Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 21:38
BM schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 10:42:
Niet om mensen nu aan te vallen ofzo hoor, maar ik vind het wel grappig dat mensen bij de PS3 riepen dat multiplayer gratis zou moeten zijn, en dat MS het niet goed deed om daar geld voor te vragen. Terwijl er nu toch een boel reacties zijn van 'ach, het is maar 5 euro', en 'het serverpark moet onderhouden worden'.

Misschien een beetje met 2 maten meten? ;)
Ik heb al jaren geen consoles meer (eigenlijk zo goed als alles gehad t/m Xbox/PS2, maar daarna alleen nog maar pc gaming), maar des tijds betaalde ik (of nouja, pa, zal des tijds amper de middelbare school hebben bereikt) toch wel meer dan 5 euro per maand meen ik. Meen dat ie des tijds nog per maand betaalde à la 10 euro. Dat is toch wel het dubbele, en nog een tijdperk waar de online ondersteuning eigenlijk beperkt was tot simpele gameservers met 6 man erin.
Toch wel even iets anders dan de huidige setup met allemaal MMOs en dergelijke, vandaar mijn post van eerder.

[ Voor 5% gewijzigd door Paprika op 11-06-2013 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 22:41

Jumpiefox

Hoi ?

ymmv schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 10:51:
[...]

Dat klopt. Maar eerlijk gezegd maakt het mij dit keer niet uit. Ik heb een paar maanden geleden al een abonnement op PSN+ genomen vanwege de grote hoeveelheid PS3/Vita-games. Dat alleen al was het bedrag waard. Nu krijg ik er ook nog PS4-games bij.
Ik denk dat dat ook het verschil uitmaakt, toen hoefde je niks te betalen om online te kunnen spelen met de ps3, gaandeweg kreeg je een optie om ps+ te nemen en denk dat veel mensen dat al hebben lopen (psvita/ps3 etc) en dat het dan wat minder hard aankomt nu, zo van "ik had het toch al".

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
@BM: dat komt wellicht ook omdat veel mensen hier al Plus hebben (ik wel althans). En tegenwoordig speel ik niet zoveel online meer (af en toe uiteraard nog wel eens), dus voor mij verandert er niet zo gek veel. Ik had eerlijk gezegd stiekem wel verwacht dat Sony met zoiets zou komen. Het is inderdaad jammer voor de mensen die helemaal weinig online spelen en ook geen Plus willen nemen.

Het zou me ook niets verbazen als dit nog een last minute beslissing is geweest van Sony. Ze dachten waarschijnlijk; we hebben toch al dik gewonnen, dus hier komen we wel mee weg.

Ik denk dat ik voorlopig wel zoet ben met een hele trits SP titels, dus prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 23:12
Jumpiefox schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 10:36:
[...]

Nice! Vooral gezien hoe bijna alles ook digitaal te downloaden is, lekker een paar TB erin gooien hehe.
Inderdaad, zeker met PSPlus ga je de ruimte hard nodig hebben. Ik hoop eigenlijk op een PS versie met al meer ruimte aan boord.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Nemesizz schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 10:50:
Het design van de PS4 vind ik niet echt je-van-het...maar vond de PS3 phats ook mooier dan de Slim's (moet ik proberen een PS4 in een PS3 phat behuizing te proppen >:) ).

Prijs valt me tot nu toe mee, had verwacht dat het toch wel ruim 500 euro zou worden.

Het enige wat ik wel vervelend vind is dat betalen voor online gamen...
Ik doe bijna nooit wat online qua gaming (MP vind ik in de meeste gevallen niks aan), maar die paar keer per jaar dat ik bijvoorbeeld Gran Turismo online speel (met m'n broer) is dan wel weer gaaf....maar om voor die paar keer per jaar nu geld te betalen....nee, dat zie ik nog niet zo zitten.
met die PS+ krijg je wel veel single player games die je kan downloaden aangeboden + vaak korting op andere spellen ;)
Je krijgt bv al direct Drive Club als je in het eerste jaar een ps+ abo koopt.

Ik weet natuurlijk niet hoeveel verschillende spellen je zo speelt ^^
-> lijstje van spellen die ps+ ps3 members al gekregen hebben: SmokingCrop in "E3: Electronic Entertainment Expo 2013 - (10) 11 12 13 juni"

[ Voor 7% gewijzigd door SmokingCrop op 11-06-2013 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13:01
Wat ik even gemist heb, kunnen 'oude' turtle beach headsets aangesloten worden op de PS4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04:41

BlackEyedAngel

Just a decent guy

En gewone ook?

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeVliegendeNLer
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-09 10:20
Bij Bol.com staat release op 13.11.2013. Hopelijk is het zo:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Stond 'ie volgens mij al op. Ze moeten toch een datum invoeren blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 18:10

Oxigeon

En zo is dat!

DeVliegendeNLer schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 11:09:
Bij Bol.com staat release op 13.11.2013. Hopelijk is het zo:)
Staat toch duidelijk dat het een fictieve prijs is. Wat ik vermoed is wel dat het die dag gaat worden. Waarom??? Daarom... Nee, dan zijn ze exact 7 dagen voor de X1. Om Microsoft nog een extra hak te zetten zou dit dus echt wel de datum kunnen gaan worden.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikookhier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 17:51

ikookhier

>hijdiehieris<

Dat doen ze goed zeg,Die 500 GB zal wel vrij snel vol lopen met PS+

PSN:Arijanonline Xbox:Arijanonline Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 06:41

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

@PS+
Wtf moet ik met Drive Club? Ik heb vroeger ooit eens een deeltje gekocht van Gran Tourismo en bij een vriend wel eens Need for Speed gespeeld, maar ik vind race games eerlijk gezegd geen fuck aan.
Daarnaast is er nog altijd niet bekend of je per huishouden een abo moet nemen of per account of per console.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

ikookhier schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 11:16:
[...]

Dat doen ze goed zeg,Die 500 GB zal wel vrij snel vol lopen met PS+
Ik zag laatst dat de games ook grote groottes gaan worden. Ik weet niet meer om welke game het ook alweer ging. Dacht iets van The Last of Us die ongeveer 42GB was. Dan zie je inderdaad dat het aardige grote games worden en dat zal ook steeds meer worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ps3gamer91
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 11-09 20:49
Oxigeon schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 11:24:
[...]

Ik zag laatst dat de games ook grote groottes gaan worden. Ik weet niet meer om welke game het ook alweer ging. Dacht iets van The Last of Us die ongeveer 42GB was. Dan zie je inderdaad dat het aardige grote games worden en dat zal ook steeds meer worden.
Een goed teken lijkt mij, je hebt wel gelijk. Zou er geen SSD (erbij) in kunnen ofzo? :P

''And maybe where the wind blows, Its all worth waiting for''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Beetje Tweaker maakt toch gewoon zelf een kastje met meerdere hardeschijven en een switch voor de huidige actieve HD? :+
Misschien iets voor Kickstarter... /3

[ Voor 14% gewijzigd door Paprika op 11-06-2013 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

-dubbel

[ Voor 96% gewijzigd door iPodKiller op 11-06-2013 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

AllSeeyinEye schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 11:23:
Wtf moet ik met Drive Club? Ik heb vroeger ooit eens een deeltje gekocht van Gran Tourismo en bij een vriend wel eens Need for Speed gespeeld, maar ik vind race games eerlijk gezegd geen fuck aan. .
En ik juist wel, smaken verschillen he..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-09 15:58
Nog meer goed nieuws: de PS4 is een compacte console.

Afbeeldingslocatie: http://abload.de/img/ps4sizessjauf6.png

De specificaties zijn:

XB1: 34.3 x 26.3 x 8 (7217)
PS4: 30.5 x 27.5 x 5.3 (4445)
PS3 Slim: 29 x 29 x 6.5 (5466)

De PS4 is dus kleiner dan de PS3 Slim, de Xbox One is maar liefst 65% groter dan de PS4. En de PS4 heeft dan ook nog een ingebouwde voeding (Xbone heeft een externe voeding).

Knap staaltje hardware engineering van Sony. En dan te bedenken dat de PS4 ook nog meer power aan boord heeft dan de Xbox One. :o

[ Voor 8% gewijzigd door ymmv op 11-06-2013 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

iPodKiller schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 11:29:
[...]

En ik juist wel, smaken verschillen he..
Al verwacht ik niet dat de spellen die ik speel snel op PS+ komen. Een paar van de weinige titels die ik zou kopen/spelen:

- Battlefield 4
- Watchdogs
- Diablo 3
- Sacred 3 (als die komt voor PS4)
- Batman reeks
- Assassins Creed reeks

Zijn denk ik niet de spellen die je gratis terug zal zien. En dat is ook zo ongeveer de reden dat ik nu geen PS+ heb. Alles wat voor mij interessant is daarin heb ik al.

@formaat / design van de PS4, dat boeide me nou echt geen ruk, een console komt toch in een kast te staan bij mij :)

[ Voor 9% gewijzigd door AllSeeyinEye op 11-06-2013 11:34 ]

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:59

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Mjah ik hop maar dat het ding door zijn kleine behuizing niet kneiterheet wordt wat op den duur voor hardware problemen zorgt en sowieso voor (te) veel geluid tijdens het gamen.

Is er ergens een 1080p stream terug te vinden (ik kan alleen 720p) vinden, kheb het gisteravond gezien maar ik wil graag nog wat dingen terugkijken.
AllSeeyinEye schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 11:23:
@PS+
Wtf moet ik met Drive Club? Ik heb vroeger ooit eens een deeltje gekocht van Gran Tourismo en bij een vriend wel eens Need for Speed gespeeld, maar ik vind race games eerlijk gezegd geen fuck aan.
ah ok ik zal het aan Sony doorgeven, dan bellen ze de volgende keer jou even om een spel te selecteren wat je wel aan staat..

[ Voor 40% gewijzigd door Chaoss op 11-06-2013 11:34 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox

Jumpiefox

Hoi ?

ymmv schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 11:31:

[afbeelding]

De specificaties zijn:

De PS4 is dus kleiner dan de PS3 Slim, de Xbox One is maar liefst 65% groter dan de PS4. En de PS4 heeft dan ook nog een ingebouwde voeding (Xbone heeft een externe voeding).

Knap staaltje hardware engineering van Sony.
Dat is toch wel bizar? Waarom moet de Xbox zo huge zijn dan. Hopelijk brengt dat geen hardware problemen met zich mee, alles zo klein mogelijk engineeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

ymmv schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 11:31:

[afbeelding]

De specificaties zijn:

Knap staaltje hardware engineering van Sony. En dan te bedenker dat de PS4 ook nog meer power aan boord heeft dan de Xbox One. :o
Had nog geen foto gezien hoe ze dat ding idd in handen hebben. Ziet er toch wel nice uit. De grootte maakt me verder niet zo veel uit. Al vind ik het idd knap dat ze het allemaal erin krijgen. Die voeding van de x360 was volgens mij ook extern, rotding (lag altijd in de weg bij mij). Denk alleen dat die gaten achterin de PS4 behoorlijke stofvreters zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Deze indie titels komen naar PS3 en PS4 (volgens mij zijn er al een aantal verkrijgbaar, Limbo o.a.):

Ray’s the Dead (Ragtag Studios) – PS4
1001 Spikes (Nicalis) – PS Vita
Blacklight: Retribution (Zombie) – PS4
Contrast (Compulsion Games) – PS4, PS3
Deathmatch Village (Bloober Team) – PS Vita
Divekick (Iron Galaxy) –PS3, PS Vita
Dragon Fantasy Book II (Muteki) – PS Vita, PS3
FieldRunners 2 (Subatomic) – PS Vita
Floating Cloud God Saves the Pilgrims (Dakko Dakko) – PS Vita
Hotline Miami (Devolver Digital) – PS Vita, PS3
Ibb and Obb (Sparpweed) – PS3
Kickbeat (Zen Studios) – PS Vita
Limbo (Playdead) – PS Vita, PS3
Lone Survivor (Curve Studios) – PS Vita, PS3
Luftrausers (Devolver Digital) – PS Vita, PS3
Men’s Room Mayhem (Ripstone) – PS Vita
OlliOlli (Rolling Media) PS Vita, PS3
Pinball Arcade (Farsight) – PS4
Bit.Trip Presents Runner 2: Future Legend of Rhythm Alien (Gaijin Games) – PS Vita, PS3
Spelunky (Mossmouth) – PS Vita, PS3
Sportsfriends(Die Gute Fabrik) – PS3
Splice (Cipher Prime) – PS3
Stealth Inc. (Curve Studios) – PS Vita, PS3
Stick it to the Man (Ripstone) – PS Vita, PS3
Velocity Ultra (FuturLab) – PS Vita
Warframe (Digital Extremes) – PS4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-09 09:23

jeka

Support your local club.

Is het ook bekend of je spellen kunt installeren vanaf blu-ray naar je HD?
Zoals xbox het nu ook kan. Dat gezoem en getik kan ik redelijk getikt van worden af en toe.

FCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Denken jullie dat er bij launch nog een 2'de pakket naast het 399,- pakket komt?

Ik wil nu wel pre-orderen (nog nooit gedaan bij een console :+) maar als er bijvoorbeeld ook een pakket komt met extra controller en grotere HD voor 449,-dan heb ik die liever natuurlijk :P ik denk dat ik nog even afwacht of er meer nieuws van de E3 komt.

[ Voor 10% gewijzigd door Chaoss op 11-06-2013 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Dat ze online multiplayer koppelen aan PS+ was te verwachten. Microsoft doet het al jaren middels xbox live gold. Waarom niet hetzelfde doen? Geeft je wel mooi 50 euro per jaar extra inkomsten en de gamers die toch online multiplayer willen doen zwichten in the end wel. Zelf speel ik met name singleplayer games en ben als er toch vrienden over de vloer zijn van offline multiplayer multiscreen gedoe op de bank. Ik doe niet aan online multiplayer, dat kan mij eerlijk gezegd gestolen worden.

Het stuit mij ook tegen de borst dat je als casual online multiplayer gamer meteen 50 euro moet betalen, precies waarom ik bij mijn xbox 360 gewoon een xbox live silver account heb. Ik betaal al maandelijks flink aan mijn ISP (Ziggo), waarom dan apart betalen als je al internettoegang hebt om toegang te krijgen tot de servers van Microsoft en/of Sony? Gelukkig blijft het vrij om voor te kiezen, het is geen verplichting. Die extra's die bij PSN+ komen mogen anderen dan wel genoeg waarde vinden om de prijs te rechtvaardigen, maar ja wat mij bij de PS3 in het begin juist met name trok was gratis PSN. Voor die paar keer dat ik dan toch online warhawk wou spelen kon dat tenminste naast ISP kosten voor niets aan extra bijbetaling.

Maar hey: als het mij niet bevalt > dan skip ik het toch gewoon? Geen gedoe met een barrière voor tweede-hands-gaming is fijn, dat de prijs portemonnee-vriendelijker is, is eveneens fijn. Qua design komt ie goed in de buurt van een PS2 v2.0 :) Alleen waarom nu perse pianolak zwart en matzwart combineren? :'( Dat pianolak zwarte van de PS3 60GB phat was echt een stofmagneet. Als ze het nu in twee uitvoeringen hadden gedaan, had ik echt voor matzwart geopteerd. Maar ach, can't have it all.. zolang ie de games maar speelt zal het mij ook weinig boeien hoe er uit ziet eerlijk gezegd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-09 15:58
jeka schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 11:36:
Is het ook bekend of je spellen kunt installeren vanaf blu-ray naar je HD?
Zoals xbox het nu ook kan. Dat gezoem en getik kan ik redelijk getikt van worden af en toe.
Alle games worden automatisch op de HD gecached tijdens het spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-09 12:24

CR1691

Hero of Time

Chaoss schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 11:38:
Denken jullie dat er bij launch nog een 2'de pakket naast het 399,- pakket komt?

Ik wil nu wel pre-orderen (nog nooit gedaan bij een console :+) maar als er bijvoorbeeld ook een pakket komt met extra controller en grotere HD voor 449,-dan heb ik die liever natuurlijk :P
Lijkt mij de eerste maanden ondenkbaar. Volgend jaar zomer zal er ongetwijfeld een pakket komen met Killzone en de PS camera bij de huidige inhoud. Dat is het ''risico'' die je neemt als early adaptor.

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Chaoss schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 11:38:

Ik wil nu wel pre-orderen (nog nooit gedaan bij een console :+) maar als er bijvoorbeeld ook een pakket komt met extra controller en grotere HD voor 449,-dan heb ik die liever natuurlijk :P ik denk dat ik nog even afwacht of er meer nieuws van de E3 komt.
Lijkt me eerlijk gezegd van wel. Weet uiteraard niet of het zaak is voor sony/microsoft om te kiezen of ze er een game bij verkopen. Denk dat dat aan de winkeliers wordt overgelaten. Maar het lijkt me dat er ook bundels komen met 1 of 2 jaar PS+ lidmaatschap. en ipv €50 betaal je dan maar 30 ofzo. Maarja, ik kan wel denken, maar werk niet bij Sony of Microsoft haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Let wel even op dat je door het gebruik van een APU maar 1 component echt goed hoeft te koelen. Verder heb je veel minder restant componenten, waardoor je ook geen mega chipset hebt zoals een normale pc. Gebruik van GDDR5 laat ook minder hoge frequencies op het geheugen toe (en dus ook weer lagere voltages) om toch nog stukken sneller te zijn dan het Xbox alternatief. Eigenlijk hebben ze dus veel gebieden waar ze aardig wat kunnen strippen om zo de hitte te beperken, en dus ook de koeling tot een klein centraal punt te houden.
Over oververhitting zou ik me voorlopig dan ook zeker geen zorgen maken, zeker niet bij de kloksnelheid van de APU (1.6GHz -- 2GHz @ launch).

[ Voor 11% gewijzigd door Paprika op 11-06-2013 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Als ze maar betere koelpasta gebruiken dan bij de PS3...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Nog een leuk nieuwtje:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/wLiooP8.png

Is het nou trouwens al zeker dat de camera er niet bij zit?
En hoe zit het met de voeding? Is die intern of extern deze keer?

[ Voor 46% gewijzigd door SToRM666 op 11-06-2013 11:47 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

SToRM666 schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 11:46:
Nog een leuk nieuwtje:

[afbeelding]

Is het nou trouwens al zeker dat de camera er niet bij zit?
En hoe zit het met de voeding? Is die intern of extern deze keer?
Lol, is al "oud" nieuws... Stond hier 2 uur geleden al op het forum haha :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Camera zit er niet bij volgens de specsheet. De voeding is intern, daar waar dat bij de X1 extern is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Wow, knap dat Sony alles er weer in weet te krijgen. Het design vind ik nog even wennen. Ik had het persoonlijk misschien net iets mooier gevonden als de achterkant recht of afgerond was, maarja, die zie je toch nooit :D
Oxigeon schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 11:47:
Lol, is al "oud" nieuws... Stond hier 2 uur geleden al op het forum haha :P
Ik ben aan het werk, dus kan niet constant bijlezen :P

Die remake van Abe is trouwens ook erg leuk nieuws, dat was 1 van mijn favoriete games op de PS1. Als je niet bekend bent met het spel, dan is het echt een dikke aanrader!

[ Voor 62% gewijzigd door SToRM666 op 11-06-2013 11:56 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4bit
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 30-08 13:24

4bit

Onward, to futility!

:+

I'll do what I can, but expect very little.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Spuit 389. Die stond er vanochtend om 5 uur al op en is pas een keer of 10 gepost. ;)

[ Voor 6% gewijzigd door bram1984 op 11-06-2013 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axelfoley007
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:39
Dat het allemaal in zon klein apparaatje zit, dus voeding, en redelijk wat grafische power zal ongetwijfeld betekenen dat het ding niet echt stil zal zijn. Hoop wel dat ze hem in ieder geval lekker stil kunnen houden als je er niet veel mee doet, film kijken/netflix bijv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Je kan zeggen wat je wilt maar zo droog heb ik ze nog nooit gezien :+. Wat een heerlijke sneer naar MS haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online

PBP

Axelfoley007 schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 11:58:
Dat het allemaal in zon klein apparaatje zit, dus voeding, en redelijk wat grafische power zal ongetwijfeld betekenen dat het ding niet echt stil zal zijn. Hoop wel dat ze hem in ieder geval lekker stil kunnen houden als je er niet veel mee doet, film kijken/netflix bijv.
Zitten in ieder geval genoeg ventilatiesleuven in :P
Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/8549_10201199257211592_1364789843_n.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ps3gamer91
PBP schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 12:02:
[...]

Zitten in ieder geval genoeg ventilatiesleuven in :P
[afbeelding]
Mijn kamer vang veel stof dus binnen no time zit er stof in die gaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17:14

spartacusNLD

This is Sparta!!

Ps3gamer91 schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 12:03:
[...]

Mijn kamer vang veel stof dus binnen no time zit er stof in die gaten
blaast toch naar buiten? :9 (t is toch geen intake? :P )

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ps3gamer91
spartacusNLD schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 12:05:
[...]

Nee maar als die uitstaat. Om wonderbaarlijke redenen komt er in mn ps3 stof. en ja ik ruim mn kamer goed op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CuBras
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-09 20:31
bram1984 schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 11:57:
[...]

Spuit 389. Die stond er vanochtend om 5 uur al op en is pas een keer of 10 gepost. ;)
Niet iedereen leest vanaf het begin mee hea ;) Ik ben pas op pagina 42 binnengevallen.

Wel een heerlijke uithaal naar MS. Ik hoop dat MS toch zijn strategie hierop gaat herzien. Evenals de prijs, maar het duurt allemaal nog even voordat alles écht definitief/bekend wordt/is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Nu online
Bol.com heeft de prijs inmiddels aangepast naar 399.- zit eigenlijk te denken om hem toch maar te bestellen. Hoewel er misschien nog een kleine media markt aktie zal komen met wat korting op games bij aanschaf van een ps4? Komt er nog een levertijden/prijzen topic voor de ps4? dan kan dit verhaal natuurlijk daar heen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRealRMike
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22-12-2024
Als je een PlayStation 4 koopt, dan krijg je sowieso het volgende:

- PlayStation 4 console met grote harde schijf (waarschijnlijk minimaal 500 GB)
- DualShock 4 (PS4-controller)
- PlayStation 4 dieptecamera

Waar staat dit laatste vermeld? Heb dit nergens gezien geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NTserver
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-09 10:14
AllSeeyinEye schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 08:59:
Ik ben toch wel heel erg benieuwd naar de oplossing van Sony voor gezinnen. Ik voel er weinig voor om 5 x een PS+ abonnement te nemen. Daarbij is één van de accounts Brits en één van de accounts Amerikaans (tja, je moet wat om demo's uit alle stores te kunnen halen he), dus zou ik ook nog eens tegoed uit die landen moeten halen.

Wat mij betreft is mandatory PS+ de meest beroerde keuze die Sony heeft gemaakt. :r Betalen voor online gamen.... Ik betaal UPC daar toch al genoeg voor?!
Dit las ik op de twitter account van Shuhei Yoshida:

https://twitter.com/yosp/status/344369977438126080

Chris Mace ‏@Fall3nXspitfire 2u
@yosp i have a question. If i buy a playstation plus membership to play online will the other accounts on my ps4 be able to play online?
Shuhei Yoshida ‏@yosp 1u
@Fall3nXspitfire yes
Misschien is hiermee je vraag beantwoord. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

spartacusNLD schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 12:05:
[...]

Dus dat ding creëert een vacuüm? lucht die hij eruit blaast moet ook ergens aangezogen worden :P dus stof komt er altijd in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

NTserver schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 12:19:
[...]

Dit las ik op de twitter account van Shuhei Yoshida:

https://twitter.com/yosp/status/344369977438126080

Chris Mace ‏@Fall3nXspitfire 2u
@yosp i have a question. If i buy a playstation plus membership to play online will the other accounts on my ps4 be able to play online?
Shuhei Yoshida ‏@yosp 1u
@Fall3nXspitfire yes
Misschien is hiermee je vraag beantwoord. :)
Tnx. (Waarom posten ze niet gewoon direct ergens een Q&A op een Sony / Playstation website? Ik heb niets met Twitter en zal daar ook niets mee krijgen... )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Chaoss schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 12:19:
[...]

Dus dat ding creëert een vacuüm? lucht die hij eruit blaast moet ook ergens aangezogen worden :P dus stof komt er altijd in.
owjah.. :+ 8)7

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikookhier

ikookhier

>hijdiehieris<

TheRealRMike schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 12:18:
Als je een PlayStation 4 koopt, dan krijg je sowieso het volgende:

- PlayStation 4 console met grote harde schijf (waarschijnlijk minimaal 500 GB)
- DualShock 4 (PS4-controller)
- PlayStation 4 dieptecamera

Waar staat dit laatste vermeld? Heb dit nergens gezien geloof ik.
De PlayStation 4 dieptecamera zit er niet bij,Kan er los bij gekocht worden 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gandalf68
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08:24
Persoonlijk vindt ik dat Sony gewonnen heeft in deze strijd.

Niet alleen qua prijs maar ook meer specifieke titels, zoals Knack, Rain (moet ik nog meer over te weten zin komen ) games zoals Ico (hoop dat er een opvolger van komt ) The order 1886 om maar wat te noemen.

Voor de rest komen de toppers toch wel op alle twee uit ! Geen verplichte online check, geen gezeur met xbox kinect en ik moet maar afwachten hoe hij omgaat met tv providers (kpn, ziggo , upc , caiwai etc )

ps4 is gericht op gamen en al dat gezeur met extra stats bij een football game.... leuk voor in Amerika maar niet voor hier ...

Bovendien is de X1 lomp... heel lomp qua omvang.

Tsja dat er geld moet betaald worden voor online , pers. als het rond de 60 euro in een jaar blijft prima (heb ik nu ook met de xbox360 ) maar je krijgt wel extra voordelen zoals games etc.

Ben wel benieuwd wat Nintendo gaat doen, liefst zou ik ze alle drie kopen maar dat wordt wat prijzig.

Kortom ziet er goed uit voor de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Nu online

PBP

Ben alleen maar blij dat die camera er niet bij zit als dat de prijs lager houd. Heb toen een PSeye en move gekocht en gebruik dat ding nooit meer :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 12:13:
Bol.com heeft de prijs inmiddels aangepast naar 399.- zit eigenlijk te denken om hem toch maar te bestellen. Hoewel er misschien nog een kleine media markt aktie zal komen met wat korting op games bij aanschaf van een ps4? Komt er nog een levertijden/prijzen topic voor de ps4? dan kan dit verhaal natuurlijk daar heen :)
Je kunt hem bij Bol altijd kostenloos terugsturen...binnen x aantal dagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Chaoss schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 12:19:
[...]

Dat dacht ik dus ook :+. Ach, andere optie is in een bak met olie. Is ie gekoeld, en met goede filters nog geen stof ook! Enige nadeel is dat als je dan een keer een spel wilt spelen dat niet op de HD staat, je even je handen 2x moet wassen...
baronruud schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 12:24:
[...]
Je kunt hem bij webshops altijd kostenloos terugsturen...binnen x aantal dagen

[ Voor 16% gewijzigd door Paprika op 11-06-2013 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Paprika schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 12:25:
[...]

Dat dacht ik dus ook :+. Ach, andere optie is in een bak met olie. Is ie gekoeld, en met goede filters nog geen stof ook! Enige nadeel is dat als je dan een keer een spel wilt spelen dat niet op de HD staat, je even je handen 2x moet wassen...

[...]
wut? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Nog nooit hardware in een bak met olie gezien? Slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Gelukkig ziet het ernaar uit dat de PS4 gewoon plat is aan de bovenkant, kan je er tenminste weer wat opzetten. Het design van die dingen maakt mij niet zoveel uit maar die afgeronde bovenkant van de PS3 was behoorlijk onpraktisch.

Dat online geld gaat kosten gaat denk ik wel voordelen bieden. Ik heb nu geen PS+ maar heb er wel regelmatig over getwijfeld, niet omdat ik veel online game maar vooral door de tenenkrommende wachttijden voordat updates binnen waren. Initieel was ik blij met het gratis PSN maar het is nogal traag, een goed netwerk kost ook geld, als ze dat ook gaan leveren vind ik dat wel 5 euro per maand waard. Voor mensen die helemaal nooit online gamen is dit ook mooi, een redelijke prijs voor een console en je draagt niet bij aan een dienst die je niet gebruikt.

Ik wordt toch steeds nieuwsgieriger naar de eerste echte 1 op 1 vergelijkingen tussen de twee consoles, als alle tot nu toe gelekte specs echt kloppen heeft Sony wel een flinke voorsprong, met een snellere, kleinere, goedkopere console dan MS. Ik ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ps3gamer91
Denk je dat betaald multi de game beleving echt ten goede komt? Minder lag? Beter ping?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Paprika schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 12:28:
Nog nooit hardware in een bak met olie gezien? Slecht.
pics or it didnt happen.. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

YouTube: pc in mineral oil

/troll Het niveau van tweakers now a days.... |:(

[ Voor 6% gewijzigd door AllSeeyinEye op 11-06-2013 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

AllSeeyinEye schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 12:30:
[...]

YouTube: pc in mineral oil

/troll Het niveau van tweakers now a days.... |:(
:o wtf.. ik snap dat niet :P i will see myself out :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Nu online

PBP

PS4 User Interface Promo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Nou, mijn conclusie is getrokken. Ik ga voor de PS4. Waar ik nu ook de 360 en PS3 vanaf launch heb, heb ik tot nog toe bijna alle games gekocht voor de 360 (200 stuks) tegen nu 60 voor de PS3. Door het nauwelijks kunnen uitlenen of doorverkopen heb ik besloten voor de PS4 te gaan. Als verzamelaar wil ik dat mijn gekochte games in de toekomst ook nog íets waard zijn. Eenmalig doorverkopen is niet gezond voor de restwaarde.

Dat, de online voorwaardes en het feit dat PS+ mij erg goed bevalt (zeker ook door bezit Vita), was de keuze simpel. De One komt er wel, maar als voorafje en niet als hoofdgerecht.

Vond Xbox Live en de 360 controller altijd beter dan bij Sony, maar dat zal wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 19:57
Paprika schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 09:07:
[...]

De gedachte hierachter zal niet de kosten van de console zelf zijn, maar het online netwerk. Zo te zien zijn veel meer spellen nu gebaseerd op online interactie, zo zie je zelfs een soort FPS MMOs, beetje Firefall achtig. Dit soort spellen zullen dus zwaardere servers nodig hebben, en in plaats van de zware gebruikers een abonnement van 30 euro per maand te laten betalen, verdelen ze de kosten over alle online gebruikers.
Zie het maar een beetje zoals de vele MMORPGs op de PC waar je een subscription hebt, alleen dan betaal je relatief weinig, en in 1 keer voor alle spellen die er komen zeg maar...
Dat begrijp ik. Maar je gaat me als Sony niet wijs maken dat heel de developer wereld altijd 'huilie huilie' doet dat ze niet genoeg games verkopen of dat er tweedehands games worden verkocht (en dat ze daar niets aan verdienen). Maar dat je dan vervolgens voor minder dan $5 en elke maand een gratis game, en alle kortingen, en de kosten voor je netwerk eruit krijgt (waaronder ook servers van 30 euro per maand zoals jij zegt). Daar klopt dan in het verhaal toch iets niet?
Ik denk eerlijk gezegd dat dat hele PS+ een manier is om klachten te binden aan je. Soort van Vodafone/Telfort abonnement. Hoeveel mensen stappen er nou gedurende een abonnement over? Bijna niemand. Gratis abonnement... Lekker makkelijk overstappen, want ja je betaalt niets dus je hebt niet het idee dat je maandelijks voor niets geld uitgeeft. Want het concept zoals Sony dat brengt, daar kunnen ze bijna niet aan verdienen. Of de developers hangen altijd een onzin verhaal op als ze het over developkosten van hun game hebben en die zijn inderdaad dermate laag dat je dat met minder dan $5 per maand kunt dekken.
AllSeeyinEye schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 09:12:
Alle spellen en demo's kan je spelen met alle accounts op de PS3, ongeacht welk account het spel/demo gedownload heeft. Dat staat namelijk geinstalleerd op de console.
PS+ is echter niet iets dat console gebonden is maar account gebonden....

Als ik voor ieder account op mijn console een apart PS+ abonnement af moet sluiten om online te kunnen spelen, dan is dat een no-go. Mijn account speelt namelijk zo'n 4 tot 10 uur max / maand online. Dat van mijn vrouw zo'n 3 tot 6 uur per maand en dat van de kinderen (elk) zo'n 2 uur per week.

Ik mis, zoals Dangerpaki, de gratis zooi van PS+ niet. Wat we willen spelen, dat kopen we wel. Ik koop voor mezelf zo'n 2 a 3 spellen / jaar (uit de budgetbak / 2e hands) en een 3 tot 5 PSN spellen.
Voor de kids koop ik 2 spellen per jaar en daar vermaken ze zich bijzonder lang mee. Mijn vrouw speelt soms wat spellen van de kids of een PSN spelletje.
Nou ik hoop eerlijk gezegd niet dat de PS+ accountgebonden wordt. Dat zou echt een hele domme zet zijn van Sony. In ieder geval moeten ze er wel voor zorgen dat als ze PS+ doorzetten dat de daarbij gekochte content en services voor de hele PS4 geldig zijn. Anders gaat het snel bergafwaarts. Dan is opeens die 100E van XboxOne helemaal niet zo veel meer.
Exirion schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 09:24:
[...]

Inderdaad, ik raak m'n PS3 sowieso al weinig meer aan de laatste jaren. Niet in de laatste plaats vanwege alle updates war je je helemaal krankjorum van wordt. Elke keer als ik ff wil gamen staat dat kreng allemaal updates binnen te halen en daarna heb ik al geen zin meer. Als ik nou ook nog moet gaan betalen voor online gaming dan haak ik helemaal af :) Voor mij geen PS4 dus.
Heb ik helaas ook regelmatig last van. Het leven van een werkende man... Helaas. Maar goed. Voordeel van de PS+ is dan wel dat ie in ieder geval de updates ophaalt als je er niet bent. En je dus wel meteen kan spelen als je da ding aan zet. Maar de rest van de opties buiten mutltiplayer zouden me gestolen kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRCreations
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 11:27
Heeft iemand een idee wat de pre-order bonus zal zijn? Bij de PS3 kreeg je een beter kwaliteit PS3 met 4 USB poorten en de mogelijkheid om PS2 spellen te spelen. Zijn de extra's van de PS4 al bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
RRCreations schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 12:35:
Heeft iemand een idee wat de pre-order bonus zal zijn? Bij de PS3 kreeg je een beter kwaliteit PS3 met 4 USB poorten en de mogelijkheid om PS2 spellen te spelen. Zijn de extra's van de PS4 al bekend?
Huh? Dat was de standaard 40GB toch sowieso al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Laatst online: 04:41

BlackEyedAngel

Just a decent guy

RRCreations schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 12:35:
Not sure if serious en zo :P

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Als je kijkt naar het aantal sales van de Xbox 360 & PS3 is die $5 best veel hoor (stel je krijgt 30 miljoen mensen al eens zover daar gebruik van te maken, iets minder dan de helft dus van het aantal units sold). Overigens bedoelde ik uiteraard niet servers van 30 euro, maar dat een extreme gebruiker zoveel kosten zal maken, terwijl een groter deel amper 50 cent verbruikt zeg maar. Verder kan het zijn dat ze met die developers nog aparte deals afsluiten (zal vast wel zo zijn, net zoals steam soms spellen voor een schijntje verkoopt). Ik weet niet of het abonnement bindend is voor langere duur, ben zelf geen console gebruiker. Als dat zo is, dan kan het best wel eens daaraan liggen inderdaad. Punt is wel dat er kosten zijn voor Sony, die je bij alleen het verkopen van de console nooit gaat terugverdienen met de huidige online eisen van gamers. Of $5 daar genoeg voor is, met alle extras? Denk inderdaad dat je wel eens gelijk kunt hebben van niet... Hoe ze het dan wel dekken, tja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRealRMike
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22-12-2024
ikookhier schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 12:22:
[...]

De PlayStation 4 dieptecamera zit er niet bij,Kan er los bij gekocht worden 8)
Dat is jammer, weten we ook al de losse prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRCreations
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 11:27
Son Goku schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 12:38:
[...]

Not sure if serious en zo :P
Het eerste model had een chrome finish met een klepje voor onder andere een SD poort. Deze kon ook PS2 spellen hardwarematig afspelen.

Wikipedia: PlayStation 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:08

Edd

TheRealRMike schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 12:46:
[...]

49 Euro

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:49

BM

Moderator Spielerij
RRCreations schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 12:47:
[...]

Het eerste model had een chrome finish met een klepje voor onder andere een SD poort. Deze kon ook PS2 spellen hardwarematig afspelen.

Dat was alleen geen extra voor de eerste versie, maar een aangekondigde feature die Sony keihard geript heeft op het moment dat het ze ff niet uit kwam.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikookhier

ikookhier

>hijdiehieris<

TheRealRMike schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 12:46:
[...]

49€ zie ik hier boven ;)

[ Voor 10% gewijzigd door ikookhier op 11-06-2013 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gxkliks
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-09 09:21
Specs van de ps4: de hardeschijf kan vervangen worden (wat niet mogelijk is bij de xbox one)
Afbeeldingslocatie: http://content.hwigroup.net/images/news/PlayStation%204%20specificatielijst%2001.jpg
Afbeeldingslocatie: http://content.hwigroup.net/images/news/PlayStation%204%20specificatielijst%202.jpg
Afbeeldingslocatie: http://content.hwigroup.net/images/news/PlayStation%204%20specificatielijst%2003.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox

Jumpiefox

Hoi ?

Een SSD erin gooien, nog snellerrrr laden. Geen twijfel meer aan, vanavond pre-orderen. \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Jumpiefox schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 12:56:
Een SSD erin gooien, nog snellerrrr laden. Geen twijfel meer aan, vanavond pre-orderen. \o/
hoe kan je controleren welke SSD & HDD worden ondersteund?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox

Jumpiefox

Hoi ?

spartacusNLD schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 12:57:
[...]

hoe kan je controleren welke SSD & HDD worden ondersteund?
Geen idee nog, zal vast wel een lijstje te vinden zijn tegen die tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axelfoley007
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:39
Bij Bol ook een reservering/pre-order op acceptgiro geplaatst voor een ps4 tje. Duurt nog lang....

[ Voor 3% gewijzigd door Axelfoley007 op 11-06-2013 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinand
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-12-2023
BM schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 12:48:
[...]

Dat was alleen geen extra voor de eerste versie, maar een aangekondigde feature die Sony keihard geript heeft op het moment dat het ze ff niet uit kwam.
om het goedkoper te maken, wat breng je je mening over Sony toch lekker subtiel :p.

On topic:

Ook wel leuk om te weten dat de Playstation Regio vrij is gemaakt waar de Xbone regio locked is.
Toch een behoorlijk grote overlooked verschil wat ik zeer zeker wel goed kan waarderen.

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Nu online
ik wacht toch nog eventjes. Misschien komt er nog een pre-order aktie ofzo. Hoewel ik eigenlijk niet kan wachten om te bestellen. .

Vind het ook heel verrassend dat de The elder scrolls online naar de ps4 gaat komen. Dat had ik niet verwacht. Is toch wel een titel waar ik interesse in zou hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:49

BM

Moderator Spielerij
Vinand schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 13:02:
[...]

om het goedkoper te maken, wat breng je je mening over Sony toch lekker subtiel :p.
Sorry, heb verder weinig tegen Sony ofzo, maar ze hebben de reputatie features te schrappen wanneer het ze ff niet uitkomt. Ben verder gewoon geinteresseerd in de PS4, mooi apparaat :)
On topic:
Ook wel leuk om te weten dat de Playstation Regio vrij is gemaakt waar de Xbone regio locked is.
Toch een behoorlijk grote overlooked verschil wat ik zeer zeker wel goed kan waarderen.
Als je van japanse games ofzo houd wel, geloof niet dat ik ooit echt games uit andere regios heb willen spelen, maar dat is ieder voor zich :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

BM schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 13:14:
[...]

Sorry, heb verder weinig tegen Sony ofzo, maar ze hebben de reputatie features te schrappen wanneer het ze ff niet uitkomt. Ben verder gewoon geinteresseerd in de PS4, mooi apparaat :)

[...]

Als je van japanse games ofzo houd wel, geloof niet dat ik ooit echt games uit andere regios heb willen spelen, maar dat is ieder voor zich :)
Maar wel om spellen uit Rusland, Middle East of USA te halen. Daar zijn spellen namelijk een pak goedkoper!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ik heb nu wel zoiets: okay nu is alles geweest, we moeten nog 5 maanden wachten. Maar dan bedenk ik me dat The Last Of Us donderdag of vrijdag op de mat valt. Hehehe. :)
Axelfoley007 schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 13:01:
Bij Bol ook een reservering/pre-order op acceptgiro geplaatst voor een ps4 tje. Duurt nog lang....
Waarom kan ik niet voor deze optie kiezen? Is greyed out.

[ Voor 45% gewijzigd door bram1984 op 11-06-2013 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Van PU trouwens:
Verder heeft Sony gezegd dat er maar liefst 110 games in ontwikkeling zijn. Dat we de gehele line-up nog niet weten is ze vergeven, er zal vast wel iets leuks te vinden zijn tussen 110 titels! 30 van deze titels liggen in de handen van 12 first-party studios en maar liefst 20 zullen het daglicht zien binnen het jaar van de PS4 launch. Genoeg om naar uit te kijken dus.
Wat ze nu hebben laten zien, is echt een piepklein puntje van het topje van de ijsberg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
Toch raar, geen nieuwe wipeout bij een nieuwe playstation..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Hopelijk ook snel een Dust 514 voor de PS4. :)

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Als ik die video van de interface een pagina terug zie vind ik het toch wel allemaal zeer mooi worden. Mooi met zijn 3en in een groepschat :P. Ondertussen dat je je vrienden afmaakt gaat hij een filmpje uploaden hoe hij zijn vrienden afslacht. Zijn vriendin volgt dit allemaal via de telefoon. En kan via de telefoon berichten typen naar de gasten die op de PS4 aan het gamen zijn.

Eindelijk kun je dus communiceren met elkaar (Telefoon en PS4 en waarschijnlijk tablet lijkt me). Verder kun je dus als je bv Killzone download aanvinken wat je eerst wil downloaden, multiplayer of singeplayer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sta er niet van te kijken dat er nog een presentatie van Sony komt zoals Nintendo met Nintendo Direct doet (hopelijk vandaag nieuws over Mario Kart :) ) en dat er dan nog een sloot games met gameplay bekend wordt gemaakt om de hype levend te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

http://www.pu.nl/artikele...dualshock-4-prijs-bekend/

En die laatste alinea is 1 van de redenen dat ik overstap :o .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 19:31
bram1984 schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 13:19:
Ik heb nu wel zoiets: okay nu is alles geweest, we moeten nog 5 maanden wachten. Maar dan bedenk ik me dat The Last Of Us donderdag of vrijdag op de mat valt. Hehehe. :)

[...]

Ligt aan je postcode en of je al eerder voor hoge bedragen hebt besteld.

On-topic: PS4 wordt de winnaar _/-\o_ Lagere prijs voor betere specs, Kinect was de verkeerde keuze van Microsoft.

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

bram1984 schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 13:19:

[...]

Is mij vanochtend ook gelukt :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Jammer dat de controller toch weer wat duurder gaat worden.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

MacorgaZ schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 13:29:
[...]

Ligt aan je postcode en of je al eerder voor hoge bedragen hebt besteld.

On-topic: PS4 wordt de winnaar _/-\o_ Lagere prijs voor betere specs, Kinect was de verkeerde keuze van Microsoft.
Lol, dus als je in een gangster postcodegebied valt kun je geen acceptgiro pakken :P. Nouja, zal idd net zoals Zalando alleen maar gaan als je vaker voor hoge bedragen iets hebt besteld
Beginnen de prijzen niet altijd zo duur en zakken die gewoon na verloop van tijd een deel? Ik ga om te beginnen met 1 controller starten. Zou pas een 2e controller moeten kopen als LBP 3 uitkomt. Dan kan mijn vriendin ook ermee aan de slag :P

[ Voor 24% gewijzigd door Oxigeon op 11-06-2013 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Nu online

PBP

Mars18 schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 13:30:
Hoe duur is hij dan toch gewoon tussen de 60 en 69? Op het begin zijn al die dingen iets duurder. Later zakt dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

PBP schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 13:31:
[...]

Hoe duur is hij dan toch gewoon tussen de 60 en 69? Op het begin zijn al die dingen iets duurder. Later zakt dat wel.
€59,- is prijs wat Sony nu aangeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-09 14:11

beuker19

Killerbeuker is so OP

BM schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 13:14:
[...]

[...]

Niet helemaal waar want Demon souls was eerst alleen verkrijgbaar in Jap en Us maar is wel een hele vette game :)
En Ms niet xbmc anyone 8)7

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Microsoft heeft trouwens de Xbox One launch in Azië met een heel jaar vertraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Nu online

PBP

Oxigeon schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 13:32:
[...]

€59,- is prijs wat Sony nu aangeeft.
Dat is volgens mij niet hoger dan met ps3 bij launch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Uniciteit schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 13:34:
Microsoft heeft trouwens de Xbox One launch in Azië met een heel jaar vertraagd.
Ai dat is wel pijnlijk. Voor MS is dat al een hele vervelende markt en dat zal nu niet veranderen. Zeker niet na de Nintendo Direct van zodirect. Nintendo outsellt MS daar ook gewoon.

Pagina: 1 ... 11 ... 64 Laatste

Dit topic is gesloten.