een bekend persoon werd gevraagd, en iedereen kent V (V for Vendetta)
There are only 10 types of people in the World: Those who understand Binary, and those who don't
Gooi er een box op
Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!
same here zodra ik bank aanvinkteSvL88 schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 16:38:
Aardig gek allemaal dit, kwam nog wel op het eerste scherm uit maar dan error
ora et labora
Due to the current offer's popularity, we can't accept new orders at this moment.
We apologize for this temporary inconvenience.
moet ik hem kopen voor iemand?
\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel
Vanwege de populariteit van de huidige aanbieding kunnen we op dit moment even geen nieuwe bestellingen aannemen.
Onze excuses voor dit tijdelijke ongemak.
Excuses?????
doe maar zo'n box!
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Xbox Gamertag: Kruisboksie | PSN: Kruisboksie
Ja niemand kan bestellenHkuit schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 16:39:
en die blauwe balk maar vol blijven....!
Dat zei ik 3 keer geleden alit0 schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 16:40:
Eigenlijk is de box het enigste interessante wat er op staat, de rest is inderdaad net iets scherper geprijsd, hiep hiep hoera. Maar goed veels te frustrerend proces... De vorige keer zei ik al nooit meer...
Ze hebben er vast honderden..Hkuit schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 16:39:
en die blauwe balk maar vol blijven....!
en nu praten ze Engels:
Solly, you can't older at this moment
Due to the cullent offel's populality, we can't accept new olders at this moment.
We apologize fol this tempolaly inconvenience.
Xbox Gamertag: Kruisboksie | PSN: Kruisboksie
Blijft het niet bij...
P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K
What else is new...Kruisboksie schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 16:42:
hebben ze een box... klapt die server eruit..
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Same here...Hkuit schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 16:42:
en toch heb ik weer 18x op die knop geklikt...
wanneer je tijd hebt gehad om ook maar op je tweakers tab te drukken ben je al te laat om te box te kopen
ora et labora
3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)
Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!
ik wil te snel denk ik
ora et labora
haha idd xDgreen-tea schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 16:44:
En maar denken zolang die meter niet loopt heb ik nog kans. hahah
Sorry, je kunt nu even niet bestellen
Vanwege de populariteit van de huidige aanbieding kunnen we op dit moment even geen nieuwe bestellingen aannemen.
Sorry, je kunt nu even niet bestellen
Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd
1 per klant stond erbijPalm schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 16:45:
meteen maar 4 besteld thanks ibood
Ahum. alsof daar tijd voor was.Palm schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 16:45:
Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd
If you want to be the best, you need to work with the best :)
Eerlijk zullen we alles delen??Palm schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 16:45:
Highscreen 486 DX2-66 - Matrixprinter
je gelooft toch niet echt dat daar iets kapot is?Sempy schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 16:44:
Ze maken schijnbaar dikke winst op die boxen, anders ga je niet iedere hunt een paar keer je servers in de prak laten lopen.
er zijn nu >100 mensen aan het bestellen, zodra dat voorbij is, werkt het allemaal weer, gok ik.
1
2
3
| Database connection error Error establishing mySQL database connection. Correct user/password? Correct hostname? Database server running? in /var/www/site/classes/ez_sql_mysql.class.php on line 78 |
pft en nu een gaar dekbed
zie een bruin ding,
denk De BOX,
klik bijna op Ik Neem er Een,
is het een dekbedhoes...
Ach, wel met meer waarde dan de boxprijsSempy schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 16:46:
allemaal gasten die in het bestelproces voor de box zitten en dan blijkt er straks een dekbedovertrek in te zitten.
hahaha, da's inderdaad wel humor.Sempy schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 16:46:
allemaal gasten die in het bestelproces voor de box zitten en dan blijkt er straks een dekbedovertrek in te zitten.
If you want to be the best, you need to work with the best :)
Vorige keer door dit soort gezeik 3 boxen gemist. Iedere keer binnen 2 seconden gereageerd, maar al te laat. Zat nu in het 2de scherm, maar dat was ook niet genoeg.Wildfire schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 16:46:
Nou bedankt iBood, crapzooi met elke keer weer de servers eruit. Ik wou voor de eerste keer ooit zo'n box bestellen maar dat ging dus weer niet door.
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
Ik schat dat dit nu de 15de hunt is die ik mee krijg (Ik volg iBood sinds 2008) en de 2de box die ik te pakken heb weten te krijgen. Heb dus nog maar even geduld
Hunt voorbij dus slowchat ook :)
Veel plezier met het uitpakken. Let op: vraag en aanbod van tijdens de hunt gekochte / misgelopen artikelen hoort in V&A. Dus niet in dit topic.