Ik moet toch altijd wel lachen om die man.... Wat een mazzelkloot....
Maar al deze unboxings enzo betekend dat het beeldmateriaal deze week los gaat. Laat maar komen
Ik moet toch altijd wel lachen om die man.... Wat een mazzelkloot....
Ik heb zin om die vent een stomp te geven en niet omdat hij een early PS4 heeft.
Een typisch gevalletje van euh.... Je moet hem kennenkaos- schreef op maandag 11 november 2013 @ 09:39:
[...]
Ik heb zin om die vent een stomp te geven en niet omdat hij een early PS4 heeft.
Of in ieder geval omdat hij zo met die spullen gooit.kaos- schreef op maandag 11 november 2013 @ 09:39:
[...]
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Dat blijkt. Goede acteur hahakbloem schreef op maandag 11 november 2013 @ 09:45:
[...]
Een typisch gevalletje van euh.... Je moet hem kennen
Zo heavy stuff.. Zo zie je maar weer dat het internet keihard kan zijn.kbloem schreef op maandag 11 november 2013 @ 09:51:
Voor de mensen die niet weten wie Francis is...
YouTube: On the Topic of Viral Videos and Hate
Ben benieuwd!Arx schreef op zondag 10 november 2013 @ 19:22:
[...]
Dit zegt 'ie:
Starting Monday I'll be able to start sharing some of the world premieres set for #PS4AllAccess on Thursday night.
Let the hype begin!
Pff wat ziet dat er goed uit zeg. Dit is de eerste game die ik in mn ps4 zal stoppenkbloem schreef op maandag 11 november 2013 @ 13:39:
Leuke tutorial video van killzone...
http://nl.ign.com/news/67...hadow-fall-tutorial-video
PSN: Finally_Chris
Je kan volgens mij ook upgraden van de PS+ versie naar de complete voor een discounter prijs tov de detail editie.Jasikevicius3 schreef op maandag 11 november 2013 @ 14:35:
Gaan jullie Driveclub apart kopen? Ik begrijp dat je als PS+ abonnee dit spel (deels?) gratis krijgt; dus beperkt aantal tracks en auto's lijkt me dan?
Dan lijkt me 69 euro een behoorlijke ''meerprijs'', of zou dit het toch wel waard zijn vergeleken met de beperkte mate waarin je dit spel gratis krijgt? Kan ik dit gratis bijv. meer zien als een soort demo zoals 2 tracks en 3 auto's?
een upgrade zou 20 euro gaan kosten, dit was voor de game werd uitgesteld.Jasikevicius3 schreef op maandag 11 november 2013 @ 14:35:
Gaan jullie Driveclub apart kopen? Ik begrijp dat je als PS+ abonnee dit spel (deels?) gratis krijgt; dus beperkt aantal tracks en auto's lijkt me dan?
Dan lijkt me 69 euro een behoorlijke ''meerprijs'', of zou dit het toch wel waard zijn vergeleken met de beperkte mate waarin je dit spel gratis krijgt? Kan ik dit gratis bijv. meer zien als een soort demo zoals 2 tracks en 3 auto's?
You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before
Dat zou wel netjes zijn. Ik snap wel dat ze met PS+ niet direct bij de release volledige games weggeven. Daarbij vind ik sowieso het aanbod op de PS3 echt ontzettend goed, dus ik verwacht voor de PS4 t.z.t. hetzelfde welDutchzilla schreef op maandag 11 november 2013 @ 14:45:
[...]
een upgrade zou 20 euro gaan kosten, dit was voor de game werd uitgesteld.
klam me er niet aan vast. maar het kwam van een officiële bron.
