Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjvisje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13-09 22:30
Zoals ook al hierboven ook al aangegeven en zichtbaar wanneer je zelf ook even de moeite neemt om het filmpje te bekijken: de ps4 staat dus wel stabiel, maar gaat pas wiebelen als je op de hoeken drukt, vanwege de (bijzondere) plaatsing van de ondersteuningsrubbers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-09 13:04
Njay schreef op woensdag 13 november 2013 @ 08:21:
[...]

Thanks , update maar alvast binnen gehaald :) _/-\o_
Ik wacht wel ff tot een dag voor de release met het downloaden van die update, voor het geval ze wellicht een nieuwe revisie van de update uit brengen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-09 21:45
CRXDelSol schreef op woensdag 13 november 2013 @ 08:51:
[...]

Ik wacht wel ff tot een dag voor de release met het downloaden van die update, voor het geval ze wellicht een nieuwe revisie van de update uit brengen ofzo.
Misschien een stomme vraag, maar zijn die updates niet regio gebonden? Ik wil sowieso m'n PS4 updaten via USB, want ik voel hem al weer aankomen op 29 November: rook uit het PS4 data-center 8)7

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15:56

Oxigeon

En zo is dat!

CRXDelSol schreef op woensdag 13 november 2013 @ 08:51:
[...]

Ik wacht er ook mee tot een dag van tevoren. Je mag verwachten dat op 28nov wel de nieuwste update klaar staat. En als vrijdag de eerste mensen beginnen te gamen en de problemen komen kunnen zij voor ons als de grootste problemen wegwerken. Waarna wij weer een nieuwe update krijgen. Update 1.51 :P

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:40

On_E

Housemusic

Njay schreef op woensdag 13 november 2013 @ 08:21:
[...]

Thanks , update maar alvast binnen gehaald :) _/-\o_
Is toch een USA update? Of maakt dat niet uit.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

On_E schreef op woensdag 13 november 2013 @ 09:32:
[...]

Is toch een USA update? Of maakt dat niet uit.
Ik weet het natuurlijk niet. Maar ik durf niet te garanderen dat hier de nederlandse taal bij zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Volgens mij is het bij de PS3 updates ook niet regio gebonden. Het firmware pakket bevat alle talen voor alle ondersteunde landen (alleen is dit bij een update vaak niet van toepassing omdat het meestal fixes zijn voor zaken die niet taal gebonden zijn).

En ik denk dat je er wel vanuit kan gaan dat je 28 nov. de update file kan verwachten op de Nederlandse versie van de website, bedoel er zijn ook winkels die nacht verkoop doen, dan moet die update er zijn.

Dus ik wil de mensen aanraden om echt een dag van tevoren de update file te downloaden voor op de stick, wellicht dat er dan een 1.51 of 1.51.1 o.i.d. is met de nodige Amerikaanse kinderziektes eruit, en het is niet 100% zeker dat het regio gebonden is, ook al verwacht ik dat het niet uitmaakt, zeker weten doe ik niet.

Dus lekker wachten tot 28e, update 1.5x downloaden, en op de dag van de release gelijk installeren via de stick terwijl bij Sony het datacenter op ontploffen staat, kan jij lekker gamen met je day-one-update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-09 10:49
Complete handleiding staat ook online :

http://manuals.playstation.net/document/en/ps4/index.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
CRXDelSol schreef op woensdag 13 november 2013 @ 09:55:
Bedoel er zijn ook winkels die nacht verkoop doen, dan moet die update er zijn.
Welke winkels zijn er dan zo gek om een volledige voorraad die al gepre-ordered is, én al is uitverkocht snachts hun deuren te openen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaurens
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:45
Mensen die hun ps4 willen ophalen willen dat misschien best wel graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
EricNL schreef op woensdag 13 november 2013 @ 10:24:
[...]

Welke winkels zijn er dan zo gek om een volledige voorraad die al gepre-ordered is, én al is uitverkocht snachts hun deuren te openen?
Ik meende dat enkele Game Mania filialen dit gingen doen (waaronder Heerlen las ik zojuist).
Waarom, geen idee.
Zie ook mijn post:
CRXDelSol schreef op woensdag 13 november 2013 @ 10:20:
Ik denk dat de MM bij de meeste filialen niet aan nacht release doet.
De pre-orders zijn toch al op, en daarnaast is die in Leeuwarden elke dag tot 22:00 open, dus heeft iedereen gewoon de tijd om zijn/haar pre-order op te halen op die vrijdag.
Nacht release doen ze alleen met vrije verkoop games enz zoals CoD Ghosts en GTA V, en dat is iets wat altijd flink wat ellende oplevert, waarom zouden ze dat met de PS4 willen aanwakkeren, kans op beroving aan het einde van de straat, iedereen weet wat je net hebt opgehaald enz.
En er is toch geen vrije verkoop, enkel pre-orders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 09:25
Zijn er überhaupt winkels die de PS4 "gewoon" op voorraad hebben bij de launch? Bij mij op het plein zit bijv. een Bart Smit, totaal geen goed lopende winkel ofzo, dus die zal er vast een paar hebben lijkt me.

