Oh iddBose321 schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 10:56:
orly? Ik zie alleen wit, rood en geel...

Sorry, dacht ergens gelezen te hebben dat alle kleuren beschikbaar zouden komen.
Oh iddBose321 schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 10:56:
orly? Ik zie alleen wit, rood en geel...
Anoniem: 3671
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 3671 op 22-05-2013 11:43 ]
Aangezien het gaat over speciaal voor T-mobile NL branded versies, vind ik het niet zo heel raar. Nokia kan die versies bij een leveringsprobleem niet zomaar ergens anders verkopen.Egeau schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 14:28:
Wel raar de T-mobile shops ze wel op voorraad hebben...
Het lijkt wel een automatische mail die de leverdatum met twee weken opschroeft; mijn order heeft nu een leverdatum van 3 juni gekregen waar dat eerst 20 mei was. Ik heb verder geen zin in een T-Mobile branded foon en kan nog wel even wachten. Heb nooit een moderne smartphone gehad dus heb ik nog geen last van jeuk als ik m'n telefoon niet bij me heb zoals zo veel mensen tegenwoordig schijnen te hebbenEgeau schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 14:28:
Misschien hoort het hier niet thuis maar er is (volgens mij) geen levertijden topic:
Kreeg net dit bericht van 4allshop:
"Helaas is de levertijd van uw bestelling ondanks onze inspanningen uitgelopen. Uw order verwachten wij op basis van de informatie die onze leverancier heeft afgegeven op 31-05-2013 bij ons binnen"
Wel raar de T-mobile shops ze wel op voorraad hebben...
Hier voor m'n zus, ook €169,- bij T-Mobile, wel simlockvrijRhndy schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 19:27:
Vandaag de 520 opgehaald voor m'n moeder. Haar oude Gio heeft het zowat begeven en ze wilde iets nieuws. Moest er wel 5 winkels voor af en hij was dus 169 euro bij T-mobile.
Maar wat een heerlijk toestel is het zeg. Ik heb zelf een 820 en qua scherm is het wel wat minder maar toch is het bloedsnel en werkt het gewoon zoals WP8 werkt. Weer een blije klant er bij!
[ Voor 42% gewijzigd door Joel22 op 23-05-2013 12:06 ]
Wel raar dat jij hem voor €159, en sommige voor €169 konden kopen.Joel22 schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 12:06:
Ik heb hem ook 159.95 bij T-mobile Zwolle. Was wel het laatste zwarte model.
[ Voor 23% gewijzigd door Rudi Vader op 23-05-2013 15:15 ]
Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)
Hij staat ook op de vodafone site. Gister stond nog op de site dat er sprake was van een langere levertijd, maar dat bericht in nu weg, dus ik denk dat die bij vodafone nu gewoon leverbaar is.Rudi Vader schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 14:42:
Vanmorgen stond er een advertentie van Vodafone in de Metro (achterste pagina). Prepaid pakket voor € 149,99 met Summer Festival Pack. Nog een tientje goedkoper dan bij T-Mobile.
Iemand die al gezien?
Toen ik de lumia 520 ging kopen vertelde de computer ook dat die 192 euro was, maar op het net nieuw geplaatste bord achter het hoofd van de verkoper stond toch echt 159 euro. Dus ze hebben de prijs aangepast en kreeg hem mee voor 159Egeau schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 14:22:
[...]
Wel raar dat jij hem voor €159, en sommige voor €169 konden kopen.
Bij de T-mobile shop in Arnhem was hij €192! Waar kan dat verschil door komen?
Anoniem: 518452
Zoveel updates hoef je niet te verwachten. Komende zomer waarschijnlijk een kleine update en later in het 4e kwartaal nog een. Ervaring leert dat een branding niets uitmaakt. Een Lumia 800 met Vodafone branding had updates eerder dan alle unbranded Lumia 800 toestellen.JvdHoudt schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 10:55:
Dan wacht ik maar tot hij los in de winkel ligt. Wil absoluut geen branding en zeker niet afhankelijk zijn van providers wat betreft uitrol van firmware.
Bedankt voor de feedback
Bedoel je de laatste update of de update met het tile-issue? Dan vind ik het namelijk niet zo gek dat de unbranded toestellen later waren. Microsoft heeft die update namelijk tegengehouden vanwege het erkende tile-issue.Wietsee. schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 11:25:
[...]
Zoveel updates hoef je niet te verwachten. Komende zomer waarschijnlijk een kleine update en later in het 4e kwartaal nog een. Ervaring leert dat een branding niets uitmaakt. Een Lumia 800 met Vodafone branding had updates eerder dan alle unbranded Lumia 800's.
Er loopt tijdelijk een actie van Nokia waar je gratis een andere cover kan aanvragenAnoniem: 3671 schreef op maandag 27 mei 2013 @ 13:11:
De T-Mobile prepaid lumia 520 (160 euro) en de vodafone prepaid (150 euro) zijn nu ook te koop bij kijkshop. Het zijn hier ook allemaal de zwarte versies. Iemand al winkel gezien die de gekleurde covers los te koop heeft?
Anoniem: 518452
[ Voor 3% gewijzigd door objectief2 op 27-05-2013 17:09 ]
Bij vandenborre is hij binnen. (de zwarte versie)PixelShooter schreef op maandag 27 mei 2013 @ 16:02:
Is er al een non-T-mobile winkel waar je hem kan verkrijgen? Of webshop? Ik woon niet in NL en word het wachten nu wel stilaan moe
Anoniem: 519279
[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 519279 op 28-05-2013 00:00 ]
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
Diepvriez schreef op maandag 27 mei 2013 @ 23:43:
[...]
Bij vandenborre is hij binnen. (de zwarte versie)
Voor 179 euro (verzending inbegrepen)
--> Stond eerst voor 199.99 maar een telefoon later was hij ineens gezakt naar 179 euro
http://www.vandenborre.be/smartphone/nokia-lumia-520-black
Ik dacht eigenlijk dat deze covers rubberen 'beschermhoesjes' waren, maar het zijn gewoon andere achterkantjes? Dat is wel coolDiepvriez schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 13:25:
Via de site van Nokia kan je een kleur naar keuze gratis bestellen na aankoop.
Evey: "Who are you? " V: "Who? Who is but the form following the function of what and what I am is a man in a mask."
Tevreden over je 720? Ik vind hem beeeeeldschoon!Tyuilp schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 19:05:
Gisteravond één besteld bij de Kijkshop voor mijn zusje, vanmiddag in huis. Erg mooi toestel, maar je ziet wel duidelijk het kwaliteitsverschil met mijn Lumia 720 (ook niet gek natuurlijk met dat prijsverschil).
Mijn zusje kon alleen geen apps installeren. Bleek dat een ouder toestemming moest geven door op een 'mijn gezin' pagina van Microsoft de accounts te koppelen. Volgens Microsoft ben ik nu dus vader van mijn zusje
-- Altijd blijven prutsen --
[ Voor 21% gewijzigd door thefal op 29-05-2013 12:25 ]
Ja super! Het is mijn eerste smartphone, maar ik ben blij dat ik uiteindelijk voor de 720 gekozen heb in plaats van de 520. Echt een heel strak design!FoggyFreek schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 11:51:
Tevreden over je 720? Ik vind hem beeeeeldschoon!
Evey: "Who are you? " V: "Who? Who is but the form following the function of what and what I am is a man in a mask."
Dus waar je met een gebruikersnaam en wachtwoord op een WPA2 wifi netwerk aan moet melden gaat dat niet? Hoe heb je de firmware vervangen?Anoniem: 518452 schreef op maandag 27 mei 2013 @ 15:46:
Ik heb mijn branded T-mobile firmware laten vervangen door de nieuwste unbranded firmware.
Enige verschil is dat in de T-Mobile versie WPA2 Enterprise niet wordt ondersteund, met de geupdate wel.
