Daar vergis je je in. Met name handig voor preppers
ze hebben er duren bij zitten hoor: https://www.google.nl/web...4b&ion=1&biw=1680&bih=868Rubman schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 13:24:
wow dat mesje ging snel , volgens mij is SOG ook n iet zo'n denderend merk op messengebied.
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
iBood is een groot prepper spectakel deze hunt
Beetje lame, een ibood van twee dagen lang. Ik heb af en toe maar gekeken. Een ibood van een paar uur lang is leuker omdat je dan alles voorbij ziet komen, en misgrijpt. Terugdenkend zal ik deze keer echt niet denken 'omg ik heb een laptop misgelopen' maar eerder 'tja ik was niet online dus kon 't niet weten'.
geen backpacks enz enz alleen lampjes kom je niet ver mee hahaHarderstyles schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 13:25:
iBood is een groot prepper spectacel deze hunt
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Doe mij dan maar zo'n kartonnen doos om in te schuilen na de apocalypsHarderstyles schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 13:25:
iBood is een groot prepper spectacel deze hunt
Shit man, creëert gewoon bliksemstralen
Zoek de Box BE:
Tip 1: Brabant
Tip 2: Bestaat voornamelijk uit silt
Tip 3: Synoniem voor gouw
Tip 1: Brabant
Tip 2: Bestaat voornamelijk uit silt
Tip 3: Synoniem voor gouw
Laat nog eens wat tweaker-waardig spul passeren, heb nog nood aan routers en USB-sticks
Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.
die 5€ goedkoper is het me ook niet waard voor de plasma bol, in de winkel even duur.
Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1
Zijn dondersveel USB sticks langsggeweest, allemaal transcend 16/32gbs.
Deze deal is wel echt bullshit.. 5 euro goedkoper dan normaal maar +5 euro verzendkosten..
Deze deal is wel echt bullshit.. 5 euro goedkoper dan normaal maar +5 euro verzendkosten..
Yes!!!!! De plasma bal!!!!
Eindelijk, na 2 dagen opblijven en maar afwachten... Mijn leven heeft terug zin.
Eindelijk, na 2 dagen opblijven en maar afwachten... Mijn leven heeft terug zin.
reageert op geluid....dus als ik een scheet laat
Float like a butterfly, sting like a bee.
Maar deze komen ze aan huis brengen.PM_Petrol schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 13:27:
die 5€ goedkoper is het me ook niet waard voor de plasma bol, in de winkel even duur.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
haha ja had ik ook, dat axa slot duurde zo langSQB schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 13:28:
GVD, kijk even niet en mis gelijk de SOG kit.
Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1
Die zijn leuk als je een kat hebt! Mijn kat vond dat ding in elk geval werelds
True ik vind de verzendkoste ook veels te hoog bij de producten,Valandin schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 13:28:
Zijn dondersveel USB sticks langsggeweest, allemaal transcend 16/32gbs.
Alles kost 6 of 9euro om te verzenden o_0
Heb een wok pan gekocht en daar kwam 9euro verzendkoste erbij o_0
Nu toch wel beetje spijt ervan door die hoge verzendkoste komop dat is toch niet normaal...
Box is dus al gevonden... Iemand een idee wat die troostprijzen inhouden? Als in: wat kan je verwachten?
PostNL is het niet met je eensNielsjuhz schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 13:30:
[...]
True ik vind de verzendkoste ook veels te hoog bij de producten,
Alles kost 6 of 9euro om te verzenden
....
komop dat is toch niet normaal...
Lege doos?w4zzup schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 13:31:
Box is dus al gevonden... Iemand een idee wat die troostprijzen inhouden? Als in: wat kan je verwachten?
Godklere wist niet eens dat het alweer zo ver was.
Heb al een verdacht lange tijd geen led lampjes gezien.. ik vwat aankome.
A26 voor die prijs is wel goedkoop.
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
Holy crap die speakers zijn heel goed en heel goedkoop.
had je wat langer op moeten blijven, vannacht hadden ze ketting-sale van lamp na lamp na lamp na /wristValandin schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 13:32:
Heb al een verdacht lange tijd geen led lampjes gezien.. ik vwat aankome.
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Helemaal niet goedkoop
Even duur als normaal in de winkel+verzendkosten
geen geld! Mn eerste hunt-aankoop!!
toettoett
Explain yourselfValandin schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 13:33:
Helemaal niet goedkoop
Goede deal. 1 van de betere van deze hunt. Heb al 6 A25 speakers, anders had ik nu ook de bestelprocedure doorlopen.Tim14ww schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 13:33:
speakers besteld.
€ 99 incl verzendkosten bij bestekeus.nl
edit: per stuk inderdaad :-) Jammer dat ze alleen in het wit zijn.
edit: per stuk inderdaad :-) Jammer dat ze alleen in het wit zijn.
[ Voor 48% gewijzigd door roadcee op 28-02-2013 13:36 ]
Wat kost het?
Gewicht Tarief
0 - 10 kg
€ 6,75 (btw-vrij)
Aka ze verdienen ook nog geld op het verzenden....
Dit komt trouwens weg van zakelijk pakket versturen...
Krijgt vijf sterren.
http://www.whathifi.com/review/boston-acoustics-a26Tested at £250
ja dat is per 1, dit is per 2 ze maatroadcee schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 13:34:
€ 99 incl verzendkosten bij bestekeus.nl
toettoett
Vraag me af wat er mis mee zal zijn.
Staan op hifi corner voor 150 euro per stuk. Dit zijn er 2
Excuus. Ik dacht dat het er een was. Is ook niet helemaal duidelijk dat hem om 2 stuks gaat tenzij je bij meer info kijkt.
Ik wacht nog op
->Keyboard
->Horloge
Ik wacht nog op
->Keyboard
->Horloge
Ja, dit is inderdaad een goede aanbieding. Verbaas me er dan ook over dat hij niet sneller gaat.
Raar he, Die Jamo's gaan als een trein en deze topspeakers niet....

Ik twijfel echt heel erg, maar heb er op het moment het geld niet echt voor...
Komt door de verwarring waarschijnlijk. Meestal per stuk op het internet, iBOOD per paar met dezelfde foto. Is gewoon verwarrend.
deze zijn stukken beter dan die jamo meuk
wel goede versterker nodig
wel goede versterker nodig
Waarschijnlijk omdat iedereen denkt dat het er 1 is, en dus iet goedkoper 
Maarja, helaas heb ik een Z-5500 van Logitech staan. Wil in de toekomst wel eens een versterker kopen en wat goede speakertjes.
Maarja, helaas heb ik een Z-5500 van Logitech staan. Wil in de toekomst wel eens een versterker kopen en wat goede speakertjes.
Aaaah twijfel, ik heb ze niet nodig maar toch leuk.
Mja dit is meer voor muziek en echte liefhebbers, die jamo is meteen 5.0 / 5.1 voor de filmliefhebbers. Die zullen dus nog een setje moeten halen en een aparte woofer / centre.
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
toch grappig - m'n eerste ibood aankoop
alleen jammer van die late verzenddatum.....
alleen jammer van die late verzenddatum.....
toettoett
In de omschrijving staat toch duidelijk dat het om twee speakers gaat. Het is dat ik een paar Dali Zensor's heb staan maar anders was dit een mooie deal geweest :)!
Hahaha!!! Ik heb ze juist gekocht om mijn vriendin een plezier te doen! Dan kunnen er twee zwarte zuilen naast de tv weg!ejtnaj schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 13:37:
Ze zijn lelijk
Gebruik deze maar eens in een surround setup met een fatsoenlijke versterker. Heb een 7.1 opstelling met de A25, Werelds!rockhopper schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 13:38:
Mja dit is meer voor muziek en echte liefhebbers, die jamo is meteen 5.0 / 5.1 voor de filmliefhebbers. Die zullen dus nog een setje moeten halen en een aparte woofer / centre.
V&D utrecht, la place, 4e verdieping mensen. Troostprijs een ibood kortingsbon van 25 euro.
What to do, what to do. Hopen dat ze nog een keer langs komen
Zensor 5 ?VeeGee schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 13:39:
In de omschrijving staat toch duidelijk dat het om twee speakers gaat. Het is dat ik een paar Dali Zensor's heb staan maar anders was dit een mooie deal geweest :)!
Als ik het geld had zou ik er ook 4 halenthunder8 schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 13:40:
[...]
Gebruik deze maar eens in een surround setup met een fatsoenlijke versterker. Heb een 7.1 opstelling met de A25, Werelds!
ja, had ik ook; mooie speakers voor boven op de computer/muziek-kamerHarderstyles schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 13:40:
What to do, what to do. Hopen dat ze nog een keer langs komen

Verwijderd
Toch maar gekocht. 50euro korting is niet verkeerd. Hopelijk komen ze nog een keer langs, alleen dan wel in de juiste kleur.
Dirt devil is dat wat?
6 * A25 en dan een center + subwoofer?thunder8 schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 13:40:
[...]
Gebruik deze maar eens in een surround setup met een fatsoenlijke versterker. Heb een 7.1 opstelling met de A25, Werelds!
Hoe grote kamer heb je dan? Zit wel te denken aan een 5.1 met zoiets in de toekomst
toettoett
Een stof duivelmartinusz schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 13:43:
Dirt devil is dat wat?
[ Voor 6% gewijzigd door glaaj op 28-02-2013 13:44 ]
Echt een aanrader. A225C Center erbij, een fatsoenlijke sub en blazen maar. Heb anderhalf jaar geleden lang gezocht en uiteindelijke 6x A25, 1x A225C en een Epik Legend Sub gekocht. Aangesloten op een Onkyo 609. Was een beste uitgave, maar voorlopig niets nieuws meer nodig. En als je in de toekomst wat anders wil, dan upgrade ik de versterker, de speakers kunnen nog veel meer aan.rockhopper schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 13:42:
[...]
Als ik het geld had zou ik er ook 4 halen
Heb je niet eens een grote kamer voor nodig. Wel een vrouw die dat wil, maar als je vrijgezel bent, heb je dat probleem niet. 7.1 heeft trouwens zeker toegevoegde waarde.Thecola schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 13:44:
[...]
6 * A25 en dan een center + subwoofer?
Hoe grote kamer heb je dan? Zit wel te denken aan een 5.1 met zoiets in de toekomst
[ Voor 28% gewijzigd door thunder8 op 28-02-2013 13:45 ]
kort en bondig
De enige echt behoorlijke stofzuiger die ook nog een eeuwigheid meegaan zijn van Miele.
Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan
Mooie set, alleen is de 609 dan weer een klein beetje jammer aangezien die erg slecht presteert in een 5.1 setup (spreek uit ervaring, was blij dat die kapot ging binnen garantie, niet gemaakt kon worden en ik het aankoopbedrag terug kreegthunder8 schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 13:44:
[...]
Echt een aanrader. A225C Center erbij, een fatsoenlijke sub en blazen maar. Heb anderhalf jaar geleden lang gezocht en uiteindelijke 6x A25, 1x A225C en een Epik Legend Sub gekocht. Aangesloten op een Onkyo 609. Was een beste uitgave, maar voorlopig niets nieuws meer nodig. En als je in de toekomst wat anders wil, dan upgrade ik de versterker, de speakers kunnen nog veel meer aan.
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
"Er is geen betere"arjanpvt schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 13:45:
De enige echt behoorlijke stofzuiger die ook nog een eeuwigheid meegaan zijn van Miele.
Ze wil geen zuilen, maar vier van 'die kleintjes' heb ik al toezegging voorthunder8 schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 13:44:
[...]
Heb je niet eens een grote kamer voor nodig. Wel een vrouw die dat wil, maar als je vrijgezel bent, heb je dat probleem niet. 7.1 heeft trouwens zeker toegevoegde waarde.
toettoett
Vergeet de Henry's niet hoor. Die zijn subliem.arjanpvt schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 13:45:
Voorlopig doe ik het hiermee. Zal vast nog een stuk beter kunnen, maar momenteel andere prio's dan een dikke reciever.cypher21 schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 13:45:
[...]
Mooie set, alleen is de 609 dan weer een klein beetje jammer aangezien die erg slecht presteert in een 5.1 setup (spreek uit ervaring, was blij dat die kapot ging binnen garantie, niet gemaakt kon worden en ik het aankoopbedrag terug kreeg)
Wat is het toch spannend op de IRC Ibood chat!
Momenteel geen budget voor speakers helaas, al zou ik wel willen
enige wat ik zou houden is m'n klipsch subwoofer ksw10
enige wat ik zou houden is m'n klipsch subwoofer ksw10
haha, helaas herkenbaar.thunder8 schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 13:47:
[...]
Voorlopig doe ik het hiermee. Zal vast nog een stuk beter kunnen, maar momenteel andere prio's dan een dikke reciever.
Ik "mag" nu (helaas) ook een tijdje niets meer uitgeven aan tv/audio/video/nas e.d...
hoop nu stiekum wel dat de tv het binnenkort gaat begeven

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Een TV, wel een hele euro goedkoper dan als je hem bij de saturn haalt...
Moet wel zeggen dat het TV aanbod vrij groot is.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Boffen deze TV, is 10 ex verzenkosten goedkoper dan op PW.
10 euro korting op deze tv. Top aanbieding weer
Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan
Mijn wederhelft vind de vier zuilen die we nu hebben staan ook niks. Toch maar één setje besteld, ik wil toch eerst kunnen luisteren. Als het nu tegen valt, worden ze de achterspeakers.Thecola schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 13:46:
[...]
Ze wil geen zuilen, maar vier van 'die kleintjes' heb ik al toezegging voor
ja maar hier komen ze em brengen.......... na twee wekenfifarunnerr schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 13:48:
Een TV, wel een hele euro goedkoper dan als je hem bij de saturn haalt...
toettoett
Hoop* ik ook stiekem, nog garantie tot volgend jaarcypher21 schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 13:48:
[...]
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Bij de saturn ook....binnen 2 dagenThecola schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 13:49:
[...]
ja maar hier komen ze em brengen.......... na twee weken
Voor mijn woonkamer is de 609 sowieso toereikend. Mijn eerst volgende upgrade zou ook een andere TV zijn. Minimaal 55" ipv de huidige 46". En ik hoef geen toestemming, buiten mijn bankrekening.cypher21 schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 13:48:
[...]
haha, helaas herkenbaar.
Ik "mag" nu (helaas) ook een tijdje niets meer uitgeven aan tv/audio/video/nas e.d...
Let op:
Hunt voorbij dus slowchat ook :)
Veel plezier met het uitpakken. Let op: vraag en aanbod van tijdens de hunt gekochte / misgelopen artikelen hoort in V&A. Dus niet in dit topic.
Hunt voorbij dus slowchat ook :)
Veel plezier met het uitpakken. Let op: vraag en aanbod van tijdens de hunt gekochte / misgelopen artikelen hoort in V&A. Dus niet in dit topic.