Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-09 10:49
iSpaceman schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 19:32:
Een mooi uitgebreid FAQ.

Dat gezegd te hebben, snap ik idd niet waarom de ps4 geen mp3's, bluetooth headsets en DLNA ondersteunt. Dit moeten ze echt nog gaan veranderen!
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

Negatief nieuws zat eraan te komen helaas. Maarja heb mijn pc met XBMC toch al met hdmi kabel aan tv dus mij maakt het weinig uit.

@Technoaddict onder

(Veel) meer dan Kinect waarschijnlijk aangezien Playstation Camera geen IR nightvision heeft.

[ Voor 26% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 30-10-2013 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:30
Misschien stomme vraag, Maar hoeveel licht is er nodig om de ps eye te gebruiken?
De rede van deze vraag is omdat ik op de zolder een bioscoop setup heb. Ik kan dus niet veel licht hebben omdat het beeld uit de beamer dan minder wordt op de muur.
Als de ps eye weinig kan in een donkere kamer ga ik niet voor de 500 € bundel.
Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrso
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-09-2022
technoaddict schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 19:38:
Misschien stomme vraag, Maar hoeveel licht is er nodig om de ps eye te gebruiken?
De rede van deze vraag is omdat ik op de zolder een bioscoop setup heb. Ik kan dus niet veel licht hebben omdat het beeld uit de beamer dan minder wordt op de muur.
Als de ps eye weinig kan in een donkere kamer ga ik niet voor de 500 € bundel.
Thnx
Gezichtsherkenning en herkennen van gebaren zal niet lukken denk ik.

Maar het tracken van de Dualshock 4 en/of de PS Move gaat natuurlijk nog wel, aangezien die zelf licht uitzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
Sighhh iPhone geschikte oordopjes,koptelefoons met mic gaan ook al niet werken. Vita oortjes werken wel...

Maar dit is eigenlijk Apple's schuld aangezien iedereen eerst : Wikipedia: Open Mobile Terminal Platform

gebruikte en Apple weer zo nodig zijn eigen variant moest met 2 polen omgewisseld :F.

[ Voor 55% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 30-10-2013 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19:44
swopdark schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 19:01:
http://blog.us.playstatio...timate-faq-north-america/

What type of hard drive does PS4 use?
PS4 is equipped with a 5400 RPM SATA II hard drive. Users can choose to install a new hard drive so long as it complies with these standards, is no thicker than 9.5mm, and is larger than 160GB.

Will users be able to connect an external hard drive to expand storage on PS4?

No, this feature is not supported on PS4.

When playing disc-based games on PS4, do I need to install data to the hard drive?

Yes, all PS4 Blu-ray Disc games must be cached to the hard drive to ensure a smooth gaming experience. However, certain titles may not require you to wait for the game data to be fully cached before starting gameplay. In order to start playing disc-based games, users will need to insert the game disc into PS4 just like on the PS3 system.

If I rent a game disc, and then decide I want to buy it digitally, can I use the mandatory install to avoid downloading it and just activate my license?

No, in this example you would have to delete the disc install data and fully install the digital version of the game.

Will I be able to watch Blu-ray movies on PS4?
Yes, you will need to download and install PS4’s day-one system software update 1.50, and then activate your Blu-ray Disc video capability with a one-time activation through the internet in order to play Blu-ray Disc films and DVD video content.

What if I’m not able to or don’t want to connect my PS4 system online?
PS4 owners in North America can contact SCEA Consumer Services at (800) 345-7669 to request a Blu-ray activation disc that will be distributed via mail.

Will I be able to install system software update 1.50 via a USB drive?
Yes, you will be able to download the firmware to your PC and transfer it to PS4 using a USB memory stick. However, to use the USB method the first time you take PS4 out of the box and before installing system software update 1.50, you’ll need to enable safe mode. When PS4 is powered off, press and hold the Power Button for seven seconds to enter safe mode. Note: Users should only update using official files downloaded from PlayStation.com.

What PS4 software features have been announced, but won’t be available at launch in North America?
Below is an overview of certain features that have been announced that will not be available when PS4 launches in North America.
Share controller via the internet to assist a friend
Suspend/Resume mode
Wireless Stereo Headsets support
Wireless Stereo Headset
Pulse Wired Stereo Headset
Pulse Wireless Stereo Headset Elite Edition

Is there a way to rename my Online ID on PS4?
No. But PS4 does give you the option of allowing your friends to see your real name in addition to your Online ID. You can also choose to import your Facebook photo to be used as your PSN profile picture if you wish.

Will PS4 support custom Dynamic Themes, as currently available on the PS3 system?

No, PS4 will not support Dynamic Themes as they currently exist on the PS3 system.

Will PS4 support media servers or DLNA support in order to stream videos or movies from a home PC?

The PS4 system does not support client functionality for media servers.

Can multiple users log into one PS4 system?
Yes, as on PS3, PS4 users can switch between multiple SEN accounts on one PS4 system.

Hmm niet allemaal antwoorden waar ik blij mee ben, zeker het ontbreken van een client funcoinaliteit voor media servers... Best wel teleurstellend vind ik -O-
Lekker boeiend :F Net als dat gezeur over PS3 en bepaalde videoformaten Sony is eigenaar van grote filmstudio denken jullie nou echt dat goed kan keuren als Matroska formaat goed gaan keuren als er online streaming dienst standaard eropzit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Nu online
swopdark schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 18:56:
[...]

Hoe kom je daarbij? PS4 is een full blown blu ray speler

[...]

Ik denk dat we naar een vergelijkbare situatie gaan al met de PS3. Die slikte ook geen MKV bestanden. divx bestanden dan weer wel maar cinavia gooide vaak roet in het eten. Ik stream iig al mijn series via ps3mediaserver. gaat prima
ps3mediaserver precies het zelfde met cinavia :)
Puur omdat de audiostream gewoon opgepakt kan worden, en je alsnog niet kan afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
Will PS3 peripherals such as fighting sticks and steering wheels work with PS4?
Generally speaking, no. However, at launch, users will be able to use these controllers if a specific game title allows it to be used within the game. This decision is upon the game developer and will vary from game to game.
Hopelijk heeft Driveclub goede support anders koop ik het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:42

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Wtf... dus ik kan de PS4.niet meer gebruiken om media te streamen vanaf mijn pc? Daar was ik eigenlijk blindelings vanuit gegaan... Echt een enorme teleurstelling want daar gebruik ik de PS3 best wel veel voor.

Ik vraag me af of dit een optie is die alleen bij launch nog niet beschikbaar is en later via updates toegevoegd gaat worden of dat mediastreaming er helemaal nooit gaat werken.

Ik ben voor het eerst behoorlijk teleurgesteld in de PS4 :|

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:10

Phydomir

Dennis

Chaoss schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 21:43:
Wtf... dus ik kan de PS4.niet meer gebruiken om media te streamen vanaf mijn pc? Daar was ik eigenlijk blindelings vanuit gegaan... Echt een enorme teleurstelling want daar gebruik ik de PS3 best wel veel voor.

Ik vraag me af of dit een optie is die alleen bij launch nog niet beschikbaar is en later via updates toegevoegd gaat worden of dat mediastreaming er helemaal nooit gaat werken.

Ik ben voor het eerst behoorlijk teleurgesteld in de PS4 :|
Je kan nu out of the box eigenlijk ook niets streamen naar je PS3. Waarom had je dan verwacht dat het op de PS4 wel zou kunnen?

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
serieus je koopt voor 30euro een device die het veel beter kan en waarvoor je slurpende pc niet eens hoeft aan te staan.
Nooit begrepen dat streamen.

Doe je trouwens je ps3 gelijk weg dan?
Zo'n groot verschil zit er nu ook weer niet tussen de games tussen end-of-life first party games en 3rd party release games van de ps4.

[ Voor 37% gewijzigd door Sinned123 op 30-10-2013 21:54 ]

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Boo! Vraag me af wat er achter zit dat de PS4 zo weinig andere dingen kan. Wordt ook niet op aangestuurd dat een aantal van de opties er alsnog komen.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
Shiver23 schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 21:53:
Boo! Vraag me af wat er achter zit dat de PS4 zo weinig andere dingen kan. Wordt ook niet op aangestuurd dat een aantal van de opties er alsnog komen.
Het is al genoemd.
Sony behoort zowel op muziek als film gebied tot de grotere studio's ter wereld, als ze zelfs niet de grootste zijn.
Ze hebben dus een behoorlijk eigen belang om dat soort features niet aan te bieden.
Dit was op de ps3 ook al een probleem en is dus absoluut niet nieuw.

Microsoft heeft al die belangen niet en kan dus gewoon losgaan met de Xbox One.

Wikipedia: Major film studio
Grootste moviestudio

1na grootste muziek label.
Wikipedia: Record label

[ Voor 14% gewijzigd door Sinned123 op 30-10-2013 21:58 ]

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:42

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Phydomir schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 21:46:
[...]

Je kan nu out of the box eigenlijk ook niets streamen naar je PS3. Waarom had je dan verwacht dat het op de PS4 wel zou kunnen?
Niet? Bijna alle series die ik volg en dus download stream ik via tversity naar mijn PS3 en dat werkt prima.

[ Voor 3% gewijzigd door Chaoss op 30-10-2013 22:06 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
We have a solution for the people who like to stream media with DLNA:

Its called the PS3

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/25163563/iH8xjWrnZOMyR.gif

[ Voor 7% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 30-10-2013 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Chaoss schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 22:05:
[...]

Niet? Bijna alle series die ik volg en dus download stream ik via tversity naar mijn PS3 en dat werkt prima.
Ik vond het ook wel een fijne optie, gebruikte het veel met Plex zodat ik overal in het huis toegang had tot mijn media. Jammer dat het weg gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/VDAVY9I.png

Grapje :+

verkeerde topic

[ Voor 17% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 31-10-2013 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tomahawk mijn pc zit direct gekoppeld aan mijn tv dus heb eigenlijk 0 behoefte aan streamen, maar het hoort gewoon te werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20:52
Cyleo schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 22:27:
[...]

Ik vond het ook wel een fijne optie, gebruikte het veel met Plex zodat ik overal in het huis toegang had tot mijn media. Jammer dat het weg gaat.
Ik maak er ook wel gebruik van, zo kan ik zonder de bijkomst van een mediaspeler toch series en films vanaf mn Nas op de tv kijken.
Werkt redelijk.
.mkv ondersteuning lijkt er vrijwel niet te zijn, gaat niet vloeiend of het is niet ondersteund.
Externe ondertiteling ook niet helaas :o
Daarnaast hapert het veel, terwijl online gamen geen probleem is ;)

Dus als je het echt veel gebruikt biedt een mediaspeler meer uitkomst, dus heel erg dat het niet op de ps4 zit vindt ik het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavi
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-09 10:37
Op Reddit las ik dat ze de mp3 support misschien weg hebben gelaten om kosten te besparen. Het zou me niet verbazen als de ondersteuning later als een download weer wordt toegevoegd. Vergelijkbaar met wat MS gedaan heeft met Windows 8 dvd ondersteuning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/MSStusq.jpg _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iSpaceman
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 03-09 20:20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
We zitten bijna in de maand waarin de consoles uitkomen, ben zeker gezien de afgelopen dagen blij met de berichten dat ik toch voor de juiste console heb gekozen.

Zoals in het versus topic aangegeven, denk ik dat de komende jaren Playstation verder gaat uitlopen op de concurrent.
Kan niet wachten om de mooiste launch game van de Next-gen consoles eindelijk in mijn handen te hebben: Killzone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
What type of hard drive does PS4 use?
PS4 is equipped with a 5400 RPM SATA II hard drive. Users can choose to install a new hard drive so long as it complies with these standards, is no thicker than 9.5mm, and is larger than 160GB.
5400RPM? Das best traag, misschien maar eens upgraden naar een 1TB 7200RPM. Er is wel een minimum grootte vereist, maar zou er ook een maximum zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:14

SkyStreaker

Move on up!

Wellicht is dat voor de spellen e.d. die d'r op komen te staan, voldoende. Het lijkt mij ook dat het allemaal goed ongefragmenteerd blijft, dus of sneller echt nodig is?

* Externe HD wordt niet ondersteund
* Thumbdrive wordt wel ondersteund (voor update)

Effectief, dus wel? Aangezien je gigantisch grote thumbdrives hebt inmiddels.

[ Voor 33% gewijzigd door SkyStreaker op 31-10-2013 09:02 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
SkyStreaker schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 08:58:
* Externe HD wordt niet ondersteund
* Thumbdrive wordt wel ondersteund (voor update)

Effectief, dus wel? Aangezien je gigantisch grote thumbdrives hebt inmiddels.
externe hdd word niet ondersteund als "extra storage" voor de PS4.
Dat betekend niet dat de PS4 geen externe schijf kan zien.
Je zult net als de PS3 gewoon thumbdrives EN hdd's kunnen aansluiten voor updates, backups, foto's enz.

Je kunt ze alleen niet gebruiken om spellen op te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Laatst online: 17:56

Edd

Vond net nog een interview op nutech over de PS4:
http://nutech.nl/games/36...en-van-playstation-4.html

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09:08

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Kaap schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 08:55:
[...]

5400RPM? Das best traag, misschien maar eens upgraden naar een 1TB 7200RPM. Er is wel een minimum grootte vereist, maar zou er ook een maximum zijn?
Maar er staat toch dat het moet voldoen aan die standaarden? Dus kan een 7200RPM dan wel? :?

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20:25

Oxigeon

En zo is dat!

MonkeySleeve schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 09:40:
[...]

Maar er staat toch dat het moet voldoen aan die standaarden? Dus kan een 7200RPM dan wel? :?
Is het niet gewoon wachten tot een of andere malloot het probeerd?

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
Goed interview!, zeker voor NU.NL :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gandalf68
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13:04
Even een vraagje , weet iemand toevallig of er een aparte afstandsbediening komt om blu Rays af te spelen voor de ps4 ? of dat je bv de afstandsbediening van je Sony Blu Ray speler kan gebruiken ?

Wat me wel verbaast is dat er geen ondersteuning komt voor dlna en mkv etc.. op mijn Sony Bravia tv uit de w6 serie (50 inch ) kan dit wel !

Misschien dat het later komt maar de reden tegen illegale content wordt door deze ondersteuning meteen onderuit gehaald.

Oke ik moet wat films converteren maar het werkt wel !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-09 12:24

CR1691

Hero of Time

Gandalf68 schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 10:23:
Even een vraagje , weet iemand toevallig of er een aparte afstandsbediening komt om blu Rays af te spelen voor de ps4 ? of dat je bv de afstandsbediening van je Sony Blu Ray speler kan gebruiken ?
Geen idee, wellicht dat ze die functie in de PS app inbouwen. Lijkt mij het makkelijkste.

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Kaap schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 08:55:
[...]

Voor een laptop (2,5") HDD is 5400rpm nog steeds best wel standaard. Ik denk ook dat de devvers met die snelheid in het achter hoofd programmeren. Ik vraag me dus af of een upgrade naar 7200rpm of een SSD echt verschil zal maken.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18:37
CR1691 schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 10:29:
[...]

Geen idee, wellicht dat ze die functie in de PS app inbouwen. Lijkt mij het makkelijkste.
Het lijkt mij het makkelijkste als ze gewoon de PS3 BluRay Remote hadden ondersteund, die gebruik ik namelijk behoorlijk effectief voor BluRays kijken op de PS3 .. 8)7
Maarja, dat levert natuurlijk niks op bij Sony, niks is compatible, alles moet opnieuw aangeschaft worden .. Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

#4ThePlayers nu met Tinie Tempah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20:57
Gandalf68 schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 10:23:

Wat me wel verbaast is dat er geen ondersteuning komt voor dlna en mkv etc.. op mijn Sony Bravia tv uit de w6 serie (50 inch ) kan dit wel !

Misschien dat het later komt maar de reden tegen illegale content wordt door deze ondersteuning meteen onderuit gehaald.

Oke ik moet wat films converteren maar het werkt wel !
Ik vermoed, dat de ps4, net als de ps3 slim, hdmi-cec ondersteund wat betekend dat je de ab van je tv kunt gebruiken om de ps4 bluray dingen te bedienen.

Over dat media-afspeel verhaal; misschien komt sony wel met een betaalde mediacenter app voor bv. 30-40 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Trishul schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 10:38:
[...]

Ik vermoed, dat de ps4, net als de ps3 slim, hdmi-cec ondersteund wat betekend dat je de ab van je tv kunt gebruiken om de ps4 bluray dingen te bedienen.

Over dat media-afspeel verhaal; misschien komt sony wel met een betaalde mediacenter app voor bv. 30-40 euro?
Ik denk het niet, ik denk dat de markt ervoor rap afneemt terwijl het wel veel licentiegeld kost. Bijna iedereen heeft tegenwoordig wel een smarttv. Ik denk dat ik er ook maar eens voor moet gaan doorsparen. Toch maar eens de overstap maken naar Full HD met de PS4 voor de deur :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 10:37
Vraag aan iedereen: Welke titels staan op je verlanglijstje en welke ga je zeker aanschaffen?

Voor mij zeker:
- Battlefield 4
- Call of Duty: Ghosts
- Gran Turismo 6
- The Division

Verlanglijstje:
- Assassin's Creed IV
- DriveClub
- Killzone Shadow Fall
- Need for Speed Rivals
- Watch Dogs

Voornamelijk shooters zo te zien. Ben benieuwd naar jullie lijstjes, wellicht zitten er titels tussen waar ik eerder niet naar gekeken heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Zeker:
Killzone
Knack
Dragon Age
The Division

Laatste twee games komen pas volgend jaar uit maar zijn wel twee titels die ik absoluut wil hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

Tristan schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 11:03:
Vraag aan iedereen: Welke titels staan op je verlanglijstje en welke ga je zeker aanschaffen?

Voor mij zeker:
- Battlefield 4
- Call of Duty: Ghosts
- Gran Turismo 6
- The Division

Verlanglijstje:
- Assassin's Creed IV
- DriveClub
- Killzone Shadow Fall
- Need for Speed Rivals
- Watch Dogs

Voornamelijk shooters zo te zien. Ben benieuwd naar jullie lijstjes, wellicht zitten er titels tussen waar ik eerder niet naar gekeken heb.
The Order: 1886 staat op mijn verlanglijstje O+
Mad Max ook trouwens :Y

Killzone en Battlefield 4 zijn day one aanschaf

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eternalspy
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-06 16:48
Ghost bij release en dat speel ik tot Destiny uit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperflipNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-08 16:02
The Order: 1886 staat op mijn verlanglijstje O+
Mad Max ook trouwens :Y

Killzone en Battlefield 4 zijn day one aanschaf
Killzone en BF4 voor mij ook op day one.
Mad max en The division hou ik zeker in de gaten 8)

BFV: SuperflipNL [PS4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G4mert
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-04 19:52
besteld:
Killzone
BF4
AC:BF
FIFA 14

plus extra controller (blauw) voor Fifa. en vertical stand.

Verlanglijstje:
Destiny
The Division
The Order 1886

[ Voor 25% gewijzigd door G4mert op 31-10-2013 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
The Order: 1886 is ook wel interessant inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G4mert
Weet niet of de nieuwe gameplay video van Killzone al geplaatst was, maar wat ziet dit er bizar goed uit.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=KvkiFnrKfro]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20:25

Oxigeon

En zo is dat!

Ik ga voor 100% voor FIFA14... En dan zit ik nog een beetje te dubben tussen Black Flag en Battlefield.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Ik was The Order ook vergeten ja. Lijkt een must have te worden voor de PS4 bezitter. Hopelijk rond de VGA's meer concrete info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Ffia 14, battlefield 4, GTA V(ooit), watch dogs, driveclub, the order, the division

Op launch alleen battlefield en fifa 14, nog even wachten hoe dat zit met inruilprogramma voor de ps3 versie naar en een tientje inleggen voor de downloadbare versie van fifa 14 voor de ps4..
Dus de ps3 gaat de deur uit, maar zonder fifa 14 ;)
Want de disc schijn je nodig te hebben voor die download, maar daar is nog niet heel veel van bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G4mert
dutchgio schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 11:51:
Dus de ps3 gaat de deur uit, maar zonder fifa 14 ;)
Want de disc schijn je nodig te hebben voor die download, maar daar is nog niet heel veel van bekend.
Fifa heeft geen Ps3>Ps4 upgrade actie. (Graag een bron mocht ik het verkeerd hebben. :9)

[ Voor 7% gewijzigd door G4mert op 31-10-2013 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperflipNL
Afbeeldingslocatie: https://img.game.co.uk/_images/tradein/offer/tradeInOffer40bgp_splash.jpg

Kan geen andere source vinden i.v.m. bedrijfsnetwerk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
Dat zijn retailer acties

http://www.pu.nl/artikelen/feature/fifa-14-next-gen-upgrade/

In Nederland kan je naar Gamemania die doen voor 20 euro upgrade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Wat ik begrepen heb is dat EA Benelux geen deals heeft met Nederlandse retailers. De Fifa upgrade is dan ook voor ons helaas niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperflipNL
CR1691 schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 12:04:
Wat ik begrepen heb is dat EA Benelux geen deals heeft met Nederlandse retailers. De Fifa upgrade is dan ook voor ons helaas niet mogelijk.
Aah ok, duidelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

arnoutzw schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 12:04:
Dat zijn retailer acties

http://www.pu.nl/artikelen/feature/fifa-14-next-gen-upgrade/

In Nederland kan je naar Gamemania die doen voor 20 euro upgrade
Met als toevoeging dat je wel drie games moet inleveren die een bepaalde waarde moeten vertegenwoordigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
CR1691 schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 12:04:
hmm, balen dan want ik dacht toch gelezen te hebben dat het ook naar europa zou komen.
Fifa 14 ps3 USED verkoopprijs is 40 euro, dus dan kom je al een heel eind lijkt me.
Of moet je verplicht 2 games inleveren?!

[ Voor 3% gewijzigd door dutchgio op 31-10-2013 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Tristan schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 11:03:
GT6 is voor de PS3 he ;)

Voor mij is de lijst van games die ik zeker wil hebben als volgt:
- Killzone Shadow Fall
- Assassin's Creed IV
- Knack
- Minecraft
- DriveClub
- Watch Dogs
- The Division
- The Witness
- Infamous Second Son

En dan vergeet ik misschien nog wat (kleinere) games...
G4mert schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 11:22:
Weet niet of de nieuwe gameplay video van Killzone al geplaatst was, maar wat ziet dit er bizar goed uit.

[video]
Ziet er goed uit! Ik vind het wel flauw dat je kan zien waar de tegenstanders lopen. In FarCry 3 zat dit ook al, maar ik weet niet of ik dit nou een goeie ontwikkeling vind.
Het is een beetje hetzelfde als het kunnen terugspoelen in een racegame om een gemaakte fout te herstellen.

Achja, het is in ieder geval wel goed dat je het niet perse hoeft te gebruiken.

[ Voor 33% gewijzigd door SToRM666 op 31-10-2013 12:22 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
SToRM666 schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 12:15:
[...]

Ziet er goed uit! Ik vind het wel flauw dat je kan zien waar de tegenstanders lopen. In FarCry 3 zat dit ook al, maar ik weet niet of ik dit nou een goeie ontwikkeling vind.
Het is een beetje hetzelfde als het kunnen terugspoelen in een racegame om een gemaakte fout te herstellen.

Achja, het is in ieder geval wel goed dat je het niet perse hoeft te gebruiken.
Ben ik met je eens, vind het ook ergens best wel lame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperflipNL
Misschien wel, maar het brengt ook wel wat stealth met zich mee. Denk dat het qua moeilijkheidsgraad ook wel goed zit, imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Mijn excuses voor het lange bericht. Zie onderstaande actie van Gamemania wat betreft het inruilen van je current gen voor je next gen game.

Afbeeldingslocatie: http://www.gamemania.nl/content/dedicated_nextgen/images/nextgen_nl.jpg

[ Voor 44% gewijzigd door CR1691 op 31-10-2013 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Mooie actie, maar ik ben al blij als ik de tijd heb om een game 1 keer uit te spelen.
Dus als ik dan moet kiezen dan speel ik ze het liefst op de PS4 :)

[ Voor 22% gewijzigd door SToRM666 op 31-10-2013 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Massief
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 11-04-2022
G4mert schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 11:22:

[video]
Ziet er goed uit. Alleen altijd als ik iemand zie spelen oogt het redelijk simpel allemaal. Hoop dat schijn bedriegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Overigens wel grappig om te zien dat het PS4 topic al in deel 4 zit en het XBO topic in deel 2. Alles wijst erop dat MS een nederlaag gaat lijden.

[edit]
Wat details die ik nog niet wist:
Remember playing some games where you could adjust the size of the screen to better fit the game into the edges? That square is the safe zone and dictates how the game is fit into your display. You can now adjust it in the PS4′s OS itself, thus eliminating the need to individually match it for each game.

As for notifications, you can choose from different toggles for what notification you receive such as for Friends, Downloads Complete and much more. If you want to game in peace without any notifications, you can switch them off without issues. You also have the option to turn the OS music on and off.

The Share button has three key functions: the ability to take screenshots, calling up the menu and recording video. You’ll also have different options for how many taps do what. For example, a single press of the Share button could take a screenshot while double tapping it will start recording. You can adjust these around to have a single press bring up the menu and a long press to start recording depending on your preferences.

[ Voor 79% gewijzigd door Tristan op 31-10-2013 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16:16
Tristan schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 12:35:
Overigens wel grappig om te zien dat het PS4 topic al in deel 4 zit en het XBO topic in deel 2. Alles wijst erop dat MS een nederlaag gaat lijden.
Alleen omdat er meer mensen op tweakers reageren in het ps4 topic ? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Xenophoben schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 12:39:
[...]

Alleen omdat er meer mensen op tweakers reageren in het ps4 topic ? :+
Got a fair point :+ Maar als je verder kijkt dat Tweakers zie je dat de PS4 in de USA en meeste EU ook al uitverkocht is en de XBO gewoon nog te bestellen is. Weet natuurlijk niet of de productie aantallen hetzelfde zijn maar verwacht daar geen groot verschil in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Massief
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 11-04-2022
Tristan schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 12:41:
[...]

Got a fair point :+ Maar als je verder kijkt dat Tweakers zie je dat de PS4 in de USA en meeste EU ook al uitverkocht is en de XBO gewoon nog te bestellen is. Weet natuurlijk niet of de productie aantallen hetzelfde zijn maar verwacht daar geen groot verschil in.
Ik ken een hoop mensen die zijn overgeschakeld van Xbox naar PS4, waaronder ik zelf overigens. Altijd een xbox gehad (en PS vaak afgezeken) maar nu ben ik duidelijk over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
CR1691 schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 12:23:
Mijn excuses voor het lange bericht. Zie onderstaande actie van Gamemania wat betreft het inruilen van je current gen voor je next gen game.

[afbeelding]
heb je een bon van de aanschaf bij gamemania nodig voor de ps3 versie?!
Mijn Fifa 14 komt niet van de gamemania af, vandaar. ;)
Inruilen voor 20 euro is een prima deal lijkt me, al zou je m ook kunnen verkopen op marktplaats voor 30-35 euro en hetzelfde betalen, ervan uitgaande dat fifa 14 bij release op ps3 50 euro kostte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Je kunt toch gewoon je PS3 versie van bepaalde games upgraden naar een PS4 (download) versie voor 10 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

dutchgio schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 12:45:
[...]

heb je een bon van de aanschaf bij gamemania nodig voor de ps3 versie?!
Mijn Fifa 14 komt niet van de gamemania af, vandaar. ;)
Inruilen voor 20 euro is een prima deal lijkt me, al zou je m ook kunnen verkopen op marktplaats voor 30-35 euro en hetzelfde betalen, ervan uitgaande dat fifa 14 bij release op ps3 50 euro kostte.
Geen idee. Voor mij helaas niet interessant omdat ik vanaf de 360 kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Tristan schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 12:35:
Volgens mij is dit nog altijd deel 1 hoor... Waar haal jij die andere 3 topics vandaan dan? :p
[edit]
Wat details die ik nog niet wist:

[...]
Dat wist ik ook nog niet. Klinkt wel goed moet ik zeggen :)
Voor mij zal het menu wel de belangrijkste setting worden denk ik zo.

[ Voor 7% gewijzigd door SToRM666 op 31-10-2013 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
CR1691 schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 12:50:
[...]

Geen idee. Voor mij helaas niet interessant omdat ik vanaf de 360 kom.
Er staat toch 'dezelfde game' op ps3/xbox360 ?!
Dan moet xbox360 > ps4 ook kunnen.

Een xbox one versie gaat sowieso niet op, want de actie geldt maar tot aan het einde van het jaar.

[ Voor 15% gewijzigd door dutchgio op 31-10-2013 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
SToRM666 schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 12:52:
[...]

Volgens mij is dit nog altijd deel 1 hoor... Waar haal jij die andere 3 topics vandaan dan? :p
Ohhh sh*t, je hebt helemaal gelijk! Ik heb met een scheef oog zitten kijken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
SToRM666 schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 12:52:
[...]

[...]
Playstation 1, 2 en 3? :+
Als de xbox al wel z'n 2e topic heeft, zou die juist voor moeten lopen...

[ Voor 12% gewijzigd door dutchgio op 31-10-2013 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Nee, daar proberen meer man elkaar ervan te overtuigen dat ze een goede keuze maken [/troll] >:)

[ Voor 9% gewijzigd door vaagisdenaam op 31-10-2013 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

dutchgio schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 12:56:
[...]

Er staat toch 'dezelfde game' op ps3/xbox360 ?!
Dan moet xbox360 > ps4 ook kunnen.

Een xbox one versie gaat sowieso niet op, want de actie geldt maar tot aan het einde van het jaar.
Maar mijn savegame kan ik niet meenemen vanaf de Xbox naar de PlayStation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
CR1691 schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 13:10:
[...]

Maar mijn savegame kan ik niet meenemen vanaf de Xbox naar de PlayStation.
Ik ga die van mn ps3 ook niet meenemen naar de ps4.
Ben allang blij dat ik voor een redelijk prijsje de ps4 versie kan kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Ik heb nog weinig tot geen ervaring met ustream.tv en twitch.tv. Welke van de 2 is beter? Die sites zullen straks ontploffen met de share functies van PS4 en XBO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iSpaceman
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 03-09 20:20
RTL Z heeft een interview gedaan met Jim Ryan (President Sony Europa)

http://www.rtlnieuws.nl/e...-vraag-naar-playstation-4

niet veel nieuws maar wel leuk om te kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-09 20:51

Nik

Zit ik de Faq te lezen... Wellicht al benoemd hier maar...
Is it possible to output all game audio through DUALSHOCK 4 controller’s 3.5mm headset jack?

Yes, you can select the Output to Headsets option to either ‘Chat Audio’ or “All Audio.”
Geniaal dit! Eindelijk een potje gamen midden in de nacht zonder anderen wakker te maken / houden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Nik schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 21:51:

[...]

Geniaal dit! Eindelijk een potje gamen midden in de nacht zonder anderen wakker te maken / houden!
Dat kan met een goede headset voor de PS3 ook al hoor, alleen is die dan draadloos of bekabeld in je ps3/tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-09 20:51

Nik

dutchgio schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 22:15:
[...]

Dat kan met een goede headset voor de PS3 ook al hoor, alleen is die dan draadloos of bekabeld in je ps3/tv
Eens. Maar aangezien ik geen draadloze headset heb (gedoe met batterijen of accu) en een lange kabel niet echt een optie is, vind ik dit een wel érg fijne mogelijkheid. Met m'n Vita gebuikte ik altijd al een headset, dus dit zal zo'n soortgelijke ervaring geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Nik schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 22:30:
[...]

Eens. Maar aangezien ik geen draadloze headset heb (gedoe met batterijen of accu) en een lange kabel niet echt een optie is, vind ik dit een wel érg fijne mogelijkheid. Met m'n Vita gebuikte ik altijd al een headset, dus dit zal zo'n soortgelijke ervaring geven.
Nu nog hopen dat de PS4 zelf redelijk stil is; anders houdt die je huisgenoten wakker..
Dat 'scannende/ladende' geluid van de disc bij de PS3 is aardig luidruchtig, maar verder is ie wel redelijk stil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Nik schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 21:51:

[...]

Hey, dat is wel vet. Ik wist het nog niet. Hoop wel dat het ook nog een beetje klinkt/de compressie niet te hoog is en er een beetje een DAC in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Tristan schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 15:55:
Ik heb nog weinig tot geen ervaring met ustream.tv en twitch.tv. Welke van de 2 is beter? Die sites zullen straks ontploffen met de share functies van PS4 en XBO.
Komt er geen YouTube upload mogelijkheid dan? (Ik ben vast weer spuit 11...) Ik heb een paar honderdduizend views op YouTube, wat moet ik met Twitch etc.? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We kunnen misschien over 4 weken al spelen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Ik hoop het :) Anders heb ik voor niks vrij genomen haha

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Verstekbakker schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 00:06:
[...]

Komt er geen YouTube upload mogelijkheid dan? (Ik ben vast weer spuit 11...) Ik heb een paar honderdduizend views op YouTube, wat moet ik met Twitch etc.? :P
In het begin zeker geen YouTube. Wel kan je in ieder geval met Twitch je streams direct naar YouTube door sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komen de opgenomen recordings op de ps4 harde schijf te staan en kan je ze kopieren naar usb stick?

Dat zou mooi zijn want dan kun je ze op de pc/laptop bewerken en uploaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperflipNL
http://www.gamequarter.be...krijgen-twee-toevoegingen

Kan iemand mij vertellen over welke twee toevoegingen het gaat?

Kan niet op de website komen i.v.m. beleid bedrijfsnetwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
SuperflipNL schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 11:58:
http://www.gamequarter.be...krijgen-twee-toevoegingen

Kan iemand mij vertellen over welke twee toevoegingen het gaat?

Kan niet op de website komen i.v.m. beleid bedrijfsnetwerk.
concreet kwamen Skylanders: Swap Force en DC Universe Online erbij.

Niet heel bijzonder... Volgens mij was die laatste al bekend trouwens....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 07:34:
Komen de opgenomen recordings op de ps4 harde schijf te staan en kan je ze kopieren naar usb stick?

Dat zou mooi zijn want dan kun je ze op de pc/laptop bewerken en uploaden.
Iemand meer info hierover?

Op de ps3 kon dit wel met bepaalde spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperflipNL
kbloem schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 12:01:
[...]

concreet kwamen Skylanders: Swap Force en DC Universe Online erbij.

Niet heel bijzonder... Volgens mij was die laatste al bekend trouwens....
Nee niet heel bijzonders nee :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
PlayStation 4 All Access on 11/14 - 11pm EST on Spike + Live Stream

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/kDlbpao.png

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/TtEiuwE.png

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/SQBC9z4.png

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=707449

Mogelijk ook nieuwe games :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

arnoutzw schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 12:09:
PlayStation 4 All Access on 11/14 - 11pm EST on Spike + Live Stream

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=707449

Mogelijk ook nieuwe games :*)
Awesome. Niet zo raar natuurlijk. Uitverkopen gaat de ps4 ziezo en dan moet je daarna de mensen weer enthousiast maken voor de komende leveringen. In europa is het helemaal goed, want daar moet zelfs de eerste verkoop nog beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Ik zeg Uncharted 4 :+ heres hoping.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Verwijderd schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 12:01:
[...]

Iemand meer info hierover?

Op de ps3 kon dit wel met bepaalde spellen.
Nee, dit kun je zien als uitbreiding van je interne storage en dat is niet ondersteund. Onderstaand is uit de officiele FAQ...
Will users be able to connect an external hard drive to expand storage on PS4?

No, this feature is not supported on PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kbloem schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 12:31:
[...]

Nee, dit kun je zien als uitbreiding van je interne storage en dat is niet ondersteund. Onderstaand is uit de officiele FAQ...

[...]
Ik denk dat ze bedoelen om daar spellen en dlc op te zetten en dat kan niet.

Een video bestand naar usb stick kopieren moet toch wel kunnen denk / hoop ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Verwijderd schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 12:44:
[...]

Ik denk dat ze bedoelen om daar spellen en dlc op te zetten en dat kan niet.

Een video bestand naar usb stick kopieren moet toch wel kunnen denk / hoop ik.
Er zijn heel veel specifieke gevallen te bedenken. Ik lees dat je voor het updaten via USB de PS4 eerst in een safemode moet opstarten anders werkt het niet. In normal state leest hij dus geen update uit via usb. Dat is vreemd want de update zelf leeft hij wel als je hem download in de normal state. Met andere woorden, ze zijn zeer huiverig voor het lezen/schrijven van/naar USB. Niet zo gek als je ziet dat de softmods op FW 3.55 voortkwamen door een lek in usb storage.

Tot de 15e is het gewoon heel veel hopen en denken maar niet zeker weten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kbloem schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 12:57:
[...]

Er zijn heel veel specifieke gevallen te bedenken. Ik lees dat je voor het updaten via USB de PS4 eerst in een safemode moet opstarten anders werkt het niet. In normal state leest hij dus geen update uit via usb. Dat is vreemd want de update zelf leeft hij wel als je hem download in de normal state. Met andere woorden, ze zijn zeer huiverig voor het lezen/schrijven van/naar USB. Niet zo gek als je ziet dat de softmods op FW 3.55 voortkwamen door een lek in usb storage.

Tot de 15e is het gewoon heel veel hopen en denken maar niet zeker weten....
Klopt , ik maak graag videos en bewerkingen daarvan , vandaar.

Maar bijna elke Tweaker weet dat al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Edit mogelijkheid moet er gewoon zijn... Je moet toch iets leuks van je gameplay kunnen maken? En anders moet er weer zo'n capture kast tussen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thriz
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-03 14:56
Vraagje: Ook ik ben van plan een PS4 aan te schaffen met PlayStation Plus. De kans is echter groot dat ik pas later een console in mijn bezit kan krijgen i.v.m. de mogelijk beperkte voorraad. Kan ik dan alsnog de games downloaden die in de eerste maand gratis waren? Resogun lijkt me echt geweldig namelijk, die wil ik niet mislopen..
Pagina: 1 ... 55 ... 64 Laatste

Dit topic is gesloten.