Verwijderd
Die actie loopt ook nog even door, zou vreemd zijn als je em bij de RT gratis krijgt en bij de Pro niet?
Ik hoop de 128GB Pro donderdag ergens te kunnen scoren.
Eerst maar eens even langs de Saturn als donderdagochtend die voorwaarden nog onveranderd zijn... lijkt me dat ze dat moeilijk kunnen weigeren als het er overduidelijk zo staat:Verwijderd schreef op maandag 27 mei 2013 @ 13:17:
Ik ben gisteren bij Saturn geweest en daar vertelden ze me dat de Pro niet onder de actie valt. Maar ik denk dat ik donderdag terugga en dan de voorwaarden uitprint. Daar staat (op dit moment) namelijk niet dat Microsoft de Pro uitsluit ...
En anders langs die tijdelijke MS store in de Kalverstraat...Van zondag 26 mei t/m zondag 2 juni 2013 is het Taxfree Paradise bij Saturn! Deze actie is geldig op bijna het gehele assortiment*.
Prijzen in onze vestigingen en in de webshop zijn geprijsd inclusief BTW voordeel. De wettelijke BTW blijft gehandhaafd
Deze actie is geldig op: TV & HiFi, Computer, Mediaspelers NAS, Telecom, Navigatie, Foto & Video, Witgoed & Klein huishoudelijk, Car-HiFi en Portable Audio.
*UITGEZONDERD VAN DEZE ACTIE ZIJN:
(...)
COMPUTER:
* Accessoires en Software (excl. NAS en Mediaspelers)
* Alle Apple iPad modellen
* Samsung Chromebook
* E-readers
Artstation: https://www.artstation.com/markvanberkel7 | Oeroude CG showreel: www.markvanberkel.com
Als de actie klopt, dan zou de Surface er niet buiten vallen. Wel vreemd dat online nog steeds de btw prijzen staan vermeld, ook wanneer je een product toevoegt.mark_vb schreef op maandag 27 mei 2013 @ 14:34:
[...]
Eerst maar eens even langs de Saturn als donderdagochtend die voorwaarden nog onveranderd zijn... lijkt me dat ze dat moeilijk kunnen weigeren als het er overduidelijk zo staat:
[...]
En anders langs die tijdelijke MS store in de Kalverstraat...
Overigens verwacht ik dat we pas informatie over de pro hebben over 2 dagen.
Ter vergelijking:
Surface RT 64GB
Saturn: 484,26
MediaMarkt: 585,95
Klopt precies, - 21% BTW.
[ Voor 14% gewijzigd door .oisyn op 28-05-2013 12:17 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Het staat tenslotte zwart op wit in de voorwaarden.
Ik ben in ieder geval van plan om donderdagochtend in de winkel te staan met mijn printje van de voorwaarden. (Ervan uitgaande dat ze hem dan al op voorraad hebben natuurlijk, wat volgens mij ook allesbehalve zeker is gezien de 'vaagheid' rondom deze launch).
Saturn is dan even een geval appart, maar ik neem aan dat de MS Store en Media Markt ze in iedergeval wel hebben.
Net ook nog ff de Dixons in Tilburg gebeld en die konden ook niks zeggen. Ze hadden nog geen bericht van Microsoft gehad. Die hebben de laatste tijd niets meer laten horen.
Ik wil em morgen of overmorgen
Kan niet langer wachten hoor
[ Voor 40% gewijzigd door eeNer op 29-05-2013 16:13 ]
Het zou fijn zijn als we nu eens konden besluiten wat het beste was morgen te doen. Voor mij zit er geen Saturn in de buurt (ga van Maastricht met de trein naar Best), dus dan zou ik via Venlo moeten gaan als het de moeite is en dan kan ik beter de auto pakken. Iets wat ik dus niet voor niets wil doen.
Anders ga ik morgen vroeg naar de Media Markt in Eindhoven.
Maar ja, niemand wil/mag nog wat duidelijks laten weten.
[ Voor 9% gewijzigd door eeNer op 29-05-2013 16:18 ]
Ach Mycom is er natuurlijk ook nog, een webshop die wel direct levert. (en snel is)
Wel jammer dat er geen enkele acties bekend zijn, behalve bij de Saturn die er waarschijnlijk niet is.
http://www.neowin.net/new...-pro-includes-office-2013
[ Voor 31% gewijzigd door greg-a op 29-05-2013 19:30 ]
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
Btw actieeeNer schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 20:58:
Hmmzz.. Waarom wel de Saturn in België. Dan zal Nederland em toch ook gewoon hebben morgen?
Ik verwacht/hoop ook dat hij gewoon niet verder wilde kijken dan zijn neus lang is. Morgen ga ik rond 17u naar de Saturn in Tilburg. Gewoon kijken of ie er is
Remz-Jay, jij gaat ook naar de Saturn in Tilburg dan?
Mocht het daar niets worden dan ga ik mijn geluk bij de MediaMarkt in Breda beproeven.
Ik laat hier sowieso even weten wat het resultaat is geworden, dan weet je alvast wat je kunt verwachten
Ik hou dit topic wel in de gaten morgen op mijn stageRemz-Jay schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 21:29:
Yes, ik heb morgen vrij genomen, dus ik ga ergens in de ochtend al even kijken (ik woon in centrum Tilburg).
Mocht het daar niets worden dan ga ik mijn geluk bij de MediaMarkt in Breda beproeven.
Ik laat hier sowieso even weten wat het resultaat is geworden, dan weet je alvast wat je kunt verwachten
Zowel Mycom als Dixons hebben em op de website staan. Nog niet leverbaar/af te halen
Bij mycom pas leverbaar vanaf 1 juli
Als Saturn in Wilrijk (Belgie) em wel heeft dan ga ik daar misschien ff heen morgenmiddag. Is 1 uurtje rijden. En anders wordt het heel misschien wel de MS Store.
Remz-Jays, jij houd me op hoogte he
[ Voor 75% gewijzigd door eeNer op 30-05-2013 07:16 ]
Ik hoop dat ie in tilburg ook te verkrijgen is vanmiddagVerwijderd schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 10:09:
De pro is af te halen bij Saturn Amsterdam, en doet mee in de btw actie! :-)
*blij*
Wel lekker die BTW korting als dat echt zo is
Verwijderd schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 10:09:
De pro is af te halen bij Saturn Amsterdam, en doet mee in de btw actie! :-)
*blij*
Oftewel: niet bellen maar gewoon heengaan en hopen dat ze hem gewoon meenemen in de BTW actiecyspoz schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 10:22:
Ik ben net door Saturn Amersfoort terug gebeld dat de Surface Pro niet onder de actie valt.
What a fine day for Science! | Specs
Verwijderd
Daar staat ie toch echt op voor €809,05
Type cover valt er buiten die kost €129,99.
En inclusief de €6,05 thuiskopie heffing (wtf
Medewerker die mij dat ding verkocht heeft keek even naar de voorwaarden op de site.
Hij trok dezelfde conclusie als hier ook al gedaan is, er staat niet dat ie er buiten zou vallen, dus valt ie binnen de actie, aldus Saturn Amsterdam.
Edit :zelfde als hierboven
[ Voor 4% gewijzigd door kkmah7 op 30-05-2013 10:45 ]
Ze lijken het personeel in Tilburg strak geinstrueerd te hebben.
[ Voor 0% gewijzigd door Llanirev op 30-05-2013 10:53 . Reden: Type-fout eruit ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Dat zei ik ook, maar als zij instructie hebben om geen korting aan te slaan dan wordt het lastig afrekenen. Ik kreeg zelfs de opmerking terug "Als u de BTW korting wilt en deze volgens u wel in Amsterdam gegeven wordt, dan moet u dus even naar Amsterdam want hier krijgt u die niet.".oisyn schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 11:11:
Kunnen ze best beweren, als in de folder duidelijk staat dat dat geldt voor alle tablets dan moeten ze dat ook leveren.
Van 4launch kreeg ik overigens gisteren op de vraag of ze de Surface Pro ook gingen leveren de volgende reactie:
"Bedankt voor uw bericht. De Surface Pro staat inderdaad op de planning om online gezet te worden, wanneer dit precies gebeurt durf ik nog niet te zeggen. Dit zal overigens wel op korte termijn gebeuren."
[ Voor 16% gewijzigd door Llanirev op 30-05-2013 11:16 . Reden: Quote .oisyn toegevoegd ]
Daar was hij wel op voorraad, maar lag nog niet in de winkel. De medewerker vertelde dat ze maandag pas uitgepakt zouden worden in verband met de BTW actie.
Ik heb er toch een meegenomen/meegekregen, zonder korting dus. Hij heeft zelfs expliciet op de factuur vermeld dat de order buiten de actie valt.
Mocht iemand dus een 128GB Pro met korting hebben meegekregen dan zou ik héél graag een kopietje van je factuur krijgen, want dan is het laatste woord daar natuurlijk nog niet over gezegd!
Slechte zaak, ze wisten de releasedatum van het apparaat en toch niet in de voorwaarden zetten. Dat is toch geen service?Remz-Jay schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 11:19:
Ik ben zojuist langsgeweest bij de Saturn in Tilburg.
Daar was hij wel op voorraad, maar lag nog niet in de winkel. De medewerker vertelde dat ze maandag pas uitgepakt zouden worden in verband met de BTW actie.
Ik heb er toch een meegenomen/meegekregen, zonder korting dus. Hij heeft zelfs expliciet op de factuur vermeld dat de order buiten de actie valt.
Mocht iemand dus een 128GB Pro met korting hebben meegekregen dan zou ik héél graag een kopietje van je factuur krijgen, want dan is het laatste woord daar natuurlijk nog niet over gezegd!
Morgen thuis bezorgd, meer dan 50 exemplaren.
Dus misschien hebben ze hem ook in de winkel (die staan nog op reserveren).
Morgen even langs de infobalie met een kopietje van jouw factuur en de actievoorwaarden van de site. Niet geschoten is altijd mis
Ben benieuwd naar het vervolg van dit. Remco weet je ook hoeveel ze er op voorraad hebben?Remz-Jay schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 11:35:
Thanks Derice!
Morgen even langs de infobalie met een kopietje van jouw factuur en de actievoorwaarden van de site. Niet geschoten is altijd mis
Ik zit op mn stage nu, heb net gebeld naar Tilburg om er een te reserveren. Maar dat doen ze niet aan de telefoon
Naast de Apple corner hadden ze al een heel demo eiland uitgeruimd voor de Surface Pro, dus ik neem aan dat ze er wel voldoende hebben om dat eiland te rechtvaardigen, toch?
En anders bestel ik vanavond nog bij Mycom en dan heb ik em morgen ook
Is dat een must, of zou de touch ook prima werken? (ik haal er nog een blue-tooth muis bij)
Anders kijk je daar toch bij een andere winkel voor? Die past namelijk ook op de RT.
Ik ben maar meteen voor het type cover gegaan dus, die hadden ze bij Saturn dan weer wel op voorraad.
Vast de bijgeleverde handleiding.
Hoop dat ze er vanmiddag nog zijn.
Voorraad 128GB: 4 stuks, maar de persoon achter mij wilde er ook 1, dus mogelijk nu nog maar 2.
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Idem, in Amersfoort kreeg ik ook niet de korting.Remz-Jay schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 11:19:
Ik ben zojuist langsgeweest bij de Saturn in Tilburg.
Ik heb er een hard hoofd in... toen ik net de mijne haalde leek het hard te gaan.Cereal schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 11:51:
Iemand een idee of Saturn A'dam nog genoeg 128GB's op voorraad heeft?
Hoop dat ze er vanmiddag nog zijn.
Artstation: https://www.artstation.com/markvanberkel7 | Oeroude CG showreel: www.markvanberkel.com
LOL, dat was een collega van me, ik stond er ook bij.....die verkoper zat eerst te zoeken tussen de RT'sRayNbow schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 12:10:
Saturn Hoofddorp: met korting.
Voorraad 128GB: 4 stuks, maar de persoon achter mij wilde er ook 1, dus mogelijk nu nog maar 2.
Kijken of ik eerder weg kan.
Iemand een rechtstreekse link?
Ze hebben er nog maar eentje bij de Saturn in Tilburg.
Wederom zonder de korting. Ik had er nog wat van gezegd en hij zei dat ze de opdracht hadden em absoluut niet te verkopen met korting. De andere vestigingen krijgen een probleem hiermee.
[ Voor 16% gewijzigd door eeNer op 30-05-2013 14:03 ]
Zo mogen echter niet zich onder hun eigen voorwaarden uitpissen zoals ze nu doen.
Vervolgens heb ik dus maar een ticket ingeschoten op saturn.nl en het probleem voorgelegd.
Ik heb geen printer thuis dus ik kan de factuur van Darice niet uitprinten vandaag, anders was ik al teruggeweest langs de winkel. Als ik morgen nog geen reactie heb op het ticket dan print ik 'm op kantoor uit en ga daarna langs.
Voorlopig even afwachten of er reactie komt op het ticket dus.
5.1 Saturn garandeert de klant altijd de laagste prijs. Wanneer de klant een aankoop doet in een vestiging van Saturn (met uitzondering van de webshop) en binnen veertien dagen na zijn aankoop hetzelfde product elders voor een lagere prijs kan kopen, ontvangt de klant van Saturn het prijsverschil contant retour, de voorwaarden hiervan zijn:
Ik heb nu niet de laagste prijs
Kunnen we ons hier niet op verhalen? In principe kan ik het bij de andere saturn goedkoper kopen. Dus geld dit punt voor mij en de rest die het zonder korting kon kopen.
[ Voor 11% gewijzigd door eeNer op 30-05-2013 14:16 ]
Iemand al info of de BTW actie wel van toepassing is?
Het antwoord op mijn ticket:
Ik ben dus net langs geweest en kreeg zonder problemen het verschil uitbetaald. Toch netjes geregeld van Saturn, dat mag ook gezegd worden!Donderdag 30 mei 14:49 door Saturn Tilburg
Geachte meneer Overdijk,
Er is inderdaad onduidelijkheid hierover, Wij gaan U helpen door ook U de korting te verlenen. Als U met Uw bon naar de winkel komt kunnen wij het verschil retourneren.
Officieel valt de Surface niet onder de actie.
Met vriendelijke groet,
Computerafdeling.
Klopt, maar met een beetje moeite zul je de korting wel krijgen. Wellicht in de winkel (het "ik wil de bedrijfsleider spreken" trajectLlanirev schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 11:15:
[...]
Dat zei ik ook, maar als zij instructie hebben om geen korting aan te slaan dan wordt het lastig afrekenen.
[ Voor 4% gewijzigd door .oisyn op 30-05-2013 17:37 ]
Misschien de manier om impuls aankopen te verminderen.
helaas geen cover, ze hadden alleen nog de touch. In Maastricht maar eens kijken.
Verwijderd
Gewoon gaan kijken, zit toch vlakbij 't CS.
Ik heb zojuist ook een ticket naar Saturn Tilburg gestuurd en ook verwezen naar de factuur van Darice. Daarnaast heb ik vermeldt dat jij je geld hebt teruggekregen. Ik maak er dus ook recht op, Scheelt me toch 170 euro,Remz-Jay schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 17:08:
Geregeld!
Het antwoord op mijn ticket:
[...]
Ik ben dus net langs geweest en kreeg zonder problemen het verschil uitbetaald. Toch netjes geregeld van Saturn, dat mag ook gezegd worden!
Set compleet voor onder de €1000
[ Voor 6% gewijzigd door LOTG op 30-05-2013 21:40 ]
hoe heb je dat voor elkaar gekregen? of heb je de 64GB versieLOTG schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 21:39:
De laatste type cover bij mycom Maastricht weten te bemachtigen.
Set compleet voor onder de €1000
-edit-
Sorry, ik haal de topics door elkaar.
[ Voor 10% gewijzigd door ikkuhqhp op 30-05-2013 22:37 ]
Helaas hadden ze geen type cover, dus ben ik er bij de Dixons om gegaan. Die hadden in ieder geval nog geen pro's binnen.
Dus krijg ik zaterdag eindelijk een Surface