• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:10
Hahaha die code is te grappig voor woorden...

Het uitwisselen van werkers tussen steden... ik heb het al vaker aangehaald.

Ik start gisteren avond een nieuwe regio.. en open 2 steden. 1 stad met Residential en Commerce, en 1 stad met Industrie...

Alles werkt vlekkeloos.. De werkers rijden van stad naar stad.. geen probleem.

Ik sluit de game af, en start hem vandaag weer op.. Ik open eerst de map met Industrie...
Weg werkers.. 3 ingame dagen zitten wachten, maar er kwam NIEMAND werken... alle bedrijven gingen kapot door een te kort aan werkers en ik stond -2k....

Dus ik open de Residential stad, en ja hoor... massas met mensen rijden de snelweg op om in de ander stad te gaan werken.. Alle sims tevreden want ze hebben werk...

GVD... dus ik weer terug naar de industrie stad... 1 ingame dag later begonnen de werkers weer te komen.

Na wat testen:

De code dropt alle info die hij heeft over de regio als je de game verlaat... Als je de game weer opstart moet de hele Regio Trade dus weer opnieuw opgebouwd worden en als een van je medespelers in de regio dus niet online is... dan komen de werkers dus niet over.. Je zult dus even elke stad die je hebt moeten openen, om zo de Regional Trade weer op te bouwen... Enkel als een stad actief is, en jij actief bent... word er data uitgewisseld... En stad waar geen speler in zit kan ook niet uitgelezen worden.

Dit geld voor de werkers die van stad naar stad moeten rijden... de rest durf ik niks over te zeggen.

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Oh Fr@%ck! Dat bedenk je toch niet!? Kies ik als 'gratis game' voor Battlefield 3, blijkt die een freaking browser plugin te vereisen. Voel ik me wederom genaaid!

Dat had ik wel even van tevoren willen weten (en daar had ik niet naar gezocht, nee. Zoiets ga je niet van uit, toch?) :(

Blokkeert alle ads en trackers met:
- uBlock Origin
- uMatrix
- en Pi-Hole voor de rest van het netwerk.

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online
Wat maakt dat uit? Ze hebben een webbased serverbrowser en die werkt om eerlijk te zijn behoorlijk goed.
Om hier over te gaan klagen is wel heel sneu, wat heeft dit nu met genaaid zijn te maken? Dit is gewoon zeiken om te kunnen zeiken.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17:04

JoepW

iRacer & Home Assistant

Druk he?

En deze mededeling is ook duidelijk zeg:

Wanneer gaat de boel nou plat?

[Voor 48% gewijzigd door JoepW op 20-03-2013 08:38]

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-03 11:35
World Citizen schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 23:20:
Hahaha die code is te grappig voor woorden...

Het uitwisselen van werkers tussen steden... ik heb het al vaker aangehaald.

Ik start gisteren avond een nieuwe regio.. en open 2 steden. 1 stad met Residential en Commerce, en 1 stad met Industrie...

Alles werkt vlekkeloos.. De werkers rijden van stad naar stad.. geen probleem.

Ik sluit de game af, en start hem vandaag weer op.. Ik open eerst de map met Industrie...
Weg werkers.. 3 ingame dagen zitten wachten, maar er kwam NIEMAND werken... alle bedrijven gingen kapot door een te kort aan werkers en ik stond -2k....

Dus ik open de Residential stad, en ja hoor... massas met mensen rijden de snelweg op om in de ander stad te gaan werken.. Alle sims tevreden want ze hebben werk...

GVD... dus ik weer terug naar de industrie stad... 1 ingame dag later begonnen de werkers weer te komen.

Na wat testen:

De code dropt alle info die hij heeft over de regio als je de game verlaat... Als je de game weer opstart moet de hele Regio Trade dus weer opnieuw opgebouwd worden en als een van je medespelers in de regio dus niet online is... dan komen de werkers dus niet over.. Je zult dus even elke stad die je hebt moeten openen, om zo de Regional Trade weer op te bouwen... Enkel als een stad actief is, en jij actief bent... word er data uitgewisseld... En stad waar geen speler in zit kan ook niet uitgelezen worden.

Dit geld voor de werkers die van stad naar stad moeten rijden... de rest durf ik niks over te zeggen.
Bij mij werkt het hele systeem voor geen meter. Ik heb een industriestad waar 1200 arbeidsplaatsen vrij zijn en een residential stad waar meer dan 1500 werklozen zijn. Ze blijven allemaal werkloos thuis zitten en reizen niet naar de andere stad. De steden zijn verbonden met snelweg en spoor en ik heb ook een groot busstation en een treinstation.

Het zou leuk zijn als je een forenzenstad kunt bouwen die ook nog werkt.

• iFanboy
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 24-02 22:29
Ik heb het spel nu zo'n 40 uur gespeeld. Ik loop tegen meerdere bugs aan maar één ding stoort me toch wel heel erg.

Zodra ik de " Lightning " settings op low, medium, high of ultra zet krijg je bij het bewegen van je beeld een soort Motion Blur.

Ik word nu gedwongen om de Lightning settings op Minimal te zetten zodat ik geen last heb van die motion blur. Ik heb namelijk totaal geen behoefte aan die motion blur het stoort echt heel erg. Helaas heb ik wel behoefte aan de overige lightning settings want met de settings op minimal ziet het spel er gewoonweg niet uit.

Ik hoop dat EA/Maxis snel met een aparte instelling komt om die motion blur aan en uit te kunnen zetten.

Stoort niemand anders zich hier aan?

• World Citizen
EnigmaNL schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 08:39:
[...]

Bij mij werkt het hele systeem voor geen meter. Ik heb een industriestad waar 1200 arbeidsplaatsen vrij zijn en een residential stad waar meer dan 1500 werklozen zijn. Ze blijven allemaal werkloos thuis zitten en reizen niet naar de andere stad. De steden zijn verbonden met snelweg en spoor en ik heb ook een groot busstation en een treinstation.

Het zou leuk zijn als je een forenzenstad kunt bouwen die ook nog werkt.
Ik zou een beetje switchen tussen je steden... en de game nooit afsluiten :) ...
Zolang ik de game niet afsluit blijven de werkers gewoon heen en weer rijden...
Als ik hem afsluit en opstart is alles weg, en na wat switchen tussen steden komt er weer wat op gang, maar zeker niet in de mate als voordat ik de game herstart had....