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
kaos- schreef op woensdag 13 november 2013 @ 10:29:
Zijn er überhaupt winkels die de PS4 "gewoon" op voorraad hebben bij de launch? Bij mij op het plein zit bijv. een Bart Smit, totaal geen goed lopende winkel ofzo, dus die zal er vast een paar hebben lijkt me.
Ik denk dat er een enkele winkel een paar heeft voor losse verkoop, maar de meeste winkels maken ook reclame voor pre-orderen in de winkel zelf, dus ik denk dat de losse verkoop echt nihil is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-01-2024
Ik denk dat met nachtopeningen je de klant een dienst bewijst. Dus zorgt voor veel goodwill bij de klant.

Daarnaast probeer je publiciteit te halen. Waarschijnlijk haalt de lancering van de ps4 in NL wel de pers, en dan is het intressants om gamers die al voor de GM 's nachts te filmen oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaurens
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:45
En mensen die hun ps4 in de winkel kunnen afhalen, kunnen extra spellen en controllers (waar meer winst op zit dan een console) impulse-kopen, dus zou het zelf niet gek vinden als winkels dat deden - levert ook publiciteit op enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
kaos- schreef op woensdag 13 november 2013 @ 10:29:
Ik vermoed echt bijna geen. Wij hadden ook zo'n winkel ten tijde van de Wii-tekorten (ik had toen een jong broertje die er dolgraag eentje wou) en hoewel wij hem daar uiteindelijk wel als snelste hebben kunnen kopen duurde dat alsnog meer dan een maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 09:25
Cyleo schreef op woensdag 13 november 2013 @ 10:39:
[...]

Ik vermoed echt bijna geen. Wij hadden ook zo'n winkel ten tijde van de Wii-tekorten (ik had toen een jong broertje die er dolgraag eentje wou) en hoewel wij hem daar uiteindelijk wel als snelste hebben kunnen kopen duurde dat alsnog meer dan een maand.
Mocht ik em tegen het lijf lopen neem ik hem mee, maar anders wacht ik wel tot januari/februari. Mag hopen dat de meeste winkels het dan gewoon netjes kunnen leveren.

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19:35

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Laatst online: 06-09 02:08
Als je alvast de laatste (1.50) firmware wil downloaden:
http://us.playstation.com...s/ps4/pc_update/index.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Even een samenvatting voor als je geen zin hebt gehad om de laatste posts hierboven te lezen:
Het is vrij nutteloos om nu al de firmware te downloaden. Het is nog 16 dagen tot de release, dus er is een goede kans dat er nog nieuwere updates komen. Kijk gewoon 1 of 2 dagen van te voren even, en download de firmware dan.

Hoe meer filmpjes en trailers er worden uitgegeven van de PS4, hoe meer het begint te kriebelen. Ik zit de dagen al een tijdje te tellen, maar zelfs dan vind ik 16 dagen nog erg lang :(! Vanavond even naar de Mediamarkt om m'n pre-order uit te breiden met een reservering van:
- Fifa 14
- CoD: Ghosts (ik geef er geen hol om dat de graphics/engine al 100 jaar verouderd zijn. Spel geeft mij toch altijd 4-5 maanden speelplezier, dus is het wat mij betreft gewoon waard)
- Extra Controller
- Indien mogelijk: Charging station voor controllers.

ZIN IN!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

CRXDelSol schreef op woensdag 13 november 2013 @ 09:55:
Volgens mij is het bij de PS3 updates ook niet regio gebonden. Het firmware pakket bevat alle talen voor alle ondersteunde landen (alleen is dit bij een update vaak niet van toepassing omdat het meestal fixes zijn voor zaken die niet taal gebonden zijn).

En ik denk dat je er wel vanuit kan gaan dat je 28 nov. de update file kan verwachten op de Nederlandse versie van de website, bedoel er zijn ook winkels die nacht verkoop doen, dan moet die update er zijn.

Dus ik wil de mensen aanraden om echt een dag van tevoren de update file te downloaden voor op de stick, wellicht dat er dan een 1.51 of 1.51.1 o.i.d. is met de nodige Amerikaanse kinderziektes eruit, en het is niet 100% zeker dat het regio gebonden is, ook al verwacht ik dat het niet uitmaakt, zeker weten doe ik niet.

Dus lekker wachten tot 28e, update 1.5x downloaden, en op de dag van de release gelijk installeren via de stick terwijl bij Sony het datacenter op ontploffen staat, kan jij lekker gamen met je day-one-update.
Je kan de firmware ook downloaden ondertussen dat je games speelt heb ik ergens gelezen. De firmware wordt dan geinstaleerd zodra je de PS4 opnieuw opstart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18:15
Die nieuwe playstation app installeerde bij mij probleemloos, en ziet er ook prima uit, maar merkwaardig genoeg kan ik niet inloggen met mn PSN. Moet waarschijnlijk nog even een weekje wachten daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-09 10:44
Trishul schreef op woensdag 13 november 2013 @ 11:13:
Die nieuwe playstation app installeerde bij mij probleemloos, en ziet er ook prima uit, maar merkwaardig genoeg kan ik niet inloggen met mn PSN. Moet waarschijnlijk nog even een weekje wachten daarvoor.
Je moet opnieuw de terms accepten! Werkt bij mij wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
exi22 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 11:13:
[...]

Je moet opnieuw de terms accepten! Werkt bij mij wel!
Toevallig vroeg PSN daarvoor gisteren op mn PS3. Had toen ook geaccepteerd, en daarna online GTA gespeeld, probleemloos. Vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Oxigeon schreef op woensdag 13 november 2013 @ 11:12:
[...]

Je kan de firmware ook downloaden ondertussen dat je games speelt heb ik ergens gelezen. De firmware wordt dan geinstaleerd zodra je de PS4 opnieuw opstart
Ja klopt, maar het is tevens een gevoelskwestie om gewoon direct na de release en het geconfigureerd te hebben, de update te installeren zodat je eerst ff helemaal klaar en up-to-date bent, en ter voorbereiding van overvolle servers waardoor de update zoveel uur duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Laatst online: 06-09 02:08
EricNL schreef op woensdag 13 november 2013 @ 11:09:
[...]

Even een samenvatting voor als je geen zin hebt gehad om de laatste posts hierboven te lezen:
Het is vrij nutteloos om nu al de firmware te downloaden. Het is nog 16 dagen tot de release, dus er is een goede kans dat er nog nieuwere updates komen. Kijk gewoon 1 of 2 dagen van te voren even, en download de firmware dan.

Hoe meer filmpjes en trailers er worden uitgegeven van de PS4, hoe meer het begint te kriebelen. Ik zit de dagen al een tijdje te tellen, maar zelfs dan vind ik 16 dagen nog erg lang :(! Vanavond even naar de Mediamarkt om m'n pre-order uit te breiden met een reservering van:
- Fifa 14
- CoD: Ghosts (ik geef er geen hol om dat de graphics/engine al 100 jaar verouderd zijn. Spel geeft mij toch altijd 4-5 maanden speelplezier, dus is het wat mij betreft gewoon waard)
- Extra Controller

ZIN IN!
Ik post de link alleen, omdat het kan. Ben zelf van plan hem om hem op het laatste moment te downloaden, om dezelfde reden wat jij aangeeft ;)

Heb zelf Killzone erbij besteld. Maar heb er idd ook veel zin in! Lijk net een klein kind :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Neem aan dat we vanaf morgen wel al de eerste beelden online zien op youtube etc van mensen die beelden beginnen te streamen. Ben toch eigenlijk echt wel benieuwd hoe de nieuwe FIFA14 er op de PS4 uit gaat zien. Kan niet wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oxigeon schreef op woensdag 13 november 2013 @ 11:21:
Neem aan dat we vanaf morgen wel al de eerste beelden online zien op youtube etc van mensen die beelden beginnen te streamen. Ben toch eigenlijk echt wel benieuwd hoe de nieuwe FIFA14 er op de PS4 uit gaat zien. Kan niet wachten.
Voor een paar beelden van FIFA 14 kun je trouwens alvast de review van IGN bekijken. Sinds deze week staat hun next-gen review van FIFA online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:29

Phydomir

Dennis

Trishul schreef op woensdag 13 november 2013 @ 11:13:
Ik dacht hé, die moet ik ook nog downloaden. Wat blijkt, de app is schijnbaar incompatibel met mijn One X (Android 4.2). Nogal vreemd eigenlijk wat er staat nergens bij dat waarom hij niet zou werken.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
Phydomir schreef op woensdag 13 november 2013 @ 11:33:
[...]

Ik dacht hé, die moet ik ook nog downloaden. Wat blijkt, de app is schijnbaar incompatibel met mijn One X (Android 4.2). Nogal vreemd eigenlijk wat er staat nergens bij dat waarom hij niet zou werken.
Ik heb ook de htc one x op android 4.2 en hij werkt bij mij wel 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

exi22 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 11:34:
[...]

Ok, dat is vreemd. Heb gewoon stock rom met de laatste updates.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:28
Kan hem niet downloaden ivm niet beschikbaar in mijn land.... (galaxy s3) hoe verander ik dit ??

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
baronruud schreef op woensdag 13 november 2013 @ 11:20:
[...]
Maar heb er idd ook veel zin in! Lijk net een klein kind :o
Ja ik ook. Sterker nog, op 28 november heb ik alvast een lijstje met voorbereidingen:

- 29 November vrije dag
- Stopcontact vrij
- Netwerkkabel vanuit switch klaar leggen
- Routerinferace open zetten, en klaar om MAC-adres in te voeren voor DMZ
- Laatste firmware downloaden + USB stick klaar zetten.
- Voorraad RedBull klaar zetten
- HDMI poort op Receiver alvast configureren

!!! Vrijdag 29 november bij openening van Mediamarkt de hele bende ophalen en als een idioot naar huis !!!

Noem het no-life, maar ik zit g*dverdomme al lang te wachten jonge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom: "Routerinferace open zetten, en klaar om MAC-adres in te voeren voor DMZ"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

EricNL schreef op woensdag 13 november 2013 @ 11:09:
Je kunt nu je controller opladen via de console zonder dat die aan staat he, oplaadstation lijkt me overbodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Verwijderd schreef op woensdag 13 november 2013 @ 11:46:
waarom: "Routerinferace open zetten, en klaar om MAC-adres in te voeren voor DMZ"?
Zodat ik daarna never meer gezeik heb met port-forwards :)
On_E schreef op woensdag 13 november 2013 @ 11:47:
[...]

Je kunt nu je controller opladen via de console zonder dat die aan staat he, oplaadstation lijkt me overbodig.
Ik weet dat je hem op kunt laden, maar ik heb nu ook een charging station voor PS3, en ik vind het er ook gewoon netjes uit zien. Na het gamen klik je je controllers er op.

