Ligt eraan hoeveel ze er hebben liggen en niet aan de snelheid van het balkje?Feelbest schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 12:26:
Of de pixels van mijn monitor hebben een verversingsfrequentie van 600 seconden of die Guzzini elektronische rasp voor kaas, groenten en meer gaat niet zo erg hard.
ik ga nu naar mn tentamen stromingsleer (herkansing
) wens me succes
ora et labora
nog steeds geen dora messen
PSN: daxcyy | XBL(WIN10): FataL Risky | AMD Ryzen 7 5800X / MSI RTX 2060 / 32GB RAM
Succes!
kan je hem volgend jaar weer 2 keer maken?
kan je hem volgend jaar weer 2 keer maken?
Steekwapens!!!!
ehm bedoel Messenset
ehm bedoel Messenset
Iedereen mag een mening hebben over onderwerpen. Maar het hoeft niet.
succes kerel spreken je zo wel weer!!mrc4nl schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 12:27:
ik ga nu naar mn tentamen stromingsleer (herkansing) wens me succes
ACE de toets even
zesjesmentalitiet, voldoende=voldoendeMdemiC schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 12:28:
[...]
succes kerel spreken je zo wel weer!!
ACE de toets even
ora et labora
Stromingsleer... ah the memories of Bernoulli.
Altijd leuk!!!
Altijd leuk!!!
Ja Chemische Technologie gedaan
De superbox ligt hoogst waarschijnlijk precies hier voor een tweaker in de buurt
Houthavens Archangelkade C.V., Danzigerkade, Amsterdam, Nederland Bij de vissersboot die je ziet vanaf google streetview
Vissersnet, waar schepen gelost worden, in noord holland, bij de houthaven. Dat zijn alle tips die er naar toe wijzen
Houthavens Archangelkade C.V., Danzigerkade, Amsterdam, Nederland Bij de vissersboot die je ziet vanaf google streetview
Vissersnet, waar schepen gelost worden, in noord holland, bij de houthaven. Dat zijn alle tips die er naar toe wijzen
[ Voor 7% gewijzigd door Skynick op 27-02-2013 12:32 ]
tis dat ik in het zuiden woon...
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Ja is ook niet echt om de boek van af denbosch
Verrassend dat die box in het westen ligt.. Hebben wij noorderlingen natuurlijk niks aan. Wees dan een kerel en leg in elke provincie zon box
R'dam is ook niet echt om de hoek jammer genoeg
provincie pfff wat is dat voor een watjes mentaliteit, wees dan een echte vent en leg er eentje in iedere gemeenteMr.Monk schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 12:32:
Verrassend dat die box in het westen ligt.. Hebben wij noorderlingen natuurlijk niks aan. Wees dan een kerel en leg in elke provincie zon box
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Ik zie dat iemand mijn post heeft gekopieerd bij de iboodkoopjes site?
Woon GVD in adam maar ben nu op Stage in noordwijk.
Schiet dus niet echt op zo
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Ik ben er vrij zeker van maar het is een gok natuurlijk, er zijn volgens mij al een paar naar onderweg
Prioriteiten stellen, de box gaat voor natuurlijk!Rubman schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 12:33:
Woon GVD in adam maar ben nu op Stage in noordwijk.
ik woon onder ehv maar ben in helmond nu *facepalm
Is 80 per box.
80*2=160.
Still 30 euro cheaper.
Verwijderd
Het is Amsterdam Westpoort:
- Vlakbij Spaarnwoude/Houtrak (Houtland?)
- De hoofdstad
- Bij schepen (laden/lossen)
- Westpoort is in de vorm van sleutels
Bij de Tasmanstraat heb je de Houthavens. Misschien ligt ie daar?
- Vlakbij Spaarnwoude/Houtrak (Houtland?)
- De hoofdstad
- Bij schepen (laden/lossen)
- Westpoort is in de vorm van sleutels
Bij de Tasmanstraat heb je de Houthavens. Misschien ligt ie daar?
Aah verkeerd lezen.. ben ik goed in.Valandin schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 12:34:
[...]
Is 80 per box.
80*2=160.
Still 30 euro cheaper.
@ iedereen : pfff puzzelen is vermoeiend...
Waar zie je dat dit er 2 zijn?Valandin schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 12:34:
[...]
Is 80 per box.
80*2=160.
Still 30 euro cheaper.
De bruine variant is volgens de PW voor 129,- te koop.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ik weet niet of de admins van de koopjeschat van ibood zijn maar ze waren vrij bevestigend over mijn locatie.
De PW zijn dus per stuk.
⏩ PVOutput☀️
Admins koopjeschat zijn van Daniel... niet Ibood
Zitten 2 speakers in 1 box...
Welke homo zou 200ml kopen voor 114,95 euro?
Aaaaaaaaaaaah shit!
Deze wou ik echt, heerlijk geurtje!
Kutzooi dat ik die reader niet mee heb.
Honderdmiljoenmiljard!
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
In nog geen 1 Million jaren niet.
Ik heb een set van die millions geurtjes, zijn verdomd duur maar lekker ^^
⏩ PVOutput☀️
Kan er wel 1 bestellen voor jeValandin schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 12:38:
Aaaaaaaaaaaah shit!
Luchtjes altijd via marktplaats bestellen, onder de naam "Tijdens een bruiloft gekregen" gek genoeg staat er meestal op het doosje "Dit is een tester"...
Heb je dat vrouwtje van je foto zo weten binnen te lokken?Quad schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 12:38:
Ik heb een set van die millions geurtjes, zijn verdomd duur maar lekker ^^
Erg aantrekkelijk!
Bedankt voor het aanbod
Ik check morgen wel of hij misschien nog een keer komt.
Ben sowieso van plan te wachten of er een leuke horloge o.i.d. voor ~200 langskomt.
Die 1 million is in principe trouwens relatief goedkoop. Bij normale geurtjes spuit ik redelijk veel om een beetje een geurtje te krijgen, bij die 1million is het echt 1 'a hooguit 2 keer spuiten en die geur ruik je de rest van de dag wel. Heerlijk geurtje ook, manmanman.
God wat voel ik me nu een wijf
[ Voor 30% gewijzigd door Valandin op 27-02-2013 12:43 ]
NP!Valandin schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 12:41:
[...]
Erg aantrekkelijk!
Bedankt voor het aanbod.
Ik check morgen wel of hij misschien nog een keer komt.
Ben sowieso van plan te wachten of er een leuke horloge o.i.d. voor ~200 langskomt.
dravikje schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 12:40:
[...]
Heb je dat vrouwtje van je foto zo weten binnen te lokken?
⏩ PVOutput☀️
Deze is leuk voor de kids, mag ik eerst jouw vrouwtje even lenen?
Moon my doom
⏩ PVOutput☀️
Ik heb al een moonJaymitri schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 12:43:
Leuk de maan in je kamer.
Trek je broek naar beneden en je hebt ook een moon in your room.
Ook weer aanwezig, is de box al langsgekomen? Om 4u gaan slapen en ja hoor toen ik sliep de SR313 149 euro! Vannacht was deze nog 199 in de hunt.
Is pas 1 box langs geweest zo ver ik weet en dat was vanochtond ~4 uur.
@Cygnitr0n naice dat je hier ook aan het kloten bent
cu @ TP11
Zijn die boxen echt van altijd-doen kwaliteit? wat kosten ze ongeveer en hoeveel heb je er nou echt aan?
Je hebt er altijd wat aan, met een beetje geluk heb je er een mooie NAS met 8TB erin zitten..dravikje schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 12:47:
Zijn die boxen echt van altijd-doen kwaliteit? wat kosten ze ongeveer en hoeveel heb je er nou echt aan?
⏩ PVOutput☀️
Haha, jup kleauten waar ik maar kan tochMdemiC schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 12:47:
@Cygnitr0n naice dat je hier ook aan het kloten bentcu @ TP11
Hmm dit lijk geen slechte deal..
And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust
haha altijd geweldig om mensen van highflow forum hier ook te zien xDCygnitr0n schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 12:49:
[...]
Haha, jup kleauten waar ik maar kan toch
Het is natuurlijk een raadsel wat je er in krijgt, maar er zit sowieso meer waarde in da je betaald.
Mocht je ontevreden zijn over de inhoud kan je hem gewoon terugsturen. En je kan natuurlijk ook gewoon de troep die erin zit op marktplaats of V&A en dan haal je het geld er alweer uit.
Mocht je ontevreden zijn over de inhoud kan je hem gewoon terugsturen. En je kan natuurlijk ook gewoon de troep die erin zit op marktplaats of V&A en dan haal je het geld er alweer uit.
*knip*
Laat modden aan de moderators over, en plaats een TR als je denkt dat iets niet mag.
Laat modden aan de moderators over, en plaats een TR als je denkt dat iets niet mag.
[ Voor 161% gewijzigd door gambieter op 27-02-2013 16:11 ]
P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K
Leuk dat er een afstandsbediening bij zit maar voegd het echt wat toe als je al XBMC op je pc hebt gratis?
Vanacht al een mede8er besteld. Wel een simpelere, maar niet zo'n lelijke.
Aanwezig en present!MdemiC schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 12:50:
[...]
haha altijd geweldig om mensen van highflow forum hier ook te zien xD
Laat de dora broodtrommel maar komen
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaao
Server status:
herverbinden :-| ajax-loadergeen verbinding :'-(
herverbinden :-| ajax-loadergeen verbinding :'-(
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Heb je met Ajax he?
En alweer een lampje!
En alweer een lampje!
[ Voor 39% gewijzigd door DutchWalnut op 27-02-2013 12:54 ]
Ik wil een dora broodrooster!
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Tuig
P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K
Goede lampjes dit. Wel prijzig..
⏩ PVOutput☀️
Leuke lampen, maar ben al voorzien van E27 leds helaas
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Welke tips?midego schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 12:55:
Waar kan ik alle tips terugvinden ?
Het Viva-forum.midego schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 12:55:
Waar kan ik alle tips terugvinden ?
Vind je? 20 euro voor een "triple pack".. doet mij denken dat er drie lampen inzittenQuad schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 12:54:
Goede lampjes dit. Wel prijzig..
And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust
Zijn ze niet wat goedkoper bij de action? Weet niet of daar kwaliteit verschil in zit ...Pixeltje schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 12:56:
[...]
Vind je? 20 euro voor een "triple pack".. doet mij denken dat er drie lampen inzittenDan is 20 euro redelijk..
Mijn eerste LED lamp ( die iedereen in NL gratis kreeg) is alweer stuk.
Wie maakt me los! Nog een paar lampen te gaan voor de Box!
als paypal erbij zat dan was de hunt en deze actie snel voorbij
Verwijderd
Kwamen als tweede uit test bij TROS radar, weet alleen niet naar welke type ze gekeken hebben.R0y. schreef op woensdag 27 februari 2013:
Zijn ze niet wat goedkoper bij de Action? Weet niet of daar kwaliteit verschil in zit
Dekbedjes
⏩ PVOutput☀️
Let op:
Hunt voorbij dus slowchat ook :)
Veel plezier met het uitpakken. Let op: vraag en aanbod van tijdens de hunt gekochte / misgelopen artikelen hoort in V&A. Dus niet in dit topic.
Hunt voorbij dus slowchat ook :)
Veel plezier met het uitpakken. Let op: vraag en aanbod van tijdens de hunt gekochte / misgelopen artikelen hoort in V&A. Dus niet in dit topic.