(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
[ Voor 39% gewijzigd door Zerfox op 28-02-2013 16:39 ]
Verwijderd
virus problemen? ga over op linux!
Eet smakelijk.Cygnitr0n schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 16:29:
Ik ga over 1 minuut naar huis. Komt de box in de tijd dat ik naar huis fiets. Dan vreet ik een koffiefilter op! Op YT.
You only live once, so enjoy the ride.
Gebakken lucht (wie weet)darkmagic schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 16:39:
een Ibood box.. wat kan er allemaal in zitten eigenlijk?
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Verwijderd
Ja en bij bestellen:Kips schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 16:39:
deze box blijft lang staan zeg...
Sorry, you can't order at this moment
Due to the current offer's popularity, we can't accept new orders at this moment.
We apologize for this temporary inconvenience.
Omdat hun order server plat ligt ;-)Kips schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 16:39:
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
beetje doortrappen, dan ben je nog op tijd.Cygnitr0n schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 16:29:
Ik ga over 1 minuut naar huis. Komt de box in de tijd dat ik naar huis fiets. Dan vreet ik een koffiefilter op! Op YT.
Lekker wakkerKips schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 16:39:
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Deze maand krap bij kas
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Verwijderd
En weer een mediaplayer
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
inderdaad. 100,- is iets teveel voor een box waarvan je neit weet wat erin zit.Fastclaimer schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 16:40:
In welke bedragen is de box er eigenlijk?
Deze maand krap bij kas
hé,worldfastest schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 16:39:
Ze moeten het bestel process gewoon elke keer anders maken bij een box zodat de scripts niet werken....
da's een constructieve reactie! Ja, dat lijkt me een stuk eerlijker.
Aan de andere kant: zal het Ibood iets interesseren hoe je aan die box komt?
Dit was echt de laatste hunt voor mij. K-site.
Dat is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen....
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
Past goed bij je profiel plaatjePalm schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 16:41:
ik ga de moeite niet eens nemen
- iRacing profiel | Ryzen 7700x | 4070 | 32GB DDR5 | -
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
lukt dat jah? dacht dat dat niet meer kon.. was net ff weggreen-tea schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 16:44:
Java script haha
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Vind opzich raar. De site http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/ laat me eerder de nieuwe koopjes zien dan ibood zelf....
Achjah douch tijd
Als je zelf even de moeite neemt om te googlen op "ibood" en "script"
"iBOOD: we sturen de maker een box"Zerfox schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 16:33:
[afbeelding]
iBood leest de reacties toch wel! Wel een leuk gebaar :-)
Gewoon op het F5 pedaal stampenNielsjuhz schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 16:45:
Naja box is geweest, kan eindelijk gaan douchen...
Vind opzich raar. De site http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/ laat me eerder de nieuwe koopjes zien dan ibood zelf....
Achjah douch tijd
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Verwijderd
Faude als in een script gebruiken en de lol voor de rest verpesten.Fawn schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 16:41:
Fraude? Als de boel overbelast is?
Zoals ik al zei, ik heb die van vannacht al kunnen kopen met heel veel mazzel, maar ik kan mij zo voorstellen dat dit frustrerend is voor jullie/ons als voor de ibood mensen zelf.
Er zijn zat manieren te verzinnen waardoor het onmogelijk word om een script te gebruiken. Zelfs als je een plaatje post ergens moet je al bewijzen dat je 'mens' bent en hier niet.
De algemene voorwaarden aanpassen en controleren kan een stap zijn.
Nogmaals ik heb er al een, maar zie niet in dat men bij Ibood niet snapt dat de hype die ze zelf maken zo naar de kl*te gaat en dat is jammer.
3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Haha hoezo googel translateOver-de huidige detectie en bescherming
Ze doen al heel wat.Verwijderd schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 16:47:
[...]
Faude als in een script gebruiken en de lol voor de rest verpesten.
Zoals ik al zei, ik heb die van vannacht al kunnen kopen met heel veel mazzel, maar ik kan mij zo voorstellen dat dit frustrerend is voor jullie/ons als voor de ibood mensen zelf.
Er zijn zat manieren te verzinnen waardoor het onmogelijk word om een script te gebruiken. Zelfs als je een plaatje post ergens moet je al bewijzen dat je 'mens' bent en hier niet.
Nogmaals ik heb er al een, maar zie niet in dat men bij Ibood niet snapt dat de hype die ze zelf maken zo naar de kl*te gaat en dat is jammer.
Zo is de naam van de box elke keer anders.
Scripten om automatisch te bestellen als de box komt werken dus niet.
Wat wel kan is een script dat automatisch de bestelpagina invult en doorklikt. Maar die mensen moeten nog steeds de hele dag naar ibood staren, en binnen een halve seconde op "ik neem er een" klikken.
met de USB standaard 1.1.De USB 2.0-apparaten worden direct gedetecteerd via Plug & Play, zonder ingewikkelde installatie. De data-overdrachtsnelheid ligt op 480 Mbps en is 40 keer hoger dan die van de USB standaard 1.1. \
Nee deze zin looppt lekker
Nee maar in elk geval "kloppen" de woordenRubman schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 16:49:
[...]
met de USB standaard 1.1.De USB 2.0-apparaten worden direct gedetecteerd via Plug & Play, zonder ingewikkelde installatie. De data-overdrachtsnelheid ligt op 480 Mbps en is 40 keer hoger dan die van de USB standaard 1.1. \
Nee deze zin looppt lekker
de MEESTE zijn weg.. dussssTim14ww schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 16:49:
Zojuist bevestigd dat dit tevens ook de laatste box was ;-)
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Oh ja? Door wie?Tim14ww schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 16:49:
Zojuist bevestigd dat dit tevens ook de laatste box was ;-)
En hoezo is er geen Paypal optie meer?
[ Voor 9% gewijzigd door gebruikershaes op 28-02-2013 16:51 ]
door mij
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
hier de tekst:Tim14ww schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 16:51:
iBood zelf in de chat op http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/ ;-)
Timmeh: In de kroeg.
(16:48:29)
highbood: @Gijs die maakt zo'n piepend lawaai... echt irritant!!
(16:48:30)
banhammer3OOO: @xJustiinsane Zij hebben hun server clusters niet in orde, die iedere keer onderuit gaan.
(16:48:31)
iBOOD: de meeste zijn nu wel weg
(16:48:35)
EyeBoot: Als je ziet dat de doos er al is dan ben je eigenlijk al te laat
(16:48:36)
nepbox: geloof hetzelf
(16:48:40)
nepbox: servers
(16:48:42)
didi: @iBOOD
Lol zeur niet zo, iBood is daar al lang mee bezig, zo stonden de woorden 'iBood' en 'box' niet in de laatste omschrijving die langs kwam. Knap script die de box op het plaatje kon herkennen...Verwijderd schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 16:47:
[...]
Faude als in een script gebruiken en de lol voor de rest verpesten.
En een script voor het automatisch invullen van je gegevens slaat ook nergens op, een beetje moderne browser doet dat zelf.
Nou, tenzij jij een script kent die de box in het plaatje herkent, je gegevens invult en automatisch de iDeal betaling doet (inclusief robotarm en OCR camera die mijn randomreader bedient en uitleest), is er dus betrekkelijk weinig sprake van fraude en hebben dit soort scripts alleen nut voor mensen die hun media speler hebben gemist
Dat ding is gewoon erg populair, en dat is dan ook de reden dat de boel er uit vliegt.
TOP!
Ja, ik zag het!rockhopper schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 16:52:
je wordt in de chat geroepen zerfox (gefeliciteerd als je echt een box krijgt)

Whoo hoo
En de mail erachter aan:

je hoeft maar tot de betaalpagina te komenToettoetdaan schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 16:58:
[...]
Lol zeur niet zo, iBood is daar al lang mee bezig, zo stonden de woorden 'iBood' en 'box' niet in de laatste omschrijving die langs kwam. Knap script die de box op het plaatje kon herkennen...
En een script voor het automatisch invullen van je gegevens slaat ook nergens op, een beetje moderne browser doet dat zelf.
Nou, tenzij jij een script kent die de box in het plaatje herkent, je gegevens invult en automatisch de iDeal betaling doet (inclusief robotarm en OCR camera die mijn randomreader bedient en uitleest), is er dus betrekkelijk weinig sprake van fraude en hebben dit soort scripts alleen nut voor mensen die hun media speler hebben gemist
Dat ding is gewoon erg populair, en dat is dan ook de reden dat de boel er uit vliegt.
In principe doet het script op "verder" klikken op pagina 1. en op pagina 2 de betaalmethode selecteren en nog een keer op "verder" klikken.
Daarna heb je 15 min om te betalen.
Zerfox schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 17:01:
[...]
Ja, ik zag het!
[afbeelding]
Whoo hoo![]()
En de mail erachter aan:
[afbeelding]
http://www.avsforum.com/t...5-616-problems-thread/420
sportief van zeZerfox schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 17:01:
[...]
Ja, ik zag het!
[afbeelding]
Whoo hoo![]()
En de mail erachter aan:
[afbeelding]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Had ik ook gelezen... daarom voor de 313 gegaan, meeste waar voor je geldToFast schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 17:03:
Ik kap ermee, die onkyo's 414/515/616 hebben trouwens enorm veel problemen, de firmware-updates hielpen vaak geen eens:
http://www.avsforum.com/t...5-616-problems-thread/420
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Hunt voorbij dus slowchat ook :)
Veel plezier met het uitpakken. Let op: vraag en aanbod van tijdens de hunt gekochte / misgelopen artikelen hoort in V&A. Dus niet in dit topic.