Foutje bedankt
VERGEET DE CASHBACK NIET ALS JE BIJ IBOOD KOOPT! http://www.cashbacksvergelijken.nl/Korting/617
Jammer, ik houd wel van den Oud-Hollandsche spellink
nanoChip schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 00:49:
Ze lezen mee, mist is mis geworden!
There are only 10 types of people in the World: Those who understand Binary, and those who don't
+1nanoChip schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 00:49:
Mooi, dan maar ff meteen een reqeust doen xD Aub een ibood boxnanoChip schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 00:49:
Daar hadden ze er maar 2 of 3 van zeker?
Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!
Lol, deze is wel heel erg cheap.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
of een statief dat stabiel is ipv zeer stabielIseT schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 00:50:
[...]
Mooi, dan maar ff meteen een reqeust doen xD Aub een ibood box
7 ports usb 2.0 hub voor ongeveer 13 euro.
yeah right
yeah right
Niet kopen deze, bij Buyincoins heb je een 10 poorts powered usb hub met gratis verzending.
Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!
stom toeval zeker?Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 00:52:
Grappig, ik heb zo'n PS3 twistdock te pakken.
ora et labora
Als het nou USB3.0 was het een interessante aanbieding, dit niet.
⏩ PVOutput☀️
mensen ik voel weer een dicht-bui aankomen...
ora et labora
Iemand nog wat drinken? Ga nu halen.
There are only 10 types of people in the World: Those who understand Binary, and those who don't
Nee, anders moet ik er vannacht weer uit..herr_tol schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 00:53:
Wij hebben die twistdock dingen in de winkel gehad... op zich wel handig alleen we kregen ze aan de straatstenen niet kwijt omdat ze veeeel te duur waren. 2,95 valt iig wel mee
Verwijderd
Kom je nog langs Eindhoven toevallig?herr_tol schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 00:53:
Dit ding ziet er uit alsof het uit 1997 komt.
Ah ja, dichtwedstrijdmrc4nl schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 00:53:
mensen ik voel weer een dicht-bui aankomen...
⏩ PVOutput☀️
@Freakster86
Jij gaat slapen?
Jij gaat slapen?
herr_toll gaat wat drinken halen want hij heeft geen zin om 8 euro voor een usb hub te betalen
ora et labora
Den Helder - Eindhoven. No problem man.
Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 00:54:
[...]
Kom je nog langs Eindhoven toevallig?
Nee dit kreeg je gratis bij aanschaf van Windows 98 second edition.Reiben schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 00:54:
Dit ding ziet er uit alsof het uit 1997 komt.
Verwijderd
Ah, kun je meteen die Box meenemen, die in een kluisje in Koog a/d Zaan ligt.herr_tol schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 00:55:
Den Helder - Eindhoven. No problem man.
[...]
Vergeet de verzendkosten niet.mrc4nl schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 00:54:
herr_toll gaat wat drinken halen want hij heeft geen zin om 8 euro voor een usb hub te betalen
Wou dat al om 11 uur gaan doen... was wat later geworden... kijk nog even ibood en zie ik de hunt

Ik ga wat nicotine inademen. Toch al ijskoud hier dus kan wel ff naar buiten gaan.
⏩ PVOutput☀️
PHILIPS
duur lampje
0111010001110111011001010110000101101011011001010111001001110011
Ik ga een lamp kopen van 200 piek! Oh, wacht, toch niet...
Lamp, ga weer verder met inschenken
en weer terug
langs eindhoven gaan is geen probleem, en ibood is nu door de phillps lampen heen
ora et labora
ja want kleurnummer 1.200.432 wil ik nog zienedwinwijnja schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 00:56:
Ik ga een lamp kopen van 200 piek! Oh, wacht, toch niet...

geluid van 0% wordt gewaardeerd. nu weer inschenken.
Dit speelgoed slaat echt nergens op whaha xD
PSN: MrMistral
Loopz.... 99%... 98%...97% pfff.. 100 stuks dus
[ Voor 25% gewijzigd door Tjark op 27-02-2013 00:59 ]
*insert signature here
Geheugen test? Meer een of andere futuristische hersen zuiger
Kan er even iemand met mijn hond gaan wandelen?
Goed. De boel lijkt stabiel te draaien, dan maar eens pitten.
En voor iedereen die voor een box gaat:
May the odds be ever in your favor!
En voor iedereen die voor een box gaat:
May the odds be ever in your favor!
Doorgeklikt door Ibood, zal vast morgenochtend wel weer langskomen
Niet mokken lekker wokken. Maar zit ik niet op te wachten.
Tsja, pan is wel goedkoop.. maar niet nodig
28 voor een wokpan, niet heel bijzonder... krijg je als kerstkado bij menigeen bedrijf, maar dan beter.
test je snelheid en geheugen,mensen met zo'n lage reactietijd zal het nog lang heugen
een groene wokpan is nu te koop, maar hij is zwart en je voedsel zal opgaan in rook
een groene wokpan is nu te koop, maar hij is zwart en je voedsel zal opgaan in rook
ora et labora
He mrc4nl zit eens niet zo uit je nek te lullen gewoon kopen die pan en met groente vullen!mrc4nl schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 01:01:
test je snelheid en geheugen,mensen met zo'n lage reactietijd zal het nog lang heugen
Nee, antiaanbaklaagjeVerwijderd schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 01:01:
Vette pan. Oh nee toch niet.
Dit is wel een erg fijne pan... gaat echt een heel stuk langer mee dan die teflonpannen. Heb er zelf al een
[ Voor 11% gewijzigd door DaneV op 27-02-2013 01:02 ]
o jee wat blijft deze wokpan lang staan, wie wil nou ooit zonder dit artikel door het leven gaan?
ora et labora
Greenpan is wel een wat hoger segment pan dan je relatiegeschenk
Maar verwacht niet dat veel mensen dat hier interesseert :d
Geloof nooit dat er een product expert op het forum zit.
Als de volgende niets boeiends is ga ik pitten haha! Alhoewel...
straks zal een nieuw artiekel om ibood verrijzen, moet ik deze wokpan nog meer de hemel in prijzen?
ora et labora
Gevaarlijk om te zeggenMrMistral schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 01:03:
Slaap lekker!MrMistral schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 01:03:
Niet eens een stofloze zakzuiger dit keer van Dirt Devil?
Voor de eenzame tweakertsoundtrack schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 01:04:
zuiger van 2000 watt
Multifunctie stofzuiger: Nee, alleen zuigen
hij zuigt alleen!
hij zuigt alleen!
met zo'n verbuik heb je 25% bijtellingsoundtrack schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 01:04:
zuiger van 2000 watt

Het duurt wel 2 dagen, he, dus is sowieso niet vol te houden.MrMistral schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 01:03:
Mac Mini i5 Late 2012 / Dell XPS 15 i5 L502 FHD GTM525 / Dell U2711 /Nexus 6 64 GB White
Thx for stating the obviousHoe lager het geluidsniveau, hoe stiller een stofzuiger is.
met deze stofzuiger kan je stof op zuigen, met 2000 watt valt de besparing met ledlampen in duigen
ora et labora
Nog meer moordwapens!
50 eu voor een mes
Ja precies. Maar het is iets te 'huishoudelijk' op het moment.Louise525 schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 01:05:
[...]
Het duurt wel 2 dagen, he, dus is sowieso niet vol te houden.
Dit begint al meer op de katana te lijken.
Let op:
Hunt voorbij dus slowchat ook :)
Veel plezier met het uitpakken. Let op: vraag en aanbod van tijdens de hunt gekochte / misgelopen artikelen hoort in V&A. Dus niet in dit topic.
Hunt voorbij dus slowchat ook :)
Veel plezier met het uitpakken. Let op: vraag en aanbod van tijdens de hunt gekochte / misgelopen artikelen hoort in V&A. Dus niet in dit topic.