuuv
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 05-08 10:23
abacaxi schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 20:26:
Hahaahahaha tja het is geen klacht, maar ik had hem nog niet en heb hem ondanks dit alles net gekocht :). Ik wacht wel een paar dagen.

Hey EA als jullie meelezen, als je het nou in één keer goed wilt maken kondig je aan dat je als je de stekkers eruit trekt bij de servers dat de laatste patch de offline ontsleuteling is.
EA leest dit niet, maar reddit staat ook vol met rage post. dat mogelijk wel.

//

Als je een release date aankodigd (europa al 3 dagen later dan usa/asia -_-) verwachten je kopers ook te kunnen spelen op die datum. Het excuus van "je weet dat servers overbelast zullen zijn" is onzin, ze moeten leveren wat ze aanbieden. Als je je spel zo hyped moet je het ook kunnen leveren imo. maarja het is niet anders.

Ik vraag me af of het tijdelijk huren van servers geen optie is, alleen voor release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jhu
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-07 23:02

jhu

En je moet vooral NIET vragen of je je geld terug kan krijgen:
http://www.gamezone.com/n...isk-the-origin-ban-hammer

[ Voor 3% gewijzigd door jhu op 07-03-2013 20:41 ]

Zet de cv maar uit moe, die AMD draait nu stabiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pctje91
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 11-09 13:24
IK heb zojuist nog de digital deluxe upgrade gekocht. Na het spelen van origineel leek het me toch leuk om erbij te hebben. Verwacht dat ik toch nog vele uurtjes plezier zal hebben van de game.
Maar mijn probleem is dat ik de digital deluxe niet terug kan vinden?!
Ik heb geen serial gehad maar zie hem ook niet in origin? Kan iemand me misschien uitleggen hoe ik de upgrade geinstalleerd krijg? of is dit niet nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

UntamedNL schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 20:31:
[...]

Het slaat natuurlijk nergens op wat je hier schrijft. Als iedereen het weet passen ze toch de server capaciteit aan?
Daarnaast kan je pizza's bakken totaal niet vergelijken met servers voor een online spel.
Het slaat zeker wel ergens op maar iedereen die überhaupt hier klaagt over iets is te bekrompen voor woorden.
Mag je boos en geïrriteerd zijn dat je niet kan spelen? Ja absoluut. Had het beter gekund? Waarschijnlijk niet. Heeft het nut om allerlei klachten en problemen te posten? Nee.

Mijn vergelijking slaat wel dergelijk iets op. Het probleem is dat jij het niet snapt, dan hoef je mijn argument nog niet weg te slaan.
Sterker nog is mijn voorbeeld perfect, laat ik het voor je uitleggen:

Het is rush tussen 5 en 7, enorm veel bestellingen. - Dit weet je, en weet je van te voren. -
Dan kun je meer bezorgers gebruiken tussen 5 en 7, het bakken is het probleem vaak niet.
Vervolgens heb je wel weer extra brommers nodig, eigenlijk alleen voor de rush. Dit is het echter waard en is er dan ook. Echter komen er wel 20 bestellingen, en dan binnen 10 minuten.
Dan het is gewoon zo: Bestellingen komen later, bezorgers dienen meer bestellingen per x mee te nemen.
Je kunt niet simpelweg 30 man aannemen, 30 brommers en dat alles voor 2-3 uurtjes.
Niet alleen zorg je er zo voor dat je zelf failliet gaat, maar je krijgt bottlenecks op andere punten.

Laat ik dan het uitleggen voor dit spel:

Het wordt al gefaseerd uitgebracht.
Er zijn al extra servers

Maar hier houdt het op.

Je kunt niet zomaar even extra capaciteit bijplaatsen, het is namelijk geen webserver die even een loadbalancer kan gebruiken en alles naar cloudoplossingen kan sturen en content kan overnemen.
Je hebt met realtime data te maken, databases en ga zo maar door. Zou je alles perfect willen afvangen dan dien je maanden van te voren extra capaciteit te hebben (en waarschijnlijk redt je het dan nog niet, bottlenecks op andere plaatsen). Vervolgens heb je meer man nodig, meer getest, meer kans op problemen en dat alles zodat een paar mensen extra kunnen spelen in de release uren.

Zoek even dat hele klein beetje begrip op, verdiep je eens in de stof ipv lulkraak dingen te roepen en kom dan over een dagje of 2-3 terug waarbij je hopelijk wel fatsoenlijk kunt spelen.