Crash Bandicoot! Mijn hart gaat sneller kloppen bij het idee!CR1691 schreef op maandag 11 november 2013 @ 14:40:
Naughty Dog hebben we nog niet gehoord en gezien dus ik verwacht zeker wel iets vanuit hun kant tijdens de all acces
PSNid: robero50
Liever een nieuwe franchise.Poulske schreef op maandag 11 november 2013 @ 15:23:
Ik hoop meer op een nieuwe Uncharted of The Last of Us.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Welcome to the League of Draven
Hier zitten een aantal pracht titels bij zeg! Vooral Killzone ga ik direct in m'n PS4 gooien zodra ik 'm binnenheb.Raxious schreef op maandag 11 november 2013 @ 15:35:
Dit zijn de games die tijdens het review event aanwezig zijn:
[afbeelding]
Review event? Tell me moreRaxious schreef op maandag 11 november 2013 @ 15:35:
Dit zijn de games die tijdens het review event aanwezig zijn:
[afbeelding]
[ Voor 13% gewijzigd door Phusebox op 11-11-2013 16:13 ]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
The last of us is duidelijk nog niet klaar en zit nog rek in. Uncharted, hoe geweldig ook, vond ik na deel drie welletjes.... Verhaal technisch lijkt het gewoon op en hebben ze me in deel drie een beetje mee teleurgesteld. De gameplay was geweldig maar om nou nog een drake verhaal te krijgen....Euphanasia schreef op maandag 11 november 2013 @ 15:32:
Ik ben eerlijk gezegd nog niet uitgekeken op Uncharted en The Last of Us, ik zie daar graag nog nieuwe delen van. Ik denk dat vooral Uncharted een goede titel is om te kunnen tonen wat er allemaal mogelijk is op de PS4.
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2013 17:48 ]
Verwijderd
Nou ik heb een shitload aan dingetjes vrijgespeeld al. Ik vraag me alleen af hoe je dat straks kunt gaan inzetten want het is niet aan je ps account gekoppeld. Ik denk dat je gewoon met wifi die dingen kunt versturen.Verwijderd schreef op maandag 11 november 2013 @ 18:07:
Als ik dit filmpje op youtube bekijk is Knack niet zomaar wat rammen. Hopelijk voegt de app op iOS en straks Android ook echt wat toe.
[video]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Verwijderd
De functie om voorwerpen te versturen is beschikbaar in de volgende software-update.kbloem schreef op maandag 11 november 2013 @ 18:11:
[...]
Nou ik heb een shitload aan dingetjes vrijgespeeld al. Ik vraag me alleen af hoe je dat straks kunt gaan inzetten want het is niet aan je ps account gekoppeld. Ik denk dat je gewoon met wifi die dingen kunt versturen.
Ja 11 november voor Playstation en de 12e voor Xbox. Daarom vind ik het nog zo eng stil allemaal.... Maar ze zullen wel net wakker zijn in Amerika?uchiha tijntje schreef op maandag 11 november 2013 @ 18:18:
Loopt vanavond niet de review embargo af van alle games? Dacht zoiets gelezen te hebben.
Thanksbotech schreef op maandag 11 november 2013 @ 18:25:
[...]
De functie om voorwerpen te versturen is beschikbaar in de volgende software-update.
Staat bij de beschrijving van de app in de iTunes Store
[ Voor 39% gewijzigd door Kenny_026 op 11-11-2013 18:27 ]
JupRaxious schreef op maandag 11 november 2013 @ 18:33:
Ik eis een filmpje van Boyes, Shuhei en Antonio Banderas.
[ Voor 11% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 11-11-2013 18:42 ]
Dat ligt dan helaas aan Activision.Tristan schreef op maandag 11 november 2013 @ 15:20:
[...]
Crash Bandicoot! Mijn hart gaat sneller kloppen bij het idee!
[ Voor 34% gewijzigd door Cyrso op 11-11-2013 18:46 ]
Waar is er dan nog ruimte voor verbetering voor de komende 6 jaarkbloem schreef op maandag 11 november 2013 @ 18:37:
Zullen we eens gaan voorspellen?
Knack: 8,5 - 8,8
Killzone: 9,2 - 9,6
CoD: 8,6 - 9,0
BF4: 8,6 - 9,0
AC: 8,8 - 9,2
Fifa 14: 9,2 - 9,6
NFS: 7,6 - 8,0
NBA 2K: 8,5 - 8,9
NFL: 8,8 - 9,2
Winnaar, gene met de laagste afwijking, krijgt een gratis PS4 van tweakers...
[ Voor 7% gewijzigd door uchiha tijntje op 11-11-2013 18:48 ]
Verwijderd
Denk niet dat Driveclub al een review krijgt.arnoutzw schreef op maandag 11 november 2013 @ 18:41:
@kbloem
Waar baseren we op ? Metacritic of gamerankings ofzo ?
Ik zeg:
Knack 72-76
Killzone 89-93
CoD is al bekend toch ?
BF4 ook ?
Ac ook
Fifa same
Driveclub 78-83
NFS 58-65
Infamous : SS 80-85
The Order: 85-90
edit: ik zat wel heel breed
Nee klopt maar dacht ik neem Q1/Q2? ook alvast beetje meeVerwijderd schreef op maandag 11 november 2013 @ 18:48:
[...]
Denk niet dat Driveclub al een review krijgt.
[ Voor 12% gewijzigd door Kenny_026 op 11-11-2013 18:52 ]
[ Voor 24% gewijzigd door uchiha tijntje op 11-11-2013 19:03 ]
Inderdaad, eigenlijk zouden ze gewoon het cijfer weg moeten halen en de plus- en minpunten moeten benadrukken. Iedereen heeft toch een andere kijk op wat goed en slecht is aan een game.uchiha tijntje schreef op maandag 11 november 2013 @ 18:55:
De reviewscores lopen al jaren uit de klauwen. Als een site een gehypte game minder dan een 9 durft te geven (denk bijvoorbeeld aan een GTA) dan gooi je als gamesite (helaas) een beetje je eigen glazen in.
Verder kun je het ook nooit goed doen. Als je hele hoge cijfers geeft ben je omgekocht door adverts en als je kritisch bent, wordt je afgeschilderd als kritisch om het kritisch zijn
Vind een nieuwe generatie wel weer een mooi ijkpunt om opnieuw te beginnen. Het kan mijns inziens niet zo zijn dat 80% van de launch line up alweer een 8.5 of hoger krijgt....
Edit:
Geoff Keighley @geoffkeighley 1h
World premiere of THE LAST OF US story DLC from @naughtydog this Thursday during #PS4ALLACCESS live on Spike TV and online at 11 PM ET
Hopelijk nemen ze as donderdag niet alleen de DLC mee
Dit, Cijfers let ik eerlijk gezegd echt amper nog op. Ik heb echt het idee dat de AAA's nu standaard altijd 8 of hoger krijgen (vooral IGN is erg scheutig).Verwijderd schreef op maandag 11 november 2013 @ 19:12:
Daarom lees ik reviews en bekijk ik gameplay op youtube, dat geeft een goede indruk.
[ Voor 27% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 11-11-2013 19:19 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
[ Voor 35% gewijzigd door SToRM666 op 11-11-2013 20:13 ]
PSN id: NL_SToRM
404? Te vroeg?G4mert schreef op maandag 11 november 2013 @ 20:08:
Gloednieuwe PS4 unboxing video van IGN!
http://uk.ign.com/videos/...nboxing-the-playstation-4
Dit weiger ik eigenlijk te geloven. Ik zie die gekke japanner nog heel bijdehand die game aan die andere vent geven om microsoft een oor aan te naaien na hun presentatie. En later inderdaad nog eens op een slide in hun eigen officiele presentatie.Chaoss schreef op maandag 11 november 2013 @ 20:09:
wtf: nieuws: Sony verbiedt doorverkoop PlayStation-games
Ik mag toch hopen dat dit een foutje is anders staat Sony nu keihard voor lul, eerst lef tonen door tijdens een grote persconferentie in hun presentatie aan te geven dat ze niets tegen het doorverkopen van discgames doen en notabene met een sarcastisch filmpje komen en nu dit..?
