Microsoft Surface Pro - prijzen en levertijdentopic

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Llanirev
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 03-09 23:02
Ik heb uiteindelijk gisteren mijn SP besteld bij MyCom. Op de site beloofden ze "voor 21.00 uur besteld, morgen in huis", maar aangezien ik nu nog geen SMS of Track en Trace nummer heb, beloofd het niet veel goeds :(
De Type-cover die ik bij Paradigit gisteren heb besteld is net geleverd.

Achteraf gezien had ik gisteren gewoon bij de Saturn in Tilburg toch mijn SP zonder korting moeten kopen en later terug moeten gaan. Maar helaas, komende dagen niet in de buurt van Tilburg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNightbringer
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15-08 20:09
Llanirev schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 11:32:
Ik heb uiteindelijk gisteren mijn SP besteld bij MyCom. Op de site beloofden ze "voor 21.00 uur besteld, morgen in huis", maar aangezien ik nu nog geen SMS of Track en Trace nummer heb, beloofd het niet veel goeds :(
De Type-cover die ik bij Paradigit gisteren heb besteld is net geleverd.

Achteraf gezien had ik gisteren gewoon bij de Saturn in Tilburg toch mijn SP zonder korting moeten kopen en later terug moeten gaan. Maar helaas, komende dagen niet in de buurt van Tilburg.

Ik heb dit probleem vaker bij Mycom gehad, iets besteld maar geen nummer gekregen. Maar de volgende dag had ik hem wel gewoon binnen. Waarschijnlijk staat in jouw mail (net zoals in die van mij) dat je hem de 31 zal ontvangen. Dus gewoon even geduld, alleen beetje vervelend dat we geen track nummer etc hebben....

Ik heb even gebeld en er was een fout in het systeem 8)7 hierdoor wordt de tablet morgen pas geleverd. (in mijn geval dinsdag aangezien ik morgen niet thuis ben)

[ Voor 8% gewijzigd door TheNightbringer op 31-05-2013 14:10 ]

Wat is metro? | Webdesign met een grid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Llanirev
Bericht van MyCom terug: "Er is een betalingsstoring geweest, maar je betaling is goed binnengekomen. We doen er alles aan hem vandaag te versturen!". En ik ben niet de enige: https://twitter.com/MyCom/status/340442481093144576

MyCom heeft inmiddels op hun site de levertijd voor een nieuw te bestellen Surface weer op juli gezet trouwens.

On a lighter note: Toen ik gisteren bij Paradigit ging vragen naar de Surface Pro verkoper: "Wij zullen eens kijken of we dat Microsoft Surface Pro voor u hebben meneer. Eens kijken, waar vind ik dat.... Dat is Software zeker?"

[ Voor 11% gewijzigd door Llanirev op 31-05-2013 14:39 . Reden: MyCom leverdatum toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNightbringer
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15-08 20:09
Ja, ben een beetje teleurgesteld, ik heb nog nooit problemen met mycom gehad. Maar dit is wel erg vervelend, daarnaast melden ze het ook niet. Als ze een bericht gestuurd hadden met de situatie had ik nog enig begrip gehad. Maar nu moet ik er zelf achteraan bellen... Tsja.

Wat is metro? | Webdesign met een grid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeNer
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-09 22:13
ik heb zojuist nog maar een keer een ticket verzonden naar de Saturn in Tilburg. Ik had namelijk nog steeds niet de bevestiging met mijn ticketnummer gekregen. Die heb ik nu wel ontvangen. Ben benieuwd hoe snel ik antwoord krijg.

Edit/
Ik krijg zojuist antwoord terug. Ik krijg mijn korting alsnog. :)

[ Voor 14% gewijzigd door eeNer op 31-05-2013 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

Ik hoop ook dat ze bij de Microsoft Store een beetje opschieten. Met mijn domme hoofd (terwijl ik boven de MyCom woon, die op dat moment nog 1 juli als lever datum aangaf |:( ) bij Microsoft besteld gister ochtend. Nog geen verzend bevestiging of iets ontvangen tot op heden en website zegt 7 werkdagen levertijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Dat Microsoft de surface niet luidkeels aankondigt is wel bekend, maar de situatie bij Saturn Zuidplein is ronduit genant. De Pro is nergens te bekennen en van de rt staan een paar dozen laag bij de grond in een hoekje in een kast. Geen showmodel, geen display, niets!

Zo wordt het natuurlijk nooit wat.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Llanirev
Kijk, dit is toch wel goede service:
MyCom kon de SP gisteren niet bezorgd krijgen door problemen met het betalingssysteem. En omdat ik niet in staat ben om hem de komende week in ontvangst te nemen zijn twee MyCom-mannen van Almere naar hier (Zuid-Brabant) gereden om hem af te komen geven. Mijn SP is dus binnen! :) #blij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
PaT schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 19:14:
Dat Microsoft de surface niet luidkeels aankondigt is wel bekend, maar de situatie bij Saturn Zuidplein is ronduit genant. De Pro is nergens te bekennen en van de rt staan een paar dozen laag bij de grond in een hoekje in een kast. Geen showmodel, geen display, niets!

Zo wordt het natuurlijk nooit wat.
Zelfde verhaal bij MediaMarkt Alphen aan den Rijn. Diep triest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn Surface Pro 128 GB op het Zuidplein in Rotterdam gehaald. Ze hadden er volgens mij 2 waarvan er 1 gereserveerd was. Met korting. Ik kon mijn geluk niet op. Ze deden helemaal niet moeilijk trouwens over de korting. 170 euro. :P
Verwijderd schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 19:10:
Ik heb mijn Surface Pro 128 GB op het Zuidplein in Rotterdam gehaald. Ze hadden er volgens mij 2 waarvan er 1 gereserveerd was. Met korting. Ik kon mijn geluk niet op. Ze deden helemaal niet moeilijk trouwens over de korting. 170 euro. :P
Dat was trouwens vrijdag rond 3 uur.

gebruik de wijzig knop als je als laatste heb gereageerd

[ Voor 49% gewijzigd door PaT op 01-06-2013 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menno.B
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02-01-2024
saturn zaandam geeft aan nog niets binnen te hebben. oftewel willen ze buiten de actie houden.

saturn hoofddorp heeft nog enkele 64gb. 128 is momenteel uitverkocht.
verder alleen touch cover. 1 zwart. enkele witte.
verstrekken zonder problemen korting

[ Voor 8% gewijzigd door Menno.B op 01-06-2013 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Saturn Spijkenisse had er vanmorgen nog drie met 128 GB en nog wat 64Gb's, maar 1 heb ik er meegenomen. Stonden nog niet op display, maar daar werd ik in tegenstelling tot Zuidplein, supernetjes behandeld. Morgen zijn ze daar ook open. Typecovers hebben ze helaas niet in Spijkenisse.

[ Voor 5% gewijzigd door PaT op 01-06-2013 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-07 09:44
Ik baal wel een beetje dat ik de SP 128GB niet met korting heb kunnnen kopen van Saturn. 170 euro korting is toch wel een flink bedrag!

Hopelijk komen andere shops ook met acties binnenkort!

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze week is de Mediamarkt met korting aan het strooien. 16%
http://www.mediamarkt.nl/...nus_actievoorwaarden.html
Staat de Surface Pro ook niet tussen, dus conform de voorwaarden zou je dus 16% korting moeten krijgen op dat ding aldaar. :D

Iets minder korting dan bij Saturn, maar iets is beter dan niets.
Doe er je voordeel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
Verwijderd schreef op maandag 03 juni 2013 @ 10:33:
Deze week is de Mediamarkt met korting aan het strooien. 16%
http://www.mediamarkt.nl/...nus_actievoorwaarden.html
Staat de Surface Pro ook niet tussen, dus conform de voorwaarden zou je dus 16% korting moeten krijgen op dat ding aldaar. :D

Iets minder korting dan bij Saturn, maar iets is beter dan niets.
Doe er je voordeel mee.
_/-\o_

Dat komt goed uit!

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
De vakantiegeld-actie van Mediamarkt is goed nieuws. Zo heb ik een extra week de tijd om mijn huidige Windows 8 tablet te verkopen en alsnog met korting voor de Surface Pro te gaan, helemaal goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
joblamie schreef op maandag 03 juni 2013 @ 11:13:
De vakantiegeld-actie van Mediamarkt is goed nieuws. Zo heb ik een extra week de tijd om mijn huidige Windows 8 tablet te verkopen en alsnog met korting voor de Surface Pro te gaan, helemaal goed!
Welke heb je nu?
Ik heb vorig jaar de HP Touchpad gekocht via Ebay maar dat ding is retetraag en niet alles werkt vlekkeloos.
Ik ga dit keer voor een Premium tablet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb bij de Mediamarkt in Utrecht vandaag de Surface Pro 128 GB incl. typecover opgehaald voor in totaal EUR 958,40 (incl BTW en kopieheffing). Scheelt weer mooi EUR 156,64 :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
Mandrake466 schreef op maandag 03 juni 2013 @ 11:53:
[...]

Welke heb je nu?
Ik heb vorig jaar de HP Touchpad gekocht via Ebay maar dat ding is retetraag en niet alles werkt vlekkeloos.
Ik ga dit keer voor een Premium tablet :)
De Samsung Ativ Smart PC http://www.samsung.com/global/ativ/ativ_pc.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
Verwijderd schreef op maandag 03 juni 2013 @ 17:25:
Ik heb bij de Mediamarkt in Utrecht vandaag de Surface Pro 128 GB incl. typecover opgehaald voor in totaal EUR 958,40 (incl BTW en kopieheffing). Scheelt weer mooi EUR 156,64 :) :)
Je krijgt dus geen korting op de Typecover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 13:40
Geen korting op accessoires, is altijd bij dit soort acties. Was ook bij de Saturn zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firestarz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 16:08
Vanmorgen een surface pro (128gb) gekocht bij de media markt amsterdam noord. Ze hadden er daarna nog 4 over. Heb 828 euro moeten afrekenen, viel me heel erg mee.

Alleen is nergens meer een typecover te vinden, overal uitverkocht, touch covers zijn er wel genoeg te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
firestarz schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 16:08:
Vanmorgen een surface pro (128gb) gekocht bij de media markt amsterdam noord. Ze hadden er daarna nog 4 over. Heb 828 euro moeten afrekenen, viel me heel erg mee.

Alleen is nergens meer een typecover te vinden, overal uitverkocht, touch covers zijn er wel genoeg te krijgen.
Voor jou misschien wat ver, maar Mediamarkt Rotterdam Alexander had er gisteren na mijn bezoek nog 10. Rotterdam Centrum en Zuid waren uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav1d
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/2rqehrd.jpg niet laten liggen he? http://www.dixons.nl/actie

Bijna alle filialen van Dixons hebben de Type Cover op voorraad.
De (uitgeprinte) kortingscode geldt ook bij afhalen in de winkel (mits gereserveerd via de site).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mocro_Pimp®
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 25-12-2018
MediaMarkt Zoetermeer zegt zojuist ze weer besteld te hebben. MediaMarkt DenHaag (grote markt) zei me gisteren ook door de voorraad heen te zijn.

Hopen dat MediaMarkt Zoetermeer ze snel binnen krijgt, want ik kan alleen daar ivm een vergoeding van verzekeraar Actua, waarbij je besteding filiaal gebonden is.

Weet iemand trouwens waar MediaMarkt filialen bestellen? Hebben ze een centrale MM-opslag ofzo of doen ze dat rechstreeks bij Microsoft NL ?

[ Voor 0% gewijzigd door Mocro_Pimp® op 04-06-2013 21:14 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 02:49

danplo

The Force is strong with me

PaT schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 16:19:
[...]

Voor jou misschien wat ver, maar Mediamarkt Rotterdam Alexander had er gisteren na mijn bezoek nog 10. Rotterdam Centrum en Zuid waren uitverkocht.
Bedankt voor de tip, ben gisteren avond direct langs gegaan en ze hadden er nog 5 liggen.
Mooie actie bij Mediamarkt, gelijk ook 1tje meegenomen voor 822 euro :P

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darklydreaming
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 24-12-2024
Weet iemand of ik ergens kan zien welke MediaMarkt vestiging de Surface Pro 128Gb in de winkel heeft liggen? Als ik bel, wordt niet opgenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guldan
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01:52

Guldan

Thee-Nerd

In Assen hadden ze geen 128gb meer. Tenminste dat werd mij verteld

You know, I used to think it was awful that life was so unfair. Then I thought, wouldn't it be much worse if life were fair, and all the terrible things that happen to us come because we actually deserve them?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:55
Ik verblijf op dit moment in het buitenland, en kom af en toe even hier kijken. Is het zo dat de SP 128gb zo moeilijk te krijgen is op dit moment? Ik zie bij de pricewatch alleen maar rood en oranje namelijk. Ik wil er, als ik op 19 juni weer thuis ben, graag eentje aanschaffen. Weet iemand of er tegen die tijd weer beschikbaarheid is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadWampa
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-02 15:09
M'n baas heeft gisteren een 128GB met Typecover voor +/- 815 euro gekocht bij Staples/Office Center. De 128 GB Pro versie kost daar zowiezo nu 809 euro (http://www.staples.nl/com...indows-8-pro-128gb-1?r=se) en op de RT is een actie dat je de touch of type cover gratis krijgt. Bij navraag of deze actie ook geldt voor de Pro kreeg hij de typecover voor 6 euro extra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 13:40
Die 809 euro is toch echt de prijs exclusief btw. Alle prijzen op de site van office center zijn exclusief btw. Dus die prijs van 815 euro met typecover vind ik een beetje vreemd. De type cover staat voor 99 ex btw op de site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GermanPivo
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:53
joblamie schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 14:26:
[...]

Zelfde verhaal bij MediaMarkt Alphen aan den Rijn. Diep triest.
De RT hebben ze daar overigens netjes uitgestald staan op een kopstelling, maar inderdaad vreemd dat de Pro nergens te bekennen is..

[ Voor 10% gewijzigd door GermanPivo op 07-06-2013 10:02 ]

9040 Wp | Zendure 15,4 kWh | MHI SCM60/SCM40/SRC25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadWampa
@LOTG: je hebt gelijk over de exclusief prijs, het verhaal van de typecover was onder het mom van "als de klant er naar vraagt krijgen ze de cover ook bij de Pro".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, ach met die BTW korting acties van Saturn en Mediamarkt heb je de cover er eigenlijk ook gewoon gratis bij, daar die net iets minder kost dan de korting die je krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadWampa
Ja dat is waar. Dat is het probleem met bazen he? Die praten nooit over BTW. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiodude
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-08 21:33
Iemand nog een 128GB versie gezien (Noord Holland / Zuid Holland) ?
Vandaag diverse plekken bezocht maar nergens een op voorraad.

MM- A'dam Arena had enkel 64GB versies..

MM Alkmaar had er nog 2 op voorraad, nu nog maar 1. Pro staat niet in de winkel maar wel in het magazijn. THX Alkmaar.

Ar.

[ Voor 40% gewijzigd door Audiodude op 09-06-2013 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand enig idee of er een nieuwe surface pro zit aan te komen?
Aangezien binnenkort windows 8.1 uitkomt en de RT in de aanbieding gegooid wordt?

Zit er trouwens een ventilator in de Pro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 24 juni 2013 @ 10:53:
iemand enig idee of er een nieuwe surface pro zit aan te komen?
Aangezien binnenkort windows 8.1 uitkomt en de RT in de aanbieding gegooid wordt?

Er komt ongetwijfeld een nieuwe Pro met Haswell cpu. Daar is echter nog niets van bekend, dus dat zal wel ergens begin volgend jaar worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:36

XanderDrake

Build the future!

Oeh, iet is hier wel heel stil, terwijl de Surface Pro net een paar dagen geleden in de volle uitverkoop is gegooit.

Ik dacht zelf dat het wel even zou duren voordat NL aan de beurt kwam, maar het gaat hier los, en niet een beetje ook:

MS Surface Pro, 64gb, geen Cover: €599 _/-\o_

Beste deal ever 8)7 Het is dat ik graag iets langere accutijden heb en mogelijk BF3@Low wil kunnen spelen, anders had ik dat geld al richting Staples gegooit!
Helaas is de Type cover wel nog duur (100€).

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iawees
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 30-08 21:24
XanderDrake schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 15:12:
Oeh, iet is hier wel heel stil, terwijl de Surface Pro net een paar dagen geleden in de volle uitverkoop is gegooit.

Ik dacht zelf dat het wel even zou duren voordat NL aan de beurt kwam, maar het gaat hier los, en niet een beetje ook:

MS Surface Pro, 64gb, geen Cover: €599 _/-\o_

Beste deal ever 8)7 Het is dat ik graag iets langere accutijden heb en mogelijk BF3@Low wil kunnen spelen, anders had ik dat geld al richting Staples gegooit!
Helaas is de Type cover wel nog duur (100€).
Die 599 euro is exclusief btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Verwijderd schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 23:54:
De recovery partitie blijft overigens Windows 8.0 bevatten.
Zijn er mensen die het durven om die partitie keihard te verwijderen? Wat heb je aan een outdated recovery?
Oja. 725€ inc. Maar er zit korting op iig.

Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:20

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Verwijderd schreef op maandag 24 juni 2013 @ 10:53:
Ja

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bilderbeek
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-09 14:40
Wat een amateuristische bende bij de Microsoft Store Nederland. Eerst begon de pre-order mogelijkheid een uur later dan aangekondigd en vervolgens (en nog steeds) staan de surface (pro) 2 pagina's er in 3 verschillende talen op als een mengelmoesje...

Helaas nog niet besteld, want gaat via werk (hoera), maar een betaling met credit card vonden ze iets te gek worden. Zucht. Ik wil er zo graag geld tegenaan gooien maar het kan weer niet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Bilderbeek schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 20:20:
Wat een amateuristische bende bij de Microsoft Store Nederland. Eerst begon de pre-order mogelijkheid een uur later dan aangekondigd en vervolgens (en nog steeds) staan de surface (pro) 2 pagina's er in 3 verschillende talen op als een mengelmoesje...

Helaas nog niet besteld, want gaat via werk (hoera), maar een betaling met credit card vonden ze iets te gek worden. Zucht. Ik wil er zo graag geld tegenaan gooien maar het kan weer niet :/
Jammer. Ik dacht dat ze er wel echt als de kippen bij waren met een NL pre-order store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bilderbeek
XanderDrake schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 20:22:
[...]

Jammer. Ik dacht dat ze er wel echt als de kippen bij waren met een NL pre-order store.
Ja, een goede kennismaking met "met wereld de productieve tablets ter mundo"... "A partir de niet beschikbaar" maar wel: "nu aanschaffen zubehör" en "lang unbegrenzte Minuten & 1 Jahr lang unbegrenzte WiFi"

Die teksten staan er nu al sinds 3 uur op :') Serieus wordt het in ieder geval niet genomen, en dat is jammer.

• mkrmr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13:17

mkrmr

Tesla Model 3, BMW K1600

De website is inderdaad erg amateuristisch zo in drie talen, maar erger nog is dat ik geen bestelling er door krijg. Ik probeerde vanavond de 128 GB versie te "pre-orderen" maar helaas.

In de laatste stap krijg ik "Bij het verwerken van uw order heeft zich een probleem voorgedaan. Sluit uw internetbrowser nl dien uw order opnieuw in via een nieuw browservenster. Als u nog steeds problemen tegenkomt, neemt u contact op met de klantenservice voor ondersteuning bij het afronden van uw aankoop. Foutcode:0"

Werkt trouwens niet zowel met IE10 als Chrome 8)7

Morgenochtend nog maar eens proberen....

<update>
Donderdag wel gelukt, bevestigingsmail ontvangen van MS.
In de MS store staat nu: Wordt verzonden op 21 oktober :)

[ Voor 10% gewijzigd door mkrmr op 27-09-2013 19:18 ]

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

"nu aanschaffen zubehör", Hilarisch :D hoe krijg je het voor elkaar om binnen dezelfde zin van taal te switchen.

• BizzieBis
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 08:41
Ik heb de Surface Pro 2 vanmiddag ge-preorderd. Alleen krijg ik het niet voor elkaar om hem op een bedrijfsnaam te bestellen. Hij staat steeds op de naam van de eigenaar van de creditcard. Ik heb al gesproken met een medewerker van Microsoft en deze heeft handmatig een nieuwe order aangemaakt. Maar helaas weer hetzelfde euvel :s

Misschien maar gewoon wachten en in een webshop bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bilderbeek
Paradigit biedt nu Surface 2 en Surface pro 2 preorders aan met gratis touch cover 2!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BizzieBis
Bedankt voor de tip, heb hem daar ook maar besteld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-09 16:53

FoggyFreek

I'm a llama again!

NeFoRcE schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 09:14:
^ Besturingssysteem neemt ruimte in he.

En; gisteren de Pro 2 128 GB + Type Cover 2 besteld. A.s. dinsdag komt waarschijnlijk de Pro 2 al binnen. Ik zal dan kijken of het mogelijk is om in één keer naar beneden te scrollen.
Exact dezelfde bestelling hier; ben benieuwd!

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xentor
  • Laatst online: 15-09 22:46
Heb bij paradigit de Surface Pro 2 besteld. Krijg je er gratis een touch cover 2 bij :).

Voor de geïnteresseerden:
http://www.paradigit.nl/p...gb/6cx-00004/default.aspx

- iRacing profiel | Ryzen 7700x | 4070 | 32GB DDR5 | -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuudBurger
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:19
Thanks voor de tip! 20 euro goedkoper dan mijn bestelling bij MS zelf en 64GB meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkrmr

mkrmr

Tesla Model 3, BMW K1600

Xentor schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 12:21:
Heb bij paradigit de Surface Pro 2 besteld. Krijg je er gratis een touch cover 2 bij :).

Voor de geïnteresseerden:
http://www.paradigit.nl/p...gb/6cx-00004/default.aspx
Goede tip, maar beter voor in dit topic Microsoft Surface Pro - prijzen en levertijdentopic
Verleidelijk om de bestelling bij MS te annuleren, maar waag het er toch maar niet op, mijn SP2-128GB wordt morgen verzonden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:38
gauchov6 schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 13:43:
[...]

Goede tip, maar beter voor in dit topic Microsoft Surface Pro - prijzen en levertijdentopic
Verleidelijk om de bestelling bij MS te annuleren, maar waag het er toch maar niet op, mijn SP2-128GB wordt morgen verzonden...
Lol werkt nu wel via de webshop...
Deze actie was woensdag gestart en zou alleen gelden voor de eerste 50 pre-orders in de winkels.
Toen ik naar de winkel ging werd mij gezegd dat ik te laat was ........LOL

[ Voor 39% gewijzigd door ErwinJ op 20-10-2013 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Heeft iemand al een Surface Pro 2 ontvangen van de MyCom of Dixons? Of heeft iemand ze zien staan in de winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:38
XanderDrake schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 16:30:
Heeft iemand al een Surface Pro 2 ontvangen van de MyCom of Dixons? Of heeft iemand ze zien staan in de winkel?
Ik heb hem sinds vorige week van Paradigit.
Die van MyCom is er nog altijd niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BizzieBis
Ik vraag me wel af wanneer we de gratis touch cover mogen ontvangen. De tablet heb ik inmiddels al 1,5 week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paladin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-09 23:26

Paladin

Play Ball!

Ik zit er ook aan te denken om een Surface Pro 2 aan te schaffen maar wil eigenlijk de 256 is die sowieso al geleverd of komt deze echt pas 15 december? vind 44 dagen wachten zo lang....

|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkGodMaster
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-08 19:59
Paladin schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 09:35:
Ik zit er ook aan te denken om een Surface Pro 2 aan te schaffen maar wil eigenlijk de 256 is die sowieso al geleverd of komt deze echt pas 15 december? vind 44 dagen wachten zo lang....
Ja vind ik ook, en dan nog na Sinterklaas ook :)
Zit zelf te kijken waar hij leverbaar is, zit te wachten op de Xbox One en de Surface Pro 2 256GB :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paladin

Paladin

Play Ball!

Mycom zegt bij de 256 op hun website vandaag besteld morgen geleverd voor de 256, geen idee hoe waarheidsgetrouw dit is, misschien maar is even bellen.

|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkGodMaster
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-08 19:59
Paladin schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 12:35:
Mycom zegt bij de 256 op hun website vandaag besteld morgen geleverd voor de 256, geen idee hoe waarheidsgetrouw dit is, misschien maar is even bellen.
Nu staat hij op December 2013 helaas.

Tips waar hij wel beschikbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __BlackEyed__
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
512 staat nu op morgen. Let op: levertijden van Mycom kloppen NOOIT (zie ook reacties van diverse tweakers in de shop reviews over Mycom).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuudBurger
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:19
Net een mailtje van Paradigit met de vraag of ik de Touch Cover wil omruilen voor een Type Cover.
Dan kunnen ze hem waarschijnlijk wel direct leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkrmr

mkrmr

Tesla Model 3, BMW K1600

RuudBurger schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 14:38:
Net een mailtje van Paradigit met de vraag of ik de Touch Cover wil omruilen voor een Type Cover.
Dan kunnen ze hem waarschijnlijk wel direct leveren.
Ook deze mail ontvangen; goede actie van Paradigit (en MS, die betaalt er voor)! Nu nog even nadenken of ik een zwarte of een paarse ga kiezen, die laatste is ook wel fraai en zwart is zo gewoon... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paladin

Paladin

Play Ball!

Paradigit zegt de pro 2 256gb op voorraad te hebben, dus voor degene die er nog 1 zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijmeng
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 21:54

tijmeng

Panasonic 7J

De 128gb pro kun je nu op de kop tikken voor 599€ bij de mediamarkt. Met de btwvrij dagen aan het eind van deze maand wellicht voor 495€

dat is een mooi koopje lijkt me zo! Pro1 voor de prijs van een RT2...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:29

OMX2000

By any means necessary...

tijmeng schreef op zondag 19 januari 2014 @ 23:14:
De 128gb pro kun je nu op de kop tikken voor 599€ bij de mediamarkt. Met de btwvrij dagen aan het eind van deze maand wellicht voor 495€

dat is een mooi koopje lijkt me zo! Pro1 voor de prijs van een RT2...
Wat dacht je van deze actie : http://www.microsoftstore...S/buy/productID.275287500

Helaas niet leverbaar in Nederland. Maar er kan dus nog wel wat van die prijs af!

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12:54

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Iemand ervaringen met de bestelprocedure van de Microsoft Store?
Heb afgelopen week een Surface Pro 2 256 GB gekocht en betaald via CC.
Nu staat echter de status op 'BackOrdered' ..

Vervolgens lees ik op verschillende fora dat dit een vrij normale status is en dit niet hoeft te betekenen dat er een lange levetijd van toepassing is. Ik hoopte alleen dat iemand dat hier misschien kan bevestigen.

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15-09 12:47

Qon

dreameater schreef op maandag 10 maart 2014 @ 09:32:
Iemand ervaringen met de bestelprocedure van de Microsoft Store?
Heb afgelopen week een Surface Pro 2 256 GB gekocht en betaald via CC.
Nu staat echter de status op 'BackOrdered' ..

Vervolgens lees ik op verschillende fora dat dit een vrij normale status is en dit niet hoeft te betekenen dat er een lange levetijd van toepassing is. Ik hoopte alleen dat iemand dat hier misschien kan bevestigen.
Ik heb afgelopen donderdag via de microsoft store de surface pro 2 128 GB besteld, en hij is vandaag afgeleverd. Heel erg raar, aangezien er op dit moment niemand bij mij thuis is... Ik hoop dus maar dat mijn buren zo aardig zijn geweest om hem voor mij in ontvangst te nemen... Maar ik vind het wel een raar verhaal aangezien mijn naam totaal niet overeenkomt met degene die het pakketje geaccepteerd heeft...

Bij mij is trouwens het status verloop als volgt:
Tilburg, Netherlands
10/03/2014 13:17 Afgeleverd
10/03/2014 4:13 Bestemmingsscan
10/03/2014 3:57 Bestemmingsscan
Tilburg, Netherlands
08/03/2014 0:01 Aankomstscan
Eindhoven, Netherlands
07/03/2014 23:13 Vertrekscan
07/03/2014 20:36 Herkomstscan
Netherlands
07/03/2014 12:00 Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS
m.a.w. bij mij was er dus geen sprake van een 'backorder' oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Volgens mij hebben we het niet over dezelfde 'status'. Zo ziet het er bij mij uit:

orderstatus

Meer dat dit heb ik ook nog niet gekregen; behalve dan een bevestigings mail..

[ Voor 13% gewijzigd door dreameater op 10-03-2014 15:52 . Reden: Toevoeging ]

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15-09 12:47

Qon

dreameater schreef op maandag 10 maart 2014 @ 15:47:
Volgens mij hebben we het niet over dezelfde 'status'. Zo ziet het er bij mij uit:

[afbeelding]

Meer dat dit heb ik ook nog niet gekregen; behalve dan een bevestigings mail..
Owjah, ik had het al over de UPS status... nogal onlogisch dat je die al hebt als hij gebackordered is...

Bij mij staat er nu:

Bestelde artikelen:
Surface Pro 2
Surface Pro 2
Prijs: € 890,00
Aantal: 1
Status: Voltooid
Dutch
Verstuur het

Die status stond vanaf vrijdag op Status: Verstuurd
Volgens mij stond de status donderdagavond (net na bestellen) op: Order
Maar dat 'order' status weet ik niet zeker meer...

Edit: Hij is trouwens in goede orde ontvangen. Netjes afgeleverd bij de overburen (die ik niet kende).

Wat een leuk machientje zeg, wel veel wennen pff.. Erg lastig dat je bij elke applicatie apart moet instellen dat hij in de juiste dpi instelling moet opstarten, omdat je anders een blurry beeld hebt. Wellicht dat daar een workaround voor is?

[ Voor 17% gewijzigd door Qon op 11-03-2014 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Ok thx voor je input, afwachten dan maar.. aangezien hij nu in de store alweer op 'uitverkocht' staat hoop ik dat ze het voorraad systeem een beetje op orde hebben. Heb nu lang genoeg gewacht :P

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Kijk, hier worden we blij van _/-\o_ *O*
surface

[ Voor 34% gewijzigd door dreameater op 12-03-2014 13:20 ]

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Ik lees dat de Surface 2 Pro een stille upgrade heeft gekregen, van een Intel i5 4200u naar een 4300u. Op processor gebied een klein verschil maar je krijgt er wel 10% meer Mhz bij op de GPU :) dat is leuk voor mensen zoals ik. Alleen ja, wanneer komt dat naar NL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08:46

RayNbow

Kirika <3

XanderDrake schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 12:52:
Ik lees dat de Surface 2 Pro een stille upgrade heeft gekregen, van een Intel i5 4200u naar een 4300u. Op processor gebied een klein verschil maar je krijgt er wel 10% meer Mhz bij op de GPU :) dat is leuk voor mensen zoals ik. Alleen ja, wanneer komt dat naar NL?
Ik heb mijn SP2 in december besteld bij bol.com en in januari geleverd gekregen: een 4300u model.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

RayNbow schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 13:04:
[...]

Ik heb mijn SP2 in december besteld bij bol.com en in januari geleverd gekregen: een 4300u model.
Mooi, dus het is al zover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
  • Laatst online: 09-01-2021
http://www.ibood.com/nl/nl/

Surface Pro 1 - i5 / 128GB

399 euro

Youtube: DashcamNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Nou. Microsoft heeft mijn bestelling goed verprutst. Ik wilde via Paypal betalen (ene degelijke optie), alles gaat goed, totdat ik alles wil bevestigen en BAM error. Kon niet bestellen, bel maar support, maar die zijn al weg.
Ik kijken naar mijn Paypal: wel al geld in een transactie van mijn rekening afgehaald!
Meteen gecancelled! WTF wie denken ze dat ze zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

XanderDrake schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 20:09:
Ik wilde via Paypal betalen (ene degelijke optie)
Een creditcard is een stuk veiliger. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

RayNbow schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 06:19:
[...]

Een creditcard is een stuk veiliger. ;)
Denk je? Mijn paypal is verbonden met mijn creditcard dus het is een dubbele beveiliging.
Daarnaast kon ik de mislukte overboeken cancellen. Dat kan ik niet met mijn creditcard.

En verder... Waar is iDeal? Ik vind deze betaal opties behoorlijk klantonvriendelijk.

EDIT: Daarnet weer es geprobeerd, op werk met een andere browser. Weer niet gelukt, ik kreeg de volgende foutmelding:
Bij het verwerken van uw order heeft zich een probleem voorgedaan. Sluit uw internetbrowser nl dien uw order opnieuw in via een nieuw browservenster met behulp van een andere betalingswijze.. Als u nog steeds problemen tegenkomt, neemt u contact op met de klantenservice voor ondersteuning bij het afronden van uw aankoop.
Foutcode:30225

[ Voor 36% gewijzigd door XanderDrake op 09-07-2014 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

XanderDrake schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 08:59:
[...]

Denk je? Mijn paypal is verbonden met mijn creditcard dus het is een dubbele beveiliging.
Daarnaast kon ik de mislukte overboeken cancellen. Dat kan ik niet met mijn creditcard.

En verder... Waar is iDeal? Ik vind deze betaal opties behoorlijk klantonvriendelijk.

EDIT: Daarnet weer es geprobeerd, op werk met een andere browser. Weer niet gelukt, ik kreeg de volgende foutmelding:

[...]
Het heeft dus allemaal te maken met een blokkade van de betaling via creditcard door mijn bank. Die 800€ was nogal veel... ofzo?? Daar gingen mijn belminuten. Werkelijk, f*ck creditcards en hun debiele systeem en f*ck Amerikaanse bedrijven zoals MS die ons forceren om hun middeleeuwse betalingsmechanismen te gebruiken. Ik gebruik nog liever Bitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

XanderDrake schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 12:53:
...bedrijven zoals MS die ons forceren om hun middeleeuwse betalingsmechanismen te gebruiken.
Je kan ook de Surface bij een andere aanbieder halen? Je wordt niet gedwongen om je creditcard te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

RayNbow schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 13:35:
[...]

Je kan ook de Surface bij een andere aanbieder halen? Je wordt niet gedwongen om je creditcard te gebruiken.
Die €100 studentenkorting en gratis verzending zijn wel doorslaggevend :*) MS heeft geen andere betalingsopties.

[ Voor 5% gewijzigd door XanderDrake op 09-07-2014 13:39 ]

Pagina: 1 2 3 Laatste