Weet ik, heb de tab ook open continu hoor! Maar ik dacht echt huh wat is dit haha
SandiskRonaldDesigns schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 15:36:
[...]
Vanmiddag? welke? Zie alleen nog de Samung van vanochtend. OCZ ook gemist
Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1
Niemand weet eigenlijk precies hoe snel, want zodra de box komt gaan de servers direct een half uur plat en is het afwachten wie er uiteindelijk door is gekomen.
Heeft iemand toevallig een Onkyo Receiver langs zien komen?
Iedereen mag een mening hebben over onderwerpen. Maar het hoeft niet.
Zoveel..T.C schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 15:39:
Afgelopen nacht was er binnen 5 minuten na de box weer een nieuw artikel.Sempy schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 15:39:
[...]
Niemand weet eigenlijk precies hoe snel, want zodra de box komt gaan de servers direct een half uur plat en is het afwachten wie er uiteindelijk door is gekomen.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Jups meerdere zelfsT.C schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 15:39:
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenisT.C schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 15:39:
een paar
ja 20min geleden ofzo ietsT.C schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 15:39:
Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1
meerdere kerenT.C schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 15:39:
40 minuten geleden nog
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis
[ Voor 16% gewijzigd door corporalnl op 28-02-2013 15:40 ]
Hoe weet je of je erdoor gekomen bent? Zat met de 40 euro box in het ik neem er een scherm en bij het betalingsscherm kreeg ik een 405 error dacht ik.Sempy schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 15:39:
[...]
Oh, dus die zijn er dan nog steeds niet doorheen
Iedereen mag een mening hebben over onderwerpen. Maar het hoeft niet.
Het is pas afgerond als het betaald is en je een order bevestiging hebt gehad.Bas. schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 15:39:
[...]
Hoe weet je of je erdoor gekomen bent? Zat met de 40 euro box in het ik neem er een scherm en bij het betalingsscherm kreeg ik een 405 error dacht ik.
⏩ PVOutput☀️
Dus het is ook de bedoeling dat je zo snel mogelijk door het iDeal scherm komt? Of als je eenmaal ideal voor je hebt maakt het niet zoveel meer uit?
Dus er is ook maar 1 box per keer, of zijn er meerdere, zoals dat ook bij andere artikelen is?
100 onkyo receivers en geen losse speakers
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Eenmaal op het scherm van je bank is hij gereserveerd en kan je gerust betalen.Bas. schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 15:41:
Dus het is ook de bedoeling dat je zo snel mogelijk door het iDeal scherm komt? Of als je eenmaal ideal voor je hebt maakt het niet zoveel meer uit?
⏩ PVOutput☀️
Losse speakers zijn er ook zat langsgekomenRonaldDesigns schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 15:41:
100 onkyo receivers en geen losse speakers
Hoezo geen losse speakers? Veel Jamo, een setje A26 van Boston Acoustics, keus zat.
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
Dekbed!McBoom schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 10:29:
Ik ben aan het kijken of de volgende artikelen weer voorbij komen:
- dekbed
- kussens
- misschien de klopboormachine
Cinderella Souplesse 4-seizoenen dekbed met Original Thermosoft synthetische vezels 240 x 220 cm
€ 59,95
Nee dat is niet waar zijn ook situaties dat er betaald is maar geen bevestiging gekregen hadden.Quad schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 15:41:
[...]
Eenmaal op het scherm van je bank is hij gereserveerd en kan je gerust betalen.
Ze kregen dus geld terug.
dus met creditcard is het bijna niet te doen? dan moet je volgens mij eerst je gegevens overtypen voordat je bij dat bankscherm komt..
krietjur schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 15:42:
[...]
Losse speakers zijn er ook zat langsgekomen
*van Onkyo
om onder te slapen.
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Gisteren kwam de box ook na Cinderella
@##$^!
Als ik thuis was had dit dekbed meegenomen, zal ongetwijfeld beter zijn dan het dekentje wat ik nu heb
Als ik thuis was had dit dekbed meegenomen, zal ongetwijfeld beter zijn dan het dekentje wat ik nu heb
I'm an Ironman!
Jammer dat er geen donzen dekbed voorbijkomt
Nou ik heb het balkje weer vooruit geholpen
Ik ga maar eens naar huis, thuis maar weer verder kijken...
ik hoop liever achteruitit0 schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 15:47:
Nou ik heb het balkje weer vooruit geholpen
Verwijderd
dat werkte niet bij de box helaas database error bij inloggen bij idealQuad schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 15:41:
[...]
Eenmaal op het scherm van je bank is hij gereserveerd en kan je gerust betalen.
ik dacht even Autovisie, een jaarabbonement of zo.
haha ik heb zelfs zo geen sleuf in m'n manta voor zo'n Autovision ding te plaatsen, laat staan aansluitingen en zo
Bloemen scheiden het gras in de tuin.
een dofgrijzeVerwijderd schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 15:52:
Een gif groene?
wanneer is de laatste box geweest eigenlijk??
Nee er zijn 3 boxen geweest, allemaal gister.
[ Voor 51% gewijzigd door colorsone op 28-02-2013 15:54 ]
Gisteren.maurits82 schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 15:53:
wanneer is de laatste box geweest eigenlijk??
Verwijderd
ik wordt hondsdol van die reklame met die achterlijke brit, moet dat nou echt, dat domme schaap op de tv, pffffffffffffffffffffffff
jaaaaaaaaaaaaaaaaaa we bestelen de postbodeee
toettoett
Het duurde eventjes, maar hier is hij dan:
Hitlers iBood hunt experience
[ Voor 28% gewijzigd door Zerfox op 28-02-2013 15:57 ]
Verwijderd
Ik ben een beetje bang dat ik een box met lampjes, pannen een haardroger en sjonny lampjes krijg.......
haha mooiZerfox schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 15:57:
[youtube][URL="http://www.youtube.com/watch?v=2BLopYMIs5g~%5B/youtube"]YouTube: (Dutch) Hitlers iBood Hunt experience[/youtube]
Dan annuleer je hemVerwijderd schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 15:57:
Ik ben een beetje bang dat ik een box met lampjes, pannen een haardroger en sjonny lampjes krijg.......
ja, jullie doen wel vrolijk, maar ondertussen is het nogal een $%^&*(- HUNT! Zit nu al tijden naar een haardroger te kijken...
Had mijn tags net verkeerd staan, moet nu wel goed zijn.
Zerfox schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 15:57:
[video]
Als je je iBood, ongeopend, wilt verkopen heb ik wel interesseVerwijderd schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 15:57:
HAHAHA, geniaal! Klasse!!Zerfox schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 15:57:
[video]
HAHA een mini RC hummer, mooi filmpje man
ZAKLAMP (je)
oh, en batterijen xD
oh, en batterijen xD
[ Voor 47% gewijzigd door Madstorm op 28-02-2013 16:02 ]
I'm an Ironman!
Een lamp, geweldig!
Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.
iemand nog batterijen?
batterijen zijn handig, want alles is EXCL batterijen
Held, ik moest lachenZerfox schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 15:57:
[video]
Lampenparade gaat weer beginnen
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Die verzendkosten maken het dan altijd weer net wat minder aantrekkelijk dan dat het lijkt. ><
Lampje, altijd goed om je BOX te vinden..
| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!
Hier is momenteel een Combopack Philips PowerLife Alkaline batterijen: 32 x AA en 24 x AAA + Keychain LED! op de ibood hunt (BE)PM_Petrol schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 16:02:
batterijen zijn handig, want alles is EXCL batterijen
GE-WEL-DIG dat filmpje!
haha ja dat had ik al gezien daarom poste ik datErycius schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 16:03:
[...]
Hier is momenteel een Combopack Philips PowerLife Alkaline batterijen: 32 x AA en 24 x AAA + Keychain LED! op de ibood hunt (BE)
Thanks allen :-)
Nu nog hopen dat iBood 'm ook ziet en er iets mee doet!
Nu nog hopen dat iBood 'm ook ziet en er iets mee doet!
Zo zo helderlichtErycius schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 16:03:
[...]
Hier is momenteel een Combopack Philips PowerLife Alkaline batterijen: 32 x AA en 24 x AAA + Keychain LED! op de ibood hunt (BE)
"Al die memes op Tweakers..."hahah+
I tip my hat to you good sir. Ik zat er al op te wachten maar deze maakt de verwachting meer dan waar. Erg leuk!Zerfox schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 15:57:
[video]
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Die film geweldig 'nu slowchat is toegestaan'
box komt nu nog niet
[ Voor 29% gewijzigd door Bartske op 28-02-2013 16:10 ]
gvd, klapte eruit tijdens betalen...
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Weeral de Nikon, die is ook al eens langsgeweest...
Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.
die camera was 2 uur terug ook al
Dat zag ik! Ging ineens van 42 naar 43 procent.cypher21 schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 16:10:
gvd, klapte eruit tijdens betalen...
[ Voor 61% gewijzigd door Bas. op 28-02-2013 16:11 ]
gauw m'n recensie aflezen; zal ik 'm kopen?
Ja!Hkuit schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 16:11:
Duidelijke nikon dump. Leuk toestel verder, maar echt vééél te duur toen ie nieuw was.
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
JA, des te sneller komt de voglendeHkuit schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 16:11:
I'm an Ironman!
Let op:
Hunt voorbij dus slowchat ook :)
Veel plezier met het uitpakken. Let op: vraag en aanbod van tijdens de hunt gekochte / misgelopen artikelen hoort in V&A. Dus niet in dit topic.
Hunt voorbij dus slowchat ook :)
Veel plezier met het uitpakken. Let op: vraag en aanbod van tijdens de hunt gekochte / misgelopen artikelen hoort in V&A. Dus niet in dit topic.