399 euro en maar 5 eurotjes per maand voor online te gamen
Als de features uiteindelijk inderdaad zo goed werken, is dit de perfect combinatie tussen communicatie en gaming. Niet dat extreem familiegerichte, maar wel veel ingebouwde features ter alternatieven van WhatsApp (en uiteraard nog veel makkelijker voor mensen die je eigenlijk alleen online kent).Oxigeon schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 13:26:
Als ik die video van de interface een pagina terug zie vind ik het toch wel allemaal zeer mooi worden. Mooi met zijn 3en in een groepschat. Ondertussen dat je je vrienden afmaakt gaat hij een filmpje uploaden hoe hij zijn vrienden afslacht. Zijn vriendin volgt dit allemaal via de telefoon. En kan via de telefoon berichten typen naar de gasten die op de PS4 aan het gamen zijn.
Eindelijk kun je dus communiceren met elkaar (Telefoon en PS4 en waarschijnlijk tablet lijkt me). Verder kun je dus als je bv Killzone download aanvinken wat je eerst wil downloaden, multiplayer of singeplayer
Dusver ziet het er allemaal wel erg nice uit.
DAt hele betalen voor online vind ik niet zo heel erg. Betaal al 2jaar voor plus en het verbaast me wat ik allemaal al gekregen heb. Heb onderhand een enorme backlog.
Preorder bij bol.com, ook accept giro gedaan
KAn hem altijd annuleren mochten er betere deals komen, maar moet nu echt een ps4 bij launch hebben
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Ik betaal voor PS+ voor mijn PS3 50 euro per jaar dus kom ik uit op 4.16 euro per maand? Of gaan ze de prijs verhogen?Verwijderd schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 13:36:
399 euro en maar 5 eurotjes per maand voor online te gamen
Dit is wat ik NU lees van een persbericht van SonyPaprika schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 13:38:
[...]
Als de features uiteindelijk inderdaad zo goed werken, is dit de perfect combinatie tussen communicatie en gaming. Niet dat extreem familiegerichte, maar wel veel ingebouwde features ter alternatieven van WhatsApp (en uiteraard nog veel makkelijker voor mensen die je eigenlijk alleen online kent).
Dusver ziet het er allemaal wel erg nice uit.
A new application from SCE called “PlayStation®App” will enable iPhone, iPad, and
AndroidTM based smartphones and tablets*3 to become second screens. Once installed on
these devices, users can, for example, see maps on their second screens when playing an
adventure game, purchase PS4 games while away from home and download it directly to the
console at home, or remotely watch other gamers playing on their devices.
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Let op:
inderdaad zo goed werken.
Origins bij BF bijvoorbeeld (op de pc weliswaar) klonk ook wel leuk, maar brakker konden ze het niet maken.
inderdaad zo goed werken.
Origins bij BF bijvoorbeeld (op de pc weliswaar) klonk ook wel leuk, maar brakker konden ze het niet maken.
Draagt de ps+ over naar de ps4?
Ik betaal over het algemeen ongeveer 37,50 voor een jaar en als ik slim inkoop via wehkamp met psn card zit ik nog flink lager 15,75 voor 20euro tegoed. komen alleen nog 1.95 verzendkosten bij. Dus dan wel flink bestellen om het gemiddelde bedrag laag te houden.
Ik betaal over het algemeen ongeveer 37,50 voor een jaar en als ik slim inkoop via wehkamp met psn card zit ik nog flink lager 15,75 voor 20euro tegoed. komen alleen nog 1.95 verzendkosten bij. Dus dan wel flink bestellen om het gemiddelde bedrag laag te houden.
[ Voor 9% gewijzigd door Sinned123 op 11-06-2013 13:44 ]
Ja, zeiden van wel.
[ Voor 72% gewijzigd door Paprika op 11-06-2013 13:44 ]
Mja dat was ik me ook al aan het bedenken. Wat bij microsoft moet je van die kaarten kopen. Dat doe je bij Playstation ook geloof ik. En er zijn veel sites dacht ik die een kaartje van 20 euro voor 18 euro ofzo verkopen. Scheelt wel weer 2 euro op 20 euroSinned123 schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 13:43:
Ik betaal over het algemeen ongeveer 37,50 voor een jaar en als ik slim inkoop via wehkamp met psn card zit ik nog flink lager 15,75 voor 20euro tegoed. komen alleen nog 1.95 verzendkosten bij dus je flink bestellen.
Ja. soms zijn er kortingen op psplus. Zo had ik ook 25korting op 1jaar via de psstoreSinned123 schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 13:43:
ik zag toch een spel dat Rain heette of zo iets, speelde zich af in een parijs achtige omgeving (victoriaans ) met een vrouw in de regen , zag er ook mooi en apart uit maar kan zo snel geen beelden terug vinden !
Persoonlijk ben ik om , in dit geval heeft Sony de betere plus punten naar mijn mening !
Persoonlijk ben ik om , in dit geval heeft Sony de betere plus punten naar mijn mening !
Ja psn+ werkt op ps3 ps4 en vita, dus als je alle 3 hebt haal je voor 5 euro de maand extra veel voordeel eruit. Damn echt een keer kijken voor een goedkope vita ergens
Gandalf68 schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 13:45:
ik zag toch een spel dat Rain heette of zo iets, speelde zich af in een parijs achtige omgeving (victoriaans ) met een vrouw in de regen , zag er ook mooi en apart uit maar kan zo snel geen beelden terug vinden !
Nu die pre order staat kan ik rustig achterover leunen wat games betreft. Fifa 14 kon mij nog niet bekoren, leek nog niet echt next gen te zijn. Een jaartje overslaan is voor mij geen probleem, vermaak mij nog wel met 13.
The Witcher 3 wil ik wel direct hebben als die uitkomt. Gaat weer een geweldige game worden. Dragon Age 3 heeft ook mijn interesse gewekt maar die komt volgend jaar pas dus dat is nog even afwachten. Watch_Dogs schaf ik aan bij release van de console waarschijnlijk samen met Knack. Die laatste vond ik echt heel tof.
The Witcher 3 wil ik wel direct hebben als die uitkomt. Gaat weer een geweldige game worden. Dragon Age 3 heeft ook mijn interesse gewekt maar die komt volgend jaar pas dus dat is nog even afwachten. Watch_Dogs schaf ik aan bij release van de console waarschijnlijk samen met Knack. Die laatste vond ik echt heel tof.
PSN: Finally_Chris
Ideal en paypal is inmiddels ook mogelijk. Psplus is een paar keer per jaar te vinden inde store met 25procent korting.Oxigeon schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 13:44:
[...]
Mja dat was ik me ook al aan het bedenken. Wat bij microsoft moet je van die kaarten kopen. Dat doe je bij Playstation ook geloof ik. En er zijn veel sites dacht ik die een kaartje van 20 euro voor 18 euro ofzo verkopen. Scheelt wel weer 2 euro op 20 euro
Ik denk.... dat er eind van deze maand weer een actie is op ps plus (was vorig jaar ook) het bestaat dan 2jaar.Oxigeon schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 13:44:
[...]
Mja dat was ik me ook al aan het bedenken. Wat bij microsoft moet je van die kaarten kopen. Dat doe je bij Playstation ook geloof ik. En er zijn veel sites dacht ik die een kaartje van 20 euro voor 18 euro ofzo verkopen. Scheelt wel weer 2 euro op 20 euro
Je krijgt dan over het algemeen 25% korting, komt dus op 37,50 per jaar uit.
Tevens heeft wehkamp om de 2maanden een 10% kortings actie. Normale prijs voor 20euro tegoed is 17.50 en word dan dus 15,75.
Ik bestel er dan meestal 4 of 5. 4x15,75+1,95 voor 80euro te goed.
Ik heb nog 2jaar mijn abo lopen en verleng bij de volgende actie nog eens met 2jaar (heb nog 85euro tegoed)
thanks v8power67.. wel balen heb geen ps3 .. dacht dat hij op de ps4 uit kwam maar dit kan best wel eens een pareltje worden ala ico !
Ik ben op dit moment aan het wachten tot Game-Mania of MediaMarkt met een pre-order actie aankomen. Of in elk geval een optie tot preorderen. Want alleen aanvinken dat ik hem wil hebben is niet goed bij beide. Je moet al een voorschot betalen of je wil of niet
Waar heb je die lopen?CR1691 schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 13:46:
Nu die pre order staat kan ik rustig achterover leunen wat games betreft. Fifa 14 kon mij nog niet bekoren, leek nog niet echt next gen te zijn. Een jaartje overslaan is voor mij geen probleem, vermaak mij nog wel met 13.
PSN: Bellerophon-
Bol.com
Bol.com geeft als releasedatum 13-11 aan. Media Markt doet dit nu ook. Weten zij meer dan wij weten of doen ze gewoon allemaal die datum neerzetten?
ik ga ook maar een pre order plaatsen, wat zou handiger zijn game mania of bol.com of ergens anders? dat ik er t.z.t. de deur voor uit moet is niet erg. Wil gewoon bestellen bij de winkel waar ik de meeste kans heb dat hij bij launch beschikbaar is.
mediamarkt gaat dat natuurlijk overnemen want die willen geen datum invullen die later ligt dan die van bol.com
Denk dat je daar niet teveel naar moet kijken, bij bol.com staat die datum er al vanaf het begin, volgens mij hebben die met opzet een datum gekozen van een week voor de xbox om zo misschien wat extra klanten binnen te halen.Oxigeon schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 14:03:
Bol.com geeft als releasedatum 13-11 aan. Media Markt doet dit nu ook. Weten zij meer dan wij weten of doen ze gewoon allemaal die datum neerzetten?
mediamarkt gaat dat natuurlijk overnemen want die willen geen datum invullen die later ligt dan die van bol.com
[ Voor 54% gewijzigd door Chaoss op 11-06-2013 14:06 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Ze zullen vast wel iets weten maar ze nemen het nu meer van elkaar over denk ik.Oxigeon schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 14:03:
Ik denk MM, die heeft er meestal best wat.Chaoss schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 14:03:
ik ga ook maar een pre order plaatsen, wat zou handiger zijn game mania of bol.com of ergens anders? dat ik er t.z.t. de deur voor uit moet is niet erg. Wil gewoon bestellen bij de winkel waar ik de meeste kans heb dat hij bij launch beschikbaar is.
Bol.com is het probleem eigenlijk dat de postbode kan verzakenChaoss schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 14:03:
Heb toendertijd mijn XBOX360 bij de intertoys gehaald. Mijn PS3 gewoon bij de MM. Daar stonden er toen massive veel op een pallet. Echter met deze launch vermoed ik dat er geen pallets staan maar helemaal niets. Alles zal direct verkocht zijn lijkt me als heel de wereld dat ding kan kopen.
Krijg je van die Iphone praktijken.
[ Voor 13% gewijzigd door Oxigeon op 11-06-2013 14:06 ]
Vraag is of je nu direct wil betalen. Als je dat niet wil maar pas rond launch zou ik bij Bol een pre order plaatsen. Als je bij Gamemania ''pre ordert'' kom je op een lijst te staan. Vervolgens moet je een aanbetaling doen om die pre order definitief te maken.Chaoss schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 14:03:
Ik bestel de PS4 het liefst bij een winkel als Mycom of Dynabyte, want dan kan ik hem op de dag van de release gewoon in de winkel ophalen.
Ik wil eigenlijk gewoon reserveren zodat ik een telefoontje krijg met de vraag of ik 'm nog wil en dat 'ie klaar staat. Bol geeft mij geen acceptgiro optie, terwijl ik daar toch echt vaker koop, vreemd genoeg.
Telefoontje wagen misschien?bram1984 schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 14:07:
Ik wil eigenlijk gewoon reserveren zodat ik een telefoontje krijg met de vraag of ik 'm nog wil en dat 'ie klaar staat. Bol geeft mij geen acceptgiro optie, terwijl ik daar toch echt vaker koop, vreemd genoeg.
Dan heb je toch een x-bedrag moeten aanbetalen?
Ik heb mijn pre-order maar geplaatst
(bij amazon.de, zijn altijd snel en betrouwbaar, verwacht hem worst case scenario 1 dag later, maar volgens mij leveren ze alles direct via tnt)
+ games kunnen uitlenen
+ geen verplichte online check
+ goed indie beleid
+ goede prijs
- betalen voor online multiplayer. Voor mij persoonlijk geen dealbreaker, want ik heb al ps+ (vind ik een goede deal met de 'gratis' games). Mijn vrienden hebben dat echter niet allemaal, en die moet nu dus gaan betalen als ze af en toe een game online willen spelen.. hoop dat ze het er voor over hebben
Ik kijk ook uit naar driveclub en knack, killzone komt er misschien ook wel bij, maar eerst die andere 2
The order lijkt me trouwens ook cool, maar ik heb geen idee wanneer die uitkomt?
+ games kunnen uitlenen
+ geen verplichte online check
+ goed indie beleid
+ goede prijs
- betalen voor online multiplayer. Voor mij persoonlijk geen dealbreaker, want ik heb al ps+ (vind ik een goede deal met de 'gratis' games). Mijn vrienden hebben dat echter niet allemaal, en die moet nu dus gaan betalen als ze af en toe een game online willen spelen.. hoop dat ze het er voor over hebben
Ik kijk ook uit naar driveclub en knack, killzone komt er misschien ook wel bij, maar eerst die andere 2
The order lijkt me trouwens ook cool, maar ik heb geen idee wanneer die uitkomt?
Nope ik kon acceptgiro aanvinken.Bellerophon schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 14:09:
[...]
Dan heb je toch een x-bedrag moeten aanbetalen?
Ik hoop dat ze ook een Dead Nation 2 gaan uitbrengen voor de ps4, een van de meest gespeelde spellen op de ps3 voor mij
39
Kan ik in ieder geval niet
Denk dat je bij winkels die een aanbetaling doen de kans wel veel groter is dat je er eens krijgt? wil dat opzich wle maar dan hangt het er vnaaf hoe groot die aanbetaling is, wel best een paar tientjes betalen maar geen 399,-CR1691 schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 14:05:
[...]
Vraag is of je nu direct wil betalen. Als je dat niet wil maar pas rond launch zou ik bij Bol een pre order plaatsen. Als je bij Gamemania ''pre ordert'' kom je op een lijst te staan. Vervolgens moet je een aanbetaling doen om die pre order definitief te maken.
Naar mijn idee is een bestelling een bestelling bij Bol. Ik bestel altijd alles middels acceptgiro en nog nooit een probleem gehad (even afkloppenChaoss schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 14:17:
[...]
Denk dat je bij winkels die een aanbetaling doen de kans wel veel groter is dat je er eens krijgt? wil dat opzich wle maar dan hangt het er vnaaf hoe groot die aanbetaling is, wel best een paar tientjes betalen maar geen 399,-
Ben benieuwd of je die standaard, waardoor je de ps4 verticaal kunt neerzetten er standaard bij krijgt. In dit document wordt er niks over gezegd: http://www.scei.co.jp/corporate/release/pdf/130611a_e.pdf
Dat was voor mij de reden om bij amazon.de te bestellen. Je betaalt pas zodra ze shippen en als de prijs nog daalt (onwaarschijnlijkChaoss schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 14:17:
[...]
Denk dat je bij winkels die een aanbetaling doen de kans wel veel groter is dat je er eens krijgt? wil dat opzich wle maar dan hangt het er vnaaf hoe groot die aanbetaling is, wel best een paar tientjes betalen maar geen 399,-
Zal denk ik inderdaad te maken hebben met de vraag hoeveel geld je er al besteed hebt. Na meerdere consoles, en heel wat (studie)boeken is dat inmiddels 't probleem niet meer
Nee die mag je los kopen.HammerNL schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 14:19:
Ben benieuwd of je die standaard, waardoor je de ps4 verticaal kunt neerzetten er standaard bij krijgt. In dit document wordt er niks over gezegd: http://www.scei.co.jp/corporate/release/pdf/130611a_e.pdf
PSN:Arijanonline Xbox:Arijanonline Twitch
is er al ergens een foto van een xbox one controller naast de nieuwe ps4 controller?
ik heb na mijn ps2 genoten van de xbox controller i.v.m. grotere handen.
Bears and Bulls
Hier heb je een gif animatie van de DS4 controllermindcre8r schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 14:24:
is er al ergens een foto van een xbox one controller naast de nieuwe ps4 controller?
http://ps4daily.com/2013/...s3-controller-comparison/
Heb al een tijdje geleden bij MM gereserveerd, zonder kosten! Stond toen derde op de lijst.
ohhh damn dat ziet er goed uit... ik voel een switch aankomen.
nu hopen dat er in november voldoende units zijn!
Bears and Bulls
Is er al geweten wat er juist de launchgames zijn dan? Zonder game die je echt wil spelen zie ik geen reden om hem te preorderen.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Ik vind toch dat de X1 controller gewonnen heeft, eerlijk is eerlijk. Dat rubber achtige materiaal moet ik het niet van hebben, we zullen zien, misschien ligt het wel lekker in je hand, maar ik denk dat het erg kut zal worden als je handen zweten.NTserver schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 14:26:
[...]
Hier heb je een gif animatie van de DS4 controller
Driveclub is sowieso vanaf launchdag speelbaar als je PS+ hebt. Al verwacht ik daar niet veel van als heel de wereld heb direct gaat downloaden.boe2 schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 14:31:
Is er al geweten wat er juist de launchgames zijn dan? Zonder game die je echt wil spelen zie ik geen reden om hem te preorderen.
Ik heb ook nog niet echt een game die ik meteen ga spelen. Maar Battlefield 4, DriveClub en FIFA14 zou ik direct graag aan de collectie toevoegen (als ik dat kon betalen allemaal in 1x
Ik vind het gewoon ook zonde om nu nog spellen voor de PS3 aan te schaffen die ik na november toch niet meer ga spelen als er toch een nieuwe console komt. Daarbij zal de prijs van de console lijkt me ook niet zo 123 zakken. Denk dat dat zeker een half jaar-jaar duurt ofzo
Nog redelijk wat tijd om te beslissen. De PS4 heeft voor mij wel een aantal aantrekkelijke esclusives (de x1 ook) dus ik ga het wel lastig krijgen. Controller ziet er inderdaad goed uit, afgezien van die rubberachtige coating.mindcre8r schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 14:29:
ohhh damn dat ziet er goed uit... ik voel een switch aankomen.
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Net een pre-order via de website va Gamemania geplaatst, zie wel hoe het verder gaat
Ik heb hem in de winkel laten preorderen en er zou contact met me opgenomen worden als ze meer info voor me hadden/ik de aanbetaling wou doen. Was de eerste op de lijst bij hunChaoss schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 14:37:
Net een pre-order via de website va Gamemania geplaatst, zie wel hoe het verder gaat
In ieder geval:boe2 schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 14:31:
Knack
Killzone
Drive Club
The Witness
Plus natuurlijk multiplatform games als
Assassin's Creed 4
Watch Dogs
Battlefield 4
FIFA
Call of Duty Ghosts
NBA 2014
etc
Ik verwacht dat er nog wel meer launchtitels bij zullen komen. Housemarque komt met een game a la Super Stardust HD voor de PS4. Die zal net als voor de PS4 en Vita hoogstwaarschijnlijk bij de lauch direct beschikbaar zijn.
Ik heb "mijn" PS4 net bij Mycom gereserveerd. Kan hem dan in de winkel ophalen. Daar kom ik toch elke dag langs als ik naar huis ga van het werk.
[ Voor 11% gewijzigd door ymmv op 11-06-2013 14:57 ]
Meen dat er ook nog wat van die Free-to-play spul zou komen voor launchymmv schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 14:41:
[...]
In ieder geval:
Knack
Killzone
Drive Club
The Witness
Plus natuurlijk multiplatform games als
Assassin's Creed 4
Watch Dogs
Battlefield 4
FIFA
etc
Ik verwacht dat er nog wel meer launchtitels bij zullen komen. Housemarque komt met een game a la Super Stardust HD voor de PS4. Die zal net als voor de PS4 en Vita hoogstwaarschijnlijk bij de lauch direct beschikbaar zijn.
Ik heb "mijn" PS4 net bij Mycom gereserveerd. Kan hem dan in de winkel ophalen. Daar kom ik toch elke dag langs als ik naar huis ga van het werk.
Whoa die is wel echt flink groter geworden, nice!NTserver schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 14:26:
[...]
Hier heb je een gif animatie van de DS4 controller
Bij Bol.com gepreordered. Kon wel met acceptgiro betalen in tegenstelling tot wat eerder beweerd werd.
Jij wel.. Ik niet.. Waarschijnlijk omdat ik niet zoveel bij bol.com besteld hebt, alleen een paar boeken en wat CD's.
-
Sony domineert pre-orders op Amazon met de PS4
http://www.psx-sense.nl/1...ers-op-amazon-met-de-ps4/
http://www.psx-sense.nl/1...ers-op-amazon-met-de-ps4/
LikewiseEdd schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 14:46:
Jij wel.. Ik niet.. Waarschijnlijk omdat ik niet zoveel bij bol.com besteld hebt, alleen een paar boeken en wat CD's.
Of je kunt bestellen via acceptgiro ligt aan de buurt waar je in woont, want wordt er veel gejat/bestellingen komen niet aan dan kun je niet meer op acceptgiro bestellen. Je hebt een BKR registratie dan kun je ook niet op acceptgiro bestellen en zo zijn er nog een aantal redenen.CR1691 schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 14:19:
[...]
Naar mijn idee is een bestelling een bestelling bij Bol. Ik bestel altijd alles middels acceptgiro en nog nooit een probleem gehad (even afkloppen). Die aanbetaling zal echt niet de helft zijn denk ik. Misschien een derde maar dat zou je dan na moeten vragen.
Ben je gouden klant ( je besteld veel en dure spullen) dan kun je ook op acceptgiro bestellen.
Als je reserveert bij bol.com kun je op creditcard of acceptgiro bestellen en hoef je niet te betalen, bestel je via ideal dan zal je meteen de volle mep moeten betalen,
Het uitleversysteem is wie het eerst komt wie het eerst maalt en niet wie er betaald heeft of niet. Op dit moment weten wij nog niet welke aantallen er in de markt worden gezet en wat we überhaupt krijgen vanuit Sony.
Goh is dat boerendorp waar ik woon toch nog ergens goed voorTheregiment schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 14:49:
[...]
Of je kunt bestellen via acceptgiro ligt aan de buurt waar je in woont, want wordt er veel gejat/bestellingen komen niet aan dan kun je niet meer op acceptgiro bestellen. Je hebt een BKR registratie dan kun je ook niet op acceptgiro bestellen en zo zijn er nog een aantal redenen.
Ben je gouden klant ( je besteld veel en dure spullen) dan kun je ook op acceptgiro bestellen.
Als je reserveert bij bol.com kun je op creditcard of acceptgiro bestellen en hoef je niet te betalen, bestel je via ideal dan zal je meteen de volle mep moeten betalen,
Het uitleversysteem is wie het eerst komt wie het eerst maalt en niet wie er betaald heeft of niet. Op dit moment weten wij nog niet welke aantallen er in de markt worden gezet en wat we überhaupt krijgen vanuit Sony.
Ja ik heb dat ook wel eens gehad bij Wehkamp, moest ik vooruit betalen. Daarna kon alles wel met acceptgiro. Mijn vriendin heeft net gekeken, en zij heeft wel weer die optie.
Mijn preo-order staat ook, Bol.com. Heb ik hem iig op tijd
heb nog een ENORME backlog aan ps3 dankzij de ps+, maar de PS4 gaat er zeker weten komen
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Mijn pre-order bij de lokale game-boer staat al sinds 21-02, hihi
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
hangt er maar net vanaf hoeveel voorraad bol.com krijgt en oeveel pre-orders er inmiddels zijnExorcist schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 14:55:
Mijn preo-order staat ook, Bol.com. Heb ik hem iig op tijd
Ik zie nu met de PS4 wel zo'n gekte ontstaan als met de Wii... toen waren er ook lang geen voldoende vooraden om de pre-orders te voorzien, sommige intertoys kregen maar 10-20 stuks per week toegestuurd
Mag toch hopen dat als je een half jaar van te voren preordered bij een bedrijf zo groot als Bol.com je de console nog wel op tijd krijgt (m.u.v. potentiele productie issues bij Sony natuurlijk).Chaoss schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 14:59:
[...]
hangt er maar net vanaf hoeveel voorraad bol.com krijgt en oeveel pre-orders er inmiddels zijnmagoed dat blijft toch een gok.
Pre-ordered bij Coolblue. Wel apart dat je alvast moet betalen maar ok. Nu maar hopen dat Sony voldoende voorraad kan leveren en dat de release ergens in november is.
online betalen is altijd van vooraf betalen. (behalve als de optie er is om bv aan de deur nog te betalen)kazuka schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 15:11:
Pre-ordered bij Coolblue. Wel apart dat je alvast moet betalen maar ok. Nu maar hopen dat Sony voldoende voorraad kan leveren en dat de release ergens in november is.
Vertrouw het daar wel met inkopen. Had toen met GTA4 een order bij Bol.com, een vrouw die 's ochtends bij de Intertoys stond en een maatje bij de FRS. Had er die dag twee, omdat ik de Bol.com versie niet zeker zou binnen hebben (kwam alsnog in de middag), en m'n vrouw er eentje mee had. Vriend kon ik nog afbellen.gerwim schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 15:02:
[...]
Mag toch hopen dat als je een half jaar van te voren preordered bij een bedrijf zo groot als Bol.com je de console nog wel op tijd krijgt (m.u.v. potentiele productie issues bij Sony natuurlijk).
De Wii was destijds wel een ramp om te krijgen bij de Intertoys, maar die had ik gelukkig bij launch. Tenminste, toen was het gelukkig
Preorderen en betalen ok. Maar een heel bedrag zal geen game-winkel van me krijgen. Ik betaal max een percentage van 35% aan.kazuka schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 15:11:
Daarom heb ik bij Bol.com besteld, lekker met acceptgiro. Ben ik er in elk geval van verzekerd dat ik mijn PS4 in goede staat ontvang en ik kan het altijd nog (makkelijk) annuleren. Hou er niet van om een half jaar van te voren een bedrag van €400 neer te leggen voor iets wat ik nog niet bezit.kazuka schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 15:11:
Bron PSX-sense.nl
We kunnen er eigenlijk niet meer omheen, want het gratis online principe gaat niet meer op voor de PlayStation 4. Sony wist gisteren te melden in de persconferentie op de E3 dat een PS Plus abonnement noodzakelijk is wanneer je games online wilt spelen, op de PS4 althans. PS Plus is helaas niet gratis, maar doordat je veel games gratis krijgt is het een zeer aantrekkelijke service.
Nou is het mogelijk om op de PS4 en PS3 meerdere accounts te maken en zoals je wellicht al weet kun je op de PS3 dan gewoon met alle accounts online, omdat er geen extra kosten aan werden verbonden. Dit zal bij de PlayStation 4 dus anders gaan werken, omdat je een PS Plus abonnement nodig hebt om online te kunnen spelen.
Sony heeft daar een mooie oplossing voor bedacht, je hoeft namelijk niet voor elke gebruiker een PS Plus abonnement af te sluiten, zo wist Shuhei Yoshida te melden via een tweet. Wanneer je meerdere gebruikers op je PS4 hebt, zal één daarvan dus lid moeten zijn van PS Plus en wordt het mogelijk om met alle gebruikers online te kunnen spelen. Ideaal dus voor gezinssituaties, anders wordt het wel een heel duur geintje.
Nee op de PS3 kun je online gamen zonder PS+ dat kan met de PS4 niet meer.
maar ik heb er geen moeite mee, kheb al PS+ iedere playstation/vita bezitter zou gewoon PS+ moeten nemen anders ben je een dief van je eigen beurs
Nee, helemaal niet hetzelfde als bij de PS3. Nu is een PS+ account puur persoonsgebonden. Andere accounts kunnen alleen de spellen spelen, omdat die op dezelfde console geinstalleerd worden.
Op PS4 zullen straks de accounts zonder PS+ wel online kunnen, indien er één account is dat PS+ heeft. Dus ook de daadwerkelijke account-gebonden functie (het online gamen) wordt gedeeld over de hele console!
Ben ik niet met je eens (al eerder uitgelegd vandaag). Ik speel niet veel. En wat ik echt graag wil spelen, dat koop ik wel (meestal tweedehands of budgetbak). Daarnaast haal ik een paar spellen van PSN af.Chaoss schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 15:24:
[...]
maar ik heb er geen moeite mee, kheb al PS+ iedere playstation/vita bezitter zou gewoon PS+ moeten nemen anders ben je een dief van je eigen beurs
Tegen de tijd dat PS+ iets te bieden heeft dat ik echt leuk vind, heb ik het dus wel gekocht. Sowieso is het grootste deel van het aanbod van PS+ niets voor mij. De titels waarvoor ik het zou aanschaffen (mits ze binnen 3 maanden na release van het spel op PS+ staan):
- Battlefield reeks
- Assassins creed reeks
- Batman reeks
- Little Big Planet reeks
- Diablo / Sacred
- Final Fantasy reeks.
Maar op LBP na heeft geen van die spellen op PS+ gestaan. En LBP ook pas 2 jaar na release...
[ Voor 47% gewijzigd door AllSeeyinEye op 11-06-2013 15:28 ]
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Gelukkig maar
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Hier ook de Playstation 4 vamorgen gepreorderd bij Bol.com met een acceptgiro.
Ongelooflijk dat maar zo weinig bedrijven op de hype inspelen om Preorders aan te nemen.
Ongelooflijk dat maar zo weinig bedrijven op de hype inspelen om Preorders aan te nemen.
[ Voor 37% gewijzigd door Jumpman op 11-06-2013 15:30 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Doelde meer op de PS+ games die je kan delen op 1 console. Als ik bij PS3 een game installeer kunnen andere accounts op de PS3 daar ook gewoon gratis bij.Chaoss schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 15:24:
[...]
Nee op de PS3 kun je online gamen zonder PS+ dat kan met de PS4 niet meer.
Klopt, ook als je je account op een andere PS3 hebt geinstalleerd dan alleen je eigen, kan iedereen op die andere PS3 gewoon de games spelen die via jouw account daar zijn geinstalleerd.
Misschien omdat er natuurlijk veel te weinig consoles worden geleverd?Jumpman schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 15:28:
Hier ook de Playstation 4 vamorgen gepreorderd bij Bol.com met een acceptgiro.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Ik heb geen haast. Als ik er rond kerst een in een winkel zie liggen, dan zal ik m voor onder de boom meenemen. En zo niet, dan komt het in Januari wel.MrVegeta schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 15:43:
[...]
Misschien omdat er natuurlijk veel te weinig consoles worden geleverd?
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Verwijderd
We zullen eerst de verkoopcijfers eens afwachten maar ik vraag me af of MS voor de launch nog reageerd met een prijswijziging of wellicht Xboxen zonder Kinect gaat verkopen om een prijsdaling mogelijk te maken.
Ghehe. Ik kan me niet eens herinneren wanneer de laatste keer was dat er bij een persconferentie zoveel gejuichd werd
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Wat heb je daar aan als de XO niet werkt zonder Kinect aangesloten, koop je zo'n ding voor 399,- moetje alsnog een camera bijkopen van 150Verwijderd schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 15:49:
[...]
We zullen eerst de verkoopcijfers eens afwachten maar ik vraag me af of MS voor de launch nog reageerd met een prijswijziging of wellicht Xboxen zonder Kinect gaat verkopen om een prijsdaling mogelijk te maken.
Verwijderd
Ga er maar niet vanuit dat een AAA titel ooit binnen 3 maanden in PS+ zal komen te staan.AllSeeyinEye schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 15:24:
[...]
Nee, helemaal niet hetzelfde als bij de PS3. Nu is een PS+ account puur persoonsgebonden. Andere accounts kunnen alleen de spellen spelen, omdat die op dezelfde console geinstalleerd worden.
Op PS4 zullen straks de accounts zonder PS+ wel online kunnen, indien er één account is dat PS+ heeft. Dus ook de daadwerkelijke account-gebonden functie (het online gamen) wordt gedeeld over de hele console!
[...]
Ben ik niet met je eens (al eerder uitgelegd vandaag). Ik speel niet veel. En wat ik echt graag wil spelen, dat koop ik wel (meestal tweedehands of budgetbak). Daarnaast haal ik een paar spellen van PSN af.
Tegen de tijd dat PS+ iets te bieden heeft dat ik echt leuk vind, heb ik het dus wel gekocht. Sowieso is het grootste deel van het aanbod van PS+ niets voor mij. De titels waarvoor ik het zou aanschaffen (mits ze binnen 3 maanden na release van het spel op PS+ staan):
- Battlefield reeks
- Assassins creed reeks
- Batman reeks
- Little Big Planet reeks
- Diablo / Sacred
- Final Fantasy reeks.
Maar op LBP na heeft geen van die spellen op PS+ gestaan. En LBP ook pas 2 jaar na release...
Neuh, gaat denk ik niet gebeuren. Ze vinden Kinect daarvoor te belangrijk.Verwijderd schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 15:49:
[...]
Misschien dat er na een half jaartje ofzo een prijsdaling komt, maar niet eerder.
-
Hoeveel bewijs wil je hebben?Verwijderd schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 15:49:
[...]
Beide consoles, PS4 en Xbox One, waren gisteren ongeveer tegelijkertijd online gegaan om voor te bestellen bij Amerika’s grootste online retailer Amazon. Deze lijst van best sellers is inmiddels helemaal voor Sony en de PS4, de console zelf staat met stipt op nummer één en ook games voor de PS4 scoren hoog.
Zo staat Killzone: Shadow Fall op nummer 7, Watch_Dogs voor PS4 op 6, en zelfs de DualShock 4-controller staat op 4. De PS3 leeft ook nog en dat bewijst men ook nog eens met een heerlijke derde plek voor The Last of Us.
Het is natuurlijk nog wat vroeg om te zeggen dat Microsoft de next-gen consolewar heeft verloren, maar als we de meningen op het internet polsen lijkt men vooral voor Sony te juichen. Met name het ondersteunen van tweedehands games weegt enorm zwaar evenals de lagere prijs en het niet worden verplichten tot het aansluiten van een camera.
Hitman, half jaartje. Zéér netjes als je het mij vraagt.Verwijderd schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 15:50:
[...]
Ga er maar niet vanuit dat een AAA titel ooit binnen 3 maanden in PS+ zal komen te staan.
Je bedoelt zoals Driveclub die je vanaf de eerste dag gratis krijgt?Verwijderd schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 15:50:
[...]
Ga er maar niet vanuit dat een AAA titel ooit binnen 3 maanden in PS+ zal komen te staan.
Ik vind Sony een beetje simpel omgaan met DriveClub. Lijkt wel of het een veredelde PSN game is. Ze zeggen er redelijk weinig over. En het geval dat je hem "gratis"krijgt vind ik eigenlijk al genoeg zeggen. Neem aan dat deze game in de winkelrekken komt te liggen voor €30-€40. Vraag me anders af waarom ze hem weggeven.TheDukemaster schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 16:15:
[...]
Je bedoelt zoals Driveclub die je vanaf de eerste dag gratis krijgt?
Waarschijnlijk om de pijn wat te verzachten dat we nu toch moeten gaan betalen. Denk dat het gewoon een leuke online arcade/semi sim racer gaat worden die ook gelijk redelijk laat waartoe een ps4 in staat is. Ze moeten natuurlijk een game gratis geven bij plus en als een console net uit zijn dat er gewoon niet zoveel.Oxigeon schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 16:17:
[...]
Ik vind Sony een beetje simpel omgaan met DriveClub. Lijkt wel of het een veredelde PSN game is. Ze zeggen er redelijk weinig over. En het geval dat je hem "gratis"krijgt vind ik eigenlijk al genoeg zeggen. Neem aan dat deze game in de winkelrekken komt te liggen voor €30-€40. Vraag me anders af waarom ze hem weggeven.
Tja, Sony moet íets. PS+ houdt simpelweg in dat er gratis spellen moeten komen. En dat betekent nu dus dat een van de mindere goden bij de release geslachtofferd wordt...
Maand 2, 3 en 4 krijgt Sony nogsteeds een probleem, tenzij ze uit eigen stal nog wat mindere pareltjes hebben liggen. Vanaf een half jaar kunnen we Killzone gaan verwachten.
Maand 2, 3 en 4 krijgt Sony nogsteeds een probleem, tenzij ze uit eigen stal nog wat mindere pareltjes hebben liggen. Vanaf een half jaar kunnen we Killzone gaan verwachten.
De pijn verzachten zijn ze de laatste maanden al aan het doen. Niet voor niets vindt PS+ gretig aftrek en komen er steeds betere en nieuwere games "gratis" beschikbaar. Ze creëren hiermee een bereidwillige achterban om zoveel als mogelijk mee te nemen op de PS4 Ark.
The war is on 
Krijg ik een mail van PlayStation@eu.playstationmail.net, zit deze in mijn map ongewenste post.
Melding:
"Microsoft SmartScreen heeft dit bericht gemarkeerd als ongewenst en het wordt na tien dagen verwijderd."
Lol
Krijg ik een mail van PlayStation@eu.playstationmail.net, zit deze in mijn map ongewenste post.
Melding:
"Microsoft SmartScreen heeft dit bericht gemarkeerd als ongewenst en het wordt na tien dagen verwijderd."
Lol
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Vergeet ook de PS3 nog niet. Denk dat die ook nog aardig wat titeltjes krijgen van PS+. Die kan je dan wel niet op je PS4 spelen maar toch. Ben tot dusver dik tevreden met PS+. Nu nog de tijd ergens vandaan halen om al die games te spelenAllSeeyinEye schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 16:25:
Tja, Sony moet íets. PS+ houdt simpelweg in dat er gratis spellen moeten komen. En dat betekent nu dus dat een van de mindere goden bij de release geslachtofferd wordt...
Na alle persconferentie gekeken te hebben, heb ik besloten om toch maar de PS4 te pre-orderen. Als ik kijk naar beste prijs/kwaliteit verhouding komt Sony er duidelijk bovenuit. Toch vind ik het beetje jammer van het niet meer gratis online. Was toch de hoofdreden waarom ik als eerst een PS3 heb gekocht.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Problemen in het topic? Rapporteer het door een Topic Report aan te maken.
- [PlayStation 4] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
Problemen in het topic? Rapporteer het door een Topic Report aan te maken.
- [PlayStation 4] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen