Toon posts:

[Synology] Packages

Pagina: 1 2 3 ... 62 Laatste
Acties:

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-05 16:04

Goner

What can I do you for ?

sleepwalkerbe schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 12:11:
[...]
Zelfde vraag blijft natuurlijk staan, als ik van 3.0 naar 4.0 ga hoeveel kans is er dat ik alles kwijt raak
Zelfde antwoord, min of meer ; je zult waarschijnlijk meer tussen-upgrades moeten doen bijv. 3.1 en/of 3.2 en niet in 1 klap van 3.0 naar 4.0.
Je zou de release notes van div. versies moeten hebben om te kijken wat een veilige upgrade is.

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05:10
Goner schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 12:26:
[...]

Zelfde antwoord, min of meer ; je zult waarschijnlijk meer tussen-upgrades moeten doen bijv. 3.1 en/of 3.2 en niet in 1 klap van 3.0 naar 4.0.
Je zou de release notes van div. versies moeten hebben om te kijken wat een veilige upgrade is.
Nee naar 4.0 kon ik direct gaan, heb de release notes er op nagelezen. Maar goed ik denk dat ik vanavond maar is de stap waag.

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15:14
sleepwalkerbe schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 12:31:
[...]

Nee naar 4.0 kon ik direct gaan, heb de release notes er op nagelezen. Maar goed ik denk dat ik vanavond maar is de stap waag.
Kans dat er echt iets fout gaat is vrij klein gezien de gemiddelde ervaringen hier en op Synology forum.
Als ik naar mij eigen omgeving kijk. 1xDS211 en 1xDS212 en op beide al een aantal maal een upgrade uitgevoerd en altijd zonder problemen.

Natuurlijk blijft er een kleine kans dat er toch iets fout gaat maar dat is met elke upgrade die je uitvoert op welk apparaat ook. Stel de stroom valt uit en je gebruikt geen UPS dan kun je nagaan wat er kan gebeuren als je net bezig bent.

Gelukkig kun je ook je OS opnieuw installeren met behoudt van data dus in het ergste geval kun je dat dan doen en is de kans dat je de data kwijt raakt minimaal.

Maar bedenk dan ook direct wat als je schijf stuk gaat. Een nas is mooi maar zorg altijd voor een backup voor data die echt belangrijk is. Hier zijn voldoende mogelijkheden voor en zo voorkom je het ergste.

• msmilde
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-10-2022
is het probleem (niet kunnen upgraden vanwege status stopped) met de synocommunity packages ook opgelost?? Ik heb zelf de beta niet gedraaid, dus ik zit nog op 4.1

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14:34

Malarky

Wils voor wat ieder

sleepwalkerbe schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 12:31:
[...]

Ik heb het in het verleden diverse Synolog's geupgraded van DSM 3 naar DSM 4, waardoor ook behoorlijk wat versies werden overgeslagen, nog nooit data kwijt geraakt bij NAS upgrades. Ik druk tegenwoordig de upgrade button aan op zo'n 15 Synology apparaten en kan me niet herinneren dat er ooit wat misging.

• sleepwalkerbe
  • Laatst online: 05:10
MikeOO schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 12:52:
[...]

Kans dat er echt iets fout gaat is vrij klein gezien de gemiddelde ervaringen hier en op Synology forum.
Als ik naar mij eigen omgeving kijk. 1xDS211 en 1xDS212 en op beide al een aantal maal een upgrade uitgevoerd en altijd zonder problemen.

Natuurlijk blijft er een kleine kans dat er toch iets fout gaat maar dat is met elke upgrade die je uitvoert op welk apparaat ook. Stel de stroom valt uit en je gebruikt geen UPS dan kun je nagaan wat er kan gebeuren als je net bezig bent.

Gelukkig kun je ook je OS opnieuw installeren met behoudt van data dus in het ergste geval kun je dat dan doen en is de kans dat je de data kwijt raakt minimaal.

Maar bedenk dan ook direct wat als je schijf stuk gaat. Een nas is mooi maar zorg altijd voor een backup voor data die echt belangrijk is. Hier zijn voldoende mogelijkheden voor en zo voorkom je het ergste.
Data verlies is net de reden van mijn aankoop van de NAS waardoor ik ook een raid 5 gebruik om die kans toch ietwat te beperken. Het kan natuurlijk altijd misgaan maar hoe kleiner de kans is hoe beter.

Bedankt voor de feedback allen en nu maar hopen dat ik zelfde ervaringen heb :)

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:30
msmilde schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 13:01:
is het probleem (niet kunnen upgraden vanwege status stopped) met de synocommunity packages ook opgelost?? Ik heb zelf de beta niet gedraaid, dus ik zit nog op 4.1
Sickbeard en Couchpotato doen het beide niet meer bij mij... Beide staan op stopped en er zijn nog geen updates beschikbaar. Op Google staan wel oplossingen, maar wacht nog even. Wellicht komt er snel een update welke de problemen verhelpt.

• Chadi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-03 21:00
Hier alleen met NZBget een probleem gehad dat het enorm veel cpu in beslag nam. Er af gehaald samen met Python en daarna weer erop gezet en het euvel was verholpen.

• msmilde
FabianNL schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 14:37:
[...]

Sickbeard en Couchpotato doen het beide niet meer bij mij... Beide staan op stopped en er zijn nog geen updates beschikbaar. Op Google staan wel oplossingen, maar wacht nog even. Wellicht komt er snel een update welke de problemen verhelpt.
oke, thanx.. Sickbeard is wel redelijk "essentieel" hier ;)

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:18

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Heeft NZBget ook een API zodat ik net als bij Sabnzbd vanaf nzb sites direct kan laten downloaden?
Dat vind ik zelf erg prettig en zou dit graag met NZBget ook kunnen gebruiken.
De voordelen wat betreft NZBget komen steeds meer naar voren zeker met de nieuwe interface, waardoor het voor mensen als mijzelf ook na enige trial and error goed is in te stellen.

Werk hard!, zeur niet!, verwacht niets!!

• barrymel
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:09

barrymel

BarryMel

Ik heb na de update naar 4.2 opeens op mijn NAS het pakket Perl staan ? een programmeer taal ? weet iemand waarom dat er opeens op staat en kan ik deze gewoon verwijderen ?