:9
[ Voor 18% gewijzigd door troftnom op 29-05-2013 22:54 ]
Ga toch fietsen.
[ Voor 10% gewijzigd door Joel22 op 30-05-2013 13:25 ]
Ga toch fietsen.
The client is not always right. - Enzo Ferrari; Design the Future
Ik zou er niet te veel van aantrekken. Als je die 'reviews' leest op Google Play van Whatsapp (over nieuwe design bijvoorbeleld) of Facebook is het alleen nog maar erger...prekz schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 22:39:
Ik lees veel goede dingen over deze telefoon maar ik zit toch met wat vraagjes in het algemeen.
In de windows phone shop lees ik veel slechte verhalen over bijvoorbeeld de facebook en whatsapp apps, hoe is jullie ervaring hiermee?
Bron:
http://www.windowsphone.c...d9-df11-a844-00237de2db9e
http://www.windowsphone.c...85-4c7e-a9ec-054cf4569a79
Fanaleds.com
[ Voor 9% gewijzigd door kakanox op 31-05-2013 09:10 . Reden: toevoeging ]
Ga toch fietsen.
Met de 520 (en de 720) kan je kaarten downloaden op basis van waar de simkaart vandaan komt. Als je een Nederlandse simkaart hebt (of een Belgische) kan je gratis de kaarten van de Benelux krijgen en daarmee offline gratis navigeren. Kaarten van andere gebieden downloaden kan (nog) niet, ook niet tegen betaling. In de toekomst zeer waarschijnlijk wel, Nokia is er mee bezig.fdees schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 22:07:
Ik heb een vraag over de navigatie. Kan je met deze telefoon nu wel zonder dataverbinding navigeren doormiddel van het downloaden van kaarten, snap het niet echt meer heb al veel gelezen, maar weet nu niet zeker of het navigeren zonder dataverbinding.
[ Voor 42% gewijzigd door kakanox op 31-05-2013 09:58 ]
Ga toch fietsen.
Toevallig kreeg ik gisteren een update van de Facebook app. Voordat die update er was had ie nog wel eens last van crashes e.d. maar sinds de update heb ik er nog geen last van gehad. Whatsapp is nog wel steeds kut, maar daar schijnt binnenkort een update voor te komen. Wanneer weet ik echter niet.prekz schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 22:39:
Ik lees veel goede dingen over deze telefoon maar ik zit toch met wat vraagjes in het algemeen.
In de windows phone shop lees ik veel slechte verhalen over bijvoorbeeld de facebook en whatsapp apps, hoe is jullie ervaring hiermee?
Bron:
http://www.windowsphone.c...d9-df11-a844-00237de2db9e
http://www.windowsphone.c...85-4c7e-a9ec-054cf4569a79
Fanaleds.com
Fanaleds.com
Ja die is er (datasense) en die komt met de blue update voor iedere provider vrij.Bose321 schreef op maandag 03 juni 2013 @ 17:28:
Zit er geen standaard meter in (net als in Android 4.x)?
Zover ik weet heb je gewoon recht garantie zodra je de aankoop hebt gedaan (online-registreren kan geen vereiste zijn). De Europese Richtlijn Koop en Garantie geeft recht op een wettelijke termijn van twee jaar, maar in de Nederlandse wet is ervoor gekozen om deze twee jaar niet over te nemen. In de Nederlandse wet staat dat het product dat u koopt 'deugdelijk' moet zijn.PixelShooter schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 20:19:
Zonet m'n Lumia aangezet (), kwam die vragen of hij even het mobiel netwerk mocht gebruiken om de garantie in te stellen. Ik heb nee gezegd omdat ik buiten m'n maand gratis mobiel internet zit maar vooral omdat ik hier thuis - uiteraard - WiFi heb. Hoe stel ik dit alsnog in? En heb ik niet sowieso garantie?
OK, bedankt voor je antwoordEgeau schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 09:10:
[...]
