Gaat die donatie ook met een vrachtauto'tje?Verwijderd schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 10:34:
[...]
Heb je verkeersproblemen? Bij mij werkt het zonder problemen.
Hebben ze daar nog geen telebankieren?
Soms duurt het vrij lang.. Je moet eerst de melding krijgen dat jij een donatie doet na een andere stad, dan kun je pas na de andere gaan en krijg je daar dezelfde meldingRocketKoen schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 10:39:
[...]
Gaat die donatie ook met een vrachtauto'tje?
Verwijderd
Het zijn allemaal zware geldkistjes!RocketKoen schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 10:39:
[...]
Gaat die donatie ook met een vrachtauto'tje?

Ik had dus geld daarheen gestuurd, maar de game staat natuurlijk op pauze, en komen de wagens dus ook niet binnen...
iemand nog een idee?
Nope.PheraX schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 11:07:
kan je de stad niet failliet verklaren?
Anders kun je veel te makkelijk moneyfarms maken.
1) Bijvoorbeeld door een stad met kolen te claimen.
2) Vanuit je main stad 500k sturen om snel advanced mines en trade op te zetten.
3) Heel die stad leegminen.
4) 20 miljoen terug sturen naar je main stad.
5) Mine stad failliet verklaren
6) goto 1
...)
Je kan wel de hele regio verwijderen/resetten als je de eigenaar bent.
Er zou een optie moeten zijn om overnieuw te beginnen zonder bebouwing maar waarbij het land in dezelfde staat verkeerd als toen je er begon. Nu blijft er altijd een leeg gat in de regio omdat iemand wat onhandig bezig was, dat is toch zonde?RocketKoen schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 11:10:
[...]
Nope.
Anders kun je veel te makkelijk moneyfarms maken.
1) Bijvoorbeeld door een stad met kolen te claimen.
2) Vanuit je main stad 500k sturen om snel advanced mines en trade op te zetten.
3) Heel die stad leegminen.
4) 20 miljoen terug sturen naar je main stad.
5) Mine stad failliet verklaren
6) goto 1
...)
Profit.
Je kan wel de hele regio verwijderen/resetten als je de eigenaar bent.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Ik heb al het een en ander opgezocht over ground pollution maar niet echt iets concreets kunnen vinden. Sommige geven aan dat je gewoon iedere keer opnieuw bomen op het verontreinigde deel moet planten, maar dit lijkt niet te werken. Althans, ik merk geen verschil tot nu toe.
Bomen planten, die weer doodgaan en dan bij plantenjeroenem schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 14:58:
Heeft iemand wat tips/suggesties om ground pollution tegen te gaan? Of voor het herstellen van het stuk grond wat verontreinigt is? Vooral het gedeelte waar mijn sewage geregeld is is de aarde bijna zwart
Ik heb al het een en ander opgezocht over ground pollution maar niet echt iets concreets kunnen vinden. Sommige geven aan dat je gewoon iedere keer opnieuw bomen op het verontreinigde deel moet planten, maar dit lijkt niet te werken. Althans, ik merk geen verschil tot nu toe.
Gewoon met de regio geld er in pompen en de boel opknappen lijkt me?Tsurany schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 13:36:
[...]
Er zou een optie moeten zijn om overnieuw te beginnen zonder bebouwing maar waarbij het land in dezelfde staat verkeerd als toen je er begon. Nu blijft er altijd een leeg gat in de regio omdat iemand wat onhandig bezig was, dat is toch zonde?
Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.
Dus toch!?Sinus_rhythm schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 15:05:
[...]
Bomen planten, die weer doodgaan en dan bij planten

Waar kun je die bomen vinden dan?Sinus_rhythm schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 15:05:
[...]
Bomen planten, die weer doodgaan en dan bij planten
Verwijderd
Deze ruimte is te huur!
Het is hier nog niet geplaatst maar wel handig, ik heb ergens op reddit gelezen en gisteren getest, de game staat op pauze dus geld komt niet binnen, maar je kan een disaster starten, bv aardbeving en dan gaat de tijd lopen en ontvang je het geld Yes stad is weer actiefYerap schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 11:05:
hmm, als dat geld met vrachtwagentjes verstuurd wordt hoe kan je een regio weer werkend krijgen. In onze regio zit een stad met 0 budged, en al 3 leningen afgesloten. er staat helemaal niets meer gebouwd dus kan ook geen inkomsten meer krijgen door tax te verhogen. Gebouwen uitzetten werkt ook niet meer omdat er niets meer staat. maar het balans blijft negatief doordat er rente betaald moet worden.
Ik had dus geld daarheen gestuurd, maar de game staat natuurlijk op pauze, en komen de wagens dus ook niet binnen...
iemand nog een idee?
Ik wacht nu al een uur real-time en heb nog niks ontvangen... Ze zijn WEL uit mijn trade-ding vertrokken..
Gezien de grote belangstelling (

Yay!zeef schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 15:59:
UPDATE!
Gezien de grote belangstelling () hebben we in overleg met EA de team eis laten vervallen. Je mag dus nu individueel reageren in het Maak kans op de SimCity Challenge-helikoptervlucht topic. De hoofdprijs blijft staan, je mag alleen als winnaar zelf je passagier kiezen. We bepalen samen met jou waar de heli vertrekt dus bijna elk punt in Nederland is bereikbaar in die 45 minuten.
Wat voor de mensen die al een team hadden?
🠕 This side up
hehe, misschien ga ik nu wel een poging wagenzeef schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 15:59:
UPDATE!
Gezien de grote belangstelling () hebben we in overleg met EA de team eis laten vervallen. Je mag dus nu individueel reageren in het Maak kans op de SimCity Challenge-helikoptervlucht topic. De hoofdprijs blijft staan, je mag alleen als winnaar zelf je passagier kiezen. We bepalen samen met jou waar de heli vertrekt dus bijna elk punt in Nederland is bereikbaar in die 45 minuten.
ora et labora

Anoniem: 506096
Verwijderd
Heb net wat screenshots in het SimCity topic gepost. Ze worden geleverd via je trade depot. Bij het maken van de 'Great Work' moet je aanzetten dat je de betreffende spullen wil leveren. De rest gaat dan vanzelf. Wel zorgen dat je voldoende voorraad hebt, anders duurt het erg lang.Anoniem: 506096 schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 21:01:
Heeft er al iemand een Great Works project gehad? Hoe worden de nodige materialen geleverd?
Verwijderd
Op import kan ook, dan blijven ze gewoon liggen.Verwijderd schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 22:14:
En je moet bij je trade depot je materialen op plaatselijk zetten ipv import of export.
Verwijderd
simcity teamspeak.mctherebel schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 13:01:
Is er een teamspeak server waar tweakers gewoon zitten te praten over Simcity? Lijkt me lollig!
TeamSpeak3 server t.b.v. SimCity
Verwijderd
Ik heb pentium 4 cpu 3.00 ghz met een kloksnelheid van 2.99 ghz en 1 gb gecombineerd met een nvidia geforce 6200.
Is het mogelijk om hier simcity op te spelen?
Anoniem: 506096
Verwijderd schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 21:57:
[...]
Heb net wat screenshots in het SimCity topic gepost. Ze worden geleverd via je trade depot. Bij het maken van de 'Great Work' moet je aanzetten dat je de betreffende spullen wil leveren. De rest gaat dan vanzelf. Wel zorgen dat je voldoende voorraad hebt, anders duurt het erg lang.
Denk dat het zeer moeilijk word, en als het al wil op low.(wat er gewoon niet uitziet.)Verwijderd schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 20:15:
Hallo
Ik heb pentium 4 cpu 3.00 ghz met een kloksnelheid van 2.99 ghz en 1 gb gecombineerd met een nvidia geforce 6200.
Is het mogelijk om hier simcity op te spelen?
- i7 2630QM @ 2.00GHz ~2.9GHz turboboost
- 6GB RAM
- GT540M 1GB
Toevallig een Asus? Ik draai met de zelfde specificaties alles op high en 30 fpsGulftown schreef op zondag 17 maart 2013 @ 21:00:
Zou m'n laptop het aankunnen met deze specs (op high)?:
- i7 2630QM @ 2.00GHz ~2.9GHz turboboost
- 6GB RAM
- GT540M 1GB
[ Voor 13% gewijzigd door Aapie op 17-03-2013 21:45 ]
Livestream : http://twitch.tv/BF_Billiam
Zet de export uit tot je depots vol zitten, en dan om 12.01 in de ochtend zet je export weer aan. Op die manier kan je de productie van meerdere dagen in 1 dag verkopen.killbillfast schreef op zondag 17 maart 2013 @ 23:01:
Ik heb 2 oil digsites met max pumps, 2 trade depots met export voor oil aan. nu is het geval dat mijn petroleum HQ niet hoog genoeg daily profit heeft waardoor ik niet kan upgraden... iemand suggesties om dit op te lossen?
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
Anoniem: 506637
Prima! Ik zal je vanavond als ik tijd heb accepterenAnoniem: 506637 schreef op maandag 18 maart 2013 @ 14:54:
micmulder, ik zal je zo even toevoegen in mijn vriendenlijst. Als een van ons even een map aanmaakt dan kunnen we samen een paar steden bouwen
En dan nog het verdelen qua uitbreidingen voor stadhuis
Je mag mij ook wel even toevoegenTweaker1987 schreef op maandag 18 maart 2013 @ 15:01:
Ik heb je ook toegevoegd. Ik wil graag een leuke regios maken met mede Tweakers. En dan de diensten verdelen: industire, wonen, commercie. En dan natuurlijk olie, erts, ...
En dan nog het verdelen qua uitbreidingen voor stadhuis
Ook gedaanAnoniem: 506637 schreef op maandag 18 maart 2013 @ 15:03:
[...]
Je mag mij ook wel even toevoegen(Tojans heet ik)
Binnenkort maar een mooie regio opzetten met ze allen
Welke regio en welke server? Je heb er een aantal
Voeg mij ook maar toe! ik doe graag mee... ingame BF_BilliamTweaker1987 schreef op maandag 18 maart 2013 @ 15:09:
Goed idee.. ik wil dat best doen? Maar iemand anders mag ook, en hem dan private zetten en dan overleggen wie wat gaat maken.
Ik heb de gewone versie van Simcity en de andere persoon heeft de Limited Edition. Echter heb ik alleen nog maar die melding gekregen dus het lijkt me wel heel erg toeval dat iedereen de Limited Edition heeft.
Hoe is dit te omzeilen?
Regio en server hebben voor mij geen voorkeur. Ik heb geen idee hoe het werkt dus als jij weet hoe je mensen moet uitnodigen etc dan mag jij wel een regio startenTweaker1987 schreef op maandag 18 maart 2013 @ 15:09:
Goed idee.. ik wil dat best doen? Maar iemand anders mag ook, en hem dan private zetten en dan overleggen wie wat gaat maken.
Europe East 6 met een regio met 2 great works?Anoniem: 506637 schreef op maandag 18 maart 2013 @ 15:14:
[...]
Regio en server hebben voor mij geen voorkeur. Ik heb geen idee hoe het werkt dus als jij weet hoe je mensen moet uitnodigen etc dan mag jij wel een regio starten
Die server staat bij mij niet in de lijst.. Antartica, Oceanie, Zuid-Amerika, Europa Oost 3+2, Noord-Amerika West 3+4 zijn nog beschikbaar in mijn lijstkillbillfast schreef op maandag 18 maart 2013 @ 15:16:
[...]
Europe East 6 met een regio met 2 great works?
Belasting en export van goederen zijn (bij mij) de grootste vormen van inkomen.Rrrrd_ schreef op maandag 18 maart 2013 @ 15:22:
Pfff ik zie zoveel screenshots met mensen die wel meer dan een miljoen aan geld hebben. Ik zit elke keer maar +890 per uur ofzo. Hoe krijgen jullie dat voorelkaar? Zorgen dat er meer rijke sims in je stad wonen? Maar die kun je bijvoorbeeld dan niet gebruiken voor de fabrieken toch?
Ik kon heel makkelijk geld binnenhalen met een expo center.... events organizen is zo 180k per dag aan winst met daarnaast export van olie of whatever....Rrrrd_ schreef op maandag 18 maart 2013 @ 15:22:
Pfff ik zie zoveel screenshots met mensen die wel meer dan een miljoen aan geld hebben. Ik zit elke keer maar +890 per uur ofzo. Hoe krijgen jullie dat voorelkaar? Zorgen dat er meer rijke sims in je stad wonen? Maar die kun je bijvoorbeeld dan niet gebruiken voor de fabrieken toch?
Europe East 2Anoniem: 506637 schreef op maandag 18 maart 2013 @ 15:23:
[...]
Die server staat bij mij niet in de lijst.. Antartica, Oceanie, Zuid-Amerika, Europa Oost 3+2, Noord-Amerika West 3+4 zijn nog beschikbaar in mijn lijst
Available for last 6 days
die bedoelde ik sorry....
[ Voor 7% gewijzigd door killbillfast op 18-03-2013 15:36 ]
Echter 1 stad per persoon!
Ik ga een Residential/Commercial stad maken.
Als iemand dan een Energie/Industrie stad wilt maken?
Dan gan we erna wel even kijken hoe verder
Ik heb je een PM gestuurd!Tweaker1987 schreef op maandag 18 maart 2013 @ 15:56:
Ik heb er eentje aangemaakt op Antartica - GoT Netherlands. Wie wil joinen vraag het aan mij via DM of via Origin: ToxicTrojan1987
Echter 1 stad per persoon!
Ik ga een Residential/Commercial stad maken.
Als iemand dan een Energie/Industrie stad wilt maken?
Dan gan we erna wel even kijken hoe verder
In het begin kun je heel veel gebieden zonen, terwijl je die van weinig diensten hoeft te voorzien. Zo kun je makkelijk tot een winst van 5000 simoleans per uur komen. Low wealth low density is prima, ook dan krijg je meestal wel een paar duizend simoleans per uur meer dan de geringe services die je nodig hebt (kleine power plant, wat water en sewage, basisbureautje brandweer, politie en clinic).Rrrrd_ schreef op maandag 18 maart 2013 @ 15:22:
Als je dat in-game een dag of twee door laat lopen (gaat bijna vanzelf op llama speed, terwijl je hier en daar wat kleine problemen aanpakt en bijstuurt als wegen niet goed lopen enzo) heb je voldoende geld voor een Processor Factory. Zodra je een Processor Factory hebt (of een Smelter of Refinery o.i.d.) zijn je financiële problemen voorbij en kun je het bad van je mansion gaan vullen met knisperende bankbiljetten. Voor veel fabrieken heb je wel eerst een bepaalde hoeveelheid verkopen nodig of een HQ gebouw, het helpt als iemand anders in de regio die al heeft staan.
Als je grondstoffen in je grond hebt zitten is dit nog veel makkelijker; verkoop van die spullen (voor zover je ze niet kunt/wilt verwerken, dat levert vaak nog veel meer op) helpt je ook al een heel eind op weg.
Tot slot moet je (het klinkt simpel maar is het soms niet) geen servicegebouwen plaatsen tot ze echt nodig zijn. Onderwijs en openbaar vervoer kunnen bijvoorbeeld een behoorlijke kostenpost zijn. Heb je die University echt al nodig of kun je ook een eind komen met een Grade School en wat Libraries? Scheelt het echt zoveel verkeer in je stad als je bussen gaat bouwen? Etc.
Zou er ook graag bij willen!
PS5: NeroProvocatore || Steam: Kevinr1989

[ Voor 7% gewijzigd door Aapie op 19-03-2013 17:28 ]
[ Voor 93% gewijzigd door m0nk op 19-03-2013 17:53 ]
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Verwijderd
Is er nog een plekje vrij in een van de regios? /Initiatief om een nieuwe regio aan te maken?
Ik speel vooral savonds. - Mijn Origin naam is ArtworkNL
[ Voor 7% gewijzigd door LunaTempesta op 22-03-2013 20:44 ]
Als ik eens stad wil claimen in een regio krijg ik de melding: "Je kunt deze stad niet claimen omdat je sommige niet over alle content beschikt die gebruikt is om deze stad aan te maken."
Heb het spel gekocht via origin zelf.
Krijg de melding ook als ik een lege stad claim.

[ Voor 28% gewijzigd door Stefanto op 23-03-2013 13:29 ]
Verwijderd
Hoelang ben je ermee bezig geweest?BigStek schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 15:50:
Mijn trade city met 1 miljard
YouTube: SimCity 5 - 1 billion simoleon
"je uur budget staat in het rood" wtf? volgens mijn ogen staat er dat je 150.000 uitgaven hebt en 5.000.000 inkomsten?BigStek schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 15:50:
(puntjes voor de duidelijk zijn geen komma's)
Verwijderd
Dat is maandelijks winst/verlies. Helemaal onderaan zie je het 'vermogen'.snowD schreef op zondag 24 maart 2013 @ 00:30:
[...]
"je uur budget staat in het rood" wtf? volgens mijn ogen staat er dat je 150.000 uitgaven hebt en 5.000.000 inkomsten?
(puntjes voor de duidelijk zijn geen komma's)
als je kan minen (coal of erts maakt niet uit) dan 4 van neer zetten en uitbreiden en vol laten draaien.Rrrrd_ schreef op maandag 18 maart 2013 @ 15:22:
een mining HQ maken,
en een trade center maken en alle erts/coal even opslaan en wachten tot je center en je mijnen vol met je grondstof zitten.
dan om 12:00AM (middernacht) alles op export zetten.
met wat mazzel heb je nu genoeg getrade om je metalHQ te kunnen upgraden. dan een smelter neer zetten (let op, erg vervuilend)
en die alloy te laten maken en exporteren (de grondstof die je niet hebt importeren)
nu moet het geld al binnen stromen. daarna kan je uitbreiden naar processors en concumenten electronia zodra je je high-tech industry op gang hebt
mijn spelling is niet best, maar wel beter als je haar. ga jij je ook verbeelden dat mensen rare dingen over je spelling gaan zeggen als hun haar er niet uit ziet? andrelon helpt!
Ik heb in een van mijn steden de 1 miljard grens ook al gepasseerd met een gemiddelde winst van over de 10 miljoen per dag, 25 a 30 miljoen zou mogelijk moeten zijn als tech level fatsoenlijk zou werken.... (en de goederen schepen niet compleet random zouden zijn).BigStek schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 15:50:
Edit: Ik vind mijn stad wel een stuk minder mooi moet ik toegeven.
Alle plaatjes zijn klikbaar
De stad: helaas veel radioactiviteit nadat ik mijn vorige stad op deze plek de reactor sloopte die overigens al lange tijd gesloten was.

Inkomsten zat, belasting is dus ook niet nodig. Dat zou bovendien toch weinig uitmaken met de kleine hoeveelheid inwoners die ik heb.

Het bezoekers systeem werkt naar mijn mening een beetje vreemd. Hoewel, je kunt ook gewoon zeggen dat het systeem gewoon niet werkt. Je kunt je voorstellen dat ik af en toe last heb van wat verkeer.

Wat bezielt die sims dat er dagelijks 10x zoveel mensen op mijn stad af komen dan er werk is

ik ben wel opzoek naar mensen die zin hebben om een mooie map te maken.
orign: RedMaNii
Je kan me toevoegen op Origin onder de naam 'lars_mulders'.
Ben geen grote held in het spel maar wil graag eens vanaf nul een regio opbouwen met verschillende mensen..
Stuur me dan maar een bericht op Origin welke server en regio jullie willen opstarten.
Verwijderd
Ja dat wil ik nou ook heel graag, ik speel daarnaast ook nog gw2 maar kom nog graag in sim cityAsterion schreef op woensdag 20 november 2013 @ 21:00:
Ikzelf heb de draad weer even opgepakt en speel regelmatig nog eens.
Je kan me toevoegen op Origin onder de naam 'lars_mulders'.
Ben geen grote held in het spel maar wil graag eens vanaf nul een regio opbouwen met verschillende mensen..
Stuur me dan maar een bericht op Origin welke server en regio jullie willen opstarten.
Ik ga je toevoegen en voor de gene die mij zoeken dageid is mijn origin naam.
Als je je daar even op aanmeld kan je waarschijnlijk uitnodigen.
The Attractions set includes five attractions: Giant Garden Gnome, Dolly the Dinosaur, Llarry the Llama, MaxisMan Statue and the World’s Largest Ball of Twine. Each attraction adds happiness and will also act as a tourist destination in your city.
Fixed an issue where in some cases, Sims in populous MegaTowers would not move efficiently between levels. This will address the issue some players have seen where apartment levels request shopping while mall levels request shoppers when there are enough shops and shoppers available in the MegaTower.
Fixed an issue where Sims in Megatowers were sometimes complaining that there were not enough jobs when they were actually overworked on too many 24 hour shifts. Sims in this situation will now accurately inform players that they are overworked. The excess jobs require more workers to fulfill the needs of the work deficit.
Tuned so that radiation has more of an impact on MegaTowers. Sim Feedback will alert to radiation causing a decrease in happiness
Should no longer complain about the lack of shoppers and not enough places to shop at the same time.
Note: The issues the MegaTower updates address may be difficult to recover from within an affected city. If you chose to work through this period of time it may be a while before you experience the full changes. Alternatively, you can demolish MegaTowers within your city to take the changes straight away.
Fixed some cases where Maglev trains would no longer run when many trains group together at the same station.
All Sims that get on the Maglev will now reliably disembark when reaching their stop.
Support for Mac trackpad, mouse, magic mouse support. Pinch to zoom, two finger scroll to pan the camera, two finger rotate to rotate the camera.
Added Option for turning off motion blur. This gives you a more customized experience for better performance.
Sims will no longer complain about too many deaths after MediDrones are placed in the city and the deaths per day reads zero.
Fixed an issue where bypassing Medium Tech industry buildings and just having high tech industry buildings would would lead to the Processor Factory remaining locked. It should no longer remain locked.
Power, Water and Sewage services provided to neighbors will now generate income for the city providing the service.
ControlNet services provided to neighbors will now generate income for the city providing the service.
Amount of Sewage treatment available in the region will be more accurately reflected.
Demolishing or turning off prerequisite buildings in sandbox mode will no longer cause their corresponding modules to become locked for Academy, OmegaCo, and MegaTowers.
Previously queued disasters will no longer occur after disabling them in the in game options.
Regional achievements unlock more quickly when the correct criteria are met.
Fixed an issue where the Launch Arcology would not accept new colonists after being turned off and on.
Fixed an issue where garbage trucks would go back to the depot at 6pm in densly populated cities even though there was still garbage to be collected.
Addressed an issue where Streetcars would get stuck and group together.
Production of OmegaCo will no longer display as producing x out of 0 crates and drones.
Futurized bridges will appear futurized in region view.
Fixed issue where futurized planes would change to regular planes after landing.
Mac: SimCity will correctly update when enough disc space has been made available.
Mac: Fixed an issue where the ‘Disable Random Disasters’ would revert back to ON after restarting SimCity.
Blizzard: Smilyfox#21203
Ow ik zit op EUROPE WEST II
Naam region is Forgotten Honor
[ Voor 20% gewijzigd door Stronkie op 28-12-2013 14:08 ]
Zorg wel dat je op EUROPEAN WEST II Bent
[ Voor 57% gewijzigd door Stronkie op 28-12-2013 18:29 ]
btw ik kan max een paar uur per dag.
[ Voor 28% gewijzigd door SpamLame op 05-01-2014 09:26 ]
Anoniem: 495982
Laatst ook geprobeerd om de achievement 'mega-region' te halen van 1 miljoen inwoners. Zit er nu bijna 50% overheen en nog geen achievement...
laat even weten wanneer je zover bentStronkie schreef op zondag 05 januari 2014 @ 12:23:
Mooi.. Ik heb nu 20 mensen in de groep. Ga dus de region een restart geven.
Wil dit ook wel weten, denk gewoon vallen en opstaan..Anoniem: 495982 schreef op zondag 05 januari 2014 @ 14:09:
Zijn er ook guides te vinden voor het bouwen van een stad met een grote kans van slagen? Heb wat online gezocht, maar niet echt een handige source of community gevonden hiervoor.
Laatst ook geprobeerd om de achievement 'mega-region' te halen van 1 miljoen inwoners. Zit er nu bijna 50% overheen en nog geen achievement...
Heb ondertussen al 3x een stad opgezet en verdien wel steeds meer.. Paar ton winst maar nog niet meer dan dat..
Inderdaad, geef het door. Ik zit ook niet constant op Origin. Hoe gaat dat eigenlijk, krijg ik een invite van je?Stronkie schreef op zondag 05 januari 2014 @ 12:23:
Mooi.. Ik heb nu 20 mensen in de groep. Ga dus de region een restart geven.
We gebruiken een teamspeak en een forum om te communiceren , daar bijna niemand ooit tegelijk online kan zijn.
Ik vraag dan ook , jullie te registreren bij http://www.forgottenhonor.com/ , vanuit daar kun je SimCity joinen met deze link
Ik zie jullie snel.... Region name blijft hetzelfde..
Ok ik ben uit de region gegaan
please join up met forgottenhonor zodat we kunnen communiceren hoe of wat
[ Voor 45% gewijzigd door Stronkie op 11-01-2014 21:07 ]
3640 Wp ZO pvoutput | FOSS | Gasloos | Trabant 601 (kubel + kombi) | Simson s53e | Ford nugget '89
Ja, maar niet deze. (SimCity 4 wel)silverball schreef op donderdag 12 november 2015 @ 20:32:
Zijn er trouwens nog mensen die SimCity spelen?
🠕 This side up
Same here,
SC4 deluxe,
Ik heb wel een KB-update moeten verwijderen.
Micro$oft gooide de ondersteuning voor CD-beveiliging eruit.
Trein?
Ik heb 'm voor €2,50 ook nog op Steam gekochtMedionAkoya schreef op donderdag 12 november 2015 @ 20:45:
[...]
Same here,![]()
SC4 deluxe,
Ik heb wel een KB-update moeten verwijderen.
Micro$oft gooide de ondersteuning voor CD-beveiliging eruit.
Nu heb ik 'm twee keer (of eigenlijk, twee keer deluxe, en ook nog twee keer de standaardversie)
Overigens is daarvan ook een topic: \[PC/MAC] SimCity 4 - Deluxe [Deel 2], maar die heeft ook weinig leven gezien de afgelopen tijd.
[ Voor 16% gewijzigd door Koenvh op 12-11-2015 20:48 ]
🠕 This side up
Ok, ik heb Skylines nog niet gespeeld.Koenvh schreef op donderdag 12 november 2015 @ 20:46:
[...]
Ik heb 'm voor €2,50 ook nog op Steam gekocht
Nu heb ik 'm twee keer (of eigenlijk, twee keer deluxe, en ook nog twee keer de standaardversie)
[ Voor 16% gewijzigd door MedionAkoya op 12-11-2015 20:51 ]
Trein?
Zie de topicstart voor het aanmelden van/bij regions.