Begin met klagen als het spel over een week niet goed loopt, en talloze bugs bevat. Dan heb je argumenten en een fatsoenlijke rede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• finsdefis
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
repeat123 schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 20:39:
[...]

En als mensen er in zitten kunnen ze hun tutorial niet voltooien. Ik vloog er uit toen ik naar de andere stad moest gaan 'kijken'.. :(
Inderdaad, ik ook :')

En de mensen die hier zeggen dat we ons niet aan moeten stellen snappen het niet helemaal imho. Natuurlijk is deze zooi wel te verwachten, maar dan had EA er makkelijk op kunnen anticiperen met die flinke kas die ze hebben. Je koopt een product en dat product moet gewoon werken, punt. Het is natuurlijk geen wereldramp maar het getuigt van 0,0 inlevingsvermogen en zorg voor de klant. Waarom zou het bij games wel normaal moeten zijn dat je een paar dagen moet wachten voordat je je product kan gebruiken en bij andere zaken niet? Waarom niet bij films? Telefoons? Tosti-ijzers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mint
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11:38
Vind ik niet zo gek dat je gebanned wordt. Als je iets met je creditcard betaalt en je cancelt de betaling bij je bank, vind ik dat de verkopende partij in zijn recht staat om je de toegang te ontzeggen. Gebeurt bij Steam overigens net zo goed, maar dat wordt weer even vergeten omdat EA/Origin nu de volle laag krijgt.

Desalniettemin is het erg jammer dat de hele zaak niet goed werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekosniekos
Pctje91 schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 20:43:
IK heb zojuist nog de digital deluxe upgrade gekocht. Na het spelen van origineel leek het me toch leuk om erbij te hebben. Verwacht dat ik toch nog vele uurtjes plezier zal hebben van de game.
Maar mijn probleem is dat ik de digital deluxe niet terug kan vinden?!
Ik heb geen serial gehad maar zie hem ook niet in origin? Kan iemand me misschien uitleggen hoe ik de upgrade geinstalleerd krijg? of is dit niet nodig?
Kan een uurtje duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pctje91
  • Laatst online: 11-09 13:24
Ik had refresh gamelist gedaan toen stonden ze er wel.
Silly me! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

finsdefis schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 20:44:
[...]

Inderdaad, ik ook :')

En de mensen die hier zeggen dat we ons niet aan moeten stellen snappen het niet helemaal imho. Natuurlijk is deze zooi wel te verwachten, maar dan had EA er makkelijk op kunnen anticiperen met die flinke kas die ze hebben. Je koopt een product en dat product moet gewoon werken, punt. Het is natuurlijk geen wereldramp maar het getuigt van 0,0 inlevingsvermogen en zorg voor de klant. Waarom zou het bij games wel normaal moeten zijn dat je een paar dagen moet wachten voordat je je product kan gebruiken en bij andere zaken niet? Waarom niet bij films? Telefoons? Tosti-ijzers?
Je krijgt altijd je telefoon, tosti-ijzer op de exacte tijd als ze aangeven? Nooit eens één dag vertraging? Out of stock of iets anders? Nooit eens een gehyped product gekocht? Iphone5 of iets in die trend?
Het gebeurt gewoon overal, en ik snap je argumenten ook en in feite is het gewoon ruk.
Maar dan nog, 1 dag niet tot slecht spelen, mah.. deal with it imo.
Zoals ik eerder zei, kom terug als het spel echt brak is.. als je dus over een paar dagen nog niet kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

adyta schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 20:44:
Vind ik niet zo gek dat je gebanned wordt. Als je iets met je creditcard betaalt en je cancelt de betaling bij je bank, vind ik dat de verkopende partij in zijn recht staat om je de toegang te ontzeggen. Gebeurt bij Steam overigens net zo goed, maar dat wordt weer even vergeten omdat EA/Origin nu de volle laag krijgt.

Desalniettemin is het erg jammer dat de hele zaak niet goed werkt.
Nee, dat vind ik niet. Als je ook andere games hebt op Origin dan kun je die games ook niet meer spelen, terwijl er met die games niets aan de hand is. EA/Origin moet gewoon wat dat betreft beter in elkaar gezet worden en een mogelijkheid bieden om per-app bans uit te kunnen delen en het dus verwijderen bij de klant. Na het lezen van de eerder gegeven link (URL) en eerdere ervaringen is het eens te meer duidelijk dat EA eigenlijk geen customer support heeft.

Daarnaast hebben dergelijke voorwaarden (om geen geld terug te mogen vragen via de instantie (bank, creditcard gedoe)) weinig houvast bij een rechter. Zeker omdat simCity nu een status heeft van een ondeugdelijk product. Echter moet de leverancier nog wel de kans geboden worden om het op te lossen en dat is waar de schoen wringt bij gamers. Pas als EA het niet op kán lossen is het redelijk om geld terug te kunnen krijgen door de koop te ontbinden. EA kan daarbij niet boven de wet staan.

[ Voor 21% gewijzigd door CH4OS op 07-03-2013 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stronkie schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 20:37:
[...]

Een jaar.. Nou ik hoop dat ze wel langer dan een jaar de servers van simcity online houden.. IK heb net 80 euro betaald voor een game van een jaar.
Hij heeft het er niet over dat de servers maar een jaar online blijven maar die extra servers die na de aanloop drukte verdwijnen en met die servers ook de savegames aangezien die niet overdraagbaar zijn naar andere servers.
Naast het feit dat het erg veel geld kost heb je dus ook nog een praktisch probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorax
douweegbertje schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 20:43:
[...]

Het slaat zeker wel ergens op maar iedereen die überhaupt hier klaagt over iets is te bekrompen voor woorden.
Mag je boos en geïrriteerd zijn dat je niet kan spelen? Ja absoluut. Had het beter gekund? Waarschijnlijk niet. Heeft het nut om allerlei klachten en problemen te posten? Nee.

Mijn vergelijking slaat wel dergelijk iets op. Het probleem is dat jij het niet snapt, dan hoef je mijn argument nog niet weg te slaan.
Sterker nog is mijn voorbeeld perfect, laat ik het voor je uitleggen:

Het is rush tussen 5 en 7, enorm veel bestellingen. - Dit weet je, en weet je van te voren. -
Dan kun je meer bezorgers gebruiken tussen 5 en 7, het bakken is het probleem vaak niet.
Vervolgens heb je wel weer extra brommers nodig, eigenlijk alleen voor de rush. Dit is het echter waard en is er dan ook. Echter komen er wel 20 bestellingen, en dan binnen 10 minuten.
Dan het is gewoon zo: Bestellingen komen later, bezorgers dienen meer bestellingen per x mee te nemen.
Je kunt niet simpelweg 30 man aannemen, 30 brommers en dat alles voor 2-3 uurtjes.
Niet alleen zorg je er zo voor dat je zelf failliet gaat, maar je krijgt bottlenecks op andere punten.

Laat ik dan het uitleggen voor dit spel:

Het wordt al gefaseerd uitgebracht.
Er zijn al extra servers

Maar hier houdt het op.

Je kunt niet zomaar even extra capaciteit bijplaatsen, het is namelijk geen webserver die even een loadbalancer kan gebruiken en alles naar cloudoplossingen kan sturen en content kan overnemen.
Je hebt met realtime data te maken, databases en ga zo maar door. Zou je alles perfect willen afvangen dan dien je maanden van te voren extra capaciteit te hebben (en waarschijnlijk redt je het dan nog niet, bottlenecks op andere plaatsen). Vervolgens heb je meer man nodig, meer getest, meer kans op problemen en dat alles zodat een paar mensen extra kunnen spelen in de release uren.

Zoek even dat hele klein beetje begrip op, verdiep je eens in de stof ipv lulkraak dingen te roepen en kom dan over een dagje of 2-3 terug waarbij je hopelijk wel fatsoenlijk kunt spelen.

Begin met klagen als het spel over een week niet goed loopt, en talloze bugs bevat. Dan heb je argumenten en een fatsoenlijke rede.
Dus als ik van jou vergelijking uit mag gaan, mag het gebeuren dat je een nieuwe auto koopt die goed verkocht wordt, het de eerste paar weken het niet doet, zonder te klagen 8)7

is dus je eige stomme schuld, had je maar ff moete wachten?

dude! :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekosniekos
ook wel irri dan zit je eindelijk in de game,

werken de play en simcity world knop niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Prachtig, voor de Limited Edition kan je de upgrade set kopen, voor 20 euro. Heb je de Collectors Edition en heb je al een flinke duit extra betaald, mag je de ontbrekende twee steden sets erbij kopen voor ELK 10 euro. Nee, echt een geweldige deal die Collectors Edition ... *zucht*

En dan ook nog eens de servers die offline zijn of gaan. Net genoeg "Petting Goats" gezien voor het komende jaar terwijl ik zat te wachten tot mn view terug zou komen in mn originele stad in de tutorial die ik ook al tig keer gezien heb.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• finsdefis
  • Niet online
douweegbertje schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 20:48:
[...]

Je krijgt altijd je telefoon, tosti-ijzer op de exacte tijd als ze aangeven? Nooit eens één dag vertraging? Out of stock of iets anders? Nooit eens een gehyped product gekocht? Iphone5 of iets in die trend?
Het gebeurt gewoon overal, en ik snap je argumenten ook en in feite is het gewoon ruk.
Maar dan nog, 1 dag niet tot slecht spelen, mah.. deal with it imo.
Zoals ik eerder zei, kom terug als het spel echt brak is.. als je dus over een paar dagen nog niet kan spelen.
Het is dus al een paar dagen ruk. De US release was al 3 dagen geleden.

Je eerste vergelijking gaat overigens niet op. Ik had SimCity ook een paar dagen later kunnen krijgen doordat er geen stock was of doordat de verzending vertraagd was, net zoals dat kan met een telefoon of tosti-ijzer. Deze telefoon zou enorm gehyped kunnen zijn en inhoudelijk niet kunnen leveren wat ik er van verwacht had, net zoals dat SimCity's gameplay wellicht tegen kan vallen. De stock/verzending issue en de inhoudelijke/hype issue staat los van de werking van het product an sich.

Het punt wat ik maak is dat als je een product eenmaal hebt dat het dan gewoon moet werken. Ik kán niet eens beoordelen ofdat het gehyped is, want het product is defect. We vinden het toch ook niet normaal dat je nog moet wachten op een firmware update voor je telefoon of een stekker voor je tosti-ijzer voordat je 'm kan gebruiken?

Waar ik me nog het meeste aan stoor is de huichelarij. Zeg dan vantevoren dat het ff kan duren voordat het werkt óf zorg dat het gewoon werkt. Dit is gewoon schijt hebben aan je klanten, zoals we gewend zijn van EA en uiteraard ook veel andere grotere bedrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Switchen naar een andere stad is niet aan te bevelen. Grote kans dat je verbinding weg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derby
  • Niet online
LoneRanger schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 20:50:
[...]

Hij heeft het er niet over dat de servers maar een jaar online blijven maar die extra servers die na de aanloop drukte verdwijnen en met die servers ook de savegames aangezien die niet overdraagbaar zijn naar andere servers.
Naast het feit dat het erg veel geld kost heb je dus ook nog een praktisch probleem.
Wat is heel veel geld? Voor EA? En wat is imago waard?
Daarbij kunnen die savegames over gezet worden naar de servers die dan nog up and running zijn. Want daar pas je je programma code op aan. Op het migreren van save games, omdat je het van te voren al hebt zien aankomen dat je deze optie (extra tijdelijke servers) zal moeten gebruiken.

Een auto fabrikant komt er niet mee weg dat alle versies van een nieuwe auto het de eerste dag dat de klant het product mee neemt niet doet. En ik kan eigenlijk geen andere producent van whatever bedenken die er mee weg komt.

If liberty means anything at all it means the right to tell people what they do not want to hear - Eric Arthur Blair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendora
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:36
En morgen komen er nog wat landen bij. Dan gaat het helemaal goed komen voor de amerikenen.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-11-2024

Arnevld

Warhammer

Meh zit je erin, moet je weer tutorial doen kan die de stad niet laden...

Warhammer en PC games en lego

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arnevld schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 20:56:
Meh zit je erin, moet je weer tutorial doen kan die de stad niet laden...
Kan je overslaan door terug naar het hoofdmenu te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorax
Mensen, may Simcity be with you, veel geluk aan alle!

ik ben een filmpje kijken, want dit gaat um niet worde.

gegroet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze zijn in Europa iig verplicht om je geld terug te betalen.

En in Nederland doen ze dat ook gewoon als je contact met support opneemt.
http://tos.ea.com/legalapp/termsofsale/NL/nl/PC/
Indien u woonachtig bent in de Europese Unie en een product of dienst op een van onze websites inkoopt, heeft u het recht om de aankoop binnen veertien kalenderdagen in te trekken, beginnende op de dag na de datum van aankoop (de "afkoelperiode"). Indien u in een ander land dan Duitsland woont, verliest u het recht om de aankoop ongedaan te maken indien u het product begint te downloaden, indien u de krimpfolieverpakking of het zegel van uw fysieke product verwijdert, of indien de levering van onze diensten is begonnen vóór het einde van de afkoelperiode. Indien u in Duitsland woont, u een dienst aankoopt en uitdrukkelijk akkoord gaat met aanvang van de dienstverlening, verliest u het recht om de aankoop ongedaan te maken zodra aan de verplichtingen van beide partijen is voldaan vóór het einde van de afkoelperiode. Merk op dat indien u diensten van ons inkoopt, deze direct worden geleverd nadat wij een bevestiging van uw aankoop hebben ge-e-maild. Om uw aankoop binnen de afkoelperiode ongedaan te maken, bezoekt u support.ea.com, meldt u zich aan op het account dat u voor de aankoop heeft gebruikt en opent u het tabblad 'E-mail ons' aan de linkerkant van het scherm. Vul de gegevens op het tabblad 'E-mail ons' in en voeg eventueel een kopie van de e-mail met de aankoopbevestiging bij via de functie 'Bestanden bijvoegen'. Indien u de aankoop binnen de afkoelperiode ongedaan maakt, restitueren wij de prijs zo snel als dat redelijkerwijze haalbaar is, maar in ieder geval binnen 30 dagen na de datum waarop u gebruikmaakt van uw recht om de aankoop ongedaan te maken.

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2013 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derby schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 20:54:
[...]

Wat is heel veel geld? Voor EA? En wat is imago waard?
Daarbij kunnen die savegames over gezet worden naar de servers die dan nog up and running zijn. Want daar pas je je programma code op aan. Op het migreren van save games, omdat je het van te voren al hebt zien aankomen dat je deze optie (extra tijdelijke servers) zal moeten gebruiken.

En auto fabrikant komt er niet mee weg dat alle versies van een nieuwe auto het de eerste dag dat de klant het product mee neemt niet doet. En ik kan eigenlijk geen andere producent van whatever bedenken die er mee weg komt.
Oh, mij boeit het niet zo wat het kost etc. ik leg alleen maar uit wat iemand zei omdat iemand anders hem verkeerd interpreteerde.
Volgens mij had ik het ook nergens over auto's of andere scheve vergelijkingen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mausz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-03 10:39
Top dit, heel de dag gewerkt, net thuis. Nog net simcity kunnen kopen in de winkel. Snel download aangezet vanmiddag toen ik even thuis was. Nu eindelijk thuis, nog ff spelen, morgen weer vroeg op. Moet ik 20 minuten in de rij staan. 50 euro voor in de rij staan, lijkt de efteling wel op een zomerse dag. Balen dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derby
  • Niet online
LoneRanger schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 21:06:
[...]

Oh, mij boeit het niet zo wat het kost etc. ik leg alleen maar uit wat iemand zei omdat iemand anders hem verkeerd interpreteerde.
Volgens mij had ik het ook nergens over auto's of andere scheve vergelijkingen. ;)
Interpreteren is ook lastig... 8)

If liberty means anything at all it means the right to tell people what they do not want to hear - Eric Arthur Blair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkey
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:07
En daar gaan de gameplay features...
Amidst the bug fixes in the latest server patch notes released by EA comes the incredibly important word that EA has "disabled Cheetah speed," the fastest simulation speed setting. Games set to Cheetah will now run at the noticeably slow Llama speed.
Bron: EA disables Cheetah speed, other features to relieve SimCity servers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CristianSchriev
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-06 09:27
http://www.jonathancresswell.co.uk/2013/03/review-simcity/ Dit is SimCity tot nu toe! Heb nu al spijt van mijn 55euro. Tot nu toe weggegooid geld aangezien ik even de start wereld deed en toen crashte die!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Omdat ze het dus niet voor elkaar krijgen en geen geld welen steken in de game gaan ze maar features uitschakelen. man wat is dit weggegooit geld zeg !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• finsdefis
  • Niet online
Voor mij nooit meer een game met always-online meuk. In ieder geval niet direct op de launch. Vertrouwen in dit soort publishers zit echt onder nul. Ik heb mijn lesje wel geleerd na Diablo en deze dunne kak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ps3gamer91
  • Laatst online: 11-09 20:49
Heb t sinds vanmiddag niet gespeeld, kon er niet in komen(na 18 min in de rij te hebben gezeten)