Dit is dan ook een zwaar overdreven artikel door Tweakers en zeer suggestief. PS3 games zijn ook verboden door te kopen bijvoorbeeld.kbloem schreef op maandag 11 november 2013 @ 20:35:
[...]
Dit weiger ik eigenlijk te geloven. Ik zie die gekke japanner nog heel bijdehand die game aan die andere vent geven om microsoft een oor aan te naaien na hun presentatie. En later inderdaad nog eens op een slide in hun eigen officiele presentatie.
Verwijderd
Nice. Ik krijg er zo'n zin in, helaas nog 2.5 weekG4mert schreef op maandag 11 november 2013 @ 20:08:
Gloednieuwe PS4 unboxing video van IGN!
http://uk.ign.com/videos/...nboxing-the-playstation-4
Zolang er geen firmware update wordt uitgerold die alle games aan je account koppelt en je ze vervolgens niet met een ander account kunt spelen is er niks aan de hand.Bartske schreef op maandag 11 november 2013 @ 20:44:
[...]
Dit is dan ook een zwaar overdreven artikel door Tweakers en zeer suggestief. PS3 games zijn ook verboden door te kopen bijvoorbeeld.
IGN ook al want die hebben een review van Fifa 14 net online gezet.kazuka schreef op maandag 11 november 2013 @ 21:28:
Eerste review en Quick Look van Resogun, blijkbaar hebben de mannen van Giantbomb al een PS4?
http://www.giantbomb.com/...k-look-resogun/2300-8206/
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Verwijderd
"21 jaar DSL!"
Ik ben vooral blij met 'You can power USB devices while the console is off'Chaoss schreef op maandag 11 november 2013 @ 21:52:
Eerst nieuws nav. het Sony review event:
The seven big little details we love about the PlayStation 4 (so far)
bijvoorbeeld, Double tap functie van de PS knop op de DS4 is wel handig/slim
PSN: Bellerophon-
Dat zou echt heel lame zijn anders.Chaoss schreef op maandag 11 november 2013 @ 20:09:
Ik mag toch hopen dat dit een foutje is anders staat Sony nu keihard voor lul, eerst lef tonen door tijdens een grote persconferentie in hun presentatie aan te geven dat ze niets tegen het doorverkopen van discgames doen en notabene met een sarcastisch filmpje komen en nu dit..?
Maar dit is toch precies wat er mis is met de huidige manier van reviewen? Cijfers hebben praktisch al hun waarde verloren. Er was een tijd (toen ik nog op school zat bijvoorbeeld) dat een 8 gewoon een heel goed cijfers was, en een 6 een voldoende. Die grens is momenteel dusdanig verschoven dat alles onder de 8/8,5 vaak als 'slecht' word beschouwd. Dan houd je aan de bovenkant nog maar verdomd weinig over om nuance aan te brengen.kbloem schreef op maandag 11 november 2013 @ 19:11:
Nou ik richt me op zich altijd wel op het cijfer. Zie ik iets lager dan 8 dan waag ik mn tijd er niet aan en als het hoger is ga ik me er in verdiepen...
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Precies de reden waarom ik toch ook vaak naar de reviews kijk van gamekings. Reviews duren daar vaak 20 tot 30 minuten in tegenstelling tot de overige 5 (ign, gamespot) en ze rekenen daar niet in cijfers. Ze geven hun uitgebreide mening en ervaring en je kan je daar in vinden ja / nee.. heeft persoonlijk mijn voorkeurBM schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 08:26:
[...]
Maar dit is toch precies wat er mis is met de huidige manier van reviewen? Cijfers hebben praktisch al hun waarde verloren. Er was een tijd (toen ik nog op school zat bijvoorbeeld) dat een 8 gewoon een heel goed cijfers was, en een 6 een voldoende. Die grens is momenteel dusdanig verschoven dat alles onder de 8/8,5 vaak als 'slecht' word beschouwd. Dan houd je aan de bovenkant nog maar verdomd weinig over om nuance aan te brengen.
We moeten eigenlijk gewoon terug (wat hierboven al gezegd is) naar de tijd waar een 6 voldoende is, en een 8 al heel erg goed is. Maar goed, geen enkele site gaat het aandurven om dat te gaan doen, dus de komende jaren zitten we helaas nog aan dit model vast
Rookworst zonder 'r' is ookworst
Gamekings, hah. Reviews worden door 3 personen gedaan, de eerste vind het te gek, de tweede klote, en de derde mwah. Ja zo kun je een review doen die altijd voor iedereen klopt.Ralf Bimbo schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 08:31:
[...]
Precies de reden waarom ik toch ook vaak naar de reviews kijk van gamekings. Reviews duren daar vaak 20 tot 30 minuten in tegenstelling tot de overige 5 (ign, gamespot) en ze rekenen daar niet in cijfers. Ze geven hun uitgebreide mening en ervaring en je kan je daar in vinden ja / nee.. heeft persoonlijk mijn voorkeur
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Voor mij persoonlijk heeft dat ook gewoon met beperkte tijd te maken. Daarnaast, als je al 25 jaar aan het gamen bent dan weet je ook wel een beetje waar je intresses liggen. Ik ben bijvoorbeeld helemaal gek van Bioware games en scoort een uitbreiding of game een 8- dan kijk ik wel even de video reviews. Ik moet het ook in elk geval in beweging zien. Ik heb het natuurlijk wel over de cijfers op metacritic en gamerankings.BM schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 08:26:
[...]
Maar dit is toch precies wat er mis is met de huidige manier van reviewen? Cijfers hebben praktisch al hun waarde verloren. Er was een tijd (toen ik nog op school zat bijvoorbeeld) dat een 8 gewoon een heel goed cijfers was, en een 6 een voldoende. Die grens is momenteel dusdanig verschoven dat alles onder de 8/8,5 vaak als 'slecht' word beschouwd. Dan houd je aan de bovenkant nog maar verdomd weinig over om nuance aan te brengen.
We moeten eigenlijk gewoon terug (wat hierboven al gezegd is) naar de tijd waar een 6 voldoende is, en een 8 al heel erg goed is. Maar goed, geen enkele site gaat het aandurven om dat te gaan doen, dus de komende jaren zitten we helaas nog aan dit model vast
Daarbij komt dat bepaalde zaken smaak gerelateerd is. CoD bijvoorbeeld kan gerust een 10 krijgen, maar ik blijf het 'slecht' vinden. Andere games die nauwelijks een 7 wisten te scoren, heb ik me prima mee vermaakt.BM schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 08:26:
[...]
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Die is inderdaad ernstig fijn. Ik gooide mijn PS3 controllers altijd aan m'n desktop computer, maar dit werkt een stuk prettigerBellerophon schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 08:14:
[...]
Ik ben vooral blij met 'You can power USB devices while the console is off'
![]()
Als ik naar die lijst kijk vind ik dat driekwart van die spellen die score niet verdient...kbloem schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 08:41:
[...]
Als ik bijvoorbeeld naar DEZE lijst kijk dan kan ik daar niet heel veel vinden waar ik het niet mee eens ben. Daar zitten ook sites tussen die het wel aandurven een slecht cijfer te geven.
Deze generatie heb ik me één ding voorgenomen en dat is dat ik nooit meer met snoertjes ga klooien met cotrollers. Die pulse headset moet helaas zo opgeladen worden maar voor de controllers haal ik dit zodra ik het zie...kaos- schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 09:13:
[...]
Die is inderdaad ernstig fijn. Ik gooide mijn PS3 controllers altijd aan m'n desktop computer, maar dit werkt een stuk prettiger
https://twitter.com/yosp/status/400129434264805377Chaoss schreef op maandag 11 november 2013 @ 20:09:
Goed idee, staat nog eens chique ook. Enig idee hoe duur die dingen zullen gaan zijn?kbloem schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 09:16:
[...]
Deze generatie heb ik me één ding voorgenomen en dat is dat ik nooit meer met snoertjes ga klooien met cotrollers. Die pulse headset moet helaas zo opgeladen worden maar voor de controllers haal ik dit zodra ik het zie...
[afbeelding]
Vraag me idd ook af wat dit grapje moet kosten. rond de 15 a 20 euro lijkt me redelijk, maar ik gok dat Sony er weer de hoofdprijs voor gaat vragenkbloem schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 09:16:
[...]
Deze generatie heb ik me één ding voorgenomen en dat is dat ik nooit meer met snoertjes ga klooien met cotrollers. Die pulse headset moet helaas zo opgeladen worden maar voor de controllers haal ik dit zodra ik het zie...
[afbeelding]
[ Voor 6% gewijzigd door kaos001 op 12-11-2013 09:36 ]
Ik heb er zelf één (niet officieel van Sony) voor de PS3, en geloof me: het is zo ideaal! Klaar met gamen? Klik ze er op. Voila: altijd opgelaadde controllers.Niku schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 09:33:
[...]
Goed idee, staat nog eens chique ook. Enig idee hoe duur die dingen zullen gaan zijn?
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Zoiets heb ik nu ook in vorm van de Vogels Twist Dock. Wat een ideaal ding. Gewoon eens in de zoveel tijd de stekker d'r ff in, 2 uurtjes laden en je kan er weer tegenaankbloem schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 09:16:
[...]
[afbeelding]
Fak dat ziet er gewoon luxe uitkbloem schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 09:16:
[...]
[afbeelding]
PSN: Bellerophon-
Verwijderd
Als het goed is tussen de 4 en 5 tientjes.Niku schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 09:33:
[...]
Goed idee, staat nog eens chique ook. Enig idee hoe duur die dingen zullen gaan zijn?
Ik geloof 30 dagen net als in amerika en eigenlijk iedere aanschaf van een playstation...Jasikevicius3 schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 10:12:
Sorry als dit reeds in dit topic voorbij is gekomen, maar weet iemand of en zoja, hoeveel dagen je gratis PS+ krijgt bij aanschaf van de PS4?
[ Voor 43% gewijzigd door Kenny_026 op 12-11-2013 10:14 ]
Verwijderd
Dan komen er op 1 januari hopelijk aanbiedingen met een jaarabo voor een voordelig prijsje of een aantal maanden gratis oid, als iedereen zijn PS Plus verloopt..kbloem schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 10:13:
Bol.com is niet de goedkoopste maar heeft er al wel twee op staan...
http://www.bol.com/nl/p/s...ion-ps4/9200000020109727/
http://www.bol.com/nl/p/b...ion-ps4/9200000021746357/
[...]
Ik geloof 30 dagen net als in amerika en eigenlijk iedere aanschaf van een playstation...
Klopt, de controllers zijn echt schofterig duur, maarja een 3rd party geval is ook niet echt wat.Verwijderd schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 10:19:
Oh dat valt me dan wel weer mee qua prijs. Een extra controller bijvoorbeeld vind ik altijd erg aan de prijs.
Verwijderd
Nee ik zal ook nooit een 3d party halen, dan maar iets meer uitgeven maar dan wel een originele.kaos- schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 10:21:
[...]
Klopt, de controllers zijn echt schofterig duur, maarja een 3rd party geval is ook niet echt wat.
De meeste van m'n makkers hebben toch allemaal een PS3 en straks een PS4 dus ze nemen maar mooi hun eigen controller mee
das met de vita wel. Je ziet of ze online zijn maar niet op wat voor een device....Niku schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 10:44:
Hoe gaat het trouwens met PSN werken tussen PS3 en PS4? Kun je bijvoorbeeld kijken of je vrienden op een PS4 online zijn als je zelf op een PS3 zit?
[ Voor 5% gewijzigd door k-city op 12-11-2013 10:57 ]
To dare is to do
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq