Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperflipNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-08 16:02
Games die nu in Playstation Plus komen zijn vaak een aantal maanden beschikbaar in de store. Dus het is niet zo dat ze na de eerste maand weer verdwijnen. Dit was in ieder geval zo op de PS3. Maar ik kan het mis hebben op de PS4.

BFV: SuperflipNL [PS4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16:04
SuperflipNL schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 15:04:
Games die nu in Playstation Plus komen zijn vaak een aantal maanden beschikbaar in de store. Dus het is niet zo dat ze na de eerste maand weer verdwijnen. Dit was in ieder geval zo op de PS3. Maar ik kan het mis hebben op de PS4.
Maar hoe gaat dit precies in zijn werk, als ik dus straks PS Plus neem mag ik dus elke maand 1 game (die Sony heeft geselecteerd) gratis downloaden en onbeperkt blijven gebruiken?

Want als ik dan vervolgens PS Plus weer opzeg, blijven de games dan in mijn bezit en dus speelbaar?

[ Voor 8% gewijzigd door yorroy op 01-11-2013 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iSpaceman
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 03-09 20:20
Thriz schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 15:01:
Vraagje: Ook ik ben van plan een PS4 aan te schaffen met PlayStation Plus. De kans is echter groot dat ik pas later een console in mijn bezit kan krijgen i.v.m. de mogelijk beperkte voorraad. Kan ik dan alsnog de games downloaden die in de eerste maand gratis waren? Resogun lijkt me echt geweldig namelijk, die wil ik niet mislopen..
Wat je als goed is wel kan doen is gewoon via de SEN webstore "kopen", zo doe ik het nu ook altijd met mijn psn plus account. Ze blijven de games altijd in je kooplijst staan en kan je ze dus opnieuw downloaden (mits je psn plus hebt natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperflipNL
yorroy schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 15:20:
[...]

Maar hoe gaat dit precies in zijn werk, als ik dus straks PS Plus neem mag ik dus elke maand 1 game (die Sony heeft geselecteerd) gratis downloaden en onbeperkt blijven gebruiken?

Want als ik dan vervolgens PS Plus weer opzeg, blijven de games dan in mijn bezit en dus speelbaar?
Elke week komt er een store update, waarvan in het begin van de maand vaak een paar gratis games bij komen. Deze staan, afhankelijk van de afspraken, een aantal maanden gratis beschikbaar in de store voor Plus leden. Hierna is hij niet meer gratis te downloaden.

Download je een spel en verwijder je het spel, dan kan je hem altijd later nog opnieuw downloadden (ook als hij niet gratis in de store staat). Dit omdat je aankopen zijn gekoppeld aan je account. En ja je kan de spellen gebruiken nadat hij uit de store is gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralf Bimbo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 04-07 13:46
yorroy schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 15:20:
[...]

Nope.. zolang je PS+ hebt kun je de games spelen. Als je niet verlengd kun je ze dus niet meer spelen. Als je later toch weer PS+ neemt zijn de eerder 'gekochte' games ook weer beschikbaar.

Zoals hier zojuist ook is gezegd. Heb je PS+, dan kun je ze via SEN ook kopen. Zodra je dan een PS4 hebt kun je ze alsnog downloaden. Zo simpel is het :)

Rookworst zonder 'r' is ookworst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Die nieuwe app van PS kwam halvewege november toch? misschien al een paar games aanschaffen via de app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thriz
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-03 14:56
iSpaceman schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 15:22:
[...]

Wat je als goed is wel kan doen is gewoon via de SEN webstore "kopen", zo doe ik het nu ook altijd met mijn psn plus account. Ze blijven de games altijd in je kooplijst staan en kan je ze dus opnieuw downloaden (mits je psn plus hebt natuurlijk
Oké, dat zou heel fijn zijn! Ik zal het uitproberen tegen die tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
edit: ...nevermind, spuit 11

Over die app, bedoel je niet de nieuwe website die is geoptimaliseerd voor mobiel? Als je nu met je mobiel naar de site gaat krijg je de nieuwe site. Ik vind hem veel te traag...

[ Voor 69% gewijzigd door Verstekbakker op 01-11-2013 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-09 10:49
Lol weer episch twittermoment van Shu :+ :

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/25163563/wowlol.PNG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo al die media bullshit ook weer de wereld uit.. DLNA en MP3 gewoon af te spelen op de PS4!! >:)

http://www.gamed.nl/view/108819

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Ehhh, bron Neogaf en twee tweets van shu waarin niets bevestigd wordt en hij alleen zegt t eens aan te kaarten? Of mis ik nu iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:50
nioz schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 00:02:
Ehhh, bron Neogaf en twee tweets van shu waarin niets bevestigd wordt en hij alleen zegt t eens aan te kaarten? Of mis ik nu iets?
Wel gelezen?

"Een Sony vertegenwoordiger heeft nu laten weten dat de tweede update verschillende grote features zal bevatten. In de eerste plaats wordt de 'Suspend en Resume' feature toegevoegd. Deze laat toe om de console uit te schakelen en toch verder te gaan op de plek waar je de actie hebt gepauzeerd. De andere belangrijke actiepunten zitten hem in de mediafeatures. De PlayStation 4 laat je toe eigen muziek te streamen tijdens games, maar alleen via Music Unlimited. De tweede update moet het mogelijk maken om MP3s af te spelen. Ook DLNA ondersteuning wordt op deze manier toegevoegd. Als laatste bevestigde element is er de ondersteuning van oude PS3 headsets. De update moet eind 2013 of begin 2014 verschijnen."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
dutchgio schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 00:08:
[...]

Wel gelezen?

"Een Sony vertegenwoordiger heeft nu laten weten dat de tweede update verschillende grote features zal bevatten. In de eerste plaats wordt de 'Suspend en Resume' feature toegevoegd. Deze laat toe om de console uit te schakelen en toch verder te gaan op de plek waar je de actie hebt gepauzeerd. De andere belangrijke actiepunten zitten hem in de mediafeatures. De PlayStation 4 laat je toe eigen muziek te streamen tijdens games, maar alleen via Music Unlimited. De tweede update moet het mogelijk maken om MP3s af te spelen. Ook DLNA ondersteuning wordt op deze manier toegevoegd. Als laatste bevestigde element is er de ondersteuning van oude PS3 headsets. De update moet eind 2013 of begin 2014 verschijnen."
Dat is mooi nieuws, dan ga je tenminste er niet op achteruit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:06

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Ik vind het ook niet echt een betrouwbaar bericht maar we gaan het zien. Zou iig wel mooi zijn als het allemaal minstens zo goed gaat werken als op de PS4. Ik zou er zelfs wel een betaald codec pack voor over hebben als ik dan meer formaten kan afspelen.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
dutchgio schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 00:08:
[...]

Wel gelezen?

"Een Sony vertegenwoordiger heeft nu laten weten dat de tweede update verschillende grote features zal bevatten.
Ik heb het inderdaad gelezen. Maar aan wie heeft die vertegenwoordiger dit laten weten dan? Hun bron is neogaf (en in het Neogaf topic over mp3 op ps4 staat geen bevestiging hiervan) en er staan twee tweets van Shu (die in het Neogaf topic staan) waarin niets bevestigd wordt. Dus dan zijn er twee opties. Optie één: ze hebben een andere bron, maar noemen deze niet (slordig). Optie twee: ze interpreteren de twee tweets van Shu wel heel erg ruim (of kunnen geen engels).

Ik geloof het in ieder geval niet totdat er een goede bron is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Nou ik voelde me best even genaaid. Ik heb naar aanleiding van de persconferentie een pulse headset gekocht omdat ze aangaven dat deze gewoon ondersteund zou worden. Toen kwamen de berichten dat dat toch niet zou zijn en nu dat het met een tweede patch komt. Gelukkig maar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Er beginnen geruchten op te duiken dat Naughty Dog bezig zou zijn met een game welke te maken heeft met het thema 'outer space'.

http://i.imgur.com/GEmrQH6.png

Niet mijn favoriete keuze, maar ik zou er niet van staan kijken.
Maar ik ga toch maar afwachten om te zien of er nog meer hints komen voordat ik het geloof.

[ Voor 33% gewijzigd door SToRM666 op 02-11-2013 16:11 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
kbloem schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 09:46:
Nou ik voelde me best even genaaid. Ik heb naar aanleiding van de persconferentie een pulse headset gekocht omdat ze aangaven dat deze gewoon ondersteund zou worden. Toen kwamen de berichten dat dat toch niet zou zijn en nu dat het met een tweede patch komt. Gelukkig maar....
Ik neem aan dat je de 'gewone' Pulse headset hebt? Als je de Pulse elite hebt, dan kan je deze ook via de 3,5mm jack aansluiten op je controller voor audio/chat. Maar het is inderdaad wel gaar dat ze bij de launch niets ondersteunen behalve chat via de controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k-city
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 03-04 07:54
SToRM666 schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 09:50:
Er beginnen geruchten op te duiken dat Naughty Dog bezig zou zijn met een game welke te maken heeft het het thema 'outer space'.

http://i.imgur.com/GEmrQH6.png

Niet mijn favoriete keuze, maar ik zou er niet van staan kijken.
Maar ik ga toch maar afwachten om te zien of er nog meer hints komen voordat ik het geloof.
Ik ben ook niet zo fan van het thema, maar als Naughty Dog de developer is.. Hoe dan ook liever een nieuwe IP met een space thema dan weer een Uncharted, hoewel ik dat ook niet heel erg vind ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:13
Persoonlijk zie ik liever een nieuwe Uncharted, of het moet een realistische space game zijn.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Die nieuwe Uncharted gaat er vast wel komen maar het is al een tijdje bekend dat Naughty Dog ook al werkt aan een nieuwe/andere IP.

Ik vindt alles prima, als het de kwaliteit van een Uncharted en TLOU haalt dan is het wel een instant buy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Naughty Dog heeft ook 2 teams he, eerst komt Uncharted daarna een nieuwe game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:56

Edd

Origins schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 12:33:
Gezien de historie van games die men heeft gereleased op de diverse Playstations verwacht ik geen Uncharted op de PS4 binnen afzienbare tijd..
Dus ik denk dat we eerst Savage Starlight krijgen (de onaangekondige IP).

En die 2 teams.. De ene heeft net TLoU opgeleverd en de ander werkt al een tijdje aan de nieuwe IP.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrso
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-09-2022
Een paar kleine nieuwtjes:

- Rime gebruikt Unreal Engine 4

Afbeeldingslocatie: http://abload.de/img/unrealengine4n0zcf.png

(trailer: YouTube: Rime from #PlayStationGC | #PS4 :9~ )

- PSVita Remote Play werkt ook zonder tussenkomst van je Wi-Fi netwerk door rechstreeks verbinding te maken met de PS4. En deze vorm van Remote Play biedt waarschijnlijk de beste ervaring met zo goed als geen lag. (http://www.psx-sense.nl/1...e-wi-fi-verbinding-nodig/)

- War Thunder (Combat flight simulator game) voor PS4 ondersteunt head tracking met de Playstation camera.
PSU:You’ve worked with Sony’s DualShock controller before with the likes of L-2 Sturmovik: Birds of Prey and Birds of Steel. Do you think the DualShock 4 brings with it any extra functionality that improves the flight combat genre?

GE: It has a touchpad which helps incredibly when navigating the menus, and improved design overall. Also we implemented innovative control method as well which works like a mouselook on PC – you only need to choose the direction with a stick and the plane will fly there itself. But it’s better to try than explain this.
"PSU:What features does the PS4 have that helps to make War Thunder the game that you envisioned?

GE: For a start, we’ll support PlayStation Camera, which will be used for head-tracking – so you can look around in battle freely. And we may support new devices developed by Sony if they'll fit into our game nicely"
(http://www.psu.com/a02137...es-most-action-packed-MMO)

Hij lijkt ook te hinten naar meerdere nieuwe Sony devices, waarschijnlijk de PS4 VR headset? :)

- Mogelijk Journey en The Unfinished Swan op PS4

(https://twitter.com/Nathan_Gary/status/396541157087260672)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k-city

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Rime is trouwens ook wel een game waar ik naar uitkijk, samen met Oddworld: New 'n' Tasty (de remake van het origineel). Die laatste was sowieso een van mijn favoriete games op de PS1, heel originele puzzels en geweldige humor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
SToRM666 schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 14:15:
Rime is trouwens ook wel een game waar ik naar uitkijk, samen met Oddworld: New 'n' Tasty (de remake van het origineel).
seconded O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
Origins schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 12:33:
Ze hebben op het moment volgens mij zelfs 3 projecten lopen. Zal vanavond ff een bron geven. Ik denk overigens dat het dan inderdaad 2 volwaardige teams zijn, en dat devs en art doorschuiven naar het volgende project als er één bijna afgerond is.
Edit: volgens mij was ik in de war met Santa Monica :p

[ Voor 5% gewijzigd door nioz op 03-11-2013 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Zo'n spacegame lijkt me wel cool. Maar zagen we niet een keer in een interview bij naughty dog een model van een persoon uit de 17e of 18e eeuw op het scherm bij een ontwikkelaar? Dat is tijdtechnisch meer de andere kant op in elk geval....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Edd schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 13:08:
[...]

Gezien de historie van games die men heeft gereleased op de diverse Playstations verwacht ik geen Uncharted op de PS4 binnen afzienbare tijd..
Dus ik denk dat we eerst Savage Starlight krijgen (de onaangekondige IP).

En die 2 teams.. De ene heeft net TLoU opgeleverd en de ander werkt al een tijdje aan de nieuwe IP.
Oh ik dacht juist dat TLOU team werkte aan een nieuwe IP en dat het andere team al bezig was met Uncharted.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Was deze officieele Killzone SF trailer al gepost?:

Damn wat ziet dat er vet uit :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chaoss schreef op zondag 03 november 2013 @ 10:47:

[video]

Krijg hierdoor wel zin in de game :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darks
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11:43
Ik twijfel nog wat over de aanschaf van een PS4. Ik ben altijd een Xbox gamer geweest maar tot nu toe kan de Xbox One mij niet overtuigen, maar de PS4 ook nog niet.

Ik zie nu dat Game Mania in België een eindejaarsbundel beschikbaar stelt met een PS3, The Last of Us en Gran Turismo 6 voor 299 EUR. Dit heeft mijn interesse wel gewekt aangezien het 2 games zijn die me enorm aanspreken.

Toch twijfel ik of het nog een goede zet is om 300 EUR te spenderen aan een PS3.. Graag had ik wat advies of meningen gehad hierover.

Alvast bedankt!

Gamertag: I Darks I PSN: Sgt_Darks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darks schreef op zondag 03 november 2013 @ 12:24:
Ik twijfel nog wat over de aanschaf van een PS4. Ik ben altijd een Xbox gamer geweest maar tot nu toe kan de Xbox One mij niet overtuigen, maar de PS4 ook nog niet.

Ik zie nu dat Game Mania in België een eindejaarsbundel beschikbaar stelt met een PS3, The Last of Us en Gran Turismo 6 voor 299 EUR. Dit heeft mijn interesse wel gewekt aangezien het 2 games zijn die me enorm aanspreken.

Toch twijfel ik of het nog een goede zet is om 300 EUR te spenderen aan een PS3.. Graag had ik wat advies of meningen gehad hierover.

Alvast bedankt!
De ps3 heeft een hele grote backlog die je nog lang plezier kan geven. De vraag is, wil je alle nieuwste games spelen? Zo ja, dan is de ps3 geen optie. Het komende jaar zal er nog flink wat op uitkomen en daarna wordt het steeds minder. In dat geval is het verstandiger om te investeren in een nieuwe console ala PS4 of Xbox one. De interessante titels zoals de TLOU en uncharted en dat soort kwaliteit in titels zul je binnen een jaar ook al tegen komen, dus dat is het probleem niet. De vraag is, wil je het extra geld er aan uitgeven. Je hebt een xbox 360 neem ik aan, dus je kunt ook daar nog even op blijven gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alvast bedankt!
Persoonlijk vind ik de prijs van de bundel nog aan de hoge kant, GT5 vond ik echt tegenvallen als autoliefhebber. De geruchten gingen ook dat de The Last of Us ook op de PS4 uit zou komen maar dat is nog niet bevestigd. Daarnaast zou ik dan gewoon nog een jaartje op de Xbox 360 spelen en volgend jaar weer beide consoles onder de loep nemen en dan een keuze maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter

Alvast bedankt!
De PS3 heeft natuurlijk ontzettend veel games en nu vaak ook tegen een lage prijs, dus dat is wel heel erg mooi. De grote vraag is: kan je er mee leven als je dadelijk allerlei exclusieve games voor de PS4 ziet verschijnen die niet naar de PS3 komt? Of, bijvoorbeeld, dat je op de PS4 in Battlefield 4 64-player multiplayer matches hebt en op de PS3 'slechts' 24-multiplayer matches.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k-city

Alvast bedankt!
Ik zou dan persoonlijk voor een tweedehands ps3 en spellen gaan, dan ben je voor de helft van de prijs klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:15

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Net toevallig op marktplaats geweest. (wil mijn games enzo verkopen) Zag al een ps3 slim met 6 spellen voor 120 euro staan.. Dus dat is echt een schijntje :).

http://www.marktplaats.nl...abe740c1b&previousPage=lr

Ah zie dat er al meer wordt geboden :P, maar je begrijpt wat ik bedoel. Dan zou ik lekker eerst zoiets gaan doen. En zoals aangegeven zijn er goede exclusives te vinden die ook gewoon lekker goedkoop 2e hands zijn aan te schaffen.

Je mag mijn PS3 ook wel overnemen als je wilt ;), is alleen geen Slim editie en heb er geen spellen meer bij, maar mocht je interesse hebben. PM me.

[ Voor 70% gewijzigd door uchiha tijntje op 03-11-2013 13:00 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop echt dat Level 5 ooit Dark cloud 3 gaat maken. Ach we kunnen hopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k-city
Als ze met een nieuwe Ghibli game voor de PS4 komen vind ik dat ook prima :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Ik kwam op Ars nog een handige opsomming van de FAQ tegen: http://arstechnica.com/ga...om-sonys-massive-ps4-faq/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrso
Geruchten over Uncharted 4 laaien op:

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=708506

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:58
Chaoss schreef op zondag 03 november 2013 @ 10:47:

[video]

Inderdaad...zin in!!! :9

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Mjah geloof niet dat er mensen zijn die twijfelen of er een uncharted 4 in de maak is, ik bedoel daar kunnen we toch wel vanuit gaan? Wat dat betreft niet zulke interessante geruchten. Wel hoop ik dat ze echt iets nieuws aan de game toevoegen, deel 1 tm 3 waren nagenoeg hetzelfde en dat ging prima voor 3 delen lang maar ik ben toch wel toe aan wat vernieuwing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G4mert
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-04 19:52
Het blauwe licht op de PS4 console zelf kan ook van kleur veranderen. Bron

Benieuwd of het alleen rood is voor oververhitting of dat er meerdere kleuren zijn zoals op de controller.
Blauw, rood en wit zijn al bevestigd. Hier een video, bij 45 sec eerst blauw, dan wit voor remote play.

Afbeeldingslocatie: http://media.officialplaystationmagazine.co.uk/files/2013/10/PS4-red-line-of-death.jpg

[ Voor 41% gewijzigd door G4mert op 04-11-2013 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11:15
Zolang het maar geen geel is, dan heb je met een PS3 namelijk met een YLOD te maken en dat is vaak einde verhaal / dure reparatie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-09 12:24

CR1691

Hero of Time

In dit geval dus rood. Als hij rood is is de PS4 oververhit en wordt weer blauw als hij is afgekoeld.

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperflipNL
Tja elk apparaat zal overhit raken als je hem in een afgesloten ruimte plaatst. Nou is het niet te zien of er ventilatie sleuven bovenin zitten. Maar had gehoord dat de PS4 oververhitting detecteerd en zichzelf uitschakelt en later weer aangaat (ter beveiliging).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The red line of death. -O-

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2013 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Als ie daarna - na het afkoelen - weer bijkomt, dan is het eerder een red line of sleep ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Inderdaad, dit is de red line of sleep :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:34
Bartjuh schreef op maandag 04 november 2013 @ 11:33:
[...]

Als ie daarna - na het afkoelen - weer bijkomt, dan is het eerder een red line of sleep ;)
Meer een red line of faint... Als je aan het gamen wil heb je toch liever niet dat je console in slaap valt/bewusteloos raakt?

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Sterker nog, volgens de bron gaat de PS4 dan niet uit: er komt alleen een waarschuwing in beeld dat de PS4 misschien te warm wordt. Binnen enkele seconden na het openen van dat 'hok' verdween de waarschuwing al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Harmsen schreef op maandag 04 november 2013 @ 11:38:
[...]Meer een red line of faint... Als je aan het gamen wil heb je toch liever niet dat je console in slaap valt/bewusteloos raakt?
Dat is waar, ik denk daarom dat het verstandig is om de PS4 (of X1 for that matter) niet in een afgesloten plexiglas doos te zetten zonder ventilatiegaten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Toch de stap maar genomen... AC4 ge pre ordered.. Was toch wat lastig om te doen, Killzone leek me ook geweldig. 4 of 5 uur Singleplayer? Hell nao

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

lanerios schreef op maandag 04 november 2013 @ 11:52:
Toch de stap maar genomen... AC4 ge pre ordered.. Was toch wat lastig om te doen, Killzone leek me ook geweldig. 4 of 5 uur Singleplayer? Hell nao
Hoe kom je aan die 4 of 5 uur? In previews begreep ik dat het ongeveer 10 uur gameplay is. BF4 SP is wel 4-5 uur.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

lanerios schreef op maandag 04 november 2013 @ 11:52:
De singleplayer lijkt tussen de 10 en 12 uur te liggen volgens een aantal journalisten die de game al gespeeld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 18:32
Pre order geen 1 game voor ps4. Best kans dat de saturn/mediamarkt wat leuke akties gaan doen op de launchday. 3=2 zal het wel worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
10 uur is alsnog achtelijk kort.. 6 euro per uur? Kom op zeg, dat ga ik er dus echt niet aan betalen.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18:47
lanerios schreef op maandag 04 november 2013 @ 12:25:
10 uur is alsnog achtelijk kort.. 6 euro per uur? Kom op zeg, dat ga ik er dus echt niet aan betalen.
:F Naast de SP is er natuurlijk ook nog MP. 10- 12 uur is redelijk lang voor een shooter campaign tegenwoordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Call of Duty : Ghosts heb ik bij Bol.com besteld.

Battlefield 4 en Killzone ga ik digitaal aankopen in de PSStore.

Allemaal voor de Playstation 4 natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Ik vind 10 uur voor een shooter tegenwoordig gewoon lang. Je knalt in 4/5 uur door de meeste shooters heen. 10 is dan bijzonder respectabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-09 19:01
Ik ga ook niets preorderen vooralsnog. Koop als ik de PS4's binnen heb gewoon via PSstore Battlefield 4. Je mag op 2 consoles tegelijk gebruik maken van de online aankopen dus dat ga ik ook doen.

Ik stel gewoon de PS4 van m'n broertje in als mijn primary PS4 zodat hij op z'n account de door mij aangekochte games kan spelen en log op m'n eigen PS4 in als secondary PS4 (kan ik alleen op mijn account de door mij gekochte games spelen, maar er speelt toch niemand anders op mijn PS4).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16:16
redelijk normaal toch? 10 uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 09:25
Verwijderd schreef op maandag 04 november 2013 @ 12:38:
Call of Duty : Ghosts heb ik bij Bol.com besteld.

Battlefield 4 en Killzone ga ik digitaal aankopen in de PSStore.

Allemaal voor de Playstation 4 natuurlijk.
Vreemd, een maand geleden vond je de Xbox nog beter en zou je daar op wachten.

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:04

Phydomir

Dennis

Tegenwoordig wel ja. Daarnaast zal iedere shooter het tegenwoordig toch vooral van zijn MP moeten hebben. Wat ik van KZ MP heb gezien moet ik me daar zeker wel een poos kunnen vermaken.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phydomir schreef op maandag 04 november 2013 @ 13:24:
[...]

Tegenwoordig wel ja. Daarnaast zal iedere shooter het tegenwoordig toch vooral van zijn MP moeten hebben. Wat ik van KZ MP heb gezien moet ik me daar zeker wel een poos kunnen vermaken.
Zeker, beetje zoals COD in een Science fiction jasje en mooiere graphics (de mp dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Cyleo schreef op maandag 04 november 2013 @ 12:45:
[...]

Ik vind 10 uur voor een shooter tegenwoordig gewoon lang. Je knalt in 4/5 uur door de meeste shooters heen. 10 is dan bijzonder respectabel.
Dat is het probleem dus.. "Ja ach, 10 uur is lang voor shooters, dus accepteer het maar" of de altijd grappige "Ja maar het draait om de MP! dus stop met klagen" |:(

Dat wil ik allemaal graag accepteren, als ze een keer een goede game afleveren waarin tactics echt uitmaken. In die "options video" kwam allemaal hetzelfde eruit, hostages leven, alles is dood.
Waar is de kans dat het fucked up gaat. Het zag er schitterend uit, maar te linear, en te kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lanerios schreef op maandag 04 november 2013 @ 13:28:
[...]

Dat is het probleem dus.. "Ja ach, 10 uur is lang voor shooters, dus accepteer het maar" of de altijd grappige "Ja maar het draait om de MP! dus stop met klagen" |:(

Dat wil ik allemaal graag accepteren, als ze een keer een goede game afleveren waarin tactics echt uitmaken. In die "options video" kwam allemaal hetzelfde eruit, hostages leven, alles is dood.
Waar is de kans dat het fucked up gaat. Het zag er schitterend uit, maar te linear, en te kort.
Killzone staat er niet om bekend makkelijk te zijn, dat kan ik je wel vertellen. Ik denk dat in de walkthrough het gewoon op heel makkelijk staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kaos- schreef op maandag 04 november 2013 @ 13:13:
[...]

Vreemd, een maand geleden vond je de Xbox nog beter en zou je daar op wachten.
Geen geduld hebben he , ik tenminste , de X1 kan nog wel tot maart volgend jaar duren.

Het leven is al zo kort , vandaar dat ik ook voor de PS4 ben gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.psx-sense.nl/1...-ghosts-op-ps4-bevestigd/

Goed nieuws voor de COD fans.

http://www.psx-sense.nl/1...ogste-pc-settings-op-ps4/

Ook goed nieuws. Best een mooie game nog dan!

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2013 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Verwijderd schreef op maandag 04 november 2013 @ 13:37:
[...]

Killzone staat er niet om bekend makkelijk te zijn, dat kan ik je wel vertellen. Ik denk dat in de walkthrough het gewoon op heel makkelijk staat.
Oh.. dan heb ik toch wat gemist in Killzone 3 en 2? Vond ze namelijk erg goed te doen op Hard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lanerios schreef op maandag 04 november 2013 @ 13:44:
[...]

Oh.. dan heb ik toch wat gemist in Killzone 3 en 2? Vond ze namelijk erg goed te doen op Hard...
Oh ik heb alleen 1 en de vita versie gespeeld. :P op het hoogste niveau waren die best wel pittig

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2013 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Remote play gaat het echt helemaal worden hoop ik. Heb er speciaal voor een Vita killzone bundel voor gekocht op marktplaats. Helemaal nieuw in de doos voor 130.- incl. game en 8 GB kaartje :9

Daarnaast kan je ook meer gebruik maken van het PS+ abonnement. Want je kan ook gratis PS Vita games downloaden! Nog even afwachten maar de PS4 is duidelijk een goede keuze. Zo lijkt het..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-09 07:40
Lekkerboeie86 schreef op maandag 04 november 2013 @ 13:53:
[...]

Remote play gaat het echt helemaal worden hoop ik. Heb er speciaal voor een Vita killzone bundel voor gekocht op marktplaats. Helemaal nieuw in de doos voor 130.- incl. game en 8 GB kaartje :9

Daarnaast kan je ook meer gebruik maken van het PS+ abonnement. Want je kan ook gratis PS Vita games downloaden! Nog even afwachten maar de PS4 is duidelijk een goede keuze. Zo lijkt het..
Ik heb al veel langer een PS Vita om gewoon te gamen, maar daarnaast lijkt me de remote play echt een waardevolle aanvulling. Ik zie die mooie warme zomerdag al komen waarop ik lekker zit te gamen in de tuin 8)

Ben wel benieuwd wat er qua headsets nog te gebeuren staat. Ik wil wel graag een andere, maar kijk het voorlopig nog wel ff aan wat er straks zowel op de PS3 als de PS4 werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Jaa zou graag hebben dat daar nog duidelijkheid in komt. Heb nu een Sony 7.1 stereo headset voor PS3. en zou het wel jammer vinden als dat niet werkt op de PS4. Is gewoon met bluetooth USB ontvanger. Dus waarom dat niet zou werken is mij een raadsel. Anders moet ie maar in de verkoop..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperflipNL
Ik heb die headset ook. Heb "gehoord" dat die support in de tweede update komt. Dus zit er dik in dat er gewoon support komt voor de 7.1 dolby headset van Sony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 20:18
Lekkerboeie86 schreef op maandag 04 november 2013 @ 14:05:
Jaa zou graag hebben dat daar nog duidelijkheid in komt. Heb nu een Sony 7.1 stereo headset voor PS3. en zou het wel jammer vinden als dat niet werkt op de PS4. Is gewoon met bluetooth USB ontvanger. Dus waarom dat niet zou werken is mij een raadsel. Anders moet ie maar in de verkoop..
die van sony doet het gewoon! is een 1st party headset!

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Lekkerboeie86 schreef op maandag 04 november 2013 @ 14:05:
Ben je wat tevreden over die headset? Ik wil er zelf ook een aanschaffen. Die nieuwe Turtle Beach PX4 lijkt me ook wel wat.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-09 14:41
Dutchzilla schreef op maandag 04 november 2013 @ 14:19:
[...]

die van sony doet het gewoon! is een 1st party headset!
Nope, Sony heeft aangegeven dat oa de Pulse headset pas op een later moment zullen werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
zwembroek schreef op maandag 04 november 2013 @ 14:23:
[...]

Ben je wat tevreden over die headset? Ik wil er zelf ook een aanschaffen. Die nieuwe Turtle Beach PX4 lijkt me ook wel wat.
Prima apparaat. Zit lekker op je hoofd. Grote oorschelpen. En je kan hem afstellen in grote. De band die over je hoofd loopt kan je inschuiven. Dus voor grote en kleine hoofden geschikt. Verder werkt de accu zeker wel 8 uur. Het geluid vind ik persoonlijk erg goed, maar er zullen ongetwijfeld betere zijn. De prijs kwaliteit verhouding lijkt prima te zijn. Turtle beach ligt toch wel een stukje hoger in prijs als ik me niet vergis.

34 reviews bij elkaar hieronder :)

http://www.gamingheadsets...luetooth-headset-ps3.html

[ Voor 10% gewijzigd door Lekkerboeie86 op 04-11-2013 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Lekkerboeie86 schreef op maandag 04 november 2013 @ 13:53:
[...]

Na remote play te hebben gezien op de PSP blijf ik toch wel voorzichtig hiermee. Fantastisch concept was het maar werkte voor geen meter (traag en slechte beeldkwaliteit). Maar ik geeft het een tweede kans, techniek staat niet stil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
SeamusXanthus schreef op maandag 04 november 2013 @ 14:56:
[...]

Na remote play te hebben gezien op de PSP blijf ik toch wel voorzichtig hiermee. Fantastisch concept was het maar werkte voor geen meter (traag en slechte beeldkwaliteit). Maar ik geeft het een tweede kans, techniek staat niet stil :)
Komt goed PS4 en Vita zijn helemaal gemaakt voor elkaar voor remoteplay ,zeker met de expertise van Gakai erbij:

Afbeeldingslocatie: http://abload.de/img/psp-whatwentwronghjoad.png

Afbeeldingslocatie: http://abload.de/img/ps3-whatwentwrongecjut.png

Afbeeldingslocatie: http://abload.de/img/ps4andvita-whatwentrimnkw4.png :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15:20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
arnoutzw schreef op maandag 04 november 2013 @ 15:01:
[...]

Komt goed PS4 en Vita zijn helemaal gemaakt voor elkaar voor remoteplay ,zeker met de expertise van Gakai erbij:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding] :)
Ziet er goed uit ;) Zeker nu de vita redelijk goedkoop is zit ik er stevig aan te denken er eentje te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Cyleo schreef op maandag 04 november 2013 @ 17:24:
[...]

Ziet er goed uit ;) Zeker nu de vita redelijk goedkoop is zit ik er stevig aan te denken er eentje te kopen.
Ik heb het gedaan vorige week :|

Vet apparaat, mooi beeld, fijne controls en de prijs is nu idd wel ok. Heel leuk dat je op remote play kunt klikken. Met wat gepruts heb ik dan ook echt mn PS3 menu kunnen bedienen. Heel vet allemaal....

Alleen zwaar kut dat geen game werkt en ik er tot de ps4 eigenlijk geen ruk aan heb. Dus is mijn aankoop van €225 euro nog niet echt gerechtvaardigd. Gisteren kreeg ik van de vrouw ook de opmerking "Waarom speel je er eigenlijk niet op?" en das vrij pijnlijk aangezien ze twee weken geleden riep "Daar ga je toch niets mee doen"....

Dan maar hopen dat Minecraft lekker speelt op de Vita....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
Daarom had je dit stappen schema moeten volgen:

Stap 1 : Neem PS+ abbo
Stap 2 : Koop Vita+(mega pack?)
Stap 3: Download elke maand gratis Vita games
Profit!

Deed ik ook in afwachting van PS4 nu al zoveel Vita games dat ik wel ff zoet ben tot mijn PS4 arriveerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Maar dan moeten het wel leuke games zijn. Ik heb nu oddworld, j&d, gravity sucks en motorstorm maar vind het allemaal niets....

Heb the walking dead maar gekocht want die stond altijd al op mn lijstje. Maar hoe ideaal was het om een game als dragon age erop te spelen via remote play? Die game vond ik namelijk erg teleurstellend maar op de vita had ik hem nog wel af willen maken.

En zelda achtige games zoals die op de snes zou geweldig zijn maar is er helaas niet of ik heb die nog niet gevonden...

Dus ik sta open voor tips ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
Meer voor Vita topic maar Hotline Miami en Limbo zijn tof ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd

Edd

Nieuwe Killzone beelden..
Hier te downloaden.
Downloaden? Ja, downloaden.. Want het gaat om Ultra High Bitrate MP Footage. Dus geen Youtube die nog iets verknald ;)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
Nu nog iemand die hem torrent want de servers staan al te roken :P aan de reacties in de Neogaf thread te zien is het prachtig: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=709130

Afbeeldingslocatie: http://abload.de/img/sanstitreufsbg.png

DAT IQ :9~ :9~ :9~ Next gen is here! _/-\o_

edit: Post met directlink: http://www.neogaf.com/for...p?p=88600979&postcount=37

[ Voor 136% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 04-11-2013 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd

Edd

arnoutzw schreef op maandag 04 november 2013 @ 19:45:
Nu nog iemand die hem torrent want de servers staan al te roken :P aan de reacties in de Neogaf thread te zien is het prachtig: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=709130
Mjah, duurde wel ff met 1,5-2 MB/s en daar heb je dan een 100Mbit-lijntje voor :+

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
De belichting is echt wel zeer indrukwekkend. Wel jammer dat ik dat filmpje op mijn pc maar met 1 frame per seconde kan afspelen :P

[ Voor 28% gewijzigd door SToRM666 op 04-11-2013 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
Tip probeer: MPC:HC http://mpc-hc.org/
+ LAV Filters : http://forum.doom9.org/showthread.php?t=156191

http://files.1f0.de/lavf/LAVFilters-0.59.exe Directlink voor Setupfile

Speelt alles vloeiend af met HW versnelling op recente videokaarten

Volgens mij wel ff zelf die filters aanvinken in opties ;) :

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/25163563/Capture_2.PNG

[ Voor 39% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 04-11-2013 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

De Uncharted games zitten ook op ongeveer 10-12 uur gameplay en die hebben veel minder waarde qua multiplayer. Zijn wel games die het de moeite waard zijn om nog een keer te spelen U3 heb ik vorige week ook nog voor een 2'de keer uitgespeeld.

en 6 euro per uur? een bezoekje aan de bios kost meer. 10-12 uren voor Killzone is gewoon redelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k-city
Mooi artikel op Kotaku over de comeback van Sony Japan
The Tokyo-based Japan Studio, responsible for PlayStation 2 classics such as Ico, Shadow of the Colossus, and the Ape Escape franchise, seemed A.W.O.L. for much of the PS3 generation. Now, on the eve of the PlayStation 4's release, Japan Studio is trying to make a major comeback. I went to Tokyo to find out how.

It wasn't a single trip. I had to go to Tokyo twice to get the full story, and to gain an audience with the man who is sort of Sony's secret weapon for making Japan Studio a force to be reckoned with once again.

That man is Allan Becker, former head of Sony Santa Monica which is, not coincidentally, one of the studios that defined the PS2 and PS3 generation with the likes of God of War and thatgamecompany's Flow, Flower and Journey. Becker now runs Japan Studio and it was in the studio's Tokyo offices that he told me about his goal: "For Japan Studio to be relevant globally in two and a half years."

Becker wants Japan Studio to be back in a big way. When I asked him whether we can expect strong PS4 titles from the studio, his reply was simple: "Absolutely." In an age when Sony studios in California and Amsterdam make standout games like Uncharted, Last of Us and Killzone, getting a studio whose most notable PS3 games between 2006 and the beginning of this year were Siren: Blood Curse, Echochrome and Tokyo Jungle to play a major role on PS4 would be a huge deal. And it'd be a boon to PS4 gamers everywhere.
Hele artikel (is het lezen waard):
http://kotaku.com/how-sonys-most-creative-studio-rose-from-the-ashes-1458030068?utm_campaign=Socialflow_Kotaku_Facebook&utm_source=Kotaku_Facebook&utm_medium=Socialflow

[ Voor 10% gewijzigd door k-city op 04-11-2013 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Ze moeten met The Last Guardian komen, daar kijk ik al naar uit sinds het eerste filmpje dat ik ervan zag.

@arnoutzw: Bedankt voor de tip, maar bij mijn bijna 10 jaar oude pc gaat dat niet helpen vrees ik ;)

[ Voor 55% gewijzigd door SToRM666 op 04-11-2013 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iSpaceman
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 03-09 20:20
arnoutzw schreef op maandag 04 november 2013 @ 19:45:

[afbeelding]

DAT IQ :9~ :9~ :9~ Next gen is here! _/-\o_

edit: Post met directlink: http://www.neogaf.com/for...p?p=88600979&postcount=37
Wow, dit is beter dan wat ik had verwacht. Toch maar pre-orderen dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15-09 13:55
Ik ben hem nu ook aan het downloaden, ben benieuwd. Ik wil eigenlijk BF4 als launchgame maar iedere beelden die ik zien van KZ shadowfall maken mij toch ook wel warm :P. Misschien maar beide kopen ;).

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Pagina: 1 ... 56 ... 64 Laatste

Dit topic is gesloten.