''And maybe where the wind blows, Its all worth waiting for''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

finsdefis schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 21:29:
Voor mij nooit meer een game met always-online meuk. In ieder geval niet direct op de launch. Vertrouwen in dit soort publishers zit echt onder nul. Ik heb mijn lesje wel geleerd na Diablo en deze dunne kak.
ja met je eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyazzin
  • Laatst online: 14:35
CristianSchriev schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 21:17:
http://www.jonathancresswell.co.uk/2013/03/review-simcity/ Dit is SimCity tot nu toe! Heb nu al spijt van mijn 55euro. Tot nu toe weggegooid geld aangezien ik even de start wereld deed en toen crashte die!
Brrrrrrr hopelijk wordt het dit weekend beter... Na 4x 18 minuten wachten en 2x de tutorial uit te zijn geknald hou ik er mee op. Daar gaat mijn game avond ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CristianSchriev
  • Laatst online: 24-06 09:27
Nyazzin schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 21:37:
[...]

Brrrrrrr hopelijk wordt het dit weekend beter... Na 4x 18 minuten wachten en 2x de tutorial uit te zijn geknald hou ik er mee op. Daar gaat mijn game avond ;w
Juist bij mij ook, gelukkig een vita erbij gekocht voor de fun hahaha :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ps3gamer91
Ze horen je een ''deugdelijk'' product te geven, denk wel dat dit alles gedekt is in de AV..ff nakijken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EA zou nog een handeltje kunnen beginnen in "Fast-Passes" om de "rij" te omzeilen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekosniekos
lol wacht je weer eens 20m
crasht simcity!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:09
Hoe zitten jullie in de 'rij' dan? Ik krijg daar geen scherm ofzo van te zien, alleen het verifiëren van een server duurt ontzettend lang en dan krijg ik te zien dat er geen verbinding met de EA servers gemaakt kan worden of ik kan direct spelen en dan knal ik er uit in het hoofdmenu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rezje
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 23-07-2024
Ik kan geen game maken of joinen, hele tijd die melding dat de servers weer down zijn.
Helaas! Geen sim city vanavond denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ps3gamer91
Bartske schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 21:41:
Hoe zitten jullie in de 'rij' dan? Ik krijg daar geen scherm ofzo van te zien, alleen het verifiëren van een server duurt ontzettend lang en dan krijg ik te zien dat er geen verbinding met de EA servers gemaakt kan worden of ik kan direct spelen en dan knal ik er uit in het hoofdmenu.
Dan ben je uberhaupt niet in de rij geweest... Soms laat ie je erdoor en knikker je er later weer uit. Of je zit in de rij en dan word je eruit geknikkerd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bersman
  • Laatst online: 13-08-2024
Het is allemaal beetje jammer inderdaad, maar ewl te verwachten helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben al een tijdje zwaar aan het updaten, terwijl ik mijn disc net vers uit de doos had. Installeren was wel lekker binnen tien minuten ofzo. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vleesjus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10-09 08:05

vleesjus

echte vleesjus!

Ik zat net dik 2 uur in een spel, maar helaas klapte de server eruit. Na vervolgens 20 minuten in de rij te wachten vloog de verbinding er alsnog uit. Nu kom ik net als de rest niet meer op de server :(

i7 4790k; 12GB ram; Asrock Z97 Extreme4; 1080ti;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rezje
Ja en ik denk dat het de komende dagen niet veel beter zal zijn. Met het oog op het weekend (nog meer spelers)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Laatst online: 14:09
Ik speel nu! Op oost amerika 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekosniekos
Bersman schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 21:43:
Het is allemaal beetje jammer inderdaad, maar ewl te verwachten helaas.
ja en nee, want ik had wel verwacht toen die vent die presentatie gaf dat ze het echt goed zouden gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
  • Laatst online: 14:27
ok, nu al 3x door de wachtrij.
maar eenmaal in het startscherm is er ineens geen verbinding meer.
druk je oke, maar gebeurt nog niks...

ben ik nou zo scheef of |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WilliamP
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 06-09 08:50
Ze doen het weer!
simcity. eindelijk weer connectie met de server.

[ Voor 59% gewijzigd door WilliamP op 07-03-2013 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekosniekos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
  • Laatst online: 14:27
als ik nu een andere server kies kan ik morgen ofzo toch op een ander inloggen en al me stadjes behouden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekosniekos
Denniz0229 schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 21:46:
als ik nu een andere server kies kan ik morgen ofzo toch op een ander inloggen en al me stadjes behouden?
ja als het goed is wel maar blijft ea....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rezje
Ik denk dat je morgen uberhaupt niet meer kan inloggen als het zo door gaat :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-09 22:47
En... daar gaat 30min gameplay.

+ dat mijn plot nu bezet is door een ander persoon en ik nu een regio moet kiezen die ik helemaal niet wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
Denniz0229 schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 21:46:
Nee, je stad wordt alleen opgeslagen op de server waarin je bent ingelogd.

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Laatst online: 15:04
wat een horror dit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ook ;) wel eerst die F*cking tutorial. mijn game staat nog ergens in oost europa... zucht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal Mother
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-09 18:42

Animal Mother

Seven-six-two millimeter

FireFoz schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 21:48:
[...]

Nee, je stad wordt alleen opgeslagen op de server waarin je bent ingelogd.
Is dit echt zo? Net mee gemaakt dat stadjes die op een server aangemaakt zijn, op een andere server ook te bespelen waren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WilliamP
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 06-09 08:50
Connectie al weer verloren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-09 22:47
Animal Mother schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 21:50:
[...]

Is dit echt zo? Net mee gemaakt dat stadjes die op een server aangemaakt zijn, op een andere server ook te bespelen waren..
Dat is inderdaad wel hoe het hoort te werken.

Op dit moment zou ik er niet zoveel in vertrouwen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freezer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-07 18:20

freezer

er komt geen end 'an

Wat een drama dit. Heb nog niks kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14:55
Animal Mother schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 21:50:
[...]

Kan volgens mij niet hoor, prestaties zijn op per server en ook friends zijn per server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rezje
Tutorial spelen ging. Maar zodra er een game aangemaakt moet worden of eentje joinen gaat het mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job314
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22-05-2021
k spel zeg. niet normaal van EA..... ze wisten toch dat er heel veel mensen online zouden komen. ze hebben hun huiswerk niet goed gedaan met de Beta :S 70euro wiehoo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
@MrGizmo, @Animal Morther, @basekid @ denniz0229
Elke server van SimCity staat gelijk aan een SimCity-wereld - elke server heeft zijn eigen internationale economie.
Hieronder staan enkele belangrijke kenmerken van de SimCity-servers:

•Steden en regio's kunnen niet naar een andere server verplaatst worden. Ze zijn ook niet toegankelijk vanaf een andere server.
•Servers kennen geen beperkingen wat betreft taal of locatie. Je kunt dus met vrienden en spelers uit de hele wereld spelen.
•Als een server vol is, kunnen er geen nieuwe spelers bij - alleen spelers met een regio op die server hebben dan toegang tot die server.
•Spelers die graag lid willen worden van drukke servers, worden misschien niet direct toegelaten. Ze moeten wachten tot er weer ruimte beschikbaar komt.
•Als een server niet beschikbaar is, krijgen spelers hier een melding van via een Server Status Alert als SimCity geopend wordt.
https://help.ea.com/nl/ar...o-servers-work-in-simcity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freezer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-07 18:20

freezer

er komt geen end 'an

9 servers world wide is natuurlijk niet echt veel. En er komen alleen maar meer mensen bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
Ik denk dat 1 server wel meer dan 1 server is (een cloud), maar als 1 "knooppunt" geldt. Maar ook dan is het natuurlijk gewoon een chaotisch systeem.... ik zou iedereen willen afraden om iedere keer een andere server te pakken want dan weet je op een gegeven moment echt niet meer waar je nou wat hebt staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

freezer schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 21:55:
9 servers world wide is natuurlijk niet echt veel. En er komen alleen maar meer mensen bij.
Het klinkt niet veel. Zolang je niet weet wat de specificaties zijn van die 9 servers en hoeveel resourcers er verbruikt worden per Mayor, kun je er niets nuttigs over zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekosniekos
Grr, b en er nu wel klaar mee eigenlijk. haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.E
  • Laatst online: 15-10-2021

T.E

Misschien verkoopt de game wel zo gruwelijk goed dat ze dat niet verwacht hadden. Hoeveel mensen zouden er nu op de servers spelen totaal?
Pagina: 1 ... 4 ... 18 Laatste