Level 4 Ik ben er echt al een uur mee bezig
ik heb wat gegevens gevonden voor level 4 maar weet niet hoe ik ze moet gebruiken 
Dat wordt weer puzzelen
Dat wordt weer puzzelen
[ Voor 12% gewijzigd door xxSpecxx op 06-03-2013 15:04 ]
Op twitter geven ze trouwens aan dat samenwerken mag. Wel buiten het topic dan om doen
Maar niemand die ook bij lvl 10 is?
Level 1 was lastig, 2 is nog leuker... ze maken t je niet gemakkelijk
[ Voor 72% gewijzigd door Herax10NL op 06-03-2013 15:07 ]
Ik ben bij Level 9, ben op dit moment ook begin met een team van twee man. We proberen op dit moment de truecrypt key te extracten met het Volatility Framework.StM schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 15:06:
Op twitter geven ze trouwens aan dat samenwerken mag. Wel buiten het topic dan om doenMaar niemand die ook bij lvl 10 is?
[ Voor 12% gewijzigd door Petervanakelyen op 06-03-2013 15:08 ]
Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.
Het probleem is dat ik nu 2/3 aanknopingspunten voor level 4 heb, maar geen idee heb welke ik moet gebruiken/proberen. Hier gaat nog wel wat tijd in zitten.
En niet vragen naar tips...
[ Voor 86% gewijzigd door F_J_K op 06-03-2013 16:21 ]
Volgens mij ben ik veels te moeilijk aan het zoeken naar het antwoord op vraag 5, level 1.... zucht.
Beter googlenCandanz schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 15:11:
Kut, heb de tools niet op de firewire dump uit te lezen. Iemand misschien een linkje? Google levert niet veel op behalve hoe je met firewire moet dumpen.
same...C00KW4US schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 15:11:
Volgens mij ben ik veels te moeilijk aan het zoeken naar het antwoord op vraag 5, level 1.... zucht.
5564
Ik spit nu al 1,5 uur door 3 pcap files en kom niets verder.
-edit-
Jezus ik daag ook een vriendin uit, in 10 minuten vraag 1 t/m 5 opgelost
shame on me
-edit-
Jezus ik daag ook een vriendin uit, in 10 minuten vraag 1 t/m 5 opgelost

[ Voor 45% gewijzigd door DarkElement op 06-03-2013 15:22 ]
Zo heeeeheeee eindelijk level 1 uitspeeld !
Eindelijk lvl4 vraag 9. Eens kijken wat dit is
of cheatcodes?las3r schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 15:27:
Is voor deze game ook DLC beschikbaar?
Of iedere maand een nieuwe challenge ofzolas3r schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 15:27:
Is voor deze game ook DLC beschikbaar?
JEEEEJJJ!!! Level 4 eindelijk! zat gewoon in de verkeerde PCAP te loeren.

It's All In The "Mix"
sst niks verklappenMixpower schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 15:35:
JEEEEJJJ!!! Level 4 eindelijk! zat gewoon in de verkeerde PCAP te loeren.
morgen maar weer verder met vraag 8
Ook nog steeds bezig.... Ik dacht net ff beet te hebbenVerwijderd schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 15:40:
Level 1 vraag 4 .. Lukt me echt niett

10 minuten over gedaan, maar is vrij simpel, zit nu bij vraag 5Verwijderd schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 15:40:
Level 1 vraag 4 .. Lukt me echt niett
Met vraag 9 zoek je je in de rondte in een berg informatie, bij vraag 10 heb je niks noppes nada. En dat is VEEL frustrerender...
Dat dacht ik ook....afgelopen nacht om 1 uur...
Hmm dan ga ik er vanavond maar eens goed voor zitten
En nu gezellig bezig met het Volatility Framework jeeej
It's All In The "Mix"
DIe doet het niet bij mij, geen type voor de dump...Mixpower schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 15:54:
En nu gezellig bezig met het Volatility Framework jeeej
We zitten er met een aantal al een paar uur vast, vandaar
same hereCandanz schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 15:55:
[...]
DIe doet het niet bij mij, geen type voor de dump...
Ga gewoon goed na welke informatie je hebt, en ga dan per stuk informatie na wat je er allemaal van af kunt leiden. En wat er op internet allemaal over te vinden is.
Ah sorry, dat had ik inderdaad door, was meer van ik voeg me ook toe jullie groepjeElectromonkey schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 15:58:
[...]
We zitten er met een aantal al een paar uur vast, vandaar
Die irritante extra pastes maken vraag 4 alleen nog maar vervelender
knip
[ Voor 97% gewijzigd door iisschots op 06-03-2013 16:16 ]
Geen tips aub!!
[ Voor 24% gewijzigd door iisschots op 06-03-2013 16:17 ]
Waarom wordt er zo kneuterig gedaan over het geven van tips?
-dubbelpost-
[ Voor 94% gewijzigd door Jochemm op 06-03-2013 16:15 ]
Het idee van een wedstrijd is dat je het zelf doetJochemm schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 16:14:
I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."
Ik zie het ja! Hmm hoe moet ik het dan openen?Candanz schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 15:55:
[...]
DIe doet het niet bij mij, geen type voor de dump...
It's All In The "Mix"
In de regels wordt samenwerken juist gestimuleerd.the_shadow schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 16:15:
[...]
Het idee van een wedstrijd is dat je het zelf doet
Omdat het een wedstrijd is waarbij je zelf ook persoonlijke winst krijgt als je solliciteert bij ze?Jochemm schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 16:14:
Ik doe niet mee voor een baan, maar vind het wel heel schraal als mensen gaan solliciteren en dan positief belicht worden terwijl ze er geen ruk van kunnen of na 3 opgaven om hun mama roepen
offtopic:
Die mensen vallen daarna wel door de mand trouwens
Die mensen vallen daarna wel door de mand trouwens
Geen idee. Ik sta hier ook vast.Mixpower schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 16:16:
[...]
Ik zie het ja! Hmm hoe moet ik het dan openen?
Ach, ik ben in een paar minuten door de eerste twee levels gegaan, de derde heb je Wireshark oid voor nodig, het meest onhandige en onlogische pakket ooit. Ik geloof het wel weer
[ Voor 3% gewijzigd door Phyxion op 06-03-2013 16:21 ]
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
NetworkMiner kan ook, is wat meer overzichterlijker, naar mijn mening.Phyxion schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 16:20:
Ach, ik ben in een paar minuten door de eerste twee levels gegaan, de derde heb je Wireshark voor nodig, het meest onhandige en onlogische pakket ooit. Ik geloof het wel weer
Ik ga nu even aan de slag met Sans SIFT!
Daar moet het mee lukken hoop ik
It's All In The "Mix"
Had ik ook al even naar gekeken, maar dan mis je wel weer een enorme hoeveelheid informatie.Candanz schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 16:21:
[...]
NetworkMiner kan ook, is wat meer overzichterlijker, naar mijn mening.
Grappig dat ik jou avatar nog voorbij zag komen in de PCAP files, ook die van anderen trouwens.Phyxion schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 16:21:
[...]
Had ik ook al even naar gekeken, maar dan mis je wel weer een enorme hoeveelheid informatie.
It's All In The "Mix"
Veel heb je er niet uit nodig. Ik heb er mee gevonden wat nodig was.Phyxion schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 16:21:
[...]
Had ik ook al even naar gekeken, maar dan mis je wel weer een enorme hoeveelheid informatie.
Klopt, heb mijn avatar drie keer voorbij zien komen, valt wel opMixpower schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 16:22:
[...]
Grappig dat ik jou avatar nog voorbij zag komen in de PCAP files, ook die van anderen trouwens.
Jahaaa, vraag 4 opgelost
Hoewel tips dan niet mogen in dit topic, heeft het me toch veel onnodig speurwerk bespaard
thnx
Dat maakt me niets uit. Ik ga zowiezo al niet soliciteren, ik doe het gewoon om te zien hoever ik kan komen. En ik leer het een en ander er ook nog van. Mooi meegenomen.
Congrats! nu het oh wat nu stuk...
It's All In The "Mix"
Al geluk met Sans? Kan em niet downloade, zit op m'n stage plek. Tot 6 uur...

Ben hem nog steeds aan het binnenhalen a 200kB/sec (op 120MbitCandanz schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 16:31:
[...]
Al geluk met Sans? Kan em niet downloade, zit op m'n stage plek. Tot 6 uur...

It's All In The "Mix"
Ik ga sans sift ook maar even uitproberen. Het andere tooltje heb ik helaas nog geen succes mee gehad..
Verwijderd
pfff kom al niet verder bij vraag 1.2 kan iemand me helpen met emailadres van miss m? hint of tips
Google is je vriend. Daar gaat het de eerste 2 levels om, informatie vergaren via openbare bronnen. Google, google en nog eens google.Verwijderd schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 16:43:
pfff kom al niet verder bij vraag 1.2 kan iemand me helpen met emailadres van miss m? hint of tips
Dit, ookal mag je geen tip geven. google is your friend.Candanz schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 16:47:
[...]
Google is je vriend. Daar gaat het de eerste 2 levels om, informatie vergaren via openbare bronnen. Google, google en nog eens google.
welk programma nodig voor .raw file te lezen (memory dump reader?)
sans sift doet er 5 uur over om te downloaden, iemand die een mirror heeft?
ps. Dit gaat ook over die memory dump, ander spul werkt allemaal met Command line en die onzin, daar heb ik geen zin in
ps. Dit gaat ook over die memory dump, ander spul werkt allemaal met Command line en die onzin, daar heb ik geen zin in
[ Voor 45% gewijzigd door painkill op 06-03-2013 16:49 ]
Nope, niemand anders die het aanbied dan Sans zelf.painkill schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 16:48:
sans sift doet er 5 uur over om te downloaden, iemand die een mirror heeft?
Hier nog 1:30.

It's All In The "Mix"
Doet het niet bij mij, ben nu sans aan t downloaden
Kan iemand die SIFT al binnen heeft de file uploaden naar Zippyshare oid....
Bij mij moet hij nog 5 uur downloaden
Bij mij moet hij nog 5 uur downloaden
Over 2 uur binnen als ik nog niet weg ben pleur ik hem wel op mijn host met max van 100GB download mits ik nog niet weg ben.
Vreemde dingen die je nog tegen komt in die log : http://what-if.xkcd.com/imgs/a/33/ships_sponges.png
Goed, ik moet er vandoor. Vanaf 23:00 heb ik weer tijd om een nacht van mijn leven te verspillen hieraan
http://what-if.xkcd.com/33/hejkompas schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 17:13:
Vreemde dingen die je nog tegen komt in die log : http://what-if.xkcd.com/imgs/a/33/ships_sponges.png
Yeey, nog een half uurtje, dan naar huis, snel iets eten en maar even Sans downloaden. Misschien dat Backtrack wellicht ook nog iets kan doen?
Verwijderd
mischien rare vraag kreeg bij: wat is de betekenis van de M in Miss M uit op google: Miss Marta maar hij geeft aan dat hij niet goed is.....
Zolang hij aangeeft dat hij niet goed is dan is hij ook niet goed! Dus helaas verder zoekenVerwijderd schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 17:28:
mischien rare vraag kreeg bij: wat is de betekenis van de M in Miss M uit op google: Miss Marta maar hij geeft aan dat hij niet goed is.....
"Geen tips of oplossingen vragen. Geen tips of oplossingen geven!"Verwijderd schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 17:28:
mischien rare vraag
Na het lezen van die log nog geen druppel wijzer geworden... Heletijd die fmylife, om gek van te worden,