BarryMel

• Brickman
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-12-2022
barrymel schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 15:00:
Ik heb na de update naar 4.2 opeens op mijn NAS het pakket Perl staan ? een programmeer taal ? weet iemand waarom dat er opeens op staat en kan ik deze gewoon verwijderen ?
Perl is altijd al aanwezig geweest op je NAS. Alleen heeft Synology er nu een package van gemaakt:
Perl is now a standalone package.
Bepaalde packages zullen het wel nodig hebben.

Thinkpad T500 | Synology HowTo's (CouchPotato, Sickbeard, Periscope, Headphones)

• ReTechNL
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 27-05 14:05
Vraagje betreffende sickbeard:
Ik heb 2 nederlandse series er tussen staan, welke ook worden herkent, alleen download hij geen afleveringen.
Hoe krijg ik dit aan de praat?

[Voor 13% gewijzigd door ReTechNL op 05-03-2013 15:27]

• YaaD
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13:29
ReTechNL schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 15:07:
Ik heb 2 nederlandse series er tussen staan, welke ook worden herkent, alleen vindt hij geen afleveringen.
En wat is je vraag? 8)7

Heb je de series al opnieuw toegevoegd? de logs bekeken? bruikbare informatie?

bl44t

• msmilde
ReTechNL schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 15:07:
Ik heb 2 nederlandse series er tussen staan, welke ook worden herkent, alleen vindt hij geen afleveringen.
wellicht voldoet de naamgeving waaronder de aflevering gepost zijn niet aan hetgene waar Sickbeard om zoekt.. ik heb hetzelfde gehad bij een NL serie (bij US eigenlijk nooit problemen).

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:22
Sickbeard haalt (standaard) geen Nederlandse series op. Daar zijn alternatieven voor, persoonlijk nooit echt aan de praat gekregen. Hier is wel genoeg over terug te vinden, in de vorige topics.

[Voor 3% gewijzigd door ChuckyDevil op 05-03-2013 15:22]

PSN ID: ChuckDevil

Acties:
  • +1Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
lekker... ik had cloudstation geupdate... kreeg ik opeens berichten dat de schrijf volliep. Bleek dus cloudstation te zijn die ontiegelijk zit te syncen en alles in de soep gooit.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:09
Iemand die de ds cloud app al goed aan de praat heeft?
Ik heb verbinding, juiste mappen geselecteerd, bestandsgrootte staat goed ingesteld, alle bestandsindelingen zijn aangevinkt.
Maar synchroniseren gebeurt niet, al zegt de app dat mijn mappen wel zijn bijgewerkt.

edit: Na lang wachten lijkt er wat te gebeuren. Onderliggende folders komen zo te zien niet mee, wellicht dat ik daarvoor nog langer moet wachten.
edit2: submappen zijn onder android wel te synchroniseren, onder ios echter niet.
Hopelijk komt dit binnenkort nog.

[Voor 41% gewijzigd door job op 05-03-2013 17:44]

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Anoniem: 485753 schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 11:51:
[...]

This is just implemented - see post on NZBGet forum.

If you can't compile yourself wait until the next testing version is released and a package for synology is updated - this could take a few weeks.
Hi Nzbget, can you tell us what to modify in the default postprocess script to remove unwanted files? like .txt, .url etc and maybe even sample files?

Mijn V&A

• Jelle87
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-05 19:05
Beste

Ik heb de Bootstrap Installer geinstaleerd via de http://packages.quadrat4.de repository. Deze lijkt me goed geinstalleerd. Als ik als root ipkg command gebruik, dan komt er een lijst met mogelijke commands. Maar als ik ipkg update of ipkg list of zogoed als elke andere command gebruik, zegt hij Successfully terminated.

Ik heb een DS412+ met laatste versie van DSM (4.2 final) en heb al gereboot enzovoort.

Iemand enig idee?

mvg

Jelle

• job
  • Laatst online: 21:09
Jelle87, heb je hier iets aan? http://wl500g.info/archive/index.php/t-8954.html
Zie de laatste reactie.

Zorg er ook voor dat je als root ingelogd bent, of gebruik het sudo commando.

[Voor 31% gewijzigd door job op 05-03-2013 17:47]

• Jelle87
dan krijg ik dit

DiskStation> ipkg install -force-overwrite -force-reinstall ipkg-opt
Nothing to be done
An error ocurred, return value: 4.
Collected errors:
Cannot find package ipkg-opt.
Check the spelling or perhaps run 'ipkg update'

ben als root ingelogd
job schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 17:46:
Jelle87, heb je hier iets aan? http://wl500g.info/archive/index.php/t-8954.html
Zie de laatste reactie.

Zorg er ook voor dat je als root ingelogd bent, of gebruik het sudo commando.

• lexi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-05 12:17
Tadango schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 09:25:
[...]

Had het in 5 sec gevonden ;) Kies een video en rechts boven zie je een speler icoon. Als je daarop klikt krijg je een lijst van DNLA spelers. Kies een speler en tada....
Gevonden, maar mijn TV gaat niets afspelen helaas. Nog eens even vogelen, want vanaf de TV de DLNA server benaderen werkt wel.

• Jelle87
Ik heb het pakket is proberen te herinstaleren en krijg nu 'Bootstrap Installer: kan het pakket niet instaleren'. Misschien dat dit de eerste keer ook al was maar dat ik het snel heb weggeklikt. Hij zegt daarna wel gewoon geinstaleerd en de ipkg command werkt dus. Waar kan ik ergens een debug log vinden, zodat ik de fout daarin misschien kan zien? Ik denk misschien dat het met file permissions te maken heeft zou dit kunnen?

Alvast bedankt
Jelle87 schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 17:54:
dan krijg ik dit

DiskStation> ipkg install -force-overwrite -force-reinstall ipkg-opt
Nothing to be done
An error ocurred, return value: 4.
Collected errors:
Cannot find package ipkg-opt.
Check the spelling or perhaps run 'ipkg update'

ben als root ingelogd

[...]

• Workaholic
  • Niet online
Ik heb een probleem met sickbeard dat shows af en toe niet gedownload worden of dat informatie niet up to date is.

Het blijkt dat dit probleem te maken heeft met de feature auto shutdown van de synology. Ik zet mijn synology namelijk 's nachts uit om stroom te besparen, maar sickbeard doet elke nacht om 03uur zijn updates binnen halen.

Helaas is er nog geen mogelijkheid om dit in de GUI aan te passen. Hoe lossen jullie dit op? Het schijnt wel mogelijk te zijn om sickbeard te staten met de optie --force (maar hoe kan ik dit aanpassen in het start up script voor de packages van synology?) Dus bij het aanzetten van de NAS dit uitvoeren?

[Voor 4% gewijzigd door Workaholic op 05-03-2013 19:25]

Mijn V&A

• m-buurman
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

m-buurman

hmmm...coffee!!

Workaholic schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 18:50:
Ik heb een probleem met sickbeard dat shows af en toe niet gedownload worden of dat informatie niet up to date is.

Het blijkt dat dit probleem te maken heeft met de feature auto shutdown van de synology. Ik zet mijn synology namelijk 's nachts uit om stroom te besparen, maar sickbeard doet elke nacht om 03uur zijn updates binnen halen.

Helaas is er nog geen mogelijkheid om dit in de GUI aan te passen. Hoe lossen jullie dit op? Het schijnt wel mogelijk te zijn om sickbeard te staten met de optie --force (maar hoe kan ik dit aanpassen in het start up script voor de packages van synology?) Dus bij het aanzetten van de NAS dit uitvoeren?
Ik heb de file die verantwoordelijk is voor de show updates aangepast via sftp, weet zo niet meer welke bestand dat was. Het was een van de volgende files: https://github.com/midget...ard/tree/master/sickbeard
(het gaat dan uiteraard om het corresponderende bestand op je NAS)

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-05 18:20

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Lol dus daar komt dat door! Ik doe updates altijd handmatig, ik vond het al zo stom dat SB daar zelf niet iets voor bedacht had :P

Maar in DSM4.2 is het nu mogelijk een task te schedulen. Je zou de SB api kunnen inschakelen en dan via de task scheduler SB een geforceerde update laten doen. Moet denk ik wel kunnen. Als ik iets bedacht heb dan laat ik dat hier nog wel weten :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Anoniem: 299886

Ik ben op zoek naar een package die live streams (muziek) kan recorden. Nu doe ik dit op mijn pc maar het zou veel gemakkelijker zijn om dit rechtstreeks op mijn synology te laten doen. (vb. ah.fm)

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
mplayer -dumpstream

• lexi
lexi schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 18:07:
[...]

Gevonden, maar mijn TV gaat niets afspelen helaas. Nog eens even vogelen, want vanaf de TV de DLNA server benaderen werkt wel.
Niet aan de praat gekregen. Iemand anders wel?

• iAbdel
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 29-12-2015
lexi schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 21:20:
[...]

Niet aan de praat gekregen. Iemand anders wel?
MKV bestand? groter dan 1gig?

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18:40
Voor de liefhebbers, ik heb de TPB versie (welke al beschikbaar is via devries zijn repo) alleen nu met NL Shows Support en Failed Download Handling (icm de benodigde processing scripts) hier staan.
Draait naast bestaande installatie onder dezelfde username als origineel.

Gebruik je het icm Spotweb dan moet je voor het correct functioneren deze versie installeren.

Edit:
Iemand die mij kan uitleggen hoe een eigen repo op te zetten voor Synology?
Heb al het een en ander uitgezcoht maar echt wijzer wordt ik er niet van, mss iets voor OP?

[Voor 25% gewijzigd door schumi2004 op 06-03-2013 10:44]

• MaceNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 25-05 21:14

Moet je dit bestand wijzigen : showUpdater.py

# update at 3 AM
updateTime = datetime.time(hour=3)

Deze wijzigen, ik start Sickbeard etc allemaal om 17:00 en laat de showUpdater om 18:00 lopen.

Nadeel is wel dat je deze elke keer na een update even moet wijzigen, ik vind dit persoonlijk geen probleem.

[Voor 19% gewijzigd door MaceNL op 06-03-2013 08:22]

• remcoXP
  • Laatst online: 08:34
Ik weet het ook niet maar wil dit vanavond wel ff oppakken en je ermee helpen.

Ik had overigens nog iets interresants voor alle spotweb gebruikers hier:
http://www.brainbytez.nl/spotweb-filter-creator/

als ik sickbeard van jouw gebruik daar zit failed downloads in. moet ik dan nog rekening houden met NzbToMedia.

overigens ben ik bezig met een script (gebaseerd op brickman/lasi en alles wat ik hier vind)
iemand die hier nog ideeën voor heeft?
https://github.com/remb0/SAS
schumi2004 schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 23:55:
Voor de liefhebbers, ik heb de TPB versie (welke al beschikbaar is via devries zijn repo) alleen nu met NL Shows Support en Failed Download Handling (icm de benodigde processing scripts) hier staan.

Gebruik je het icm Spotweb dan moet je voor het correct functioneren deze versie installeren.

Edit:
Iemand die mij kan uitleggen hoe een eigen repo op te zetten voor Synology?
Heb al het een en ander uitgezcoht maar echt wijzer wordt ik er niet van, mss iets voor OP?

Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.

• MikeOO
schumi2004 schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 23:55:

Moet je dan zowel TPB als Spotweb helemaal opnieuw installeren of kun je deze er overheen zetten.
Misschien een tip hoe je kunt switchen naar jouw TPB en Spotweb

• Workaholic
  • Niet online
MaceNL schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 08:19:
[...]

Moet je dit bestand wijzigen : showUpdater.py

# update at 3 AM
updateTime = datetime.time(hour=3)

Deze wijzigen, ik start Sickbeard etc allemaal om 17:00 en laat de showUpdater om 18:00 lopen.

Nadeel is wel dat je deze elke keer na een update even moet wijzigen, ik vind dit persoonlijk geen probleem.
Super!! Thanks. Kun je aangeven in welke directory op de synlogy hij exact staat? Dus het complete pad? Ik ben niet zo'n cmd line held.

Maar inderdaad vervelend dat elke update dit bestand weer doet overschrijven. Iemand die handig is met de nieuwe scheduled functie van DSM 4.2?

Mijn V&A

• Vendrom
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 24-02 19:48
- nevermind excuus.

[Voor 121% gewijzigd door Vendrom op 06-03-2013 10:01]

• schumi2004
remcoXP schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 09:06:
Ik weet het ook niet maar wil dit vanavond wel ff oppakken en je ermee helpen.

