Vandaag al 2x geweest, dus die vlieger gaat niet opmaurits82 schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 00:00:
Die box komt toch maar 1x per dag voor
Home & Living, Health & Beauty en de Extra iBoods zijn niet veranderd 
Wacht toch wel.. of niet.. af en toe wel maar toch weer niet..
[ Voor 33% gewijzigd door Reiben op 28-02-2013 00:02 ]
Zo veel goedkoper is die telefoon niet vergeleken met de Pricewatch.
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
2x? Dan heb ik er 1 gemist.Powder Toastman schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 00:01:
[...]
Vandaag al 2x geweest, dus die vlieger gaat niet op
Niet heel veel spannender dan een JiaYu G3, wel dubbel zo duur.
PV: 20x 370Wp DMEGC DM375M6-60HBB panelen (12x Oost / 8x West) = 7400 Wp op een SAJ R5-6K-T2 (6kW) 3-fase string-omvormer
AC: Mitsubishi Heavy Industries SCM80ZS-W (8kW) multi-spit met 1x SRK50ZS-W (5kW) / 1x SRK35ZS-W (3.5kW) / 2x SRK25ZS-W (2.5kW)
Nee er is er maar 1 geweest om 5 over half 5
Verwijderd
die lag op schiphol grand plaza barsambalbaj schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 00:02:
ja op die boxen hebben ze flink bezuinigd.
Is die fysieke al gevonden eigenlijk?
Vanochtend rond half zes en vanmiddag rond half vijf. Beide heb ik gemist (slapen en werken)
Ja, morgen (ofja vandaag) komt er weer een nieuwe.. ergens in t land.sambalbaj schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 00:02:
ja op die boxen hebben ze flink bezuinigd.
Is die fysieke al gevonden eigenlijk?
(waarschijnlijk weer in n grote stad vér buiten Limburg..)
Dat is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen....
Hier welReiben schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 00:01:
Home & Living, Health & Beauty en de Extra iBoods zijn niet veranderd
en niet zomaar een luchtbed, hij is OPBLAASBAAR.
daar heb ik weleens op geslapen, 5 uur te lang dat ding lag echt te lekker
Hmm, ik wil graag nog een poging op een box wagen, maar ik heb gisteren ook tot half 2 online gezeten..
Morgenvroeg gaat om half 7 de wekker weer, misschien moet ik het nu dan toch maar niet meer zo laat maken
Morgenvroeg gaat om half 7 de wekker weer, misschien moet ik het nu dan toch maar niet meer zo laat maken
Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan
*lucht niet meegeleverd*The_Zohan schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 00:03:
[...]
ja dan hoef ik hem niet, weet je wat kost die lucht!!
Das dan wel jammer. Moet ik zelf weer lucht kopen.
Oh dan neem ik hem niet, wil gewoon eentje met goede kwaliteit lucht uit de fabriek.The_Zohan schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 00:03:
[...]
ligt eraan hoe erg je stinktSkullboyNL schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 00:05:
Is het een slim plan om nu te gaan douchen?
Je hebt er wel 1tje, met lucht uitgeblazen door elfjes bij maanlicht, maar die is wel van het merk MonsterReiben schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 00:05:
[...]
Oh dan neem ik hem niet, wil gewoon eentje met goede kwaliteit lucht uit de fabriek.
is het uberhoubt slim om weg te gaan van de hunt de box kan altijd komen net als je er niet bentSkullboyNL schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 00:05:
Inderdaad, er is eigenlijk geen drol meer aan zolas het nu gaat.Timmio schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 00:05:
Hunt is weer boring...
*verlangt naar jaren terug...
Het enige wat gebelven is zijn alle fouten waar ze noit van geleerd hebben...
Nee, koop maar een luchtje via de hunt (gaan we sneller door naar de andere producten).SkullboyNL schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 00:05:
PV: 20x 370Wp DMEGC DM375M6-60HBB panelen (12x Oost / 8x West) = 7400 Wp op een SAJ R5-6K-T2 (6kW) 3-fase string-omvormer
AC: Mitsubishi Heavy Industries SCM80ZS-W (8kW) multi-spit met 1x SRK50ZS-W (5kW) / 1x SRK35ZS-W (3.5kW) / 2x SRK25ZS-W (2.5kW)
Pffff, ik wil eigenlijk een opblaasbare boxspring, geen luchtbed....The_Zohan schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 00:03:
[...]
Dat wordt dus blijven zitten tot NA de hunt.MdemiC schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 00:06:
[...]
is het uberhoubt slim om weg te gaan van de hunt de box kan altijd komen net als je er niet bent
Verwijderd
ibood op iphone ipad of iedere andere smartphone werkt prima hoorMdemiC schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 00:06:
[...]
is het uberhoubt slim om weg te gaan van de hunt de box kan altijd komen net als je er niet bent
Bijpassende luiers?maurits82 schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 00:07:
Ik wil graag een box, geen bed
Dan maar met tabet onder de douche. Kan ik ook gelijk een nieuwe kopen in de hunt.Verwijderd schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 00:07:
[...]
ibood op iphone ipad of iedere andere smartphone werkt prima hoor
Met je tablet of smartphone onder de douche?Verwijderd schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 00:07:
[...]
ibood op iphone ipad of iedere andere smartphone werkt prima hoor
haha dan moet je nog lang zitten!! hopelijk heb een koffie zet apparaat bij de hand want het kan nog lang durenJesh schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 00:07:
[...]
Dat wordt dus blijven zitten tot NA de hunt.
Morgen mijn Xperia Z, dan kan ik mooi iBood onder de douche volgen
Heb er nog wel eentje voor je als je geïnteresseerd bent, mijn dochter wil er toch niet meer in....maurits82 schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 00:07:
Ik wil graag een box, geen bed
Dat luchtbed kan maar 295 kg hebben, niet geschikt voor mijn vriendin dus.
ook niet voor mij alleen!!MiBe schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 00:08:
vraag het aan de zwervers op straat die slapen er meestal inPowder Toastman schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 00:08:
[...]
Heb er nog wel eentje voor je als je geïnteresseerd bent, mijn dochter wil er toch niet meer in....
ora et labora
Heb jij een kamerolifant als vriendin?MiBe schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 00:08:
die hebben meestal ook wel een boxmrc4nl schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 00:09:
[...]
vraag het aan de zwervers op straat die slapen er meestal in
zo dit is schraal!! Net zelfde aanbieding voor 20 euro minder hahahaha
If you want to be the best, you need to work with the best :)
Zijn die lampen nou zo groot of is die man zo klein die achter die lampen zit?
0111010001110111011001010110000101101011011001010111001001110011
Wtf, komt de micro duopack voorbij die ik wou bestellen, is het nu opeens bijna 2x zo duur!
Ze zijn er weer de lampies. Ik had ze hiervoor al genomen.
ik heb het wel weer gezien voor vandaag
tot morgen !
ora et labora
ok nu ga ik echt slapen mensen
ik stel het al 8 items uit!!
Weltrusten
ik stel het al 8 items uit!!
Weltrusten
Idd, Vroeger had je nog vette gadgets en hoogstens mp3 speler meuk :-)
Als ik nu zie wat ik "gemist" heb zie ik alleen maar pannen en huishoudelijke meuk die duidelijk over is gebleven van een slecht inkochte ibood aanbieding.
Normaal bleef ik van 0:00 op t/m einde Hunt ergens in de middag en was mn rekening dieprood:-) , nu kan ik niet eens iets vinden wat mn impulse aankoop honger stilt.
Om nou Philips lampjes te kopen als impulse, tja...
Als ik nu zie wat ik "gemist" heb zie ik alleen maar pannen en huishoudelijke meuk die duidelijk over is gebleven van een slecht inkochte ibood aanbieding.
Normaal bleef ik van 0:00 op t/m einde Hunt ergens in de middag en was mn rekening dieprood:-) , nu kan ik niet eens iets vinden wat mn impulse aankoop honger stilt.
Om nou Philips lampjes te kopen als impulse, tja...
En ze gaan nog hard ook.
misschien nog wel harder als toen ze 25 euro waren
Opwarmertje voor een box ^_^
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
S3 zal ook wel hard gaan.
De eerste keer dat ik een beetje oplet... maar wat is nou zo bijzonder aan die box?
Veel meuk voor weinig
Hij is van speciaal karton.BarthezZ schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 00:12:
De eerste keer dat ik een beetje oplet... maar wat is nou zo bijzonder aan die box?
Ze zijn super als toilet. Perfecte zithoogteBarthezZ schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 00:12:
Niets, die box wil je ook echt niet hebben, geloof mij nou maar....BarthezZ schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 00:12:
En daar is het cinderella overtrek, wijkt niet veel af van Dora
DJU dat leek toch echt ff op een BOX
0111010001110111011001010110000101101011011001010111001001110011
Kutdekbed, dacht dat ik een box zag, zelfde kleur...
Shit, dit dekbedovertrek lijkt best wel op doos-kleur! Ik had al bijna op kopen gedrukt..
Niet zo veel, meer de kans dat het lukt om er 1 te pakken te krijgen...BarthezZ schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 00:12:
En dat je niet weet wat er in zit natuurlijk.
Heb er een paar keer 1 gehad, en eerlijkgezegd zit er wel meer waarde als aanschafprijs in, maar om nou te zeggen dat je er echt wat aan hebt.... neuh...
haha duidelijk... misschien maar even scripten dan als ik hem echt niet wil
LOL! Ik was niet de enige dus
Ja, dat is balen.
[ Voor 3% gewijzigd door AdmiralSnipe op 28-02-2013 00:13 ]
Arrow (serie) is binnen, dus ga ik dat zo maar kijken, beter dan de meest niet aantrekkelijke hunt ooit te volgen
.
⏩ PVOutput☀️
\ik hoor net dat me tel die gelokt is ook geluid maakt als er een nieuwe hunt is.
Is die er alQuad schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 00:13:
Arrow (serie) is binnen, dus ga ik dat zo maar kijken, beter dan de meest niet aantrekkelijke hunt ooit te volgen.
Inderdaad echt een extreem suffe hunt, heb nog weinig leuks voorbij zien komen. Ook de prijzen vind ik niet heel spannend.Quad schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 00:13:
Arrow (serie) is binnen, dus ga ik dat zo maar kijken, beter dan de meest niet aantrekkelijke hunt ooit te volgen.
oh, ik heb maar 457 berichten gemist
nog rugzakken/ hoofdlampjes?
nog rugzakken/ hoofdlampjes?
Over series gesproken.... Is dat Crimi Clowns wat? Kwam laatst de hele serie tegen op dvd voor een prikkie, dus meegenomen maar nog niet gekeken.... Iemand er iets van gezien?
Ga maar ff snel douchen en mijn gezichts beharing kortwieken.
Dit gaat wel even duren ben ik bang. Denk dat ik ook maar ga slapen. Om 24h wakker te blijven voor een box die je toch wel mist ... ik begin een beetje te twijfelen of het de moeite waard is om achter de pc te blijven
Geen idee, ben er nog niet mee begonnen, ga zo dadelijk de Pilot bekijken2boris schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 00:14:
[...]
Is die er alook maar even binnen halen dan
⏩ PVOutput☀️
Door die brakke "aanbiedingen" wordt je toch spontaan huiverig om een box (proberen) te bestellen, straks zit ie vol met kussens en dekbedovertrekken.
hij staat dus online! danku voor het melden, zocht ik al een tijdjeQuad schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 00:13:
Of zaklampen en rugzakken...AdmiralSnipe schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 00:16:
Door die brakke "aanbiedingen" wordt je toch spontaan huiverig om een box (proberen) te bestellen, straks zit ie vol met kussens en dekbedovertrekken.
Oh haha dacht dat je het over de nieuwste aflevering hadQuad schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 00:16:
[...]
Geen idee, ben er nog niet mee begonnen, ga zo dadelijk de Pilot bekijken
Let op:
Hunt voorbij dus slowchat ook :)
Veel plezier met het uitpakken. Let op: vraag en aanbod van tijdens de hunt gekochte / misgelopen artikelen hoort in V&A. Dus niet in dit topic.
Hunt voorbij dus slowchat ook :)
Veel plezier met het uitpakken. Let op: vraag en aanbod van tijdens de hunt gekochte / misgelopen artikelen hoort in V&A. Dus niet in dit topic.