Microsoft Surface Pro - prijzen en levertijdentopic

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/6XcJ7QjMpEXamTG3icxG9ixJ/full.png

Dit topic is bedoeld om levertijden, prijzen en tips en trics om het apparaat in de Benelux te krijgen te bespreken. Het ervaringen topic kan je hier vinden.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upke dupke
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-07 23:29

Upke dupke

Oompa Loompa

Nou ik heb er een besteld en hoop deze via myus naar Nederland te krijgen. Zoals het er nu op lijkt zal het even duur tot mogelijk iets duurder uitpakken. Als de Microsoft store hem verstuurd. Ik heb de 64 GB besteld. Deze was eerst nog volop op voorraad maar nu is hij ook al out of stock.

Wellicht had ik meer geluk gehad met staples....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mlowijs
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 31-03-2022
Upke dupke schreef op maandag 25 februari 2013 @ 21:42:
Nou ik heb er een besteld en hoop deze via myus naar Nederland te krijgen. Zoals het er nu op lijkt zal het even duur tot mogelijk iets duurder uitpakken. Als de Microsoft store hem verstuurd. Ik heb de 64 GB besteld. Deze was eerst nog volop op voorraad maar nu is hij ook al out of stock.

Wellicht had ik meer geluk gehad met staples....
Ik kreeg dezelfde dag nog een verzendbevestiging, dus heb nog even geduld! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upke dupke

Upke dupke

Oompa Loompa

Ondanks dat ze op voorraad waren (64 GB) en ik de snelste levering gekozen had staat mijn order nog steeds op 'in proces'. Ik heb het idee dat er iets mee is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Wanneer kunnen we hem, de 128GB natuurlijk, in NL in stores verwachten?

• Nimmegeers
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 05-07 18:59
Nieuwe blogpost van microsoft over Surface RT en Pro beschikbaarheid in nieuwe landen.
Jammer genoeg zitten België en Nederland er niet bij. Zal hem dan wel via de Franse MS store kopen.

• Cereal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:00
Ben benieuwd wat de prijs in euro's gaat worden. Het mooie is dat je de type/touchcover gewoon in NL kunt kopen (voor de RT).

• Bilderbeek
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 01-07 16:22
Dat gaat een bestelling vanuit Duitsland worden... Dat Nederland nu de touch en type covers heeft maakt het inderdaad een stuk leuker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbss
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-07 14:19
Dit doet mij toch overwegen om een 64gb uit de US te bestellen. Late march, really? En Nederland er lekker niet tussen zetten. Na vanaf de aankondiging halverwege vorig jaar geduldig te wachten word ik hier toch vrij pissig van. Misschien moet ik toch maar voor een Helix gaan.

[ Voor 6% gewijzigd door bbss op 01-03-2013 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassio
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:31
Als je dan toch een Pro besteld, doe dan gelijk de 128 GB. Zeker als je anders voor een Helix zou gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbss
bassio schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 09:33:
Als je dan toch een Pro besteld, doe dan gelijk de 128 GB. Zeker als je anders voor een Helix zou gaan.
Maar die zijn niet in stock, en via Ebay kopen is ook weer zo iffy. Ik twijfel wel, want mijn 256gb ssd op de laptop zit ook al vol. Maar het enige dat ik echt op mn ssd wil is Visual Studio 2012 en een deel van Adobe Suite. Maar dan zit de 64gb ook al bijna vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cereal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:00
Als ze via microsoft.com te bestellen zijn is een 128GB wel interessant, via eBay wordt daar de hoofdprijs voor gevraagd. De 64GB is qua prijs aantrekkelijker, en met een 64GB Sandisk Ultra voor muziek/films is 64GB wellicht genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbss
Zou iemand die via myUS.com besteld heeft de ondernomen stappen willen geven?

Ik neem aan dat je een credit card nodig hebt, moet je ook een US creditcard hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbss
Cereal schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 09:53:
Als ze via microsoft.com te bestellen zijn is een 128GB wel interessant, via eBay wordt daar de hoofdprijs voor gevraagd. De 64GB is qua prijs aantrekkelijker, en met een 64GB Sandisk Ultra voor muziek/films is 64GB wellicht genoeg.
Ook mijn gedachtegang, ik ben alleen bang voor nare belasting problemen na bestelling uit de US, garantie heb ik nog wel enigszins vertrouwen dat Microsoft daar fatsoenlijk in is, al is dat misschien stom.

Heb een tijdje terug een monitor uit Zuid-Korea laten bezorgen die me €250 kostte. Tot ik €150 belasting kreeg over de importkosten en transportkosten (die gratis waren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quik
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-07 19:02
Cereal schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 09:53:
Let hier nog wel op het volgende:

64 GB (with approximately 29 GB available for user content)
128 GB (with approximately 89 GB available for user content)

Je mag dus niet verwachten dat je effectief 64 GB ruimte over gaat hebben op je Surface zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-07 17:15
Quik schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 10:58:
[...]

Let hier nog wel op het volgende:

64 GB (with approximately 29 GB available for user content)
128 GB (with approximately 89 GB available for user content)

Je mag dus niet verwachten dat je effectief 64 GB ruimte over gaat hebben op je Surface zelf.
Of je installeert je apps van de store en andere zaken op je sd kaart en andere zaken. Bespaar je wat ruimte mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KorneelB
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 06-07 08:48
jammer alleen dat je SD kaart echt flink trager is..
heb zelf de 128 gb, en dat is die 80 euro extra wel waard hoor.

60 TB can not be enough

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:56
bbss schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 09:28:
Dit doet mij toch overwegen om een 64gb uit de US te bestellen. Late march, really? En Nederland er lekker niet tussen zetten. Na vanaf de aankondiging halverwege vorig jaar geduldig te wachten word ik hier toch vrij pissig van. Misschien moet ik toch maar voor een Helix gaan.
Je moet natuurlijk vooral doen wat je zelf wil, maar ik vind dat je wel een beetje overdrijft door pissig te worden. Er is jou geen release date belooft ofzo. Verder vind ik "late march" niet echt een issue, dat is over 4 weken. Daarmee gaat de Surface Pro uitrol ongeveer even snel als de Surface RT uitrol. En een uitstapje naar DE, frankrijk of de UK lijkt me niets mis mee. ;)

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezekiel-NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-05 12:22
Let even op de warranty claim van Microsoft ik was vorige week in san diego en daar vertelde ze me hetzelfde :

What if my unit was purchased in one country, but is now located in a different country (example – US unit located in Europe)? Am I still eligible for in-warranty support?
Yes, but you must return your unit to the country of purchase to be eligible for in-warranty support. Microsoft will not be responsible for any associated transportation or shipping costs.
If you do not wish to return the unit to the country of purchase, Microsoft will evaluate if you are eligible for paid on-site repair services, subject to the following conditions:
• The Surface unit is located in a supported geography where on-site support services are available
• Microsoft was notified (via Business Desk (sbizdesk@microsoft.com) of the new unit location in advance of the repair incident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08:42

HollovVpo1nt

I like gadgets

Ik vraag me af of Surface 2 wel tegelijkertijd in NL uitkomt.

[ Voor 83% gewijzigd door HollovVpo1nt op 01-03-2013 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111246

Is die al aangekondigd dan?
't lijkt wel een trend te worden om NL over te slaan.
Eerst al met die Nokia 920 en nu de Surface.
Wonen er zoveel android/apple fanboys hier dan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upke dupke

Upke dupke

Oompa Loompa

M'n Surface Pro 64 GB is inmiddels onderweg naar Nederland. Ik heb het via MyUS gedaan. Hij stond eerst een hele tijd vast op de Microsoft site. Maar het is uiteindelijk goed gegaan.

Het apparaat zelf kostte zo'n 770 euro.
Verder komt er nog een 100 euro bij (dat is verzekering, verzending (met spoed 20$), extra verpakking en het lidmaatschap van MyUS)

Dan is het nog afwachten wat de invoer kosten zullen zijn.

Dan nog een typecover bij zoeken natuurlijk. Wordt onder de streep toch allemaal vrij prijzig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbss
Upke dupke schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 23:00:
M'n Surface Pro 64 GB is inmiddels onderweg naar Nederland. Ik heb het via MyUS gedaan. Hij stond eerst een hele tijd vast op de Microsoft site. Maar het is uiteindelijk goed gegaan.

Het apparaat zelf kostte zo'n 770 euro.
Verder komt er nog een 100 euro bij (dat is verzekering, verzending (met spoed 20$), extra verpakking en het lidmaatschap van MyUS)

Dan is het nog afwachten wat de invoer kosten zullen zijn.

Dan nog een typecover bij zoeken natuurlijk. Wordt onder de streep toch allemaal vrij prijzig.
Hoezo extra verpakking? Iets op de doos laten schrijven? Zo ja, wat dan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upke dupke

Upke dupke

Oompa Loompa

MyUS heeft alleen de waarde opgeschreven (900 Dollar) en geen verzendkosten. Verder heeft MyUS het zaakje herpakt met extra plastic e.d.

Achteraf stom want de doos was uiteindelijk zwaarder en groter dan eerst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quik
Kan iemand die via MyUS heeft laten leveren me vertellen hoe ze dit exact voor elkaar gekregen hebben? Hebben jullie je Microsoft-account gewijzigd zodat je locatie Amerika is of is dit nog steeds NL/BE?

Ik krijg, na een aantal pogingen, namelijk steeds de boodschap dat er een probleem is met mijn order en dat ik hun klantendienst moet bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upke dupke

Upke dupke

Oompa Loompa

Ik heb het via de Microsoft site gedaan. Ik ben gewoon naar de US site gegaan en heb daar met m'n account ingelogd. Vervolgens heb ik daar een bestelling gedaan. Ik MyUS adres als billing en als shipping adres ingevuld. Let even op de volgorde.... het kan zijn dat je het e.e.a. moet omdraaien. Bij mij kwam het systeem daar zelf mee.

Lukt het je wel om de order te plaatsen? Of geeft hij juist bij het adres aan dat je met de klantenservice contact moet zoeken...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:36

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Ik zag dat ie bij best-buy ook te koop is... linkje. Bij de 128GB versie staat net als bij de 64GB versie dat het 1 dag duurt voor te versturen vanuit hun depot.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quik
Upke dupke schreef op maandag 04 maart 2013 @ 16:30:Lukt het je wel om de order te plaatsen? Of geeft hij juist bij het adres aan dat je met de klantenservice contact moet zoeken...?
Het order plaatsen lukt niet, als ik na de Confirmation pagina op Complete Purchase druk geeft hij een boodschap dat mijn order niet kon worden verwerkt. Ik geef ook het MyUS adres in zoals ik het op hun website terugvind en MS vraagt me dan om een aantal dingen in te korten, wat ik accepteer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upke dupke

Upke dupke

Oompa Loompa

Hmmmmm. Dat is vreemd.

Even ter vergelijking. Mijn adres stond er zo in:

Martijn
4283 Express Ln Ste 234258
Sarasota, FL 34238

Misschien is het iets met je credit card. Ik heb een Mastercard gebruikt met hetzelfde adres als hierboven. Of Microsoft heeft het in de afgelopen dagen onmogelijk gemaakt om met een Nederlandse kaart te bestellen.

Je kunt natuurlijk ook een keer bestbuy proberen zoals Zonoskar hierboven aangeeft. Staples zal niet werken. Zij accepteren alleen US kaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:30

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

De 128GB versie is ook weer in store op de MS site.

Hoe lang duurt het ongeveer, via MyUS? En wat kost het dan ongeveer extra? Ik vind de MyUS site daar wat dat betreft niet heel erg duidelijk over wat ik dan moet betalen. In ieder geval natuurlijk die $10 setup fee, insurance zou ook wel fijn zijn (dus 9x$2=$18 voor de 128GB versie). Maar valt die personal shopping fee er bijv. ook onder als je gewoon het ding met je eigen creditcard bij de betreffende winkel betaalt?

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upke dupke

Upke dupke

Oompa Loompa

Toen het door MyUS verstuurd was duurde het eigenlijk maar 2 dagen. Vrijdag verstuurd. Maandag binnen.

MyUS kost in iedergeval 10 dollar om in te schrijven.
Dan kun je nog een aantal extra dingen aanschaffen. De kosten daarvan lopen uiteen. Herpakken bijvoorbeeld, dat is bij mij gedaan. Volgens mij heeft dit mijn pakket aanzienlijk groter gemaakt en dus duurder. Maar wel veiliger. Ook is er een soort spoed service. Het ligt aan de tijd en dag wanneer het pakketje verstuurd moet worden. Anders kan het wel 3 dagen duren voordat het verstuurd wordt. Of je het echt nodig hebt weet ik niet, ik heb het wel gemomen. Dan zit er nog zo'n 60 dollar aan verzendkosten bij.

Tenslotte is het nog afwachten of je nog iets van de douane krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

zonoskar schreef op maandag 04 maart 2013 @ 16:35:
Ik zag dat ie bij best-buy ook te koop is... linkje. Bij de 128GB versie staat net als bij de 64GB versie dat het 1 dag duurt voor te versturen vanuit hun depot.
Ik probeerde die te bestellen, maar ik kreeg "Not available for shipping", alleen "store pickup". Jammer, MS shipt niet eerder dan 12 maart :)

.edit:
Quik schreef op maandag 04 maart 2013 @ 21:02:
[...]

Het order plaatsen lukt niet, als ik na de Confirmation pagina op Complete Purchase druk geeft hij een boodschap dat mijn order niet kon worden verwerkt. Ik geef ook het MyUS adres in zoals ik het op hun website terugvind en MS vraagt me dan om een aantal dingen in te korten, wat ik accepteer.
MS accepteerde mijn ING MasterCard niet, maar dat heeft waarschijnlijk meer te maken met het feit dat ik met dat bedrag over m'n limiet heen ga. Ik had het kediet wat ik nog had gisteren afgelost maar dat is denk ik nog niet verwerkt. I'll keep you posted :)

[ Voor 28% gewijzigd door .oisyn op 06-03-2013 23:42 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quik
.oisyn schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 21:51:
MS accepteerde mijn ING MasterCard niet, maar dat heeft waarschijnlijk meer te maken met het feit dat ik met dat bedrag over m'n limiet heen ga. Ik had het kediet wat ik nog had gisteren afgelost maar dat is denk ik nog niet verwerkt. I'll keep you posted :)
En kreeg je dan een duidelijke boodschap of zeiden ze enkel dat je hen telefonisch moet contacteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ik kreeg iets als "something went wrong with your creditcard". Maar ik kan inmiddels bevestigen dat het wel werkt - ik kreeg vanmorgen namelijk een SMSje van ING dat mijn CC uit voorzorg was geblokkeerd was door verdacht gedrag. De combinatie van een groot bedrag in het buitenland plus het feit dat ik over m'n limiet heen ging heeft dat getriggerd. En dat impliceert dat MS weldegelijk de betaling heeft proberen te doen :) (de blokkade is inmiddels alweer verheven, een simpel telefoontje met uitleg en persoonlijke gegevens was genoeg)

.edit:
Thanks for your order. We’re processing it right now, and you’ll be getting a confirmation email soon.
_o_ Praise the Lord _o_

[ Voor 23% gewijzigd door .oisyn op 08-03-2013 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quik
Gelukzak :).
Ik heb het daarstraks nog eens geprobeerd met meerdere accounts, kredietkaarten, verzendwijzen, met en zonder accessoires, ...
En nog steeds niets :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Wat voor creditcards (merk en issueing bank)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quik
.oisyn schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 10:05:
Wat voor creditcards (merk en issueing bank)?
Mastercard Business van KBC en VISA van Record (ING-dochter)
Beide Belgische banken :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Je zou kunnen proberen zo'n virtuele debit card te gebruiken. Ik heb er zelf niet heel veel ervaring mee, maar met even snel Googlen kwam ik op deze site.

.edit: er staan ook promo codes voor package forwarders (MyUS en OPAS) op die site, mocht iemand nog zo'n account moeten aanmaken: https://www.usunlocked.com/package_forwarding.php :)

[ Voor 33% gewijzigd door .oisyn op 08-03-2013 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quik
Ik heb net met iemand van Tech Support gechat en die gaf aan dat je een Amerikaanse kredietkaart moet hebben, heeft iedereen die een Surface heeft kunnen bestellen zo een kredietkaart gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Zoals ik al zei heb ik een Nederlandse MasterCard van ING. Ik heb al betaald, al staat mijn order momenteel nog wel op "processing" (heb nog niet de bevestigingsmail gehad)

.edit: ik heb inmiddels confirmation gehad. Ze zullen die dingen wel met de hand verwerken, en het was natuurlijk nog nacht in de VS vanmorgen.

.edit2:
Thank you for ordering from Microsoft on 03/08/2013. The following product(s) have shipped. If you paid by credit card, your credit card has now been charged.

[ Voor 50% gewijzigd door .oisyn op 08-03-2013 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upke dupke

Upke dupke

Oompa Loompa

Ik heb gewoon een Nederlandse credit card gebruikt. Master Card uitgegeven door ABNAmro

Mijn order heeft een dag of 3 op processing gestaan. Ik heb daar ook via de chat contact over gehad met microsoft maar het is allemaal goed gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08-07 14:51
Kan iemand wat meer info geven over de totale kosten via MyUS en de Windows Store?
Ik wil graag een Surface Pro 128 GB, en ik zie ze voorlopig nog niet in NL of DE/FR komen, dus...

Dus wat kost het? Ik neem aan $999xCredit Card wisselkoers, maar dan nog MyUS? En wat kost het om hem de grens over te krijgen?

Dus, heeft iemand een totaal kosten plaatje van zijn Surface? En hoe lang duurde het voor hij er was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Je vergeet dan nog even dat je ook amerikaanse btw betaalt - ~$70 in het geval van Florida waar MyUS zit. Op mijn factuur van MS staat iig het bedrag van $1078,92 en had een tegenwaarde van €847,31

Mijn pakketje is zojuist verstuurd door MyUS richting NL middels DHL Express, dat kost $65. Voor zover ik kan oordelen hebben ze gewoon de echte waarde op het pakketje gedeclareerd, dus ik denk dat er nog 21% over $999 aan BTW bij komt (zo'n €170). Verwachtte totaalplaatje: ~€1070

Ongeveer hetzelfde als wat je in NL gaat betalen waarschijnlijk :)

.edit: de shipment vanuit MyUS kostte $100. Totaal dus zo'n €1100

[ Voor 6% gewijzigd door .oisyn op 13-03-2013 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ben zojuist gebeld door DHL, het gaat €169,beetje kosten en of ik dat contant wil betalen. Best netjes om me van tevoren in te lichten. Maar scheelt hen ook weer gedoe natuurlijk :).

.edit: eikels van DHL beweren dat er vrijdag niemand aanwezig was op kantoor. Ik was er zelf niet, maar mijn collega's waren er gewoon vanaf 8:30 :/. Nou ja, nieuwe afspraak gemaakt voor maandag.

.edit2: vandaag dus hetzelfde liedje |:(. Meteen maar even gezegd dat ze het gewoon naar een afhaalpunt moesten brengen. Vanavond opgehaald. Het ding is :9~

[ Voor 52% gewijzigd door .oisyn op 19-03-2013 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldar
  • Laatst online: 24-10-2020
Sinds een week ben ik in het bezit van een Surface Pro 128gb versie geimporteerd uit Amerika via MyUS.com.
Ik zal even de kosten die ik had even op een rijtje zetten.

MyUS fee: $10
Surface Pro 128gb van Microsoft store: $999 + $69 tax
MyUS shipping costs: $67.65
DHL invoerrechten: 50 euro
Totaal ( in euro): 915 euro.

De kosten van DHL waren niet zoveel, dit kwam omdat MyUS op mijn pakketje had geschreven dat er maar $200 aan waarde inzat. Dat heeft me veel geld gescheeld.

Al met al een prima prijs want het apparaat is echt geweldig. Heb hier in Nederland een Type Cover en MS wedge mouse gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoe kan het dat MyUS er maar $200 op schrijft?
Is zoiets wel helemaal conform de regels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Maldar schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 14:43:
Sinds een week ben ik in het bezit van een Surface Pro 128gb versie geimporteerd uit Amerika via MyUS.com.
Ik zal even de kosten die ik had even op een rijtje zetten.

MyUS fee: $10
Surface Pro 128gb van Microsoft store: $999 + $69 tax
MyUS shipping costs: $67.65
DHL invoerrechten: 50 euro
Totaal ( in euro): 915 euro.

De kosten van DHL waren niet zoveel, dit kwam omdat MyUS op mijn pakketje had geschreven dat er maar $200 aan waarde inzat. Dat heeft me veel geld gescheeld.
Damn ik wist niet dat dat kon :X. Ik heb €161 betaald.

[ Voor 21% gewijzigd door .oisyn op 19-03-2013 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
915 klinkt wel interessant. Inderdaad hoe heb je dat voor elkaar gekregen of was dat eigen initialief daar?

En hoelang heeft het dan in totaal geduurd?

[ Voor 18% gewijzigd door LOTG op 19-03-2013 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Voor mij een hele week. In de nacht van donderdag op vrijdag besteld, de volgende week vrijdag stond DHL voor de deur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:36

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Anoniem: 111246 schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 15:00:
Hoe kan het dat MyUS er maar $200 op schrijft?
Is zoiets wel helemaal conform de regels?
Niet echt en je eigen risiko. Als het pakje kwijt raakt en niet meer gevonden kan worden krijg je ook maar $200 terug.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

En als de douane controlleert en je pakje openmaakt en vaststelt dat ie veel meer waard is dan krijg je dacht ik een boete (als in extra dure heffing)

[ Voor 34% gewijzigd door .oisyn op 19-03-2013 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldar
  • Laatst online: 24-10-2020
Het was niet mijn initiatief. Ik kreeg een mail met de shipping order van MyUS en daarin stond dat het $200 was.
De verzending ging bij mij ook erg snel. Op een woensdagmiddag werd het verzonden vanaf mijn adres en de vrijdagochtend erna kwamen ze aan de deur thuis. Enige probleem was dat er niemand thuis was..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upke dupke

Upke dupke

Oompa Loompa

Zo de FedEx envelop is ook binnen.

Bijbetalen 158,13 aan accijnzen en invoerrechten.

Concreet betekent dat mijn Surface Pro (64GB) het volgende gekost heeft:

- De Surface zelf 764,46
- MyUS Shipping (met verzekering, verzening, extra verpakking en priority service à 20 dollar, waarde van 900 Dollar op de doos)) 96,62
- FedEx accijnzen en invoerrechten 158,13

Totaal: €1019,21

Ervan uitgaande dat het 64GB model hier in plaats van 900 dollar, 900 euro gaat kosten dan is het redelijk over de prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nimmegeers
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 05-07 18:59
Op 2 april is hij beschikbaar in China.
http://www.engadget.com/2...surface-pro-availability/

Misschien komt hij dan ook naar die andere genoemde landen zoals Duitsland en Frankrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:15

BM

Moderator Spielerij
Ik probeer op dit moment ook een Surface Pro te bestellen, maar het heeft er alle schijn van dat mijn Nederlandse creditcard (Mastercard via Rabobank) door MS niet geaccepteerd gaat worden. Iemand hier meer ervaring mee, of moet ik echt uit gaan kijken naar een virtuele creditcard (heeft niet mijn voorkeur eigenlijk.)

Microsoft gebruikt ook zulke fantastische meldingen: We are experiencing technical difficulties. Please contact customer service for assistance.

Via support moet je d'r dan achter komen dat je CC niet goed is.

Schiet me net te binnen dat het wellicht ook nog kan komen omdat ik met mijn vaste live account ingelogt heb, wat natuurlijk een nederlands account is...
Edit: US account geeft hetzelfde probleem.

[ Voor 3% gewijzigd door BM op 05-04-2013 16:42 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
Betalen via Paypal kan ook zie ik. Of bestellen via eBay. Persoonlijk vertrouw ik eBay Buyer Protection meer dan die ongure doorstuurservices.

Mijn Surface Pro, gisteren besteld, zit nu ergens in een vliegtuig hoop ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Ramon schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 19:23:
Betalen via Paypal kan ook zie ik. Of bestellen via eBay. Persoonlijk vertrouw ik eBay Buyer Protection meer dan die ongure doorstuurservices.

Mijn Surface Pro, gisteren besteld, zit nu ergens in een vliegtuig hoop ik ;)
Paypal werkt ook niet voor mij.

Ebay had ik nog nieteens aan gedacht. Waar heb jij 'm besteld?

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quik
Ik heb hem vorige week via Amazon.com besteld, dat lukt ook.
Je gaat dan wel via zo'n 3e verkoper en betaalt ietsje meer dan de officiële prijs maar voor mij was dat niet zo'n issue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Quik schreef op maandag 08 april 2013 @ 07:39:
Ik heb hem vorige week via Amazon.com besteld, dat lukt ook.
Je gaat dan wel via zo'n 3e verkoper en betaalt ietsje meer dan de officiële prijs maar voor mij was dat niet zo'n issue.
Al binnen? Ben vooral benieuwd naar de bijkomende kosten (import/douane enzo).

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quik
BM schreef op maandag 08 april 2013 @ 09:02:
[...]

Al binnen? Ben vooral benieuwd naar de bijkomende kosten (import/douane enzo).
Spijtig genoeg nog niet, ik vermoed dat het iets voor volgende week zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
Ik heb hem inmiddels binnen. Besteld bij "thelivingstone" op eBay. Vorige week donderdag besteld en vandaag ontvangen. Lekker snel :) Kan vast nog sneller als er geen weekend tussen zit. Zal morgen even wat foto's maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
913 euro, inclusief shipping. 128GB versie btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Ramon schreef op maandag 08 april 2013 @ 21:44:
[...]

913 euro, inclusief shipping. 128GB versie btw.
Nog importkosten of btw?

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
BM schreef op maandag 08 april 2013 @ 21:44:
[...]

Nog importkosten of btw?
Geen idee. Ik heb gehoord dat er soms nog brieven achteraan gestuurd door de douane, maar dat zal vast wel weer even duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Ramon schreef op maandag 08 april 2013 @ 21:47:
[...]

Geen idee. Ik heb gehoord dat er soms nog brieven achteraan gestuurd door de douane, maar dat zal vast wel weer even duren.
Oke, maar zelfs met die 160 euro die .oisyn had is het een schappelijk prima. Zo ook maar ff bestellen denk ik :)

Edit: paypal loopt te bokken icm mijn creditcard :(, dan maar geld overboeken die kant op. Je moet wat moeite doen om je eigen geld uit te geven zeg :p

[ Voor 17% gewijzigd door BM op 08-04-2013 22:45 ]

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
haha ja ik heb ook gewoon via m'n bank geld over gemaakt naar Paypal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Ook ik ben geïnteresseerd in de Surface Pro. Echter importeren vanuit de US begin ik niet aan. Volgens berichtgeving van Microsoft komt hij binnenkort naar Duitsland. Aangezien ik vaak naar Duitsland ga koop ik daar wel een Surface. Taal van Windows is te veranderen en de touchcover kan je hier in Nederland kopen waardoor je een gezeik hebt met azerty en qwertz toetsenborden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Nu online
Als ik dit bericht mag geloven, dan kunnen we eind mei de Surface Pro in Nederland verwachten:
http://www.theverge.com/2...-surface-pro-availability

But by the end of next month, that's going to change in a big way; Microsoft says Surface Pro will reach the UK, Australia, Austria, Belgium, Denmark, Finland, France, Germany, Hong Kong, Ireland, Italy, Luxembourg, New Zealand, the Netherlands, Norway, Portugal, Spain, Sweden, and Switzerland by the end of May.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Kijk nou. Nu komt het helemaal goed uit. Laat vakantiegeld maar komen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinski
  • Laatst online: 08-07 15:00

Robinski

A.K.A. RHarmsen

Volgens andere geruchten komt hij 10 mei naar Nederland.
Iemand al meer gehoord dan wat hier staat?

http://nl.hardware.info/n...-op-10-mei-naar-nederland

10xAXItec AC-265P = 2,650kWp @ SolarEdge SE2200 - PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeNer
  • Laatst online: 08-10-2024
Ik las het ook net :) Laten we het hopen. Dat zou een mooi verjaardagscadeautje aan mezelf zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeNer
Duurt wel erg lang voordat er duidelijkheid komt over de prijzen en de exacte datum dat ie in de winkels ligt. :( Kan niet meer wachten :P :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikkuhqhp
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21-06 20:00
De prijzen voor de Media Markt in Duitsland zijn uitgelekt: Microsoft Surface Pro gaat waarschijnlijk 879 euro kosten

Ik ben met je eens dat het erg lang duurt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

Release date is bekend. Uk = 23 mei, overige landen waaronder Nederland 30 mei.

http://mobile.theverge.co...date-pricing-availability

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeNer
Kijk das mooi! Eindelijk een datum.. Ik hoop dat de touchcover ook gratis gaat zijn bij de surface pro. Die actie voor de RT geldt tot 30juni.

£799,- omgerekend zou ~ €950,- zijn voor de 128GB versie. Ben benieuwd naar de echte europrijzen.

[ Voor 4% gewijzigd door eeNer op 16-05-2013 07:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

nieuws: Nederlandse verkoop Surface Pro begint op 30 mei
De tablet gaat in Nederland 886 euro kosten voor de 64GB-versie en 986 euro voor de 128GB-versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Over de Surface Pro 2 :

'Het 10 inch-model komt pas op z'n vroegst in het derde kwartaal uit omdat Microsoft eerst de voorraden van de huidige Surface wil verkopen.'

Bron : nu.nl

[ Voor 18% gewijzigd door Pierre_nr1 op 16-05-2013 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Als je een bron erbij zet plaats dan ook gewoon een linkje ;)
http://www.nu.nl/tech/347...at-249-dollar-kosten.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Dat laat ik liever doen..... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNightbringer
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-05 14:57
Ben het toch aan het overwegen om eind deze maand naar de winkel te rennen. Het is toch jammer (en vreemd) dat je nu tijdelijk bij de RT een gratis cover krijgt en je die waarschijnlijk niet bij de pro. Gemiste kans en het maakt voor mij de tablet toch weer 140,- euro duurder.

Wat is metro? | Webdesign met een grid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnjavH
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 23-12-2022
TheNightbringer schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 11:19:
Ben het toch aan het overwegen om eind deze maand naar de winkel te rennen. Het is toch jammer (en vreemd) dat je nu tijdelijk bij de RT een gratis cover krijgt en je die waarschijnlijk niet bij de pro. Gemiste kans en het maakt voor mij de tablet toch weer 140,- euro duurder.
Als je niet gebruikt maakt van een aanbieding, kost een cover ook 100-120 euro. In een bundel krijg je 10 euro korting. Wat voor mij een grotere reden was uiteinelijk voor de RT te gaan (en destijds) niet te wachten op de Pro is het gratis office pakket van de RT, waarvoor op de Pro gewoon betaald moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNightbringer
AnjavH schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 12:29:
[...]

Als je niet gebruikt maakt van een aanbieding, kost een cover ook 100-120 euro. In een bundel krijg je 10 euro korting. Wat voor mij een grotere reden was uiteinelijk voor de RT te gaan (en destijds) niet te wachten op de Pro is het gratis office pakket van de RT, waarvoor op de Pro gewoon betaald moet worden.
Logisch, maar waarom zou je niet gebruik maken van de aanbieding? Nu is de Pro nog niet officieel te bestellen via de webshops, maar ik hoop toch op een of andere aanbieding wat het net wat aantrekkelijker maakt, we hebben immers al een tijdje moeten wachten op de Pro. Waarom de RT nu ineens ''goedkoper'' maken & de pro duur neerzetten?

We weten volgens mij de officiële prijs ook nog niet, dus dit is puur speculatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Die prijzen zijn toch vrij zeker. In Frankrijk is hij sinds de 17e te koop en de prijsen op de officiele FR surface site kloppen met de prijzen die Tweakers bekend maakte (vanaf €879). Dat wij genaaid worden met kopieer heffing betekend dus €10 extra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNightbringer
Dan vraag ik me af wanneer hij te bestellen is, aangezien hij volgende week al in de winkel hoort te liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
In de UK overmorgen, en daar is ook nog niets bekend. Ik gok dus dat er volgende week donderdag ineens een Surface Pro spawned op de MS site en een aantal winkels. Ik vind het ook een beetje vreemde marketing allemaal van MS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84241

Ik kijk ook elke dag op internet om te kijken of er al iets bekend is bij Mediamarkt, Dixons of Mycom. Maar helemaal niets. Ook op de Microsoft site staat nog steeds "binnenkort te koop".
Op een internationale site stond dat je de touch cover of de type cover bij de Pro zou krijgen, maar dat is volgens mij alleen bij de RT versie. Helaas.
Er is echt nog niets bekend - toch wel vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNightbringer
Ik doe precies hetzelfde, ik heb mycom maar even een mailtje gestuurd met de vraag of ik hem kan pre-orderen. Als het klopt wat LOTG zegt, dan staat er nog steeds niks op de UK site terwijl de Pro morgen beschikbaar is.

Zo promoot je toch niet je product? Mensen zijn erg te spreken over jouw product, bied het dan ook aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeNer
Ik ga volgende week woensdag ff bellen naar de plaatselijke Saturn of ze em donderdag in de winkel hebben. Zo ja, dan ga ik em die donderdag (30 mei) halen en anders de 31ste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNightbringer
Ik wacht even op antwoord van de mail, uiteraard post ik die hier dan even :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poijkl09
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18-04-2023
Op website Microsoft NL voor het eerst een actuele leveringsdatum,

echter:
dat is 9 februari 2013 volgens hun website ...????

ben benieuwd hoe ze dat willen gaan doen ....

http://www.microsoft.com/...e-with-windows-8-pro/home

[ Voor 10% gewijzigd door poijkl09 op 23-05-2013 01:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNightbringer
In de Uk is hij nu te koop. Vreemd met die datum op de nl site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

poijkl09 schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 01:21:
Op website Microsoft NL voor het eerst een actuele leveringsdatum,

echter:
dat is 9 februari 2013 volgens hun website ...????

ben benieuwd hoe ze dat willen gaan doen ....

http://www.microsoft.com/...e-with-windows-8-pro/home
Ik heb hem liever gister dan vandaag en Microsoft blijkbaar ook 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNightbringer
fZeroNewbie schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 10:10:
[...]

Ik heb hem liever gister dan vandaag en Microsoft blijkbaar ook 8)7
Hij is geupdate :) nu is nog de vraag of er pre-order mogelijkheden zijn. (ik ben bang van niet!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Ik hoop eigenlijk ook wat te horen van de lokale leveranciers. Zoals Media Markt en MyCom.
Als ik er daar een kan halen donderdag ben ik blij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNightbringer
Het is toch jammer dat het allemaal zo onduidelijk is. Ik hoop binnenkort een antwoord te krijgen op m'n mail. Ik blijf het maar vreemd vinden dat er geen pre-order mogelijkheden zijn.

Informatie over de release krijgen we pas op de release, heb ik net gehoord van een MS medewerker. Ze mogen er niks over vertellen. Waarschijnlijk is hij zomaar ineens (op de release dus) en that's it.

[ Voor 35% gewijzigd door TheNightbringer op 24-05-2013 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:56
Net de Dixons gebeld, die hebben geen idee of ze wel of niet de Surface Pro donderdag in voorraad zullen hebben. Sta in ieder geval op de lijst.

Vind het allemaal een beetje vaag. Ik kan do-middag t/m zondag niet naar de winkel ivm een event waar ik op meewerk, dus zal wel fijn zijn als ik hem in de ochtend heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNightbringer
Microsoft geeft pas informatie vrij op de releasedag, dus donderdag is hij er zomaar ''ineens''. Nog geen reactie gekregen van Mycom, dus verwacht daar dezelfde reactie als bij Dixons.

Overigens heeft de Saturn een 21% btw actie op tablets, is wel handig als je een Pro wil gaan halen. (scheelt toch mooi wat geld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mits de pro onder die actie valt. Weet nog toen de Nokia 920 er net was, toen was er ook zo een actie en doe viel er destijds buiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84241

Ik ben gisteren bij Saturn geweest en daar vertelden ze me dat de Pro niet onder de actie valt. Maar ik denk dat ik donderdag terugga en dan de voorwaarden uitprint. Daar staat (op dit moment) namelijk niet dat Microsoft de Pro uitsluit ...
Pagina: 1 2 3 Laatste