Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuVo
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13:15
Een aantal dagen geleden zag ik een Test server:
Afbeeldingslocatie: http://farm9.staticflickr.com/8245/8558431794_6003e61ab0.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm9.staticflickr.com/8389/8557322955_b031cc09f1.jpg

Hier op heb ik mij aangemeld. Nu zei Sim City als tip dat ik met vrienden kan spelen (...) en voegde mij toe aan een random region. Nu probeer ik in die region een verlaten stad te claimen omdat ik verder geen keus had, met als resultaat dat ik de volgende error melding:
Afbeeldingslocatie: http://farm9.staticflickr.com/8106/8558426092_2cd58e81bb.jpg

Nu weet ik niet wat ik van deze melding moet denken, krijg ik deze melding, omdat ik bijv de Deluxe versie niet heb met de extra monumenten. Of zit er nieuwe content van EA in (wat ik haast niet geloof.)..

Zo zag de regio er uit:
Afbeeldingslocatie: http://farm9.staticflickr.com/8247/8557343357_dd0bffa358.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm9.staticflickr.com/8249/8557343705_416b09aa25.jpg

Of is dit gewoon een bekende fout melding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SerealKiller
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-09 22:02

SerealKiller

Fas est et ab hoste doceri

Volgensmij is dit is idd; je vrienden hebben een grotere portemonnee, dus je kan niet meespelen

War is the only proper school of the surgeon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapenootjes
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-08 01:32
Duurt nu wel erg lang met money giften. Ben al 3 uur op 10M aan het wachten. En er is over de 400MW elektriciteit beschikbaar maar toch koopt mijn stad 0,0MW terwijl ik een tekort heb :(

[ Voor 41% gewijzigd door Aapenootjes op 14-03-2013 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 23:05

The_Worst

Unox

Klopt, de regio schijnt vanavond niet helemaal lekker te werken. Gisteren (!) alle uitbreidingen van een city hall gebouwd maar een nieuwe stad die ik vandaag ben begonnen ziet er helemaal niks van. Donderdagavond drukte en/of in verband met het onderhoud misschien?

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Lekker weer, kan ik na een paar dagen eindelijk weer even spelen. Zijn alle servers beschikbaar behalve West1 waar ik op speel.

Klote DRM rommel.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stark
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-09 23:56
Aapenootjes schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 23:05:
Duurt nu wel erg lang met money giften. Ben al 3 uur op 10M aan het wachten. En er is over de 400MW elektriciteit beschikbaar maar toch koopt mijn stad 0,0MW terwijl ik een tekort heb :(
Dat had ik gister ook. Na herstarten van het spel had ik het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
En dan die melding ook "Je mag uit alle servers kiezen" :(

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Donstil schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 23:34:
Lekker weer, kan ik na een paar dagen eindelijk weer even spelen. Zijn alle servers beschikbaar behalve West1 waar ik op speel.

Klote DRM rommel.
Same here... Fucking slecht ook dat je steden op 1 server opgeslagen staan...

Het vervelende is dat waarschijnlijk alle games in de toekomst deze kut always online DRM krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JW1904
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08-09 17:06
Hier heb ik wel een vreselijke hekel aan, en al helemaal omdat ik nu als 'regio leider' (niet dat het bestaat, maar ik heb 'm opgezet) niet de mislukte-verlaten stad kan claimen om 'm helemaal weg te halen (zodat iemand anders er weer op kan)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
JW1904 schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 01:45:
[...]

Hier heb ik wel een vreselijke hekel aan, en al helemaal omdat ik nu als 'regio leider' (niet dat het bestaat, maar ik heb 'm opgezet) niet de mislukte-verlaten stad kan claimen om 'm helemaal weg te halen (zodat iemand anders er weer op kan)..
Ja, dan moet je de DLC maar kopen O-) }) d:)b :w

:r intended

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtuozzo
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
(jarig!)

Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:04
Op mijn Nexus 4 wordt ik door gelinkt naar een of andere advertentie die Candy Crush opent in de Play Store... :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Laatst online: 10:04

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-08 10:05
gvd, kom net achter die bug met die recycling centre....had net 150k geleend en bijna weer terug betaald....

Heeft er iemand al een oplossing gevonden zonder dat je dat hele ding (met uitbreidingen) moet slopen en opnieuw op moet bouwen...?

Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuVo
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13:15
ZTeeVeR schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 09:30:
gvd, kom net achter die bug met die recycling centre....had net 150k geleend en bijna weer terug betaald....

Heeft er iemand al een oplossing gevonden zonder dat je dat hele ding (met uitbreidingen) moet slopen en opnieuw op moet bouwen...?
Wat is de bug dan? Heb dat ding al in 3 steden gebouwd en uitgebreid, maar nog geen bug tegen gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MuVo schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 10:34:
[...]

Wat is de bug dan? Heb dat ding al in 3 steden gebouwd en uitgebreid, maar nog geen bug tegen gekomen.
Twee soorten bugs eingelijk:

1. Meest voorkomend is wanneer de gewone recyclebare goederen vol komen te zitten, in sommige gevallen je recyclewagens stoppen met het ophalen van alles.

2. Algeheel stilstaan van recyclecenter (dus ook met lege storage en genoeg recyclebaar afval).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
ik heb last van nummer 1

10 wagentjes en 20/20 recycable materials die niet afnemen door het recycle proces...

oplossing so far is het hele gebouw buldozen, opniew beginnen maar met minder wagens zodat er een betere balans is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kypo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-09 15:37
Pff is het normaal dat dat updaten tov het spel installeren zo lang duurt?
Net het spel gekocht, gedownload en wilde spelen. Het downloaden en installeren duurde denk ik 10 minutjes... Maar de update downloaden staat na 20 minuten pas op 14%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lagean
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22-03-2021
ZTeeVeR schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 10:45:
ik heb last van nummer 1

10 wagentjes en 20/20 recycable materials die niet afnemen door het recycle proces...

oplossing so far is het hele gebouw buldozen, opniew beginnen maar met minder wagens zodat er een betere balans is...
Kun je dan niet beter een paar van die wagens deleten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:47

Phydomir

Dennis

Kypo schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 10:55:
Pff is het normaal dat dat updaten tov het spel installeren zo lang duurt?
Net het spel gekocht, gedownload en wilde spelen. Het downloaden en installeren duurde denk ik 10 minutjes... Maar de update downloaden staat na 20 minuten pas op 14%
Dat kan kloppen. De installatie is alleen de game loader waarna hij in die loader de rest van de game download.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kypo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-09 15:37
Phydomir schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 11:02:
[...]

Dat kan kloppen. De installatie is alleen de game loader waarna hij in die loader de rest van de game download.
Aah, ok !

Thnx ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
Lagean schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 11:02:
[...]

Kun je dan niet beter een paar van die wagens deleten?
yep, maar het probleem is dat de schade dan al gedaan is. Het lijkt er op dat zodra je teveel aanbiedt, de recycling centre in een infinite loop terecht. En dan heeft het deleten van wagens geen zin meer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikke_Niels
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:49
Wat me trouwens net opviel is dat launcher énorm veel CPU verbruikt.

Nu is dat niet problematisch omdat je er toch niet lang inzit, maar ik heb 't nu ff een paar minuten openstaan (was nog iets anders aan het afronden), maar de CPU blijf op 35% hangen (op een i7 920).

Toch vreemd (in mijn ogen).

User Error -- Please Replace User

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Ikke_Niels schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 17:16:
Wat me trouwens net opviel is dat launcher énorm veel CPU verbruikt.

Nu is dat niet problematisch omdat je er toch niet lang inzit, maar ik heb 't nu ff een paar minuten openstaan (was nog iets anders aan het afronden), maar de CPU blijf op 35% hangen (op een i7 920).

Toch vreemd (in mijn ogen).
35% is enorm? Anyway, ik denk dat ie de bestanden hashed dan wel andere zaken van het systeem valideert.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben al dagen aan het klooien met die wegen. Om de een of andere reden werken die road-guides bij mij niet. Of ik het nu aanvink of niet, ik heb ze simpelweg nog nooit gezien.

Heeft iemand enig idee, via google kon ik er vrijwel niets over vinden dus het zal ene lokaal probleem zijn, maar wat......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauBro
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-09 10:41
Wat ik zelf klachtwaardig vind, is dat op het EA forum door een EA community manager op 3/3 is bevestigd dat de MAC versie via origin gratis beschikbaar zou zijn als je de P.C. versie zou aanschaffen, waarna ik dus tot aanschaf van de P.C. versie (om via bootcamp te spelen) ben overgegaan, en een link naar het betreffende antwoord heb doorgegeven in topics van mensen die dezelfde vraag hadden. Nu ben ik dus deze posts aan het teruglezen, en mijn verbazing schetst dat al mijn posts op 4/3 zijn gewijzigd door een andere community manager, en de link naar het betreffende topic niet meer bestaat.

Blijkbaar zal het dan toch niet mogelijk zijn de P.C. als MAC te downloaden via origin na de release.. en de manier waarop ze dit proberen te verdoezelen is gewoon achterbaks. Ze kunnen ook gewoon eerlijk zeggen dat er een fout is gemaakt in de communicatie.

Geen kat zo trouw als Russich Blauw | Structuur is voor mietjes, alleen een genie kan de chaos aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 18:36:
Ik ben al dagen aan het klooien met die wegen. Om de een of andere reden werken die road-guides bij mij niet. Of ik het nu aanvink of niet, ik heb ze simpelweg nog nooit gezien.

Heeft iemand enig idee, via google kon ik er vrijwel niets over vinden dus het zal ene lokaal probleem zijn, maar wat......
Normaalgesproken zie je die als je met een roadtool ingeschakeld je muis boven bestaande wegen houd. Dan zie je een soort stippellijnen die parralel of in het verlengde van bestaande wegen lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, Ik speel simcity via origin. Eerst deed het spel het goed. Maar nu als ik probeer op te starten doet het spel het gewoon niet. Hij laad heel eventjes en dan stopt het ermee. Heeft iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffo78
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-03 06:48
Verwijderd schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 20:07:
Hallo, Ik speel simcity via origin. Eerst deed het spel het goed. Maar nu als ik probeer op te starten doet het spel het gewoon niet. Hij laad heel eventjes en dan stopt het ermee. Heeft iemand hier een oplossing voor?
Probeer eens de compatibility modus op windows 95 te zetten, dan zou het moeten werken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-08 07:30
Shit probeer ik in te loggen, krijg ik melding dat de servers down zijn. Na mijn update. Lekker dan, hopen dat straks wel keer dikke buggfix komt en niet weer 3 kleintjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En hoe verander ik de compatibiliteiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
Verwijderd schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 23:27:
En hoe verander ik de compatibiliteiten?
:o Hij hield je voor de gek, het is een bug. :+

Wil echt helemaal niks dan ever herinstalleren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12:41

Vis

Leuk, kom er niet in atm.... "Kom later nog eens terug" :(

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
Vis schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 23:37:
Leuk, kom er niet in atm.... "Kom later nog eens terug" :(
ook last van die laatste bugfix lijkt niet goed :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12:41

Vis

Practics schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 23:41:
[...]

ook last van die laatste bugfix lijkt niet goed :?
Nou nee, ik kom niet meer in mn server... Europe East 4

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds eergisteren krijg ik een zwart scherm nadat ik op de play knop klik in het menu, dat mijn monitor op een of andere manier geen signaal door krijgt. Om heel eerlijk te zijn ben ik zeer teleurgesteld in dit spel omdat ik gewoon niet kan spelen. Van de 7 dagen dat ik het spel heb, heb ik misschien 2 dagen kunnen spelen met wat vrienden van me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Laatst online: 06-09 09:32

Gé Brander

MS SQL Server

Vis schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 23:46:
[...]

Nou nee, ik kom niet meer in mn server... Europe East 4
Oh, is dat jouw server! ;)
Jammer dat het nog steeds af en toe onmogelijk is om in te loggen op de server waar je spellen staan. Ik heb nu op diverse servers spellen staan zodat ik altijd wel kan spelen wanneer ik wil.

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12-09 15:14
MauBro schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 18:43:
Wat ik zelf klachtwaardig vind, is dat op het EA forum door een EA community manager op 3/3 is bevestigd dat de MAC versie via origin gratis beschikbaar zou zijn als je de P.C. versie zou aanschaffen, waarna ik dus tot aanschaf van de P.C. versie (om via bootcamp te spelen) ben overgegaan, en een link naar het betreffende antwoord heb doorgegeven in topics van mensen die dezelfde vraag hadden. Nu ben ik dus deze posts aan het teruglezen, en mijn verbazing schetst dat al mijn posts op 4/3 zijn gewijzigd door een andere community manager, en de link naar het betreffende topic niet meer bestaat.

Blijkbaar zal het dan toch niet mogelijk zijn de P.C. als MAC te downloaden via origin na de release.. en de manier waarop ze dit proberen te verdoezelen is gewoon achterbaks. Ze kunnen ook gewoon eerlijk zeggen dat er een fout is gemaakt in de communicatie.
You just got ass raped EA style!

Met andere woorden lees de voorwaarden "centen overmaken en a.u.b niet zo zeuren" :+ :-(
EA krijgt mijn centen niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 10-05 14:28
Practics schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 23:35:
[...]

:o Hij hield je voor de gek, het is een bug. :+

Wil echt helemaal niks dan ever herinstalleren?
D'r zit een SimCity Recovery in je start menu.. Die heb ik ook gebruikt. Volgens mij flikkert ie dan alle updates weg, reset de boel en begint overnieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-09 07:57

World Citizen

FreeReef.nl

maxers1973 schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 10:12:
[...]

You just got ass raped EA style!

Met andere woorden lees de voorwaarden "centen overmaken en a.u.b niet zo zeuren" :+ :-(
EA krijgt mijn centen niet meer.
Link please

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendora
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:11
Dat is het hem juist. Die is er niet meer! Er was een post van een Maxis medewerker die vertelde dat als je het spel op Origin kocht deze voor beide systemen beschikbaar was. Deze is verwijderen/aangepast.
Hier is nog een screenshot waarmee je EA straks om de oren mee kan slaan:
http://simcitydaily.com/files/2013/02/screenshot.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomcat84
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-02 03:45
ZTeeVeR schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 11:36:
[...]

yep, maar het probleem is dat de schade dan al gedaan is. Het lijkt er op dat zodra je teveel aanbiedt, de recycling centre in een infinite loop terecht. En dan heeft het deleten van wagens geen zin meer..
Heb je geprobeerd om een paar van die garages van die wagentjes even uit te zetten (dit kan in de edit mode van het recycling center, ka je individuele garages aan en uit zetten) en na een tijdje weer aan?

Dit werkte bij mij volgens mij een keer toen ze geen zin meer leken te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Ninjatrek

Bedoel je installatie reparen? want dat heb ik namelijk al gedaan en dat werkt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer eens de compatibility modus op windows 95 te zetten, dan zou het moeten werken

Waar verander ik de compatibiliteiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 12:20:
Probeer eens de compatibility modus op windows 95 te zetten, dan zou het moeten werken

Waar verander ik de compatibiliteiten?
Op de .exe files. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Windows 95 werk niet.
Hoe verwerk ik die bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Goh, in mijn stad is de tijd nu stil komen te staan. Het klokje rechtsonder is op 21:57 blijven staan en loopt niet verder. Op de achtergrond loopt de tijd gelukkig wel verder, zodat ik nog rockconcerten kan organiseren in mijn Expo-center, maar het is wel irritant omdat je geen idee hebt wanneer die precies beginnen :X

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwitje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23-02 20:47
Grrrrrene schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 13:26:
Goh, in mijn stad is de tijd nu stil komen te staan. Het klokje rechtsonder is op 21:57 blijven staan en loopt niet verder. Op de achtergrond loopt de tijd gelukkig wel verder, zodat ik nog rockconcerten kan organiseren in mijn Expo-center, maar het is wel irritant omdat je geen idee hebt wanneer die precies beginnen :X
Ja die bug heb ik ook al een paar keer gehad! Geloof dat even het spel opnieuw opstarten weer werkt. Of zelfs even terug naar het hoofdmenu en weer terug.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

#(&%$*)&^!$&*)!&)^#*^%~#~

Your city is not being processed correctly, bla bla bla... Eén van m'n steden (met 3,5 mil op de bank en 14k per uur in de plus) krijgt con-ti-nue deze foutmelding. Kan gewoon niet verder met deze stad... Word er helemaal gek van...

Edit: Denk, ik open een draadje op het forum van EA om te kijken of er andere mensen met dezelfde issue zijn, is het hele technische forum dicht :')

[ Voor 22% gewijzigd door Snappie88 op 16-03-2013 13:42 ]

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Kiwitje schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 13:29:
[...]

Ja die bug heb ik ook al een paar keer gehad! Geloof dat even het spel opnieuw opstarten weer werkt. Of zelfs even terug naar het hoofdmenu en weer terug.
Dat ga ik dan zo maar 's proberen. Een ander probleem waar ik tegenaan loop is dat ik bijna nergens meer water kan oppompen. Waar ik mijn pompen had, zit niks meer in de grond en de echt goede plekken zijn midden in mijn stad, bij gebouwen die ik liever niet sloop :( Toch jammer, normaal gesproken zou neerslag het grondwater wel weer aan moeten vullen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Grrrrrene schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 13:46:
[...]

Dat ga ik dan zo maar 's proberen. Een ander probleem waar ik tegenaan loop is dat ik bijna nergens meer water kan oppompen. Waar ik mijn pompen had, zit niks meer in de grond en de echt goede plekken zijn midden in mijn stad, bij gebouwen die ik liever niet sloop :( Toch jammer, normaal gesproken zou neerslag het grondwater wel weer aan moeten vullen...
Ik heb van de week ergens anders gelezen dat je je water pumping station pal NAAST of tegenover de sewage treatment plant neer moet zetten. Die pompt schoon water de grond in dat je dan weer kunt oppompen. Endless loop en zolang je genoeg sewage processed krijg je ook altijd genoeg schoon water :)

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Wat niet weet, wat niet deert zullen we maar zeggen :D

Dit was trouwens wel mijn eerste echt winstgevende stad. Dat Expo-center geeft 189k per dag, waarmee ik geld genoeg heb voor brandweer, politie, openbaar vervoer, onderwijs... zodat ik 100k overhoud per dag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-12-2024
Zijn er hier nog mensen met problemen met het delen van recycling trucks. Alles deelt perfect bij mij, behalve recycling trucks, deze komen één keer opdagen na het delen en daarna nooit meer, al een nieuwe regio gestart en hier hetzeflde probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
timofp schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 15:44:
Zijn er hier nog mensen met problemen met het delen van recycling trucks. Alles deelt perfect bij mij, behalve recycling trucks, deze komen één keer opdagen na het delen en daarna nooit meer, al een nieuwe regio gestart en hier hetzeflde probleem.
Dat komt omdat Recycling trucks geen vervanging is voor de normale vuilnisdienst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-12-2024
BinaryRun schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 15:52:
[...]

Dat komt omdat Recycling trucks geen vervanging is voor de normale vuilnisdienst.
Ja dit weet ik ook wel en de gewone vuilniswagens komen ook uit de andere stad en deze blijven ook gewoon komen. In de overlay zie ik ook dat alle garbage cans woren opgehaald, maar van de recycling cans wordt er geen enkele opgehaald omdat de trucks na 1x gewoon niet meer komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• /TheDuke\
  • Registratie: December 1999
  • Niet online
Bah, server weer vol :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:17
Ik vind het spel zo echt geen drol meer aan... zolang dat verkeer niet normaal werkt en daardoor echt elke stad in de soep loopt... het is gewoon niet leuk om een grotere stad dan 50k inwoners te krijgen. Leuk al die flats, maar al het gezeik er omheen... ik wil een mooie stad bouwen.. geen verkeersplein |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn spel doet het niet het ligt niet aan de comptabiliteit en hij wilt gewoon niet opstarten als ik op spel starten druk laad mijn pc het spel heel even en stopt er daarna mee kan iemand mij hiermee helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:02
Verwijderd schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 17:21:
Mijn spel doet het niet het ligt niet aan de comptabiliteit en hij wilt gewoon niet opstarten als ik op spel starten druk laad mijn pc het spel heel even en stopt er daarna mee kan iemand mij hiermee helpen?
Heeft hij het wel ooit gedaan? (als in: waarom weet je zeker dat het allemaal compatible is met je pc?)
Anders heeft origin een repair functie. Of het spel verwijderen en opnieuw downloaden.
Of de aloude fix: je pc opnieuw opstarten ;)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RocketKoen schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 17:25:
[...]

Heeft hij het wel ooit gedaan? (als in: waarom weet je zeker dat het allemaal compatible is met je pc?)
Anders heeft origin een repair functie. Of het spel verwijderen en opnieuw downloaden.
Of de aloude fix: je pc opnieuw opstarten ;)
Ja hij deed het eerst wel, ik heb al veel geprobeerd in compatible en als ik compatible problemen probeer op te lossen moet ik steeds weer een dll bestand downloaden en als ik die download zegt die weer dat er een ander bestandje ontbreekt. Opnieuw opstarten heb ik al geprobeerd en opnieuw downloaden ga ik nu proberen maar moet je het spel dan niet opnieuw kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-01-2022
Verwijderd schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 17:30:
[...]

Ja hij deed het eerst wel, ik heb al veel geprobeerd in compatible en als ik compatible problemen probeer op te lossen moet ik steeds weer een dll bestand downloaden en als ik die download zegt die weer dat er een ander bestandje ontbreekt. Opnieuw opstarten heb ik al geprobeerd en opnieuw downloaden ga ik nu proberen maar moet je het spel dan niet opnieuw kopen?
Nee, als je het gekocht heb, kan je het zo vaak downloaden als je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopster
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 25-05-2024

Mopster

Curieuzeneuzemosterd

Ik heb veel last van bussen die het hele verkeer tegenhouden terwijl ze aan een halte staan. Het lijkt wel alsof de bus in een tijdelijke loop vastzit waarbij hij steeds in- en uitlaad.

Ik hoop dat ze niet te lang wachten met iets grotere steden toe te laten, vind het allemaal een beetje krap.

MSI X570 Gaming Edge Wifi, AMD Ryzen 7 5800x, Corsair Vengeance RGB Pro 3600CL16 16Gb, Sapphire RX590 Nitro+, Crucial MX 512Gb + 2Tb, Seagate SSHD 2TB, Creative SoundBlaster Zx, Razer Blackwidow Stealth 2016, Logitech G703, DELL S2721DGF, ASUS VG248QE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan tb
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-04-2024
Zucht niet alleen dat als de stukken grond nu makkelijk zijn tot daar aan toe ik zit er nu met eentje hoog (met de toegang) dat is een plateau met olie en dan links en recht een helling naar beneden (stijl) naar de oceaan waar ook nog land is aan beide zijden .... wat moet ik daar nu mee? Ben dan maar op de olie gegeaan met maar een paar woonwijken.

[ Voor 16% gewijzigd door Johan tb op 16-03-2013 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen

World Citizen

FreeReef.nl

Ben net 100k kwijt geraakt op de snelweg door een offline server melding. Fijn!
Tevens syncen mijn Town hall uitbreidingen niet meer naar de andere steden... Van de 3 geplaatste is er maar 1 beschikbaar in de andere steden... De andere 2 worden niet geregistreerd.. Ook geplaatst na de connectie error.

Komt die reclame ook nog voorbij op TV...

[ Voor 7% gewijzigd door World Citizen op 16-03-2013 18:37 ]

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopster
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 25-05-2024

Mopster

Curieuzeneuzemosterd

Hmm 6 van mijn 8 schoolbussen staan vast bij mijn buur zijn snelweg aansluiting, da's nefast voor mijn enrolled aantallen :s

Maxis heeft toch nog wat werk. Ik snap niet dat dergelijke zaken niet tijdens de ontwikkeling of beta zijn aangepakt. Dit moet toch voorgevallen zijn.

MSI X570 Gaming Edge Wifi, AMD Ryzen 7 5800x, Corsair Vengeance RGB Pro 3600CL16 16Gb, Sapphire RX590 Nitro+, Crucial MX 512Gb + 2Tb, Seagate SSHD 2TB, Creative SoundBlaster Zx, Razer Blackwidow Stealth 2016, Logitech G703, DELL S2721DGF, ASUS VG248QE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12:02
Mopster schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 19:29:
Hmm 6 van mijn 8 schoolbussen staan vast bij mijn buur zijn snelweg aansluiting, da's nefast voor mijn enrolled aantallen :s

Maxis heeft toch nog wat werk. Ik snap niet dat dergelijke zaken niet tijdens de ontwikkeling of beta zijn aangepakt. Dit moet toch voorgevallen zijn.
Beta was eerder een soort beperkte demo... Indien ze echt goed voorbereid hadden willen zijn dan hadden ze de beta eerder gehouden en tevens groter, langer en zonder de beperking van 1 uur (al dan niet open, dan heb je meteen een worst case scenario te pakken).

Dat een goede beta resultaten kan opleveren blijkt o.a. uit end of nations waarbij de game gewoon een jaar is uitgesteld door de negatieve feedback.

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WesleyRBK
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 00:41
Weet iemand hoe ik mischien dit kan fixen:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ULcFzG1.jpg

In het pakhuis naast de olie raffinaderij is nog plaats voor 19950 plastic en 19950 brandstof.

Edit: Laat maar heb het probleem al gevonden. Er kwam eerder op die dag een tornado langs en die scheerde net langs de olie raffinaderij en had de 4 garages meegenomen.

[ Voor 31% gewijzigd door WesleyRBK op 16-03-2013 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xorecs
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13:44
Af en toe wordt ik echt moe van de bugs die er nog inzitten. Het is opzich een erg goed spel, maar af en toe krijg ik toch wat rare situaties. Ik kan nu bijvoorbeeld helemaal geen recycling meer doen (terwijl me stad overstroomd met recyclebaar afval), zie:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/4ZK6ovS.jpg

Iemand enig idee wat er mis kan zijn? Ik heb hem al een keer gesloopt en opnieuw gebouwd, dat mocht ook niet baten.

Edit: ook net nog even twee betere zonnepanelen geplaatst (van de uni), maar deze leveren beide 0MW terwijl ze toch al een aantal dagen staan...

[ Voor 14% gewijzigd door Xorecs op 16-03-2013 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen

World Citizen

FreeReef.nl

Oke, nou begin ik langzaam geiriteerd te raken.. .

Bugs zijn op zich allemaal niet zo erg, maar dit is gewoon slecht geschreven code en is niet goed getest.. Ik vraag me momenteel ernstig af wie de code heeft geschreven, wat de test procedures waren... en hoe deze code ooit uitgebracht is.

Voorbeeld:

Ik heb 2 steden waar ik tussen switch... Ik heb dit vaker gedaan en dat werkt goed. Ik zat net in een van de 2 steden en zond wat geld naar de andere stad. Onderwijl dit gebeurde kreeg ik een verbindings error. De verbinding werd weer hersteld en na 30 minuten ben ik in de andere stad gaan kijken of het geld er was omdat ik geen melding kreeg dat het verstuurd was (normaal krijg je die melding)... eenmaal aangekomen in de andere stad weer 30 min gewacht, maar niks. Ofwel Geld weg.

Goed... Nog een keer proberen.. (nogmaals normaal lukt dit perfect en duurt het versturen 5 min max)
Weer een donatie gedaan, en weer niks. Geld weg.

*** dacht ik, dat is omgevallen.. we gaan verder met iets anders. Ik installeerde een Town hall uitbreiding "utility"... Na 30 minuten naar de andere stad, maar de uitbreiding was niet geregistreerd, en ik kon dus geen utilities kopen in de andere stad. Dit gaat normaal wel, en heb ik al vaker gedaan.

Toen was ik een beetje geiriteerd, en heb het spel herstart. Ik kom terug in de game en warempel de Town Hall uitbreiding is nu wel geregistreerd.... Dus ik stuur weer een keer geld over en hoppa het word binen 5 minuten bij de ander afgegeven..

Dus ik denken, en herinerde me dat ik een server error had gehad.

Dus ik de boel bij de eerst volgende error weer nabootsen en ja hoor... nadat de server de verbinding hersteld, word wederom geen sync met terugwerkende kracht gedaan.

Nog wat testen en de conclusie is simpel... de code is *** en heeft geen terugwerkende kracht functie... Na het verliezen van de verbinding worden items niet allemaal meer gesynced tussen de steden.

Je zou verwachten de de code een stuk heeft ingebouwd dat na het herstellen van de verbinding alles met terug werkende kracht even synced, maar helaas... Je zult de game moeten herstarten.

Deze code is gewoon ***, en dit is geen simpele bug... Er zit gewoon een waardeloze programeur die dit heel goed wist en niet verteld heeft omdat hij een grove fout heeft gemaakt, of die gewoon letterlijk waardeloos is in code schrijven. Je test toch ook je crash procedures!!!

Ik zit lang genoeg in dit soort zaken en kan me niet voorstellen dat niemand dit wist... Iemand heeft hier zijn werk slecht gedaan... Als ik daar de boel had moeten runnen dan had er nu iemand een dik probleem gehad... Dit soort fouten en halve code mag de deur nooit uit. Dit is niet over het hoofd gezien, iemand heeft hier bewust stil gehouden dat de verbinding herstel code niet fatsoenlijk werkt. Dit is notabene een cruciale functie bij dit soort DRM games...

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Laatst online: 12-09 19:57
Ik hoor het al wel, voorlopig laat ik 5 nog even liggen

*Slingert Simcity 4 weer aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Zucht ik raak ook uitgekeken. Vooral het verkeer irriteert me en dat de steden zo klein zijn. Ik wil niet steeds opnieuw moeten beginnen in een ander stadje. (Daarbij kun je max 4 stadjes aan elkaar koppelen, want tussen de rest ligt geen weg. Come on!)

Ik wil doorbouwen en niet steeds tegen die krappe grenzen aanlopen.
En ik wil dus slim verkeer en éénrichtingswegen.

Saai spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasp
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
Mijn vriendin speelt SimCity sinds kort ook. Echter zijn bijna alle Europa servers vol op haar scherm. Dus we kunnen niet in dezelfde regio spelen. Ja, of we moeten overnieuw beginnen.

Iemand anders ook ervaren?

Zelfs op dit moment staat Europa West 6 op Vol (en dus uitgegrijsd), terwijl ik hier zonder problemen op kon komen.

Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wasp schreef op zondag 17 maart 2013 @ 09:04:
Mijn vriendin speelt SimCity sinds kort ook. Echter zijn bijna alle Europa servers vol op haar scherm. Dus we kunnen niet in dezelfde regio spelen. Ja, of we moeten overnieuw beginnen.

Iemand anders ook ervaren?

Zelfs op dit moment staat Europa West 6 op Vol (en dus uitgegrijsd), terwijl ik hier zonder problemen op kon komen.
das wel apart aangezien ik net Europe West 6 op kom zonder problemen, probeer je nieuwe stad op die server te zetten? zover ik heb kunnen zien kan je de server waar je al steden op hebt altijd in maar als je echt totaal nieuw begint loop je tegen de server VOL functie aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Room42 schreef op zondag 17 maart 2013 @ 06:48:
Zucht ik raak ook uitgekeken. Vooral het verkeer irriteert me en dat de steden zo klein zijn. Ik wil niet steeds opnieuw moeten beginnen in een ander stadje. (Daarbij kun je max 4 stadjes aan elkaar koppelen, want tussen de rest ligt geen weg. Come on!)

Ik wil doorbouwen en niet steeds tegen die krappe grenzen aanlopen.
En ik wil dus slim verkeer en éénrichtingswegen.

Saai spel!
Deze steden zitten allemaal aan elkaar.

Afbeeldingslocatie: http://i1280.photobucket.com/albums/a486/finwickle/SimCity%20Regions/ReflectionAtollwithcities_zps1ac2eb55.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dibbuz
  • Laatst online: 10:16
Bij het joinen van een game zie ik alleen maar maps van Titan George.
Ik kan met herinneren dat erin het begin een filter mogelijkheid zat bij het joinen maar die zie ik nu niet meer?

Al geuninstalled en opnieuw geinstalleerd maar dat helpt niet. Installatie is maar 266mb ook volgens Windows, lijkt me wel erg weinig?

Waar vui zit, zit geen glans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Laatst online: 09:09
Dibbuz schreef op zondag 17 maart 2013 @ 11:26:
Bij het joinen van een game zie ik alleen maar maps van Titan George.
Ik kan met herinneren dat erin het begin een filter mogelijkheid zat bij het joinen maar die zie ik nu niet meer?

Al geuninstalled en opnieuw geinstalleerd maar dat helpt niet. Installatie is maar 266mb ook volgens Windows, lijkt me wel erg weinig?
Filter mogelijkheid is er tijdelijk uitgehaald wegens performance redenen en ze sorteren nu de regions op basis van lege plekken, vandaar dat TG ws. boven aanstaat.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
C
Xorecs schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 22:06:
Af en toe wordt ik echt moe van de bugs die er nog inzitten. Het is opzich een erg goed spel, maar af en toe krijg ik toch wat rare situaties. Ik kan nu bijvoorbeeld helemaal geen recycling meer doen (terwijl me stad overstroomd met recyclebaar afval), zie:
[afbeelding]

Iemand enig idee wat er mis kan zijn? Ik heb hem al een keer gesloopt en opnieuw gebouwd, dat mocht ook niet baten.

Edit: ook net nog even twee betere zonnepanelen geplaatst (van de uni), maar deze leveren beide 0MW terwijl ze toch al een aantal dagen staan...
Hoeveel recyble products heb je in je rc? Er is een bug dat als je in een keer er teveel ingooit, dan blokkert hij. Hoeveel recycle trucks heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dibbuz
  • Laatst online: 10:16
Ahh, duidelijk! Thanks!

Waar vui zit, zit geen glans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe hetkomt dat mijn school bussen stil staan?
De file's nemen toe, alles staat vast. heb het spel maar op pauze gezet todat ik weet hoe dit komt.
Ze staan stil met ruimte om te rijden, snap er niks van.

Heb het probleem iets verder bestudeerd, 1 of 2 school bussen staan op de parkeer plaats van de high school een endles loop te maken. Inplaats dat hij wegrijdt blijven de 2 bussen rondjes draaien terwijl de rest wacht.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2013 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CristianSchriev
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-06 09:27
Wow echt ernstig hoeveel problemen mensen hebben, wel erg. bugs heb ik ook wel. Het idee er achter dat ze dit oplossen doet mij veel vreugd. Verbindingsproblemen heb ik amper. Gelukkig! Dus ik vind het een prima spel.. moet je het voor de grap is op low end zetten wow! dan is t een ander spel!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Picaroon
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 10:46
CristianSchriev schreef op zondag 17 maart 2013 @ 14:41:
Wow echt ernstig hoeveel problemen mensen hebben, wel erg. bugs heb ik ook wel. Het idee er achter dat ze dit oplossen doet mij veel vreugd. Verbindingsproblemen heb ik amper. Gelukkig! Dus ik vind het een prima spel.. moet je het voor de grap is op low end zetten wow! dan is t een ander spel!!
't Zijn niet alleen bugs, maar ook de AI die voor geen meter deugt. Ik moet 't nog maar zien of ze alles oplossen.

Dat je het een prima spel vindt begrijp ik niet. Een simulatie is toch niet prima te spelen met zoveel problemen? Bovendien heb ik het spel niet gekocht vanwege de graphics.... dan stap ik wel over op Crysis 3.

Ik wacht wel weer tot de nieuwe patches..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xorecs
ZTeeVeR schreef op zondag 17 maart 2013 @ 11:37:
C
[...]

Hoeveel recyble products heb je in je rc? Er is een bug dat als je in een keer er teveel ingooit, dan blokkert hij. Hoeveel recycle trucks heb je?
Geen products, hij heeft vanaf het begin helemaal niet gewerkt. Ik had ook al geexpirimenteerd met verschillende aantallen recycle trucks, maar dat maakte niks ook. Toen maar dat hele ding ergens anders in me stad geplaatst, maar hij werkt alsnog niet.

Moet ik wel even vermelden dat de stad eerst compleet anders was, ik heb toen alles gesloopt en ben opnieuw begonnen (zonder regio te verwijderen). In mijn eerste stad had ik wel een recycling center die goed werkte.

Vind het erg jammer, want al me afval wordt nu wel netjes opgehaald, maar doordat er zoveel recyclebakken niet worden opgehaald is de grondvervuiling in de stad nu enorm. Het is nu zelfs zo erg dat elke inwoner van de stad gewoon constant ziek is. Ik heb al een ziekenhuis met alle uitbreidingen, maar dat heeft ook geen zin meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
Xorecs schreef op zondag 17 maart 2013 @ 15:31:
[...]

Geen products, hij heeft vanaf het begin helemaal niet gewerkt. Ik had ook al geexpirimenteerd met verschillende aantallen recycle trucks, maar dat maakte niks ook. Toen maar dat hele ding ergens anders in me stad geplaatst, maar hij werkt alsnog niet.

Moet ik wel even vermelden dat de stad eerst compleet anders was, ik heb toen alles gesloopt en ben opnieuw begonnen (zonder regio te verwijderen). In mijn eerste stad had ik wel een recycling center die goed werkte.

Vind het erg jammer, want al me afval wordt nu wel netjes opgehaald, maar doordat er zoveel recyclebakken niet worden opgehaald is de grondvervuiling in de stad nu enorm. Het is nu zelfs zo erg dat elke inwoner van de stad gewoon constant ziek is. Ik heb al een ziekenhuis met alle uitbreidingen, maar dat heeft ook geen zin meer.
Bomen planten tegen de grondvervuiling. Of als je in sandbox modus zit, je grondvervuiling tijdelijk uitzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xorecs
Practics schreef op zondag 17 maart 2013 @ 15:35:
[...]

Bomen planten tegen de grondvervuiling. Of als je in sandbox modus zit, je grondvervuiling tijdelijk uitzetten?
Helaas niet in sandbox modus. Bomen planten helpt helaas ook niet genoeg, als ik naar de grondvervuiling kaart kijk is bijna me hele map donker bruin inmiddels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
Xorecs schreef op zondag 17 maart 2013 @ 15:44:
[...]

Helaas niet in sandbox modus. Bomen planten helpt helaas ook niet genoeg, als ik naar de grondvervuiling kaart kijk is bijna me hele map donker bruin inmiddels.
De vervuiling zou ook minimaal gestopt moeten zijn, anders hebben bomen inderdaad geen effect. Zou dus zorgen dat de vervuiling minder word, door dingen dicht te gooien die grondvervuiling veroorzaken. Daarnaast kijk eens naar je water, als deze ergens water uit de grond haalt waar ook grond vervuiling is, worden je sims ook ziek, je moet er dan een filterinstalatie plaatsen vanplaats een normale pomp.

Dan kun je stuk voor stuk je map leeg halen, en alleen bomen neer planten, zodat de vervuiling minder word. Is een meer jaren plan (ingame) Maar veel andere keuzes heb je niet als je deze map wilt blijven spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xorecs
Practics schreef op zondag 17 maart 2013 @ 15:50:
[...]

De vervuiling zou ook minimaal gestopt moeten zijn, anders hebben bomen inderdaad geen effect. Zou dus zorgen dat de vervuiling minder word, door dingen dicht te gooien die grondvervuiling veroorzaken. Daarnaast kijk eens naar je water, als deze ergens water uit de grond haalt waar ook grond vervuiling is, worden je sims ook ziek, je moet er dan een filterinstalatie plaatsen vanplaats een normale pomp.

Dan kun je stuk voor stuk je map leeg halen, en alleen bomen neer planten, zodat de vervuiling minder word. Is een meer jaren plan (ingame) Maar veel andere keuzes heb je niet als je deze map wilt blijven spelen.
Goed idee, helaas verzorgen de sims zelf voor de vervuiling omdat er niet gerecycled kan worden. Enige optie is dus om de stad volledig plat te gooien. Al me water komt al uit een filteringssysteem en is dus schoon. Zal dan wel langzaam alles gaan plat gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lygun
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-01 20:15
Ok, word gek. Mijn afvalmannen halen 0 afval op. Er rijden wel auto's heen die aan het werk gaan, maar er rijden geen wagens in de stad rond.
Zelfde voor politie. Er staat een politiebureau, maar er rijden geen auto's rond.

Had het ook met brandweer en heb de kazerne afgebroken en ergens anders weer neergezet, toen gingen ze ook rondrijden en branden blussen.

Hoe kan dit of is dit een #@$^^& bug?

Gr. Ly

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Picaroon
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 10:46
Lygun schreef op zondag 17 maart 2013 @ 16:50:
Ok, word gek. Mijn afvalmannen halen 0 afval op. Er rijden wel auto's heen die aan het werk gaan, maar er rijden geen wagens in de stad rond.
Zelfde voor politie. Er staat een politiebureau, maar er rijden geen auto's rond.

Had het ook met brandweer en heb de kazerne afgebroken en ergens anders weer neergezet, toen gingen ze ook rondrijden en branden blussen.

Gr. Ly
Ik vermoed het laatste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lygun schreef op zondag 17 maart 2013 @ 16:50:

Gr. Ly
En als je het uitzet en na enkele seconde weer aanzet, werkt het dan wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lygun
  • Laatst online: 11-01 20:15
Verwijderd schreef op zondag 17 maart 2013 @ 16:59:
[...]

En als je het uitzet en na enkele seconde weer aanzet, werkt het dan wel?
Geprobeerd. Ze gaan dan op zoek naar nieuw personeel. Er staat 'alle wagens op patroeie' maar er is geen politiewagen opstraat te bekkenen. Zelfde met vuilniswagens geprobeerd en haalt niks uit.

Gr. Ly

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-09 17:26
Hebben jullie er ook last van dat wanneer je sommige wegen plaatst je een zwart scherm krijgt maar de weg wel zou kunnen leggen. De ene keer heb ik het bij een rustige weg dan weer bij een redelijke drukke weg en wanneer ik van stad switch kunnen ze het daar dan wel weer doen maar doen andere het weer niet. Ga ik weer terug naar stad nr 1 dan doen de wegen die eerst een zwart scherm gaven het weer wel en andere weer niet. :S

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan tb
Ik heb ook een rare ik kan soms het busdepots niet maximaal uitbreiden er zouden 8 busplaatsen geplaatst moet worden maar na de 7e is er ineens magisch geen ruimte meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Ik kan om een of ander reden ergens geen casino neerzetten. Ik heb gewoon geld genoeg en er is ook ruimte zat maar als ik hem wil ploppen gebeurd er gewoon helemaal niets. Geen berichtje dat er iets in de weg staat ofzo, helemaal niets. Iemand een idee? Ik wilde op deze plek eerder ook al mijn Gambling HQ plaatsen maar dat lukte ook al niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img255.imageshack.us/img255/6752/grondwaterautos.jpg

Hahahaha XD

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2013 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan tb
Dat ligt niet geheel strak. lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het werkt wel, auto's rijden door het water :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan tb
Lol en geen sims dood door een file in het water.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CristianSchriev
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-06 09:27
Picaroon schreef op zondag 17 maart 2013 @ 14:59:
[...]

't Zijn niet alleen bugs, maar ook de AI die voor geen meter deugt. Ik moet 't nog maar zien of ze alles oplossen.

Dat je het een prima spel vindt begrijp ik niet. Een simulatie is toch niet prima te spelen met zoveel problemen? Bovendien heb ik het spel niet gekocht vanwege de graphics.... dan stap ik wel over op Crysis 3.

Ik wacht wel weer tot de nieuwe patches..
huil huil. Ik zeg gewoon dat er een mega verschil zit tussen low en high! Boeien mij de graphics. Maar dat ik het knap vind dat ze het zo anders laten lijken tussen high en low. Maar ehm, ik heb gewoon vrij weinig last van al de problemen. Dat brandweer auto's met 3 op een huis gaan man waar maakt iedereen zich druk om, laat dat huis af fikken _/-\o_ Dat er verkeersopstoppingen zijn, who cares dan wachten die verrekte sims maar wat langer.. Zo erg boeien die domme buggs en slechte AI mij. Ze lossen het toch wel op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grvy
  • Laatst online: 11:39

Grvy

Bot

CristianSchriev schreef op zondag 17 maart 2013 @ 19:33:
[...]

huil huil. Ik zeg gewoon dat er een mega verschil zit tussen low en high! Boeien mij de graphics. Maar dat ik het knap vind dat ze het zo anders laten lijken tussen high en low. Maar ehm, ik heb gewoon vrij weinig last van al de problemen. Dat brandweer auto's met 3 op een huis gaan man waar maakt iedereen zich druk om, laat dat huis af fikken _/-\o_ Dat er verkeersopstoppingen zijn, who cares dan wachten die verrekte sims maar wat langer.. Zo erg boeien die domme buggs en slechte AI mij. Ze lossen het toch wel op :P
Totdat je een trade stad hebt die failiet gaat (want altijd -10k als je trading e.d. doet) omdat je trucks je stad niet binnenkomen! :O

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan tb
Tja dat kun je wel zeggen maar als je vrachten niet doorkomen en je failliet gaat en je sims vertrekken heb je wel een probleem.
Pagina: 1 ... 14 ... 18 Laatste