haha nee dan doen we dat wel samen he!!!AdmiralSnipe schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 08:44:
Ik zou zeggen probeer het, kom je er snel genoeg achter!
Kom ik na het eten wel even terug om te kijken of de banhammer al gesproken heeft.
yepp!!!WimOBL schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 08:49:
MAg ik meedoen?
Ligt het nou aan mij of is dit gewoon de slechtste iBood ooit?
Dat ligt geheel aan het lage huishoudbeursgehalte hier
Pfff scheelt niet heel veel met de vorige, die was vond ik ook bagger.Cygnitr0n schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 08:51:
Er zijn wel slechtere geweest vind ik..Cygnitr0n schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 08:51:
Ik vind deze hunt inderdaad wel de minste die ik in lange tijd gezien heb. Mede door de gigantisch trage klote spelletjes en oneindige voorraad dealextreme led lampjes..
Volgens mij heeft ibood gewoon een failliet bedrijf opgekocht en verslijten ze nu alle 2 duizendmiljoenmiljard lampjes die ze binnen hebben..
Volgens mij heeft ibood gewoon een failliet bedrijf opgekocht en verslijten ze nu alle 2 duizendmiljoenmiljard lampjes die ze binnen hebben..
Of het de slechtste is weet ik niet, dit is de eerste die ik volg, mar ik heb Tab2 gezien voor een leuke prijs, leuke horloges gezien, en veel receivers die ik zeker zou willen hebben als ik de speakers & plek ervoor had, lijkt me niet erg slecht behalve het totaal van 5 miljoen lumen aan led kracht met die lampenCygnitr0n schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 08:51:
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Ik mis eigenlijk de mooie aanbiedingen van laptops.. En wat meer SSD's had ook wel gemogen
Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan
Samengevat; lampen, nas, Onkyo-versterkers, Jamo-luidsprekers. Vanochtend werd ik om vijf uur wakker en dacht zo vroeg misschien kans te maken op een eventuele box... Hebben ze pauze! Lekkere hunt, hoor.

Mensen die klagen dat die de slechtste hunt is, hebben de hunt met Dora en Spongebob gemist
Die hele hunt draaide toen alleen maar om mp3 spelers, horloges, en bovenstaande.
Het is nog steeds niet wat het geweest is (waarbij een hun om 11:00 was uitverkocht) maar het is zeker niet de slechtste.
Die hele hunt draaide toen alleen maar om mp3 spelers, horloges, en bovenstaande.
Het is nog steeds niet wat het geweest is (waarbij een hun om 11:00 was uitverkocht) maar het is zeker niet de slechtste.
Ik hoopte stiekem op M4, alleen een Samsung gezien en volgens mij was er nog 1arjanpvt schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 08:55:
Ik mis eigenlijk de mooie aanbiedingen van laptops.. En wat meer SSD's had ook wel gemogen
ik hoop nog steeds op een AK-47 maar ja die komt niet denk ikRonaldDesigns schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 08:56:
[...]
Ik hoopte stiekem op M4, alleen een Samsung gezien en volgens mij was er nog 1
Een Sandisk SSD is nog langsgeweest.
Hahaha manmanman. Heb ik net een dure sporttas gekocht komt dit langs
daarom moet je altijd wachten met wat kopen als je weet dat de hunt komt!!Valandin schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 08:57:
Hahaha manmanman. Heb ik net een dure sporttas gekocht komt dit langs
Koop je deze toch ook. Eet geen brood! 
Goeiemorgen trouwens.
Goeiemorgen trouwens.
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
zie dat ik vanacht behoorlijk wat gemist heb op NAS gebied er zijn dus even 4 NASsen achter elkaar langsgekomen
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
en het is een mooie opslag plek voor brood past 60 liter brood in!!thunder8 schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 08:58:
Koop je deze toch ook. Eet geen brood!
Goeiemorgen trouwens.
Als je die server meetelt wel elf!Rubman schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 08:58:
zie dat ik vanacht behoorlijk wat gemist heb op NAS gebied er zijn dus even 4 NASsen achter elkaar langsgekomen
11Rubman schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 08:58:
Leuke tv, maar net iets te klein naar m'n zin.
Yup, ik denk echt dat het overblijfselen zijn van de Huishoudbeurs.
De snelheid zal met een waterkaraf wel mee gaan vallen...
dit in tegenstelling met die water karaf.. die hangt nog wel een tijdje..Dr Pro schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 09:02:
dat ging hard met die tv...
Xbox Gamertag: Kruisboksie | PSN: Kruisboksie
Dat ging erg hard met die TV.. was niet eens een super ding vond ik
Zetten ze bij die karaf nu echt kleur zwart
omdat er een zwart randje aan zit
Float like a butterfly, sting like a bee.
Ik denk dat deze nog een paar keer voorbij komt, want ze hebben nog alle kleuren van de regenboog.
hoho niet zo denigrerend hé! t is wel een zwart RVS klapdeksel mét zeef!martinusz schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 09:05:
Zetten ze bij die karaf nu echt kleur zwartomdat er een zwart randje aan zit
toettoett
Hee, maar jullie vergeten wel dat hij Vaatwasmachine bestendig is!
"Schenken zonder te morsen"
Trolllllololol
Dus als ik naast het glas schenk dan morst hij niet... Whahahaha
Cygnitr0n schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 09:07:
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
welke pagina halen we vandaag zeker??
Ik hoop de 200 a 250
Ik hoop de 200 a 250
Dat klopt.. dan morst de kan niet.. dan mors jijCygnitr0n schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 09:07:
hahah loolkrietjur schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 09:09:
[...]
Dat klopt.. dan morst de kan niet.. dan mors jij
Ligt eraan hoe je instellingen staan ik heb 100 posts per paginaMdemiC schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 09:08:
welke pagina halen we vandaag zeker??
Ik hoop de 200 a 250
Zitten die schijfjes citroen er ook bij?
Van sommige artikelen vraag ik me echt af of die %-balk wel echt klopt. Er zitten dingen bij waarvan ik me echt niet voor kan stellen dat (veel) mensen zoiets kopen
RAT!Verwijderd schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 09:09:
Ik ben erg benieuwd wat er in de box zit die ik om ongeveer 01.15 kocht vannacht :-)
FCG
Arjan, komt omdat bij de duurdere dingen een kleinere voorraad is en dus sneller uitverkocht is.
Probeer je ons jaloers te maken met je vervelende opmerkingen?Verwijderd schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 09:09:
Ik ben erg benieuwd wat er in de box zit die ik om ongeveer 01.15 kocht vannacht :-)
% zegt toch niets over het aantal dat ze er hebben?arjanpvt schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 09:10:
Van sommige artikelen vraag ik me echt af of die %-balk wel echt klopt. Er zitten dingen bij waarvan ik me echt niet voor kan stellen dat (veel) mensen zoiets kopen
Verwijderd
Valt me tegen dat hier geen "forum expert" aan gekoppeld is door iBood. Zo te zien zijn er behoorlijk wat vragen over de karaf
op Bol.com zou de witte ook 29,95 kosten, volgens Beslist.nl
als je erop klikt, staat er ineens 40,50...
Maar dan heb je wél een witte!
als je erop klikt, staat er ineens 40,50...
Maar dan heb je wél een witte!
Ik had het eigenlijk al over dingen zoals deze waterkan voor maar 36 euroValandin schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 09:10:
Arjan, komt omdat bij de duurdere dingen een kleinere voorraad is en dus sneller uitverkocht is.
Ik gok dat er alleen wat tijdschriften inzitten en dat jij de enige bent die met een miskoop-box.Verwijderd schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 09:09:
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Verwijderd
ja eigenlijk welarjanpvt schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 09:10:
[...]
Probeer je ons jaloers te maken met je vervelende opmerkingen?
De Android Ibood telefoon app was sneller dan de pc denk ik.

hahaha evil!pven schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 09:11:
[...]
Ik gok dat er alleen wat tijdschriften inzitten en dat jij de enige bent die met een miskoop-box.
Lol, zie ik de exacte speakers die ik wil hebben + versterker snachts voorbij komen, gelukkig zat de versterker erbij (kan ik niet gebruiken, heb er al 1), waardoor de prijs veel hoger ligt, hoef ik net niet te balen. Als ze nou die speakers eens los verkopen
[ Voor 3% gewijzigd door ByteMe_ op 28-02-2013 09:12 ]
Wat een lelijk ding zeg, deze webradio..
Dexter doe-het-zelf set.
IK WIL EEN DORA MESSEN SET!
PSN: daxcyy | XBL(WIN10): FataL Risky | AMD Ryzen 7 5800X / MSI RTX 2060 / 32GB RAM
Is het wat?
Vind zoveel messen voor het geld niet vertrouwenswekkend
De wijzen komen uit het Oosten!
Mis het plastic zeil en plakband.
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
"vlijmscherp geslepen" zouden er ook bot geslepen messen verkocht worden?
Float like a butterfly, sting like a bee.
Mwah valt onder de categorie Sola leuk maar verwacht er niet te veel van.NoepZor schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 09:15:
Is het wat?Vind zoveel messen voor het geld niet vertrouwenswekkend
Heb destijds een Sola set gekocht hier bij iBood en gebruik het nog steeds maar de messen verliezen toch wel wat scherpte die je niet meer aangezet krijgt zonder echt te gaan slijpen.
Kijk uit wat je wenst bij Ibood, straks weer een DORA festijn bij ibood...daxcy schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 09:14:
IK WIL EEN DORA MESSEN SET!
hehe een van me collegas is slim en heeft een rabo random reader bij dus die koop ff alle kut items op van ibood
dat willen we juisthendrik60 schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 09:17:
[...]
Kijk uit wat je wenst bij Ibood, straks weer een DORA festijn bij ibood...
Slim? Geld weg aan kutitems?MdemiC schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 09:17:
hehe een van me collegas is slim en heeft een rabo random reader bij dus die koop ff alle kut items op van ibood
Hoe bedoel je?
Eerst opkopen en dan anuleren?
Eerst opkopen en dan anuleren?
nee hij mag niet anuleren van mij anders heeft hij ruzie
Waarom dat... Als het artikel voorbij is dan is't toch best of ben je bang dat je hem dan even later weer te zien krijgt?MdemiC schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 09:20:
[...]
nee hij mag niet anuleren van mij anders heeft hij ruzie![]()
![]()
Sry, moet zo weg... (slap excuus hèMdemiC schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 08:46:
[...]
haha nee dan doen we dat wel samen he!!!

Hunt valt me trouwens een beetje tegen, veel meuk en producten die helemaal niet zo goedkoop zijn.
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Ahhh Altijd al willen hebben een veel te dure speaker met Airplay!
ja dat is inderdaad een heel slap excuusAdmiralSnipe schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 09:23:
[...]
Sry, moet zo weg... (slap excuus hè).
Hunt valt me trouwens een beetje tegen, veel meuk en producten die helemaal niet zo goedkoop zijn.
pfff ik ben er ook weer.. vannacht tot 3:30 doorgegaan..
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
En? Nog wat gescoort?spartacusNLD schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 09:26:
ahh had je net zo goed de nacht door kunnen halenspartacusNLD schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 09:26:
Ik ook ongeveer 3:15spartacusNLD schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 09:26:
Damn, ik ben al veel leuke aanbiedingen misgelopen omdat ik net te laat naar de pagina keek of net te vroeg wegging omdat er al een tijdje niks leuks meer was.
Naja scheelt weer een paar honderd euro.
Naja scheelt weer een paar honderd euro.
net als gisteren avond met de lage landen editie gaat dit nog wel even duren
gister 2 maal BIJNA een box error bij het kiezen van bank.. heb ook flink zitten twijfelen bij al die nassen die voorbij kwamen.. terwijl ik hier al een syno heb staan
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Had em dan voor mij genomen...spartacusNLD schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 09:31:
[...]
gister 2 maal BIJNA een box error bij het kiezen van bank.. heb ook flink zitten twijfelen bij al die nassen die voorbij kwamen.. terwijl ik hier al een syno heb staan
Let op:
Hunt voorbij dus slowchat ook :)
Veel plezier met het uitpakken. Let op: vraag en aanbod van tijdens de hunt gekochte / misgelopen artikelen hoort in V&A. Dus niet in dit topic.
Hunt voorbij dus slowchat ook :)
Veel plezier met het uitpakken. Let op: vraag en aanbod van tijdens de hunt gekochte / misgelopen artikelen hoort in V&A. Dus niet in dit topic.