Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geen idee... met de app WidgetLocker niet dat wel lukken denk ik...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 19:53
Jammer dat als je een zwarte achtergrond hebt, de doorzichtige balken er dan weer grijs uitzien. Ziet er niet uit in mijn opzicht. Had liever gezien dat het dan gewoon helemaal zwart bleef. Heb daarom mijn achtergrond maar veranderd naar een lichtere kleur, dan zien die balken er echter wel netjes uit.

[ Voor 10% gewijzigd door cordonbleu op 27-06-2013 01:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XNL073
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 23-09 15:21
Gisterenochtend rond 11 uur ook de update naar 4.2.2 geinstalleerd.
Batterijduur lijkt een stuk verbeterd te zijn.
Gisteren de hele dag nog best lang van alles gedaan met mijn telefoon om in te stellen zoals lockscreen, backgrounds etc.. Rond 12 uur 's-nachts had ik nog 10% batterij over en 4 uur onscreen tijd.
Voor de update haalde ik altijd maar 3,5 uur onscreen. Geen stamina en andere batterijbesparende dingen aanstaan. Ook nog een uurtje of 2 zitten gamen op mijn Z.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 10:36
rajrob schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 22:24:
[...]

heb je deze geprobeerd , daar heb ik m op binnen gehaald http://www.sonymobile.com/nl/tools/update-service/
Werkt ook niet, blijft 4.1.2 zien als meest recent |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quepee
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:37
Ik heb hetzelfde , ik heb undranded bij KPN maar ik zie nergens dat ik kan updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Verwijderd schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 00:23:
[...]

niet zo moeilijk, linker middel vinger volume down, rechter wijs of duim op power knop en klaar.
Waarom hebben ze dit eigenlijk veranderd? Via powerknop werkte dit perfect. Of is dit de standaard manier van stock android?

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-09 11:07
NinTeNdO_FrEaK schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 11:24:
[...]

Waarom hebben ze dit eigenlijk veranderd? Via powerknop werkte dit perfect. Of is dit de standaard manier van stock android?
Standaard idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kinger7
  • Registratie: November 2012
  • Niet online
Na 1,5 week mijn Z te hebben en vanaf het begin last te hebben van wakelocks (mmc1_detect & suspend_backoff). Ik kon nog geen 24 uur zonder opnieuwe op te laden. Na veel proberen en zoeken had ik de oplossingen gevonden voor die wakelocks. Toen die weg waren vielen mij 3 andere wakelocks op: PowerManagerService, msm_hsic_host, deleted_wake_locks. Hier tot op heden nog niet de oplossing voor gevonden voor 4.1.2.

Oplossingen voor wakelocks:
  • mmc1_detect: Een probleem met je SD kaart, verdwijnt zodra je SD kaart uit je telefoon verwijderd is.
  • suspend_backoff: Bepaalde wifi netwerken zorgen hier voor. In mijn geval het wifi op mijn stage. Dus dit "netwerk vergeten" en het was opgelost.
Ik heb sinds gister avond Android 4.2.2 geïnstalleerd dus ga kijken morgen kijken of mijn SD kaart / Wifi stage wel weer goed werkt met mijn telefoon. En zal ook verder zoeken naar oplossingen voor de andere 3 wakelocks. Momenteel ben ik al zeer te spreken over het batterij verbruik van 4.2.2. Ik had mijn telefoon voor middernacht van de lader gehaald omdat hij opgeladen was. Na 7 uur was er nog 93% over (1%/h) dat heb ik nog niet gehaald afgelopen weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 10:36
Quepee schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 11:09:
Ik heb hetzelfde , ik heb undranded bij KPN maar ik zie nergens dat ik kan updaten.
Hier ook KPN, vaag...
Wellicht dat de update op een andere manier te "pushen" is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Build.prop aanpassen, NL .ftf-file flashen :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri86
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06:30
Kinger7 schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 11:27:
Na 7 uur was er nog 93% over (1%/h) dat heb ik nog niet gehaald afgelopen weken.
Met WiFi uit zou dat vrij gemakkelijk te halen moeten zijn met de Z. Met WiFi aan is het wel knap (dan zit ik namelijk op 1.6%/h)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri86
NinTeNdO_FrEaK schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 11:24:
[...]

Volgens mij is het idd stock android. Ik weet iig meer telefoon die het zo hebben (van andere merken). Powerknop vind ik persoonlijk wel fijner, maar voor die enkele keer dat ik het gebruik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

henri86 schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 12:17:
[...]

Volgens mij is het idd stock android. Ik weet iig meer telefoon die het zo hebben (van andere merken). Powerknop vind ik persoonlijk wel fijner, maar voor die enkele keer dat ik het gebruik...
Ik gebruik nu gewoon de small app, kun je direct als je een screenshot hebt gemaakt delen via de delen knop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quepee
Vond dit op andriodworld..

Softwareupdate 10.3.A.0.423 (met Android Jelly Bean 4.2.2) is vanaf nu op Belgische en Nederlandse telefoons beschikbaar voor volgende customizations:

Generic BE 1270-6704 10.3.A.0.423 Belgium
Proximus (Vfe) BE 1270-9081 10.3.A.0.423 Belgium
Generic NL 1270-4975 10.3.A.0.423 Netherlands
KPN Mobile NL 1270-4964 10.1.1.A.1.253 Netherlands
T-Mobile NL 1270-3839 10.3.A.0.423 Netherlands
Vodafone NL 1270-8442 10.3.A.0.423 Netherlands

Updaten kan via Sony PC Companion en Sony Update Service. Enkel mensen met een toestel van KPN Mobile NL zullen dus nog even geduld moeten hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Vanavond eens kijken of de update er voor mij ook al is. Ik heb enkele dagen geleden al eens een update gedaan, maar dat was een of andere update die intern wat kleine bugs fixte waarschijnlijk.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-09 17:31

Fordox

00101010

al er hiervan een pre-rooted firmware van komt, zeker weten dat ik die erover flash :P eindelijk van 434 af.

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelscott
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21-08 22:05

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inderdaad rooten is hedentendage in een minuut geklaard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XNL073
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 23-09 15:21
Voorheen ging de unlocktekst "Veeg omhoog of omlaag om te ontgrendelen" na een aantal keer automatisch weg. Bij een reboot kwam het dan weer terug.
Na de 4.2.2 update blijft dit in beeld staan. Weet iemand of het nog weg gaat na een x aantal keer?
Heb ergens 100x langs zien komen. Misschien dat dan ook automatisch de vakken rondom de lockscreenwidgets verdwijnen. Misschien dat die er alleen staan om ons in het begin te laten zien dat je er iets mee kunt doen? Iemand die dit toevallig weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
Sinds de 4.2.2 update heb ik, als ik kijk naar de grafiek van energieverbruik, constant een gele lijn staan bij mobiel netwerk. Dit geeft dus de sterkte van het signaal aan. Ik heb echter steeds vol bereik. Met 4.1.2 was deze lijn dus ook steeds groen (goed bereik). Nu zou ik dus ineens slecht ontvangst hebben? Vind het maar raar. Als ik op 'mobiel standby' klik, staat er nu bij 'tijd zonder signaal' ook 88%. Terwijl dit eerst altijd 0% was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben eerlijk gezegd heel erg tevreden over de batterijduur. Heb het gevoel dat er echt vrijwel geen drain in standby is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikke_Niels
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 12:49
Updated! Trouwens ik zag ook nog een NFC-firmware update langskomen, kan daar niet echt iets over vinden... iemand een idee of daar nog "verbeteringen" izitten?

User Error -- Please Replace User

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cordonbleu schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 01:42:
Jammer dat als je een zwarte achtergrond hebt, de doorzichtige balken er dan weer grijs uitzien. Ziet er niet uit in mijn opzicht. Had liever gezien dat het dan gewoon helemaal zwart bleef. Heb daarom mijn achtergrond maar veranderd naar een lichtere kleur, dan zien die balken er echter wel netjes uit.
gebruik de advanced xperia launcher, te vinden op XDA. Hier blijven de balken, net zoals vroeger, gewoon zwart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 06:47
Quepee schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 12:28:
Vond dit op andriodworld..

Softwareupdate 10.3.A.0.423 (met Android Jelly Bean 4.2.2) is vanaf nu op Belgische en Nederlandse telefoons beschikbaar voor volgende customizations:

KPN Mobile NL 1270-4964 10.1.1.A.1.253 Netherlands

Updaten kan via Sony PC Companion en Sony Update Service. Enkel mensen met een toestel van KPN Mobile NL zullen dus nog even geduld moeten hebben
Dank, dat scheelt me ongeduldig in en uitpluggen van m'n telefoon ;) HI.nl hier (4964software).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quepee
Marcel schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 14:05:
[...]

Dank, dat scheelt me ongeduldig in en uitpluggen van m'n telefoon ;) HI.nl hier (4964software).
Dat doe ik ook al 2 dagen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kinger7
  • Niet online
henri86 schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 12:16:
[...]

Met WiFi uit zou dat vrij gemakkelijk te halen moeten zijn met de Z. Met WiFi aan is het wel knap (dan zit ik namelijk op 1.6%/h)
Dat was met Wifi aan. Ik was van plan vanavond wifi uit te zetten, verder wilde ik ook mijn mobiel data-verkeer uitzetten om te kijken hoe hij op zijn zuinigst is. Het was me al opgevallen dat het wifi afgelopen nacht voor een wakelock van +-30min gezorgd had.

Alleen heeft de Facebook app vandaag 33% van mijn battery drain op zijn naam staan. (Scherm 22% met bijna 2 uur scherm tijd en rest onder de 10%) Dus wordt ook nog uit zoeken wat daar fout mee is, aangezien ik vandaag wel 3 hele minuten op Facebook gezeten heb. Facebook heeft wel 8 uur lang GPS gebruikt terwijl deze niet eens ingeschakeld is. Tijdens het schrijven van deze post maar een keer mijn telefoon opnieuw opgestart, en nu ziet het er naar uit dat het alweer beter gaat.
Ik begin echt nieuwsgierig te worden hoelang de Z op het langst in standby kan staan, ondanks dat ik nog steeds verschillende onnodige wakelocks heb weet ik per dag meer en meer accuduur er uit te persen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroendh
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21:41
Sins de update doet mijn small app auto rotate het niet meer goed.
Andere mensen hier ook problemen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luco
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 21:43
jeroendh schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 16:26:
Sins de update doet mijn small app auto rotate het niet meer goed.
Andere mensen hier ook problemen mee?
Ditto!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandaag in Hardenberg (bij de T-Mobile actie) een Xperia Z voor een vriendin van mij opgehaald. Viel mij direct op dat het zwart van haar scherm veel zwarter was dan dat van mij. Even gecheckt en dat is een JDC scherm. Misschien dat ze daar inmiddels hun productieproces hebben verbeterd, maar dat scherm is in alle opzichten beter dan mijn scherm (en voor de goede orde: Ik was al tevreden met mijn scherm). Misschien maar een keer stiekem omruilen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

masterjorie schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 17:06:
Dat we myxperia nu kunnen gebruiken en de andere aanpassingen vind ik over het algemeen heel fijn, ook dat de standby accuduur bij mij verdubbelt is, is een leuke meevaller. Echter naast dat in ede widget van de agenda de data met wit op wit is, zijn ook de facebook events en verjaardagen uit de agenda verdwenen, en deze krijg ik niet terug, terwijl ik dit wel gebruikte en makkelijk vond. Iemand enig idee?
ik voel me beetje dom, maar ik vind hiervoor de oplossing ook niet
mijn aganda's kan ik geen toevoegen
en facebook opnieuw koppelen? waar doe ik dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
CLB schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 10:43:
Over de blokken die toen nog niet bekend waren bij de Z / ZL / Android 4.2.2 voor Sony.
Als je nu gaat updaten en daarna komt blaten over lelijk transparante balken of lockscreen, tsjaa O-)

Balken zijn ook niet grijzer:
[afbeelding]
Ik heb de update zojuist ook gedaan en als je een donkere achtergrond hebt lijken de balken grijzer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Op XDA een wallpaper pack van de i1 Honami (Xperia Z Ultra?) gedownload. De zwarte variant van de stock Xperia Z wallpaper vind ik erg mooi samengaan met de transparante balken in 4.2.2.
*klikbaar*
Afbeeldingslocatie: http://hostr.co/file/5USPm9c9m5LE/Screenshot_2013-06-27-19-33-34-small.png

Hoop dat de link werkt, geupload met localhostr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:51
Ook ik heb na de update het idee dat de batterijduur weer verbeterd is :) Vandaag een uur een HD-video bekeken op full brightness en de telefoon verder ook veel gebruikt, voornamelijk Whatsapp, met veel screentime in ieder geval dus. Nog altijd 44% over, brightness 50% (buiten film om).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 18:41

Mystic Spirit

PSN: mr_mysticspirit

Melkunie schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 19:37:
Ook ik heb na de update het idee dat de batterijduur weer verbeterd is :) Vandaag een uur een HD-video bekeken op full brightness en de telefoon verder ook veel gebruikt, voornamelijk Whatsapp, met veel screentime in ieder geval dus. Nog altijd 44% over, brightness 50% (buiten film om).
Ik heb hetzelfde beeld. Heb de telefoon niet heel intensief gebruikt. Ongeveer 14 uur op batterij en 1,5 uur screen on tijd, 2 uur muziekluisteren, 30 min gamen en wat mailen en Whasapp. Dat was in mijn herinnering slechter op 4.1, maar heb geen statistiekjes bijgehouden om het zeker te weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• No Comment
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-09 11:07
cordonbleu schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 13:26:
Sinds de 4.2.2 update heb ik, als ik kijk naar de grafiek van energieverbruik, constant een gele lijn staan bij mobiel netwerk. Dit geeft dus de sterkte van het signaal aan. Ik heb echter steeds vol bereik. Met 4.1.2 was deze lijn dus ook steeds groen (goed bereik). Nu zou ik dus ineens slecht ontvangst hebben? Vind het maar raar. Als ik op 'mobiel standby' klik, staat er nu bij 'tijd zonder signaal' ook 88%. Terwijl dit eerst altijd 0% was...
Die gele balk, wel onderbroken met groen, heb ik ook (zie mijn bericht van gisteren hierboven). Ik vraag me ook af of het signaal nu werkelijk slechter is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diver99
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-06 15:45
sinds de laatste update ben ik de datum en klok kwijt op het gewone scherm dus het scherm wat je ziet nadat je de screenlock eraf hebt gehaald. enig idee hoe ik dat weer terug krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
diver99 schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 21:07:
sinds de laatste update ben ik de datum en klok kwijt op het gewone scherm dus het scherm wat je ziet nadat je de screenlock eraf hebt gehaald. enig idee hoe ik dat weer terug krijg?
Clock widget toevoegen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Melkunie schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 19:37:
Ik dacht dat het toeval was, misschien doordat ik toevallig geherstart was, maar bij mij ging de batterij ook na mijn gevoel langer mee. Zowel onder idle als load, zal eens kijken of het aanhoud ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22-09 23:46
Een van jullie al enige toegevoegde waarde van de lockscreen widgets gevonden? Heb er wat mee geprutst en ook Dashclock geprobeerd maar kan eigenlijk niks vinden wat echt fijner werkt.
Daarnaast vind ik het nu alleen maar irritant omdat ik niet meer over het hele scherm kan unlocken want dan krijg ik die widget balk

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DoubleYouPee1 schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 22:52:
Een van jullie al enige toegevoegde waarde van de lockscreen widgets gevonden? Heb er wat mee geprutst en ook Dashclock geprobeerd maar kan eigenlijk niks vinden wat echt fijner werkt.
Daarnaast vind ik het nu alleen maar irritant omdat ik niet meer over het hele scherm kan unlocken want dan krijg ik die widget balk
Ik gebruik het om mijn kalendar pontificaal in beeld te brengen. Ik vergeet namelijk altijd afspraken en nu zie ik ze zo vaak dat het wel goed gaat. Dit ik vroeger ook altijd met custom roms, dus ben blij dat ik dat nu weer kan ;)

Overigens, meer lekken over de opvolger van de Z: http://www.xperiablog.net...i-flagship-pictures-leak/

Als Sony hier rap een keer mee aankomt kan dat wel wat schade aanbrengen bij de andere fabrikanten denk ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
Cyleo schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 23:40:
[...]

Ik gebruik het om mijn kalendar pontificaal in beeld te brengen. Ik vergeet namelijk altijd afspraken en nu zie ik ze zo vaak dat het wel goed gaat. Dit ik vroeger ook altijd met custom roms, dus ben blij dat ik dat nu weer kan ;)

Overigens, meer lekken over de opvolger van de Z: http://www.xperiablog.net...i-flagship-pictures-leak/

Als Sony hier rap een keer mee aankomt kan dat wel wat schade aanbrengen bij de andere fabrikanten denk ik zo.
Maar hoe dan? dan is mn klok weg..of ik moet naar links of naar rechts swipen.. dan kan ik net zo goed unlocken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klok weghalen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:20
DoubleYouPee1 schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 23:57:
[...]

Maar hoe dan? dan is mn klok weg..of ik moet naar links of naar rechts swipen.. dan kan ik net zo goed unlocken
Ik snap ook niet zo goed waarom je op je lock screen opzij zou willen gaan... dan kan je idd toch beter gewoon unlocken? 8)7
Ik zou die feature eigenlijk wel uit willen zetten, want nu kan je idd niet meer overal op je scherm unlocken...

[ Voor 13% gewijzigd door Exar op 28-06-2013 00:05 ]

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikke_Niels
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 12:49
Exar schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 00:04:
[...]

Ik snap ook niet zo goed waarom je op je lock screen opzij zou willen gaan... dan kan je idd toch beter gewoon unlocken? 8)7
Ik zou die feature eigenlijk wel uit willen zetten, want nu kan je idd niet meer overal op je scherm unlocken...
Wat ik in elk geval gevonden heb is het appje "lockscreen policy".
Daarmee kan je in elk geval het links (extra widgets) en rechts (camera) uitzetten, of 1 van de twee.

Het lost nog steeds niet de klok op (die blijft hetzelfde) maar het is een stapje in de goede richting :)

User Error -- Please Replace User

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Ikke_Niels schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 09:19:
[...]

Wat ik in elk geval gevonden heb is het appje "lockscreen policy".
Daarmee kan je in elk geval het links (extra widgets) en rechts (camera) uitzetten, of 1 van de twee.

Het lost nog steeds niet de klok op (die blijft hetzelfde) maar het is een stapje in de goede richting :)
Die app gebruikte ik ook altijd, enige probleem daarmee is dat je soms de stock Android klok op je lockscreen ziet ipv de Sony variant.

In de camera-settings kun je trouwens quick access uitschakelen, camera opet dan niet meer, widget echter nog wel zichtbaar.

[ Voor 10% gewijzigd door agoNITE op 28-06-2013 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsjipmanz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 13:24

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

Ik heb ook geüpdatet, is er ook een manier om dat irritante NFC-icoontje in de notificatiebalk weg te krijgen?

There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Build.prop aanpassen:
Afbeeldingslocatie: http://forum.xda-developers.com/attachment.php?attachmentid=1854882&d=1364977206

Maar dan juist even 'false' van maken :) Of NFC uitzetten :9

[ Voor 10% gewijzigd door CLB op 28-06-2013 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo de UI ziet er leuk uit transparante balken, alles beter dan dat neppe zwarte van de vorige update.
Leuke update in de movie's app en menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsjipmanz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 13:24

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

CLB schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 10:42:
Build.prop aanpassen:
[afbeelding]

Maar dan juist even 'false' van maken :) Of NFC uitzetten :9
Thanks. Ik wist niet dat NFC door de update automatisch aan werd gezet. Ik gebruik dat niet.

There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsjipmanz schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 10:41:
Ik heb ook geüpdatet, is er ook een manier om dat irritante NFC-icoontje in de notificatiebalk weg te krijgen?
Volgens mij is dat alleen voor T-mobile toch? Ik heb nl Generic NL, en geen NFC logo
DoubleYouPee1 schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 23:57:
[...]

Met dashclock, desnoods kun je idd de hele klok weghalen, de tijd blijft wel rechts bovenin staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopster
  • Laatst online: 10-08 22:54

Jopster

trotse papa x4

Cyleo schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 11:33:
[...]

Volgens mij is dat alleen voor T-mobile toch? Ik heb nl Generic NL, en geen NFC logo
Die krijg je ook alleen als NFC aan staat.

GoT-Papa clublid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een kort vraagje, ik heb nu een T-Mobile branded toestel maar wil daar graag een stock rom overheen zetten (http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2339421), kan ik deze over mijn oude firmware heenzetten zonder dat er data op mijn toestel verloren gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je vraag hoort in: [Sony Xperia Z] Rooten en Custom ROM's
En ja dat kan, mits je het vinkje uitzet bij 'Flash data' in het programma Flashtool wat je moet gebruiken.
Afbeeldingslocatie: http://i299.photobucket.com/albums/mm307/stacker69/Flashtool2_zps4a43f962.png

[ Voor 20% gewijzigd door CLB op 28-06-2013 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Jopster schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 13:40:
[...]

Die krijg je ook alleen als NFC aan staat.
Draai ook Generic NL, geen NFC logo hier. Denk inderdaad dat het wel operator/customization afhankelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
cordonbleu schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 13:26:
Niet meer mensen die dit merken sinds 4.2.2 dan?
Ik heb al een factory reset gedaan en zelfs de update opnieuw geflashed via Sony Update Service. Kan er dus denk ik niet meer aan doen. Volgens mij ontvang ik echter nog wel gewoon steeds oproepen en smsjes. Dus of het echt een probleem is weet ik niet. Maar misschien komt het de batterijduur niet ten goede, omdat hij denkt geen signaal te hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
cordonbleu schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 14:58:
[...]

Niet meer mensen die dit merken sinds 4.2.2 dan?
Ik heb al een factory reset gedaan en zelfs de update opnieuw geflashed via Sony Update Service. Kan er dus denk ik niet meer aan doen. Volgens mij ontvang ik echter nog wel gewoon steeds oproepen en smsjes. Dus of het echt een probleem is weet ik niet. Maar misschien komt het de batterijduur niet ten goede, omdat hij denkt geen signaal te hebben?
Hij is hier niet altijd vol groen, maar ook niet altijd geel en vaak grijs. Ik weet niet hoe dit eerst was, eigenlijk nooit problemen met ontvangst gehad dus maakt mij ook niet zoveel uit :+

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/9898132/Screenshot_2013-06-28-15-03-12.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
Nooit echt gesnapt wat die kleurtjes betekenen..grijs=geen ontvangst... rood-geel-groen = ontvangstkwalitiet gok ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
Hij was bijna altijd groen bij mij met 4.1.2, onderbroken met af en toe grijs. Nu met 4.2.2 is hij steeds geel, onderbroken met groen. Waar ik het scherm aan heb is de balk groen. Waar het scherm uit is, is de balk geel.

Groen=goed ontvangst, grijs=redelijk ontvangst, geel=slecht/geen ontvangst, rood=geen ontvangst normaal gesproken bij Android.

Ik merk ook dat zodra ik het scherm aanzet, ik zie dat de 4 ontvangstblokjes grijs zijn en dan in een fractie van een seconde alle 4 weer wit worden. Lijkt er dus net op dat als het scherm uit is de verbinding verbroken wordt oid. Ik woon 8 hoog en heb altijd goede ontvangst gehad.

[ Voor 31% gewijzigd door cordonbleu op 28-06-2013 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kinger7
  • Niet online
En vandaag weer last gehad van een andere battery drain vandaag: Mijn scherm. Mijn telefoon is 8 uur van de lader, met nog 33% over. Ik heb 2,5 uur scherm tijd gehad, waarvan hij aangeeft dat dit voor 50% (33% van totaal) door het scherm komt.
Als de drain nu iedere dag het zelfde bleef viel het misschien op te lossen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-08 11:30
Er is vandaag een installatiebestand opgedoken voor de Google Camera/Gallery waar ook PhotoSphere in zit, kan (zelfs zonder root) gewoon naast de bestaande camera geinstalleerd worden op verschillende telefoons, waaronder de Xperia Z!

Ben geen fan van de interface, dus zal hem alleen voor PhotoSphere gebruiken. En dat werkt netjes!
http://androidcommunity.c...arrive-download-20130627/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik zou hem vanwege het foto's kunnen maken met de volumeknop graag als standaardcamera willen (in het lockscreengedeelte). Maar helaas schijnt dat niet te kunnen.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri86
Kinger7 schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 17:02:
En vandaag weer last gehad van een andere battery drain vandaag: Mijn scherm. Mijn telefoon is 8 uur van de lader, met nog 33% over. Ik heb 2,5 uur scherm tijd gehad, waarvan hij aangeeft dat dit voor 50% (33% van totaal) door het scherm komt.
Als de drain nu iedere dag het zelfde bleef viel het misschien op te lossen...
Ik noem 33% batterijverbruik na 2,5 uur je scherm aan te hebben gehad geen drain hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 00:01
Wanneer gaat dat 'veeg omhoog of omlaag om te ontgrendelen' weg? Normaal ging dat na 5 keer dacht ik maar nu is het nogsteeds niet weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09-09 17:29

ormagon

Definitely Maybe

henri86 schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 21:16:
[...]

Ik noem 33% batterij over na 2,5 uur je scherm aan te hebben gehad geen drain hoor.
Dat noem ik zeker geen drain! Ik haal zelden de 2 uur met de mijne, helderheid op auto (slider halverwege), bluetooth en wifi over het algemeen uit. 4.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online

HollovVpo1nt

I like gadgets

Enig idee wanneer de Update OTA beschikbaar komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bij de ZL was het precies een week later, zal dus wel bijna zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurjen_g
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:26
HollovVpo1nt schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 22:28:
Enig idee wanneer de Update OTA beschikbaar komt?
Ik kreeg de update OTA gistermiddag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri86
Iets waar ik overigens sinds de vorige update last van heb en bij 4.2.2 nog steeds: Als ik onder "WiFi behouden in slaapstand" kies voor "nooit" of "wanneer aangesloten", dan vertikt m'n telefoon het om de slaapstand in te gaan.

Ik prefereer in slaapstand gewoon m'n 3G verbinding ipv WiFi, om de batterij te sparen, maar dit werkt dus averechts omdat hij niet in deep sleep wil gaan dan en dus juist veel meer verbruikt.

Hoe los ik dit op? Onder de originele software werkte dit nl wel gewoon prima.

[ Voor 3% gewijzigd door henri86 op 29-06-2013 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WiFi verbruikt ook nog is minder dan 3G trouwens, zeggen ze, ivm constant switchen van netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri86
CLB schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 10:24:
WiFi verbruikt ook nog is minder dan 3G trouwens, zeggen ze, ivm constant switchen van netwerk.
Wifi (en 3G) aan bij mij: 1,6%/h
Wifi uit en 3G aan bij mij: 0,6%/h

[ Voor 3% gewijzigd door henri86 op 29-06-2013 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Allright, heel constante 3G verbinding of juist brakke WiFi? Heb hier zo'n 0.9% WiFi, 3G nooit bekeken eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri86
CLB schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 10:33:
Allright, heel constante 3G verbinding of juist brakke WiFi? Heb hier zo'n 0.9% WiFi, 3G nooit bekeken eigenlijk.
Nee, altijd vol bereik bij Wifi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterjorie
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19-09 07:34
Verwijderd schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 18:04:
[...]

ik voel me beetje dom, maar ik vind hiervoor de oplossing ook niet
mijn aganda's kan ik geen toevoegen
en facebook opnieuw koppelen? waar doe ik dit?
Hierbij hoe ik het heb gedaan:
Instellingen openen en dan instellingengids, daar vervolgens naar stap 4 en daar facebook selecteren. Hiermee is facebook gekoppelt en dat was voor mij de oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nighthawk12
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22-02 09:55
[Zojuist de .453 Generic NL update naar 4.2.2 gedaan via PC Companion.., stond er zo op, al meerdere ?

Mompelt in het vervolg toch eens wat vaker verder teruglezen voordat Nighhawk weer eens post :-) 8)7 8)7

[ Voor 36% gewijzigd door Nighthawk12 op 29-06-2013 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
xminator schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 21:20:
Wanneer gaat dat 'veeg omhoog of omlaag om te ontgrendelen' weg? Normaal ging dat na 5 keer dacht ik maar nu is het nogsteeds niet weg.
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gaat niet (of na 100X las ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Nighthawk12 schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 20:31:
Zojuist de .453 Generic NL update naar 4.2.2 gedaan via PC Companion.., stond er zo op, al meerdere ?
Lees eerst de laatste paar pagina's eens door voor je op 'Verstuur' klikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nighthawk12
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22-02 09:55
agoNITE schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 20:52:
[...]

Lees eerst de laatste paar pagina's eens door voor je op 'Verstuur' klikt.
8)7 Ff aanpassing gemaakt ..Thnx !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 05:51
is er ook een andere manier om achter te komen welk scherm je hebt? en dan voornamelijk bouwjaar/week
want ik krijg de code in de emulator niet goed, en kopiëren plakken werkt niet

ik weet wel dat ik een jdc heb

[ Voor 8% gewijzigd door Aggressor op 29-06-2013 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomdabom
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-09 19:45
Aggressor schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 23:57:
is er ook een andere manier om achter te komen welk scherm je hebt? en dan voornamelijk bouwjaar/week
want ik krijg de code in de emulator niet goed, en kopiëren plakken werkt niet

ik weet wel dat ik een jdc heb
Dan heb je toch al een antwoord op je vraag ?
Je geeft zelf aan dat je een JDC hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 05:51
ja sorry ik dacht dat je ook kon zien welke week enz, maar dat staat onderaan de telefoon.
13w09

is dat dan een nieuw jdc scherm? of oud?
Me maat is er wel tevreden over, maar ik heb geen vergelijking materiaal ;)
Ik ben benieuwd of hij dan een nieuw scherm heeft.

[ Voor 35% gewijzigd door Aggressor op 30-06-2013 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23-09 16:25
Is het geen optie? Bij Samsungs kan je dat aan zetten bij vergrendelscherm opties. Geen idee of dat bij Sony ook zo gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri86
henri86 schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 10:21:
Iets waar ik overigens sinds de vorige update last van heb en bij 4.2.2 nog steeds: Als ik onder "WiFi behouden in slaapstand" kies voor "nooit" of "wanneer aangesloten", dan vertikt m'n telefoon het om de slaapstand in te gaan.

Ik prefereer in slaapstand gewoon m'n 3G verbinding ipv WiFi, om de batterij te sparen, maar dit werkt dus averechts omdat hij niet in deep sleep wil gaan dan en dus juist veel meer verbruikt.

Hoe los ik dit op? Onder de originele software werkte dit nl wel gewoon prima.
Iemand die een keer wil testen of dit bij hem wel werkt (in deep sleep gaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bouwe272
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17-09 20:41
Ik dacht ik koop een micro sdhc kaartje van 16GB voor net wat meer opslag, nou herkend de telefoon deze helemaal niet. Zijn er bepaalde eisen waaraan deze kaartjes moeten voldoen?

Kaartje waar het omgaat: http://www.dixons.nl/foto...-16gb-1.html#.Uc_yovn0GCk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri86
bouwe272 schreef op zondag 30 juni 2013 @ 10:56:
Ik dacht ik koop een micro sdhc kaartje van 16GB voor net wat meer opslag, nou herkend de telefoon deze helemaal niet. Zijn er bepaalde eisen waaraan deze kaartjes moeten voldoen?

Kaartje waar het omgaat: http://www.dixons.nl/foto...-16gb-1.html#.Uc_yovn0GCk
geformateerd als (ex)FAT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aggressor schreef op zondag 30 juni 2013 @ 00:04:
ja sorry ik dacht dat je ook kon zien welke week enz, maar dat staat onderaan de telefoon.
13w09

is dat dan een nieuw jdc scherm? of oud?
Me maat is er wel tevreden over, maar ik heb geen vergelijking materiaal ;)
Ik ben benieuwd of hij dan een nieuw scherm heeft.
Ik weet niet of er nieuwe schermen zijn, maar zoals ik al een paar posts geleden aangaf: Een vriendin van mij heeft ook het JDC scherm in een nieuwe Xperia Z (deze week gekocht) en die is echt heel mooi. Betere zwartweergave dan mijn sharp paneel en prima kijkhoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomk94
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20:48

tomk94

Developer

Weet iemand waarom de NL alert website zegt dat NL alert niet werkt op de XZ?

In de app Civil alerts zie je namelijk wel NL alert level 1 t/m 3 staan. En het toestel heeft toch ook gewoon cell broadcast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remoendoo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-11-2024
Wat mij vandaag opviel:
er zit redelijk veel speling in het uit/aan knopje..
Ik kan deze ongeveer een milimeter in de rondte bewegen
Naar binnen en buiten zit er vrij wel geen speling in.

Ik vroeg mij af of dit normaal is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
remoendoo schreef op zondag 30 juni 2013 @ 21:41:
Wat mij vandaag opviel:
er zit redelijk veel speling in het uit/aan knopje..
Ik kan deze ongeveer een milimeter in de rondte bewegen
Naar binnen en buiten zit er vrij wel geen speling in.

Ik vroeg mij af of dit normaal is?
Heb ik ook. Is normaal volgens mij. Het knopje geeft wel goede feedback, werkt altijd en voelt niet gammel aan, dus vind het wel prima zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn media volume lijkt 'n stuk lager zelfs via Bluetooth. De eerste keer omhoog zetten gaf me ook de gehoor-tip. *Ik moest denk ik, Music Effects op Headset zetten, nu klinkt het weer vol B-)
(*=edit)
Ik heb geen micro - mini kabel in huis liggen, dus DUALSHOCK 3 nog proberen. 's Nachts (sp) nauwelijks drain met veel functies op Aan (in Sleep dan).

Ik maak echt de blits met Z, vooral omdat mijn omgeving geheel iOS of Samsung minded is. Lekker goeie foto's maken als je ervaring hebt. Met tegenlicht of weinig licht ervaar ik de bekende Sony kwaliteit.
Ik sta bekend als Sharp fan en door de technologie erachter pushen deze schermen over 't algemeen Blauw als hoofdkleur. Veel Sharp gebruikers zetten daarom vaak een andere kleur hoger zoals Rood, Groen of Geel. Zelf kies ik Rood in Witbalans.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2013 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri86
Apart dit: na de eerste update was m'n accuduur verkort. Eerste dagen na de 4.2.2 update geen verandering. Gisteren op 28% m'n telefoon uitgezet om de simkaart in m'n oude tel te gebruiken (om te sporten). Heeft zo'n 3 uur uitgestaan voor ik 'm weer aanzette. Accu stond toen ineens op 58%! Accuverbruik hierna was gewoon normaal, geen drastische drop ofzo. Vanochtend volledig opgeladen en hij heeft er, met wat kort gebruik whatsapp e.d. (5 min schermtijd), exact 10 uur en 44 minuten over gedaan om van 100% naar 99% te zakken. Met constante WiFi verbinding.

Ben benieuwd hoe ie nu verder ontlaadt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:09
heb het voor elkaar, achterkant is gebarsten....

eigen schuld, zou ff onder mijn auto kijken, had sleutels in dezelfde broekzak als de telefoon.. (trainingsbroek). Ging liggen en hoorde zachtjes KRAK....

IEmand ervaring met laten vervangen van de achterkant? zit ook al te zoeken naar losse achterkantjes dat ik hem zelf vervang, maar in veel nederlandse shops "uitverkocht"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-09 17:31

Fordox

00101010

Waah schreef op maandag 01 juli 2013 @ 09:50:
heb het voor elkaar, achterkant is gebarsten....

eigen schuld, zou ff onder mijn auto kijken, had sleutels in dezelfde broekzak als de telefoon.. (trainingsbroek). Ging liggen en hoorde zachtjes KRAK....

IEmand ervaring met laten vervangen van de achterkant? zit ook al te zoeken naar losse achterkantjes dat ik hem zelf vervang, maar in veel nederlandse shops "uitverkocht"
zou ik niet doen als ik jou was ivm waterdichtheid en garantie ;)

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bevindingen 4.2.2. tot nu toe:
+ widgets op lockscreen
+ transparante balken (alleen toegevoegde waarde met lichte achtergrond)
+ myxperia.com
+ accuduur lijkt verbeterd
+ meer snelle instellingen mogelijk
+ effect helderheid, dimt/versterkt geleidelijk
+ sd tot 64gb mogelijk
+/- trilfunctie lijkt te zijn verandert
- randen van de widget-optie zichtbaar op lockscreen
- printscreen niet meer mogelijk met alleen de aan/uit knop
- agenda widget, data moeilijk leesbaar

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2013 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Ik ben op zich tevreden met de update, maar ik vind het persoonlijk wel irritant dat je perse onderaan het scherm moet swipen om te unlocken, aangezien je anders die rechthoek erboven omlaag trekt.
Of zijn die rechthoeken uit te schakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Helaas niet, of je moet genoegen nemen met 'Lockscreen Policy' die wat andere issues brengt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iklucas
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:49
Ik kan sinds de update instellingen voor developers niet meer vinden... Ik had usb debugging nog aanstaan, toen ik op de notificatie daarvan klikte kwam ik er nog wel in. Helaas kan ik alleen nu dat hele menu niet meer in de lijst vinden, jullie wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yes, 10x 'about phone' (of 'over de telefoon') drukken en hoppa ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:51
iklucas schreef op maandag 01 juli 2013 @ 15:00:
Ik kan sinds de update instellingen voor developers niet meer vinden... Ik had usb debugging nog aanstaan, toen ik op de notificatie daarvan klikte kwam ik er nog wel in. Helaas kan ik alleen nu dat hele menu niet meer in de lijst vinden, jullie wel?
Nee, maar als je even had gegoogled, had je in ieder geval het volgende kunnen vinden:
Eigenlijk is het vreemd dat iedere Androidgebruiker ontwikkelaarsopties voorgeschoteld krijgt in de instellingen. De gemiddelde Androidgebruiker heeft deze opties namelijk helemaal niet nodig. Wanneer je wel ontwikkelaar bent en je voor het eerst Android 4.2 wilt gaan gebruiken als ontwikkelaarstoestel, zul je misschien wel voor een verrassing komen te staan: de ontwikkelaarsopties zijn namelijk verdwenen. Om deze tevoorschijn te 'toveren', druk je zeven keer achter elkaar bij 'instellingen--> Over de telefoon--> Build-nummer' drukt, dan word je 'ontwikkelaar' en kun je ook de ontwikkelingsopties weergeven. Je kunt dan ook USB-debugging aanzetten, zodat je eenvoudiger screenshots kunt maken en applicaties over kunt zetten via de command-line.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
Na de update kantelt de scherm van de email applicatie automatisch, kan dat nog uitgezet worden? Kantelen heb ik al uitstaan in de algemene instellingen, dus dit is applicatie afhankelijk. Was in het verleden niet zo.
Pagina: 1 ... 58 ... 83 Laatste

Let op:
Berichten met als onderwerp winkels, prijzen, aanbiedingen en levertijdenmoeten in het Levertijden- en prijzentopic.
Alles over accessoires hoort in het accessoiretopic.
Alles over rooten, custom roms, etc hoort in het rooten en custom rom topic

Voeg een screenshot van het batterijgebruikoverzicht toe wanneer je problemen hebt met je batterijduur.

Maak gebruik van de Topic Report functie, ga niet zelf off-topic reageren.