Ik had overigens nog iets interresants voor alle spotweb gebruikers hier:
http://www.brainbytez.nl/spotweb-filter-creator/

als ik sickbeard van jouw gebruik daar zit failed downloads in. moet ik dan nog rekening houden met NzbToMedia.

overigens ben ik bezig met een script (gebaseerd op brickman/lasi en alles wat ik hier vind)
iemand die hier nog ideeën voor heeft?
https://github.com/remb0/SAS

[...]
Als je failed download support wilt hebben moet je dit in de config van nzbToMedia aangeven voor SickBeard.
MikeOO schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 09:10:
[...]

Moet je dan zowel TPB als Spotweb helemaal opnieuw installeren of kun je deze er overheen zetten.
Misschien een tip hoe je kunt switchen naar jouw TPB en Spotweb
Als je mijn versie van SB gaat gebruiken dan is het beter met SB opnieuw te beginnen, die van mdevries die kun je er naast draaien, zou ik ook kunnen doen als dit makkelijker is? (maak er wel een package van die je ernaast draaien kunt)
Deze zou er naast moeten draaien onder dezelfde user als origineel.

Ik had mijn SB versie gisteren over een bestaande installatie geinstalleerd en dat ging niet helemaal lekker.

Spotweb kun je gewoon erover heen zetten, in de commits kun je zien wat er aangepast is. Is niet zo spannend, je kan het zelf ook even snel aanpassen hoef je niks te installeren.

Edit:
Package van mdevries is wel associaal groot trouwens, 13MB tegenover 3,8MB van mij!!!

[Voor 8% gewijzigd door schumi2004 op 06-03-2013 10:43]

Anoniem: 485753

Workaholic schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 17:25:
Hi Nzbget, can you tell us what to modify in the default postprocess script to remove unwanted files? like .txt, .url etc and maybe even sample files?
In the nzbget-postprocess.sh there are example lines removing *.nzb,*.sfv, etc. files:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
# Clean up
echo "[INFO] Post-Process: Cleaning up"
chmod -R a+rw .
rm *.nzb >/dev/null 2>&1
rm *.sfv >/dev/null 2>&1
rm *.1 >/dev/null 2>&1
rm _brokenlog.txt >/dev/null 2>&1
rm *.[pP][aA][rR]2 >/dev/null 2>&1

For .txt and .url just add code:
code:
1
2
rm *.txt >/dev/null 2>&1
rm *.url >/dev/null 2>&1

To delete sample files use the following command (posted by prinz2311 on NZBGet forum):
code:
1
find "$NZBPP_DIRECTORY" -type f -size -200000k -iname \*sample\* -exec rm {} \; >/dev/null 2>&1

As a security measure it checks the file size to prevent big files to be deleted which are definitively not a sample and would take a long time to redownload.

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:26

Arfman

Drome!

Waarom laat je de Synology niet aanstaan maar de HDD's in standby? Doe ik ook, systeem verbruikt dan nog nauwelijks stroom maar alles blijft wel werken zonder er naar om te kijken.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• lexi
iAbdel schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 21:31:
[...]

MKV bestand? groter dan 1gig?
MKV groter dan 1 gig, Avi groter dan 1 gig, mpg kleiner dan 1 gig..... niente, nada, niks.

• MaceNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 25-05 21:14
Workaholic schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 09:55:
[...]

Super!! Thanks. Kun je aangeven in welke directory op de synlogy hij exact staat? Dus het complete pad? Ik ben niet zo'n cmd line held.

Maar inderdaad vervelend dat elke update dit bestand weer doet overschrijven. Iemand die handig is met de nieuwe scheduled functie van DSM 4.2?
Zal vanavond even voor je posten heb het thuis in .txt bestand staan.

• cypher21
  • Laatst online: 26-05 09:57
locatie van showupdater.py is

code:
1
/volume1/@appstore/sickbeard/share/SickBeard/sickbeard
offtopic:
veel sickbeard mapjes dus

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

• schumi2004
cypher21 schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 15:14:

code:
1
offtopic:
Zelf zoeken met

find / -name showupdater.py

• Workaholic
  • Niet online
cypher21 schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 15:14:

code:
1
offtopic:
Dit is de verkeerde helaas, kijk maar de conf files deze zijn ongewijzigd / default :(. Denk dat dit de templates/bron files zijn voor de store (en niet de daadwerkelijke config files)

Zal bovenstaand zoekcommando nog even proberen. thnx

[Voor 18% gewijzigd door Workaholic op 06-03-2013 15:36]

Mijn V&A

• cypher21
Ik ben niet geheel onbekend met linux/unix, en heb juist het find commando gebruikt om de file te vinden, en die locatie is de enige die ik terugkrijg.

je kunt trouwens beter het volgende commando gebruiken:

code:
1
find / -iname showupdater.py

Is een niet hoofletter gevoelige search ;)

[Voor 33% gewijzigd door cypher21 op 06-03-2013 15:43]

• Workaholic
  • Niet online
Ik krijg zelfs een search crash omdat hij in mijn timemachine searches blijft hangen.. lol. Timeout in SCP :(

Weet je zeker dat er geen andere file is gevonden? Anders pas ik het gewoon aan en komen we er vanzelf achter of het geholpen heeft. Vraag me overigens wel af of het dan de tijd setting is van de tijd op de NAS.. of stiekem een tijd ergens in de US.. :D

Mijn V&A

• cypher21
ik weet zeker dat ik geen andere resultaten krijg dan die map ja ;)

Heb je SickBeard wel herstart na het aanpassen van die file?

het script kijkt trouwens naar de systeemtijd, dus het is de tijdsetting op de NAS

• Workaholic
  • Niet online
Anoniem: 485753 schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 10:22:
[...]

In the nzbget-postprocess.sh there are example lines removing *.nzb,*.sfv, etc. files:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
# Clean up
echo "[INFO] Post-Process: Cleaning up"
chmod -R a+rw .
rm *.nzb >/dev/null 2>&1
rm *.sfv >/dev/null 2>&1
rm *.1 >/dev/null 2>&1
rm _brokenlog.txt >/dev/null 2>&1

For .txt and .url just add code:
code:
1
2
rm *.txt >/dev/null 2>&1
rm *.url >/dev/null 2>&1

To delete sample files use the following command (posted by prinz2311 on NZBGet forum):
code:
1
find "$NZBPP_DIRECTORY" -type f -size -200000k -iname \*sample\* -exec rm {} \; >/dev/null 2>&1

As a security measure it checks the file size to prevent big files to be deleted which are definitively not a sample and would take a long time to redownload.
Thanks. can you tell me where to put the sample file remove code? Or what to modify? As a new line?

Mijn V&A

Anoniem: 485753

Workaholic schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 18:21:
Thanks. can you tell me where to put the sample file remove code? Or what to modify? As a new line?
Put the new code after the last line of cleanup section (marked ad "# Clean up"), just after the line
code:
1

• Skating_vince
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Eerder gepost in het verkeerde subforum: Heeft iemand de package Config File Editor al werken onder DSM 4.2-3202? Ik heb verschillende versies geprobeerd, maar bij allemaal krijg ik het Synology logo op het scherm met daaronder:

Sorry, de pagina die u zoekt kan niet weergegeven worden.

Op het synology forum ook meerdere mensen met het probleem, maar nog geen oplossing. Heeft hier iemand al een oplossing?

• MikeOO
schumi2004 schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 10:15:
Als je mijn versie van SB gaat gebruiken dan is het beter met SB opnieuw te beginnen, die van mdevries die kun je er naast draaien, zou ik ook kunnen doen als dit makkelijker is? (maak er wel een package van die je ernaast draaien kunt)

Ik had mijn SB versie gisteren over een bestaande installatie geinstalleerd en dat ging niet helemaal lekker.

Spotweb kun je gewoon erover heen zetten, in de commits kun je zien wat er aangepast is. Is niet zo spannend, je kan het zelf ook even snel aanpassen hoef je niks te installeren.

Edit:
Package van mdevries is wel associaal groot trouwens, 13MB tegenover 3,8MB van mij!!!
Mijn dank is weer groot. _/-\o_

De aangepaste Sickbeard draait inmiddels. Moest wel nog even de Pyhton truck voor DSM 4.2 uitvoeren en tevens de oude Sickbeard een andere poortnummer geven. Anders kon deze niet geinstalleerd worden. Dit ter info.

Ga nu het Spotweb deel even testen.

• Rubman

Rubman

Ok inmiddels na 2 dagen NZBget alweer uitgeschakeld, het lijkt allemaal mooien sneller en makkelijker voor iemand die Sabnzbd gewend is en geen regels code wil implementeren. Maar dat is het denk ik toch (nog) niet.

Conclusie, na initieel instellen komt alles in de goede map terecht (zelfde als gebruikt bij Sabnzbd) maar direct na voltooien download schiet hij in de failed bij nzbget en met NCIS en NCIS LA na opnieuw post processen voltooid hij wel echter is de video file slechtst 1 minuut lang en ergens halverwege de serie..
Sickbeard heeft deze opgezocht en zou ook het post processen moeten doen bij options staat " Perform SickBeard's postprocessing (yes, no)" ook gewoon keurig op NO.
Als iemand mij kan vertellen wat ik fout schijn te doen hoor ik het graag.

[Voor 0% gewijzigd door Rubman op 07-03-2013 13:37. Reden: damn you toetsenbord, weer stiekem letters omwisselen als ik niet kijk he.]

• schumi2004
Rubman schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 13:37:
Ok inmiddels na 2 dagen NZBget alweer uitgeschakeld, het lijkt allemaal mooien sneller en makkelijker voor iemand die Sabnzbd gewend is en geen regels code wil implementeren. Maar dat is het denk ik toch (nog) niet.

Conclusie, na initieel instellen komt alles in de goede map terecht (zelfde als gebruikt bij Sabnzbd) maar direct na voltooien download schiet hij in de failed bij nzbget en met NCIS en NCIS LA na opnieuw post processen voltooid hij wel echter is de video file slechtst 1 minuut lang en ergens halverwege de serie..
Sickbeard heeft deze opgezocht en zou ook het post processen moeten doen bij options staat " Perform SickBeard's postprocessing (yes, no)" ook gewoon keurig op NO.
Als iemand mij kan vertellen wat ik fout schijn te doen hoor ik het graag.
Welke versie?

• schumi2004
Skating_vince schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 10:33:
Eerder gepost in het verkeerde subforum: Heeft iemand de package Config File Editor al werken onder DSM 4.2-3202? Ik heb verschillende versies geprobeerd, maar bij allemaal krijg ik het Synology logo op het scherm met daaronder:

Op het synology forum ook meerdere mensen met het probleem, maar nog geen oplossing. Heeft hier iemand al een oplossing?
Probeer dit eens ipv van die editor.

Log in met SSH

vi /var/packages/python/scripts/start-stop-status

status)
exit 1

maak je van

status)
exit 0

dat is op regel 18

wandel met je cursor naar die positie, doe ESC en daarna op R maak van 1 een 0

vervolgens ESC :wq

Klaar.

• Rubman

Rubman

NZBget versie: 9.1-7
DSM versie: 4.1-2668
Ben update naar 4.2 nu aan het binnenhalen maar dat heeft voor nzbget weinig effect denk ik.

• Skating_vince
  • Niet online
schumi2004 schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 14:11:
[...]

Probeer dit eens ipv van die editor.

Log in met SSH

vi /var/packages/python/scripts/start-stop-status

status)
exit 1

maak je van

status)
exit 0

dat is op regel 18

wandel met je cursor naar die positie, doe ESC en daarna op R maak van 1 een 0

vervolgens ESC :wq

Klaar.
Dit heb ik al gedaan, maar dat is geen oplossing voor de Config File Editor bug. De Config File Editor gebruik ik ook om via DSM config-/logfiles te bekijken als ik via een proxy online ben (en dus geen SSH kan gebruiken e.d.). Heb je daar toevallig ook een fix voor?

• schumi2004
Skating_vince schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 14:56:
[...]

Dit heb ik al gedaan, maar dat is geen oplossing voor de Config File Editor bug. De Config File Editor gebruik ik ook om via DSM config-/logfiles te bekijken als ik via een proxy online ben (en dus geen SSH kan gebruiken e.d.). Heb je daar toevallig ook een fix voor?
Probeer nzbget-testing anders eens even. Doe een aanname dat je SynoCOmmunity repo in gebruik hebt, en toevallig ook toegang tot beta?
Skating_vince schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 14:56:
[...]

Shellina Box of Web Console http://packages.missilehugger.com/

• Rubman

Rubman

schumi2004 schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 15:03:
[...]

Probeer nzbget-testing anders eens even. Doe een aanname dat je SynoCOmmunity repo in gebruik hebt, en toevallig ook toegang tot beta?

[...]

Shellina Box of Web Console http://packages.missilehugger.com/
nzbget testing niet gevonden, zit dat in nzbget zelf of apparte packege? heb de synocimmunity packages en die van mdevries als externe bron erin staan.

• MikeOO
Skating_vince schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 10:33:

Heb hem vandaag zonder problemen geinstalleerd op DSM 4.2. Moest de Pyhton aanpassing maken en hiervoor moest ik de Config Editor installeren.

Heb heb gedaan via: http://blog.lechar.nl/201...sm-4-2-beta-python-error/

Deze link toevoegen in je Package Center en dan kun je hem eenvoudig installeren
http://www.mertymade.com/syno/#cfe

• pwhooftman
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-10-2022
MikeOO schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 15:42:
[...]

Heb hem vandaag zonder problemen geinstalleerd op DSM 4.2. Moest de Pyhton aanpassing maken en hiervoor moest ik de Config Editor installeren.

Heb heb gedaan via: http://blog.lechar.nl/201...sm-4-2-beta-python-error/

Deze link toevoegen in je Package Center en dan kun je hem eenvoudig installeren
http://www.mertymade.com/syno/#cfe
Het is bekend dat Config File Editor (CFE) op deze manier geïnstalleerd moet worden (bij mij) , desondanks werkt CFE niet op Synology's die een fresh install van DSM 4.2 (beta) hebben. CFE werkt wel op Syno's die vanaf DSM 4.1 een update naar DSM 4.2 ondergaan hebben. Tot op heden is de oorzaak niet gevonden. Ik heb alle Apache httpd config files al vergeleken tussen mijn DS111 en DS412+, en daar zit de oorzaak in ieder geval niet.

• Fried
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05 10:05
couchpotato heeft zich geupdate (v 20130103-3) en nu is hij niet meer remote (thuis heb ik nog niet kunnen checken) beschikbaar.. :(

restart van synology en couchpotato heeft niet mogen baten.. is dit een bekend issue?

• msmilde
Workaholic schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 15:35:
[...]

Dit is de verkeerde helaas, kijk maar de conf files deze zijn ongewijzigd / default :(. Denk dat dit de templates/bron files zijn voor de store (en niet de daadwerkelijke config files)

Zal bovenstaand zoekcommando nog even proberen. thnx
bij mij is het: /volume1/@appstore/sickbeard/share/SickBeard/sickbeard/showUpdater.py

• Nowa
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-02-2021
Weet iemand waarom ik binsearch niet als search provider in Sickbeard toe kan voegen? Ik gebruik alleen de volgende link: http://rss.binsearch.net/
Krijg de volgende melding:

Error loading Binsearch URL: http://rss.binsearch.net/...=tvsearch&cat=5040%2C5030

43% of all statistics are worthless.

• schumi2004
Nowa schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 21:27:
Weet iemand waarom ik binsearch niet als search provider in Sickbeard toe kan voegen? Ik gebruik alleen de volgende link: http://rss.binsearch.net/

Error loading Binsearch URL: http://rss.binsearch.net/...=tvsearch&cat=5040%2C5030
Omdat dat geen newznab ondersteunende provider is wellicht ;)

• Nowa
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-02-2021
schumi2004 schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 21:51:
[...]

Omdat dat geen newznab ondersteunende provider is wellicht ;)
Ok je kunt mij nog alles wijs maken omtrent deze zaken dus bedankt voor je antwoord ;)

43% of all statistics are worthless.

• schumi2004
Nowa schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 22:49:
[...]

Ok je kunt mij nog alles wijs maken omtrent deze zaken dus bedankt voor je antwoord ;)
Mag aannemen dat je het bijschrift gelezen heb/had bij toe voegen custom provider?
Configure Custom Newznab Providers
Add and setup custom Newznab providers.

Some built-in Newznab providers are already available above.
Dan had er vast wel een belletje gaan rinkelen toch? ;)

• Cloud
  • Laatst online: 27-05 18:20

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Nowa schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 21:27:

Er staat wel een wens open bij Sickbeard om naast custom Newznab, ook custom RSS te ondersteunen. Maar momenteel kan dat nog niet nee :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

• Skating_vince
  • Niet online
pwhooftman schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 15:51:
[...]

Het is bekend dat Config File Editor (CFE) op deze manier geïnstalleerd moet worden (bij mij) , desondanks werkt CFE niet op Synology's die een fresh install van DSM 4.2 (beta) hebben. CFE werkt wel op Syno's die vanaf DSM 4.1 een update naar DSM 4.2 ondergaan hebben. Tot op heden is de oorzaak niet gevonden. Ik heb alle Apache httpd config files al vergeleken tussen mijn DS111 en DS412+, en daar zit de oorzaak in ieder geval niet.
Precies hetzelfde. Bij mijn DS409slim werkt de Config File Editor wel in DSM 4.2 (die is steeds bijgewerkt), maar bij de vervangende DS412+ wil hij niet werken. Zover ik weet is de ontwikkelaar ook gestopt met het verder ontwikkelen van de editor, dus waarschijnlijk zal er geen fix gaan komen :(.

• Crusher77
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:13
Even een kleine waarschuwing.

Ik heb een DS408 en gebruik Download Station in combinatie met een RSS feed om automatisch te downloaden. Na updaten naar de laatste versie van Download Station 3.3-2382 werkt deze functie niet meer!
Synology heeft in de laatste versie een update met wildcards gedaan, maar lijkt de auto-download functie te hebben afgebroken.
Ben weer terug gegaan naar 3.2-2295

Anoniem: 139886

Python is gefixt, ik was net bezig handmatig het te repareren toen ik zag dat er een update van Python was. Deze geinstalleerd en nu kan ik weer packages installeren.

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Skating_vince schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 09:23:
[...]
Zover ik weet is de ontwikkelaar ook gestopt met het verder ontwikkelen van de editor, dus waarschijnlijk zal er geen fix gaan komen
Misschien kan iemand met kennis van zaken 'm aanpassen ??
Op Merty's site staat : There are no restrictions on the packages. Use, download or even alter and redistribute them if you like.

• MikeOO
schumi2004 schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 10:15:

Edit:
Vandaag zag ik dat SB niets heeft gedownload en er veel afl. in de backlog stonden.

Ik heb de instellingen (Config & Database) van mijn oude SB gekopieerd naar de aangepast SB van jou dus instellingen zijn exact gelijk. Als ik een test vanuit SB uitvoer naar SABnzb dan werkt dit prima.

Daarna de aangepaste SB gestopt en mijn oude versie opgestart en backlog weer laten lopen. Direct worden alle afleveringen netjes gevonden en toegevoegd aan SABnzb.

Lijkt er op dat er met de aangepast versie iets niet goed gaat maar kan achterhalen waar het fout gaat of is iets anders aan de hand.

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
MikeOO schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 10:24:
[...]
Vandaag zag ik dat SB niets heeft gedownload en er veel afl. in de backlog stonden.
---
Lijkt er op dat er met de aangepast versie iets niet goed gaat maar kan achterhalen waar het fout gaat of is iets anders aan de hand.
Thetvdb heeft een connction problem naar ( van uit ) europa, als je via een vpn uit een (usa of canada) ipadres laat verbinden werkt het wel.
Ik vermoed dat SB een api-probleempje heeft , oid

• schumi2004
FreshMaker schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 11:35:
[...]

Thetvdb heeft een connction problem naar ( van uit ) europa, als je via een vpn uit een (usa of canada) ipadres laat verbinden werkt het wel.
Ik vermoed dat SB een api-probleempje heeft , oid
Volgensmij bedoelt ie dat SB ze niet doorgeeft aan SAB of niet @MikeOO

Ben namelijk even kwijt welke versie nu wel werkt en welke niet.
Als je mijn versie pakt, welke gebasseerd is op TPB branch van mr-orange dan lijken de NZB's niet doorgegeven te worden aan SAB of NZBget, pak je de Pistachitos branch dan worden ze wel doorgegeven aan SAB/NZBget :?

• MikeOO
schumi2004 schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 13:24:
[...]

Volgensmij bedoelt ie dat SB ze niet doorgeeft aan SAB of niet @MikeOO

Ben namelijk even kwijt welke versie nu wel werkt en welke niet.
Als je mijn versie pakt, welke gebasseerd is op TPB branch van mr-orange dan lijken de NZB's niet doorgegeven te worden aan SAB of NZBget, pak je de Pistachitos branch dan worden ze wel doorgegeven aan SAB/NZBget :?
Sorry voor de onduidelijkheid.
Klopt schumi2004 , de TPB branch van jou daarmee wordt er niets verstuurd naar SAB.
Gebruik ik de standaard SB versie die je via Package beheer kunt installeren van DSM dan werkt het prima maar de TPB versie ziet er veel beter uit :) .

Zie al dat het probleem reeds bekend is in het SickBeard Topic. Ik hou die verder in de gaten.

[Voor 19% gewijzigd door MikeOO op 09-03-2013 16:21]

• KennethDC
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 04-11-2022
Die Sickbeard The Piratebay werkt nog altijd niet naar behoren helaas. Oftewel vindt hij geen torrents oftewel mislukt hij er in om het naar transmission door te sturen.

• schumi2004
KennethDC schreef op zondag 10 maart 2013 @ 00:10:
Die Sickbeard The Piratebay werkt nog altijd niet naar behoren helaas. Oftewel vindt hij geen torrents oftewel mislukt hij er in om het naar transmission door te sturen.
Dat gevoel heb ik ook wat torrents betreft, het schijnt dat het allemaal redelijk nauwkeurig werkt qua settings en 1 klein foutje alles omzeep kan helpen.
Wat mij vooral aantrekt aan die fork is de subs download feature en de gui, torrents ernaast (ook al iets of wat brak) is a nice to have backup.
Enige jammere eraan is het niet willen parsen van NZB's naar download clients, maar zou opgelost worden komende periode.
Twijfel of ik mijn changes in zijn dev branch ga plaatsen aangezien het daar wel werkt.

• KennethDC
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 04-11-2022
Maar ik zou niet eens weten wat er fout ingesteld staat eerlijk gezegd. Hij vindt een torrent maar kan hem niet ophalen.

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Heb met ipkg het sftp package geinstalleerd : openssh-sftp-server - 5.9p1-1
Maar als ik met bijv. FileZilla een connectie maak, zie ik dit : Server version: SSH-2.0-OpenSSH_5.8p1-hpn13v11

dat lijkt dus niet de geinstalleerde versie te zijn :?
heb ook al /etc/ssh/sshd_config aangepast om de ingebouwde server te overriden :
code:
1
2
3
4
5
6
# override default of no subsystems
#Subsystem        sftp        /usr/libexec/sftp-server
#Subsystem       sftp    internal-sftp -f DAEMON -l VERBOSE -u 000
#Subsystem       sftp    internal-sftp -f DAEMON -u 000
Subsystem sftp /volume1/@optware/libexec/sftp-server
#Subsystem       sftp    /usr/syno/sbin/sftp-server -l DEBUG3

is er nog iets dat in de weg kan zitten ??

Oops ! ik zie net dit :
NOTE: As of DSM 4.1, there is an option to enable SFTP under Control Panel -> FTP -> SFTP. The three methods described below are thus only applicable to older versions of DSM (< 4.1). (it appears that you need to use the "admin" user instead of "root" then)

[Voor 20% gewijzigd door Goner op 10-03-2013 12:56]

• MissileHugger
  • Laatst online: 30-04 22:48

MissileHugger

I wonder...

Ter info: Ik heb de meeste packages een update gegeven. Binnenkort komt er nog een grote YAMJ update, met instelmogelijkheden en een weergave als deze draait.

http://packages.missilehugger.com/

• asc366
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14:36
Fried schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 16:57:
couchpotato heeft zich geupdate (v 20130103-3) en nu is hij niet meer remote (thuis heb ik nog niet kunnen checken) beschikbaar.. :(

restart van synology en couchpotato heeft niet mogen baten.. is dit een bekend issue?
Same shit hier; wat mij opvalt is dat je in /usr/local/couchpotatoserver/var/ nu ineens een .couchpotato/logs hebt waar je voorheen de logs in /usr/local/couchpotatoserver/var/logs (dus zonder .couchpotato) had. Heb 'm al even opnieuw geinstalleerd, maar helaas.

EDIT: Overigens heb ik wel net de Python update er doorheen geklikt, geen idee of dat van invloed is geweest.

[Voor 8% gewijzigd door asc366 op 12-03-2013 13:24]

• cypher21
Cp werkt hier prima, zie dat hij eergisteren is geupdate naar een versie van 2013-03-09

• asc366
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14:36
cypher21 schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 13:28:
Cp werkt hier prima, zie dat hij eergisteren is geupdate naar een versie van 2013-03-09
En je hebt ook de nieuwe Python al binnen?

• cypher21
asc366 schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 13:37:
[...]

En je hebt ook de nieuwe Python al binnen?
Zie nu de update pas.
Zal ik zo ff doen

Python geüpdatet naar 2.7.5-5
Alles werkt prima.

Sabnzb, lazylibrarian, autosub, subliminal, sickbeard en couchpotato draaien zonder problemen

[Voor 27% gewijzigd door cypher21 op 12-03-2013 13:57]

• Anoniem: 477689
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
is er een dropbox client app voor Synology ??

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-05 01:16
Anoniem: 477689 schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 14:38:
is er een dropbox client app voor Synology ??
Doe eens Googlen ;).

Misschien dat dit iets is?
https://bitbucket.org/polandj/synobox/downloads

• MissileHugger
  • Laatst online: 30-04 22:48

MissileHugger

I wonder...

Edit: Ik moet beter kijken op welke pagina ik zit ;).

[Voor 88% gewijzigd door MissileHugger op 12-03-2013 18:06]

• MyS
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-05 14:13
MissileHugger schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 12:23:
Ter info: Ik heb de meeste packages een update gegeven. Binnenkort komt er nog een grote YAMJ update, met instelmogelijkheden en een weergave als deze draait.

Zou je Shellinabox ook beschikbaar kunnen maken voor de DS 213+, dus met QoriQ processor?

Zou erg mooi zijn!

• Quakie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:35
Nog meer mensen last van het feit dat je geen apparaat kan kiezen in AudioStation in een webbrowser?

Ik zie mijn apple tv en versterker staan, maar als ik er op klik zijn ze actief. Echter het geluid blijft op de laptop spelen. Ik kan hem dan niet meer stoppen.

Ik teken nergens meer voor

• schumi2004
Iemand enig idee waarom alle packages welke een build-in (web) interface hebben ala Shellinabox allemaal page not found geven in DSM 4.2?

• MikeOO
schumi2004 schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 10:17:
Iemand enig idee waarom alle packages welke een build-in (web) interface hebben ala Shellinabox allemaal page not found geven in DSM 4.2?
In IE10 krijg ik alleen dat de pagina niet geopend kan worden.
Als ik het programma in Chorme open krijg ik:

Fout 102 (net::ERR_CONNECTION_REFUSED): De server heeft de verbinding geweigerd.
Lijkt dus iets met de beveiliging te maken te hebben volgens mij.

Zoeken op die fout krijg ik dit
http://support.google.com...=nl&hlrm=nl&answer=117805

[Voor 9% gewijzigd door MikeOO op 13-03-2013 10:45]

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Is dat hetzelfde probleem dat mensen melden met bijv. Config File Editor ?
Ik krijg de indruk dat het optreedt als je de 4.2 beta geinstalleerd hebt gehad, want ik heb er geen last van (ben van 4.1 rechtstreeks naar 4.2 gegaan)

• ReTechNL
Ik heb een probleem met CouchPotato Server.
Hij kan namelijk niet communiceren met Sabnzbd.
code:
1
2
03-13 16:20:38 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening url: http://localhost:8083/api?output=json&apikey=xxx&mode=queue, params: []
03-13 16:20:38 ERROR [.core.downloaders.sabnzbd] Failed getting queue: Traceback (most recent call last): File "/volume1/@appstore/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer/couchpotato/core/downloaders/sabnzbd/main.py", line 72, in getAllDownloadStatus 'mode': 'queue', URLError: <urlopen error [Errno 111] Connection refused>

Dit is een exacte copie uit de log file.
En zoals je ziet staat bij sab API xxx (dit heb ik niet aangepast dus dit stond er al.)
Ik heb bij API bij de download sabnzbd settings gewoon de API key van sab staan.

• Legendary1985
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-05 08:33
heb zojuist sickbeard en sabnzbd geïnstalleerd.

Heb de volgende handleiding gebruikt om te instellen:
http://www.gmw.rug.nl/~vip/howto.pdf

nou wil ik dus automatisch series downloaden maar als ik een aflevering probeer te downloaden forward sickbeard de download niet naar sabnzbd.

is er een beter handleiding of mis ik hier wat?

• mvds
  • Laatst online: 21:07

mvds

Totally awesome!

ReTechNL schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 16:45:
Ik heb een probleem met CouchPotato Server.
Hij kan namelijk niet communiceren met Sabnzbd.
code:
1
2
03-13 16:20:38 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening url: http://localhost:8083/api?output=json&apikey=xxx&mode=queue, params: []
03-13 16:20:38 ERROR [.core.downloaders.sabnzbd] Failed getting queue: Traceback (most recent call last): File "/volume1/@appstore/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer/couchpotato/core/downloaders/sabnzbd/main.py", line 72, in getAllDownloadStatus 'mode': 'queue', URLError: <urlopen error [Errno 111] Connection refused>

Dit is een exacte copie uit de log file.
En zoals je ziet staat bij sab API xxx (dit heb ik niet aangepast dus dit stond er al.)
Ik heb bij API bij de download sabnzbd settings gewoon de API key van sab staan.

[afbeelding]
8083 is niet de standaard poort, heb je die zelf aangepast?

• remcoXP
  • Laatst online: 08:34
bij mij werkt tie wel. 4.2 ik heb een 1512.

Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.

• ReTechNL
mvds schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 08:26:
[...]

8083 is niet de standaard poort, heb je die zelf aangepast?
Ja, want 8080 was al bezet dus ik heb de porten aangepast. Dit zou op zich geen probleem moeten zijn toch?

• Binnetie
  • Laatst online: 08:40
MissileHugger schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 12:23:

Ik las al vaker over YAMJ, als ik het goed begrijp is het een soort van grafische schil om je films mooi te kunnen presenteren.
Ik gebruik mijn Popcorn Hour A200 om films te kijken. Ik stream vanaf mijn DS211 de films daar naar toe. Kan ik met de package het grafische deel aan de Popcorn hour 'voeren'? Of hoe moet ik dat zien?
Pagina: 1 2 3 ... 62 Laatste

Let op:
Dit topic is onderdeel van de drie topics over Synology:In dit Packages topic mogen alle vragen en discussies over Synology addon packages.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee