Acties:
  • 0 Henk 'm!
De Z is een van de best verkopende Xperia's, hoewel de spontane barsten geen geisoleerde gevallen zijn gaat het ook helemaal niet om een groot probleem. Er zijn er enkelen, maar niet zo veel dat je je zorgen moet gaan maken.

Ik heb geen data, maar ik ben er vrij zeker van dat het om een stuk minder dan 1% gaat (spontane barsten that is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:52
En dan vind ik 1% nog ruim geschat. Met in het hoofd houdende dat er 5 miljoen Z's verkocht zijn, zouden dat al zelfs 50.000 exemplaren zijn. Ik denk eerder dat het getal rond de 0.01% of 0.02% ligt, met zo'n 500 tot 1000 exemplaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 22-09 22:38
Om inderdaad een tegenbericht te laten horen: Wat een heerlijke telefoon. Ik vond de HOX al een smoking sexy apparaat maar de Z spant de kroon. Lekker dun en een prachtig scherm. Qua accu haal ik makkelijk de dag. Snel en betrouwbaar. Nog geen vastloper gehad.

Toch een puntje, door de automatische dimmer (geluid uit als hij aan de oplader ligt) bijna de geboorte van mijn dochter gemist.... WOOPS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zijn er nog mensen waarbij LockScreen Policy inmiddels wel goed werkt:
CLB in "[Sony Xperia Z] Ervaringen en discussie - Deel 2" toen nog niet...

[ Voor 5% gewijzigd door CLB op 10-07-2013 23:07 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:56
Humma Kavula schreef op maandag 08 juli 2013 @ 23:28:
Er zitten op de XZ aan beide zijden fabrieks-af screen/shatterproof protectors. Die krassen vrij snel maar zijn te vervangen ;)
Goed om te weten. Een bumpercase en het toestel los in de broek zak is dus voldoende :)

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-09 11:07
CLB schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 22:00:
Zijn er nog mensen waarbij DashClock inmiddels wel goed werkt:
CLB in "[Sony Xperia Z] Ervaringen en discussie - Deel 2" toen nog niet...
In je aangehaalde bericht heb je het over Lockscreen Policy? Onlangs nog geprobeerd, geen veranderingen helaas. DashClock gebruik ik niet, maar daar heb ik nooit problemen mee gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
My bad, Lockscreen Policy, idd :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
;)

Zie dat die app op 13 mei zijn laatste update heeft gehad. Nog steeds dezelfde versie alz toen 4.2.2 voor onze devices uitkwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stupid me, had ik ook naar kunnen kijken...
Hmm inmiddels draai ik ook weer .423 firmware dus met dat ugly ass lockscreen, het zij zo :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:52
Nog een leuke tip als je het AOSP lockscreen wilt (en je bent geroot). Hierbij heb je geen extra apps ofzo nodig, dus prettig voor mensen die liever iets meer stock Android zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan iemand niet de .apk van .434 of .253 hier neergooien? Probeer ik of dat werkt icm de .423 firmware...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-08 11:30
DjRik schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 13:22:
Ik heb "Algemene apps voor slaapdmodus" ("Basic sleep apps" vertaald naar het Nederlands) ook uitgeschakeld. Zal het vannacht eens gaan proberen of dit de oplossing is, ik zal waarschijnlijk morgen dus meer kunnen vertellen..
Ik werd weer wakker met een telefoon die vrolijk z'n scherm de kamer in lag te stralen, dus dit was het niet..

Theoretisch gezien zou er hier ook een minieme hik in de stroomtoevoer kunnen zitten, waardoor de stroom even uit gaat en daarna weer aan, en de XZ zichzelf opnieuw gedocked ziet worden (dan gaat het scherm aan). Maar lijkt me sterk dat meer mensen dan precies hetzelfde probleem hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repsect
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08:05
Ja, ik werd helaas ook wakker vannacht :(. Dit is wel echt een vervelende bug.

Ik kan uitsluiten dat ik geen minimieme "hik" in de stroomtoever heb zitten. Ik werd vannacht om 1 uur wakker van het scherm dat aan stond, ik heb toen het scherm uitgezet en deze is 's nachts niet meer aan geweest. Dit plus het feit dat ik dit probleem pas heb sinds de update, is voor mij genoeg reden om te kunnen zeggen dat het aan de update ligt.
Voor de update heb ik hier dus nooit last van gehad, dan zou ik sinds de update heel toevallig "hikken" in de stroomtoevoer moeten hebben en meer mensen met mij. Dat is gewoon niet zo.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:57
ben mijn xperia Z kwijt! na het kitesurfen op de auto gelegd, en weggereden.....

Vreemd genoeg is de telefoon nog bereikbaar. Ben al langs de route gaan kijken maar niks te vinden. Heb via de MyXperia App hem proberen te vinden, maar hij vind hem hier
Vreemd genoeg, be ik daar niet echt langs gereden, en moet die in een weiland liggen.... Hoe kan die daar nou belanden... heb het weiland al afgespeurd maar geen geluk.

ben benieuwd of de locatie wel klopt van de app. Hij geeft aan dat die binnen 50 meter van die locatie is, maar hoe komt die in het midden van een weiland, in 3 uur tijd?

[ Voor 18% gewijzigd door Waah op 11-07-2013 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Hm, stel hij ligt daar wel, niet bang dat hier iemand meeleest en gaat zoeken naar een gratis Xperia Z?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
nee, want heb zelf ook al enkele keren daar rondgelopen en gezocht, maar niet gevonden. Heb zelfs nog gebeld naar de telefoon, in het donker, maar geen lichtjes of lampjes. Daarnaast is het scherm sowieso gebarsten (was die al) dus veel heb je er niet aan. maar heb het nieuwe scherm thuis liggen dus is zonde alsk een reservescherm heb zonder telefoon

[ Voor 34% gewijzigd door Waah op 11-07-2013 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22-09 06:31
Waah schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 09:27:
ben mijn xperia Z kwijt! na het kitesurfen op de auto gelegd, en weggereden.....

Vreemd genoeg is de telefoon nog bereikbaar. Ben al langs de route gaan kijken maar niks te vinden. Heb via de MyXperia App hem proberen te vinden, maar hij vind hem hier http://goo.gl/maps/xCVne
Vreemd genoeg, be ik daar niet echt langs gereden, en moet die in een weiland liggen.... Hoe kan die daar nou belanden... heb het weiland al afgespeurd maar geen geluk.

ben benieuwd of de locatie wel klopt van de app. Hij geeft aan dat die binnen 50 meter van die locatie is, maar hoe komt die in het midden van een weiland, in 3 uur tijd?
In de buurt staan en dan met de myxperia app lawaai laten maken? In de sloot gedonderd misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
D
Boyd schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 10:03:
[...]

In de buurt staan en dan met de myxperia app lawaai laten maken? In de sloot gedonderd misschien?
Dat heb ik geprobeerd, bellen naar, de app gebruiken om lawaai te maken, maar niet echt een succes.

een fix krijgen duurt ook vaak of lang, of het lukt niet. heel soms pakt die hem. Maar elke keer met exact dezelfde coordinaten, en exact dezelfde regio er omheen. dat maakt me wat achterdochtig. GPS is bij benadering toch nooit exact op dezelfde plek met een halve fix

[ Voor 72% gewijzigd door Waah op 11-07-2013 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
DjRik schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 08:41:
Ja, ik werd helaas ook wakker vannacht :(. Dit is wel echt een vervelende bug.

Ik kan uitsluiten dat ik geen minimieme "hik" in de stroomtoever heb zitten. Ik werd vannacht om 1 uur wakker van het scherm dat aan stond, ik heb toen het scherm uitgezet en deze is 's nachts niet meer aan geweest. Dit plus het feit dat ik dit probleem pas heb sinds de update, is voor mij genoeg reden om te kunnen zeggen dat het aan de update ligt.
Voor de update heb ik hier dus nooit last van gehad, dan zou ik sinds de update heel toevallig "hikken" in de stroomtoevoer moeten hebben en meer mensen met mij. Dat is gewoon niet zo.
Even een topic aanmaken op Sony Talk en Sony op de hoogte brengen van de bug. Ik denk niet dat het in de instellingen ligt namelijk. Ik las wel een aantal Nexus devices die er ook last van hadden. Wat je kan doen om het te beperken is de brightness helemaal omlaag schroeven zodra de telefoon gedocked wordt en de screen timeout naar een korte periode instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsjipmanz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 13:24

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

Ik heb mn telefoon op mn werk wel eens aan de lader en het is me wel eens opgevallen inderdaad dat het scherm aanging, zonder dat ik zelf actie ondernam of dat er een notificatie was binnengekomen ofzo.

There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsjipmanz schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 11:42:
Ik heb mn telefoon op mn werk wel eens aan de lader en het is me wel eens opgevallen inderdaad dat het scherm aanging, zonder dat ik zelf actie ondernam of dat er een notificatie was binnengekomen ofzo.
Is gewoon als je telefoon is opgeladen hij aangaat zodat je het kan ontkoppelen. Geen bug gewoon een let you know it's charged.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 15:55
Als hij de 100% aantikt hoort het scherm gewoon uit te blijven hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-09 11:39

migros

Nooit meer een Samsung

Hoe haal ik al die extra Xperia zooi er af zonder dat ik hoef te rooten? en hoe weet ik dat het Xperia zooi is in plaats van een belangrijke programma? MAW iemand een lijst van weg te gooien, standaard geinstalleerde programma's?

[ Voor 20% gewijzigd door migros op 11-07-2013 14:30 ]

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:55
migros schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 14:29:
Hoe haal ik al die extra Xperia zooi er af zonder dat ik hoef te rooten? en hoe weet ik dat het Xperia zooi is in plaats van een belangrijke programma? MAW iemand een lijst van weg te gooien, standaard geinstalleerde programma's?
Ja zoals Facebook en Google+, die rommel kan je dus alleen uitschakelen, niet verwijderen.
Dit is echt zo slecht van Android, waarom kan ik die troep er niet vanaf gooien, het is toch mijn telefoon?

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:35
Waar haal je de wijsheid vandaan om "Android" daarvan de schuld te geven? 8)7

Zooi mee leveren is puur de keus van de fabrikant en evt. de provider. Die bepalen ook of de zooi makkelijk verwijderd kan worden of niet.

Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repsect
Verwijderd schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 12:42:
[...]

Is gewoon als je telefoon is opgeladen hij aangaat zodat je het kan ontkoppelen. Geen bug gewoon een let you know it's charged.
Nou dat lijkt mij niet, is voorheen ook niet geweest. Bovendien hebben wij een heel mooi notificatieledje dat gebruikt wordt "om mij iets te laten weten".

Ik moet wel zeggen, dat als je je telefoon gaat opladen, het scherm ook aanspringt. Dit is in ieder geval in het dock zo. Is complete onzin naar mijn mening. Ook hier weer: oranje led geeft aan dat de telefoon opgeladen wordt, informatie genoeg voor mij.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsjipmanz

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

migros schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 14:29:
Ik moest na het upgraden ook weer allemaal T-Mobile-meuk eraf gooien, en wat extra troep zoals HRS Hotels, Ebay, McAfee, etc. Ik heb gewoon alles geprobeerd te verwijderen wat mij niet aanstond (in batch, via App Backup & Restore). Het lukt niet bij alles, maar wel bij veel. En ik ga er vanuit dat apps die essentieel zjin voor de werking van je telefoon, sowieso niet verwijderd kunnen worden.

- Soulseek rulez -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:55
eymey schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 15:14:
Waar haal je de wijsheid vandaan om "Android" daarvan de schuld te geven? 8)7

Zooi mee leveren is puur de keus van de fabrikant en evt. de provider. Die bepalen ook of de zooi makkelijk verwijderd kan worden of niet.
Tja, ik had begrepen dat Sony nog het meest in de buurt van stock Android komt... dan wil ik dus niet weten wat voor zooi je bij Samsung en HTC enzo krijgt...
Maargoed, het maakt niet zoveel uit of het slecht is van Android of van Sony, het komt de gebruikerservaring niet echt te goede wat mij betreft.
Trouwens, waarom zou Sony het moeilijk willen maken voor mij om Facebook of Google+ eraf te gooien? Serieus, wat winnen ze daar mee? :?

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjezz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-06-2024
Je hebt gelijk wat betreft het verwijderen van Facebook en andere rommel, maar het uitschakelen ervan heeft hetzelfde effect. Alleen blijft er op je telefoon een klein bestandje van nog geen 0,5MB staan. Lijkt me met een intern geheugen van 16GB (waar je maar 11,5 van kunt gebruiken) niet echt zo'n probleem...
Dus gewoon uitschakelen en niet zeuren :P ;)

Bij Samsung en HTC krijg je een skin over je standaard Android UI. Vooral bij Samsung heb je grote aanpassingen en die willen nog weleens laggy worden. Daarom draai ik op mijn Galaxy Tab 8,9 ook Cyanogenmod ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:35
Exar schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 16:07:
[...]

Tja, ik had begrepen dat Sony nog het meest in de buurt van stock Android komt... dan wil ik dus niet weten wat voor zooi je bij Samsung en HTC enzo krijgt...
Maargoed, het maakt niet zoveel uit of het slecht is van Android of van Sony, het komt de gebruikerservaring niet echt te goede wat mij betreft.
Trouwens, waarom zou Sony het moeilijk willen maken voor mij om Facebook of Google+ eraf te gooien? Serieus, wat winnen ze daar mee? :?
Geen idee wat Sony ermee zou winnen.

Overigens kan ik inderdaad beämen dat ik Sony noet het meest in de buurt van Stock Android vind komen. Een redelijk simpele launcher die net toevoegt waar Trebuchet nog wat dingen laat zitten. Verder niet te veel nutteloze toevoegingen, op de mini-appjes na (die ik niet gebruik).

Als ik wel eens Samsung Galaxy SIII's of SIV's van vrienden, of de Ace 2 van m'n vriendin vast houd, dan springen de tranen me echt in de ogen van de hoeveelheid bloatware en processen die alleen maar nodig zijn voor de Samsung software.

Om van sommige operator-brandings nog maar te zwijgen. Maar dat had je met niet-android smartphones soms ook al.

Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Tsjipmanz schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 15:56:
[...]

Ik moest na het upgraden ook weer allemaal T-Mobile-meuk eraf gooien, en wat extra troep zoals HRS Hotels, Ebay, McAfee, etc. Ik heb gewoon alles geprobeerd te verwijderen wat mij niet aanstond (in batch, via App Backup & Restore). Het lukt niet bij alles, maar wel bij veel. En ik ga er vanuit dat apps die essentieel zjin voor de werking van je telefoon, sowieso niet verwijderd kunnen worden.
Dat vind ik wel echt goed irritant, dat naar een update ook alles weer moet worden verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikemkm
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-07 11:06
Moet zeggen dat ik op mijn Z wel heb kunnen verwijderen wat ik wilde.
gewoon onder apps en uninstall.

Dit in tegenstelling bij mijn vorige HTC desire S, waarbij ik nog geen Tetris free demo kon verwijderen.

Dus wat dat betreft zeer tevreden over de Xperia Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DjRik schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 15:19:
[...]

Nou dat lijkt mij niet, is voorheen ook niet geweest. Bovendien hebben wij een heel mooi notificatieledje dat gebruikt wordt "om mij iets te laten weten".

Ik moet wel zeggen, dat als je je telefoon gaat opladen, het scherm ook aanspringt. Dit is in ieder geval in het dock zo. Is complete onzin naar mijn mening. Ook hier weer: oranje led geeft aan dat de telefoon opgeladen wordt, informatie genoeg voor mij.
Ja joh notificatie lampje blijft groen, als het in de dock blijft en dat hoeft niet. Nu Gaat het scherm aan bij volledig opgeladen en dat is alleen maar goed. En als bi jjou het scherm meerdere keren aan gaat ja dan doe je even een reset.

En onzin mag jij vinden maar jij hebt problemen met je telefoon, los het zelf maar op slimmerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repsect
Verwijderd schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 10:47:
[...]

Ja joh notificatie lampje blijft groen, als het in de dock blijft en dat hoeft niet. Nu Gaat het scherm aan bij volledig opgeladen en dat is alleen maar goed. En als bi jjou het scherm meerdere keren aan gaat ja dan doe je even een reset.

En onzin mag jij vinden maar jij hebt problemen met je telefoon, los het zelf maar op slimmerd!
Ik weet niet wat jouw probleem ineens is, maar volgens mij is dit forum om elkaar te helpen, bijvoorbeeld bij problemen. Ik vind jouw laatste zin weinig respect tonen, waarbij ik niet begrijp waar dat voor nodig is. Zo praat ik toch ook niet tegen jou? Dit is alles wat ik even tegen je wil zeggen.

OT: Voorlopig gebruik ik m'n dock even niet meer en laad ik m'n telefoon gewoon via de usb poort op. Dan kan ik de telefoon met het scherm naar beneden op m'n nachtskastje leggen en is het probleem tijdelijk opgelost voor mij. Kan ik ondertussen zoeken naar een oplossing.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik heb het via tasker 'opgelost' hij springt wel aan als hij volledig is opgeladen, maar gaat daarna weer gewoon uit.

Maar ik heb hier in het verleden ook al eens een echte oplossing voor gevraagd en gezocht en niet gevonden. Maar de mensen die er geen probleem in zagen schijnen te moeten denken dat anderen er dan ook geen probleem in mogen zien, en al helemaal niet mogen vragen of anderen oplossingen hebben.

Volgens mij zouden het gewoon opties in de instellingen moeten horen te zijn. Ik wil alleen maar dat het scherm aangaat als ik hem aanzet, niet met een of andere accu-activiteit.

[ Voor 17% gewijzigd door ArthurMorgan op 12-07-2013 11:28 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 23:53
Zojuist de stock 4.3 camera/gallery app geinstaleerd en ik moet zeggen dat het me heel erg goed bevalt! Het menu is niet alleen wat makkelijker te gebruiken maar in mijn ogen zijn de foto's ook van betere kwaliteit!

Nou heb ik de stock camera (van de Xperia zelf) uitgeschakeld maar de "album" app kan ik niet uitschakelen...

is er toevallig een ander manier om de app weg te halen of te verbergen zonder root? Vind de gallery app van 4.3 ook wat beter en sneller namelijk!

Voor diegene die geintereseerd zijn

http://petapixel.com/2013...pp-on-any-unrooted-phone/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DjRik schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 10:59:
[...]

Ik weet niet wat jouw probleem ineens is, maar volgens mij is dit forum om elkaar te helpen, bijvoorbeeld bij problemen. Ik vind jouw laatste zin weinig respect tonen, waarbij ik niet begrijp waar dat voor nodig is. Zo praat ik toch ook niet tegen jou? Dit is alles wat ik even tegen je wil zeggen.

OT: Voorlopig gebruik ik m'n dock even niet meer en laad ik m'n telefoon gewoon via de usb poort op. Dan kan ik de telefoon met het scherm naar beneden op m'n nachtskastje leggen en is het probleem tijdelijk opgelost voor mij. Kan ik ondertussen zoeken naar een oplossing.
Dacht dat jij het allemaal beter wist en dat van "onzin" en weet ik veel wat jij vind getuigt van gebrek aan respect voor je medemens hier. Zoals je zelf aangeeft je bent hier om elkaar te helpen dus als je het voortaan beter weet dan zoek je het zelf toch uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
Zo, en nu weer lief tegen elkaar zijn.
Kusjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsjipmanz

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

Ik luister muziek via mn koptelefoon, maar mijn notificaties worden kennelijk wel gewoon via de speaker afgespeeld. Iemand een idee hoe ik ervoor kan zorgen dat die ook via de koptelefoon gaan? Vrij irritant wanneer elke keer wanneer ik een whatsapp-bericht krijg, mijn collega's dat lawaai horen.

- Soulseek rulez -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iklucas
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13:08
Hebben jullie ook wel eens dat als je je scherm aanzet dmv aan/uit knop, dat soms het scherm wel oplicht, maar zwart blijft. en dat je dan pas na weer bij wijze van spreken hem weer te laten slapen en hem dan weer wekt (2x aan/uit knop indrukken) hij wel gewoon in het lockscreen komt. Dus dat hij soms zwart scherm geeft ipv lockscreen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repsect
Verwijderd schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 12:41:
[...]

Dacht dat jij het allemaal beter wist en dat van "onzin" en weet ik veel wat jij vind getuigt van gebrek aan respect voor je medemens hier. Zoals je zelf aangeeft je bent hier om elkaar te helpen dus als je het voortaan beter weet dan zoek je het zelf toch uit?
Het enige wat ik gezegd heb is dat ik het onzin/onnodig vind dat dat scherm aan gaat na het opladen. Hoe dat voor jou als disrespectvol ervaren kan worden is mij echt een raadsel. Dat zegt in mijn ogen meer over jou en in jouw ogen doe ik het niet goed. Kortom een discussie die niemand gaat winnen.

Laten we, zoals Cordonbleu al voorsteld heeft, weer lief tegen elkaar doen. Dan blijft het forum verder ook waar het voor bedoeld is. Kusjes!

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
iklucas schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 14:34:
Hebben jullie ook wel eens dat als je je scherm aanzet dmv aan/uit knop, dat soms het scherm wel oplicht, maar zwart blijft. en dat je dan pas na weer bij wijze van spreken hem weer te laten slapen en hem dan weer wekt (2x aan/uit knop indrukken) hij wel gewoon in het lockscreen komt. Dus dat hij soms zwart scherm geeft ipv lockscreen.
Bij de allereerste firmware versie had ik hier last van, maar bij de nieuwere niet meer. Zit je ook al op 4.2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iklucas
  • Laatst online: 13:08
Cyleo schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 15:35:
[...]

Bij de allereerste firmware versie had ik hier last van, maar bij de nieuwere niet meer. Zit je ook al op 4.2?
Ja, ik zit op 4.2, en heb alleen een schuif lock screen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
Ik heb dit een keer gehad op de .434 firmware en ook laatst op 4.2.2. Omdat ik toch met een schone lei wilde beginnen heb ik via sony update service de software opnieuw geflashed en sindsdien heb ik het niet meer gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remoendoo
  • Laatst online: 27-11-2024
Ik probeer net een film op mn xperia Z te zetten, hij geeft aan dat hij hem wil converteren.
Dus ik heb dat aangeklikt, maar nu krijg ik in de app films een bestand van 56 seconden te zien..
Als ik hetzelfde bestand vanaf mijn xperia Z (via usb-kabel) open op de computer dan is het wel de volledige film.

Mijn vraag is, hoe krijg ik normaal een film op mijn xperia Z?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed
remoendoo schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 10:59:
Ik probeer net een film op mn xperia Z te zetten, hij geeft aan dat hij hem wil converteren.
Dus ik heb dat aangeklikt, maar nu krijg ik in de app films een bestand van 56 seconden te zien..
Als ik hetzelfde bestand vanaf mijn xperia Z (via usb-kabel) open op de computer dan is het wel de volledige film.

Mijn vraag is, hoe krijg ik normaal een film op mijn xperia Z?
Opnieuw kopiëren, maar dit keer "Nee" beantwoorden op de vraag of hij het moet converteren. Zonder conversie kan de Xperia Z de meeste video's prima afspelen, en anders kun je een 3rd party speler van de Play Store downloaden (b.v. MX Player)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remoendoo
Myedvyed schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 11:05:
[...]

Opnieuw kopiëren, maar dit keer "Nee" beantwoorden op de vraag of hij het moet converteren. Zonder conversie kan de Xperia Z de meeste video's prima afspelen, en anders kun je een 3rd party speler van de Play Store downloaden (b.v. MX Player)
Helaas werkt dit dus niet, was ik vergeten te melden.
En MX Player heb ik slechte ervaringen mee, achterlopend geluid en haperingen

Toch wel jammer dat de Xperia Z van 550 euro veel minder videoformaten ondersteund als mijn archos 70 tablet van 200 euro... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Iemand enige idee hoe ik de melding data overbrengen naar SD-kaart kan uitzetten? Intern geheugen is 75% en die melding komt elke keer weer terug. Best irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22-09 23:46
remoendoo schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 11:11:
[...]

Helaas werkt dit dus niet, was ik vergeten te melden.
En MX Player heb ik slechte ervaringen mee, achterlopend geluid en haperingen

Toch wel jammer dat de Xperia Z van 550 euro veel minder videoformaten ondersteund als mijn archos 70 tablet van 200 euro... :(
Dat ligt dan aan je mobiel of aan je videobestand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remoendoo
DoubleYouPee1 schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 11:42:
[...]

Dat ligt dan aan je mobiel of aan je videobestand
Bedankt voor deze wijze woorden :P
Maar hoe kan het opgelost worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjezz
Probeer BS-Player eens, die speelt tot nu toe nog alle bestanden af die ik heb geprobeerd. En dat is best wel een variatie kan ik je vertellen :P

Van >10GB .mkv tot aan de kleinste mp4, wmv, avi en nog veel meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remoendoo
Bedankt voor de tip!
En ik heb hem er net even opnieuw opgezet (met converteren dus ongeveer 45 minuten :| ) en hij geeft nu aan dat de film inderdaad 0:58 duurt maar hij gaat na 0:58 gewoon verder haha
Een of andere vage bug dus, kan ook niet doorspelen oid. want dan begint hij overnieuw..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Converteren moet juist niet, met MX Player of Dice Player of BS Player moet je alles kunnen afspelen :)
Of converteer het met een simpel programma naar .mp4 ofzo, dat formaat slikt zelfs de basicplayer goed.

[ Voor 33% gewijzigd door CLB op 13-07-2013 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjezz
Ohja, inderdaad, ik converteer nooit... Gewoon rechtstreeks het bestand afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarryInDeWarrie
  • Laatst online: 16-06 11:42
Gisteravond OTA update gedaan naar de nieuwste versie, 10.3.A.0.423. En sindsdien kan ik mijn Wifi niet activeren!

Meer mensen die er last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronny69
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-07-2022
mobiel standby en telefoon inactief verbruikt veel batterij. als ik telefoon op gsm alleen zet gaat batterij langer mee, maar dat vindt ik geen oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarryInDeWarrie
@Ronny69 Installeer Wakelock Detector:
Google Play: Wakelock Detector-Save Battery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjezz
HarryInDeWarrie schreef op zondag 14 juli 2013 @ 08:46:
Gisteravond OTA update gedaan naar de nieuwste versie, 10.3.A.0.423. En sindsdien kan ik mijn Wifi niet activeren!

Meer mensen die er last van hebben?
Probeer eens een reboot, en anders een factory reset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarryInDeWarrie
Reboot al meerdere keren gedaan, nu bezig met een factory reset.

EDIT:

En wifi doet het weer :)

[ Voor 22% gewijzigd door HarryInDeWarrie op 14-07-2013 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjezz
Astu ;) werkt ook bij een niet werkende led.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Dj-sannieboy schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 11:35:
Iemand enige idee hoe ik de melding data overbrengen naar SD-kaart kan uitzetten? Intern geheugen is 75% en die melding komt elke keer weer terug. Best irritant.
Met de File Transfer app (meegeleverd ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Cyleo schreef op zondag 14 juli 2013 @ 17:52:
[...]

Met de File Transfer app (meegeleverd ;))
Ik wil enkel de melding uitzetten, geen data overzetten naar SD kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 16:18
Ben nu echt dik tevreden met de accuduur na de update naar 4.2 ruim 22u standby met 4u schermpje, waarvan ik ook ruim een uur film heb gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allen!

Ik heb sinds kort een tweedehands Xperia Z (sinds de mijne goftedomme sinds 30 mei al in reparatie ligt) op de kop getikt.

Het nummer op het einde is "13W15", wat impliceert dat hij uit jaar 13 is en week 15. Op de achterkant staat "C6602"

Is dit toestel nou wel of niet waterdicht? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsjipmanz

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

Álle Xperia Z's zijn waterdicht (op voorwaarde dat de klepjes ook zijn gesloten)

- Soulseek rulez -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsjipmanz schreef op maandag 15 juli 2013 @ 11:39:
Álle Xperia Z's zijn waterdicht (op voorwaarde dat de klepjes ook zijn gesloten)
Ik had ooit gelezen dat er een verschil was tussen de C6602 en C6603. Dat is dus onzin? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 23:53
Verwijderd schreef op maandag 15 juli 2013 @ 11:44:
[...]

Ik had ooit gelezen dat er een verschil was tussen de C6602 en C6603. Dat is dus onzin? ;)
ja :)

anders zouden de reclames van Sony misleidend zijn waar ze de Xperia Z onder water gieten met water (reclame met al die kleuren etc) ;)

– model number C6603 will support LTE (bands 1, 3, 5, 7, 8, 20), HSPA+ & GSM
– model number C6602 will support HSPA+ & GSM bands only

Hoewel alles hetzelfde is zal je geen 4G kunnen gebruiken met het toestel (als je abbo dat heeft natuurlijk) :P

[ Voor 27% gewijzigd door Knamix op 15-07-2013 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealChris92
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-08 21:09
6602 is een UMTS model en de 6603 is het 4G Ready model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Dj-sannieboy schreef op zondag 14 juli 2013 @ 18:00:
[...]

Ik wil enkel de melding uitzetten, geen data overzetten naar SD kaart.
Lang ingedrukt houden, klikken op app info, vinkje voor notificaties uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japiesa
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-09 07:49
Bartjezz schreef op zondag 14 juli 2013 @ 17:30: werkt ook bij een niet werkende led.
Ik heb een factory reset toegepast en Idd de led doet het weer. Uiteraard alle apps handmatig terug gezet, maar na een dag werkt de led weer niet. Blijft toch vreemd dat sony dit niet in orde kan krijgen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Enigzins gek, maar volgens mij conflicteert er wat Mart een van de door jouw geïnstalleerde apps...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japiesa
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-09 07:49
CLB schreef op maandag 15 juli 2013 @ 17:56:
Enigzins gek, maar volgens mij conflicteert er wat Mart een van de door jouw geïnstalleerde apps...
Dat zou kunnen ik heb niet bijster veel op de telefoon qua apps, maar gelukkig werkt de led nu wel weer, daar hij gister niet werkte. Is volgens mij nog niet super constant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Cyleo schreef op maandag 15 juli 2013 @ 13:18:
[...]

Lang ingedrukt houden, klikken op app info, vinkje voor notificaties uitzetten.
Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn Xperia Z is gesneuveld. Ik vraag me nog altijd af hoe het kan, maar volgens mij is de oorzaak waterschade. Paar dagen geleden had ik hem even mee onder de douche, niet eens echt onder het water. Gewoon met vochtige vingers een berichtje gelezen. Uiteraard alle klepjes goed aangedrukt. Daarna eigenlijk helemaal niks gemerkt, tot gisteren. De aan/uit knop werkt niet meer... (Het lijkt erop dat hij juist altijd 'contact' maakt. Met de volume-up knop kan ik soms doen alsof ik op de power button druk. Als ik hem dan uitschakel gaat hij vanzelf aan. En met een lege accu zie je steeds het lampje rood knipperen, alsof iemand hem continu weer probeert aan te zetten.
Ik weet niet eens of dat de oorzaak is, maar de symptomen komen goed overeen met waterschade. De stickers, USB en headphone, zijn in ieder geval verkleurd :(

Hoe zit dat nu met de garantie? Heb ik nu een probleem en ben ik veel geld kwijt? Ik heb eigenlijk niks fout gedaan...

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2013 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

nvm

[ Voor 97% gewijzigd door Humma Kavula op 16-07-2013 00:33 ]

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 00:12:
Mijn Xperia Z is gesneuveld. Ik vraag me nog altijd af hoe het kan, maar volgens mij is de oorzaak waterschade. Paar dagen geleden had ik hem even mee onder de douche, niet eens echt onder het water. Gewoon met vochtige vingers een berichtje gelezen. Uiteraard alle klepjes goed aangedrukt. Daarna eigenlijk helemaal niks gemerkt, tot gisteren. De aan/uit knop werkt niet meer... (Het lijkt erop dat hij juist altijd 'contact' maakt. Met de volume-up knop kan ik soms doen alsof ik op de power button druk. Als ik hem dan uitschakel gaat hij vanzelf aan. En met een lege accu zie je steeds het lampje rood knipperen, alsof iemand hem continu weer probeert aan te zetten.
Ik weet niet eens of dat de oorzaak is, maar de symptomen komen goed overeen met waterschade. De stickers, USB en headphone, zijn in ieder geval verkleurd :(

Hoe zit dat nu met de garantie? Heb ik nu een probleem en ben ik veel geld kwijt? Ik heb eigenlijk niks fout gedaan...
zeker weten dat alles goed dicht zat?

even contact opnemen met sony care lijkt me? (zie garantie topic)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekwaussie
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22-09 15:57
Help wie heeft dit ook gehad??
Gisteravond ontdekte ik een vlekje op een foto die ik met me Z had gemaakt. Als je niet in zoom valt het haast niet op. Wel als ik bijv. een foto in zoomt op me pc.
Als ik een foto wil maken en hij staat normaal zit het vlekje midden op het scherm en kan je alleen zien als je weet waar het zit. Als ik op me telefoon in zoom, zie foto, verschuift het vlekje van midden naar linker boven hoek. en zie je hem duidelijk. Dit is geen vlekje op het scherm heb lens al schoon gemaakt. en goed bekeken met een loep kijken of ik iets kon vinden. niks te zien.. Het lijkt erop dat het op de sensor zit of misschien wel in de sensor iets kapot is..Iemand hier ervaring mee??

O'ja die rode pijl heb ik met paint erop gezet zit dus niet op scherm of in sensor 8)7

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/pAgm5dE.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er is een garantietopic heh, dat zwarte vlekje is een stofje dunkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed
Koekwaussie schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 09:02:
Help wie heeft dit ook gehad??
Gisteravond ontdekte ik een vlekje op een foto die ik met me Z had gemaakt. Als je niet in zoom valt het haast niet op. Wel als ik bijv. een foto in zoomt op me pc.
Als ik een foto wil maken en hij staat normaal zit het vlekje midden op het scherm en kan je alleen zien als je weet waar het zit. Als ik op me telefoon in zoom, zie foto, verschuift het vlekje van midden naar linker boven hoek. en zie je hem duidelijk. Dit is geen vlekje op het scherm heb lens al schoon gemaakt. en goed bekeken met een loep kijken of ik iets kon vinden. niks te zien.. Het lijkt erop dat het op de sensor zit of misschien wel in de sensor iets kapot is..Iemand hier ervaring mee??

O'ja die rode pijl heb ik met paint erop gezet zit dus niet op scherm of in sensor 8)7

[afbeelding]
Dat komt meer voor en heb ik zelf ook gehad: Myedvyed in "[Sony Xperia Z] Ervaringen en discussie - Deel 2"

Teruggestuurd naar Coolblue, die hebben het naar Sony gestuurd en een paar weken later had ik hem gerepareerd terug (incl. waterdichtheidsgarantie). Niks hoeven betalen, zelfs geen verzendkosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekwaussie
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22-09 15:57
Myedvyed schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 09:21:
[...]

Dat komt meer voor en heb ik zelf ook gehad: Myedvyed in "[Sony Xperia Z] Ervaringen en discussie - Deel 2"

Teruggestuurd naar Coolblue, die hebben het naar Sony gestuurd en een paar weken later had ik hem gerepareerd terug (incl. waterdichtheidsgarantie). Niks hoeven betalen, zelfs geen verzendkosten!
Ok bedankt voor de snelle reactie gaan we hem op sturen.. Van de week maar is effe naar de T-mobile shop waar ik hem vandaan heb.. Hoop wel dat het beetje snel gaat :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Koekwaussie schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 09:31:
[...]

Ok bedankt voor de snelle reactie gaan we hem op sturen.. Van de week maar is effe naar de T-mobile shop waar ik hem vandaan heb.. Hoop wel dat het beetje snel gaat :-)
Heb ik ook gehad, zie het andere topic. Mijn Z ben ik bijna een maand kwijt geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visitor.q
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12:52
Zijn er al ervaringen met de 64 GB micro SD kaartjes? Ik heb net voor de 4.2.2 update een keer een 64 GB kaartje geprobeerd, maar die werd niet goed herkend (heel even ging het goed, daarna deed de XZ alsof ik de micro SD eruit had gehaald). Ik heb die micro SD toen dus teruggebracht, dus voor ik een nieuwe koop zou ik het wel fijn vinden om te weten of het nu wel goed werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Werkt al weken goed op verschillende firmware hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insehh
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-09 09:54

Insehh

Define good enough.

Nog meer mensen die problemen hebben met de screenshot shortcut via de standby knop ? Meende dat die optie er altijd stond maar na de update is deze verdwenen...

De enige ekte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GH45T
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:42
Power button + volume down tegelijk induwen, dan krijg je screenshot. Staat dacht ik al enkele keren in dit topic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pheppy
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-09 16:43
Verwijderd schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 00:12:

Vergelijkbare ervaring. Op vakantie in Griekenland maar eens besloten om een filmpje onder water te maken. Eerder had ik de telefoon, toen ik hem net had, thuis al wel eens kort in een bakje water gelegd en dat ging toen prima.
Voor het filmen heb ik alle klepjes nog eens goed aangedrukt. Ik vond het best spannend. Op het eerste gezicht leek alles goed te gaan. Het toestel filmde prima een minuut of 4 onder water. Boven water stopte ik de film en leek de telefoon ook uit te gaan. Maar door de zon kon ik het eigenlijk niet goed zien. Een kwartiertje later bleek de telefoon niet meer aan te gaan. In het appartement nog eens goed gekeken. En blijkt dat de indicators achter de klepjes voor micro-usb en SD-card licht roze te zijn. Verder leek de telefoon nog wel soort van te reageren op de aan en uit knop. Maar niet echt. Ik heb alle klepjes open gezet en de telefoon een paar dagen laten liggen. Ik hoopte dat hij het weer ging doen. Maar helaas. Wel een rode indicator led in de oplader, maar meer niet. Heel rottig zonder telefoon op mijn vakantie.
Aangezien ik de klepjes goed had aangedrukt maak ik me geen zorgen over de garantie. Ik heb zo'n vroege T-mobile versie (schijnt niet uit te maken maar toch). Ik vind het wel heel vervelend. Het zijn overigens de meest gebruikte klepjes bij mij. Ondanks dat ik een dock heb gebruikt ik de micro-usb voor de auto oplader (ivm navigatie). Ik adviseer iedereen niet zomaar in de vakantie onder water te gaan filmen als je dit thuis niet uitgebreid getest hebt (en dus niet net voor je vakantie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De waterdichtheid vervalt in theorie in zout water, staat in de handleiding en op de site... En als er dan al eens wat binnenkomt zit je met het zout wat de geleiding van het water sterk verhoogt, dan heb je het zitten. Jammer genoeg niet veel aan te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insehh
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-09 09:54

Insehh

Define good enough.

GH45T schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 10:46:
Power button + volume down tegelijk induwen, dan krijg je screenshot. Staat dacht ik al enkele keren in dit topic!
Dank !

Heb amper tijd om topic bij te houden, lig wat pagina's achter. :'(

De enige ekte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

PC companion zegt dat er geen update is naar 4.2.2, (heb nu 4.1), iemand hier ook last van?

Heb een abbo bij Hi.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-08 05:30

MadMan

What the....

Ik heb ook nog steeds geen mogelijkheid tot updaten, zowel met de telefoon als met SUS en PC companion. De vorige update had ik als een van de eersten, misschien dat die groep nu als een van de laatsten komt?

W211 E55 | W220 S500 | W116 280SE | E90 318iA | E30 325i | Cooper Classic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri86
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:22
GH45T schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 10:46:
Ik krijg dat nog altijd niet voor elkaar.. :S Of ik nou eerst de power button indruk, eerst de volume down, of beide exact tegelijk, er wordt geen screenshot gemaakt.
Gebruik die smallapp dus maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kinger7
  • Registratie: November 2012
  • Niet online
Bensimpel schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 15:13:
PC companion zegt dat er geen update is naar 4.2.2, (heb nu 4.1), iemand hier ook last van?

Heb een abbo bij Hi.
Omdat er voor de KPN nog geen update is naar 4.2.2 en hi valt onder kpn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-03 10:02
Ik heb sinds vandaag een Galaxy S4 en kom van een Xperia Z af.

Nu zou ik graag de met de Sony gemaakte backup, importeren naar mijn Samsung S4 zodat ik alle contacten enzo weer heb.

Zelf heb ik Samsung Smart Switch al gevonden, maar Sony wordt niet ondersteund?
Bestaat er nog een manier waar jullie vanaf weten waarmee het wel kan? Ik kan zelf nog niets vinden?

Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Kinger7 schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 16:53:
[...]

Omdat er voor de KPN nog geen update is naar 4.2.2 en hi valt onder kpn.
Ah even wachten dus, thanks!

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronny69
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-07-2022
DutchManticore schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 20:05:

Nu zou ik graag de met de Sony gemaakte backup, importeren naar mijn Samsung S4 zodat ik alle contacten enzo weer heb.

Bestaat er nog een manier waar jullie vanaf weten waarmee het wel kan? Ik kan zelf nog niets vinden?
Mag ik weten waarom je veranderde, en waar de duidelijke verschillen liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Backups gemaakt met de apps van Sony (PC Companion of Backup op de telefoon zelf) kunnen niet teruggezet worden op een telefoon van een ander merk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Bensimpel schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 20:09:
[...]

Ah even wachten dus, thanks!
Je kan ook erg eenvoudig flashen met flashtool. Behoud je de orginele firmware, alleen verwijder je de branding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjezz

Alles via Gmail syncen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsjipmanz

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

Tsjipmanz schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 14:32:
Ik luister muziek via mn koptelefoon, maar mijn notificaties worden kennelijk wel gewoon via de speaker afgespeeld. Iemand een idee hoe ik ervoor kan zorgen dat die ook via de koptelefoon gaan? Vrij irritant wanneer elke keer wanneer ik een whatsapp-bericht krijg, mijn collega's dat lawaai horen.
Is er echt niemand die dit weet?

- Soulseek rulez -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moortn
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-08 16:07

Moortn

Hallo

Cyleo schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 00:56:
[...]

Je kan ook erg eenvoudig flashen met flashtool. Behoud je de orginele firmware, alleen verwijder je de branding :)
Dit heb ik gister toch maar geprobeerd, omdat ik nu toch graag 4.2 wil. Echter gaat de telefoon elke keer als ik hem op de PC aansluit na ongeveer 20-30 seconden spontaan aan :X Weet iemand hoe dat komt en hoe ik dat uit zet? PC Companion had ik al afgesloten.

Jeej wat moet hier nou staan. Flickr

Pagina: 1 ... 60 ... 83 Laatste

Let op:
Berichten met als onderwerp winkels, prijzen, aanbiedingen en levertijdenmoeten in het Levertijden- en prijzentopic.
Alles over accessoires hoort in het accessoiretopic.
Alles over rooten, custom roms, etc hoort in het rooten en custom rom topic

Voeg een screenshot van het batterijgebruikoverzicht toe wanneer je problemen hebt met je batterijduur.

Maak gebruik van de Topic Report functie, ga niet zelf off-topic reageren.