TeamSpeak3 server t.b.v. SimCity

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-06 14:26

NeHoX

Gamer + PV

Topicstarter
Dames en Heren,

Graag zou ik met een aantal vrijwilligers iedereen toegang tot TeamSpeak bieden. Wie zou zich samen met mij in willen zetten om dit te beheren.

Server adres:

TS3.NEHOX.NL

Voor iedere Region een apart kanaal? Hoor graag of er behoefte aan is.

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-07 22:10
We hebben ook al simcity teamspeak.

Ik zou zeggen, geen behoefte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lagonas
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 07-07 19:20
Nehox,

Aangezien ik zelf op dit moment helaas werkloos ben en ik daarom veel vrije tijd heb kan ik best wel helpen hiermee aangezien ik ongeveer fulltime SC speel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeHoX

NeHoX

Gamer + PV

Topicstarter
Remz schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 14:33:
We hebben ook al simcity teamspeak.

Ik zou zeggen, geen behoefte.
Wist niet dat die al bestond. Misschien voor mensen met eigen regions buiten GoT om een idee? Wil niet in de weg zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-07 03:02
Ik vind het wel een goed idee. Die andere server heb ik geprobeerd en toen ik aldaar vroeg om een kanaal voor mijn regio kwam ik in een discussie terecht dat die server eigenlijk alleen voor gotlike geregistreerden bedoelt was. Aangezien ik meer voor het sociale aspect speel was ik aldaar dus weer snel vertrokken.

Ik help je graag, dm staat aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-07 22:10
MistaDevine schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 14:46:
Ik vind het wel een goed idee. Die andere server heb ik geprobeerd en toen ik aldaar vroeg om een kanaal voor mijn regio kwam ik in een discussie terecht dat die server eigenlijk alleen voor gotlike geregistreerden bedoelt was. Aangezien ik meer voor het sociale aspect speel was ik aldaar dus weer snel vertrokken.

Ik help je graag, dm staat aan
Dat wist ik niet. Dan kan dat andere topic net zo goed dicht inderdaad. Ze hebben wel meerdere posts geplaatst om mensen naar gotlike.nl te krijgen. Beetje jammer

Succes iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeHoX

NeHoX

Gamer + PV

Topicstarter
Dan zet ik het toch door. Wellicht om de mensen van dienst te kunnen zijn die zich niet kunnen vinden in het beleid van gotlike.

Mijn DM staat aan! Ben opzoek naar 2-3 mensen die de TeamSpeak server samen met mij gaan onderhouden. En uiteraard zelf lekker SimCity spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
Prima initiatief om op vrijblijvende basis met elkaar te kletsen tijdens het gamen. Zeker zolang de ingame chat niet fatsoenlijk werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08:35

Compizfox

Bait for wenchmarks

MistaDevine schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 14:46:
Ik vind het wel een goed idee. Die andere server heb ik geprobeerd en toen ik aldaar vroeg om een kanaal voor mijn regio kwam ik in een discussie terecht dat die server eigenlijk alleen voor gotlike geregistreerden bedoelt was.
teamspeak.gotlike.nl is uiteraard vooral voor GotLike-geregistreerden, maar iedereen is natuurlijk welkom :)
Aangezien ik meer voor het sociale aspect speel was ik aldaar dus weer snel vertrokken.
En hoezo is GotLike niet met het sociale aspect verenigbaar? Ik zit daar juist voor het sociale aspect :P

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
Dat snap ik, maar op het moment dat ik binnenkwam en vroeg voor een kanaal voor mijn regio volgde allerlei commentaar over dat de server voor de gotlike community was en dat er niet voor iedereen een kanaal zou worden aangemaakt. M.a.w. ik kreeg meer het gevoel dat ik voor een plekje moest bedelen dan dat het, zoals ik het andere topic las, aangeboden werd om te gebruiken. Dan heb ik al snel zoiets van: laat maar.

Dan ben ik liever geheel vrijblijvend zonder enige vorm van discussie over mijn toegevoegde waarde hier.

[ Voor 11% gewijzigd door -MD- op 13-03-2013 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08:35

Compizfox

Bait for wenchmarks

Ik begrijp je reactie. Waarschijnlijk kreeg je dat commentaar omdat het normaal gesproken niet gebruikelijk is om zonder stemronde/animocheck voor dingen een kanaal aan te vragen (ook voor GotLike-leden). Laat staan voor een 'nieuwkomer' ;)

Uiteraard is dat voor een subchannel binnen het Simcity-channel wel wat anders, maar je had het beter aan een mod die hiervan op de hoogte is (CptChaos bijvoorbeeld) kunnen vragen :)

Niet iedereen op GotLike is natuurlijk op de hoogte van het aanbod dat Pykow, Tsurany en CptChaos hier gedaan hebben :P

[ Voor 17% gewijzigd door Compizfox op 13-03-2013 22:01 ]

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

MistaDevine schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 19:04:
Dat snap ik, maar op het moment dat ik binnenkwam en vroeg voor een kanaal voor mijn regio volgde allerlei commentaar over dat de server voor de gotlike community was en dat er niet voor iedereen een kanaal zou worden aangemaakt. M.a.w. ik kreeg meer het gevoel dat ik voor een plekje moest bedelen dan dat het, zoals ik het andere topic las, aangeboden werd om te gebruiken. Dan heb ik al snel zoiets van: laat maar.

Dan ben ik liever geheel vrijblijvend zonder enige vorm van discussie over mijn toegevoegde waarde hier.
Zoals Compizfox al aangaf, ben ik een van de admins op GoTLike.nl. Kun je mij daarom een DM sturen met de na(a)m(en) van degene(n) die jou die commentaar gaf? Dat is namelijk geheel niet terecht.

GoTLike is als open platform bedoeld, waarbij iedereen welkom is en niet (zoals ik het nu lees) zo behandeld hoeft te worden. Voor regio 6 en 12 is op verzoek ook een kanaal aangemaakt, dus waarom zou er niet nog een kanaal voor een regio erbij mogen? ;) Voor welke regio('s) wil je een kanaal? Dan zal ik zorgen dat ze worden aangemaakt.

We maken graag voor een regio een kanaal aan, dat is totaal geen probleem, zeker met SimCity niet.
Als GoTLike-admins onder elkaar is er afgesproken dat áls er een regio is die een kanaal wil, dat een dergelijk kanaal dan gewoon komt, simple as that. :)

[ Voor 11% gewijzigd door CH4OS op 13-03-2013 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Inderdaad, GoTLike is bedoelt voor iedereen die ruimte wilt. Het aanbod is gedaan omdat wij al een server hebben en genoeg overcapaciteit hebben. Indien er behoefte is aan een regio kanaal kan die zo opgezet worden zonder dat enig discussie nodig is.

Wij hebben niet voor niets een naast vaste kanalen ook een systeem waarbij iedereen een tijdelijk kanaal kan aanmaken, ook met password, zonder dat hij zich ergens hoeft te registreren of een uitleg hoeft te geven over het nut.

Ook maken wij geen onderscheid tussen bezoekers die op GoTLike geregistreerd zijn en bezoekers die dat niet zijn. Onze focus ligt op een gezellige Teamspeak server, onze site is daar puur ondersteunend aan.

Erg jammer om te horen dat je op deze manier begroet bent door een aantal van onze leden. Die hebben dan niet begrepen waar GoTLike voor staat.

Op dit moment wordt GoTLike gerund door mijzelf, CptChaos en Juukan. Laastgenoemde is niet actief op GoT maar wel verantwoordelijk voor de servers en hosting. Je kan het beste een van ons aanspreken met zulke vragen aangezien wij de gene zijn die veranderingen ook kunnen doorvoeren.

[ Voor 14% gewijzigd door Tsurany op 14-03-2013 09:54 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
Compizfox, CptChaos en Tsurany,

Duidelijk verhaal. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik die verwachting had en kennelijk ook mocht hebben. Ik vond het ook al een mooi initiatief voor mensen zoals ik die af en toe spelen en er niet dusdanig veel gebruik van maakt dat het een eigen server rechtvaardigt. Sterker nog, ik zou er een kleine maandelijkse bijdrage voor over hebben om een dergelijke community te onderhouden zodat je gezamenlijk over bepaalde zaken kan beschikken (zoals een TS-server).

Ik weet echt niet meer wie er toen online waren en wie wat op welk moment zei (ook met zoveel lui gespeeld met verschillende GoT- en Origin-usernames), daar heb ik ook niet naar gekeken. Het gaat me ook niet om specifiek die personen aan te vallen, het was mijn ervaring met de aanwezigen op dat moment en vandaar dat ik dit initiatief een mooi alternatief vond. Dat was ook de strekking van mijn reacties hier, mocht dat niet duidelijk zijn geweest.

Nogmaals, duidelijk verhaal en bedankt voor de uitleg. Voor de zekerheid: het was zeker niet mijn bedoeling GoTLike in zijn geheel als negatief te bestempelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ach, dat is op zich de hoofdzaak niet, al had het natuurlijk wel mooi geweest, dan hadden wij als beheer die persoon op kunnen wijzen. Als je dus een channel voor een regio wilt, laat het Tsurany of mij weten (wij zijn de twee actiefste van de drie admins op TeamSpeak), dan maken we het kanaal gewoon aan!
Pagina: 1