• EnigmaNL
World Citizen schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 10:01:
[...]

Ik zou een beetje switchen tussen je steden... en de game nooit afsluiten :) ...
Zolang ik de game niet afsluit blijven de werkers gewoon heen en weer rijden...
Als ik hem afsluit en opstart is alles weg, en na wat switchen tussen steden komt er weer wat op gang, maar zeker niet in de mate als voordat ik de game herstart had....
Maar ook als ik al een tijdje speel gaan ze niet genoeg forenzen, ik begrijp er geen snars van.

• CristianSchriev
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07-02 16:35
iFanboy schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 09:55:
Ik heb het spel nu zo'n 40 uur gespeeld. Ik loop tegen meerdere bugs aan maar één ding stoort me toch wel heel erg.

Zodra ik de " Lightning " settings op low, medium, high of ultra zet krijg je bij het bewegen van je beeld een soort Motion Blur.

Ik word nu gedwongen om de Lightning settings op Minimal te zetten zodat ik geen last heb van die motion blur. Ik heb namelijk totaal geen behoefte aan die motion blur het stoort echt heel erg. Helaas heb ik wel behoefte aan de overige lightning settings want met de settings op minimal ziet het spel er gewoonweg niet uit.

Ik hoop dat EA/Maxis snel met een aparte instelling komt om die motion blur aan en uit te kunnen zetten.

Stoort niemand anders zich hier aan?
Dit is iets dat mij ook wel op viel, beetje jammer ja!! :(

• World Citizen
EnigmaNL schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 10:10:
[...]

Maar ook als ik al een tijdje speel gaan ze niet genoeg forenzen, ik begrijp er geen snars van.
Ook niet als je wat switched tussen de steden en 30 minuten blijft hangen per stad? het duurt dan wel een hele ingame dag voordat ze weer gaan rijden... En als in de tussentijd fabrieken kapot zijn gegaan, dan worden die niet meegerekend. Het kan dus zijn dat na 1 dag de helft van de werkers komen... en de volgende dag de rest ook... Het lijkt erop dat alles om de 24 ingame uren weer herberekend word...

Om 9 uur 's ochtends een fabriek bouwen, betekend dat deze tot de volgende ochtend 8 uur leeg is..

En dan lijkt het erop dat je ook nog een keer moet switchen van stad... De stad met werkers moet eerst geregistreerd hebben dat je de fabriek hebt gebouwd... dan moet je terug naar de industrie stad, daar moet je 24 uur wachten, dan komen ze soms weer...

Ik zeg het... er gaat iets helemaal scheef met de triggers en de timers.

• EnigmaNL
World Citizen schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 10:25:
[...]

Ik zeg het... er gaat iets helemaal scheef met de triggers en de timers.
Was er maar de optie om een lokale regio te hebben die gewoon op je eigen PC draait. Afhankelijk zijn van de slechte service/servers van EA zuigt.

• Room42
  • Niet online
Tsurany schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 07:41:
Wat maakt dat uit? Ze hebben een webbased serverbrowser en die werkt om eerlijk te zijn behoorlijk goed.
Om hier over te gaan klagen is wel heel sneu, wat heeft dit nu met genaaid zijn te maken? Dit is gewoon zeiken om te kunnen zeiken.
Ik snap je reactie, maar ik ben het niet met je eens. Zo vaak game ik niet, dus ik vind het een beetje onzinnig om wel 24/7 een twee plugins te draaien van een game die ik maar af en toe gebruik.

- uBlock Origin
- uMatrix

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online
Room42 schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 12:48:
[...]

Ik snap je reactie, maar ik ben het niet met je eens. Zo vaak game ik niet, dus ik vind het een beetje onzinnig om wel 24/7 een twee plugins te draaien van een game die ik maar af en toe gebruik.
En heb je daar ook een onderbouwde reden voor? Die plugin merk je niks van zolang je geen server gaat joinen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• World Citizen
Room42 schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 12:48:
[...]

Ze hadden ook een lokaal software pakket kunnen installeren die de plugin vervangt... Moet je die weer bij gaan houden, en ben je 24/7 de schijfruimte kwijt...

• Room42
  • Niet online
Tsurany schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 13:10:
[...]

En heb je daar ook een onderbouwde reden voor? Die plugin merk je niks van zolang je geen server gaat joinen.
Hangt anders gewoon in het geheugen, kost opstarttijd en is een potentieel security-lek. Om maar drie argumenten te noemen. M'n browser houd ik zo clean mogelijk. Zeker qua interactie met de rest van het systeem.
World Citizen schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 13:13:
[...]

Ze hadden ook een lokaal software pakket kunnen installeren die de plugin vervangt... Moet je die weer bij gaan houden, en ben je 24/7 de schijfruimte kwijt...
Die schijfruimte is voor mij geen argument. En het bijhouden heb je met de plugin nog sterker omdat die veel dichter bij gevoelige zaken komt dan een proces wat je alleen draait als je het nodig hebt.

Goed, maar dat is hier verder off-topic. Sorry daarvoor :)
Maar het blijft een interessante discussie en ik snap niet dat er geen crack voor is (voor zover ik gevonden heb).

[Voor 13% gewijzigd door Room42 op 20-03-2013 14:43]

- uBlock Origin
- uMatrix

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17:41

TommyGun

Stik er maar in!

Van FOK!, tot dusver de traffic bug fix

_O-

[Voor 4% gewijzigd door TommyGun op 20-03-2013 15:37]

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

• World Citizen
TommyGun schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 15:36:
Van FOK!, tot dusver de traffic bug fix

[afbeelding]

_O-
Nou... dit was een trollende user... Ik heb ondertussen verschillende filmpjes gezien waar het weldegelijk werkt.

BV

• Aapie
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
En daar gaan we weer net lekker aan het spelen.. wordt de server in onderhoud gegooid.... :(

• Kalessyn
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22-01-2014
Dat was wel (middels een zeer vage boodschap) aangekondigd via de launcher.

• Aapie
  • Niet online
Jezus idd! En nu maar hopen dat alles goed opgeslagen wordt.. Ik heb al meerdere keren gehad dat er gewoon een deel niet opgeslagen is.

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:20
Wat is dit voor enorm dom load balancing systeem. Was op Europe West 4 bezig, maar die is offline voor onderhoud. Kan nu dus niet verder met mijn stad. Bovendien op de servers waarop hij aan geeft dat ik ook steden heb heb ik helemaal geen steden...

