If you want to be the best, you need to work with the best :)
[ Voor 4% gewijzigd door Han op 27-02-2013 11:27 ]
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
MY
GOD
3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)
toettoett

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Ik wil gewoon een zooi bestellingen doen vandaag en morgen en dan mogen ze dat na afloop van de hunt in een grote doos flikkeren. Hoef ik maar 1 keer die 6 eurootjes te betalen.
Dan verdienen ze niet genoegReiben schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 11:29:
Jammer dat ze nog niks op de verzendkosten hebben gevonden.
Ik wil gewoon een zooi bestellingen doen vandaag en morgen en dan mogen ze dat na afloop van de hunt in een grote doos flikkeren. Hoef ik maar 1 keer die 6 eurootjes te betalen.

Gelukkig heb ik al een zaklamp dus kan ik nu even een kopje koffie halen voor de rest v/d hunt
And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust
Ik gok dat hun logistieke proces daar niet op ingericht is. Afzonderlijke orders zijn veel makkelijker en minder fouten mee te maken dan verzamelorders. Mogelijk komen een deel van de producten ook nog van extern, wat het nog complexer maakt. Stickers printen en orders vullen is dan lekker simpel.Reiben schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 11:29:
Jammer dat ze nog niks op de verzendkosten hebben gevonden.
met een stofdoek zeker
ora et labora
Valt nu tegen...Mattie112 schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 11:33:
Die iFail zooi verkoopt vaak wel snel gelukkig
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust
digireader lenen van iemand andersValandin schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 11:37:
Shit... M'n Digi-ding thuis laten liggen verdomme. Weet iemand een manier om via SNS bank te betalen met je username/password i.p.v. digireader
ora et labora
| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!
Bij SNS bank hebnen ze een persoonlijk apparaatje
Creditcard of paypal dus!
Paypal heb ik namelijk wel, Credit card heb ik niet.
paypal kon eerst wel maar nu niet meer!!Valandin schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 11:41:
Paypal? Dat kan toch helemaal niet met ibood?
http://www.ibood.com/nl/nl/how_place_order/Valandin schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 11:41:
Paypal? Dat kan toch helemaal niet met ibood?
edit:
hm ja ik weet dus zeker dat het eerst (lees: vorige hunt) wel kon maar zo te horen nu dus niet meer
[ Voor 18% gewijzigd door Mattie112 op 27-02-2013 11:42 ]
koffie, sigaretje, wc?Cygnitr0n schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 11:42:
Het is tijd voor?
Een mooie boxCygnitr0n schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 11:42:
Het is tijd voor?
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Betaalmethodes: iDEAL Sofortbanking
Credit Cards: MasterCard VISA
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
3 muisklikken het was gekocht.. nu moet ik men betaalpas altijd bijhebben..
\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel
Verwijderd
serieus?Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 11:45:
Met mijn CC (MasterCard) van Rabo, heb ik nog steeds die random reader nodig, werkt dus ook niet...

ora et labora
Helaas, ga nu de hele dag zitten kijken terwijl ik niks kan kopen. Bah!
dus het heeft op dit moment enkel voor de banken nut imo..
blijkbaar niet!BvZwolle schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 11:48:
Wat is er zo spannend aan die ibood hunt, dat er zo max wordt gereageerd? Hebben jullie geen last van de crisis ofzo ;-)
het is toch leuk om zoiets te zien?
PSN: daxcyy | XBL(WIN10): FataL Risky | AMD Ryzen 7 5800X / MSI RTX 2060 / 32GB RAM
Weet je het zeker?MdemiC schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 11:47:
dit horloge past bij me 2 woorden 9 letters woord
Iedereen mag een mening hebben over onderwerpen. Maar het hoeft niet.
alle andere mensen krijgen nog steeds hetzelfde loon
er zullen altijd rijke mensen zijn..
Is dat spul dat ze aanbieden dan echt goedkoop?Valandin schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 11:49:
We zijn toch nederlanders, aanbieding is aanbieding.
Welke crisis? Gewoon blijven wonen waar je woont en zolang je een baan hebt, is er weinig aan de hand.BvZwolle schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 11:48:
Wat is er zo spannend aan die ibood hunt, dat er zo max wordt gereageerd? Hebben jullie geen last van de crisis ofzo ;-)
2m heb je ook geen rochel aan..
het is crisis maar dat betekent niet dat we geen plezier mogen hebben op het forum vandaar dat het max gepost word!!BvZwolle schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 11:48:
ik kan me nog een paar hunts geleden herrirneren dat dit topic bijna gesloten omdat het alleen maar slow chat was!!!
KOOP JE RIJK!
ora et labora
2m is in de meeste gevallen meer dan genoeg. Van PC naar 2 monitoren en van Xbox naar PC, alles binnen 2m.
IRC is bijna leeg.MdemiC schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 11:50:
[...]
ik kan me nog een paar hunts geleden herrirneren dat dit topic bijna gesloten omdat het alleen maar slow chat was!!!
als het wel zo is, tja dan moet je je klaarhouden, en eventueel omscholen. of ander werk zoeken voordat 1000 van je collegas werk verliezen met dezelfde CV, die in dezelfde regio wonen.
+ 2 euro/kabel aan verzendkostenValandin schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 11:51:
Zitten genoeg goede prijzen tussen. Vind 3 euro per HDMI kabel wel netjes hoor..
2m is in de meeste gevallen meer dan genoeg. Van PC naar 2 monitoren en van Xbox naar PC, alles binnen 2m.
ora et labora
Zal niet iedereen wetenthunder8 schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 11:53:
Dan is de action goedkoper.
* sarcasm mode onDaMarcus schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 11:54:
Deze HDMI-kabels hebben vergulde connectors, gewoon kopen
ik wil enkel hdmi kabels van 200 euro van monster ...
Die van de Action hebben ook vergulde connectors en die kosten +/- euro 2.50DaMarcus schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 11:54:
Deze HDMI-kabels hebben vergulde connectors, gewoon kopen
een monster headset...MikeVM schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 11:55:
[...]
* sarcasm mode on
KOPEN KOPEN KOPEN
lees de draad voordat je blaat
200 euro HDMI kabels kun je ook van Deadsy kopenMikeVM schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 11:55:
[...]
* sarcasm mode on
HDMI kabels komen zo vaak voorbij dat iedereen die tegenwoordig wel heeft denk ik.
Kan niet.
Hunt voorbij dus slowchat ook :)
Veel plezier met het uitpakken. Let op: vraag en aanbod van tijdens de hunt gekochte / misgelopen artikelen hoort in V&A. Dus niet in dit topic.