Kijk eens bij Home en Living .. http://www.ibood.com/home-living-nl/nl/
[ Voor 60% gewijzigd door hansR op 27-02-2013 10:11 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 60% gewijzigd door hansR op 27-02-2013 10:11 ]
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
GermanPivo schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 10:09:
Was nog opzoek naar een simpele koptelefoon rond de 50 euro; komt goed uit
PSN: daxcyy | XBL(WIN10): FataL Risky | AMD Ryzen 7 5800X / MSI RTX 2060 / 32GB RAM
ja zo eentje heb ik thuis
ora et labora
If you want to be the best, you need to work with the best :)
hebben we een IRC channel?
Wat een intelligente en leuke man lijkt me dat.MdemiC schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 10:13:
hahaha een collega hier:
Gaat ibood ervan uit dat we negers zijn ofzo?! ik zo waarom? hij weer: ja omdat ze alleen maar licht verkopen!!!
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
ja ik verkoop ze. dmx controller met sd kaart is een must bij die dingen geweldig spul.mrc4nl schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 10:11:
[...]
ja zo eentje heb ik thuis
met controller uiteraard
niet al te slimme collega zeker.MdemiC schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 10:13:
hahaha een collega hier:
Gaat ibood ervan uit dat we negers zijn ofzo?! ik zo waarom? hij weer: ja omdat ze alleen maar licht verkopen!!!
Verwijderd
Zelf ook geen helder licht lijkt me.MdemiC schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 10:13:
hahaha een collega hier:
haha hij is al weg maar hij moet eerst suiker halen!!!Cygnitr0n schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 10:17:
Voor straf koffie halen dus.
Toch maar een weblog?
[ Voor 6% gewijzigd door frickY op 27-02-2013 10:22 ]
Turn it off and on again.
Dan moet je HDMI-CEC configureren, dat kan via het setup menu van de receiver! Ik kan met mijn TV-afstandsbediening alle aangesloten apparaten + het receiver volume gewoon bedienen.frickY schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 10:22:
Ik heb zo een Onkyo uit een box, maar ben niet bijster tevreden.
Bijvoorbeeld lipsync werkt belabberd. Krijg betere resultaten met een handmatige delay.
En moet op de afstandsbediening telkens eerst op het Receiver-knopje drukken om mijn receiver te bedienen.
ora et labora
Waarschijnlijk verwachten ze bij ibood dat de stroom binnenkort uit gaat vallen. Al die zaklampen en bordspellen....
ora et labora
HDMI-CEC staat aan en werkt. Volume regeling gaat prima. Alleen lipsync dus niet.Destralak schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 10:24:
Dan moet je HDMI-CEC configureren, dat kan via het setup menu van de receiver! Ik kan met mijn TV-afstandsbediening alle aangesloten apparaten + het receiver volume gewoon bedienen.
Ja, en in plaats van karton een groot touchscreen.mrc4nl schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 10:26:
precies waarom geen bordspel met stekker?
Iedereen mag een mening hebben over onderwerpen. Maar het hoeft niet.
Bloemen scheiden het gras in de tuin.
Zie de topicstart.Maardiweb schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 10:37:
Is er ergens ook een lijstje wat er al gepasseerd is? Of wordt dat een kwestie van het topic doorspitten?
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
ora et labora
[ Voor 17% gewijzigd door conara op 27-02-2013 10:40 ]
onderste link in ts zoek maar op luiwammes2boris schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 10:40:
Iemand had een betere website waar ook de prijzen ect bij stonden. Weet iemand welke website dat is?
ora et labora
Ben meer benieuwd wat een pannenkoekenpan is.mrc4nl schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 10:39:
pan met antik-leef technologie? wasda?
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
Tnxmrc4nl schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 10:40:
[...]
onderste link in ts zoek maar op luiwammes
2boris schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 10:40:
Iemand had een betere website waar ook de prijzen ect bij stonden. Weet iemand welke website dat is?
Oh wacht hier staan ook prijzen bij...
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Een koekenpan voor pannenkoeken, duhthunder8 schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 10:41:
[...]
Ben meer benieuwd wat een pannenkoekenpan is.
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
leef jij onder een steen?thunder8 schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 10:41:
[...]
Ben meer benieuwd wat een pannenkoekenpan is.
PSN: daxcyy | XBL(WIN10): FataL Risky | AMD Ryzen 7 5800X / MSI RTX 2060 / 32GB RAM
mag je die dan ook gebruiken voor andere dingen?
Ok, dus daar kan je niets anders in maken. Helemaal niet handig dus.
fifarunnerr schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 10:43:
[...]
Als je een gemiddeld pannenkoekenhuis bekijkt dan mag je blijkbaar alles in deze pan flikkeren , want ze verzinnen de smerigste dingen voor in de pannenkoek.DaMarcus schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 10:43:
Dus je bent sucked als je hamburgers wil bakken?
Beakzz schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 10:44:
[...]
Als je een gemiddeld pannenkoekenhuis bekijkt dan mag je blijkbaar alles in deze pan flikkeren , want ze verzinnen de smerigste dingen voor in de pannenkoek.
[ Voor 32% gewijzigd door spartacusNLD op 27-02-2013 10:48 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Tssss... gewoon jaloers omdat wij wel een trainer hebben
[ Voor 21% gewijzigd door Han op 27-02-2013 10:49 ]
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
NSQ
fifarunnerr schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 10:43:
[...]
ora et labora
Aangezien ik over 2 weekjes lig te braden in AfricaWimOBL schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 10:49:
BRil? en de zon is in onderhoud...
Kortom draait op halve kracht voorlopig dus waarom zou je die nodig hebben?
Hallo, je kan 'm ook gebruiken bij het racen!WimOBL schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 10:49:
BRil? en de zon is in onderhoud...
Kortom draait op halve kracht voorlopig dus waarom zou je die nodig hebben?
Als ik aan de race ben, heb ik geen zonnebril nodig.TommyGun schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 10:51:
[...]
Hallo, je kan 'm ook gebruiken bij het racen!
Are you sure?thunder8 schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 10:52:
[...]
Als ik aan de race ben, heb ik geen zonnebril nodig.
Sex change?Beakzz schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 10:49:
Best een mooi brilletjje. Jammer dat ik geen idee heb hoe hij bij mij staat. Straks krijg je dit effect
http://www.visiofactory.c...x4-9o-black-and-white.jpg
Iedereen mag een mening hebben over onderwerpen. Maar het hoeft niet.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Wowthunder8 schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 10:52:
[...]
[ Voor 19% gewijzigd door daxcy op 27-02-2013 10:55 ]
Misschien een splashguard.
Precies dan heb je meer aan een ruggekrabber , maarja die komt nooit langs op Iboodthunder8 schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 10:52:
[...]
Damn, die aanbieding heb ik gemistVerwijderd schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 10:54:
Zo, even een lekker frikandellenbroodje gefixt en zo te zien niks gemist van de hunt.
Xbox Gamertag: Kruisboksie | PSN: Kruisboksie
Dat kan niet, die was alleen voor pannenkoeken.
Fixed
[ Voor 7% gewijzigd door mrc4nl op 27-02-2013 11:00 ]
ora et labora
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
There are only 10 types of people in the World: Those who understand Binary, and those who don't
TommyGun schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 11:00:
Sheldon has these!
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq