Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:28

Polycom

Poes van goud

De persconferentie hoeft eigenlijk maar 10 minuten te duren.
Gabe Newell komt het podium en verklaart dat Half-Life 3 een PS4 exclusive wordt. Kojima komt het podium op en zegt $399,-. Alle pcgamers plegen zelfmoord. Sony wint de E3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PuDy schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:53:
Gabe Newell komt het podium en verklaart dat Half-Life 3 een PS4 exclusive wordt. Kojima komt het podium op en zegt $399,-. Alle pcgamers plegen zelfmoord. Sony wint de E3.
PC gamers plegen heus geen zelfmoord. Over twee jaar is het verschil weer duidelijk.
Nietemin komt er bij mij ook gewoon weer een console naast de PC in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:28

Polycom

Poes van goud

Wel eens van sarcasme gehoord? ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Polycom op 10-06-2013 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43

swopdark

ja doe maar...

Metalkai schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:50:
Ik verwacht dezelfde prijs voor de PS4. Als ze hem goedkoper aanbieden (€459 of zelfs €399), dan begint Sony in ieder geval met een flinke voorsprong op Microsoft. Die kans lijkt me echter maar klein.
Waarom? vergeet niet dat MS er een kinect 2.0 bij levert en ook noggal wat te verliezen heeft na de verhalen over de lage yields bij de chipfabricage.

Ik denk dat € 399,- de prijs gaat worden voor de PS4. Maar dan de games... Ik vind dat MS een ouderwets sterke lineup heeft neergezet. Uiteindlijk zie ik de one als een voortzetting van de 360 waarbij grote games met grote budgetten de trend waren. PS heeft toch wat meer kunst (journey, flow) laten zien terwijl de MP games beter liepen op de 360.

Met de gelijkwaardige achitectuur en de superiere hardware van de ps4 aan de horizon lijkt iig dat MP voordeel van de 360 te gaan verdwijnen. Dan houd je de speciale exclusive games en met een veel opener beeld naar ontwikkelaars kunnen veel pc games hun weg makkelijk naar de ps4 gaan vinden.

Maargoed ik zit even de denken welke games PS4 moet gaan tonen straks om de show van MS te counteren? Battlefield en COD komen ook naar de ps4 en die zullen ze niet mogen tonen en dat zijn sterke troeven in het kamp van MS.

Uncharted 4 maakt tongen los en ook meer gameplay van killzone is niet verkeerd. Infamous lost son hebben we al gezien.... ik denk dat Sony een uitdaging heeft.

En terug naar de prijs, als sony ook met €499 launched liggen de ballen weer in het kamp van MS die bied dan met de window 8 zaken etc gewoon meer en je hebt een een kinect bij. Tuurlijk allways online dingen zijn een pain naar ik denk dat bijna iedereen zich er erg snel overheen zet bij het spelen van halo, forza en gears of war.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoeveel mensen zullen een X1 gaan halen vanwege Kinect? Ik heb liever een voordeligere versie zonder Kinect.

Ik verwacht dat Sony ook een goede show neerzet en uiteindelijk zullen MS en Sony het van de exclusives moeten hebben. Zit Sony 50 euro onder MS dan hebben ze al een psychologisch voordeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:24

BM

Moderator Spielerij
Verwijderd schreef op maandag 10 juni 2013 @ 22:06:
Hoeveel mensen zullen een X1 gaan halen vanwege Kinect? Ik heb liever een voordeligere versie zonder Kinect.
Niet puur voor Kinect, maar ik ben wel een tech junkie, en ik vind Kinect (2) een waanzinnig interessant concept :)
Ik verwacht dat Sony ook een goede show neerzet en uiteindelijk zullen MS en Sony het van de exclusives moeten hebben. Zit Sony 50 euro onder MS dan hebben ze al een psychologisch voordeel.
Idem, denk dat Sony ook met een hele lading goeie games gaat komen, net als MS gedaan heeft. Prijs word idd belangrijk, maar denk dat die elkaar weinig gaan ontlopen. Degene met de laagste prijs zal wel de beste start krijgen :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavi
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-09 15:26
Ik heb me zo gefocused op de games dat ik vergeten ben dat de ps4 ook nog getoond zal worden. Kan niet wachten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kijk morgen tijdens het ontbijt wel naar de highlights van de Sony presentatie en tijdens de lunch bekijk ik het wat beter. Ik hoop op wat JPRG surprises voor Vita en PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16:11
PuDy schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:53:
lol, dat zou een ongelooflijke counter zijn richting MS en titanfall haha... Jullie hebben titanfall exclusief... Wij hebben Half-Life 3 rofl Dan zou de strijd idd gestreden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:03
Een Playstation 4 voor € 499, 99 en een nieuwe Uncharted is een 'instant buy'. Dan nog even BF4, FIFA 14 en hopenlijk GTA V in 2014 scoren voor de Playstation 4. :-)

[ Voor 9% gewijzigd door Jumpman op 11-06-2013 00:40 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
swopdark schreef op maandag 10 juni 2013 @ 21:52:
[...]

Waarom? vergeet niet dat MS er een kinect 2.0 bij levert en ook noggal wat te verliezen heeft na de verhalen over de lage yields bij de chipfabricage.
Tja, en Sony voegt de PS4 Eye en een headset toe + daarnaast (waarschijnlijk) duurdere RAM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:49
399

geen launch date

PS+ mandatory voor online <5 per maand

Afbeeldingslocatie: http://images.scribblelive.com/2013/6/11/f9ff16c8-38d5-4b14-abdf-106bd656cdf9.jpg

http://www.flickr.com/photos/playstationblog/

Afbeeldingslocatie: http://farm8.staticflickr.com/7357/9012525808_cd1003e9b6_h.jpg
Afbeeldingslocatie: http://farm3.staticflickr.com/2883/9011342661_a88ddac45e_h.jpg
Afbeeldingslocatie: http://farm3.staticflickr.com/2889/9012525050_22e7a363b7_b.jpg
Afbeeldingslocatie: http://farm9.staticflickr.com/8537/9012524856_124cec947b_c.jpg
Afbeeldingslocatie: http://farm4.staticflickr.com/3781/9012443116_b6aee64135_b.jpg

[ Voor 55% gewijzigd door Falcon Heavy op 11-06-2013 05:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-09 15:58
Sony wint E3. Geen twijfel mogelijk. 399 euro en geen DRM maakt de keuze voor een PS4 wel heel erg makkelijk. En dan is het ook nog de console met de krachtigste hardware!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:38

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Ik ben zeer benieuwd of er de komende dagen nog meer info over verschillende uitvoeringen/pakketten van de PS4 naar buiten komt!

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://farm3.staticflickr.com/2830/9012525924_811cc88f97_z.jpg
(klik voor groot)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Jammere vind ik geen USB op de achterkant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Frank J. schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 05:30:
Jammere vind ik geen USB op de achterkant
Twee aan de voorkant. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
AV out word niet meer ondersteund. Geen vga scart s-video component mogelijk.

Aux achterop is voor PS Eye

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Arx schreef op zondag 09 juni 2013 @ 22:29:
Over speculatie gesproken, ik vind deze render van een NeoGaf'er erg geslaagd, en kan het vinden met zijn design keuzes: [afbeelding]

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/lJZz9ygh.jpg

Iemand anders nog favorieten? :)
Deze week toch niet echt af :)

Afbeeldingslocatie: http://farm8.staticflickr.com/7357/9012525808_cd1003e9b6_h.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door Falcon Heavy op 11-06-2013 05:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Dat headsetje. Daar hoor je gewoon je game doorheen vanuit je controller? Wel een puik idee, als dat zo zou zijn. Hoef je niks meer op te laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Ik denk alleen voice, kijkend naar het enkele oortje. Misschien als je een normale headset erop aansluit dat je stereo game geluid hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Oh ja ik zie het nu. Kan ik beter bij mijn 7.1 headset blijven. Hopelijk werkt die gewoon op de PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Je bedoelt de officiele PS stereo/surround headset?

Ik hoop het ook ! Gebruik hem zelfs voor mn PC :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Yep, that's the one. :)

Nu hopelijk nog een oplossing voor mijn FragFX. Ik speel niet veel online shooters meer, maar de single players zoals Killzone wil ik het liefst met een muis spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 15:04

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Bundel zonder PS eye:

http://www.scei.co.jp/corporate/release/pdf/130611a_e.pdf
Included PlayStation®4 system × 1
Wireless Controller (DUALSHOCK®4) × 1
Mono headset × 1
AC power cord × 1
HDMI cable × 1
USB cable × 1
Bron: GAIAjohan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Netjes dat ze er een HDMI kabel bij doen.

[ Voor 193% gewijzigd door bram1984 op 11-06-2013 06:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
[edit] handig 2 topics bijhouden. React was op een de e3 topic sorry :)

Nee hoor er staat dat de PS accesoires x x x zijn. Niet dat ze bij de console horen.

Dacht echt dat in Februari ze hadden gezegd dat de eye bij elke console geleverd werd...

[ Voor 55% gewijzigd door Falcon Heavy op 11-06-2013 06:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een prijs, 399 klinkt ook best lekker. Ik vrees dat ze bij MS nu wel even achter de oren gaan krabben want door alle TV en Kinect meuk ben je mooi duurder uit.
Dat wordt dus een PS4, Forza 5 moet maar even wachten tot de X1 200 euro afgeprijsd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralf Bimbo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 04-07 13:46
Zojuist m'n pre-order geplaatst.. zeer tevreden met de prijs. Hoewel ik het gratis online en aanvullend PS+ een zeer sterk punt vond van Sony moet ik zeggen dat ik de stap die ze nu hebben gezet ook wel begrijp. PS+ blijft een geweldige dienst, vooral door de instant game collectie. Heb aanvullend ook al een Vita liggen, dus dan wordt deze ook nog lekker gevoed met gratis games :).

Rookworst zonder 'r' is ookworst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wanneer komt de ps4 uit in Europa?
xbox one is 21 november.
als de ps4 later komt kies ik de xbox one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralf Bimbo
Verwijderd schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 07:25:
xbox one is 21 november.
Er is nog geen exacte datum genoemd ik verwacht dat ze elkaar niet veel zullen ontlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 07:25:
xbox one is 21 november.
Voor het einde van het jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Ralf Bimbo schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 07:18:
Zojuist m'n pre-order geplaatst.. zeer tevreden met de prijs. Hoewel ik het gratis online en aanvullend PS+ een zeer sterk punt vond van Sony moet ik zeggen dat ik de stap die ze nu hebben gezet ook wel begrijp. PS+ blijft een geweldige dienst, vooral door de instant game collectie. Heb aanvullend ook al een Vita liggen, dus dan wordt deze ook nog lekker gevoed met gratis games :).
mag ik vragen waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Dennis haal alsjeblieft een X1. Moet er niet aan denken bij jou in het team te komen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralf Bimbo
Bij gamemania.. hoofdreden is omdat ik een hoop irischeques heb liggen en zij accepteren die.
Daarbij waren ze met de launch van de WiiU ook zowat de goedkoopste, hopelijk nu ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Nu online

Oxigeon

En zo is dat!

Mooi als ik dat zo lees. Er zit dus een 500GB harddisk in. Ik had eigenlijk ook wel iets verwacht wat tegen mijn zin zou zijn. En dat is op dit moment het gratis online spelen van me wegnemen en daarvoor €4.16/maand voor vragen. Ene kant denk ik dat is wel €50,- per jaar. Maar aan de andere kant denk ik ook van tja... Ik krijg er toch ook wel een game of 100 voor terug per jaar.

Verder boeit me dat ontwerp niet echt. Ik heb hem in mijn tv meubel staan en kijk er alleen van de voorkant tegen aan. Valt me wel op dat er enorme gaten in zitten. Zal allemaal wel zijn dat de hitte weg kan.
Bij gamemania.. hoofdreden is omdat ik een hoop irischeques heb liggen en zij accepteren die.
Daarbij waren ze met de launch van de WiiU ook zowat de goedkoopste, hopelijk nu ook
Ben ik laatst ook geweest om een "pre-order" te plaatsen. Ze zetten je dan op een lijst en zodra ze weten wat de pakketten in houden nemen ze contact met je op. Daarna krijg je de mogelijkheid om een aanbetaling te doen te ja of te nee. Doe je dat wel heb je hem officieel gepre-orderd. Doe je dat niet heb je niet gepreorderd. Ik sta dus nu op een lijst, maar heb niet aanbetaald. Neem aan dat de pre-orders deze maand ergens van start zullen gaan

EDIT: Playstation Camera gaat €49 kosten... En waarom kan die prijs wel ongeveer overal op de wereld gelijk zijn en moeten we voor een PS4 meer betalen. De controller gaat €49 kosten.

[ Voor 32% gewijzigd door Oxigeon op 11-06-2013 07:47 ]

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 06:41

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Wie kan de volgende vraag beantwoorden (aan de hand van ervaring op de PS3 wellicht?):

Op mijn PS3 staan 5 accounts. Mijn account met subaccount voor 1 van de kids, mijn vrouw heeft ook een hoofdaccount en twee kids hebben ook een hoofdaccount.

Als ik straks PS+ aanschaf, dan kan ik online gamen. Ik vermoed dat het subaccount dat ook kan. Maar hoe zit het met mijn vrouw en de andere kids? Kunnen die ook online? Of moet ik binnen 1 huishouden 4 (of 5) keer PS+ aanschaffen?

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Nu online

Oxigeon

En zo is dat!

AllSeeyinEye schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 07:57:
Wie kan de volgende vraag beantwoorden (aan de hand van ervaring op de PS3 wellicht?):

Op mijn PS3 staan 5 accounts. Mijn account met subaccount voor 1 van de kids, mijn vrouw heeft ook een hoofdaccount en twee kids hebben ook een hoofdaccount.

Als ik straks PS+ aanschaf, dan kan ik online gamen. Ik vermoed dat het subaccount dat ook kan. Maar hoe zit het met mijn vrouw en de andere kids? Kunnen die ook online? Of moet ik binnen 1 huishouden 4 (of 5) keer PS+ aanschaffen?
Ik durf het niet mer zekerheid te zeggen maar het lijkt mij alleen te werken met het account waarmee je ook PSN+ koopt. Stel je heet Oxigeon en je logt met Oxigeon in in de store en koop hiermee PSN+ dan is Oxigeon PSN+ member. Hoop natuurlijk dat het hetzelfde gaat werken als X1. Daar koop je namelijk Gold voor je hele xbox (en dus al je accounts erop).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://img.gawkerassets.com/img/18qghw77r6xy6jpg/ku-xlarge.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 11:52
Hahahaha fantastisch.
Microsoft is goed afgebrand vannacht >:)

Meestal wacht ik een jaartje tot er een spel of 3 is die ik echt de moeite vind en dan
wacht ik op een pakketje met game en al O-)
Kan niet wachten op Battlefront.... EINDELIJK :9 O-) <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:20
Heeft iemand al kunnen vinden hoe het zit met andere gebruikers die online willen gamen? Ik heb wel PS+. Maar de andere leden in het huis willen zo af en toe ook nog wel eens online gaan. Eerder andersom, maar goed. Ik zit er niet op te wachten om straks voor elk account waarmee je online wil gaan een PS+ abbo af te sluiten.
Zou graag willen dat daar meer duidelijkheid over komt.

@hieronder
Of je neemt de moeite om te kijken of ik newbee ben. Het is nog door niemand beschreven in dit topic, FP of welke andere site die ik zo uit mijn hoofd ken. En toch kan ik me voorstellen dat iemand anders het wel heeft gevonden, maar er niet aan gedacht heeft het te delen...

[ Voor 27% gewijzigd door Die Bruine op 11-06-2013 08:42 ]

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Of je leest gewoon de laatste paar posts even...

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvO_91
  • Laatst online: 25-08 20:37
Die Bruine schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 08:29:
Heeft iemand al kunnen vinden hoe het zit met andere gebruikers die online willen gamen? Ik heb wel PS+. Maar de andere leden in het huis willen zo af en toe ook nog wel eens online gaan. Eerder andersom, maar goed. Ik zit er niet op te wachten om straks voor elk account waarmee je online wil gaan een PS+ abbo af te sluiten.
Zou graag willen dat daar meer duidelijkheid over komt.
lijkt me niet dat dat gaat gebeuren, zou wel een naaistreek zijn.

Ik heb hem ook gepre ordert bij gamemania samen met de xboxone. kan ik tegen die tijd altijd nog kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Nu online

Oxigeon

En zo is dat!

Ik vraag me alleen nog af hoe dat met de Move zit die ik nu nog in mijn bezit heb. Volgens bovenstaande gegevens wordt de camera aangesloten op de AUB poort. Mijn eye camera die ik nu heb heeft echter een USB aansluiting. Hopelijk kan ik die gewoon blijven gebruiken en ben ik niet verplicht een nieuwe camera te kopen voor het hele gebeuren.Of in het ergste geval een hele nieuwe MOVE gebeuren.

Niet dat ik dat perse nodig heb in het begin want die camera wacht ik wel met kopen tot het echt niet meer anders kan en dat ding gewoon al wat goedkoper is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Oxigeon schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 08:38:
Ik vraag me alleen nog af hoe dat met de Move zit die ik nu nog in mijn bezit heb. Volgens bovenstaande gegevens wordt de camera aangesloten op de AUB poort. Mijn eye camera die ik nu heb heeft echter een USB aansluiting. Hopelijk kan ik die gewoon blijven gebruiken en ben ik niet verplicht een nieuwe camera te kopen voor het hele gebeuren.Of in het ergste geval een hele nieuwe MOVE gebeuren.

Niet dat ik dat perse nodig heb in het begin want die camera wacht ik wel met kopen tot het echt niet meer anders kan en dat ding gewoon al wat goedkoper is.
Persoonlijk zou ik er neit van uit gaan dat de PS Eye van de PS3 ook werkt op de PS4, zou wel mooi zijn, maar volgens mij is de nieuwe versie heel wat uitgebreider, dus lijkt me dat dat niet gaat werken.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:40
Is de Sony press conference ergens terug te kijken in HD kwaliteit :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 20:37

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

NvO_91 schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 08:37:
[...]

lijkt me niet dat dat gaat gebeuren, zou wel een naaistreek zijn.
Zo is het altijd al geweest op de X360. Ik zou er maar aan wennen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-09 19:39

Gewoon op YouTube kanaal van Playstation :)

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Nu online

Oxigeon

En zo is dat!

Nu weten we de prijs van de console, controllers, camera..PSN+... Enigste wat eigenlijk nog rest is een prijs van de games. Zal die blijven zoals ze nu zijn of zouden ze er nog een schepje bovenop doen?

Ik hoop dat de prijzen gelijk blijven of dalen. Maar iets in me zegt dat ze zullen stijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Enige*

Ik verwacht dat de prijzen gewoon hetzelfde zijn. Het is gewoon weer een Blu-ray disk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 15:40
MyUtd4Life schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 08:47:
[video]

Gewoon op YouTube kanaal van Playstation :)
Duh |:( Stom van me, thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Ik ben toch wel heel erg benieuwd naar de oplossing van Sony voor gezinnen. Ik voel er weinig voor om 5 x een PS+ abonnement te nemen. Daarbij is één van de accounts Brits en één van de accounts Amerikaans (tja, je moet wat om demo's uit alle stores te kunnen halen he), dus zou ik ook nog eens tegoed uit die landen moeten halen.

Wat mij betreft is mandatory PS+ de meest beroerde keuze die Sony heeft gemaakt. :r Betalen voor online gamen.... Ik betaal UPC daar toch al genoeg voor?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 19:57
Moet eerlijk zeggen dat ik het erg jammer vind dat het gratis online spelen eruit is. Dat was in het verleden voor mij de reden om een PS3 te kopen. Ik had liever gehad dat ze de console €50 duurder hadden gemaakt.

Al die extra games heb ik niet nodig. Wat ik speel dat koop ik gewoon. De rest van die zooi hoef ik niet. Heb maar weinig tijd om het aan 1 game te besteden. Dus dat online spelen gebeurt ook niet vaak. Ik denk dat er met mij velen zijn die in zo'n situatie zitten. Die zouden nu dus moeten betalen voor heel veel zooi wat ze niet gebruiken enkel om dat 2x per maand online te kunnen spelen als ze tijd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Nu online

Oxigeon

En zo is dat!

AllSeeyinEye schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 08:59:
Ik ben toch wel heel erg benieuwd naar de oplossing van Sony voor gezinnen. Ik voel er weinig voor om 5 x een PS+ abonnement te nemen. Daarbij is één van de accounts Brits en één van de accounts Amerikaans (tja, je moet wat om demo's uit alle stores te kunnen halen he), dus zou ik ook nog eens tegoed uit die landen moeten halen.

Wat mij betreft is mandatory PS+ de meest beroerde keuze die Sony heeft gemaakt. :r Betalen voor online gamen.... Ik betaal UPC daar toch al genoeg voor?!
Helaas ben ik ook NIET voor zoon constructie. Maar op dit gebied kunnen ze doen wat ze willen. (xbox is al betaald) en enigste dat dan nog rest is of gratis blijven. Of ook betaald worden. Als ik dan in de schoenen van Sony stond wist ik het ook wel. Er gaat niks boven winst in een bedrijf. Denk persoonlijk dat daarom de prijs ook lager is van de Playstion. Ze verdienen het geld al meteen terug omdat iedereen direct online wil spelen (denk aan FIFA, COD en Battlefield). Allemaal games die er al direct zijn op de PS4. Neem ook aan dat je eerst 1 week of 1 maand gratis PSN+ krijgt. Gewoon om mensen over de streep te trekken om PSN+ te nemen zoals dat bij de XBOX ook het geval is.

Om even terug te komen op je vragen. Stel je logt in op Account 1 en je download demo X. Kun je dan met account 2 ook demo X spelen? Als dat kan dan zou ik bijna zeggen dat PSN+ playstation gebonden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Overigens wel bijzonder om te zien. Sony gaat PS+ vereisen om online te gamen (voor ieder account op de PS4?), terwijl MS daarentegen juist z'n gold abo verder open zet door iedereen op dezelfde console ermee online te laten gaan. Kijken ze allebei stiekem toch best goed naar elkaar :)

Moet wel zeggen dat wat ik tot nu toe gezien heb Sony me weer aan het twijfelen brengt, lijkt toch wel een erg mooie console te worden. Moet ik nog gaan sparen om ze allebei te gaan halen ook :/ :p
Al zal dat in het geval van de PS4 voor een groot deel afhangen van de controller. Hij ziet er op fotos een stuk beter uit. Moet ook wel, want als ie net zo in de hand ligt als de PS3 controller gaat ie hier nooit komen. :X :p
[/first-world-problems]

[ Voor 45% gewijzigd door BM op 11-06-2013 09:06 ]

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 21:38
dangerpaki schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 09:02:
Moet eerlijk zeggen dat ik het erg jammer vind dat het gratis online spelen eruit is. Dat was in het verleden voor mij de reden om een PS3 te kopen. Ik had liever gehad dat ze de console €50 duurder hadden gemaakt.

Al die extra games heb ik niet nodig. Wat ik speel dat koop ik gewoon. De rest van die zooi hoef ik niet. Heb maar weinig tijd om het aan 1 game te besteden. Dus dat online spelen gebeurt ook niet vaak. Ik denk dat er met mij velen zijn die in zo'n situatie zitten. Die zouden nu dus moeten betalen voor heel veel zooi wat ze niet gebruiken enkel om dat 2x per maand online te kunnen spelen als ze tijd hebben.
De gedachte hierachter zal niet de kosten van de console zelf zijn, maar het online netwerk. Zo te zien zijn veel meer spellen nu gebaseerd op online interactie, zo zie je zelfs een soort FPS MMOs, beetje Firefall achtig. Dit soort spellen zullen dus zwaardere servers nodig hebben, en in plaats van de zware gebruikers een abonnement van 30 euro per maand te laten betalen, verdelen ze de kosten over alle online gebruikers.
Zie het maar een beetje zoals de vele MMORPGs op de PC waar je een subscription hebt, alleen dan betaal je relatief weinig, en in 1 keer voor alle spellen die er komen zeg maar...

[ Voor 6% gewijzigd door Paprika op 11-06-2013 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ja, en anders haal je verlengers voor je triggers of een 3rd party controller. Ik begrijp dat gezeur om de controllers echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Mooie prijs 400 euro. Iedergeval geen 500-600 euro. Nu maar afwegen of ik er gelijk 9 zou gaan kopen. Design vind ik wel mooi.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Nu online

Oxigeon

En zo is dat!

bram1984 schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 09:07:
Ja, en anders haal je verlengers voor je triggers of een 3rd party controller. Ik begrijp dat gezeur om de controllers echt niet.
En waar gaat dit over? Hier heeft niemand over controller gesproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Oxigeon schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 09:09:
[...]

En waar gaat dit over? Hier heeft niemand over controller gesproken.
Jawel, ik net ;)
bram1984 schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 09:07:
3rd party controller halen het qua kwaliteit meestal niet bij de 1st party versies. Daarbij zie ik het niet zo zitten om na aanschaf van een console direct weer 40/50 extra uit te moeten geven omdat de fabrikant te beroerd was om goeie standaard controllers te maken (<-- let op: mening, voor ik de hele sony brigade over mee heen krijg)

Maar heb goeie hoop dat de DS4 een betere controller is hoor :)

[ Voor 4% gewijzigd door BM op 11-06-2013 09:11 ]

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Alle spellen en demo's kan je spelen met alle accounts op de PS3, ongeacht welk account het spel/demo gedownload heeft. Dat staat namelijk geinstalleerd op de console.
PS+ is echter niet iets dat console gebonden is maar account gebonden....

Als ik voor ieder account op mijn console een apart PS+ abonnement af moet sluiten om online te kunnen spelen, dan is dat een no-go. Mijn account speelt namelijk zo'n 4 tot 10 uur max / maand online. Dat van mijn vrouw zo'n 3 tot 6 uur per maand en dat van de kinderen (elk) zo'n 2 uur per week.

Ik mis, zoals Dangerpaki, de gratis zooi van PS+ niet. Wat we willen spelen, dat kopen we wel. Ik koop voor mezelf zo'n 2 a 3 spellen / jaar (uit de budgetbak / 2e hands) en een 3 tot 5 PSN spellen.
Voor de kids koop ik 2 spellen per jaar en daar vermaken ze zich bijzonder lang mee. Mijn vrouw speelt soms wat spellen van de kids of een PSN spelletje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Nu online

Oxigeon

En zo is dat!

AllSeeyinEye schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 09:12:
Alle spellen en demo's kan je spelen met alle accounts op de PS3, ongeacht welk account het spel/demo gedownload heeft. Dat staat namelijk geinstalleerd op de console.
PS+ is echter niet iets dat console gebonden is maar account gebonden....

Als ik voor ieder account op mijn console een apart PS+ abonnement af moet sluiten om online te kunnen spelen, dan is dat een no-go. Mijn account speelt namelijk zo'n 4 tot 10 uur max / maand online. Dat van mijn vrouw zo'n 3 tot 6 uur per maand en dat van de kinderen (elk) zo'n 2 uur per week.

Ik mis, zoals Dangerpaki, de gratis zooi van PS+ niet. Wat we willen spelen, dat kopen we wel. Ik koop voor mezelf zo'n 2 a 3 spellen / jaar (uit de budgetbak / 2e hands) en een 3 tot 5 PSN spellen.
Voor de kids koop ik 2 spellen per jaar en daar vermaken ze zich bijzonder lang mee. Mijn vrouw speelt soms wat spellen van de kids of een PSN spelletje.
Je hebt volkomen gelijk. Voor al die accounts een + abbo afsluiten kost idd een vermogen. Wat je zegt over die games die je kan downloaden weet ik het ook nog niet helemaal. Hoe zit dit in het begin.
Je kan vanaf launch DriveClub downloaden (ik neem aan dat die game in de winkel dan 30,- ofzo kost????). En de maand erna? welke game gaan ze je dan geven? Dat moet toch vrijwel ook weer een helemaal nieuwe game gaan worden. Of gaan ze je dan PS3 titels geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
BM schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 09:11:
[...]

Jawel, ik net ;)

[...]

3rd party controller halen het qua kwaliteit meestal niet bij de 1st party versies. Daarbij zie ik het niet zo zitten om na aanschaf van een console direct weer 40/50 extra uit te moeten geven omdat de fabrikant te beroerd was om goeie standaard controllers te maken (<-- let op: mening, voor ik de hele sony brigade over mee heen krijg)

Maar heb goeie hoop dat de DS4 een betere controller is hoor :)
Tja, daarentegen moet je waarschijnlijk wel weer oplaadbare batterijen voor de X1 controller kopen. En als je er gewoon normaal mee omgaat, is er met een grotere 3rd party controller geen probleem. Ik heb ook geen echte kleine handen, maar ik heb echt geen probleem met beide. Het enige nadeel van de DS3 vind ik dat de bovenkant van de pookjes rond zijn en niet hol. Maar dat hebben ze met de DS4 mooi opgelost. Wel prettiger vind ik dat de pookjes van de DS controller gewoon naast elkaar zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:06

Exirion

Gadgetfetisjist

dangerpaki schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 09:02:
Ik denk dat er met mij velen zijn die in zo'n situatie zitten. Die zouden nu dus moeten betalen voor heel veel zooi wat ze niet gebruiken enkel om dat 2x per maand online te kunnen spelen als ze tijd hebben.
Inderdaad, ik raak m'n PS3 sowieso al weinig meer aan de laatste jaren. Niet in de laatste plaats vanwege alle updates war je je helemaal krankjorum van wordt. Elke keer als ik ff wil gamen staat dat kreng allemaal updates binnen te halen en daarna heb ik al geen zin meer. Als ik nou ook nog moet gaan betalen voor online gaming dan haak ik helemaal af :) Voor mij geen PS4 dus.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
bram1984 schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 09:17:
[...]

Tja, daarentegen moet je waarschijnlijk wel weer oplaadbare batterijen voor de X1 controller kopen.
Mja, die heb ik al, en ik vind dat niet echt een nadeel. In mijn ervaring worden ingebouwde accus na een tijdje toch minder, en dan is het makkelijker om een nieuw setje batterijen te kopen dan een nieuwe controller omdat de accu niet te vervangen is.
Ik heb ook geen echte kleine handen, maar ik heb echt geen probleem met beide. Het enige nadeel van de DS3 vind ik dat de bovenkant van de pookjes rond zijn en niet hol. Maar dat hebben ze met de DS4 mooi opgelost. Wel prettiger vind ik dat de pookjes van de DS controller gewoon naast elkaar zitten.
Het zal deels wel gewenning zijn ook. Ik ben al vanaf de Xbox 1 (nee, niet de X1 ;)) een xbox gamer, en ben in de loop der jaren wel gehecht geraakt aan die controller layout. Wat ik nu van de DS4 zie ik is ie wat groter geworden en ik he dus goeie hoop dat ik hier wél langer dan 10 minuten mee kan gamen zonder spontaan RSI te ontwikkelen :p

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ps3gamer91
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 11-09 20:49
Of ik heb het gemist, maar, ik heb ze niks horen zeggen over het kunnen gamen in 4k resolutie? Ik dacht dat dat mogelijk was? Of was dat alleen bij het afspelen van films?

''And maybe where the wind blows, Its all worth waiting for''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Exirion schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 09:24:
[...]

Inderdaad, ik raak m'n PS3 sowieso al weinig meer aan de laatste jaren. Niet in de laatste plaats vanwege alle updates war je je helemaal krankjorum van wordt. Elke keer als ik ff wil gamen staat dat kreng allemaal updates binnen te halen en daarna heb ik al geen zin meer. Als ik nou ook nog moet gaan betalen voor online gaming dan haak ik helemaal af :) Voor mij geen PS4 dus.
Dat blijkt. De PS3 update zichzelf namelijk tegenwoordig automatisch als je er niet bent. Dit zal met de PS4 niet anders zijn en waarschijnlijk kun je al beginnen met gamen terwijl je aan het downloaden bent. :)

@ Hierboven: films gaan t.z.t. wel komen, maar gaming niet.

[ Voor 4% gewijzigd door bram1984 op 11-06-2013 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Laatst online: 13:15

Sandyman538

SandstorM [148839]

Exirion schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 09:24:
[...]
Als ik nou ook nog moet gaan betalen voor online gaming dan haak ik helemaal af :) Voor mij geen PS4 dus.
2 biertjes in de kroeg per maand. Ik ben er ook geen voorstander van, ook liever gratis online, maar 2 biertjes in de maand kan ik nog wel overheen komen (als hiermee ook de online ervaring beter wordt dan dat die nu soms is).

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Nu online

Oxigeon

En zo is dat!

Sandyman538 schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 09:34:
[...]

2 biertjes in de kroeg per maand. Ik ben er ook geen voorstander van, ook liever gratis online, maar 2 biertjes in de maand kan ik nog wel overheen komen (als hiermee ook de online ervaring beter wordt dan dat die nu soms is).
Mja ik heb niks van de voorstelling gezien. Maar heb in geen enkele nieuwsberichten een interface voorbij zien komen. Of heb ik ergens een artikel gemist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ps3gamer91 schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 09:27:
Of ik heb het gemist, maar, ik heb ze niks horen zeggen over het kunnen gamen in 4k resolutie? Ik dacht dat dat mogelijk was? Of was dat alleen bij het afspelen van films?
Die 4K kan mij gestolen worden, absurd duur nog die 4K TV's en zullen pas over 5 jaar echt betaalbaar worden. Laten we eerst eens spellen afdraaien op 60 fps en 1080p native. d:)b d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:06

Exirion

Gadgetfetisjist

Sandyman538 schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 09:34:
Het gaat niet om het bedrag maar om het principe. Ik kocht in 2007 een PS3 voor 599 en zou dat (als ik een wat fanatiekere gamer was) zo weer neertellen voor een PS4. Ik hou er gewoon niet van om aan diensten vast te zitten voor apparaten die ik koop en waar ik niet dagelijks gebruik van maak.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

Exirion schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 09:38:
[...]

Het gaat niet om het bedrag maar om het principe. Ik kocht in 2007 een PS3 voor 599 en zou dat (als ik een wat fanatiekere gamer was) zo weer neertellen voor een PS4. Ik hou er gewoon niet van om aan diensten vast te zitten voor apparaten die ik koop en waar ik niet dagelijks gebruik van maak.
Ik zit in precies hetzelfde schuitje, ook voor 599 gekocht en een grote reden om voor de PS3 te gaan ipv XBOX360 was het gratis online gamen. Maar vandaar het voorbeeld van de kroeg, als je 1 avond per maand online gamed voor 5 euro, dan is het in principe toch geen gekke prijs (vandaar de referentie met 2 biertjes). Ik ben ook niet dol op abonnementen, maar ik snap wel dat de gehele infrastructuur om online te gamen duurder wordt en dat dat ergens vandaan gehaald moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:03
De verplichte PSN Plus is voor mij ook wel een nadeel. Ik heb een drukke baan en sociaal leven en soms kom ik enkele weken tot een maand niet aan gamen toe, en soms heb ik een periode weer 3 of 4 avonden per week de tijd.

Ook voor de vele mensen die ik ken, die alleen FIFA of COD of BF3 spelen is het verplichten van PSN Plus een nekslag denk ik om te stoppen met gamen. Zeker gezien we allemaal wat ouder zijn, verwacht ik wel wat van mijn vrienden als game maatje te verliezen.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Nu online

Oxigeon

En zo is dat!

Sandyman538 schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 09:45:
[...]

Ik zit in precies hetzelfde schuitje, ook voor 599 gekocht en een grote reden om voor de PS3 te gaan ipv XBOX360 was het gratis online gamen. Maar vandaar het voorbeeld van de kroeg, als je 1 avond per maand online gamed voor 5 euro, dan is het in principe toch geen gekke prijs (vandaar de referentie met 2 biertjes). Ik ben ook niet dol op abonnementen, maar ik snap wel dat de gehele infrastructuur om online te gamen duurder wordt en dat dat ergens vandaan gehaald moet worden.
Daarbij moet je ook zeggen dat je gratis games krijgt om te spelen, korting op nieuwe games, korting op DLC en noem maar op. Je moet wel gaan betalen maar je krijgt er ook wel wat voor terug. Elke maand een game (uiteraard kunnen dat ook games zijn waar je niks aan vind).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

Als je het vergelijkt met de PS3 met een aanschaf van 599 en nu de PS4 voor 399, scheelt 200 euro, kun je 4 jaar online van gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-09 12:24

CR1691

Hero of Time

Je kan nu bij Bol.com pre orderen met een acceptgiro. Dat maar gedaan ipv de ''pre order'' bij gamemania. Geen zin om de deur uit te gaan, haha :+.

Presentatie zag er goed uit gisteren. Leuke en vooral verschillende soorten games, prima design van de console zelf en natuurlijk geen DRM en dergelijke. Presentatie heeft mij in ieder geval overtuigd om voor 100% voor de PS4 te kiezen. De One komt er niet in. Jammer dat ik Halo moet missen maar so be it.

[ Voor 4% gewijzigd door CR1691 op 11-06-2013 09:52 ]

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Nu online

Oxigeon

En zo is dat!

CR1691 schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 09:50:
Je kan nu bij Bol.com pre orderen met een acceptgiro. Dat maar gedaan ipv de ''pre order'' bij gamemania.

Presentatie zag er goed uit gisteren. Leuke en vooral verschillende soorten games, prima design van de console zelf en natuurlijk geen DRM en dergelijke. Presentatie heeft mij in ieder geval overtuigd om voor 100% voor de PS4 te kiezen. De One komt er niet in. Jammer dat ik Halo moet missen maar so be it.
Had ik inderdaad ook al gezien. Ben aan het wachten op de pre-order bij Media Markt of GameMania. Lijkt me namelijk dat die een Nachtlaunch gaan doen? Tevens kan ik hem dan smorgens vroeg/nacht ophalen en hoef ik niet op de launchdag tot 20.00 te wachten tot de postbode komt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Laatst online: 15:46

Edd

CR1691 schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 09:50:
Je kan nu bij Bol.com pre orderen met een acceptgiro. Dat maar gedaan ipv de ''pre order'' bij gamemania.
Ik geloof dat ze die optie net hebben uitgezet.. Want ik probeer het nu en kan geen acceptgiro kiezen.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Edd schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 09:52:
[...]

Ik geloof dat ze die optie net hebben uitgezet.. Want ik probeer het nu en kan geen acceptgiro kiezen.
Goh dan was ik mooi op tijd :D. In mijn besteloverzicht is niks veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-09 15:11

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Eerst maar eens kijken hoe goed de grafische kaart van zowel de PS4 als de Xbox One zijn voordat ik me beslissing maak.

Anders gewoon voor dat geld een dikke videokaart kopen en dan maar op me PC gamen met X360 controller en muis/toetsenbord.

Betalen om online te gamen zou ik doen als ik zeker weet dat ik niet betere graphics krijg dan op de PC/Laptop.

Ik weet dat ik de PS4 ga halen voor de exclusives, maar online gamen op de consoles is nog maar de vraag.
Xbox One met 1 x per dag online zijn vind ik een beetje te ver gaan om alleen de exclusives te draaien..

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-09 21:45
Weet iemand trouwens of, en zo ja wanneer, er demo's gespeeld kunnen worden op de PS4 op de E3? Ik weet dat het meer "bijzaak" is, maar ik ben ontzettend benieuwd naar het Trophy-systeem. Ik vond de 3 seconden delay van de trophies ontzettend irritant, en de interface van de trophie's vond ik ook erg matig.

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Nu maar hopen dat die lage prijs geen invloed heeft op de kwaliteit/levensduur van de PS4. Op de case hebben ze volgens mij sowieso al bezuinigd, doet mij wat PS(slim) achtig aan. Achterop ontbreekt ook een aan/uit knop zo te zien op de volgende afbeelding . Niet echt een big deal, maar van de huidige consoles heb ik ook liever een fat ps3 dan een slim.

Het maandbedrag van €5 vind ik acceptabel. Hoe snel geef je z'n klein bedrag wel niet uit in het dagelijks leven, voor onbenullige dingen? Daarnaast is het content + een maand online gamen.

[ Voor 6% gewijzigd door HammerNL op 11-06-2013 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Nu online

Oxigeon

En zo is dat!

HammerNL schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 10:11:
Nu maar hopen dat die lage prijs geen invloed heeft op de kwaliteit/levensduur van de PS4. Op de case hebben ze volgens mij sowieso al bezuinigd, doet mij wat PS(slim) achtig aan. Achterop ontbreekt ook een aan/uit knop zo te zien op de volgende afbeelding . Niet echt een big deal, maar van de huidige consoles heb ik ook liever een fat ps3 dan een slim.

Het maandbedrag van €5 vind ik acceptabel. Hoe snel geef je z'n klein bedrag wel niet uit in het dagelijks leven, voor onbenullige dingen? Daarnaast is het content + een maand online gamen.
pssst. Iedereen praat wel over €5. Maar eigenlijk is het €4.16.

Waar ik trouwens ook wel benieuwd naar ben is hoe hard die dingen stroom verbruiken. Lijkt me eigenlijk dat het aardige stroomvreters zijn als je ze kan vergelijken met een goede PC. Ben benieuwd tot we de eerste statistieken gaan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Oxigeon schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 10:16:
[...]

pssst. Iedereen praat wel over €5. Maar eigenlijk is het €4.16.
Dat is idd de jaarprijs denk ik.
18$ voor 3 maand en 10$ voor 1 maand. Wat wel redelijk veel is als je het niet per jaar koopt :o

[ Voor 52% gewijzigd door SmokingCrop op 11-06-2013 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Voor mij is het betalen om online te gamen ook een showstopper. Ik snap de redenatie wel dat 5 euro/maand niet veel is en dat je er veel voor terugkrijgt, maar het gaat om het principe. MP boeit me in de eerste plaats niet zoveel, maar het is wel zuur om ervan afgesloten te zijn terwijl je wel de volle mep voor de game in de winkel hebt betaald.

Het is uiteraard een eindeloze discussie en iedereen heeft zijn standpunten. Ik vind het een jammerlijke evolutie dat online gaming nu een betaalde abonnementsfeature is geworden in de consolewereld.

Maar Sony heeft het wel heel goed aangepakt met de PS4. 100 euro goedkoper en geen draconische DRM maatregelen. Je moet al een hele harde fanboy van MS zijn om nog voor de X1 te gaan. Ook het youtube filmpje over hoe je games moet uitlenen is hilarisch!

Well done en als er een next-gen console hier in de huiskamer komt, dan zal het zeker een PS4 worden. Alleen zeker niet van in het begin. Effe de kat uit de boom kijken.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Hier wordt er ook geen console gekocht in het begin, misschien dat ik hem koop als ze een slim versie ervan uitbrengen ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Meer goed nieuws:

- PS4 -games zijn regio-vrij (https://twitter.com/kazamatsuri/status/344329961991176193)

- Hard disk in PS4 kun je zelf vervangen (https://twitter.com/yosp/status/344364530333274112)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 22:41

Jumpiefox

Hoi ?

Nice! Vooral gezien hoe bijna alles ook digitaal te downloaden is, lekker een paar TB erin gooien hehe.

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Laatst online: 15:35
Ik heb de presentatie nog niet eens gezien, maar afgaande op de samenvatting, prijs en de looks van het apparaat staat hier eind van het jaar een PS4 in huis :)

Ik was ook wel onder de indruk van de XBOX ONE, maar ik weet nu al dat ik alle extra dingen buiten games om die er op zitten na verloop van tijd toch niet meer gebruik. Ik slinger de PS3 ook alleen aan om te gamen, en niet om op Youtube filmpjes te gaan kijken oid.

De 5 Euro die gevraagd wordt om online te kunnen gamen vind ik begrijpelijk en overkomelijk. Er is toch een aardig serverpark te onderhouden, en daarbij; als ik een portie kibbeling met saus koop ben ik het ook kwijt, en daar geniet ik hooguit 10 minuten van :+

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Laatst online: 04:41

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Als ik zo die plaatjes zie, kan ik dan m'n normale koptelefoon ook aansluiten op de controller?

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Niet om mensen nu aan te vallen ofzo hoor, maar ik vind het wel grappig dat mensen bij de PS3 riepen dat multiplayer gratis zou moeten zijn, en dat MS het niet goed deed om daar geld voor te vragen. Terwijl er nu toch een boel reacties zijn van 'ach, het is maar 5 euro', en 'het serverpark moet onderhouden worden'.

Misschien een beetje met 2 maten meten? ;)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Laatst online: 12-09 22:41

Jumpiefox

Hoi ?

BM schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 10:42:
Niet om mensen nu aan te vallen ofzo hoor, maar ik vind het wel grappig dat mensen bij de PS3 riepen dat multiplayer gratis zou moeten zijn, en dat MS het niet goed deed om daar geld voor te vragen. Terwijl er nu toch een boel reacties zijn van 'ach, het is maar 5 euro', en 'het serverpark moet onderhouden worden'.

Bij Ms betaalde je letterlijk om Online te kunnen, bij sony krijg je met ps+ tig games gratis + kortingen, voor mij is dat een wezelijk verschil hehe. Al hoewel MS nu ook 2 gratis games per maand gaat aanbieden, dat dat 2 games zijn die inmiddels in 8euro ofzo kosten en 6+ jaar oud zijn laten we maar ff buiten beschouwing :P

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:15

Misschien een beetje. Maar als het gratis is, is het toch altijd beter dan 5 euro. Nu het niet anders kan moet er gerelativeerd worden.
Toen psn nog gratis was, was de 5 euro voor xbox live ook geen record bedrag maarja tegenover gratis is alles duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Jumpiefox schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 10:45:
[...]

Bij Ms betaalde je letterlijk om Online te kunnen, bij sony krijg je met ps+ tig games gratis + kortingen, voor mij is dat een wezelijk verschil hehe. Al hoewel MS nu ook 2 gratis games per maand gaat aanbieden, dat dat 2 games zijn die inmiddels in 8euro ofzo kosten en 6+ jaar oud zijn laten we maar ff buiten beschouwing :P
Ben het met je eens dat je bij Sony voor die 5 euro een betere deal hebt hoor, vond het gewoon een geinige constatering, meer niet :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 17:02

Nemesizz

Untouchable

Het design van de PS4 vind ik niet echt je-van-het...maar vond de PS3 phats ook mooier dan de Slim's (moet ik proberen een PS4 in een PS3 phat behuizing te proppen >:) ).

Prijs valt me tot nu toe mee, had verwacht dat het toch wel ruim 500 euro zou worden.

Het enige wat ik wel vervelend vind is dat betalen voor online gamen...
Ik doe bijna nooit wat online qua gaming (MP vind ik in de meeste gevallen niks aan), maar die paar keer per jaar dat ik bijvoorbeeld Gran Turismo online speel (met m'n broer) is dan wel weer gaaf....maar om voor die paar keer per jaar nu geld te betalen....nee, dat zie ik nog niet zo zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv

Dat klopt. Maar eerlijk gezegd maakt het mij dit keer niet uit. Ik heb een paar maanden geleden al een abonnement op PSN+ genomen vanwege de grote hoeveelheid PS3/Vita-games. Dat alleen al was het bedrag waard. Nu krijg ik er ook nog PS4-games bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Laatst online: 15:35

Dat ben ik dan iig niet geweest, want sinds de introductie van de PS3 en XBOX 360 staan ze alletwee bij mij in de kast. En ivm weinig gamen heb ik sinds een jaar of 2 pas geen Gold abbo meer, dus betaald heb ik wel, en ook nog eens zonder morren. Ik kan het wel begrijpen iig :)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

http://www.gamer.nl/nieuw...-harde-schijf-vervangbaar

Regiovrij en harde schijf die je kunt vervangen. Goed nieuws!

Pagina: 1 ... 10 ... 64 Laatste

Dit topic is gesloten.