Voordelen:
- Altijd opgelaadde controllers
- Controllers netjes opgeruimd

Nadelen:
- Je hebt een extra stopcontact nodig

[ Voor 50% gewijzigd door EricNL op 13-11-2013 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petaaaaah
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 13-09 21:22
exi22 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 11:34:
[...]

Ik kan uberhaupt de app niet vinden in de store 8)7

PSN-ID: ThaDwizzle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Dan hebben jullie hetzelfde probleem. Ik kon hem op mijn telefoon ook niet vinden.

Google Play: PlayStation®App

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Phydomir schreef op woensdag 13 november 2013 @ 11:49:
Dan hebben jullie hetzelfde probleem. Ik kon hem op mijn telefoon ook niet vinden.

hij zegt is incompatible with all my devices... heb een s3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djeck
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:34
EricNL schreef op woensdag 13 november 2013 @ 11:44:
[...]

Ja ik ook. Sterker nog, op 28 november heb ik alvast een lijstje met voorbereidingen:

- 29 November vrije dag
- Stopcontact vrij

!!! Vrijdag 29 november bij openening van Mediamarkt de hele bende ophalen en als een idioot naar huis !!!

Haha herkenbaar, bij mij staat het ook zo klaar dat er geen kostbare tijd verloren gaat met het zoeken naar de juiste kabels alles ligt gewoon klaar >:) Heerlijk kinderachtig maar fuck it 8)

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petaaaaah
Phydomir schreef op woensdag 13 november 2013 @ 11:49:

Wazig |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
Phydomir schreef op woensdag 13 november 2013 @ 11:39:
[...]

Ok, dat is vreemd. Heb gewoon stock rom met de laatste updates.
Ik heb een custom-rom er op staan, waarschijnlijk is dat het probleem. Ook heb ik psn PLUS daar zou het eventueel ook aan kunnen liggen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

EricNL schreef op woensdag 13 november 2013 @ 11:47:
Ik weet dat je hem op kunt laden, maar ik heb nu ook een charging station voor PS3, en ik vind het er ook gewoon netjes uit zien. Na het gamen klik je je controllers er op.

Voordelen:
- Altijd opgelaadde controllers
- Controllers netjes opgeruimd

Nadelen:
- Je hebt een extra stopcontact nodig
Duidelijk! :)

Ik moet voor 29 november nog mijn nieuwe TV-meubel in elkaar gaan zetten, ook een uitdaging. :+ (Ikea)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G4mert
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-04 19:52
v8power67 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 11:50:
[...]

hij zegt is incompatible with all my devices... heb een s3.
Doet het prima op mijn Galaxy note 3. Mooie app trouwens. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petaaaaah
exi22 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 11:52:
[...]

Ik heb een custom-rom er op staan, waarschijnlijk is dat het probleem. Ook heb ik psn PLUS daar zou het eventueel ook aan kunnen liggen??
Ik heb sony z1 gewoon standaard, heb hetzelfde probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
On_E schreef op woensdag 13 november 2013 @ 11:52:
[...]

Duidelijk! :)

Ik moet voor 29 november nog mijn nieuwe TV-meubel in elkaar gaan zetten, ook een uitdaging. :+ (Ikea)
Het scheelt, het is een IKEA meubel dus dat moet je binnen 16 dagen wel lukken toch.
En als je hem niet in elkaar krijgt: WHO CARES! Dump die TV op de grond en gaan met die PS4. Die meubel kan dan nog wel een paar weekjes wachten toch 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Die playstation app voor iphone krijg ik niet te vinden. Ik heb wel een oude staan waar ik gewoon p kan inloggen en krijg ook geen melding voor een update oid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

EricNL schreef op woensdag 13 november 2013 @ 11:54:
[...]

Het scheelt, het is een IKEA meubel dus dat moet je binnen 16 dagen wel lukken toch.
En als je hem niet in elkaar krijgt: WHO CARES! Dump die TV op de grond en gaan met die PS4. Die meubel kan dan nog wel een paar weekjes wachten toch 8)7
Haha ik moet m nog halen he. ;)
Maar komt uiteraard helemaal goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

kbloem schreef op woensdag 13 november 2013 @ 11:55:
Die playstation app voor iphone krijg ik niet te vinden. Ik heb wel een oude staan waar ik gewoon p kan inloggen en krijg ook geen melding voor een update oid...
Eigenlijk is hij alleen nog maar te downloaden in Noord Amerika. Hier komt hij volgende week vrijdag pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
G4mert schreef op woensdag 13 november 2013 @ 11:53:
[...]

Doet het prima op mijn Galaxy note 3. Mooie app trouwens. :)
HEb nu een .apk gedownload maar krijg een inlog error.
Daarna via link op google de appstore geopend en zegt is niet mogelijk voor jouw land....
Heel apart dat sommige het wel kunnen downloaden en andere weer niet.
Wat zijn de minimale telefoon eisen voor de app ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
Petaaaaah schreef op woensdag 13 november 2013 @ 11:53:
[...]

Ik heb sony z1 gewoon standaard, heb hetzelfde probleem
Ok, da's vreemd, ik heb ook een Sony Z1 en kon het zo installeren. Je moet m wel via de play store website downen. Dus niet rechtstreeks via de play store app, want in de NL play store is ie er nog niet, officieel.

[ Voor 7% gewijzigd door Trishul op 13-11-2013 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-07 13:15
Trishul schreef op woensdag 13 november 2013 @ 11:58:
[...]

Ok, da's vreemd, ik heb ook een Sony Z1 en kon het zo installeren. Je moet m wel via de play store website downen. Dus niet rechtstreeks via de play store app, want in de NL play store is ie er nog niet, officieel.
Bij mij geeft hij telkens het volgende aan met het aanmelden: "Your PSN session has expired, please sign in again."

Hebben meerdere mensen dit probleem?

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 16:34

Bellerophon

Persona non grata

Alvanosa schreef op woensdag 13 november 2013 @ 12:01:
[...]

Bij mij geeft hij telkens het volgende aan met het aanmelden: "Your PSN session has expired, please sign in again."

Hebben meerdere mensen dit probleem?
Dat probleem heb ik ook

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petaaaaah
Trishul schreef op woensdag 13 november 2013 @ 11:58:
[...]

kun je eens een linkje plaatsen, thanx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petaaaaah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
[...]

- 29 November vrije dag
- Stopcontact vrij

Zo ben ik ook, echter heb ik 1 spelbreker die alles onmogelijk maakt: Een vriendin ..
Ik moet een oplossing zien te bedenken waardoor ze de hele dag en avond weg is .. ;w
Als ik vrijgezel was had die vrijdag en de rest van het weekend er bij mij ook zo uit gezien. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

CRXDelSol schreef op woensdag 13 november 2013 @ 12:24:
[...]

Zo ben ik ook, echter heb ik 1 spelbreker die alles onmogelijk maakt: Een vriendin ..
Ik moet een oplossing zien te bedenken waardoor ze de hele dag en avond weg is .. ;w
Als ik vrijgezel was had die vrijdag en de rest van het weekend er bij mij ook zo uit gezien. :9~
Leuke vriendin dan! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDude101
  • Laatst online: 25-08-2024
Volgens mij heb ik hier nog niet voorbij zien komen dat Polygon vanavond een 12 uur lange livestream gaat doen met PS4 content, dus ik laat dit linkje hier wel even achter :P

Het schema bestaat uit:
12 p.m ET: Live stream begins! First impressions of the console before we get to playing.

12:20 p.m. ET: Killzone: Shadow Fall gameplay and fan questions

1:40 p.m. ET: A discussion of the first party games line-up

2 p.m. ET: Knack gameplay and fan questions

3:40 p.m. ET: A discussion of the PlayStation 4's user experience

4 p.m. ET: Call of Duty: Ghosts and Battlefield 4 gameplay and fan questions

6 p.m. ET: A reviewers roundtable discussion on the PS4. Is it worth your money?

7 p.m. ET: The Verge team discusses the PS4, and answers readers questions

8 p.m. ET: Watch us play the PS4's lineup of indie games with special guests

9:40 p.m. ET: A discussion of PS4's indie-heavy line-up

10 p.m. ET: FIFA and NBA 2K14 gameplay and fan questions

11:40 p.m. ET: A fond goodbye!
Genoeg interessant spul te zien dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:59
CRXDelSol schreef op woensdag 13 november 2013 @ 12:24:
[...]

Serieus ? Heb ook al jaren een vriendin , maar op dat soort momenten weet ze dat ze even iets voor zichzelf moet gaan doen en ze me even kwijt is. Elkaars hobby's respecteren heet dat ;) Andersom werkt het natuurlijk ook als ik alles weer naar boven sleep om haar lekker op de bank tv te laten kijken of als ze 4 x per week wil sporten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Leuke lieve mooie meid, alleen is gamen dan regelmatig taboe omdat ze aandacht nodig heeft.
Bij elke gezonde relatie lijkt me dat een issue.

Ach, ik heb vrijdag (bewust) vrij, en zij heeft dan stage tot een uur of 2 's middags. Dus 's ochtends op, 1 uur rijden naar de MM, ophalen, aansluiten, snel gamen voor ze thuis komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Beakzz schreef op woensdag 13 november 2013 @ 12:26:
[...]

Serieus ? Heb ook al jaren een vriendin , maar op dat soort momenten weet ze dat ze even iets voor zichzelf moet gaan doen en ze me even kwijt is. Elkaars hobby's respecteren heet dat ;) Andersom werkt het natuurlijk ook als ik alles weer naar boven sleep om haar lekker op de bank tv te laten kijken of als ze 4 x per week wil sporten :)
Tsja mijn vriendin heeft geen hobby's, behalve elke 2 dagen de huiskamer opnieuw inrichten haha.
En als ik dan aan het gamen ben, kan ik 10 in een half uur gaan opstaan omdat ik der ergens mee moet helpen haha.

En om nou de PS4 continu te verslepen van beneden naar boven heb ik ook geen zin in, was mooi geweest als je gewoon het beeld van de PS4 naar boven kon streamen realtime.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:59
CRXDelSol schreef op woensdag 13 november 2013 @ 12:30:
[...]

Tsja mijn vriendin heeft geen hobby's, behalve elke 2 dagen de huiskamer opnieuw inrichten haha.
En als ik dan aan het gamen ben, kan ik 10 in een half uur gaan opstaan omdat ik der ergens mee moet helpen haha.

En om nou de PS4 continu te verslepen van beneden naar boven heb ik ook geen zin in, was mooi geweest als je gewoon het beeld van de PS4 naar boven kon streamen realtime.
Hard bidden om de Vita tv dan :) Die moet dat kunnen namelijk. Tot die tijd stream ik wel naar de Vita.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Laatst online: 13:33
Over een uurtje dus nieuwe 'bombs' van Adam Boyes, ben benieuwd. (zal wel niks speciaals zijn)

PSN ID: Beest41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=714286
Hier is een link voor de .apk :
http://www66.zippyshare.com/v/70080598/file.html
Heb net zelf geprobeerd en werkt nu wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
CRXDelSol schreef op woensdag 13 november 2013 @ 12:28:
[...]

Leuke lieve mooie meid, alleen is gamen dan regelmatig taboe omdat ze aandacht nodig heeft.

Ach, ik heb vrijdag (bewust) vrij, en zij heeft dan stage tot een uur of 2 's middags. Dus 's ochtends op, 1 uur rijden naar de MM, ophalen, aansluiten, snel gamen voor ze thuis komt.
Ik heb ook een leuke lieve mooie meid, maar ze hoort me al maanden praten over de PS4, dus die heeft ondertussen al lang in haar biologische agenda staan dat ik 29 november afgesloten ben van de analoge sociale wereld :D. De kans zit er ook dik in dat dat 30-11 en 01-12 ook nog zo is. Één weekend in 7 jaar 24/7 gamen moet kunnen toch.

Oh, en daarnaast hebben wij een prima gezonde relatie hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

CRXDelSol schreef op woensdag 13 november 2013 @ 12:28:
[...]

Waarom zou dat bij elke gezonde relatie een issue zijn?
Mijn vriendin en ik hebben beide onze hobbies, daar gun je elkaar tijd voor lijkt me?
Ik heb dan nog het geluk dat gamen een gezamenlijke hobby is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
Mijn chick geeft mij zelfs een spel in mijn schoen! Ben er mee eens dat in elke gezonde relatie ruimte moet zijn voor elkaars hobby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petaaaaah
exi22 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 12:38:
Mijn chick geeft mij zelfs een spel in mijn schoen! Ben er mee eens dat in elke gezonde relatie ruimte moet zijn voor elkaars hobby!
Precies ! :-D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
On_E schreef op woensdag 13 november 2013 @ 12:37:
[...]

Waarom zou dat bij elke gezonde relatie een issue zijn?
Mijn vriendin en ik hebben beide onze hobbies, daar gun je elkaar tijd voor lijkt me?
Ik heb dan nog het geluk dat gamen een gezamenlijke hobby is. :)
Klopt, ik bedoel meer dat het vrouwtje ook wel eens aandacht nodig heeft, en niet erop zit te wachten dat ik de hele dag tot 's avonds alleen maar zit te gamen, die wil 's avonds ook graag samen op de bank hangen haha.
Bedoelde er niks mee hoor, maar meer in dat opzicht, vrouwen vereisen vaak net wat meer aandacht dan de man dat nodig heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
EricNL schreef op woensdag 13 november 2013 @ 12:37:
[...]

Ik heb ook een leuke lieve mooie meid, maar ze hoort me al maanden praten over de PS4, dus die heeft ondertussen al lang in haar biologische agenda staan dat ik 29 november afgesloten ben van de analoge sociale wereld :D. De kans zit er ook dik in dat dat 30-11 en 01-12 ook nog zo is. Één weekend in 7 jaar 24/7 gamen moet kunnen toch.

Oh, en daarnaast hebben wij een prima gezonde relatie hoor :)
Sowieso moet ik er op passen .. Ik wil los met Killzone en BF4, maar denk dat als ik 1x mijn plaats verlaat, en terug kom, dat dan Assassins Creed erin zit met haar achter de controller .. Haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

CRXDelSol schreef op woensdag 13 november 2013 @ 12:41:
[...]

Klopt, ik bedoel meer dat het vrouwtje ook wel eens aandacht nodig heeft, en niet erop zit te wachten dat ik de hele dag tot 's avonds alleen maar zit te gamen, die wil 's avonds ook graag samen op de bank hangen haha.
Bedoelde er niks mee hoor, maar meer in dat opzicht, vrouwen vereisen vaak net wat meer aandacht dan de man dat nodig heeft.
Wij zullen die avond zeker samen op de bank hangen denk ik, ik met een controller in mijn handen en KZ op het scherm, zij met haar mobiel of een boek ofzo. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
CRXDelSol schreef op woensdag 13 november 2013 @ 12:42:
[...]

Sowieso moet ik er op passen .. Ik wil los met Killzone en BF4, maar denk dat als ik 1x mijn plaats verlaat, en terug kom, dat dan Assassins Creed erin zit met haar achter de controller .. Haha.
Hahahah ja dat kan ook nog lastig zijn. Ik kan het ook nog smerig spelen bij mijn vriendin. Zij is in december jarig. Zal ik haar gewoon Battlefield 4 voor de PS4 geven? })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
YouTube: Xbox One: His and Hers

Daarom kies ik voor de ps4 :)

[ Voor 72% gewijzigd door exi22 op 13-11-2013 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djeck
Mijn vrouw weet inmiddels ook wel ik dat weekend incl. vrijdag beperkt voor haar beschikbaar ben.. Alleen heb ik een sinterklaasfeest de 30ste om 9:30 uur whaaaa, wordt dus een brakke dag. Maar even aandacht voor de kids en daarna weer voor de PS4 :P

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alle launch games gaan denk sowieso voor 29 november beschikbaar zijn. Als je deze site volgt: http://playstation.greatnessawaits.com dan zie je aan de instagrams en tweets dat haast iedereen de games al in huis hebben voordat de PS4 zelf komt.

Ik weet in ieder geval dat ik me in de winter niet zorgen hoef te maken dat ik me ga vervelen ;) FIFA 14, NBA2k14 en Battlefield 4 gaan wel voor het vermaak zorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Haha geweldige reacties ook.
Ja het is een weekend, dus wellicht moet ik het als een investering zien om haar en haar moeder een weekendje weg te geven .. Gewoon heel spontaan en zonder reden :-).
On_E schreef op woensdag 13 november 2013 @ 12:46:
[...]

Wij zullen die avond zeker samen op de bank hangen denk ik, ik met een controller in mijn handen en KZ op het scherm, zij met haar mobiel of een boek ofzo. :+
Haha ja mijne ook met haar mobiel te Facebooken of Twitteren, en uiteindelijk is ze door de sociale nieuwtjes heen en wordt ze irritant uit verveling haha.
Tenzij ik met haar naar de Action ga, ze allemaal van die troepjes koopt voor in dr vazen enzo en ze mooi een poosje kan prutsen maar haar spullen in de huiskamer.
EricNL schreef op woensdag 13 november 2013 @ 12:47:
[...]

Hahahah ja dat kan ook nog lastig zijn. Ik kan het ook nog smerig spelen bij mijn vriendin. Zij is in december jarig. Zal ik haar gewoon Battlefield 4 voor de PS4 geven? })
Haha, vind ze zelf 10x niks zeker haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
djeck schreef op woensdag 13 november 2013 @ 12:50:
Mijn vrouw weet inmiddels ook wel ik dat weekend incl. vrijdag beperkt voor haar beschikbaar ben.. Alleen heb ik een sinterklaasfeest de 30ste om 9:30 uur whaaaa, wordt dus een brakke dag. Maar even aandacht voor de kids en daarna weer voor de PS4 :P
"Hey kids, hier is 5 euro, ga maar met mama naar de stad een chocolade letter en snoepjes halen. Doei!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Vanavond dan maar eens kijken hoe ik die playstation app op mijn europese iphone krijg. Misschien dat het lukt via het programma zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Ik heb deze gewoon op mijn HTC One gewoon in de App Store gedownload zonder problemen ..

[ Voor 65% gewijzigd door xoniq op 13-11-2013 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nvm.

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2013 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

CRXDelSol schreef op woensdag 13 november 2013 @ 13:07:
Ik heb deze gewoon op mijn HTC One gewoon in de App Store gedownload zonder problemen ..

[...]
Downloaden lukt mij zonder probleem... alleen het programma starten :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Laatst online: 13:33
Ach relax toch jongens.

PSN ID: Beest41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Ik ga vanavond even naar de Mediamarkt. In eerste instantie om wat games en een controller te reserveren, maar ook even om na te vragen of games voor de PS4 ook al zijn te kopen voor de daadwerkelijke release van de console. Ik laat het vanavond nog wel even weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrackSlet
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-08 11:56

CrackSlet

Professioneel Schillenboer

Ik heb vrijdag ook lekker vrijgenomen, lekker een dagje game-on! Ik heb alleen het probleem dat ik de 30e jarig ben en ik daar toch wat sociale verplichtingen heb waar ik niet onderuit kan komen.
En wat betreft mijn vriendin, die heeft t druk met dr master, dus die vindt t allemaal best ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
CrackSlet schreef op woensdag 13 november 2013 @ 13:16:
Ik heb vrijdag ook lekker vrijgenomen, lekker een dagje game-on! Ik heb alleen het probleem dat ik de 30e jarig ben en ik daar toch wat sociale verplichtingen heb waar ik niet onderuit kan komen.
En wat betreft mijn vriendin, die heeft t druk met dr master, dus die vindt t allemaal best ;)
Je kan toch ook gewoon de visite opbellen en zeggen dat je wegens 'omstandigheden' zondag avond je verjaardag viert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linkin-Pin
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09-2024
[...]

- 29 November vrije dag
- Stopcontact vrij

Nog even aanvullen:
- nieuwe 46" Sony led W905 in place _/-\o_
- ruimte in de tv meubel waar het beestje moet staan
- account aangemaakt voor Twitch én Ustream

Kom maar doorrrrrrrr :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Linkin-Pin schreef op woensdag 13 november 2013 @ 13:27:
[...]

Nog even aanvullen:
- nieuwe 46" Sony led W905 in place _/-\o_
- ruimte in de tv meubel waar het beestje moet staan
- account aangemaakt voor Twitch én Ustream

Kom maar doorrrrrrrr :9
Ik ben al een tijdje voorbereid met een 55" paneel, waar ik met de huidige generatie nog altijd 720p op speel, en sta te popelen tot daar 1080p games vanaf knallen.
En het plekje in de TV meubel is al gereserveerd door de PS3, die vanaf dat moment eruit gaat.

Voor je de PS4 haalt de hond uitlaten en de rot klusjes doen, dus vroeg uit bed, zodat dat niet tussendoor hoeft.

Voorbereiding is het halve werk :-D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djeck
En de voorpret is het leukste, als je eenmaal dat ding hebt denk je, was ik hier nou zo nerveus voor hahah.

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
djeck schreef op woensdag 13 november 2013 @ 13:38:
En de voorpret is het leukste, als je eenmaal dat ding hebt denk je, was ik hier nou zo nerveus voor hahah.
Maar zo is het wel. Een uur later weten we al niet beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Btw, misschien niet helemaal in het goede topic, maar omdat er waarschijnlijk wel wat gamers zijn met ervaring/kennis:

Weet iemand of er nu al duidelijkheid is of de Astro A40 headset (goed) gaat werken op de PS4 (danwel met "patch 1.50")?

Ik sta namelijk op het punt een nieuwe headset aan te schaffen en wil graag de A40 kopen (bedoeld voor zowel PC als PS4), maar dan zou het zonde zijn als die niet op de PS4 ga werken. Via Google wordt ik niet heel veel wijzer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G4mert
djeck schreef op woensdag 13 november 2013 @ 13:38:
haha.. zo gaat het bij al mijn (gadget) aankopen. Het nieuwe is er snel vanaf.
Al weet ik van de PS4 zeker dat ik hier nog jarenlang op ga spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Het leukste eraan is inderdaad de voorpret, lekker gemaakt worden, en vooral het zelf unboxen, het moment dat je je weer echt kind voelt die HET grote kado mag openmaken op zijn verjaardag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
EricNL schreef op woensdag 13 november 2013 @ 13:40:
Btw, misschien niet helemaal in het goede topic, maar omdat er waarschijnlijk wel wat gamers zijn met ervaring/kennis:

Weet iemand of er nu al duidelijkheid is of de Astro A40 headset (goed) gaat werken op de PS4 (danwel met "patch 1.50")?

Ik sta namelijk op het punt een nieuwe headset aan te schaffen en wil graag de A40 kopen (bedoeld voor zowel PC als PS4), maar dan zou het zonde zijn als die niet op de PS4 ga werken. Via Google wordt ik niet heel veel wijzer...
Ik heb die discussie lang gevoerd met een maatje van me maar de meest veilige optie lijkt nu de pulse. Die is betaalbaar, fantastisch en gegarandeerd support. Van alle 3rd parties is dat nog niet bekend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djeck
CRXDelSol schreef op woensdag 13 november 2013 @ 13:42:
Het leukste eraan is inderdaad de voorpret, lekker gemaakt worden, en vooral het zelf unboxen, het moment dat je je weer echt kind voelt die HET grote kado mag openmaken op zijn verjaardag.
Lol, ja dat is het moment.....Voor nu zit er niets anders op dan internet afstuinen alle nieuwe filmpjes ,interviews bekijken en tweakers in de gaten houden 7(8)7 8)

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We zijn inderdaad snel gewend aan dingen. Ik gooide er laatst nog een spel uit 2006 in en ik kon me ogen niet geloven hoe slecht dat er uit ziet en waar we toen dachten dat het haast niet mooier kon worden haha. Dat gaan we denk ik ook over 8 jaar denken over de games die nu uitkomen op launch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
G4mert schreef op woensdag 13 november 2013 @ 13:41:
[...]

haha.. zo gaat het bij al mijn (gadget) aankopen. Het nieuwe is er snel vanaf.
Al weet ik van de PS4 zeker dat ik hier nog jarenlang op ga spelen. :)
zo herkenbaar, van games tot gadgets, de hype bereikt z'n kookpunt en zodra je het zelf in je handen hebt valt er toch iets weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G4mert
shoombak schreef op woensdag 13 november 2013 @ 13:49:
[...]

zo herkenbaar, van games tot gadgets, de hype bereikt z'n kookpunt en zodra je het zelf in je handen hebt valt er toch iets weg.
Ja aan de graphics raak je snel gewend. Het verschil ga je pas zien als je een week later bij vrienden weer ps3 spellen ziet. Zelfde als dat je een stuk grotere tv hebt gekocht.

Uiteindelijk zal de gameplay, het verhaal en 'fun' de doorslag moeten geven. Als dat in orde is dan is grafische pracht een fijne bijkomstigheid. :) Het zou daarom zomaar kunnen dat ik Killzone een week later niet meer aanraak. (hopelijk zit ik ernaast!).

[ Voor 9% gewijzigd door G4mert op 13-11-2013 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 09:13
G4mert schreef op woensdag 13 november 2013 @ 14:05:
[...]

Ja aan de graphics raak je snel gewend. Het verschil ga je pas zien als je een week later bij vrienden weer ps3 spellen ziet. Zelfde als dat je een stuk grotere tv hebt gekocht.

Uiteindelijk zal de gameplay, het verhaal en 'fun' de doorslag moeten geven. Als dat in orde is dan is grafische pracht een fijne bijkomstigheid. :)
Ik moet toch wel even zeggen dat ik grafisch gezien GTA V écht heel geweldig vond. Tuurlijk zal de nieuwe generatie daar snel overheen gaan, maar damn, dat spel is zo mooi! Staat ook een leuk budget tegenover trouwens, maar dat terzijde. Het spel geeft mooi aan dat de huidige generatie tot geweldige dingen in staat is, maar geeft tegelijk ook aan dat het tijd is voor een opvolger (frame rate drops).

De timing is wel ideaal te noemen :)
Pagina: 1 ... 62 ... 64 Laatste

Dit topic is gesloten.