@ Momentumlol
Wat vaak het probleem is met mensen.
Als men iets koopt wat goed werkt dan hoor je ze bijna niet.
Immers dan zijn er geen vragen of problemen.
Men gaat pas op zoek op oa fora zodra er problemen of onduidelijkheden zijn.
Dit is slechts een kleine groep.
Dus voor wat dat betreft zou ik daar niet bang voor zijn.
Of ik moet toevallig de enige 100% werkende L520 in bezit hebben.
Er is geen veld zo groot of er is wel een steen te vinden om mee te gooien.
Kijk maar eens in de fora van diverse high end toestellen.
Lumia's, Iphones, Samsungs.......overal zijn wel dergelijke berichten te lezen.
Je zou er haast bang van worden, zelfs de nieuwste generatie toestellen worden verafgood en vervloekt.
Voor wat de accu betreft.
Ik laad mijn accu om de andere dag op, niet dat hij leeg is maar ik hou van een stukje zekerheid.
Daarbij heb ik altijd mijn wifi en gps aan staan, bluetooth en data gebruik ik niet.
Pushmail heb ik uit, ik ben een grote jongen en bepaal zelf wanneer ik mijn mail ophaal.
Synchronisatie met Xbox heb ik ook uit staan zo ook dubbeltap.
Ben dus geen groot verbruiker, en speel zo af en toe een spelletje.
Ook gebruik ik hem voor navigatie.
Dan vind ik twee dagen op een lading best acceptabel.
Belabberd scherm, ach wat is belabberd.
Pixels zie je amper of eigenlijk niet, de kleuren zijn realistisch.
Het enige wat mij tegenviel en later viel het mij trouwens niet eens meer op.
Dat is dat de backlight aan de bovenzijde doorscheen als je het toestel horizontaal voor je neus hield.
Aangezien dat dat een nutteloze houding is van een telefoon, kon ik er niet wakker van liggen.
Laat ik het zo zeggen, ik heb slechtere toestellen gehad met betere schermen.
Aflezen in fel zonlicht is een kunst appart, zelfs mensen met de allerluxte schermen heb ik in de meest onmogelijke houdingen zien zitten om het enigszins leesbaar te houden.
Geloof me, ik heb ze met duizenden gezien toen ik nog als chauff in het ov reed.
Ik heb nu een 1320 erbij en deze zal echt niet anders zijn.
Daarnaast heb je het over een toestel wat onderaan de budgetline ligt.
Als dit je eerste schreden zijn in de WP8x gebeuren en daarbij nog geheel onzeker bent, dan zou ik er direct niet te veel geld tegenaan gooien.
De 720 zou natuurlijk een betere keus zijn, maar als het niet bevalt..................
Daarnaast vind ik de 720 persoonlijk mooier ogen, deze heeft een nettere en strakkere afwerking dan de 52x of de 62x toestellen
Als je voor een luxere toestel wilt gaan, en niet al te veel geld willen spenderen,
dan zou ik marktplaats in de gaten houden.
Je vind daar vaak haast hele jonge toestellen te koop aangeboden omdat ze door een opwelling zijn gekocht of dat ze er niet mee overweg kunnen of dat ze WP zelf niets aan vinden.
Toegegeven, je moet er wel wat geluk mee hebben en het koren van het kaft weten te scheiden.
Ik ben voor wat dat betreft heel simpel, het is en blijft een telefoon.
Ondanks dat ik blij ben met mijn 1320, de eerste die mij een leuk bod geeft en op de stoep staat mag hem zo met doos, garantie en de hele mikmak en al mee krijgen.
En dan kijk ik vrolijk verder naar wat anders.
Voor onderlinge verschillen tussen de diverse toestellen, laat dan google je beste vriend zijn.
En voer je gewoon het type toestel VS type toestel in
Bijvoorbeeld L520 vs L720
http://www.phonearena.com...vs-Nokia-Lumia-720_id3351
@ AntonB0S
Vreemde kuren heeft dat dingetje van jou.
Laad hem eens helemaal op en probeer inderdaad eens een Factory Reset.
Mocht die kuren terugkomen dan zou ik de garantiepapieren eens bij elkaar gaan zoeken en even langs de telefoonboer gaan.
Want dan is er iets niet koosjer
Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....