• Spanky79
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17-03 21:39
Godver! Nu kan ik dus ineens helemaal neit inloggen. De onderhoudstijd zoals gemeld is allang voorbij. Wat is er nu weer mis?

P.S. Dat is dus wel heel storend, dat je je games op een server hebt staan. Laat ze de boel lekker delen en via alle servers alles beschikbaar maken.. Zou een hoop ellende schelen. :'(

[Voor 42% gewijzigd door Spanky79 op 20-03-2013 18:44]

• klaasvd79
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 24-02 18:58
Begint nu een beetje mijn keel uit te hangen, prima dat servers eruit zijn door drukte, wat bugs hier en daar(hoewel ze wel compleet onnozel zijn.)
Maar dat ik nu weer 4 uur moet wachten voor ik verder kan met de steden die wel goed liepen, vind ik persoonlijk wat ver gaan. Ben zeer beperkt in tijd dat ik kan spelen, ik moet er tijd voor vrij maken en dan dit :(

• CyberDonky
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18:04

CyberDonky

DealBytes

Update: 1.7 patch - 1 groooooooooooooooooote faal.
Die traffic fix heeft dus niet geholpen.. m'n brandweerauto's gaan nu 30x een blokje om en dan pas naar de brand.. en dan is je huis afgefikt. Well done

• Aapie
  • Niet online
Europa oost 2 is weer online... alleen ergggggg traaaag

Edit: Te vroeg gejuicht... "Could not log in to Simcity due to a network error"

[Voor 43% gewijzigd door Aapie op 20-03-2013 19:35]

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17:35

RoyK

Illustrator

net als jullie kan ik natuurlijk ook niet inloggen. Het is best een beetje frustrerend dat je iets koop.. opstart en je doodleuk niets kan doen. Ik weet nu in ieder geval wat een drm game inhoud.. ik had daar geen idee over. Een volgende keer zal ik denk ik daar toch kritisch naar kijken..als drm vereist is en een aankoop afwachten ipv pre-orderen.

edit,

ik mag er in van EA, maar wel heeeeel traag

[Voor 7% gewijzigd door RoyK op 20-03-2013 20:07]

Mijn portfolio
Volg me op Instagram

• RemonT1
  • Laatst online: 04-03 15:26
Edit: Opgelost

[Voor 99% gewijzigd door RemonT1 op 20-03-2013 20:45]

Anoniem: 506096

Bij mij is de knop voor de chat links boven weg, nog iemand problemen hiermee?

• Warbivoor
  • Laatst online: 26-01 23:27
Als ik het spel opstart zegt de launcher dat ik moet updaten, na de update moet ik opnieuw opstarten alleen dan gebeurd er niets. Start ik het spel weer opnieuw op dan zegt de launcher weer dat ik moet herstarten.

What to do?

Warbivoor

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
basbus schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 21:17:
Als ik het spel opstart zegt de launcher dat ik moet updaten, na de update moet ik opnieuw opstarten alleen dan gebeurd er niets. Start ik het spel weer opnieuw op dan zegt de launcher weer dat ik moet herstarten.

What to do?
Recovery draaien ?

https://discord.com/invite/tweakers

• Warbivoor
Werkt niet.. SimCityUserData verwijderen werkt ook niet.

Na 5x PC opnieuw opstarten eindelijk aan de praat gekregen. Geen idee wat er fout ging.

[Voor 108% gewijzigd door Warbivoor op 20-03-2013 22:06]

Warbivoor

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:47
basbus schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 21:17:

What to do?
Computer herstarten ipv het spel? :)

• jordy-maes
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-03 11:50

jordy-maes

Photograph The Journey

Heb het al in een ander topic gepost, maar ik wil dus Simcity 5 kopen (Deluxe)
Gisteren stonden er nog 5 x 10€ gift cards bij, deze zijn nu plotseling weg.

Iemand een idee hoe ik deze terugkrijg? (Was trouwens enkel bij Simcity 5)

BeyondPhotographs.be | Maesdesign.be | Flickr | 500px

• Johan tb
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-02 10:29
wss tijdelijke actie pech gehad wss.

• jordy-maes

jordy-maes

Photograph The Journey

Wel jammer en belachelijk want ik moest gewoon 24u wachten op PayPal...
Mjah niks meer aan te doen

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Waarom gaan mijn legeringen/kunststoffen van de recycle plant niet naar de handel of processorfabriek?

http://www.uploader.gamergun.com/files/1/Spark_2013-03-21_01-38-56_thumb.png
http://www.uploader.gamergun.com/files/1/Spark_2013-03-21_01-39-03_thumb.png
http://www.uploader.gamergun.com/files/1/Spark_2013-03-21_01-39-09_thumb.png
http://www.uploader.gamergun.com/files/1/Spark_2013-03-21_01-41-33_thumb.png

• ThemNuts
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 18-02 17:51
TommyGun schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 02:06:
Waarom gaan mijn legeringen/kunststoffen van de recycle plant niet naar de handel of processorfabriek?

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Is een gekend probleem dat de recycle en vuilniswagens soms niet uitrijden.
In principe om goed te draaien zal je uiteindelijk toch legering moeten maken of importeren.
Recyclefabriek verwijderen en opnieuw ploppen wil wel eens helpen heb ik ergens gelezen.
Ben je wel alles wat nu gestockeerd is kwijt.

• Aurera
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16:21
Ik heb gisteren na een directe power down door oververhitting van mijn laptop problemen gehad met het benaderen van mijn stad.

Nadat de laptop opnieuw was opgestart en Simcity weer opgestart was, vroeg de game om herstel van mijn stad. Nadat dit proces na ongeveer 5 minuten doorlopen was, ben ik verwijderd uit de regio en had ik geen toegang meer tot de regio…

Hebben meer mensen hier problemen mee gehad?

• World Citizen
Aurera schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 09:56:
Ik heb gisteren na een directe power down door oververhitting van mijn laptop problemen gehad met het benaderen van mijn stad.

Nadat de laptop opnieuw was opgestart en Simcity weer opgestart was, vroeg de game om herstel van mijn stad. Nadat dit proces na ongeveer 5 minuten doorlopen was, ben ik verwijderd uit de regio en had ik geen toegang meer tot de regio…

Hebben meer mensen hier problemen mee gehad?
Ik heb ergens gelezen dat je de Regio kunt terug zoeken in de lijst met "games/servers/maps/regios's" (bij join game), en zo je stad weer kunt herclaimen...

Het is alleen wel een zoek drama zonder filters maar vooruit...

• Tweaker1987
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:36
Hij zit in Regio 37 van GoT. Dus ik heb hem reeds uitgenodigd. stad is namelijk wel bezoekbaar. Dus neem aan dat je weer kan joinen!

• Aurera
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16:21
Achja, het komt wel goed. We passen er wel een mouw aan :) Ik was alleen gisteravond een beetje teleurgesteld. Dit is dan wel weer het grote nadeel van dat online synchroniseren vind ik. Maar goed, je kan niet alles hebben. Ik had eigenlijk gewoon men laptop niet op het bed moeten zetten :o

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

ThemNuts schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 03:13:
[...]

Is een gekend probleem dat de recycle en vuilniswagens soms niet uitrijden.
In principe om goed te draaien zal je uiteindelijk toch legering moeten maken of importeren.
Recyclefabriek verwijderen en opnieuw ploppen wil wel eens helpen heb ik ergens gelezen.
Ben je wel alles wat nu gestockeerd is kwijt.
Soms? Ik heb 'm al 2x herbouwd en nog gebeurt er niets, klote bug zeg...

Anoniem: 251710

Iemand al is gezien dat er een bug zit in inport?
Er worden soms rare bedragen geteld voor bijvoorbeeld plastic, normaal 12k en dan soms zit er ineens een 24k tussen. bij andere inports doet hij dat ook.

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:03
Anoniem: 251710 schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 17:31:
Iemand al is gezien dat er een bug zit in inport?
Er worden soms rare bedragen geteld voor bijvoorbeeld plastic, normaal 12k en dan soms zit er ineens een 24k tussen. bij andere inports doet hij dat ook.
Is dat dan niet gewoon omdat er verschillende hoeveelheden geimporteerd wordt?

• World Citizen
Ik snap het niet meer.... Nu is weer het werkverkeer tussen mijn 2 steden omgevallen...
Sluit het spel af terwijl alles werkt... Zet het spel weer aan en vanaf seconden 1 vrijwel geen werkverkeer meer... Ja 10% max van daarvoor...

Niks veranderd.... Lang genoeg in beide steden geweest...

:|

• Johan tb
GRMBL kom net ter ontdekking dat mijn 2 afgeschermde regio's op WE3 fleute zijn kan alleen een nieuwe game starten ... 9 steden weg. Ik kap er mee dit heeft geen zin ik heb uuuuuurrrren in die steden zitten. Ik start wel weer over een maand of zo als alle problemen over zijn. Bedankt EA voor NIETS.

• World Citizen
Ik zit nou naar werkverkeer te kijken wat naar een stad rijd die niks heeft... Ik heb de stad enkel geclaimed.. En nog niet eens 1x geopend.

Massas met sims rijden erheen...

Terwijl ik een stad vol met industrie heb die na een reboot van de game geen werkers meer wil ontvangen.

WTF

• Quipeace
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-02 16:30
Hebben andere gebruikers hier ook last van een laag GPU gebruik? Hier gebruikt SimCity slechts 70% van de beschikbare GPU processing power op een GTX660M. Bottlenecks zijn zover ik kan zien niet aanwezig, en andere games draaien prima.

Driver is geüpdatet naar 314.2, misschien dat jullie iets kunnen bedenken?

[Voor 14% gewijzigd door Quipeace op 21-03-2013 20:57]

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-03 13:25
Quipeace schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 20:49:
Hebben andere gebruikers hier ook last van een laag GPU gebruik? Hier gebruikt SimCity slechts 70% van de beschikbare GPU processing power op een GTX660M. Bottlenecks zijn zover ik kan zien niet aanwezig, en andere games draaien prima.

Heb je niet de frame limiter aanstaan ofzo? :P

• EnigmaNL
Ugh, was er maar een snellere/betere manier om de wegen te upgraden...

• Picaroon
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-03 15:21

In welk opzicht draait je game grafisch niet goed?

• fmb
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-03 19:22
...
Ik zal er dit weekend op letten (heb een GTX660Ti). Maar als de game goed draait dan is er niks aan de hand toch?
Zou je CPU een beperking kunnen zijn, hoe zwaar wordt die belast?

WP: Remeha Elga Ace 6kW. PV: 14 x 310 wp Suntech + 10 x 380 wp Q-Cells, micro omvormers IQ7 & IQ7+ Enphase.

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

TommyGun schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 16:42:
[...]

Soms? Ik heb 'm al 2x herbouwd en nog gebeurt er niets, klote bug zeg...
Iemand? De stad gaat er zo aan omdat er 12k aan recycle bakken staan te wachten...

Ik ben dus al aan m'n 3e recycle center toe; heb maar 1 garage voor wagens en ik stuur niets naar buren...

• Qaatloz
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20-03 08:05
Ik heb het gevoel dat er ook nog een bug zit in het educatiesysteem.

Gisteren was ik in mijn stad bezig. Die had alle scholen en universiteit staan en de volledige residential gedekt door (school)bushaltes. Plotseling zijn er gebouwen die zeggen dat ze het jammer vinden niet meer naar school te kunnen en verliezen volledige educatie.

Voor dat ik het weet bleert mijn nuclear plant dat de werknemers niet meer opgeleid zijn, en binnen de kortste keren heb ik een meltdown. Het is wel leuk om de 2-km eiland achievement ook eens unlocked te hebben :+, maar ik vond het toch een beetje jammer van mijn stad.

Anoniem: 179336

Nog meer mensen die aan het "schelden" zijn tijdens het chatten in het spel? Zodra je het woord 'waarschijnlijk' gebruikt, krijg je direct ************* te zien. Dit komt ook bij andere normale Nederlandse woorden voor. 8)7

• jordy-maes

jordy-maes

Photograph The Journey

Ik heb een 'betalingsprobleem' met EA / PayPal

Krijg opeens een mail aan (in het Frans) dat mijn betaling vanuit PayPal niet is gebeurd (terwijl het geld wel van PayPal af is gehaald).
her / Chère Jordy Maes,

Nous vous remercions d'avoir passé commande sur Origin le 19 mars 2013. Malheureusement, nous n'avons pas reçu votre paiement au cours des 3 derniers jours. Votre commande a donc été annulée.

Si vous venez d'envoyer votre paiement, veuillez ne pas tenir compte de ce message.

Si vous avez d'autres questions au sujet de votre commande, veuillez cliquer sur le lien ci-dessous :
https://www.findmyorder.com

Remarque : Cet e-mail a été généré automatiquement par une adresse réservée aux notifications qui ne peut recevoir de réponses. Veuillez ne pas répondre à ce message.

Cordialement,
Votre service clientèle
Nu geloof ik al niet veel van zo'n berichten, maar toen ik uitlogde op Simcity en een uurtje nadien terug inlogde was de helft van mijn stad (wijzigingen van vandaag) weg.
Mijn stad was letterlijk gereset naar gisteren.

Heeft iemand ervaring met dit?
Moet ik nu EA gaan uitschelden of PayPal?
Want dit lijkt me toch niet normaal...

• Inanna
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-03 10:59
Anoniem: 179336 schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 14:12:
Nog meer mensen die aan het "schelden" zijn tijdens het chatten in het spel? Zodra je het woord 'waarschijnlijk' gebruikt, krijg je direct ************* te zien. Dit komt ook bij andere normale Nederlandse woorden voor. 8)7
Lijkt er op dat 't ook op onderdelen van woorden reageerd, want in waarschijnlijk zit het woord 'aars'. Zitten er in de andere gecensureerde woorden ook van dat soort schuttingwoorden besloten?

Anoniem: 179336

Inanna schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 15:36:
[...]

Lijkt er op dat 't ook op onderdelen van woorden reageerd, want in waarschijnlijk zit het woord 'aars'. Zitten er in de andere gecensureerde woorden ook van dat soort schuttingwoorden besloten?
Bij de andere woorden heb ik er niet op gelet. Echte Nederlandse scheldwoorden worden dan wel door toegelaten. 8)7

• gadgetgek
  • Laatst online: 24-02-2018
"Lezen" mag ook niet. Ik zag het toen ik vroeg of iemand de chat kon lezen wat volgens mij niet kan, want ik heb nog niemand anders zien chatten terwijl ze online waren.

Canon 5D mark II || Canon EF 17-40mm f/4L USM || Canon 24-105L f/4 IS USM || Canon 70-200L f/4 USM

• fmb
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-03 19:22
fmb schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 08:49:
[...]
Ik zal er dit weekend op letten (heb een GTX660Ti). Maar als de game goed draait dan is er niks aan de hand toch?
Zou je CPU een beperking kunnen zijn, hoe zwaar wordt die belast?
Mijn GPU gebruik komt niet boven de 75% en zit gemiddeld rond de 50%

WP: Remeha Elga Ace 6kW. PV: 14 x 310 wp Suntech + 10 x 380 wp Q-Cells, micro omvormers IQ7 & IQ7+ Enphase.

Bij mij is de knop voor de chat links boven weg alsook het icoontje voor mensen te zoeken! Nog iemand problemen hiermee?

2 x 10m overgestuurd naar een andere stad. Alleen het geld komt maar niet.

Iemand enig idee hoe dit kan? Het is al meer dan een uur geleden verstuurd.

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17:04

JoepW

iRacer & Home Assistant

Anoniem: 251710 schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 20:15:

Je moet in beide steden een stadhuis hebben en in de stad waar je het geld vandaag stuurt dien je een auto met geld te zien vertrekken. Deze verlaat dan je stad en dan ben je 'm 'kwijt'. Binnen een half uur dient dan het geld in je andere stad aan te komen. Bij mij vandaag was dat 5 minuten nadat de auto de stad had verlaten.

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

JoepW schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 22:27:
[...]

Je moet in beide steden een stadhuis hebben en in de stad waar je het geld vandaag stuurt dien je een auto met geld te zien vertrekken. Deze verlaat dan je stad en dan ben je 'm 'kwijt'. Binnen een half uur dient dan het geld in je andere stad aan te komen. Bij mij vandaag was dat 5 minuten nadat de auto de stad had verlaten.
Ja in beide een stadhuis, er gebeurt alleen niks, wagen is vertroken zegt ie ook.
Maar dan ... niks.

• icratox
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19-03 07:58
Zijn er hier nog mensen die de laatste tijd last hebben gehad van rollbacks? Met mijn huidige stad heb ik er ondertussen al 4 gehad binnen ongeveer een week terwijl ik met mijn andere steden er maar 1tje of totaal geen had.

icratox schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 22:50:
Zijn er hier nog mensen die de laatste tijd last hebben gehad van rollbacks? Met mijn huidige stad heb ik er ondertussen al 4 gehad binnen ongeveer een week terwijl ik met mijn andere steden er maar 1tje of totaal geen had.
Ja al een paar keer.

• DonKui
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-05-2022
Het woord DLC (kleine letters mag wel) is ook gecensored, wel appart dat filtering systeem

• REDSD
  • Laatst online: 21:48
Ik ben blij dat steden in sim city niet de werkelijkheid presenteren.

Mijn stad heeft alle scholen en alle soorten bedrijven, maar ik heb alleen maar mensen die klagen dat er geen werk is en bedrijven die klagen dat er geen mensen zijn op het zelfde stukje grond.
Er is werk in alle bevolkingslagen maar ze schijnen elkaar niet te kunnen vinden.

Op de global market is soms niks te koop of niks te verkopen waardoor je de ene keer 200k winst maakt en daarna 120k verlies.

Ik heb niet het gevoel dat ik mijn stad run, maar dat ik compleet afhankelijk ben van het toeval van het spel.

Ik heb voor de gein een keer een stad failliet laten gaan, daarna alle gebouwen moeten uitzetten in binnen 2 uur had ik +/- 400k simollions, de halve stad stond in de fik, maar mijn bewoners betaalde graag door...
Nu heb ik alle voorziening veel politie, veel recycling, veel afval ophaal service, alle scholen alle soorten werk. Maar er is nu veel verschil in te vredenheid en ik draai maar met moeite winst.

Van alle sims die ik gespeeld heb is dit toch wel de meest frusterende die er tussen zit, ik kan nog beter Anno weer gaan doen of rollercoaster tycoon ;)

• REDSD
  • Laatst online: 21:48
Anoniem: 251710 schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 20:15:

Het duurde bij mij 1 dag voordat het geld ontvangen was. Maar ik ben ook al een keer 200k kwijt geraakt.
icratox schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 22:50:
Ja, maar het lijkt niet langer dan een kwartier te zijn wat verdwenen is.

• Kalessyn
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22-01-2014
Inanna schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 15:36:
[...]

Ik denk dat het 'Arsch' is van onze oosterburen, 'aars' heb ik ook los geprobeerd om het filter te testen maar kwam er gewoon door. Overigens best vervelend, ook 'kunt' wordt gecensureerd en zo zijn er nog een paar. Het lijkt erop dat Nederlandse scheldwoorden niet geblokkeerd worden, maar scheldwoorden uit grotere talen die toevallig dezelfde letters bevatten wel.

• elley
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18-06-2021
- Vuilnis wordt nie opgehaald om dat al mijn garbage trucks vastzitten in "waiting for shift to start". En dit voor eeuwig. Ik heb 2 steden gestart, beide vergaan van de ziektes omdat geen enkele wagen uitrijd, zelfs als er geen verkeer is.

- Recycle center werkt niet, wagens rijden wel uit, en er is een ton aan materiaal, maar er wordt niets mee gedaan.

- Verkeer draait voor geen meter, en dan niet omdat de wegen niet deugen, maar wagens staan gewoon stil, ergens, terwijl er voor hen niets staat te wachten. Ook vinden wagens het blijkbaar leuk om gewoon blokje om te rijden als je ze volgt.

- Hetzelfde geldt ook voor brandweerwagens, die constant lusjes maken, en weigeren naar branden te rijden. Ik heb meer trucks dan branden, maar geen enkele wordt geblust omdat ze te druk bezig zijn met rondjes rijden.

• Warbivoor
Weer die vervelende infinite update loop... Al de tweede keer ;(

Warbivoor

Nooit zitten klagen van SC maar het gaat slechter met de dag :( Voor de 6de keer al kunnen terugdraaien omdat hij het nie kon opslaan!!

Anoniem: 506096 schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 20:55:
Bij mij is de knop voor de chat links boven weg, nog iemand problemen hiermee?
En dit is ook nog altijd niet opgelost, ook de knop voor vrienden toe te voegen is verdwenen!

• Donstil
  • Niet online
Vandaag weer een hoop problemen gehad. Ik kom wel ingame maar alleen als ik verder ga met de stad waar ik het laatste in gewerkt heb. Als ik binnen die regio een andere stad wil laden gaat het fout, ik heb hem laten staan maar na 45 minuten stond hij nog steeds op het Laad scherm.

Het viel me op dat gamen op de "test" server wel prima gaat alleen ik ben bang dat ze die binnenkort sluiten (Hij heet niet voor niets Test) en ik dan mijn steden kwijt ben.

Begint een beetje een bittere smaak te krijgen SimCity2013, de bug fixes zijn natuurlijk fijn maar de helft van de game staat nog "uit". Laten ze dat eerst nou eens fixen.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Donstil schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 21:14:
Begint een beetje een bittere smaak te krijgen SimCity2013, de bug fixes zijn natuurlijk fijn maar de helft van de game staat nog "uit". Laten ze dat eerst nou eens fixen.
Ik heb toch liever dat ze eerst de bugs fixen en dan pas dingen als leaderboard en Global market aanzetten.
Nu kun je op een rustig dagdeel prima traden met je steden onderling maar als je prime-time gaat gamen ben je veel meer onderhevig aan lag, niet echt leuk om dan te werken met een leaderboard.
Je kunt dat soort dingen niet aanzetten zonder bugs die daar invloed op hebben nog niet zijn verholpen, kijk naar de casino's b.v. of naar het recycling gebeuren.
Ik heb van de week een aantal keer op rustige momenten kunnen spelen en dan werkt het allemaal best fijn, geld versluizen tussen 2 steden was b.v. in een kwartiertje gefixt, dat lukt je niet als je prime-time gaat spelen.

Only fools are enslaved by time and space.

• Metalkai
  • Laatst online: 11-01-2022
Ik snap sowieso niet helemaal waarom er een leaderboard in zit. Er hoeft niet van elk spel een competitie gemaakt te worden.

• Johan tb
Metalkai schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 21:50:
Ik snap sowieso niet helemaal waarom er een leaderboard in zit. Er hoeft niet van elk spel een competitie gemaakt te worden.
Idd het lijkt wel een competitie wie kan de meeste sims in een stad proppen.... :o

• Donstil
  • Niet online
Metalkai schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 21:50:
Omdat je na 3x spelen precies weet hoe je een stad succesvol krijgt, uurtje bouwen en uurtje managen en je zit aan 200.000 inwoners en een winst van 20k per dag.

Een leaderboard kan dan wel wat toevoegen aangezien het bepaalde zaken uitdagender kan maken, zoals de handel en de toeristen stroom.

Net zoals de wereldmarkt, deze staat ook nog uit. Daardoor krijg je altijd hetzelfde voor je producten wat het erg simpel maakt.

Erts mijntje > verkopen > winst > doen wat je wil want geld speelt geen rol meer.
LoneRanger schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 21:41:
[...]

Ik heb toch liever dat ze eerst de bugs fixen en dan pas dingen als leaderboard en Global market aanzetten.
Nu kun je op een rustig dagdeel prima traden met je steden onderling maar als je prime-time gaat gamen ben je veel meer onderhevig aan lag, niet echt leuk om dan te werken met een leaderboard.
Je kunt dat soort dingen niet aanzetten zonder bugs die daar invloed op hebben nog niet zijn verholpen, kijk naar de casino's b.v. of naar het recycling gebeuren.
Ik heb van de week een aantal keer op rustige momenten kunnen spelen en dan werkt het allemaal best fijn, geld versluizen tussen 2 steden was b.v. in een kwartiertje gefixt, dat lukt je niet als je prime-time gaat spelen.
Regio play werkt hier ook nog maar zeer beperkt, energie en water kun je wel van elkaar kopen maar bv inwoners reizen al niet heen en weer. Daardoor is het erg lastig 3 steden naast elkaar te bouwen met drie verschillende doelen.

Bug fixes prima maar regio play moet toch echt wel online komen. De steden zijn nu namelijk zo volgebouwd en dan houd het op.

Donstil schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 22:19:

Regio play werkt hier ook nog maar zeer beperkt, energie en water kun je wel van elkaar kopen maar bv inwoners reizen al niet heen en weer. Daardoor is het erg lastig 3 steden naast elkaar te bouwen met drie verschillende doelen.

Bug fixes prima maar regio play moet toch echt wel online komen. De steden zijn nu namelijk zo volgebouwd en dan houd het op.
Oh, ik heb geen problemen om mijn stad te runnen met ruim 15K arbeiders [agents] uit mijn regio.
De stad is voornamelijk $$ en $$$ en heeft 50K inwoners maar wordt momenteel dagelijks bevolkt door 600K visitors, dat is dus toeristen, shoppers en workers uit andere steden.
Kun je nagaan wat voor problemen dat geeft want bij elkaar zijn dat 65K agents die elke dag in beweging zijn in mij stad.
Ik durf het helaas niet aan om op import van water en stroom afhankelijk te zijn van die andere steden ook omdat je met handel altijd op 0 overschot uitkomt en dat geeft nogal eens gaatjes in je netwerk.
Sowieso snap ik die snelle bouwers niet, ik vind het heerlijk om af en toe door diverse statistieken heen te lopen en te analyseren alvorens verder te bouwen.
Een van de buursteden had ik in no-time op 170K inwoners maar dat was even puur omdat ik een grote $ workforce nodig had.
Ik ben nu al 3 weken bezig met dezelfde regio en die is echt nog lang niet af, je kan wel zeggen dat ik me prima vermaak dus.

• Donstil
  • Niet online
LoneRanger schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 23:56:
[...]

Oh, ik heb geen problemen om mijn stad te runnen met ruim 15K arbeiders [agents] uit mijn regio.
De stad is voornamelijk $$ en $$$ en heeft 50K inwoners maar wordt momenteel dagelijks bevolkt door 600K visitors, dat is dus toeristen, shoppers en workers uit andere steden.
Kun je nagaan wat voor problemen dat geeft want bij elkaar zijn dat 65K agents die elke dag in beweging zijn in mij stad.
Ik durf het helaas niet aan om op import van water en stroom afhankelijk te zijn van die andere steden ook omdat je met handel altijd op 0 overschot uitkomt en dat geeft nogal eens gaatjes in je netwerk.
Sowieso snap ik die snelle bouwers niet, ik vind het heerlijk om af en toe door diverse statistieken heen te lopen en te analyseren alvorens verder te bouwen.
Een van de buursteden had ik in no-time op 170K inwoners maar dat was even puur omdat ik een grote $ workforce nodig had.
Ik ben nu al 3 weken bezig met dezelfde regio en die is echt nog lang niet af, je kan wel zeggen dat ik me prima vermaak dus.
Goed om te lezen dat er mensen wel van deze game genieten.

Ik ben al drie weken bezig om andere steden in mijn Regio weer toegankelijk te krijgen. Zal hem wel nooit meer worden dus ik ben net maar opnieuw begonnen.

• gadgetgek
  • Laatst online: 24-02-2018
Ik vraag me af wanneer ze nou eens de treinenbug in discovery delta gaan aanpakken. Ik zou graag treinen willen voor toeristen in mijn got regio stadje.

Canon 5D mark II || Canon EF 17-40mm f/4L USM || Canon 24-105L f/4 IS USM || Canon 70-200L f/4 USM

• CB org
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-03 11:23
tweede dag ik in de wachtrij weer sta van 20 minuten (west 6)...hoop echt dat ze iets gaan doen aan dit spel. Uitdaging is nu al uit het spel door te weinig game elementen en de kleine schaal. En dat NU NOG steeds serverproblemen, waar waarschijnlijk nog maar 10% van de mensen spelen als bij de launch.

• iamzero456
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15:07
Ik heb de game aangeschaft, ook vanwege het gratis spel en mijn groter wordende nieuwsgierigheid. Voor 32 euro gekocht en nu aan het wachten op een grote patch voor de game. Die er hopelijk voor zorgt dat de grootste frustraties die op dit forum worden geuit, niet bij mij zullen voorkomen :)

Ik heb een probleem.
Ik besluit mijn oude stad plat te gooien en mijn 13m te gebruiken een nieuwe grote stad te bouwen.
Ik zet 4 smelterijen neer met handel depots. De handel depots zijn vol maar de smelterijen krijgen NIETS.
Als ik op de handel icon click zie ik geen wagentjes van de handel depots buiten mijn stad in de file staan en in mijn stad rijd NIET 1 handel depot wagentje.

De smelterijen worden niet bevooraad, de stad gaat kapot omdat er geen inkomsten zijn.
Wat kan dit zijn? zal is proberen het toe te lichten met een filmpje als dat lukt.

Snap er niets van.

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-03 11:16
Pff, ik heb vanaf de launch al 2 steden die plotseling "niet meer werkten" doordat ik 90% als industrie zonede, kreeg die rollback of verlaten-opties, die staan gewoon nog steeds op Processing - check back later.
Kan ik hier ooit nog wat mee doen of ben ik deze nu gewoon kwijt?
Triest gebeuren weer dit.

Tesla Model 3 SR+ 2020 | Midnight Silver

Anoniem: 251710 schreef op zondag 24 maart 2013 @ 23:32:
Ik heb een probleem.
Ik besluit mijn oude stad plat te gooien en mijn 13m te gebruiken een nieuwe grote stad te bouwen.
Ik zet 4 smelterijen neer met handel depots. De handel depots zijn vol maar de smelterijen krijgen NIETS.
Als ik op de handel icon click zie ik geen wagentjes van de handel depots buiten mijn stad in de file staan en in mijn stad rijd NIET 1 handel depot wagentje.

De smelterijen worden niet bevooraad, de stad gaat kapot omdat er geen inkomsten zijn.
Wat kan dit zijn? zal is proberen het toe te lichten met een filmpje als dat lukt.

Snap er niets van.
Hier een video YouTube: Sim city depot trucks not delivering anything ..WTF .. why?
Waarom hij op rap tempo staat weet ik niet, speel hamertje tik met de spatie balk om hem op pauze te zetten.

[Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 251710 op 25-03-2013 00:02]

• Schaapje_BlaaT
  • Laatst online: 07-03 23:25
gadgetgek schreef op zondag 24 maart 2013 @ 15:20:
Ik vraag me af wanneer ze nou eens de treinenbug in discovery delta gaan aanpakken. Ik zou graag treinen willen voor toeristen in mijn got regio stadje.
ah, dat is alvast weer een frustratie verklaard, ik wilde daar dus ook een toeristenstad bouwen en vervolgens doet dat station het niet omdat ie zogenaamd niet connected is.
Anoniem: 251710 schreef op maandag 25 maart 2013 @ 00:02:
[...]

Hier een video YouTube: Sim city depot trucks not delivering anything ..WTF .. why?
Waarom hij op rap tempo staat weet ik niet, speel hamertje tik met de spatie balk om hem op pauze te zetten.
Ik heb er geen ervaring mee maar moet je die depots niet van "accepteer lokale leveringen" afhalen?
Je importeert kolen etc toch al van de internationale markt met die depots en met die optie houden ze volgens mij alles vast omdat ze dat lokaal beleverd willen krijgen.
Ik denk dat wanneer je ze van lokaal afhaalt ze wel lokaal gaan leveren aan je smelterijen.

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
LoneRanger schreef op maandag 25 maart 2013 @ 01:30:
[...]

Ik heb er geen ervaring mee maar moet je die depots niet van "accepteer lokale leveringen" afhalen?
Je importeert kolen etc toch al van de internationale markt met die depots en met die optie houden ze volgens mij alles vast omdat ze dat lokaal beleverd willen krijgen.
Ik denk dat wanneer je ze van lokaal afhaalt ze wel lokaal gaan leveren aan je smelterijen.
Heeft er niks mee te maken, met depots. Dat betekent alleen dat er lokale bronnen ook kunnen afleveren. Het moet wel op de fabrieken aan staan anders gaat er niks van het depot naar de fabriek die het nodig heeft, dacht ik.

https://discord.com/invite/tweakers

LoneRanger schreef op maandag 25 maart 2013 @ 01:30:
[...]

Dat stond ook aan, alles stond goed.
Ik heb het spel nog een aantal keer opnieuw opgestart om te kijken of dat hielp, maar dat hielp ook niet.
Er was geen wagen te bekenen, terwijl normaal rijden ze af en aan.

Gewoon weer 1 van die bugs op het oneindige lijstje.

• World Citizen
:F ;(

De map Sawyer's Crossing is bugged... Treinen kunnen niet aankomen omdat het spoort niet verbonden is ....
Dit is een bug... blijkbaar.... achteraf gezien...

Bouw ik mijn eentje die hele sub-regio vol, alles uitgebalanceerd... Blijkt die trein niet te werken, en daar ben ik dus afhankelijk van ....

Fijn... Helemaal voor niks dus...

Nou mag ik hopen dat die bug gefixeerd in de map, zonder dat ik opnieuw hoef te beginnen.

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-04-2022
Toen ik vandaag simcity opstartte, werd deze geupdate. Maar ik heb nu een probleem dat mijn steden niet meer geladen kunnen worden na verloop van tijd. Als ik een stad 10 min speel, dan wordt ik ineens naar het hoofdmenu gezet. Als ik dan mijn stad opnieuw wil laden dan moet ik deze 'Teregdraaien'. Dan begin ik dus vanaf het moment voor de 10 min. Als ik een paar minuten speel en dan zelf terug ga naar het hoofdmenu en dan die map weer laad, kan ik deze ook niet laden. Dan moet de stad ook worden teruggedraait.
Hebben meer mensen hier problemen mee, of weet er iemand een oplossing?

PSN: Curvaa_

Als je een paar minuten speelt, terug gaat naar het hoofdmenu en van daaruit simcity quit dan krijg je de melding dat je steden nog niet gesynchroniseerd zijn en dat het programma daar mee bezig is, wellicht dat dat werkt?
Ik ga sowieso altijd terug naar het hoofdmenu en van daaruit quit ik dan als ik stop en tot nu toe nooit problemen gehad. [gelijk even afkloppen]
Wellicht dat je die melding ook krijgt als je vanuit je stad zelf quit, in dat geval heb ik niks gezegd. :P

• Lucky-Shirt
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:01

Lucky-Shirt

Happy as a pig in shit

LoneRanger schreef op maandag 25 maart 2013 @ 13:26:
Als je een paar minuten speelt, terug gaat naar het hoofdmenu en van daaruit simcity quit dan krijg je de melding dat je steden nog niet gesynchroniseerd zijn en dat het programma daar mee bezig is, wellicht dat dat werkt?
Ik ga sowieso altijd terug naar het hoofdmenu en van daaruit quit ik dan als ik stop en tot nu toe nooit problemen gehad. [gelijk even afkloppen]
Wellicht dat je die melding ook krijgt als je vanuit je stad zelf quit, in dat geval heb ik niks gezegd. :P
Yup, als je er uit wordt gegooid en terug gaat naar het hoofscherm, simcity afsluiten. Je steden worden dan gesynchroniseerd, simcity opnieuw starten en je gaat keurig verder waar je gebleven was voor je eruit gegooid werd.

• Curva
Als ik afsluit, ga ik altijd eerst naar het hoofdmenu en dan pas afsluiten. Maar simcity al meerdere malen opnieuw opgestart, maar telkens krijg ik dezelfde meldingen.

• Mattie112
  • Laatst online: 19-03 10:19

Mattie112

3780wP (18x 210wP EC Solar)

Klacht: mijn hele regio is 'verdwenen' (ja ik zit in de goede server), kan ik weer helemaal opnieuw beginnen :(

My Youtube Channel

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10-03 16:31

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Ik heb de game gekocht bij Bart Smit, gewoon in de winkel. Weet iemand of ik via hen m'n geld terug kan krijgen of moet ik het via EA proberen?

• Curva
Hebben meer mensen deze melding: "De verwerking in je stad verloopt niet optimaal. Wil je de situatie terugdraaien, zodat alles in je stad weer goed verloopt, of wil je de stad verlaten."
Het maakt niet uit wat ik doe in die stad, alleen een watertoren plaatsen, dan naar het hoofdmenu van simcity (afsluiten of niet en dan weer opstarten) en dan wil ik de stad weer openen en krijg ik deze melding. Anderes stad in de regio gaat wel gewoon goed met openen.

• Denizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:45
Ik wilde hier een klaagzang gaan houden over hoe moe ik word van de kleine steden, maar als ik dit zo lees ben ik ook nog blij dat ik het spel al even niet aangeraakt heb... ik ga binnenkort maar eens beginnen aan Mass Effect 3 welke ik heb gekozen als gratis spel ter compensatie. Vergeten jullie niet een spel te kiezen voor diegene die dit wel mogen maar nog niet hebben gedaan? :P

Intel Core i7 920 @ 3.6 / 4ghz, MSI X58 Pro-E, AMD Radeon HD 5870, 6GB DDR-3 1066

Pagina: 1 ... 16 17 18 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee