ifail, was er bijna doorheen kreeg een error
damn, vergeten in te loggen toen ik thuis was. Net te laat voor de box dus...
een bekend persoon werd gevraagd, en iedereen kent V (V for Vendetta)
There are only 10 types of people in the World: Those who understand Binary, and those who don't
Haha, hoe help je een server om zeep?
Gooi er een box op
Gooi er een box op
Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!
same here zodra ik bank aanvinkteSvL88 schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 16:38:
Aardig gek allemaal dit, kwam nog wel op het eerste scherm uit maar dan error
lol ik zie de box verschijnen
ora et labora
Sorry, you can't order at this moment
Due to the current offer's popularity, we can't accept new orders at this moment.
We apologize for this temporary inconvenience.
Due to the current offer's popularity, we can't accept new orders at this moment.
We apologize for this temporary inconvenience.
in be is ie er nog wel
moet ik hem kopen voor iemand?
moet ik hem kopen voor iemand?
\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel
Sorry, je kunt nu even niet bestellen
Vanwege de populariteit van de huidige aanbieding kunnen we op dit moment even geen nieuwe bestellingen aannemen.
Onze excuses voor dit tijdelijke ongemak.
Excuses?????
doe maar zo'n box!
Vanwege de populariteit van de huidige aanbieding kunnen we op dit moment even geen nieuwe bestellingen aannemen.
Excuses?????
doe maar zo'n box!
BOOS
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
en die blauwe balk maar vol blijven....!
hij blijft wel verrekte lang staan
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Hij blijft wel erg lang staan... bestellen jullie niet ofzo?
Xbox Gamertag: Kruisboksie | PSN: Kruisboksie
Eigenlijk is de box het enigste interessante wat er op staat, de rest is inderdaad net iets scherper geprijsd, hiep hiep hoera. Maar goed veels te frustrerend proces... De vorige keer zei ik al nooit meer...
Ja niemand kan bestellenHkuit schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 16:39:
Ja, DAAAAAAAAAAAAG IBOOD... verkapte reclame dit
Zit bij jullie ook de balk nog half vol terwijl er toch echt niks gebeurd :DD
Dat zei ik 3 keer geleden alit0 schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 16:40:
Eigenlijk is de box het enigste interessante wat er op staat, de rest is inderdaad net iets scherper geprijsd, hiep hiep hoera. Maar goed veels te frustrerend proces... De vorige keer zei ik al nooit meer...
Ze hebben er vast honderden..Hkuit schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 16:39:
he,
en nu praten ze Engels:
Solly, you can't older at this moment
Due to the cullent offel's populality, we can't accept new olders at this moment.
We apologize fol this tempolaly inconvenience.
en nu praten ze Engels:
Solly, you can't older at this moment
Due to the cullent offel's populality, we can't accept new olders at this moment.
We apologize fol this tempolaly inconvenience.
Uitslaande brand volgens mij... gaat niet goedkomen
GRIP1
hebben ze een box... klapt die server eruit..
Xbox Gamertag: Kruisboksie | PSN: Kruisboksie
en toch heb ik weer 18x op die knop geklikt...
Blijft het niet bij...
P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K
What else is new...Kruisboksie schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 16:42:
hebben ze een box... klapt die server eruit..
Ik dacht, laat ik voor de eerste keer ooit de box maar bestellen. Maar dat was dus een no-go, ze zijn overbelast. Zucht...
RTX DUALphone 3045 draadloze Skype- en DECT- telefoon
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Same here...Hkuit schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 16:42:
en toch heb ik weer 18x op die knop geklikt...
Om toch maar wat over de box te zeggen,
wanneer je tijd hebt gehad om ook maar op je tweakers tab te drukken ben je al te laat om te box te kopen
wanneer je tijd hebt gehad om ook maar op je tweakers tab te drukken ben je al te laat om te box te kopen
ora et labora
Ik 19x
Zucht lekker fail zo
3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)
En maar denken zolang die meter niet loopt heb ik nog kans. hahah
1x per 3 seconden op F5
Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!
ik wil te snel denk ik
ora et labora
haha idd xDgreen-tea schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 16:44:
En maar denken zolang die meter niet loopt heb ik nog kans. hahah
...echt nep...
Alles behalve Nginx ligt plat, lijkt wel.
Maar ik heb er een kunnen scoren
Maar ik heb er een kunnen scoren

Ze maken schijnbaar dikke winst op die boxen, anders ga je niet iedere hunt een paar keer je servers in de prak laten lopen.
Er staat:
Hopelijk werkt ie binnen een kwartier anders ben ik op weg naar huis
Naja de vorige keer ging ik ook als een zombie dit ding bestellen, toen was ook 99% van de kopers die mis zaten, nu weer hetzeldfe.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
1 per klant stond erbijPalm schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 16:45:
meteen maar 4 besteld thanks ibood
Ahum. alsof daar tijd voor was.Palm schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 16:45:
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Volgende deal en je kan nog niet bestellen haha.
haha het cinderella dekbed mag ik nu ook niet bestellen. Prutsers.
aaaand its gone. althans op de mobiele site zie ik hem niet meer
If you want to be the best, you need to work with the best :)
Eerlijk zullen we alles delen??Palm schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 16:45:
Ja en ik 14....
Highscreen 486 DX2-66 - Matrixprinter
NOOOOOOOO er staat al weer iets anders
je gelooft toch niet echt dat daar iets kapot is?Sempy schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 16:44:
Ze maken schijnbaar dikke winst op die boxen, anders ga je niet iedere hunt een paar keer je servers in de prak laten lopen.
er zijn nu >100 mensen aan het bestellen, zodra dat voorbij is, werkt het allemaal weer, gok ik.
@palm heb je dan wel uitgevinkt dat je niet de geurtjes wilt
Fucking dekbedovertrek...
Ok fijn. Aktie voorbij en Palm heeft er 4 gescoord, ik heb niets.
Nou bedankt iBood, crapzooi met elke keer weer de servers eruit. Ik wou voor de eerste keer ooit zo'n box bestellen maar dat ging dus weer niet door.
iBood
allemaal gasten die in het bestelproces voor de box zitten en dan blijkt er straks een dekbedovertrek in te zitten.
code:
1
2
3
| Database connection error Error establishing mySQL database connection. Correct user/password? Correct hostname? Database server running? in /var/www/site/classes/ez_sql_mysql.class.php on line 78 |
pft en nu een gaar dekbed
ik kom terug op die pagina,
zie een bruin ding,
denk De BOX,
klik bijna op Ik Neem er Een,
is het een dekbedhoes...
zie een bruin ding,
denk De BOX,
klik bijna op Ik Neem er Een,
is het een dekbedhoes...
En elke x maar weer proberen. Is me 1x gelukt in 6x
Ach, wel met meer waarde dan de boxprijsSempy schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 16:46:
allemaal gasten die in het bestelproces voor de box zitten en dan blijkt er straks een dekbedovertrek in te zitten.
hahaha, da's inderdaad wel humor.Sempy schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 16:46:
Probleem is natuurlijk ook cumulatief. Als de server overbelast raakt blijft de box er langer op staan, zien meer mensen de box en wordt het dus een nog grotere madness..
If you want to be the best, you need to work with the best :)
Vorige keer door dit soort gezeik 3 boxen gemist. Iedere keer binnen 2 seconden gereageerd, maar al te laat. Zat nu in het 2de scherm, maar dat was ook niet genoeg.Wildfire schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 16:46:
Nou bedankt iBood, crapzooi met elke keer weer de servers eruit. Ik wou voor de eerste keer ooit zo'n box bestellen maar dat ging dus weer niet door.
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
Mensen die voor de eerste keer even een box probeerde te scoren...
Ik schat dat dit nu de 15de hunt is die ik mee krijg (Ik volg iBood sinds 2008) en de 2de box die ik te pakken heb weten te krijgen. Heb dus nog maar even geduld
Ik schat dat dit nu de 15de hunt is die ik mee krijg (Ik volg iBood sinds 2008) en de 2de box die ik te pakken heb weten te krijgen. Heb dus nog maar even geduld
@fricky nog iets speciaals moeten doen of was je gewoon snel?
Let op:
Hunt voorbij dus slowchat ook :)
Veel plezier met het uitpakken. Let op: vraag en aanbod van tijdens de hunt gekochte / misgelopen artikelen hoort in V&A. Dus niet in dit topic.
Hunt voorbij dus slowchat ook :)
Veel plezier met het uitpakken. Let op: vraag en aanbod van tijdens de hunt gekochte / misgelopen artikelen hoort in V&A. Dus niet in dit topic.