Zover ik weet heb je gewoon recht garantie zodra je de aankoop hebt gedaan (online-registreren kan geen vereiste zijn). De Europese Richtlijn Koop en Garantie geeft recht op een wettelijke termijn van twee jaar, maar in de Nederlandse wet is ervoor gekozen om deze twee jaar niet over te nemen. In de Nederlandse wet staat dat het product dat u koopt 'deugdelijk' moet zijn.
Dus voor een telefoon is dat in mijn beleving 2 jaar, een tv bijvoorbeeld minimaal 5 jaar. Al blijft het een beetje vaag "deugdelijk"
Meer info: http://www.consuwijzer.nl...garantieperiode-in-europa
De 820 kopen. Kost wel zowat het dubbele volgens mij, maar de processor is beter, je hebt dubbel zoveel RAM-geheugen, wereldwijde offline navigatie, draadloos opladen, een camera aan de voorkant en nog wel meer.sQuare8 schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 00:33:
Ben serieus aan het twijfelen tussen de 520 en de 820. Ik zie ook niet direct echt grote belangrijke verschillen? Buiten de standaard dingen (mail, mp3,..) zou ik mijn smartphone niet gebruiken. Iemand advies?
Fanaleds.com
[ Voor 16% gewijzigd door sQuare8 op 15-06-2013 00:50 ]
Fanaleds.com
ja is ook zo. vind het design van de 520 iets mooier als de 820. De 820 is precies een mollig jongetje. Denk dat ik toch maar voor de 520 ga. Kan hem nog altijd verkopen als ik hoger/beter/anders wil.Bose321 schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 00:58:
Op mijn Android toestel Whatsapp, Skype, Email, Browser, Google Hangouts, Notities en Agenda. Nu spreek ik natuurlijk voor mijzelf, maar dit zijn toch ongeveer wel de minimale dingen waar je als smartphone gebruiker gebruik zal maken. Oftwel: Chat en mail voornamelijk. Voor dat soort dingen heb je echt geen profijt van een veel duurdere en iets snellere telefoon vind ik. Het enige wat wel fijn zou zijn is een groot scherm met hoge resolutie. Aangezien de 820 maar 0,3 inch groter is en de zelfde resolutie heeft, zal dit niet uitmaken lijkt me. Tevens vind ik het design van de 820 absoluut niet echt passen bij de 520, 720 en 920 bijvoorbeeld. Dat zijn namelijk echt de typische 'mooie' Windows phones in mijn mening. Het is natuurlijk allemaal een kwestie van smaak verder.
[ Voor 8% gewijzigd door kakanox op 17-06-2013 13:17 ]
Ga toch fietsen.
Fanaleds.com
Nu? kijk in Nokia Lumia 520 - Prijzen en levertijden Topic ! daar post ik nu waar wat beschikbaar isBose321 schreef op maandag 17 juni 2013 @ 21:46:
Nu wil ik hem nog meer....
Wanneer is dat ding nou eindelijk te koop? Duurt echt verschrikkelijk lang. Als ik al die lovende berichten zo hoor is het een fantastisch toestel voor de prijs.
[ Voor 9% gewijzigd door kaasplank1 op 17-06-2013 21:59 ]
( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)
Anoniem: 195318
[ Voor 6% gewijzigd door Amadeus1966 op 18-06-2013 00:02 ]
Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....
Thanks!kaasplank1 schreef op maandag 17 juni 2013 @ 21:58:
[...]
Nu? kijk in Nokia Lumia 520 - Prijzen en levertijden Topic ! daar post ik nu waar wat beschikbaar is
edit:
dit staat trouwens gewoon in de topicwarning, levertijden in het andere topic.
[ Voor 20% gewijzigd door Bose321 op 18-06-2013 00:48 ]
Fanaleds.com
Als je even langs een Vodafone winkel gaat, stoppen ze er een nieuwe microsim voor je in.Amadeus1966 schreef op maandag 17 juni 2013 @ 23:57:
Ik heb hem er nu nog even naast mijn Gio, totdat ik lef genoeg heb om mijn sim te verknippen.
Maar ik had begrepen dat Vodafoon daar niet zo moeilijk over doet als het mis gaat.
Maar ja het is gewoon een beetje kl.ten als je hem door eigen toedoen verknoeit en dat je dan even niets kan.
Oke thxautje schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 07:12:
[...]
Als je even langs een Vodafone winkel gaat, stoppen ze er een nieuwe microsim voor je in.
Ik heb een Vodatoestel ( kijkshop), het enige wat ik van voda op mijn toestel heb staan is;[b][message=40427822,noline]Hoe zit het nou met logo's en dergelijke? Is t-mobile de enige die dit heeft? Ik zie dat er nu ook een KPN versie is. Zijn deze allebei (op Kijkshop bijvoorbeeld) simlock vrij?
[ Voor 49% gewijzigd door Amadeus1966 op 18-06-2013 12:59 ]
Fanaleds.com
Hm, oke.....de logica ontgaat mij enigzinsBose321 schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 13:37:
Dan neem ik die Vodafone versie niet in ieder geval.Weet iemand hoe het zit met de KPN versie?
Heeft de 520 van Vodafone een simlock?Amadeus1966 schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 12:53:
[...]
Oke thx
[...]
Ik heb een Vodatoestel ( kijkshop), het enige wat ik van voda op mijn toestel heb staan is;
Bootlogo van Vodafoon en Vodafoon hub+ .
Er zit meer "bloatware" op van Nokia dan van deze provider.
iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2
Kan je je contacten syncen via je Google account? Ik heb daar alle contacten op staan en zou het wel een deal-breaker vinden als dat niet werkt.Amadeus1966 schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 12:05:
[...]
Hm, oke.....de logica ontgaat mij enigzins
Die bootlogo zie je niet en die hub kan je verwijderen.
Btw Mijn simkaartje is inmiddels gekortwiekt door een charmante dame van Voda.
Vind het alleen wel een heel geouweho*r om je contacten fatsoenlijk te krijgen.
Alle accounts die je koppelt haalt hij gelijk de contacten er vanaf, dus het was direct al een chaos.
Het was even puzzelen maar heb nu alles mooi weer voorelkaar en gelijk even mijn vriendenlijst opgeschoond.
Fanaleds.com
Ja, T-Mobile niet.
[ Voor 4% gewijzigd door TheZeroorez op 19-06-2013 13:43 ]
Dan moet je nog heel even wachten tot de GDR-2 update (volgende maand verwacht) dan zit cardDAV en CALdav (of hoe heet dat ook alweer?) support in WP8 en zou synchronisatie met Google in geen enkele vorm problemen op moeten leveren.Bose321 schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 13:39:
[...]
Kan je je contacten syncen via je Google account? Ik heb daar alle contacten op staan en zou het wel een deal-breaker vinden als dat niet werkt.
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
Fanaleds.com
Sorry hoor.troftnom schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 14:19:
Voor de meer algemene vragen zijn veel betere topics dan deze, er is zelfs een Whatsapp topic...
Fanaleds.com
Geen probleem, werkt gewoon op mijn Lumia's. Mail, contacten, agenda's, meerdere accounts.Bose321 schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 13:39:
[...]
Kan je je contacten syncen via je Google account? Ik heb daar alle contacten op staan en zou het wel een deal-breaker vinden als dat niet werkt.
iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2
Fanaleds.com
Voor dat je hard gillend naar een telefoonboer rent............Bose321 schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 23:40:
Bedankt voor de antwoorden iedereen! Ik ga denk ik even een bestelling plaatsen bij Alternate deze week.
Windows Phone is niet voor jou weggelegd als ik dit zo lees. Vergeet het maar, en daar ben ik blij om, dat je ooit complete vrijheid krijgt, toegang krijgt tot het filesystem, sideloaden, en vergelijkbare features op dit platform.Amadeus1966 schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 00:43:
[...]
Voor dat je hard gillend naar een telefoonboer rent............
Ik weet niet van wat voor een platform je hiervoor vandaan komt.
Ik zelf kom van android, en in mijn opinie is dat wel een flinke stap terug qua mogelijkheden.
Voordelen;
Stabiel
Vlot
Fris uiterlijk
Verdraait goede gps
8 gb intern opslag t.o de 4 Gb van de concurrentie in de zelfde prijsklasse
Nadelen;
Weinig te costumizen
Geen tweak mogelijkheden
Geen toegang tot het bestandssysteem
Geen directe toegang ( vanuit je telefoon ) naar je Sd kaart
Magere appstore ( voorlopig )
512 mb werkgeheugen ( maar dat kan en mag je natuurlijk niet vergelijken met android, deze gaat geheel anders om met zijn geheugen, misschien is die 512 wel zeer royaal voor WP8 ).
Mijn individuele reden tot aanschaf?
Ik was eigenlijk min of meer uitgekeken op mijn oude S5660 en wilde wel wat anders.
En daarnaast was ik wel heel nieuwsgierig naar WM8
Daarbij moest het nieuwe toestel ook nog een goede betrouwbare gps aan boord hebben.
Wat ik graag zou willen zien?
Custom roms.
Complete vrijheid tot het wijzigen van het startscherm
Een normale toegang tot het bestandsysteem ( inclusief alle read and write rechten )
Mogelijkheden tot sideloaden, zonder moeilijke registratietoestanden.
Ach het platform is nog jong en groeiende, dus wie weet.
Wat bedoel je precies met "geen toegang tot bestandssysteem" en "geen directe toegang vanuit telefoon naar SD kaart"?Geen toegang tot het bestandssysteem
Geen directe toegang ( vanuit je telefoon ) naar je Sd kaart
Direct toegang vanuit WP8 is er niet. Wat jij wil kan overigens wel. Bij het aansluiten van het toestel op je systeem krijg je direct toegang via Explorer tot je SD kaart waar je bestanden over en weer kunt kopiëren.T4F.nl_Muad schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 09:18:
[...]
Wat bedoel je precies met "geen toegang tot bestandssysteem" en "geen directe toegang vanuit telefoon naar SD kaart"?
Ik ben zeer geinteresseerd in de Lumia 520, en wil hem onder andere ook als mobiel data opslag platform gebruiken (bv presentatie op het werk mee naar huis nemen ipv op een usb stick). Ja, USB sticks kosten geen fluit, maar ik raak ze kwijt ;-) Dus als dit via je telefoon kan (aansluiten op pc, via windows verkenner copieren) zou dit erg handig zijn.
Tevens wil ik hem als mp3 speler gebruiken, kun je die bestanden op je SD kaart dan niet bereiken of is er simpelweg geen "windows verkenner" meegeleverd op W8 waardoor je dit niet kunt inzien? En via een app wel je mp3's kunt afspelen?
Ben behoorlijke smartfoon n00b, excuseer me voor evt domme vragen
вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ
Ik zou het doen!
jeprammes schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 11:11:
overigens is thethering mogelijk met de 520? vast wel toch?
Hm....Dit is toch Tweakers.net....JvdHoudt schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 09:01:
[...]
Vergeet het maar, en daar ben ik blij om, dat je ooit complete vrijheid krijgt, toegang krijgt tot het filesystem, sideloaden, en vergelijkbare features op dit platform.
Waarom denk je dat dit OS zo stabiel en soepel draait t.o.v. Android?
Wanneer MS complete vrijheid zou geven krijg je dezelfde puinzooi als wat bij Android speelt en dat komt de gebruikservaring van het OS niet ten goede.
вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ
[ Voor 12% gewijzigd door Rixter223 op 21-06-2013 20:15 . Reden: Tip toegevoegd ]
Fanaleds.com
Het is jouw feestje maar ga niet lopen janken als het scherm stuk isBose321 schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 10:56:
Als ik mijn blauwe cover kan regelen gaat daar absoluut geen hoesje omheen, haha.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq