Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-09 10:49
Verwijderd schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 13:18:
[...]

Veel mooier dan wat ik tot nu toe heb gezien.
Vind deze nog mooier: http://www.gamersyde.com/...ng_in_chile-14613_en.html Maar die is ook 1080P en geen brakke youtube compressie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net 150 euro op mijn wallet gezet. Nu wachten op mijn voucher voor 30 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43

swopdark

ja doe maar...

arnoutzw schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 13:20:

Vind deze nog mooier: http://www.gamersyde.com/...ng_in_chile-14613_en.html Maar die is ook 1080P en geen brakke youtube compressie.
Klopt das ook een mooie waarbij het dynamische lichtsysteem mooi in beeld komt (forza eat your heart out) Maar deze laatste die ik postte heeft toch weer een paar grote verbeteringen meegekregen. schade aan de ruit, maar ik vind toch ook die schaduw op de berg ver naast de track een stevig voorbeeld van hoe groots deze engine is opgezet.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09:58

Rub3s

+3 , omdat het kan

Toch wel jammer dat dat spel de kant van Need For Speed is opgegaan, en niet de kant van Forza/GT....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rub3s schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 15:35:
Toch wel jammer dat dat spel de kant van Need For Speed is opgegaan, en niet de kant van Forza/GT....
Het zit er meer tussenin hoor. Je kan absoluut niet zomaar de rand in crashen. Ik zie het meer als Grid 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
Grid 2 was me anders ook een flinke tegenvaller ;/ Grid 1 speelde zoveel lekkerder/leuker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

arnoutzw schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 16:08:
Grid 2 was me anders ook een flinke tegenvaller ;/ Grid 1 speelde zoveel lekkerder/leuker
Vind de gameplay van grid 2 prima. Zeker niet makkelijk. Wat een NFS wel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
http://www.gamepur.com/ne...ce-commands-without-.html

Nice je kan meteen spelen, niet verplicht eerst installeren. Verder zijn voice commands ook beschikbaar zonder PS Eye.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
arnoutzw schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 16:30:
http://www.gamepur.com/ne...ce-commands-without-.html

Nice je kan meteen spelen, niet verplicht eerst installeren. Verder zijn voice commands ook beschikbaar zonder PS Eye.
Shuhei Yoshida via his personal Twitter account has revealed never heard before details about Playstation 4.

Playstation 4Yoshida first confirmed that Playstation 4 does automaic cashing to games, and its not the mandatory install. This is really huge news for Playstation 4, it basically mean, if you want to play CoD Ghosts and Killzone, you won't need 100GB of space (50GB each,) you'll just need 50GB to cache them. That's so cool!
Dus geen credit card koppelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Rub3s schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 15:35:
Ik hoop dat het zo speelt als PGR3, dat vond ik echt een leuk spel om te spelen.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou mooi zijn, als MS het niet doet dan doet Sony het wel :)
Er is genoeg vraag naar een game als PGR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k-city
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 03-04 07:54
Verwijderd schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 19:00:
Zou mooi zijn, als MS het niet doet dan doet Sony het wel :)
Er is genoeg vraag naar een game als PGR.
Nu je het zegt en ik ook naar je avatar kijk, waar blijft een pokemon achtige clone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die komt voor de Vita maar het schijnt redelijk bagger te zijn van wat ik op youtube heb gezien. Eergisteren was er een beta voor. Veel laadtijden en het haalt het niet bij de echte Pokémon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjvisje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19:59
Volgens mij hier nog niet langs gekomen, maar nog een stukje gameplay killzone YouTube: Killzone Shadow Fall Stealth Gameplay (PS4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Laat dat stealth maar over aan Metal Gear Solid, Hitman en Splinter Cell. Vind dat niet echt overtuigend. Geef mij maar run and gun zoals in die andere filmpjes. :P Past ook beter bij het spel denk ik :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online

PBP

Het is ook geen stealthgame maar meer een onderdeel/missie lijkt mij. Beetje hetzelfde als de stealthmissies in CoD. Gewoon als afwisseling bedoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Dat snap ik, maar of doe het niet of doe het dan ook echt goed, ala CoD Modern Warfare 1 de snipers missie :P

Iedere fps sp heeft namelijk dergelijke missies. Ze zijn vaak van,minder niveau dan de rest van het spel, met enkele uitzonderingen natuurlijk.

[ Voor 40% gewijzigd door uchiha tijntje op 26-10-2013 20:30 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18-09 21:04
Wat ik me wel afvraag elk nieuw product wat op de markt komt, heeft wel van die kinderziektes, dus vraag me af hoe dat gaat zijn bij de PS4. Vraag me ook af hoe het gaat met YLOD bij de PS4, waar bij de PS3 minimaal is vergeleken met de concurrent wat is het bij PS4??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k-city
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 03-04 07:54
Ik heb alle eerste modellen van de voorgaande playstation generaties gehad, en die hebben het allemaal overleeft dus dat zal wel goed zitten lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G4mert
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-04 19:52
Vraagje. Weet iemand of het al bekend is of er bij de Launch (29 nov) al demo's te downloaden zijn in de PSN Store? Ik hoop het!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
G4mert schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 21:11:
Vraagje. Weet iemand of het al bekend is of er bij de Launch (29 nov) al demo's te downloaden zijn in de PSN Store? Ik hoop het!
Nou ik was zelf behoorlijk teleurgesteld omdat twee day one games voor mij uitgesteld waren. Toen ik ging kijken wat er allemaal free2play was viel die teleurstelling een beetje weg. Warframe of warthunder is heel vet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark

swopdark

ja doe maar...

De uit het volgende plaatje te trekken conclusie dat we vanaf 5 november reviews kunnen verwachten van ps4 games.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/DxWwSmW.png

Ondanks dat de xbox aanschaffers deze info vast ook willen hebben post ik hem daar maar niet.

[ Voor 33% gewijzigd door swopdark op 26-10-2013 22:49 ]

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-09 18:37
theduke1989 schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 20:36:
Wat ik me wel afvraag elk nieuw product wat op de markt komt, heeft wel van die kinderziektes, dus vraag me af hoe dat gaat zijn bij de PS4. Vraag me ook af hoe het gaat met YLOD bij de PS4, waar bij de PS3 minimaal is vergeleken met de concurrent wat is het bij PS4??
En jij denkt zo vóór een wereldweide release, dat het bekend is of én wat voor kinderziektes de PS4 gaat hebben?
Sowieso heb ik nooit last gehad met mijn console.
Ik kan zelfs zeggen dat ik de 2 ben die de Xbox360 in Nederland heeft kunnen kopen (om aan te geven hoe oud de Xbox360 is van mij, en heb de PS3 sinds launch.
Beiden nooit de bekende problemen gehad zoals YLOD en RROD.
Dus die kinderziektes pin ik me niet zo op vast.
Of je hebt een probleem console, of niet, mijn consoles werken nog altijd even goed, nooit problemen.

En ik ken ook mensen die wachten tot de software matige bugs eruit zijn voor ze 'm gaan aanschaffen, vind ik helemaal bijzonder, want die worden toch wel gepatched ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als Sony net zoveel patches de wereld in blijft sturen als dat ze met de PS3 doen zul je niet veel last van kinderziektes hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Verwijderd schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 23:30:
Als Sony net zoveel patches de wereld in blijft sturen als dat ze met de PS3 doen zul je niet veel last van kinderziektes hebben.
Liever dat, dan patches die wekenlang onopgelost blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als het niet kritisch is vind ik eens per maand ook wel best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Verwijderd schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 23:41:
Als het niet kritisch is vind ik eens per maand ook wel best.
Ja okee, maar als de PS4 dit toch 's nachts doet, heb je er geen last van toch? Bedoel, deze blijft gewoon heel stilletjes, zonder knipperende LED's dit onderhouden, jij merkt er niks van, en als je 'm de volgende dag aan doet, gaat ie gewoon aan als anders zonder irritante 'wizards' e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als het op die manier gebeurt vind ik het best. Zoals bij de PS3 is het irritant elke keer weer een patch want bij mij komt ie niet iedere week aan (Vita, 3DS, PC enz).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Verwijderd schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 23:47:
Als het op die manier gebeurt vind ik het best. Zoals bij de PS3 is het irritant elke keer weer een patch want bij mij komt ie niet iedere week aan (Vita, 3DS, PC enz).
Ik weet niet of je volledig op te hoogte was, maar begin oktober werd bekend dat ook de PS3 nu automatisch kan updaten zonder jouw tussenkomst.
Dit was voorheen alleen voor PS+ gebruikers, maar is - in de aanloop van de PS4 die dit ook voor iedereen automatisch moet doen - nu voor iedereen beschikbaar aldus Engadget.

Het is wel een optie die je op je PS3 moet inschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Plus maar moest vorige week toch eerst de update binnenhalen nadat ik de PS3 aanzette om een DVD te bekijken. Wellicht dat het probleem is dat mijn PS3 altijd helemaal uit staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Verwijderd schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 00:02:
Ik heb Plus maar moest vorige week toch eerst de update binnenhalen nadat ik de PS3 aanzette om een DVD te bekijken. Wellicht dat het probleem is dat mijn PS3 altijd helemaal uit staat.
Ja dan kan ie zichzelf niet op een beperkt 'aan' modus zetten om up te daten.
Als je 'm helemaal uit zet zit er simpelweg geen stroom meer op en kan die dus helemaal niks.
Mijn PS3 en alle andere apparaten staan vrijwel altijd stand-by, behalve als ik op vakantie ga, en dan werkt het gewoon prima.
Zelfs mijn MacBook update zichzelf als deze dichtgeklapt in mijn tas staat, en doet dan zelfs 's nachts nog even z'n nachtelijkse volledige backup naar een TimeCapsule.

Mag ik vragen waarom je deze dan volledig uit zet?
Want zelfs mijn HTPC die als mediaserver etc dient, staat 24/7 aan, met +/- maximaal 40 wat onder hoge load, wat me jaarlijks +/- 80 euro kost.
Bij de PS3 kost deze in standby modus (oude PS3: 1 Watt, nieuwere PS3 0.5 Watt) per jaar € 2,01 per jaar voor de oude PS3 en de nieuwere type de helft.

(Bron: Wikipedia

Bovenstaande berekening is van toepassing wanneer de PS3 of in mijn geval de server, 24/7/365 aan staat, dus onafgebroken het hele jaar lang.
Daar gaat dan nog vanaf dat ik dan wel op vakantie ben, of weekendje weg, etc.

[ Voor 13% gewijzigd door xoniq op 27-10-2013 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zet standaard alles volledig (als er een mogelijkheid toe is) uit wat ik niet aan hoef te hebben. Al zal dat met de PS4 waarschijnlijk wel veranderen vanwege de remote play. Ik heb tot half dit jaar een hobby gehad die het hele jaar door al behoorlijk wat stroom kostte en alle kleine beetjes wat je besparen kunt helpt dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Ik heb dat ook gehad, altijd alles uit, maar heb nu een koophuis, ben ook wat bewuster bezig met een energie meter om alles te indexeren tot de exacte cijfertjes.

En ben tot de conclusie, dat naast een server die altijd aan staat, het voor mij niet eens meer de moeite waard is om altijd alles maar uit te schakelen (kan bij mijn TV al niet eens meer).

De standby dingen staan gewoon op standby, alles bij elkaar op standby is iets van 5 euro ofzo als het het hele jaar onafgebroken aan staat.
Overigens mijn berekening voor de standby kosten van de eerste 'Phat' PS3:

0.001 kW x 0.2296 € = 0.0002296 x 24 uur = 0.0055104 x 365 dagen = 2.011296 €/jaar

/me Afhankelijk van de prijs die je per KW/h betaald uiteraard, ook al is het verschil voor dit soort zaken zeer minimaal. Enkele centen.

Het is goed dat ze veel en snel patchen, echter is het bij sommige mensen een doorn in het oog met elke keer die wizard doorlopen, maar aan de andere kant, hun bieden de optie om dit wat aangenamer te laten verlopen ,en toch snelle patches te kunnen bieden, maar dan moet je wel bereid zijn dit toe te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:21

Edd

Verwijderd schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 00:02:
Volgens mij moet inderdaad je PS3 aan voor het automatisch updaten van je firmware. Zelf gaat bij mij de PS3 s'ochtends aan voor het synchroniseren van de saves naar de cloud, ophalen en installeren van downloads (vooral handig met de Instant Game Collection ;) ) en dus het automatisch downloaden van eventuele firmware updates (de laatste update installeerde hij niet automatisch).
Straks met de PS4 hoeft dit gelukkig niet meer en gebeurd het allemaal automatisch op de achtergrond in sleepmodus. Wel hoop ik dat ze wat doen aan de download- en installeersnelheid van de downloads..

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Nu online
PS4: How Digital Sharing Works http://news.google.com/ne...how-digital-sharing-works

Duidelijk verhaal over ps4 beleid met accounts enzo.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:39
Wel handig. Dan stel ik straks de ps4 van m'n broertje in als mijn primary. Kan hij op zijn eigen account alle games spelen die ik gekocht heb en kan ik op m'n ps4 hier al secondary inloggen en zolang ik als mijn account ingelogd ben toch alles gebruiken. Pa4 vita connecties boeit me toch niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G4mert
Iemand op Reddit heeft de controller wit gemaakt.

Het prachtige resultaat :9~

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/w2JwXnth.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/7ctvoMrh.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/wb6G8UVh.jpg

Hopelijk ligt deze snel in de winkels:
Afbeeldingslocatie: http://i891.photobucket.com/albums/ac118/Jon_Millard/DS4-white_zps52cde06b.jpg

[ Voor 22% gewijzigd door G4mert op 27-10-2013 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Ziet er wel mooi uit, zo voorkant wit, achterkant zwart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-09 23:52

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

uchiha tijntje schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 20:20:
Dat snap ik, maar of doe het niet of doe het dan ook echt goed, ala CoD Modern Warfare 1 de snipers missie :P

Iedere fps sp heeft namelijk dergelijke missies. Ze zijn vaak van,minder niveau dan de rest van het spel, met enkele uitzonderingen natuurlijk.
Dit level is in Killzone niet verplicht om als stealth te doen is gewoon de keuze van de speler, er staat nu een filmpje op PSX sense waarbij dit stuk op de verschillende manieren gespeeld wordt:

http://www.psx-sense.nl/1...van-killzone-shadow-fall/

[ Voor 7% gewijzigd door Chaoss op 27-10-2013 14:19 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Nieuwe OpeningsPost
Komende week ga ik een nieuwe OP maken, zodat deze helemaal up-to-date is voor de lancering op 15/29 november.

Wat is de bedoeling?
- Compacter: dus sneller door te lezen, interessanter voor iedereen
- Design iets duidelijker: er zijn nu lappen tekst die beter gepresenteerd zouden kunnen worden
- Lijst van Launch Games
- Alle informatie up-to-date

Als iemand nog tips of feedback heeft voordat ik aan de vernieuwde OP begin, dan hoor ik het graag. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:19
Ik zou de tabellen niet of minder blauw maken. Ook is het blauw van "Inhoudsopgave" en "Snelle, handige informatie" net wat verschillend maar op een manier dat het vloekt.

Je zou ook een soort van Q&A sectie kunnen maken waar je kleine feitjes vertelt zoals of je een eigen plaatje als wallpaper op je PS4 kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Laatst online: 18-09 21:04
wat ik echt graag wil weten is of je de tritton 720+ kan gebruiken op de PS4, als dat zo is, dan ga ik hem al aanschaffen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Nu online
theduke1989 schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 00:52:
wat ik echt graag wil weten is of je de tritton 720+ kan gebruiken op de PS4, als dat zo is, dan ga ik hem al aanschaffen..
Als ik jou was dan zou ik even wachten met je aanschaf. Tot op heden is er volgens mij nog niks concreets bekend gemaakt over wat wel en niet gaat werken.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

theduke1989 schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 00:52:
Hoe sluit je die aan? Als het via optische uitgang is heb je wel geluid. Voor de microfoon heb je waarschijnlijk een kabel nodig van controller naar headset. Helemaal zeker en duidelijk is dit nog niet. Via USB gaat het iig niet werken.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRK
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-09 16:00

TRK

G4mert schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 14:01:
Iemand op Reddit heeft de controller wit gemaakt.
Wow die ziet er erg mooi uit!
Zou ook vet zijn als ze soort van frontjes zouden hebben voor controllers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Shiver23 schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 08:00:
[...]

Hoe sluit je die aan? Als het via optische uitgang is heb je wel geluid. Voor de microfoon heb je waarschijnlijk een kabel nodig van controller naar headset. Helemaal zeker en duidelijk is dit nog niet. Via USB gaat het iig niet werken.
Voorlopig niet nee, maar via firmware updates is van alles nog mogelijk. Ik ga er vanuit dat Sony er toch ook belang bij heeft dat mensen op een beetje chique manier hun headsets aan kunnen sluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan tb
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-04-2024
Cyleo schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 09:51:
[...]

Voorlopig niet nee, maar via firmware updates is van alles nog mogelijk. Ik ga er vanuit dat Sony er toch ook belang bij heeft dat mensen op een beetje chique manier hun headsets aan kunnen sluiten?
Neem nu alleen het feit dat je een officiële headset van de ps3 (van sony) niet kunt gebruiken ... voorlopig red ik me wel met dat halfbakken ding dat ze headset noemen, maar het moet nu ook niet al te lang duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16:15

Oxigeon

En zo is dat!

Mensen die een checklist hebben gemaakt. Denken jullie er aan dat jullie nog een optie erbij zetten? Dat jullie de firmware update op een sticky zetten zodat deze niet hoeft te downloaden als je thuis komt. Want dat zal wel een proces van een paar uur wezen als je die 300mb binnen wil harken.

Dus:
- Username en wachtwoord klaarleggen
- Plaats reserveren voor PS4 onder meubel
- Drank inslaan
- USB-stick met meest recente Firmware update
- Eventueel inloggegevens van EA voor bv fifa...enz

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

Oxigeon schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 11:28:
Mensen die een checklist hebben gemaakt. Denken jullie er aan dat jullie nog een optie erbij zetten? Dat jullie de firmware update op een sticky zetten zodat deze niet hoeft te downloaden als je thuis komt. Want dat zal wel een proces van een paar uur wezen als je die 300mb binnen wil harken.

Dus:
- Drank inslaan
En het hele weekend vrij houden :9~

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09:15

CR1691

Hero of Time

Ik heb een lekker lang weekend dus ik ga helemaal op in Killzone. De enige reden dat ik misschien de deur uitmoet is om nog Knack op te pikken :) . Maar dat zien we dan wel weer.

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

CR1691 schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 11:36:
Ik heb een lekker lang weekend dus ik ga helemaal op in Killzone. De enige reden dat ik misschien de deur uitmoet is om nog Knack op te pikken :) . Maar dat zien we dan wel weer.
Hier Battlefield... maar twijfel toch wel heel sterk of ik ook Killzone wil gaan halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09:15

CR1691

Hero of Time

Killzone wil je. De graphics zien er subliem uit :9~ . En daarnaast is het natuurlijk ook een stukje Hollandse trots :)

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

CR1691 schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 11:54:
Killzone wil je. De graphics zien er subliem uit :9~ . En daarnaast is het natuurlijk ook een stukje Hollandse trots :)
Voor Killzone heb ik staan juichen bij de Gamescom ;) Ik weet hoe gruwelijk het spel eruit ziet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Massief
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 11-04-2022
Oxigeon schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 11:28:

Dus:
- Drank inslaan
En wat zijn je tips voor iemand die voor het eerst in zijn leven een PS krijgt, in de vorm van een PS4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:50

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Massief schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 12:21:
[...]

En wat zijn je tips voor iemand die voor het eerst in zijn leven een PS krijgt, in de vorm van een PS4?
Je kunt je alvast registreren voor het PSN en zo je nickname alvast veilig stellen. Hoef je alleen maar in te loggen op je PS4 :)

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
MonkeySleeve schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 12:22:
[...]

Je kunt je alvast registreren voor het PSN en zo je nickname alvast veilig stellen. Hoef je alleen maar in te loggen op je PS4 :)
+ zet ff 50euro of een veelvoud ervan op je PSN wallet want je krijgt nu nog 10 euro bonustegoed voor elke 50euro die je opwaardeerd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:46

Satom

Verzamel ervaringen

Dat is ook tegoed om te gebruiken voor een PSN+ abbo? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
YouTube: Call of Duty: Ghosts Native 1080p on PS4 Als dit geen ultieme bevestiging is dat COD:Ghosts NATIVE 1080p is op PS4 dan weet ik het ook niet meer :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 18-09 23:03
Satom schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 12:32:
Dat is ook tegoed om te gebruiken voor een PSN+ abbo? :X
Dat kan inderdaad.

Ik heb er 100 euro op gezet en kreeg 20 euro tegoed.

Dat is genoeg voor BF4 + Premium :)

Voor de mensen die een code verwachten:
Je krijgt geen mail o.i.d maar je krijgt op je Playstation zelf een message die een link bevat naar de store, en zo wordt er dan 10 euro aan je portomonnee toegevoegd.
arnoutzw schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 12:39:
YouTube: Call of Duty: Ghosts Native 1080p on PS4 Als dit geen ultieme bevestiging is dat COD:Ghosts NATIVE 1080p is op PS4 dan weet ik het ook niet meer :p
En dan?
1080p is erg leuk en mooi, maar als je daardoor textures omlaag moet zetten, AA uit moet schakelen en minder particles kan gebruiken dan gaat je spel er echt niet beter uitzien...

[ Voor 34% gewijzigd door Goudstalen op 28-10-2013 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DGonlag2 schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 12:40:
[...]

Dat kan inderdaad.

Ik heb er 100 euro op gezet en kreeg 20 euro tegoed.

Dat is genoeg voor BF4 + Premium :)

Voor de mensen die een code verwachten:
Je krijgt geen mail o.i.d maar je krijgt op je Playstation zelf een message die een link bevat naar de store, en zo wordt er dan 10 euro aan je portomonnee toegevoegd.
Thanks, zat er al op te wachten

Zowel op mijn vita als mijn mail nog niks ontvangen. Jammer. hoop dat dit nog wel komt. Kan tot 14 dagen duren.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2013 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
En dan?
1080p is erg leuk en mooi, maar als je daardoor textures omlaag moet zetten, AA uit moet schakelen en minder particles kan gebruiken dan gaat je spel er echt niet beter uitzien...
Je weet dat jaggies onstaan door lage rendering res/upscalen? de beste AA is ook downsampling:
http://forums.guru3d.com/showthread.php?t=346325

verder zit het met texture resoluties van COD best goed waar het vooral aan ontbreekt is fatsoenlijke lightning en reflecties door de stokoude engine.

Ging me vooral om dat er eindelijk een fatsoenlijke bron voor is gevonden :+

[ Voor 7% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 28-10-2013 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:10
Verwijderd schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 12:41:
[...]

Thanks, zat er al op te wachten

Zowel op mijn vita als mijn mail nog niks ontvangen. Jammer. hoop dat dit nog wel komt. Kan tot 14 dagen duren.
Echt te suf voor woorden dat ze het zo sturen en niet via de mail of gewoon toevoegen. Duidelijk om mensen het te laten vergeten en zo minder kwijt te zijjn.

Kan je die PSN berichten nog ergens anders lezen dan op de Ps3 zelf ? Er staat namelijk klik hieronder heb geen idee hoe ik dat moet doen. Kan het ook op een internetsite ofzo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Game Mania zoetermeer.. de eerste 20 klanten krijgen upgrade als ze willen, anders gaan ze langzaam de lijst afbellen. Ik hoop echt dat ik er bij zit. Zat vlak na de announcement, dus zo slecht zal het niet gaan haha.

Also: Volgens hen is er nog geen Midnight Launch plan bekend bij Game Mania.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
Beakzz schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 13:27:
[...]

Echt te suf voor woorden dat ze het zo sturen en niet via de mail of gewoon toevoegen. Duidelijk om mensen het te laten vergeten en zo minder kwijt te zijjn.

Kan je die PSN berichten nog ergens anders lezen dan op de Ps3 zelf ? Er staat namelijk klik hieronder heb geen idee hoe ik dat moet doen. Kan het ook op een internetsite ofzo ?
Ik heb helemaal niks hoeven te doen ervoor maar het duurde uiteindelijk wel 1 tot 2 weken voor het extra tegoed erop stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16:15

Oxigeon

En zo is dat!

Bron PSX-sense.nl
De playstation 4 ondersteunt geen custom wallpapers:
De baas van Sony World Wide Studios, Shuhei Yoshida, heeft via Twitter aangegeven dat de PS4 geen custom wallpapers zal ondersteunen. Het zal dus niet mogelijk zijn om een eigengemaakte foto of afbeelding als achtergrond te gebruiken in de user interface van de PS4.
Wat hiervoor de reden is maakte hij niet bekend, maar het is aannemelijk dat het door de user interface zelf komt. Deze user interface neemt – van wat we hebben gezien op screenshots en in video’s – continu het hele scherm in beslag en een custom wallpaper lijkt daarom een beetje overbodig.
Yoshida werd ook nog gevraagd naar de functie van de EXT uitgang op de PS4 controller. Hier wilde Yoshida geen informatie over prijsgeven, want hij reageerde kort met ‘secret’ dus dat is nog even afwachten. Zodra we hier wat over vernemen laten we het weten.
Op de PS4 kun je updates downloaden terwijl je games speelt
Vorige week lieten we weten dat de PlayStation 4 bij de lancering gelijk een firmware update vereist. Dit is firmware versie 1.5 en deze update weegt 300MB. De aanname was dat we na het aanzetten van de console even moesten wachten totdat deze update gedownload en geïnstalleerd was alvorens we ermee aan de slag kunnen, maar dit blijkt niet zo te zijn.
Op de PlayStation 4 is het namelijk mogelijk om gewoon games te spelen terwijl de console op de achtergrond de firmware aan het downloaden is. Vermoedelijk zul je wel de game af moeten sluiten om de firmware update na het downloaden te installeren.
Dit komt voor uit een vraag die iemand op Twitter aan Sony’s Yoshida stelde die daarop antwoordde dat de update op de achtergrond gedownload kan worden. Of dit voor elke update of patch geldt – dus ook voor de games zelf – is niet bekend, maar aangezien dit met een firmware update wel mogelijk is lijkt dit ook met game patches aannemelijk.
PlayStation Camera is niet nodig voor het gebruik van voice-commands op de PS4
Je zult op de PlayStation 4 met voice-commands werken en dat zowel bij de besturing van de console zelf als in de games, mits ontwikkelaars daar een feature voor inbouwen. We weten allemaal dat de PlayStation Camera optioneel is en het blijkt ook voor voice-commands niet nodig te zijn om de camera in huis te halen.
Je zult voor de console evenals games enkel de headset die je bij de PlayStation 4 krijgt nodig hebben om het geheel met je stem te besturen. Dit zal wellicht op dezelfde manier werken als waarop je de mogelijkheden van deze headset gebruikt om te chatten. Dat is althans de veronderstelling.
Al met al dus allemaal mooie dingen.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark

swopdark

ja doe maar...

Afbeeldingslocatie: http://i.minus.com/ibhIAl0iJVaPVr.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:42
Pfff krijg steeds meer spijt van annuleren van mn preorder :(
Maar moet sterk blijven, wil rond release driveclub meegaan doen in next gen :)
Staat trouwens output 1080p requeres native 1080p display ??
Is dit bedoeld zo van voor 1080p is 1080p scherm nodig of ondersteund spel geen 720p ??

[ Voor 34% gewijzigd door v8power67 op 28-10-2013 13:45 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

v8power67 schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 13:43:
Is dit bedoeld zo van voor 1080p is 1080p scherm nodig of ondersteund spel geen 720p ??
Denk dat je voor FULL HD een FULL HD scherm nodig hebt ;). Werkt wel op een 720p scherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:42
Pre-order geannuleerd? Daar had ik nog wel iemand voor geweten, of had ik zelf wel willen overnemen. Er was toch wel iemand in je omgeving te vinden, die deze graag had overgenomen?

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Nou mn preorder had ik in juli al gestopt omdat ik toen dacht ik zit financieel niet lekker. Maar dat bleek later dus niet zo. Helaas, maar ga misschien wel op release dag langs de winkels, wie weet heeft is er ergens nog 1tje beschikbaar :) Maar doel is rond driveclub :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Verwijderd schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 13:54:
[...]

Denk dat je voor FULL HD een FULL HD scherm nodig hebt ;). Werkt wel op een 720p scherm
En die heb ik niet... Mooi excuus voor een nieuwe tv :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
Downscalen naar 720P is extra AA ;)

edit: Op de PC waarschijnlijk bekender begrip maar: Wikipedia: Anti-aliasing

[ Voor 66% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 28-10-2013 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:22

Phydomir

Dennis

Ik lees het als voor 1080P heb je een 1080P scherm nodig. Heb je een 720P scherm zul je alleen op 720P kunnen spelen.

Edit: volgende keer eerst even kijken of er niet al andere reactie zijn.. hehe

[ Voor 7% gewijzigd door Phydomir op 28-10-2013 14:27 ]

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

arnoutzw schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 14:25:
Downscalen naar 720P is extra AA ;)
Anonieme Alcoholisten? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Ja precies, maar kan me voorstellen dat hier nog vragen over gesteld gaan worden, bij de features staat ook alleen 1080P HD. Ik denk dat ze beter 720p/1080p kunnen doen dan zullen meer mensen gerustgesteld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Laatst online: 18:41
Definitieve specificaties PS4 zijn ook bekend. Is dat al gepost?
http://www.psx-sense.nl/1...ystation-4-bekendgemaakt/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Hoe zit dat eigenlijk met die bijdrage aan de cowboys van BUMA? Er zit immers een harde schijf in... Of geldt dat niet voor een console?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
Mag hopen van niet aangezien de PS4 nog niet eens CDs kan afspelen en dus ook niet kan rippen naar de hardeschijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Er zit een harde schijf in. Zelfs een telefoon met geheugen heeft die oplichterij erin zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:19
Is de HDD 7200 of 5400RPM? En welke buffer grootte? Is dat al bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
Ja en is gewoon op google te vinden, maar hier : http://www.gamepur.com/ne...25-5400-rpm-and-more.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Hoop dat het plaatsen van een 7200rpm of zelfs ssd echt zin heeft deze gen. Want op ps3 zijn het allleen bepaalde games(bv GT5) die er voordeel van hebben. En een hdd die nu 80-100mb/s doet vs ssd van 450-500mb/s is wel heel groot verschil. Dus hoop dat dit werkt, dan komt er een dikke 500gb ssd in :)

Ben ook benieuwd hoe het zit met temps, een ps3 slim met 7200rpm kon voor problemen zorgen, hoe zit dit met een ps4. Dat wil ik wel weten.

[ Voor 19% gewijzigd door v8power67 op 28-10-2013 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
Mij te duur :P en ik wil kwa ruimte wel op vooruit gaan, ik ga (ooit) voor 2-3tb al dan niet hybride HDD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Naja ik speel max 3 games tegelijkertijd(en das ruim genomen) aangezien alle games via cache installen en gelijk weer deleten als je andere game gaat spelen. Dan heb je aan 500gb meer dan genoeg. En als PSN stabiel en snel is kan je makkelijk (athans ik met 120mbit upc binnenkort 200mbit) een game downloaden als je weer wilt spelen.
Maar tijdens dat ik dit tik bedenk ik me door de cache functie wordt ook de disc nog gebruikt, dus denk dat een 7200rpm(qua snelheid) meer dan genoeg is. En dan kan je makkelijk 1tb of meer doen idd.
Als een game als killzone zonder laadschermen speelt na de initiele 30sec laden, dan denk ik dat sneller niet nodig is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G4mert
Ps3 vs Ps4 graphics in AC: Black Flag.
Als je de video op 1:30 stopt zie je duidelijk dat de Ps4 versie hogere textures gebruikt.
Echter blijft dit natuurlijk een simpele HD poort.

Edit 1: Screenshot van 1 min 30 waar het verschil in textures duidelijk te zien is op de kleding.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/zUWcafh.png

Edit 2: Hier is goed te zien dat de current gen consoles veel DOF gebruiken om het gebrek aan detail te maskeren. Iets wat me steeds meer is gaan ergeren in games. Zo'n onrealistisch effect :-(

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/d5TKX8L.png

[ Voor 134% gewijzigd door G4mert op 28-10-2013 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Laatst online: 13:05

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

niet echt spectaculair moet ik zeggen. Nu is dit natuurlijk ook niet echt een goed stuk om te vergelijken. In de Jungle / stad zal het verschil natuurlijk aanzienlijker zijn. Vooral als weers aspecten om de bocht komen kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G4mert
Chrosser schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 16:13:
niet echt spectaculair moet ik zeggen. Nu is dit natuurlijk ook niet echt een goed stuk om te vergelijken. In de Jungle / stad zal het verschil natuurlijk aanzienlijker zijn. Vooral als weers aspecten om de bocht komen kijken
Klopt, daar zal je ook het verschil in FPS gaan zien wat niet geheel onbelangrijk is.
Plus dat er meer planten en (weers)effecten zijn in de next gen versie.

Een cut-scene vergelijking is natuurlijk niet iets wat veel verschil zal opleveren.
Eerder dit soort in game beelden:

Afbeeldingslocatie: http://i.minus.com/ibl7W6uyEqqQWH.gif
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/MsksIZy.gif

[ Voor 18% gewijzigd door G4mert op 28-10-2013 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:22

Phydomir

Dennis

Chrosser schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 16:13:
Ik vind het toch behoorlijk. Alle textures zijn zo veel scherper bij de PS4 versie.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Phydomir schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 16:51:
[...]

Ik vind het toch behoorlijk. Alle textures zijn zo veel scherper bij de PS4 versie.
Inderdaad, toch netjes voor een cross-gen launch game. Als men straks een volgende AC gaat ontwikkelen puur voor de nieuwe consoles verwacht ik dat het er al weer een stuk mooier uit zal zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Massief
arnoutzw schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 12:25:
[...]

+ zet ff 50euro of een veelvoud ervan op je PSN wallet want je krijgt nu nog 10 euro bonustegoed voor elke 50euro die je opwaardeerd ;)
Dit zie ik nergens terug. Heb je linkje naar waar dat staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-09 19:36
Is er al bekend hoeveel het gaat kosten om bepaalde spellen van de Ps3 (zoals AC4) te upgraden naar de Ps4 versie? Voor COD is het 10 euro maar de andere weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
Phydomir schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 16:51:
[...]

Zo zagen alle multiplat PC versies van afgelopen jaren er dus uit ;)

edit :@Massief

http://www.sonyentertainm...-nl/aanbiedingen/voucher/

[ Voor 16% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 28-10-2013 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd

Edd

giganielsie schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 18:05:
Is er al bekend hoeveel het gaat kosten om bepaalde spellen van de Ps3 (zoals AC4) te upgraden naar de Ps4 versie? Voor COD is het 10 euro maar de andere weet ik niet.
Volgens mij is dat voor alle games 10 euro, althans ook bij AC.
Heb er wel aan zitten denken om te doen, maar je kan je savegame niet meenemen van PS3 naar PS4 en moet dan dus opnieuw beginnen. Ik wacht dan maar even tot de PS4 er is, heb namelijk geen zin om de game 2x door te spelen ;)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Massief
arnoutzw schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 18:05:
[...]

Zo zagen alle multiplat PC versies van afgelopen jaren er dus uit ;)

edit :@Massief

http://www.sonyentertainm...-nl/aanbiedingen/voucher/
Bedankt. Wel jammer dat die voucher op 30/11 vervalt, ik heb dan mijn PS4 nog niet eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-09 19:36
Edd schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 18:10:
[...]

Volgens mij is dat voor alle games 10 euro, althans ook bij AC.
Heb er wel aan zitten denken om te doen, maar je kan je savegame niet meenemen van PS3 naar PS4 en moet dan dus opnieuw beginnen. Ik wacht dan maar even tot de PS4 er is, heb namelijk geen zin om de game 2x door te spelen ;)
Thanks! Ook toevallig een bron?

Heb vandaag namelijk mijn AC4 pre-order opgehaald bij de GM die 29 euro kostte dmv games in te leveren. Nu ga ik hem pas spelen als ik een Ps4 heb dus nog even wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Massief schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 18:14:
[...]

Bedankt. Wel jammer dat die voucher op 30/11 vervalt, ik heb dan mijn PS4 nog niet eens.
De voucher vervalt op 30/11, maar als je die voucher VOOR 30/11 op je PSN-account invoert staat het bedrag gewoon in je wallet en kun je het opmaken wanneer je wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
Verstekbakker schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 18:20:
[...]

De voucher vervalt op 30/11, maar als je die voucher VOOR 30/11 op je PSN-account invoert staat het bedrag gewoon in je wallet en kun je het opmaken wanneer je wil.
Klopt, maar ik kreeg bijvoorbeeld geen code of voucher opgestuurd, maar kreeg de 'voucher' als een message op mijn ps3 (die linkte door naar de store en dan moest ik aangeven dat ik akkoord ging met het toevoegen van de 10 euro).

Als je geen PS3/Vita hebt dan is het denk ik geen goed idee om geld op je portomonnee te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
DGonlag2 schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 18:24:
[...]

Klopt, maar ik kreeg bijvoorbeeld geen code of voucher opgestuurd, maar kreeg de 'voucher' als een message op mijn ps3 (die linkte door naar de store en dan moest ik aangeven dat ik akkoord ging met het toevoegen van de 10 euro).

Als je geen PS3/Vita hebt dan is het denk ik geen goed idee om geld op je portomonnee te zetten.
In de voorwaarden heb ik er iets over gelezen dat het dan gewoon op het emailadres van je account gezet zou worden. Is alweer een maand geleden en ik heb het geheugen van een goudvis, dus even zelf nakijken. Je PSN account is gewoon te manipuleren via http://store.playstation.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd

Edd

giganielsie schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 18:15:
[...]

Thanks! Ook toevallig een bron?

Heb vandaag namelijk mijn AC4 pre-order opgehaald bij de GM die 29 euro kostte dmv games in te leveren. Nu ga ik hem pas spelen als ik een Ps4 heb dus nog even wachten :)
Hier staan de prijzen:
http://nl.playstation.com/ps4/ (Enige duurdere is dus NBA2K14)

En hier staat het uitgelegd hoe het werkt:
http://nl.playstation.com/ps4upgrade/

Dan heb je het hier nog in wat makkelijker te lezen nederlands ;)
http://inthegame.nl/nieuw...ogramma-ps3-ps4-compleet/

En nog een stukje over de savegames
http://inthegame.nl/nieuw...-vervalt-upgrade-ps3-ps4/

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
Verstekbakker schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 18:27:
[...]

In de voorwaarden heb ik er iets over gelezen dat het dan gewoon op het emailadres van je account gezet zou worden. Is alweer een maand geleden en ik heb het geheugen van een goudvis, dus even zelf nakijken. Je PSN account is gewoon te manipuleren via http://store.playstation.com.
Hm tja, ik weet het ook niet, maar wat ik wel weet is dat het er bij mij niet automatisch op kwam en dat ik geen email van Sony heb ontvangen met een code. Ik moest het toch echt via de ps3 zelf doen.
Maar misschien is dat een uitzondering geweest? Of gebeurt het alleen als je een PS3 geregistreerd hebt?
Pagina: 1 ... 53 ... 64 Laatste

Dit topic is gesloten.