Alleen jammer dat het even duur is...k-city schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 10:56:
Amazon Playstation Network Store als alternatief voor PSN
http://kotaku.com/welcome-to-the-amazon-playstation-network-store-1462747295
Klinkt inderdaad goed, Iemand ervaring met digitale aankopen op Amazon? 60 dollar zal namelijk een mooie prijs in euros zijn als het kan.
Ja dat zie ik inderdaad ook nu. Nou ja, hoe dan ook is het goed als er meerdere bedrijven zijn die dit op gaan zetten. De toekomst zal moeten uitwijzen of het ook echt goed is voor de prijzen.
To dare is to do
Verwijderd
Ben benieuwd naar het antwoord op de vraag van Arnout Wokke. Want waarom de voorwaarden wijzigen als alles bij het oude blijft?
Nieuwe beelden van Dying Light op de PS4.
http://www.tubefive.com/d...080p-video_e95f0d38f.html
Ook prachtig hoe die bomen reageren op de wind!
Volgens recent interview op Polygon draait Dying Light op 60fps.
Volgens recent interview op Polygon draait Dying Light op 60fps.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Verwijderd schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 11:20:
[...]
Ben benieuwd naar het antwoord op de vraag van Arnout Wokke. Want waarom de voorwaarden wijzigen als alles bij het oude blijft?
"That's the terms of service on the European side of PSN," he told Gamasutra. "We have no DRM, no new DRM at all. It's just a legal thing. People can sell PS4 disc games like we've been saying publicly... Legal people come up with these things."
Ik wil wel eens zien hoe we er over een paar jaar staan. Niet dat ik geen PS4 meer ga kopen, maar ik houd dit wel in m'n achterhoofd... Wellicht gaan ze er tóch wat mee doen.Verwijderd schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 11:29:
Gewoon een voorzorgsmaatregel dus.
Zoals ik al eerder gezegd heb, op bijvoorbeeld de PS1 discs staat dat je ze ook niet mag doorverkopen etc etc en ook voor PS3 games is dit 'verboden'.ksborg schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 11:30:
[...]
Ik wil wel eens zien hoe we er over een paar jaar staan. Niet dat ik geen PS4 meer ga kopen, maar ik houd dit wel in m'n achterhoofd... Wellicht gaan ze er tóch wat mee doen.
Dat ziet er echt heerlijk uit!zwembroek schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 11:22:
Nieuwe beelden van Dying Light op de PS4.
Verwijderd
Ik ben niet zo van de zombies (zeker niet als de game zich in het donker afspeelt) maar deze geef ik wel een kans is als ie half geld is. Ziet er mooi uit.
Hehe nieuwe frontpage bericht waarin tweakers al begint te draaien en spinnen m.b.t. hun blunder van gisteren...
En dat werd ook tijd.Trishul schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 11:52:
Hehe nieuwe frontpage bericht waarin tweakers al begint te draaien en spinnen m.b.t. hun blunder van gisteren...
Nieuwe screens infamous. Neon power
http://www.thesixthaxis.c...amous-second-son-screens/?

[ Voor 11% gewijzigd door zwembroek op 12-11-2013 11:59 ]
Verwijderd
Blunder wil ik het niet noemen. Als je zegt dat het mag maar je gebruiksvoorwaarden zeggen van niet dan kan ik me voorstellen dat het minstens erg verwarrend is.Trishul schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 11:52:
Maar je gaat als tweakers.net zijnde toch niet een heel artikel verzinnen op basis van de algemene voorwaarden zonder dat je dit eerst zelf gaat checken bij Sony?Verwijderd schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 11:56:
[...]
Blunder wil ik het niet noemen. Als je zegt dat het mag maar je gebruiksvoorwaarden zeggen van niet dan kan ik me voorstellen dat het minstens erg verwarrend is.
Inderdaad, volgens mij was Tweakers en MisterX media de enige die er melding van maakte..zwembroek schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 11:59:
[...]
Maar je gaat als tweakers.net zijnde toch niet een heel artikel verzinnen op basis van de algemene voorwaarden zonder dat je dit eerst zelf gaat checken bij Sony?
Hele heisa werd er gemaakt door Xbox aanhangers, terwijl er bijv op Neogaf al snel de melding gemaakt werd dat het niets nieuws was en er was dan nog een tweet nodig van Yoshida om het huidige bericht op de frontpage te krijgen.
Erg slordig imo.
Ik vond het inderdaad al erg toevallig dat het nieuws op slechts die twee sites te vinden was... Geeft toch te denken zou je zeggen. Zou me niet verbazen als er een aantal Xboys zijn die tevens rondzwerven op misterxmedia, of dat misterx gewoon een GoT member is
Verwijderd
Onder de naam: BulletNLTrishul schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 12:08:
Ik vond het inderdaad al erg toevallig dat het nieuws op slechts die twee sites te vinden was... Geeft toch te denken zou je zeggen. Zou me niet verbazen als er een aantal Xboys zijn die tevens rondzwerven op misterxmedia, of dat misterx gewoon een GoT member is
Aanvoerder van Team Xbox misschien? Vervelende is dat diegene dan ook voornamelijk en alleen in het ps4 topic post wanneer er 'slecht' nieuws is. Als het dan duidelijk ontkracht wordt kan ik een glimlach niet onderdrukkenTrishul schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 12:08:
Als het hits oplevert.....zeker wel.zwembroek schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 11:59:
[...]
Maar je gaat als tweakers.net zijnde toch niet een heel artikel verzinnen op basis van de algemene voorwaarden zonder dat je dit eerst zelf gaat checken bij Sony?
Tweakers is de laatste jaren erg van het niveau "onbevestigde geruchten met grote merken" posten om zo meer hits te krijgen, ook wel bekend als Telegraafjournalistiek.
Klopt het gerucht niet, dan kan je het artikel updaten wat nog meer hits oplevert. Ideaal toch?
"21 jaar DSL!"
Ik zit zelf ook heel erg te dubben. Vermoedelijk zit ik bij de eerste batch met de mensen die hem online bij Sony hebben besteld. Ik zou het toch wel mooi vinden als ik er meteen een SSD erin gooi. Maarja, is 500GB voldoende als SSD. Of is het toch handiger om meteen een 1TB SSD te kopen ondanks dat ie net zo duur is als de PS4. Tweede controller moet er ook wel bij komen.Beakzz schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 10:53:
Al die luxe problemen ook die zo'n nieuwe console met zich meebrengtHeb een beetje moeite met kiezen welke games ik op release wil.
- Battlefield 4 (heb ik op de PS3 en ga ik dus upgraden)
- Killzone krijg ik bij het pakket.
Op zich dus genoeg om te beginnen, maar beide shooters. Fifa 14 is een kanshebber nu het publiek wat beter is geworden en het allemaal wat smoother beweegt en Assassins Creed 4 heeft nu ook wel een erg leuke setting, maar deeltje 3 vond ik echt zwaar tegenvallen. Voor de rest zijn er met de release niet echt games die me leuk lijken.
NBA2K14 lijkt me wel een game om te showen wat de PS4 kan , maarja heb 13 gekregen via plus en de learning curve is redelijk stijl en blijkbaar heb ik (tot nu toe) te weinig zin om die horde te nemen. Als racegame is er alleen NFS Rivals en wat ik er tot nu toe van gezien heb maakt me niet echt hongerig. Zag wel wat Burnout invloeden wat ik vroeger echt leuk vond , maar waarschijnlijk iets te Fanta naar mijn zin.
Helaas aangezien een goede racer bij mij erg welkom is bij een nieuwe console. Zou er bijna een Xbone voor kopen.
En dan de spellen. Ik denk denk dat FIFA14 wel een zekerheidje is. Battlefield 4 zou ik ook wel graag willen hebben. En stiekem zou ik NBA2K14 ook wel willen hebben, vooral omdat die game er zo mooi uitziet. Ik denk dat ik echter te weinig tijd heb om de gameplay van NBA2K14 voldoende onder de knie te krijgen. En ga ik de games online kopen en alles op de SSD meteen plaatsen of koop ik toch in de winkel. Wel hip als je niet meer schijfjes hoeft te wisselen maar zo'n hoesje heeft ook wel wat. Zoveel afwegingen en zoveel vragen nog. Laten we eerst maar eens kijken of we hem over 2 weken gewoon krijgen.
Best een mysterieuze foto, als je verder kijkt dan de screenshot... De TV is namelijk een samsung 6000 series tv, dus dit zou buiten de muren van Sucker Punch productions gefotografeerd moeten zijn. Immers, Sucker Punch productions krijgt bijna gratis Sony tv's van haar eigenaar... Net zoals Guerilla en Naughty Dog uitsluitend met Sony tv's werken. De vraag is dan, is die foto legit of is het een fake? Kan ook zijn dat de nieuwe Infamous al als preview build beschikbaar is voor gamejournalisten natuurlijk.zwembroek schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 11:55:
[...]
En dat werd ook tijd.
Nieuwe screens infamous. Neon power![]()
http://www.thesixthaxis.c...amous-second-son-screens/?
[afbeelding]
Lezen is ook een vak apart:
"The final image in the gallery is not an official picture but was snapped at the New York event, I have included it because it looks so damn pretty."
"The final image in the gallery is not an official picture but was snapped at the New York event, I have included it because it looks so damn pretty."
Nu nog wel, maar daar komen wel verschillen in denk ik. Zeker met acties e.d. Ik vind het in ieder geval een mooie zet.
Damn infamous ziet er mooier uit dan watchdogs en die vond ik voor een open wereld game al erg mooi worden.
2014 wordt een duur jaar voor mij
2014 wordt een duur jaar voor mij
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Ik las laatst wat dingen over het pre-orderen van PS4 games op de PS3 en PSN (browser) store. Er moet schijnbaar een afdeling zijn met PS4 games e.d.
Ga ik naar de store, dan is die PS4 sectie er niet (Niet op de PS3 en ook niet in de browser). Klopt het dat die sectie er hier in NL/EU nog niet is?
Ga ik naar de store, dan is die PS4 sectie er niet (Niet op de PS3 en ook niet in de browser). Klopt het dat die sectie er hier in NL/EU nog niet is?
Ik zie hem ook niet voor de bf4 upgrade
Net bij de MM de PS4 voor het eerst in levende lijve mogen aanschouwen, controller voelt prima aan!
Die demo-unit slaat ook nergens op trouwens, enkel filmpjes die al maanden op internet staan en een nietszeggende demo van Knack waarmee je ook geen mensen over de streep gaat trekken.
Die demo-unit slaat ook nergens op trouwens, enkel filmpjes die al maanden op internet staan en een nietszeggende demo van Knack waarmee je ook geen mensen over de streep gaat trekken.
[ Voor 8% gewijzigd door RDMA op 12-11-2013 15:02 ]
Zo... upgrade naar de Killzone Bundel is geregeld
PSN: Bellerophon-
Verwijderd
Klopt inderdaad. Ik was totaal niet onder de indruk. Joystick moet ik in mijn handen hebben zonder dat vervelende zware ding waaraan het gekoppeld is. Vreemde keuze van de Marketing.RDMA schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 15:01:
Net bij de MM de PS4 voor het eerst in levende lijve mogen aanschouwen, controller voelt prima aan!
Verwijderd
Dat zware ding is niet anders natuurlijkVerwijderd schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 15:23:
[...]
Klopt inderdaad. Ik was totaal niet onder de indruk. Joystick moet ik in mijn handen hebben zonder dat vervelende zware ding waaraan het gekoppeld is. Vreemde keuze van de Marketing.
Verwijderd
Klopt, maar ik heb het over die gehele gamepod. Niet alleen datVerwijderd schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 15:30:
[...]
Dat zware ding is niet anders natuurlijk
Hoe moet je weten dat Knack wel bespeelbaar is? De meesten weten niet eens dat je naar beneden moet drukken om naar de volgende reeks spellen te gaan en dus onderaan die Indie games.

Verwijderd
Ja, ik zat eerst ook zo van: " huh hoe kom ik naar spellen"Verwijderd schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 15:34:
[...]
Klopt, maar ik heb het over die gehele gamepod. Niet alleen dat![]()
Hoe moet je weten dat Knack wel bespeelbaar is? De meesten weten niet eens dat je naar beneden moet drukken om naar de volgende reeks spellen te gaan en dus onderaan die Indie games.
Inderdaad. Was wel een beetje lame. De controller vond ik eerlijk gezegd nog steeds aan de klein kant. Vult mijn handen niet zo goed. Kan hem niet lekker beetpakken maar eerder losjes tussen de vingertoppen houden. Eigenlijk zouden ze tegenwoordig ook controllers net als met kleding in een aantal afmetingen moeten doen. S,M, L en XLVerwijderd schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 15:47:
[...]
Ja, ik zat eerst ook zo van: " huh hoe kom ik naar spellen"
Iemand vroeg pas geleden nog hoe het eigenlijk zit met de exclusives van de PS4. Aangezien ik nu met een nieuwe OP voor de PS4 bezig ben, post ik hier alvast het lijstje. Er zitten misschien nog een paar fouten in, maar het lijkt grotendeels te kloppen.
Lijst met aangekondigde PS4 exclusives (1st party)
Lijst met aangekondigde PS4 exclusives (3rd party)
Daarnaast: sommigen zijn timed exclusives, maar dat is voor veel titels nu nog onduidelijk.
Lijst met PS4 games die niet op Xbox One uitkomen
Lijst met aangekondigde PS4 exclusives (1st party)
- DriveClub
- Everybody's Gone to the Rapture
- inFamous: Second Son
- Killzone: Shadow Fall
- Knack
- The Order: 1886
- The PlayRoom*
- Resogun
- Rime
- Shadow of the Beast
Lijst met aangekondigde PS4 exclusives (3rd party)
- Basement Crawl
- Deep Down Free 2 Play
- Dream Club: Host Girls on Stage
- Earth Defence Force
- The Idolm@ster (working title)
- Joysound Drive 2
- Lily Bergamo
- Mobile Suit Gundam
- N++
- Nikoli no Puzzle 4: Sudoku
- Phantom Breaker: Battle Grounds Overdrive
- Pool Nation Extreme/FX
- Totterno E Mahjong Plus
- Doki-Doki Universe
- Escape Plan
- Flower
- Helldivers
- Hohokum
- MLB 14: The Show
- Natural Doctrine
- Pavilion
- Rocketbirds 2: Evolution
- Sound Shapes
- Super Exploding Zoo
- Switch Galaxy Ultra
- Velocity 2X
- Yakuza Ishin
Daarnaast: sommigen zijn timed exclusives, maar dat is voor veel titels nu nog onduidelijk.
Lijst met PS4 games die niet op Xbox One uitkomen
- Assault Android Cactus
- The Binding of Isaac: Rebirth
- Blacklight: Retribution Free 2 Play
- Blast 'Em Bunnies
- Contrast
- Cosmic Star Heroine
- CounterSpy
- Daylight
- DC Universe Online Free 2 Play
- Divekick
- Don't Starve
- Dragon's Prophet Free 2 Play
- DUST 514 Free 2 Play
- Dynasty Warriors 8 with Xtreme Legends Bundle
- Dez
- EverQuest Next Free 2 Play
- Final Fantasy XIV: A Realm Reborn
- Final Horizon
- flOw
- Galak-Z: The Dimensional
- GlowTag
- Guilty Gear Xrd
- Guns of Icarus Online
- H-Hour World's Elite
- Hotline Miami 2: Wrong Number
- Hyper Light Drifter
- Injustice: Gods Among Us Ultimate Edition
- Mercenary Kings
- Nuclear Throne
- Octodad: Dadliest Catch
- Onigiri Free 2 Play
- Outlast
- PlanetSide 2 Free 2 Play
- Primal Carnage: Genesis
- Project: Heart and Soul
- Project Phoenix
- Putty Squad
- QuickDraw
- Ray's the Dead
- Road Not Taken
- Rogue Legacy
- Samurai Gunn
- Secret Ponchos
- Sherlock Holmes: Crimes and Punishments
- SOMA
- Sportsfriends
- Starbound
- Super Motherload
- Tiny Brains
- Transistor
- Volume
- War Thunder Free 2 Play
- Warframe Free 2 Play
- Wasteland Kings
- The Witness
flOw komt ook, en Journey is nog een gerucht.Uniciteit schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 17:03:
Iemand vroeg pas geleden nog hoe het eigenlijk zit met de exclusives van de PS4. Aangezien ik nu met een nieuwe OP voor de PS4 bezig ben, post ik hier alvast het lijstje. Er zitten misschien nog een paar fouten in, maar het lijkt grotendeels te kloppen.
Lijst
---
http://www.engadget.com/2...oice-command-limitations/
"You can't wake the PlayStation 4 with voice commands, but you can shut it off"
Wie had bij launch meer verwacht van de PS camera?
YouTube: Killzone Shadow Fall - Tech Trailer | PS4
[ Voor 14% gewijzigd door Blaurens op 12-11-2013 17:23 ]
@ voice commands
Ik niet in ieder geval, is nooit groots aangekondigd; ze hebben hier omtrent geen grote beloftes gemaakt, dus ja, ik ben al tevreden dat het er al is zoals het nu is. Sowieso vind ik het prima om knopjes in te drukken hoor.
Killzone: Shadow Fall, hier ook de launch trailer die tegelijkertijd met de tech trailer net vrijgegeven is.
Ik niet in ieder geval, is nooit groots aangekondigd; ze hebben hier omtrent geen grote beloftes gemaakt, dus ja, ik ben al tevreden dat het er al is zoals het nu is. Sowieso vind ik het prima om knopjes in te drukken hoor.
Killzone: Shadow Fall, hier ook de launch trailer die tegelijkertijd met de tech trailer net vrijgegeven is.
[ Voor 31% gewijzigd door Cyrso op 12-11-2013 17:28 ]
Kijk dat is een interresante video, kan zelf niet oordelen welke dingen op de PS3 of XO niet mogelijk zijn maar ik weet 1 ding zeker KZ:SF gaat er op de PS4 fucking vet uitzien!
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Verwijderd
Ik denk dat er al flink wat kan ermee hoor. Sommige functies komen gewoon ietsjes later.vaagisdenaam schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 17:10:
[...]
flOw komt ook, en Journey is nog een gerucht.
---
http://www.engadget.com/2...oice-command-limitations/
"You can't wake the PlayStation 4 with voice commands, but you can shut it off"
Wie had bij launch meer verwacht van de PS camera?
flOw staat er dan ook gewoon tussenvaagisdenaam schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 17:10:
[...]
flOw komt ook, en Journey is nog een gerucht.
Je hebt gelijk, ik heb hem gemist..
Maar hoort hij dan niet bij Flower en Escape plan te staan, in dit lijstje?
"Lijst met PS4 games exclusief voor het PlayStation-merk"
Dat komt omdat flOw schijnbaar ook al eens als (Adobe) flash-game in 2006 is uitgekomen.vaagisdenaam schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 17:56:
[...]
Je hebt gelijk, ik heb hem gemist..
Maar hoort hij dan niet bij Flower en Escape plan te staan, in dit lijstje?
"Lijst met PS4 games exclusief voor het PlayStation-merk"
Ik had een vraagje, de PS4 komt toch nu vrijdag de 15e uit in Amerika he? Waar zijn de reviews dan? Staat hier een datum op wanneer NDA zou aflopen?
Verwijderd
Ik heb op enkele buitenlandse sites woensdag gezien als dag waarop ze de reviews gaan plaatsen.X-Fighter schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 18:28:
Ik had een vraagje, de PS4 komt toch nu vrijdag de 15e uit in Amerika he? Waar zijn de reviews dan? Staat hier een datum op wanneer NDA zou aflopen?
15:01 uur GMT+1, woensdag 13 november.X-Fighter schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 18:28:
Bedankt. Ik ga Xbox One kopen, maar ben natuurlijk wel altijd graag op de hoogte hoe de concurrentie het doet, misschien dat ik ze wissel na een jaar
Hoewel op dit momenet geen enkele Playstation 4 Exclusive me trekt (ik houd niet van Fantasy en Science Fiction), heb ik er toch vertrouwen in (Een nieuwe Uncharted, GT, TLOU ofHeavy Rain, zou er direct komen). Me eerst maar eens met Battlefield 4 en FIFA 14 vermaken.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Er is in Amerika al iemand die zijn PS4 heeft ontvangen.
https://twitter.com/cjcool804
Staan wat interessante plaatjes op (wel allemaal mr. blurrycam)
Maar 7 dagen PS+rdgut schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 20:34:
"Daar word je (niet) blij van"
Verwijderd
rdgut schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 20:34:

wat betekend HDMI device link?

@hierboven
Vrij zeker dit : Wikipedia: HDMI
HDMI-CEC ,daarmee kan je met TV afstandbediening PS4 bedienen voor bluray bijvoorbeeld
edit: Ja dus : http://manuals.playstatio.../settings/devicelink.html
Vrij zeker dit : Wikipedia: HDMI
HDMI-CEC ,daarmee kan je met TV afstandbediening PS4 bedienen voor bluray bijvoorbeeld
edit: Ja dus : http://manuals.playstatio.../settings/devicelink.html
[ Voor 50% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 13-11-2013 09:57 ]
Die kerel meld ook al dat de PS4 wobbelt als je het horizontaal neer zet, bij Giant Bomb hadden ze er ook 'last' van.
Steam/XBL: Avioto
Die kerel is van Giant bomb.Avioto schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 21:03:
Die kerel meld ook al dat de PS4 wobbelt als je het horizontaal neer zet, bij Giant Bomb hadden ze er ook 'last' van.
[video]
Dit is ook wel slecht zeg, maar wellicht zitten er rubbertjes bij om eronder te plakken als je hem horizontaal neer zet?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Grappig dat ie zonder stand ook prima op zijn zij kan staan
Ziet er net zo stabiel uit als de 360 Verticaal. Rubbertjes bovenin was stuk beter geweest voor de stabiliteit idd maar waarschijnlijk vanwege esthetische redenen niet gedaan

[ Voor 36% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 12-11-2013 21:18 ]
Ik ben wel ontzettend benieuwd naar hoe stil de PS4 daadwerkelijk is bij het afspelen van bijvoorbeeld een Blu-ray of bij het streamen van een 14gb MKV.
Ik kan me herinneren bij mijn day one Xbox 360 dat het gewoon niet te doen was tenzij je het volume op 10 deed. Ook de latere Xbox 360 slim bleef mijn inziens teveel lawaai maken (bijvoorbeeld tijdens stille momenten) waar ik mij ontzettend aan stoorde.
Ik wil nu daadwerkelijk mijn PS4 gebruiken als vervanger voor mijn blu-ray speler die geluidloos is. Dus ik ben erg benieuwd.
Overigens gisteren gebeld door MediaMarkt of ik mijn day one PS4 wilde omruilen voor een Killzone pakket of voor een Killzone + Controller + Camera pakket. Uiteraard voor de laatste gekozen :-)
Ik kan me herinneren bij mijn day one Xbox 360 dat het gewoon niet te doen was tenzij je het volume op 10 deed. Ook de latere Xbox 360 slim bleef mijn inziens teveel lawaai maken (bijvoorbeeld tijdens stille momenten) waar ik mij ontzettend aan stoorde.
Ik wil nu daadwerkelijk mijn PS4 gebruiken als vervanger voor mijn blu-ray speler die geluidloos is. Dus ik ben erg benieuwd.
Overigens gisteren gebeld door MediaMarkt of ik mijn day one PS4 wilde omruilen voor een Killzone pakket of voor een Killzone + Controller + Camera pakket. Uiteraard voor de laatste gekozen :-)
Welke Mediamarkt heb jij besteld??yorroy schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 21:24:
Ik ben wel ontzettend benieuwd naar hoe stil de PS4 daadwerkelijk is bij het afspelen van bijvoorbeeld een Blu-ray of bij het streamen van een 14gb MKV.
Ik denk dat ik vanavond de stand er nog maar bijbestel
. Staat toch een stuk strakker naar mijn mening.
PSN: Finally_Chris
Tijdens het streamen is hij heel stil. ..yorroy schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 21:24:
Dat kun je namelijk niet met de PS4.
Na de tweede grote update waarschijnlijk welPhusebox schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 21:49:
[...]
Tijdens het streamen is hij heel stil. ..![]()
Phusebox schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 21:49:
[...]
Tijdens het streamen is hij heel stil. ..![]()

Verwijderd
Erg matig als de PS4 niet volledig horizontaal is neer te zetten, maar dat hij waggelt. Is natuurlijk niet zo'n heel groot probleem maar het is niet netjes.
Is dan toch mooi dat US de PS4 als eerst krijgtVerwijderd schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 21:54:
Erg matig als de PS4 niet volledig horizontaal is neer te zetten, maar dat hij waggelt. Is natuurlijk niet zo'n heel groot probleem maar het is niet netjes.
Gewoon een zakje rubber plak voetjes meeleveren.iSpaceman schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 21:56:
[...]
Is dan toch mooi dat US de PS4 als eerst krijgt, kunnen ze iig alle productiefouten verhelpen voor ze naar EU komen
Die staan hier allang allemaal al klaar hoor.iSpaceman schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 21:56:
[...]
Is dan toch mooi dat US de PS4 als eerst krijgt, kunnen ze iig alle productiefouten verhelpen voor ze naar EU komen
Mischien kan Sony een deal met 3M sluiten en dat ze iedereen met een launchconsole een vel van deze nasturen
:

Verwijderd
De massa productie voor EU day one is allang geweest denk ik.....iSpaceman schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 21:56:
[...]
Ik kan niet geloven dat ze dit niet bij de kwaliteits controle zijn tegengekomen. Ik reken er dan ook op dat dit niet bij iedere PS4 het geval gaat zijn. Hoewel ik em net als de PS3 gewoon rechtop zet, moet ie ook gewoon stevig horizontaal kunnen staan,
Dan ben je blij als je op een wachtlijst voor 2e levering staatVerwijderd schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 21:59:
[...]
De massa productie voor EU day one is allang geweest denk ik.....
Als je het filmpje ziet dan zie je dat enkel onder de linkerkant en in het midden (onder de kleurscheiding zegmaar) rubbertjes zitten waardoor hij dus steunt op de middelste rubbers. Is geen fout maar een keuze... Een vrij vreemde keuze als je het mij vraagt maar dus geen foutje.zwembroek schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 22:00:
Ik kan niet geloven dat ze dit niet bij de kwaliteits controle zijn tegengekomen. Ik reken er dan ook op dat dit niet bij iedere PS4 het geval gaat zijn. Hoewel ik em net als de PS3 gewoon rechtop zet, moet ie ook gewoon stevig horizontaal kunnen staan,
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Ik snap het probleem niet zo.
Hij staat of ligt toch gewoon stil?
Het is niet alsof het een laptop is waarmee je fysiek mee aan het werk bent steeds.
Het is niet alsof het een laptop is waarmee je fysiek mee aan het werk bent steeds.
Maar het ziet er wel een beetje slordig uit. Dit zijn wel dingen die mij op den duur zouden irriteren, hoe klein ook het probleem.
Dat dus. Zal wel voor een stukje warme afvoer zijn ofzo. Het zou logischer zijn als je dan op beide kanten zo'n strip doet maar verder kan ik er niet wakker van liggen.rdgut schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 22:17:
Ik snap het probleem niet zo.
Ja maar waarom zou het irriteren? Je raakt hem verder niet eens aan.CR1691 schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 22:24:
Maar het ziet er wel een beetje slordig uit. Dit zijn wel dingen die mij op den duur zouden irriteren, hoe klein ook het probleem.
Dus hij zal ook niet wiebelen dan.
Het gaat er meer om dat ik weet dat hij dat zou kunnen doen. Noem me een mierenneuker maar ik heb een hekel aan dat soort dingenrdgut schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 22:25:
[...]
Ja maar waarom zou het irriteren? Je raakt hem verder niet eens aan.
Dus hij zal ook niet wiebelen dan.
Maargoed, laten we eerst eens afwachten hoe die van ons eruit zien.
[ Voor 8% gewijzigd door CR1691 op 12-11-2013 22:26 ]
Hopelijk is het een uitzondering, ik weet zeker dat ik me eraan zal irriteren...:/
Hoe kunnen mensen zich daar aan irriteren. Als je aan het gamen let je toch totaal niet op je console zelf? Who cares dat die een beetje schommelt. Ik zal er iig niet wakker om liggen. Als dat ding maar goed presteert en die controller maar goed is. Als dat zo is mag die PS4 wel beetje schommelen...
[ Voor 23% gewijzigd door Massief op 12-11-2013 22:34 ]
Hoe vaak kijk jij of jouw huidige consoles recht staan?Phusebox schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 22:26:
Maar hij staat wel scheef dus. Dat zou mij gaan storen.
Ik heb een xbox360 en een PS3 in de kast staan maar ik heb nog nooit gekeken of er 1 recht of scheef staat/ligt.
Vandaag even staan spelen met een "PS4" bij de Mediamarkt in Almere.
PS4 onder het plexiglas is een dummy, er gaat 1 snoer naar binnen die het lampje stroom geeft. Lijkt ook niet echt slim om een PS4 in zo een klein afgesloten hokje te stoppen.
Ervaring: Alleen het spel "knack" is speelbaar, opzich wel grappig. Het ging mij even om de controller feeling. WOUW ik ben om. Wat een vooruitgang zeg! Controller ligt echt heerlijk in de hand! Veel beter dan de PS3. Zou graag een pre-order doen maar dat wordt een lange wachtrij afwachten. (Amazon UK iemand?)
CoD voor de PS4 is gewoon al te koop (geen pre-order ofzo)
Pics:

PS4 onder het plexiglas is een dummy, er gaat 1 snoer naar binnen die het lampje stroom geeft. Lijkt ook niet echt slim om een PS4 in zo een klein afgesloten hokje te stoppen.
Ervaring: Alleen het spel "knack" is speelbaar, opzich wel grappig. Het ging mij even om de controller feeling. WOUW ik ben om. Wat een vooruitgang zeg! Controller ligt echt heerlijk in de hand! Veel beter dan de PS3. Zou graag een pre-order doen maar dat wordt een lange wachtrij afwachten. (Amazon UK iemand?)
CoD voor de PS4 is gewoon al te koop (geen pre-order ofzo)
Pics:
Dat moet je ook niet willen met een PS4 of X1, vreet beiden 10x zoveel stroom als een mediaplayer van 50-80 euro, en ook nog eens oneindig meer geluid omdat een mediaplayer doorgaans fanloos is.Phusebox schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 21:49:
[...]Tijdens het streamen is hij heel stil. ..![]()
Koop gewoon een wd tv live of iets dergelijks, en maak je nooit meer zorgen of je een bestand wel kan afspelen, het teveel lawaai maakt, of dat het teveel stroom vreet.
Wat is het toch een kek apparaat
Is het online eigenlijk mogelijk om met twee man op 1 comsole tegelijk te spelen? Ik zie dat tegenwoordig erg weinig games nog local multiplayer hebben maar het lijkt mij wel leuk om een keer tegen mijn vriendin te kunnen spelen...
Alleen wilt niet iedereen 2 kastjes onder de tv, waar het ook met 1 kan.Bartjuh schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 22:57:
[...]
Dat moet je ook niet willen met een PS4 of X1, vreet beiden 10x zoveel stroom als een mediaplayer van 50-80 euro, en ook nog eens oneindig meer geluid omdat een mediaplayer doorgaans fanloos is.
Koop gewoon een wd tv live of iets dergelijks, en maak je nooit meer zorgen of je een bestand wel kan afspelen, het teveel lawaai maakt, of dat het teveel stroom vreet.
PSN ID: Beest41
Xbox One, kastje?SCARfaceE schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 23:45:
[...]
Alleen wilt niet iedereen 2 kastjes onder de tv, waar het ook met 1 kan.
[ Voor 31% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 12-11-2013 23:53 ]
Een WD Live + PS4 is nog steeds kleiner dan een X1. Enige ''nadeel'' is dat je dan 2 HDMI aansluitingen moet hebben, maja tegenwoordig heeft iedere tv wel meer dan 1 hdmi aansluiting. Bovendien is een WD Live veel uitgebreider dan een X1 wat mediaformats betreft. Ik zou het zelf wel weten..
Verwijderd
Kan ziezo niet zonder extra kastje want ook de xbox one is (te) beperkt. Ik heb mijn eigen mediacenter gemaakt met een Raspberry pie. Die kan al meer dan de hele xbox one op media gebied en is echt onzichtbaar..SCARfaceE schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 23:45:
[...]
Alleen wilt niet iedereen 2 kastjes onder de tv, waar het ook met 1 kan.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2013 00:11 ]
Stelt qua dimensies geen reet voor in vergeking met consoles:SCARfaceE schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 23:45:
[...]Alleen wilt niet iedereen 2 kastjes onder de tv, waar het ook met 1 kan.
http://www.bing.com/image...tv+live&sc=8-10&sp=-1&sk=
We zitten in de PS4 topic toch
Alsnog wil ik kunnen streamen op de PS4, net zoals ik nu bijna dagelijks doe met de PS3. Hopelijk komt deze functie snel.
PSN ID: Beest41
Slightly off topic: ik zie net COD Ghosts reclame op tv en ik ga er vanuit dat men de best mogelijke graphics in zo'n tv commercial wil laten zien.
Ziet de game er echt zo slecht uit op next-gen consoles?
Wie goed doet, die goed ontmoet.
ik weet niet of deze al voorbij is gekomen, maar jeeeee kword weggeblazen...wat gaaf. En gelukkig ook fijn duister (t zag er namelijk tot nu allemaal vrolijk kleuren in de gameplay voorbij komen).
http://www.gamekings.tv/n...adow-fall-launch-trailer/
http://www.gamekings.tv/n...adow-fall-launch-trailer/
Tv commercials worden allemaal opgepoetst tot het best mogelijke resultaat. Dus COD ziet er op alle platformen zo slecht uit.AtlAntA schreef op woensdag 13 november 2013 @ 01:32:
Slightly off topic: ik zie net COD Ghosts reclame op tv en ik ga er vanuit dat men de best mogelijke graphics in zo'n tv commercial wil laten zien.
Succes met je platform en gamekeuze straks!!
Verwijderd
Ik heb zo'n modern tv-meubel van alu en glas en daarboven staat mijn tv. Als ik tv kijk zie ik dus ook wat er onder staat.rdgut schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 22:33:
[...]
Hoe vaak kijk jij of jouw huidige consoles recht staan?
Ik heb een xbox360 en een PS3 in de kast staan maar ik heb nog nooit gekeken of er 1 recht of scheef staat/ligt.
Maar ik vraag me af of je wel kunt zien dat ie een beetje scheef staat. Als het al bij elke PS4 zo is. En anders plak er wel een paar viltnoppen onder.
Weet niet of deze al langs is gekomen:
http://us.playstation.com...stemupdates/ps4/index.htm
Procedure om de system update via USB uit te voeren. Kan misschien handig zijn wanneer de servers van Sony offline gaan doordat iedereen die firmware aan het downloaden is.
Overigens wordt er voor de release notes verwezen naar de handleiding.
Semi-verplichte update.
Procedure om de system update via USB uit te voeren. Kan misschien handig zijn wanneer de servers van Sony offline gaan doordat iedereen die firmware aan het downloaden is.
Overigens wordt er voor de release notes verwezen naar de handleiding.

[ Voor 16% gewijzigd door Arx op 13-11-2013 08:15 ]
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
Op neogaf heeft iemand aandachtig naar andere unboxings gekeken en daar staat de PS4 gewoon kaarsrecht en stabiel
http://www.neogaf.com/for...?p=89560789&postcount=378
Ook Arthur Gies zegt dat het geen probleem is:
.
http://www.neogaf.com/for...?p=89560789&postcount=378
Ook Arthur Gies zegt dat het geen probleem is:

[ Voor 11% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 13-11-2013 08:45 ]
Thanks , update maar alvast binnen gehaaldArx schreef op woensdag 13 november 2013 @ 08:11:
Weet niet of deze al langs is gekomen:
Overigens wordt er voor de release notes verwezen naar de handleiding.Semi-verplichte update.
PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest
Dit topic is gesloten.
Let op:
Problemen in het topic? Rapporteer het door een Topic Report aan te maken.
- [PlayStation 4] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
Problemen in het topic? Rapporteer het door een Topic Report aan te maken.
- [PlayStation 4] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen