Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
0111010001110111011001010110000101101011011001010111001001110011
iBOOD HUNT Instant Hunt met ons mee! Ik ben @Daniël-1DK.nl - 1dagskoopjes.nl - alle dagaanbiedingen
He een bekend gezichthansR schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 05:08:
Bijna net zo rustig als de hunt zelf op dit moment ...
Ja we zitten nu echt wel op 't rustigste moment van de Hunt.... Rond 6 uur wordt het meestal heel langzaam weer wat drukker
iBOOD HUNT Instant Hunt met ons mee! Ik ben @Daniël-1DK.nl - 1dagskoopjes.nl - alle dagaanbiedingen
Komt nu bij net "Droomland" voorbij, effe van genre wisselen ..

Wat ik luister is het punt niet... Als ik overdag gewoon in alle rust en stilte aan het werk ben... en dan blaast zij die shit erdoor, nee das niet relaxed, daarom even de boormachine aan zettenhansR schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 05:14:
Koop een paar dopjes hier op de hunt, kun je je eigen muziek luisteren tijdens de hunt.
Komt nu bij net "Droomland" voorbij, effe van genre wisselen ..
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Halve dag? Response tijd van de politie is 10 mins ofzo.... kan ik 5 minuten hard boren... en je kan toch nooit horen waar t écht vandaag komthansR schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 05:23:
Als je de boormachine gebruikt, krijg je waarschijnlijk bezoek, kost je een paar minuten tot een halve dag/nacht, en ga je de BOX missen
En te laat dus, kwam tot 2de scherm ....
Ervaring ??DivZero schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 05:50:
[...]
Halve dag? Response tijd van de politie is 10 mins ofzo.... kan ik 5 minuten hard boren... en je kan toch nooit horen waar t écht vandaag komt

90 minuten is niet even, en hij was ook in een seconde uitverkocht.Hironshy schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 05:53:
Lol de box komt ook echt als ik "even" weg ben heh
Zie reactie boven.
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Iemand die weet hoeveel de tdk koptelefoon en iboodbox kostte?
Als je nog andere prijzen zoekt zie:Hironshy schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 05:56:
Daarom ook "even" tussenhaakjes![]()
Iemand die weet hoeveel de tdk koptelefoon en iboodbox kostte?
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis
of
http://producthistory.eu/producten/
Nice deal OCZ Vertex 2 SSD 120GB voor 50, maar heb al Samsung ssd. Zou trouwens toch niet snel genoeg zijn geweest om er eentje bemachtigen

[ Voor 3% gewijzigd door Hironshy op 27-02-2013 06:10 ]
Ik ging de SSD scoren, maar was net te laat helaas...Hironshy schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 06:06:
Das heel handig. Danke!
Nice deal OCZ Vertex 2 SSD 120GB voor 50, maar heb al Samsung ssd. Zou trouwens toch niet snel genoeg zijn geweest om er eentje bemachtigen

Uitval van deze SSD is diep tragisch.DivZero schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 06:10:
[...]
Ik ging de SSD scoren, maar was net te laat helaas...
Dus je hebt niets gemist.
Ik zag in de chat ook al veel klachten ja. Ik heb de 60GB in mijn PC hangen... ook zo erg? Of specifiek de 120GB? En voor 50 euro wilde ik hem best in mijn laptop rammen, wordt alleen gebruikt voor remote desktop, dus data is niet belangrijk, want t staat er niet opBad Brains schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 06:13:
[...]
Uitval van deze SSD is diep tragisch.
Dus je hebt niets gemist.
Vorige keer had ik een box van 50 euro, dat viel niet tegen: pven's blog: SurpriseboxesBad Brains schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 06:01:
Maar als ik het goed begrijp is die box volgestopt met de meuk die er al eerder voorbij kwam en je toch al niet wilde hebben?
Ik probeer vooral om een box van 100 euro te pakken te krijgen, want de kans dat daar een NAS in zit is aanwezig. En als de box echt niet bevalt, dan kan je hem terugsturen.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
toch kan geen box me bekoren.
Maar niet geschoten is ook geen rotzooi in huis.. of ging dat anders. hhmm?
Xbox Gamertag: Kruisboksie | PSN: Kruisboksie
Vond hem nog duur maja, dat vindt ik van de meeste deals vandaag. 399?
pricewatch: Iomega StorCenter ix4-200d Cloud Edition 4TB
[ Voor 40% gewijzigd door Bad Brains op 27-02-2013 07:35 ]

Float like a butterfly, sting like a bee.
Stond je stereo uit?Zerfox schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 07:35:
Vlak voor de box in slaap gevallen
[ Voor 48% gewijzigd door scorelord op 27-02-2013 07:59 . Reden: undo edit ]
scorelord schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 07:49:
wat kostte de Toshiba 3TB 3.5inch Harddisk Retail Kit SATA 6Gb/s in de hunt?
You only live once, so enjoy the ride.
You only live once, so enjoy the ride.
My goodness een huntartikel van slechts 1200 eurotjes...
Die mag van mij in mijn box worden gestopt!!!
JAmmer genoeg alleen dat hij 850 dollar op amazon kost
[ Voor 40% gewijzigd door WimOBL op 27-02-2013 08:16 ]
Elk weiland afzoeken dan maar!Bartske schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 08:21:
Tip 3 (NL): "Ik houd van het groen in je wei". Bij 1000 retweets krijgen jullie een SUPER TIP! #ZOEKDEBOX #iboodhunt
[ Voor 99% gewijzigd door Whiskey48 op 27-02-2013 08:44 ]
Nou ... ben ik eigenlijk met je eens.pven schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 08:44:
Tot op heden komt er (voor mij) weinig bijzonders langs.
Al de 3e tip die naar Noord-Holland verwijst, aangezien ik er niet woon kan ik die zoektocht dus al staken.Bartske schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 08:21:
Tip 3 (NL): "Ik houd van het groen in je wei". Bij 1000 retweets krijgen jullie een SUPER TIP! #ZOEKDEBOX #iboodhunt
Net verhuist dus wat extra borden/bestekzooi kan er wel bij, maar dat doet het vrouwtje maar
1. Superprovincie: Noord-Holland, Flevoland, Utrecht
2. Houtland: Noord-Holland + Koog a/d Zaan + Renate (medewerkster Ibood woonplaats)
3. Ik houd van het groen in je wei: Volkslied Noord-Holland sinds 2000
Deze wel...TeGek schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 08:52:
Refresht die pagina eigenlijk automatisch? dan zet ik hem hier op een groot scherm.
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/
Jup, in de startpost staan ook nog andere tooltjes om het leven makkelijker te makenTeGek schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 08:52:
Refresht die pagina eigenlijk automatisch? dan zet ik hem hier op een groot scherm.
SSD was ook leuk geweest maar lees terug dat het niet zo positief is?
[ Voor 55% gewijzigd door ByteMe_ op 27-02-2013 08:54 ]
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Er komen trouwens maximaal twee boxen per land verstopt...:
Zie:
# Bericht: 27-02-2013 08:02
op het Iboodforum: http://nl-nl.forum.ibood..../comment-page-4/#comments
[ Voor 90% gewijzigd door WimOBL op 27-02-2013 08:58 ]
bij mij ook niet, http://ibood.vxv.nl/ doet 't primaafvalzak schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 08:58:
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/ deze maakt bij mij geen verbinding
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Dat kom wel eens vaker voor bij zulke aanbiedingen :-)cypher21 schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 09:02:
pff, was net aan het betalen wat dus niet lukte (voor die SSD)
i know, maar het blijft frustrerendjohnnyb20 schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 09:02:
[...]
Dat kom wel eens vaker voor bij zulke aanbiedingen :-)
Denk je nog zo snel te zijn...
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Mijn vrouw heeft ooit een Duitse T-Mobile LG Optimus Chic gekocht. Er stond T-Mobile in het boot-scherm en er stonden een paar Duitse apps op. Niet heel erg dus, maar uiteindelijk heb ik er toch een kale ROM overheen gegooid.Visophetdroge schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 09:06:
Zitten er nadelen aan als het een Duitse T-Mobile is?
PS. Uiteraard zou dit per telefoon kunnen verschillen...

[ Voor 28% gewijzigd door ByteMe_ op 27-02-2013 09:17 ]
baaaaaai!!! :W2x SATA baai
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K
Nou, niet alles hoor.De Thecus N2200EVO NAS Server neemt al jouw muziek, films en foto’s veilig in beheer
P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K
Haai Haai
Baai Baai NAS!!
ora et labora
Hunt voorbij dus slowchat ook :)
Veel plezier met het uitpakken. Let op: vraag en aanbod van tijdens de hunt gekochte / misgelopen artikelen hoort in V&A. Dus niet in dit topic.