Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNightbringer
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15-08 20:09
Al zul je dan alsnog die touch of type pad voor de volle mep moeten betalen. Maar 21% korting (nou'ja soort van 21%) is best weel aardig bedragje op de Surface.

Ik blijf het maar vreemd vinden dat hij nergens officieel te pre-orderen is, lijkt me toch niet zo'n probleem dat mensen hem donderdag op de deurmat hebben in plaats van vrijdag of later?

Wat is metro? | Webdesign met een grid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wellicht krijg je de touch/type pad net als bij de RT ook gratis via de online Microsoft Store?
Die actie loopt ook nog even door, zou vreemd zijn als je em bij de RT gratis krijgt en bij de Pro niet?
Ik hoop de 128GB Pro donderdag ergens te kunnen scoren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark_vb
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-09 16:35
Verwijderd schreef op maandag 27 mei 2013 @ 13:17:
Ik ben gisteren bij Saturn geweest en daar vertelden ze me dat de Pro niet onder de actie valt. Maar ik denk dat ik donderdag terugga en dan de voorwaarden uitprint. Daar staat (op dit moment) namelijk niet dat Microsoft de Pro uitsluit ...
Eerst maar eens even langs de Saturn als donderdagochtend die voorwaarden nog onveranderd zijn... lijkt me dat ze dat moeilijk kunnen weigeren als het er overduidelijk zo staat:
Van zondag 26 mei t/m zondag 2 juni 2013 is het Taxfree Paradise bij Saturn! Deze actie is geldig op bijna het gehele assortiment*.
Prijzen in onze vestigingen en in de webshop zijn geprijsd inclusief BTW voordeel. De wettelijke BTW blijft gehandhaafd

Deze actie is geldig op: TV & HiFi, Computer, Mediaspelers NAS, Telecom, Navigatie, Foto & Video, Witgoed & Klein huishoudelijk, Car-HiFi en Portable Audio.

*UITGEZONDERD VAN DEZE ACTIE ZIJN:

(...)

COMPUTER:

* Accessoires en Software (excl. NAS en Mediaspelers)
* Alle Apple iPad modellen
* Samsung Chromebook
* E-readers
En anders langs die tijdelijke MS store in de Kalverstraat...

Artstation: https://www.artstation.com/markvanberkel7 | Oeroude CG showreel: www.markvanberkel.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

Op www.microsoft.co.uk krijg je bij de RT wel een gratis cover, maar bij de Pro niet. Denk dat dit ook voor NL zal gelden helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNightbringer
mark_vb schreef op maandag 27 mei 2013 @ 14:34:
[...]

Eerst maar eens even langs de Saturn als donderdagochtend die voorwaarden nog onveranderd zijn... lijkt me dat ze dat moeilijk kunnen weigeren als het er overduidelijk zo staat:

[...]

En anders langs die tijdelijke MS store in de Kalverstraat...
Als de actie klopt, dan zou de Surface er niet buiten vallen. Wel vreemd dat online nog steeds de btw prijzen staan vermeld, ook wanneer je een product toevoegt.

Overigens verwacht ik dat we pas informatie over de pro hebben over 2 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 13:40
Dat zijn niet de BTW prijzen, dat zijn de kortings prijzen.
Ter vergelijking:
Surface RT 64GB
Saturn: 484,26
MediaMarkt: 585,95

Klopt precies, - 21% BTW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:20

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Je betaalt ook nog steeds BTW, want dat is nou eenmaal verplicht. Alleen verkopen ze 'm inclusief BTW voor de prijs wat normaal ex BTW is. Oftewel, 400 euro ex BTW en 484 inclusief BTW. Het is effectief niets meer dan een korting van ~17,4%. Het is normaal dat je derhalve ook gewoon nog een BTW bedrag op de bon zult zien.

[ Voor 14% gewijzigd door .oisyn op 28-05-2013 12:17 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNightbringer
Er is nog steeds een BTW prijs aanwezig op de bon inderdaad, overigens is 17,4% korting dan alsnog best wel fijn voor zo'n product. Scheelt aardig wat geld als je hem ergens anders weghaalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remz-Jay
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-07 20:13

Remz-Jay

PSEiKO

Het lijkt me sterk dat Saturn onder deze korting uit gaat komen voor de Surface Pro.

Het staat tenslotte zwart op wit in de voorwaarden.

Ik ben in ieder geval van plan om donderdagochtend in de winkel te staan met mijn printje van de voorwaarden. (Ervan uitgaande dat ze hem dan al op voorraad hebben natuurlijk, wat volgens mij ook allesbehalve zeker is gezien de 'vaagheid' rondom deze launch).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Als ik op de comments op de Surface blog een beetje goed heb begrepen was het daar precies het zelfde, maar viel het op de dag zelf allemaal wel mee.
Saturn is dan even een geval appart, maar ik neem aan dat de MS Store en Media Markt ze in iedergeval wel hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeNer
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-09 22:13
Ik heb net de Saturn in Tilburg gebeld om te vragen of ze em morgen hebben. Ze zeiden dat ie in ieder geval niet deze week op voorraad komt. Kan het morgen wel gaan proberen uiteraard.

Net ook nog ff de Dixons in Tilburg gebeld en die konden ook niks zeggen. Ze hadden nog geen bericht van Microsoft gehad. Die hebben de laatste tijd niets meer laten horen.

Ik wil em morgen of overmorgen :(
Kan niet langer wachten hoor :P

[ Voor 40% gewijzigd door eeNer op 29-05-2013 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Geheel toevallig niet deze week, maar de MediaMarkt vast wel (zelfde bedrijf)?

Het zou fijn zijn als we nu eens konden besluiten wat het beste was morgen te doen. Voor mij zit er geen Saturn in de buurt (ga van Maastricht met de trein naar Best), dus dan zou ik via Venlo moeten gaan als het de moeite is en dan kan ik beter de auto pakken. Iets wat ik dus niet voor niets wil doen.

Anders ga ik morgen vroeg naar de Media Markt in Eindhoven.

Maar ja, niemand wil/mag nog wat duidelijks laten weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeNer
Dat heb ik dus ook. Als ik em morgen kan halen dan ga ik niet met het OV maar met de auto naar mijn stageplaats om daarna meteen naar de winkel te kunnen. Ik ga liever niet met een gloednieuwe surface met het OV en dan ook nog eens mee op de fiets xD

[ Voor 9% gewijzigd door eeNer op 29-05-2013 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Damn, zie net dat de Media Markt pas om 10 uur en niet om 9 uur open gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNightbringer
Zwakke actie van Saturn als ie er echt niet is deze week, vanwege de korting natuurlijk....

Ach Mycom is er natuurlijk ook nog, een webshop die wel direct levert. (en snel is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathiasmaenhout
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11-06 20:48
Hoe zwaar kan een mens zijn geduld op de proef gesteld worden! Vorige week heb ik het toestel gereserveerd bij Fnac (winkel België, Gent). Vandaag krijg ik telefoon dat het toestel binnen is en ik erom kan komen. Eenmaal in de winkel aangekomen, vertellen ze mij doodleuk dat ik het toestel morgen pas kan meenemen, op de officiële release-datum... Ze mogen het toestel niet eerder verkopen omdat daar serieuze boetes voor worden gegeven. Dan maar morgen opnieuw naar de winkel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNightbringer
Haha, hoe langer je moet wachten hoe makkelijker het te accepteren is... Eenmaal dichtbij, dan gaat het toch wel erg hard jeuken.

Wel jammer dat er geen enkele acties bekend zijn, behalve bij de Saturn die er waarschijnlijk niet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greg-a
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
In japan komt de versie uit met 256GB en office 2013, dus wellicht kan je beter wachten...
http://www.neowin.net/new...-pro-includes-office-2013

[ Voor 31% gewijzigd door greg-a op 29-05-2013 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickMayall
  • Laatst online: 12-03-2022
Voor de Belgische Tweakers wat info na wat telefoontjes in de late namiddag : Fnac heeft er maar enkele op voorraad en pas morgen lossen ze (eerst komen - eerst graaien), Selexion heeft er geen enkele op voorraad en dit zal zo nog enkele weken blijven, Vandenborre heeft er geen enkele op voorraad en weet niet of er volgende week zullen zijn en dan als laatste maar bij Saturn geprobeerd in Wilrijk... verkoper zegt doodleuk : "Jawel liggen sinds daarnet in de rekken." Na 1,5 uur file toch eentje kunnen scoren. Ze hadden er zes van 64 Gb en nu nog maar vijf van 128 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Als dat wat betreft Saturn ook voor Nederland geldt, dan doet hij waarschijnlijk ook mee met de 21% BTW actie.. dan wordt het wel heel aanlokkelijk

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeNer
Hmmzz.. Waarom wel de Saturn in België. Dan zal Nederland em toch ook gewoon hebben morgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remz-Jay

Remz-Jay

PSEiKO

Ik hoop maar dat de verkoper die je gesproken hebt niet volledig op de hoogte was van Microsoft's snode release plannen eeNer, anders staan we daar morgen allebei voor niets ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNightbringer
eeNer schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 20:58:
Hmmzz.. Waarom wel de Saturn in België. Dan zal Nederland em toch ook gewoon hebben morgen?
Btw actie >:) scheelt redelijk wat met die actie. Zou wel erg jammer zijn, maar je weet het maar nooit met zulke winkel ketens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeNer
Jup die korting scheelt zomaar ff 200 euro op het totaal pakket (Surface+Touchcover+VGA-kabeltje). Ik hoop ook dat die telefoniste het fout had. Ze ging het vragen bij een collega. Toen ze terugkwam zei ze dat haar collega ff niet in de papieren kon kijken maar het zou sowieso niet meer deze week zijn.

Ik verwacht/hoop ook dat hij gewoon niet verder wilde kijken dan zijn neus lang is. Morgen ga ik rond 17u naar de Saturn in Tilburg. Gewoon kijken of ie er is :D Laten we het hopen!

Remz-Jay, jij gaat ook naar de Saturn in Tilburg dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remz-Jay

Remz-Jay

PSEiKO

Yes, ik heb morgen vrij genomen, dus ik ga ergens in de ochtend al even kijken (ik woon in centrum Tilburg).

Mocht het daar niets worden dan ga ik mijn geluk bij de MediaMarkt in Breda beproeven.

Ik laat hier sowieso even weten wat het resultaat is geworden, dan weet je alvast wat je kunt verwachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNightbringer
Ik ben zelf van plan hem online te bestellen bij de Saturn... als dat maar goed gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeNer
Remz-Jay schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 21:29:
Yes, ik heb morgen vrij genomen, dus ik ga ergens in de ochtend al even kijken (ik woon in centrum Tilburg).

Mocht het daar niets worden dan ga ik mijn geluk bij de MediaMarkt in Breda beproeven.

Ik laat hier sowieso even weten wat het resultaat is geworden, dan weet je alvast wat je kunt verwachten :)
Ik hou dit topic wel in de gaten morgen op mijn stage :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remz-Jay

Remz-Jay

PSEiKO

Microsoft zelf is inmiddels gestart met de verkoop: http://www.microsoftstore...L/pdp/productID.279445400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikkuhqhp
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-08 10:41
Hmm,12 uur geweest en hij staat nu bij MyCom online. Bij de rest nog niet. Ook niet op de officiële MS site.

--edit--
Net te vroeg geschreeuwd dus!

[ Voor 10% gewijzigd door ikkuhqhp op 30-05-2013 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Later kijken. ;)
Bij Microsoft is ie nu wel te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeNer
Ja duurt wel 7-10 werkdagen als je bij Microsoft besteld. Zolang wil ik niet wachten :P

Zowel Mycom als Dixons hebben em op de website staan. Nog niet leverbaar/af te halen :(
Bij mycom pas leverbaar vanaf 1 juli :O

Als Saturn in Wilrijk (Belgie) em wel heeft dan ga ik daar misschien ff heen morgenmiddag. Is 1 uurtje rijden. En anders wordt het heel misschien wel de MS Store.

Remz-Jays, jij houd me op hoogte he :P

[ Voor 75% gewijzigd door eeNer op 30-05-2013 07:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNightbringer
Bij mycom staat leverbaar in Juli... Dat is dus net wat te laat, mediamarkt/saturn bieden hem (nog) niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeNer
Gisterenavond op FB gevraagd en net antwoord gekregen van iemand van het hoofdkantoor Microsoft.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/21536960/fb_saturn.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De pro is af te halen bij Saturn Amsterdam, en doet mee in de btw actie! :-)
*blij*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Laatst online: 11-09 13:22
Dixons Gorinchem heeft hem niet. Media markt Breda ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeNer
Verwijderd schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 10:09:
*blij*
Ik hoop dat ie in tilburg ook te verkrijgen is vanmiddag :D
Wel lekker die BTW korting als dat echt zo is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyspoz
  • Laatst online: 14-08 07:47

cyspoz

Relaxed, het zijn maar 1 en 0

Ik ben net door Saturn Amersfoort terug gebeld dat de Surface Pro niet onder de actie valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:31
Verwijderd schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 10:09:
*blij*
cyspoz schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 10:22:
Ik ben net door Saturn Amersfoort terug gebeld dat de Surface Pro niet onder de actie valt.
Oftewel: niet bellen maar gewoon heengaan en hopen dat ze hem gewoon meenemen in de BTW actie ;)

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil best mijn factuur scannen hoor. ;)
Daar staat ie toch echt op voor €809,05
Type cover valt er buiten die kost €129,99.

En inclusief de €6,05 thuiskopie heffing (wtf :?) heb ik er €945,09 voor betaald.

Medewerker die mij dat ding verkocht heeft keek even naar de voorwaarden op de site.
Hij trok dezelfde conclusie als hier ook al gedaan is, er staat niet dat ie er buiten zou vallen, dus valt ie binnen de actie, aldus Saturn Amsterdam. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kkmah7
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 12:03
Net gehaald uit Saturn oosterdok. De BTW actie gold ook op de surface. Totaal kosten (inc type cover): 945,09. Inmiddels zijn al meerdere 128gb versies verkocht daar.

Edit :zelfde als hierboven

[ Voor 4% gewijzigd door kkmah7 op 30-05-2013 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Llanirev
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 03-09 23:02
Ik ben meteen na de post van Derice naar de Saturn Tilburg gelopen. Daar drie verschillende medewerkers aangeklampd of ze ook de Surface Pro hadden en ik kreeg van alledrie te horen "Ja, maar u weet wel dat deze niet onder de actie valt?". Natuurlijk doorgevraagd en zij hadden ook geen verklaring waarom in Amsterdam dan wel.

Ze lijken het personeel in Tilburg strak geinstrueerd te hebben.

[ Voor 0% gewijzigd door Llanirev op 30-05-2013 10:53 . Reden: Type-fout eruit ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Kunnen ze best beweren, als in de folder duidelijk staat dat dat geldt voor alle tablets dan moeten ze dat ook leveren.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Kun je bij Saturn reserveren als je belt? Dan kan ik na het werk naar Venlo proberen te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Llanirev
.oisyn schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 11:11:
Kunnen ze best beweren, als in de folder duidelijk staat dat dat geldt voor alle tablets dan moeten ze dat ook leveren.
Dat zei ik ook, maar als zij instructie hebben om geen korting aan te slaan dan wordt het lastig afrekenen. Ik kreeg zelfs de opmerking terug "Als u de BTW korting wilt en deze volgens u wel in Amsterdam gegeven wordt, dan moet u dus even naar Amsterdam want hier krijgt u die niet."

Van 4launch kreeg ik overigens gisteren op de vraag of ze de Surface Pro ook gingen leveren de volgende reactie:
"Bedankt voor uw bericht. De Surface Pro staat inderdaad op de planning om online gezet te worden, wanneer dit precies gebeurt durf ik nog niet te zeggen. Dit zal overigens wel op korte termijn gebeuren."

[ Voor 16% gewijzigd door Llanirev op 30-05-2013 11:16 . Reden: Quote .oisyn toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remz-Jay

Remz-Jay

PSEiKO

Ik ben zojuist langsgeweest bij de Saturn in Tilburg.

Daar was hij wel op voorraad, maar lag nog niet in de winkel. De medewerker vertelde dat ze maandag pas uitgepakt zouden worden in verband met de BTW actie.

Ik heb er toch een meegenomen/meegekregen, zonder korting dus. Hij heeft zelfs expliciet op de factuur vermeld dat de order buiten de actie valt.

Mocht iemand dus een 128GB Pro met korting hebben meegekregen dan zou ik héél graag een kopietje van je factuur krijgen, want dan is het laatste woord daar natuurlijk nog niet over gezegd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNightbringer
Remz-Jay schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 11:19:

Daar was hij wel op voorraad, maar lag nog niet in de winkel. De medewerker vertelde dat ze maandag pas uitgepakt zouden worden in verband met de BTW actie.

Ik heb er toch een meegenomen/meegekregen, zonder korting dus. Hij heeft zelfs expliciet op de factuur vermeld dat de order buiten de actie valt.

Mocht iemand dus een 128GB Pro met korting hebben meegekregen dan zou ik héél graag een kopietje van je factuur krijgen, want dan is het laatste woord daar natuurlijk nog niet over gezegd!
Slechte zaak, ze wisten de releasedatum van het apparaat en toch niet in de voorwaarden zetten. Dat is toch geen service?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
MyCom heeft zijn site aangepast.
Morgen thuis bezorgd, meer dan 50 exemplaren.

Dus misschien hebben ze hem ook in de winkel (die staan nog op reserveren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Remz-Jay:

Factuur:
Afbeeldingslocatie: http://oi40.tinypic.com/wl3kox.jpg

Bon:
Afbeeldingslocatie: http://oi43.tinypic.com/i1ci6a.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2013 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remz-Jay

Remz-Jay

PSEiKO

Thanks Derice!

Morgen even langs de infobalie met een kopietje van jouw factuur en de actievoorwaarden van de site. Niet geschoten is altijd mis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeNer
Remz-Jay schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 11:35:
Thanks Derice!

Morgen even langs de infobalie met een kopietje van jouw factuur en de actievoorwaarden van de site. Niet geschoten is altijd mis :)
Ben benieuwd naar het vervolg van dit. Remco weet je ook hoeveel ze er op voorraad hebben?
Ik zit op mn stage nu, heb net gebeld naar Tilburg om er een te reserveren. Maar dat doen ze niet aan de telefoon :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remz-Jay

Remz-Jay

PSEiKO

Nee, dat ben ik helaas vergeten te vragen. Ik weet wel dat ze zowel de 64 als de 128 variant hebben binnengekregen.

Naast de Apple corner hadden ze al een heel demo eiland uitgeruimd voor de Surface Pro, dus ik neem aan dat ze er wel voldoende hebben om dat eiland te rechtvaardigen, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeNer
Oke, het zal niet heel hard gaan denk/hoop ik. Zoals je al zegt hij staat nog niet in de winkel. Dus alleen de mensen zoals wij zullen erom vragen denk ik :P Om 17u zal er toch nog wel 1tje zijn?

En anders bestel ik vanavond nog bij Mycom en dan heb ik em morgen ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNightbringer
Klein detail bij Mycom, de typecover is niet op voorraad :o

Is dat een must, of zou de touch ook prima werken? (ik haal er nog een blue-tooth muis bij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Voor veel typen is de touch niet zo fijn schijnt.

Anders kijk je daar toch bij een andere winkel voor? Die past namelijk ook op de RT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeNer
Ik ga em gewoon nemen met de touchcover. Als ik thuis ben ik moet lange stukken typen dan zal ik em toch aansluiten op mijn USB-hubje met toetsenbord en muis etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remz-Jay

Remz-Jay

PSEiKO

Ik heb een aantal vergelijkende reviews gelezen en die melden allemaal dat het lastig typen is op dat type cover. Heb er geen persoonlijke ervaring mee.

Ik ben maar meteen voor het type cover gegaan dus, die hadden ze bij Saturn dan weer wel op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Llanirev
Vreemd dat MyCom bij "Beschikbare talen op dit apparaat" geen Engels heeft staan. Neem aan dat dat een tikfout is. Of zouden "Nederlands", "Deens", "Fins", "Noors"en "Zweeds" echt de enige taalopties zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Het is de Pro, dus engels erop krijgen is niet zo een groot probleem mocht het zo zijn. Lijkt mij in iedergeval ook vreemd.

Vast de bijgeleverde handleiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cereal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-08 16:25
Iemand een idee of Saturn A'dam nog genoeg 128GB's op voorraad heeft?

Hoop dat ze er vanmiddag nog zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08:46

RayNbow

Kirika <3

Saturn Hoofddorp: met korting.
Voorraad 128GB: 4 stuks, maar de persoon achter mij wilde er ook 1, dus mogelijk nu nog maar 2.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyspoz

cyspoz

Remz-Jay schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 11:19:

Idem, in Amersfoort kreeg ik ook niet de korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark_vb
Cereal schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 11:51:
Iemand een idee of Saturn A'dam nog genoeg 128GB's op voorraad heeft?

Hoop dat ze er vanmiddag nog zijn.
Ik heb er een hard hoofd in... toen ik net de mijne haalde leek het hard te gaan.

Artstation: https://www.artstation.com/markvanberkel7 | Oeroude CG showreel: www.markvanberkel.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cereal
En iemand in Utrecht al succes gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06:14
RayNbow schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 12:10:
Saturn Hoofddorp: met korting.
Voorraad 128GB: 4 stuks, maar de persoon achter mij wilde er ook 1, dus mogelijk nu nog maar 2.
LOL, dat was een collega van me, ik stond er ook bij.....die verkoper zat eerst te zoeken tussen de RT's :).....mooi dat ie ze nog had met de BTW korting erbij. Collega is er nu mee aan het spelen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Llanirev
Ook de Saturn Venlo laat via Twitter weten dat de Surface Pro in de BTW actie valt: https://twitter.com/SaturnVenlo/status/340048360109142016

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Ik hoop dat ze er nog genoeg hebben straks dan...
Kijken of ik eerder weg kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darklydreaming
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 24-12-2024
Kan de Surface Pro via Internet besteld worden bij Saturn? Ik kan alleen de RT vinden op de site.
Iemand een rechtstreekse link?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeNer
Ik ben maar ff in mijn pauze naar de Saturn geweest :P Dit type ik nu al vanaf mijn Surface :)
Ze hebben er nog maar eentje bij de Saturn in Tilburg.

Wederom zonder de korting. Ik had er nog wat van gezegd en hij zei dat ze de opdracht hadden em absoluut niet te verkopen met korting. De andere vestigingen krijgen een probleem hiermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyspoz

cyspoz

Ik denk eerder dat Saturn een probleem heeft. Er staat heel duidelijk waar de actie wel en niet op vantoepassing is. De surface, noch Microsoft staat daar als uitzondering bij. Wetgeving is dan zeer helder, dat je als consument dan recht hebt op de korting mits deze redelijk is. Deze korting is zeker redelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeNer
Daarom ben ik ook wel erg benieuwd naar de reactie die Remz-Jay krijgt morgen als ie met de factuur van Darice naar Tilburg gaat. Dan ga ik uiteraard ook ff 200 euro terug dokken.

[ Voor 16% gewijzigd door eeNer op 30-05-2013 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyspoz

cyspoz

Er is tenslotte ook nog het grondbeginsel, dat een ieder recht heeft op gelijke behandeling. Nu is er sprake van totale willekeur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Er is geen sprake van willekeur. Er is sprake van verschillende vestigingen en die mogen verschillende prijzen hanteren.

Zo mogen echter niet zich onder hun eigen voorwaarden uitpissen zoals ze nu doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greg-a
  • Nu online
Totale willekeur is het niet echt, Adam is constistent in het verlenen van de BTW korting op de SP. hetzelfde geldt voor de Venlo vestiging, en die van Tilburg is consistent in het afwijzen van de BTW korting. En per vestiging mogen er verschillende aanbiedingen gelden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remz-Jay

Remz-Jay

PSEiKO

Ik heb inmiddels al geprobeerd opheldering te krijgen via twitter ( https://twitter.com/RemzJay/status/340070308302172160 ), maar nog geen reactie mogen ontvangen.

Vervolgens heb ik dus maar een ticket ingeschoten op saturn.nl en het probleem voorgelegd.
Ik heb geen printer thuis dus ik kan de factuur van Darice niet uitprinten vandaag, anders was ik al teruggeweest langs de winkel. Als ik morgen nog geen reactie heb op het ticket dan print ik 'm op kantoor uit en ga daarna langs.

Voorlopig even afwachten of er reactie komt op het ticket dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon meenemen op he surface en als jpg laten zien? ;)
Wie print er nu nog wat uit? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeNer
Op de site zie ik dit staan bij het kopje "Laagste prijs garantie":

5.1 Saturn garandeert de klant altijd de laagste prijs. Wanneer de klant een aankoop doet in een vestiging van Saturn (met uitzondering van de webshop) en binnen veertien dagen na zijn aankoop hetzelfde product elders voor een lagere prijs kan kopen, ontvangt de klant van Saturn het prijsverschil contant retour, de voorwaarden hiervan zijn:

Ik heb nu niet de laagste prijs :P Dus ik wil het prijsverschil terug.
Kunnen we ons hier niet op verhalen? In principe kan ik het bij de andere saturn goedkoper kopen. Dus geld dit punt voor mij en de rest die het zonder korting kon kopen.

[ Voor 11% gewijzigd door eeNer op 30-05-2013 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark_vb
Lijkt me onzin.... Enkel geen korting op de cover. Er staat niets in de voorwaarden over het buiten de actie vallen van de surface, dus ik had gewoon voet bij stuk gehouden ls ik jou was. ik was iig maar €815,10 kwijt aan de 128gb versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cereal
Utrecht heeft er nog voldoende op voorraad, beide modellen.
Iemand al info of de BTW actie wel van toepassing is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNightbringer
Bij de mycom besteld, vanavond even kijken of ik een touch/typepad kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remz-Jay

Remz-Jay

PSEiKO

Geregeld!

Het antwoord op mijn ticket:
Donderdag 30 mei 14:49 door Saturn Tilburg

Geachte meneer Overdijk,

Er is inderdaad onduidelijkheid hierover, Wij gaan U helpen door ook U de korting te verlenen. Als U met Uw bon naar de winkel komt kunnen wij het verschil retourneren.

Officieel valt de Surface niet onder de actie.

Met vriendelijke groet,
Computerafdeling.
Ik ben dus net langs geweest en kreeg zonder problemen het verschil uitbetaald. Toch netjes geregeld van Saturn, dat mag ook gezegd worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Llanirev schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 11:15:
[...]

Dat zei ik ook, maar als zij instructie hebben om geen korting aan te slaan dan wordt het lastig afrekenen.
Klopt, maar met een beetje moeite zul je de korting wel krijgen. Wellicht in de winkel (het "ik wil de bedrijfsleider spreken" traject ;)), en anders achteraf via een officiele klachtenbrief (zie boven). Uiteindelijk is het bedrag veel te klein om er moeilijk over te gaan zitten doen dus dan kiest zo'n bedrijf al snel eieren voor z'n geld - ze weten uiteindelijk ook wel dat ze geen poot hebben om op te staan.

[ Voor 4% gewijzigd door .oisyn op 30-05-2013 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Net een Pro 128 in Venlo gescoord, met korting. Hoeveel er nog zijn weet ik niet (ze lagen niet in het schap) maar ze zeiden dat het hard ging. Vooral omdat ze niet in het schap liggen.

Misschien de manier om impuls aankopen te verminderen.
helaas geen cover, ze hadden alleen nog de touch. In Maastricht maar eens kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNightbringer
Vanavond even om een cover, zodat ik morgen direct het setje compleet heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikkuhqhp
Weet iemand of ze in A'dam nog op voorraad hebben? Ik krijg na een kwartier in de wacht nog steeds niemand aan de lijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Saturn A'dam heeft in mijn ervaring nog nooit de telefoon opgenomen.
Gewoon gaan kijken, zit toch vlakbij 't CS. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikkuhqhp
Haha, dan doen we dat maar. Een uurtje omreizen op de gok! Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeNer
Remz-Jay schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 17:08:
Geregeld!

Het antwoord op mijn ticket:

[...]

Ik ben dus net langs geweest en kreeg zonder problemen het verschil uitbetaald. Toch netjes geregeld van Saturn, dat mag ook gezegd worden!
Ik heb zojuist ook een ticket naar Saturn Tilburg gestuurd en ook verwezen naar de factuur van Darice. Daarnaast heb ik vermeldt dat jij je geld hebt teruggekregen. Ik maak er dus ook recht op, Scheelt me toch 170 euro,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikkuhqhp
Hoppa, gelukt in A'dam. Voor €815. De computer gaf eerst geen 21% korting (de basisprijs was in het systeem omhoog gegooid naar meer dan €1100) maar toen ik zei dat het niet klopte, heeft hij handmatig de prijs van €815 ingeklopt. Mooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
De laatste type cover bij mycom Maastricht weten te bemachtigen.
Set compleet voor onder de €1000 d:)b

[ Voor 6% gewijzigd door LOTG op 30-05-2013 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greg-a
  • Nu online
LOTG schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 21:39:
De laatste type cover bij mycom Maastricht weten te bemachtigen.
Set compleet voor onder de €1000 d:)b
hoe heb je dat voor elkaar gekregen? of heb je de 64GB versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Nee, de 128 uit Venlo. Maar daar waren de type covers op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _superboer_
  • Niet online
Vreemd, de webshop van Saturn heeft nu ook niet meer de RT in het assortiment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Daar hadden ze dus wel bakken van, net als touch covers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikkuhqhp
hmm, in A'dam hadden ze ook geen type covers meer. ik ga er morgen wel ergens een halen. Heeft de Mycom vast wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greg-a
  • Nu online
offtopic: vinden jullie het niet raar/apart dat tweakers geen aandacht besteedt aan de Nederlandse release van de SP? of doet Tweakers dit nooit op de dag van release?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Wie besteed er wel aandacht aan? Ik vind het schandalig dat MS ze zo de winkel in sneakt (wel beter voor ons, met korting). Bij de RT hadden ze nog reclame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikkuhqhp
andere vraag: nu Chrome geen pinch to zoom doet, wil ik weer I.E. gebruiken, maar als ik vanuit de metro interface op ie klik, krijg ik de desktop versie. Weet iemand hoe ik de touch versie weer krijg?

-edit-
Sorry, ik haal de topics door elkaar.

[ Voor 10% gewijzigd door ikkuhqhp op 30-05-2013 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingshamm
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-02 08:06
Aan het einde van de middag (tegen 18:00) hadden ze er bij de mediamarkt in Middelburg 4 met 128GB liggen in het magazijn. Deze waren vanmiddag pas binnen gekomen vertelde de medewerker. Dus mocht iemand uit Zeeland er één willen, daar liggen er nu nog 3 met 128GB.
Helaas hadden ze geen type cover, dus ben ik er bij de Dixons om gegaan. Die hadden in ieder geval nog geen pro's binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireblade75
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11-07 14:59
Ik heb iemand gevraagd om hem voor mij te kopen. Bij de Saturn in Utrecht was het donderdagavond gelukt met korting. Maar de Type Cover was op dus die moet ik nog even ergens anders kopen.

Dus krijg ik zaterdag eindelijk een Surface :D
Pagina: 1 2 3 Laatste