ora et labora
Weet je hoe lelijk die dingen zijn in elk weertype?Pierre Sec schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 14:52:
[...]
Weet je hoe lekker die dingen zijn als het sneeuwt?

Met sokken in Sandalen uberhaupt.
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
hoppa +1Jesh schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 14:54:
[...]
Weet je hoe lelijk die dingen zijn in elk weertype?
btw. uggs zijn uitgesloten van dit statement
[ Voor 30% gewijzigd door WimOBL op 27-02-2013 14:55 ]
PSN: daxcyy | XBL(WIN10): FataL Risky | AMD Ryzen 7 5800X / MSI RTX 2060 / 32GB RAM
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
ok jij bent me collega niet meer!!!daxcy schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 14:54:
ik heb 1 uggs laars aan en me andere voet die in gips zit crocs aan
Ga maar koffie halen
dat doen alleen collegas voor elkaarMdemiC schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 14:55:
[...]
ok jij bent me collega niet meer!!!
Ga maar koffie halen
PSN: daxcyy | XBL(WIN10): FataL Risky | AMD Ryzen 7 5800X / MSI RTX 2060 / 32GB RAM
Nu pas?MdemiC schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 14:57:
zou deze hunt al opslot gaan? /flauw

nee.MdemiC schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 14:56:
[...]
ik ben jou collega niet meer jij wel de mijne
Zeer goed slot G2boris schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 14:59:
Is dat slot wat? Goede prijs?
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
http://www.beslist.nl/pro..._cherto_compact_130_rood/
ok bij deze kroom ik u tot meme master van tweakers
Voor me scooter verzekering (zo'n 6 jaar terug) moest je een gecertificeerd slot hebben om verzekerd te zijn (bij diefstal). Zo'n slot was toen goed.2boris schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 14:59:
Is dat slot wat? Goede prijs?
Weet natuurlijk niet hoe dat nou zit, maar ziet er best goed uit. Beetje overkill voor me fiets
Edit:
Ik zie er nou pas fiets bij staan

[ Voor 5% gewijzigd door R0y. op 27-02-2013 15:01 ]
De ontwikkelingen in de betonscharenmarkt hebben ook niet stilgestaan ehR0y. schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 15:00:
[...]
Voor me scooter verzekering (zo'n 6 jaar terug) moest je een gecertificeerd slot hebben om verzekerd te zijn (bij diefstal). Zo'n slot was toen goed.
Weet natuurlijk niet hoe dat nou zit, maar ziet er best goed uit. Beetje overkill voor me fiets
And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust
Vanaf art 4 krijg je korting op je verzekering (5 euro p.m.)
art 5 (7,50 p.m.)
Vergeten, geldt bij ASR voor een scooter
[ Voor 16% gewijzigd door WimOBL op 27-02-2013 15:03 ]
[ Voor 38% gewijzigd door MuVo op 27-02-2013 15:03 ]
Ja, die kans is er.MuVo schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 15:03:
Is er een kans dat de nas Synology DS213+ voorbij kan komen?
Ik wil ook een NAS.MuVo schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 15:03:
Is er een kans dat de nas Synology DS213+ voorbij kan komen? Of is dat de te nieuw / high end? Ben niet zo thuis in Ibood aanbiedingen.
Sorry, m'n glazen bol is stukMuVo schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 15:03:
Is er een kans dat de nas Synology DS213+ voorbij kan komen?

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
meer dan 100% dus
ora et labora
Dan zou ik wel echt supesnel zijn, ik heb net die DS212j gekocht en aan de reacties te zien waren er nogal veel mensen te laat.MuVo schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 15:03:
Is er een kans dat de nas Synology DS213+ voorbij kan komen? Of is dat de te nieuw / high end? Ben niet zo thuis in Ibood aanbiedingen.
Precies, niet of wel
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Tip 1: Vita sancti Eligii
TIP 2: overstroomd gebied
Tip 3: Grenzend aan Nederland
Tip 4: E34
Tip 5: Een hoofdstad.
[ Voor 9% gewijzigd door MikeVM op 27-02-2013 15:06 ]
\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel
Inderdaad... Antwerpen of evt. Brugge zijn de meest waarschijnlijke plaatsen op dit moment.MikeVM schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 15:05:
Belgische tips..
Overstroomd als in polder?MikeVM schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 15:05:
Belgische tips..
And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust
dan zijn de bruggen wel goed verkocht of nietSvL88 schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 15:08:
[...]
Vorig jaar heeft West-Vlaanderen onder water gestaan en dan zou het Brugge moeten zijn

Of daar gewoon een end buiten, net zoals Schiphol niet in Amsterdam ligt.SvL88 schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 15:08:
[...]
Vorig jaar heeft West-Vlaanderen onder water gestaan en dan zou het Brugge moeten zijn
Brugge is de hoofdstad van West-Vlaanderen, dus daar slaat die hoofdstad dan weer op.Visophetdroge schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 15:09:
[...]
Of daar gewoon een end buiten, net zoals Schiphol niet in Amsterdam ligt.
Haha gewoon ergens in WallonieVisophetdroge schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 15:09:
[...]
Of daar gewoon een end buiten, net zoals Schiphol niet in Amsterdam ligt.
langs de snelweg van knokke naar antwerpenRepi3 schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 15:10:
zeker Brugge niet, vorig jaar niet overstroomd... zal dat niet Antwerpen zijn? E34 = knokke antwerpen
Brugge kan idd niet door de E34Repi3 schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 15:10:
zeker Brugge niet, vorig jaar niet overstroomd... zal dat niet Antwerpen zijn? E34 = knokke antwerpen
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
vind het maar weinig. (10%)
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
ja dan ligt oostende ook langs de E40 ...MdemiC schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 15:11:
[...]
langs de snelweg van knokke naar antwerpen
E34 komt het dichtst bij Maldegem en das een eind van Brugge, maar gaat door Antwerpen.
Dan is de keuze toch snel gemaakt
De E34 passeert niet te ver van brugge, dus als ze even grote "margin" nemen met de tips als die van nl, kan het wel perfect...
Zwin -> bij E34, niet ver van Brugge (hoofdstad), ondergelopen, dicht bij nl, in vlaanderen...
Erik heeft bij ons in het dorp best wel een slechte naam. Ik geloof Hans ofzo, of Rob.....
Halen ze die bij Bol.com op ofzo of ander Mediamarkt
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
en de drooglegging van de dokken in antwerpen...wsitedesign schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 15:12:
[...]
De E34 passeert niet te ver van brugge, dus als ze even grote "margin" nemen met de tips als die van nl, kan het wel perfect...
Zwin -> bij E34, niet ver van Brugge (hoofdstad), ondergelopen, dicht bij nl, in vlaanderen...
Alles is dus dubbel als je het zo bekijkt
RAM geheugen:1GB?
Geheugenslot:microSD tot 64 GB
Wi-fi:WiFi a/b/g/n, WiFi HT40
USB:microUSB v2.0?
Bluetooth:Ja
Hoofdtelefoon:3.5 mm audio jack?
Vage specs op de ibood site, overal vraagtekens achter lol
http://hsmaker.com/harlem...tp://www.ibood.com/nl/nl/
ora et labora
Uhuh, de S4 is ook al zolang uit hè!!!! O wacht....mr.DJ95 schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 15:13:
stelt idd weinig voor die korting op de S3, ook beetje outdated
If you want to be the best, you need to work with the best :)
Tuurlijk, daarom zijn er nog meer tips nodigRepi3 schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 15:13:
[...]
en de drooglegging van de dokken in antwerpen...
Alles is dus dubbel als je het zo bekijkt
Zal wel de advies prijs zijn van de fabrikant toen het product nieuw was...Rubman schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 15:13:
Die adviesprijzen bij iBood blijven ook echt belachelijk he.
Halen ze die bij Bol.com op ofzo of ander Mediamarkt
Al was het 10 euro korting, als je de telefoon wilt kopen is elke euro mooi meegenomen imobeerns schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 15:12:
galaxy s3; idd kansloze korting
3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)
Dat zeg ik niet maar de nieuwe high end standaard gaat toch naar 5 inch en 13 mega pukkels.Smultie schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 15:13:
[...]
Uhuh, de S4 is ook al zolang uit hè!!!! O wacht....
De wijzen komen uit het Oosten!
Alsof de scherm-maat en het aantal mega pixels wat zeggen over de high-endheid van een smartphone. LOL.mr.DJ95 schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 15:15:
[...]
Dat zeg ik niet maar de nieuwe high end standaard gaat toch naar 5 inch en 13 mega pukkels.
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Heb ze ook al gekocht, supercontent van.Maardiweb schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 15:16:
hmmmmm die glazen..
Nee, met de scherm grote doelde ik eerder op de resolutie van 1080 bij 1920.DennusB schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 15:16:
[...]
Alsof de scherm-maat en het aantal mega pixels wat zeggen over de high-endheid van een smartphone. LOL.
PS: jeeej glazen, volgens mij alleen niet duur.
[ Voor 7% gewijzigd door mr.DJ95 op 27-02-2013 15:19 ]
Lul maar raak. Dat is het enige wat ik hier bij kan bedenken.mr.DJ95 schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 15:18:
[...]
Nee, met de scherm grote doelde ik eerder op de resolutie van 1080 bij 1920.
Hunt voorbij dus slowchat ook :)
Veel plezier met het uitpakken. Let op: vraag en aanbod van tijdens de hunt gekochte / misgelopen artikelen hoort in V&A. Dus niet in dit topic.